Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu

Blog adatok
24Összes bejegyzés
16Összes hozzászólás
Blogok keresése

  • Kategória
    Blogok
Hírfolyam Véletlenszerű Blogbejegyzések
Kezdetek Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.07.03. 14:26
Az autó 2013. júniusában került hozzám. Magánszemélyé volt, nagyrészt autópályán használta. 2006 májusi kiadás. Felszereltségét, mintha én állítottam volna össze. Minden benne van, ami kell, de semmi cicó.
Nagyvonalakban:
félbőr sport belső, első ülések fújható gerinctámasszal, fűtéssel
természetesen automata,
automata klíma,
panorámatető,
nagy navi,
xenon,
közepes hifi,
bluetooth telefon,
világítás csomag,
4 db kifogástalanul működő gyári pohártartó.
Hirtelen ennyi jut eszembe. Amit kihagytam, azt nyilván nem tartom fontosnak.

1 hozzászólás Megtekeintve 30405 alkalommal
Turbo olajfolyás orvoslása Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.08.11. 10:26
Kzolee felvetésére kiegészítem a szervizelési leírást. Sajnos fotók nincsenek. A turbo szívó oldalán gyakran előforduló probléma az olajszivárgás. Amennyiben régóta fennáll a dolog, akkor azért lehet veszélyes, mert a klímakompresszorra folyik a kenőanyag. Nem biztos, hogy szeretik egymást. Irtó gyorsan, egyszerűen és olcsón gyógyítható a dolog - érdemes rá figyelmet fordítani. Ugyanez a helyzet az intercooler ki-és bemeneti oldalán található gyorscsatlakozó o-ringeivel.

Az alábbi tömítésekről van szó M47N2 esetén:
BMWfans link 1 : innen 2-es, 3-as, 8-as. A 7-est már az elektromos folytószelep cseréjekor kicseréltem.
BMWfans link 2 : innen pedig a 6-os.

Apro...

[ Folytatva ]

0 hozzászólás Megtekeintve 29668 alkalommal
Nagyszervíz és a szívósor cseréje Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.08.10. 20:13
A DPF-dugulás után tehát eldőlt, hogy előrehozott szervízt csinálok, mert a kenőanyagot biztosan megviselte a történet. A sok város és alacsony fordulatos töty-möty miatt a szívósor-kérdésben az új, pillangószelepes kivitel mellett döntöttem. Ha már szívósor csere, akkor izzítógyertyák is cserélődnek, mert amennyiben később ezekkel gond van, akkor újra le kell szedni a szívósort is.

Szervizeléshez megvásárolt alkatrészek:
Flapes új szívósor
Izzítógyertya készlet
Olaj
Olajszűrő
Levegőszűrő
Aktív szenes pollenszűrők
Üzemanyagszűrő
Kartergázszűrő
2 db o-ring az intercooler csatlakozáshoz
2 db gumitömítés a turbo szívóoldalához.

A szívósort leszedve nagy meglepetés fogadott. Eredeti volt még rajta, ami a gyártási dátumból is kiderült. A meglepetés igazából a légjáratokba benézve ért. Egyenletes, vékony olajfilm. Bemeneteknél kisujjal kitörölhető minimális koromréteg. Pillangószelepek lógásmentesen. Olajfolyás sehol. Mindent összegezve annyit szűrtem le a dologból, hogy a motor kitűnő álla...

[ Folytatva ]

0 hozzászólás Megtekeintve 25457 alkalommal
Kipufogó leömlő repedések Szerző: kzolee Dátum: 2015.06.24. 15:55
140 ezer km után ismét megadta magát a kipuff leömlő. Pár horrorisztikus kép róla. :lol:

Az 1-es hengernél a tőben eltörést már hallani is lehetett, szép cicegő hangja volt. Igazából elég jól megúszták a motortérben a műanyagok, egy kábelterelgető kis műanyagbizbasz olvadt meg egyedül.

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

[ Folytatva ]

0 hozzászólás Megtekeintve 9138 alkalommal
BMW xDrive Live Tour 2013 Szerző: bmw520ds Dátum: 2013.03.10. 21:27
BMW xDrive Live Tour 2013

Meghívást kaptam erre a nekem ismeretlen dolognak a megtekintésére, testközelből való megismerésére, próbájára a nyíregyházi MAG3 jóvoltából. Tárnok Attila barátom fülei jól szuperálnak, mert kérésemre hogy egyszer mutasson meg egy F10 50d-t testközelből, sajnos nem tud lehetőséget biztosítani, de itt a remek alkalom, ha gondolom, láthatom közelről!

Regisztráció, visszaigazolás.

Gondolkoztam, vajon mit tudhat egy xDrive, egyáltalán létszükség-e a flaszteron? Mert ugye terepjárásra nem igen használja az ember, mert a futómű és a fényezés amortizálódik hamar! De mennyiben más csúszós utakon mint a standard hajtáslánc? Mert a hagyományos hátsókerék hajtás jobb volt, nekünk meg ez jutott, mint a Lada is a hetvenes évektől sorra ontotta! :lol:

A Skoda 120, ugye a hagyományos hátsókerék hajtással remekül elboldogult, mert motor volt a hajtás felett súlynak, viszont, a kor...

[ Folytatva ]

0 hozzászólás Megtekeintve 8664 alkalommal

Ki van itt

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]


VigLink badge