* *
Pontos idő: 2024.05.16. 17:14

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]



Blog hivatkozásai

Blog adatok
24Összes bejegyzés
16Összes hozzászólás

Blogok keresése


Kategória Blogok 
BMW Garázs

Itt a tagok bemutathatják saját autójukat.

1

BMW-s élmények

BMW által átélt élmények beszámolók

2

BMW felújítások építések

BMW felújítások építések dokumentálása

2


 [ 50 Blogbejegyzések ]  Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Következő
Hírfolyam Közkedvelt blogbejegyzések
Gumicsere, miegymás Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.10.05. 12:58
Alig vártam ezt a napot. Végre lekerült a gépsárkányról a defektmentes fakerék. El sem hiszem. Az új téliekkel olyan lett, mintha légpárnák lettek volna beszerelve. Komfortos, mégis stabil. Télire Good Year Ultra Grip Performance gumikat választottam. 225/50 R 17 98 V XL peremvédős. Beszámolok, hogy a téli utakon hogy viselkedik. Egyenlőre annyit érzek, hogy nem rázza le a vesémet.
Mint minden új gumi felszerelésekor, most is elkerülhetetlen volt egy futóműpadi bemérés. Nem hittem a szememnek. Éreztem, hogy nincs gond, csak gépen is látni akartam, hogy a hátulja is rendben van. Minden érték teljesen gyári volt! Nem csak zöld tartományon belüli, hanem teljesen a gyári, hivatalos értékek. :franko:

Nem akartam megvárni, míg télen elkezdi hallatni magát valamelyik szíj, úgyhogy ezek is le lettek ma cserélve, természetesen görgőkkel együtt. Ezekből az egyiknek már nem futott szépen a csapágya.
...

[ Folytatva ]

DPF-katasztrófa Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.08.10. 14:52
Az autó napok óta érezhetően gyengébbé és gyengébbé vált. Gázreakciói kezdtek olyanok lenni, mintha a gázpedál jeladója morse-távírón keresztül egy Kamcsatkán lévő DDE-vel tartana kapcsolatot. Kezdetben a melegnek tudtam be és egy relatíve kis coolernek. Múlt csütörtökön viszont éreztem, hogy nagyobb gond van. Reggeli indítás után a mélygarázs rámpáján alig tudtam vele felvánszorogni. Aznap még elmentem dolgozni, majd haza. A Fillér utca és a Gábor Áron megmászása is komoly akadályt jelentett.
Hívtam Muhaatit, aki már a telefonban pedzegette, hogy DPF-gyanús a történet.
Érkezésem után rácsattintottuk a KTS-t (a saját K+D-Can kábelem telepítésére még mindig nem volt elég időm). DDE-ben 8 hiba. Mind DPF. Hőszenzor áramkör szakadás, túlnyomások minden szinten. Hibatörlés, tesztkör, majd újabb diag. Minden hiba visszaírva.
Élő adatokban néztünk egy alapjárati, majd egy terhelt ellennyomást.
Alapjárat: 282 mBar (20-ig jó) ...

[ Folytatva ]

Polírozás után ... Szerző: jlaci74 Dátum: 2014.05.17. 13:17
Újabb képek polírozás után.
A "sógort" tudom ajánlani ha valaki nyír1 környékén autókozmetikai problémákba ütközne.
Sajnos sem az időjárás, sem a fotózási tudásom nem engedett jobb képeket csinálni...
Ha végre kisüt a nap és a bőrápolás is meglesz akkor újra lövök pár képet.

https://plus.google.com/photos/10684195 ... 92Is_Wr6QE

Képek Szerző: jlaci74 Dátum: 2014.05.09. 22:30
https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing

Nagyszervíz és a szívósor cseréje Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.08.10. 20:13
A DPF-dugulás után tehát eldőlt, hogy előrehozott szervízt csinálok, mert a kenőanyagot biztosan megviselte a történet. A sok város és alacsony fordulatos töty-möty miatt a szívósor-kérdésben az új, pillangószelepes kivitel mellett döntöttem. Ha már szívósor csere, akkor izzítógyertyák is cserélődnek, mert amennyiben később ezekkel gond van, akkor újra le kell szedni a szívósort is.

Szervizeléshez megvásárolt alkatrészek:
Flapes új szívósor
Izzítógyertya készlet
Olaj
Olajszűrő
Levegőszűrő
Aktív szenes pollenszűrők
Üzemanyagszűrő
Kartergázszűrő
2 db o-ring az intercooler csatlakozáshoz
2 db gumitömítés a turbo szívóoldalához.

A szívósort leszedve nagy meglepetés fogadott. Eredeti volt még rajta, ami a gyártási dátumból is kiderült. A meglepetés igazából a légjáratokba benézve ért. Egyenletes, vékony olajfilm. Bemeneteknél kisujjal kitörölhető minimális koromréteg. Pillangószelepek lógásmentesen. Olajfolyás sehol. Mindent összegezve annyit szűrtem le a dologból, hogy a motor kitűnő álla...

[ Folytatva ]

 [ 50 Blogbejegyzések ]  Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó


Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
A blogot User Blog Mod © EXreaction támogatja

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator