* *
Pontos idő: 2024.05.14. 01:48

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1026, 1027, 1028, 1029, 1030, 1031, 1032 ... 1329  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2014.10.17. 08:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
bendegúz írta:
Estét!
Mostanában olyat csinál a kocsim, hogy indítok, indul rendesen hidegen melegen de az alapjáratot késve éri el,és addig nincs gáz. :shock:
(kb 2-3-másodperc)
Sokszor le is fulladt emiatt ha gyorsan akartam indulni.
Valakinek ötlete esetleg?

Onvedelmi mechanizmus, megvarja mig rendesen felepul az olajnyomas


Ezt nem gondoltad komolyan?! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2014.10.17. 08:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
morv írta:
bendegúz írta:
Estét!
Mostanában olyat csinál a kocsim, hogy indítok, indul rendesen hidegen melegen de az alapjáratot késve éri el,és addig nincs gáz. :shock:
(kb 2-3-másodperc)
Sokszor le is fulladt emiatt ha gyorsan akartam indulni.
Valakinek ötlete esetleg?

Onvedelmi mechanizmus, megvarja mig rendesen felepul az olajnyomas


Ezt nem gondoltad komolyan?! :D

Ismerek egy-ket embert akiknel elkene egy ilyen. A kollegaim kozott is van par ugynevezett professzionalis sofor aki a hideginditast rogton padlogazzal kezdi, mert ugyis levegot is kell termelni.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: Padre540
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2014.10.17. 11:28 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.12.19. 14:02
Hozzászólások: 105
Tartózkodási hely: Budapest-Debrecen
Adott köszi: 44 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
mobala írta:
Sziasztok,

Faceliftes touringban, honnan tudnék egy állandó pozitívat és negatívat venni?
Van egy gps, amit be akarok kötni. Tippek?

Köszönöm.

Akkusaru?


Igen, mikor felnyitottam a csomiteret, hangosan felröhögtem. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2014.10.17. 16:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!

Valaki nem találkozott jártába-keltébe egy sematikus rajzzal amin a motor /M54/ vákuum rendszere látható.
Egyszerűen , hogy melyik szív melyik fúj, honnan-hová.
Igen! A TIS nem sematikus és már túl bonyolult nekem. -már ha van benne! :D ;)

Köszi!

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2014.10.17. 17:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
Hali!

Valaki nem találkozott jártába-keltébe egy sematikus rajzzal amin a motor /M54/ vákuum rendszere látható.
Egyszerűen , hogy melyik szív melyik fúj, honnan-hová.
Igen! A TIS nem sematikus és már túl bonyolult nekem. -már ha van benne! :D ;)

Köszi!

A realoem-ből ki lehet szedegetni.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2014.10.17. 18:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
A realoem-ből ki lehet szedegetni.

Tapatalk

Köszi!

Ezekre gondolsz?
1
2
3

Valaki megpróbálná elmagyarázni a vákuum útját az ábrák alapján?
Szeretném ön képezni magam. :)

Köszi!

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2014.10.17. 18:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
barbrady írta:
A realoem-ből ki lehet szedegetni.

Tapatalk

Köszi!

Ezekre gondolsz?
1
2
3

Valaki megpróbálná elmagyarázni a vákuum útját az ábrák alapján?
Szeretném ön képezni magam. :)

Köszi!

A vákuum mindig a szivattyú felé megy, mivel az csinálja. Azt hogy hova dugd a csöveket vonallal jelöli. Mást mit akarsz tudni?

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2014.10.17. 19:05 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.16. 22:52
Hozzászólások: 68
Tartózkodási hely: Budakeszi
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

a csomagtér ajtóra azt mondja a műszerfal, hogy nyitva, pedig valójában zárva. Mit nézessek meg szerintetek? Touring, úgyhogy első körben a zsanérnál lévő drótokra gondolok. Valami ötlet még? Illetve még azt kell tudni, hogy ma megbontották az ajtón a kárpitot, tehát akár szét is csúszhatott valami. További infó, hogy a hátsó ablaktörlő nem működik, ennek keresték az okát, a zsanérnál a drótok átvezetését nem nézték.

