Az autó napok óta érezhetően gyengébbé és gyengébbé vált. Gázreakciói kezdtek olyanok lenni, mintha a gázpedál jeladója morse-távírón keresztül egy Kamcsatkán lévő DDE-vel tartana kapcsolatot. Kezdetben a melegnek tudtam be és egy relatíve kis coolernek. Múlt csütörtökön viszont éreztem, hogy nagyobb gond van. Reggeli indítás után a mélygarázs rámpáján alig tudtam vele felvánszorogni. Aznap még elmentem dolgozni, majd haza. A Fillér utca és a Gábor Áron megmászása is komoly akadályt jelentett.
Hívtam Muhaatit, aki már a telefonban pedzegette, hogy DPF-gyanús a történet.
Érkezésem után rácsattintottuk a KTS-t (a saját K+D-Can kábelem telepítésére még mindig nem volt elég időm). DDE-ben 8 hiba. Mind DPF. Hőszenzor áramkör szakadás, túlnyomások minden szinten. Hibatörlés, tesztkör, majd újabb diag. Minden hiba visszaírva.
Élő adatokban néztünk egy alapjárati, majd egy terhelt ellennyomást.
Alapjárat: 282 mBar (20-ig jó) ...
[ Folytatva ]