Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu

Blog adatok
24Összes bejegyzés
16Összes hozzászólás
Blogok keresése

  • Kategória
    Blogok
Hírfolyam Közkedvelt blogbejegyzések
E60/61 szervíz intervallum nullázás Szerző: kzolee Dátum: 2015.05.19. 08:27
A mai napon megvolt az olajcsere, többek közt.

A szervíz intervallum nullázást a következő módon lehet végrehajtani:

1. A gyújtáskapcsolót a 2-es állásba kell fordítani (rá kell adni a gyújtást)

2. A BC gomb nyomogatásával a kijelzőn a dátumnak kell megjelenni:

Kép

3. A napi számláló nullázó gombját addig kell nyomva tartani, míg megjelenik egy kis háromszög benne felkiáltójellel:

Kép

4. Ezután lehet kiválasztani a kinullázandó szervízt.

5. Ha kiválasztottuk, ismét nyomva kell tartani a napi számláló nullázó gombját, míg meg nem jelenik a RESET? felirat:

Kép

6. Ezután elengedni, majd újra nyomva tartani...

[ Folytatva ]

0 hozzászólás Megtekeintve 119235 alkalommal
Titkos menü + eddig kijavított dolgok Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.07.08. 09:47
Külföldi fórumokat (is) olvasgatva sok bejegyzést láttam arról, hogy EGR termosztát szinte mindenkinek rossz, fő termosztát is sok esetben pontatlan.

Előhívtam a titkos menüt, ellenőriztem a vízhőfokot. Eredmény: szembeszél-függően 68 és 75-80 fok körüli vízhőmérséklet, ami nem megfelelő.
Mindkét termosztát cseréje muhaatinál, valamint EGR szelep tisztítás. Csere után stabil, 94 fokos hűtővíz. Like :!:

Ami eddig elkészült:
külső tükörlapok cserélve
ködfényszórók cserélve
oldalindexek cserélve
első rendszám cserélve
fényszóró kiszerelve, políroztatva, 3M fóliáztatva, összes izzó cserélve, fényszóró visszarakva, újraállítva
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótolva
elektromos folytószelep cserélve
EGR tisztítva
EGR és fő termosztát cserélve
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző cserélve
4 db Styling 122 beszerezve, felszerelve


Ami még hiány...

[ Folytatva ]

0 hozzászólás Megtekeintve 97841 alkalommal
E39 528i probléma Szerző: zewatt02 Dátum: 2017.06.14. 00:11
Tisztelt Tagok!

Olyan problémám lenne a BMW e39 528i autómmal, hogy 2hónapot nem használtam utána beinditottam mentem a városban pár kört kifogyott a benzin megállt, elmentem a benzinkútra 2-3kannával visszatöltöttem inditóztam(már akkor se akart elindulni de végül még hazáig eljött), itthon is töltöttem bele pár kannát de utána már be sem indult,nem kapta el csak inditozik... Mi lehet a probléma???


Segítségeteket előre is köszönöm!

0 hozzászólás Megtekeintve 66052 alkalommal
Motor hiba valaki valami okosat? Szerző: Bmw e39 Bmw Dátum: 2017.05.22. 13:13
Sziasztok segitségre lenne szügségem ha valaki tud valamit kerem h irjon. Vettem egy E39-est 2L benzin 110kw 2000-es kiadás.
Terhelés alatt ki dobja a müszerfalon a motor hibát,és utánna furán megy a motor, ha ujbol inditom az autot el tünik a hiba és rendesen megy. Vot cserélve légtömeg mérő, vákum csövek,minden át volt nézve.
Uton ha probálom pl (kaparni vagy hirtelen megnyomom) mindig ezt csinálja .
Fogalmam sincs h mi lehet a baj.
Elöre is mindent kösz :)

0 hozzászólás Megtekeintve 60495 alkalommal
Turbo olajfolyás orvoslása Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.08.11. 10:26
Kzolee felvetésére kiegészítem a szervizelési leírást. Sajnos fotók nincsenek. A turbo szívó oldalán gyakran előforduló probléma az olajszivárgás. Amennyiben régóta fennáll a dolog, akkor azért lehet veszélyes, mert a klímakompresszorra folyik a kenőanyag. Nem biztos, hogy szeretik egymást. Irtó gyorsan, egyszerűen és olcsón gyógyítható a dolog - érdemes rá figyelmet fordítani. Ugyanez a helyzet az intercooler ki-és bemeneti oldalán található gyorscsatlakozó o-ringeivel.

Az alábbi tömítésekről van szó M47N2 esetén:
BMWfans link 1 : innen 2-es, 3-as, 8-as. A 7-est már az elektromos folytószelep cseréjekor kicseréltem.
BMWfans link 2 : innen pedig a 6-os.

Apro...

[ Folytatva ]

0 hozzászólás Megtekeintve 29668 alkalommal

Ki van itt

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó


VigLink badge