Köszi az ötleteket!
Üdv: assatum


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2014.10.17. 19:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
assatum írta:
Sziasztok,

a csomagtér ajtóra azt mondja a műszerfal, hogy nyitva, pedig valójában zárva. Mit nézessek meg szerintetek? Touring, úgyhogy első körben a zsanérnál lévő drótokra gondolok. Valami ötlet még? Illetve még azt kell tudni, hogy ma megbontották az ajtón a kárpitot, tehát akár szét is csúszhatott valami. További infó, hogy a hátsó ablaktörlő nem működik, ennek keresték az okát, a zsanérnál a drótok átvezetését nem nézték.

Köszi az ötleteket!
Üdv: assatum


Csomagtér? Biztos? Nem lehet, hogy csak a külön nyíló üveg nincs jól bezárva? Én jártam már így...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2014.10.17. 20:24 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.20. 20:33
Hozzászólások: 6
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok nemrég vettem egy 2002 e39 525D-t sedant és szeretném, megkérdezni nincs e valakinek hozzá olyan computere Budapesten amivel a kocsit rá tudja tanitani a kulcsra?
PL: az elektromosan behajlo tükrök kulcs zárásra behajoljanak meg ilyenek rátanitása meg hogy a központi zár automatán bekapcsoljon ha elérek egy bizonyos sebességet.
Elöre is köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2014.10.17. 20:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hungaryboy83 írta:
Sziasztok nemrég vettem egy 2002 e39 525D-t sedant és szeretném, megkérdezni nincs e valakinek hozzá olyan computere Budapesten amivel a kocsit rá tudja tanitani a kulcsra?
PL: az elektromosan behajlo tükrök kulcs zárásra behajoljanak meg ilyenek rátanitása meg hogy a központi zár automatán bekapcsoljon ha elérek egy bizonyos sebességet.
Elöre is köszönöm.

Szerintem egyhelyre is elég,oda is csak egyszer.
Sőt már válasz is volt. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2014.10.17. 23:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:


A vákuum mindig a szivattyú felé megy, mivel az csinálja. Azt hogy hova dugd a csöveket vonallal jelöli. Mást mit akarsz tudni?

Tapatalk


Melyik a szivattyú? A jelölés is új.

A bajom az. hogy "túl nagy" a vákuum. Ergo szívja az olajat ami a szívósorban köt ki.
Pl. a karterbe visszavezető "lefolyó" is szív.
Fordulatszámtól függetlenül. Új szeparátor van benne.
A régivel is ez volt.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2014.10.18. 06:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
barbrady írta:


A vákuum mindig a szivattyú felé megy, mivel az csinálja. Azt hogy hova dugd a csöveket vonallal jelöli. Mást mit akarsz tudni?

Tapatalk


Melyik a szivattyú? A jelölés is új.

A bajom az. hogy "túl nagy" a vákuum. Ergo szívja az olajat ami a szívósorban köt ki.
Pl. a karterbe visszavezető "lefolyó" is szív.
Fordulatszámtól függetlenül. Új szeparátor van benne.
A régivel is ez volt.

Közben leesett, hogy a szívó motorban nincs szükség szivattyúra, az a motor szívóhatását használja vákuum képzésre. Az 1-es szelep képzi a vákuumot nálad.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DS11&mospid=47553&btnr=11_2203&hg=11&fg=45

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2014.10.18. 06:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
barbrady írta:
Közben leesett, hogy a szívó motorban nincs szükség szivattyúra, az a motor szívóhatását használja vákuum képzésre. Az 1-es szelep képzi a vákuumot nálad.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DS11&mospid=47553&btnr=11_2203&hg=11&fg=45

Tapatalk


Mindkét állítás téves. A pillangószelep nélküli benzinmotoroknál is van vákumszivattyú, például az összes valvetronic -os BMW.
A fent említett 1-es szelep az egr , visszavezető szelep, ami a szívócsőtől kapja a vezérelt vákumot.

A pillangószelepes motoroknál a bezárt pillangószelep miatt ( alapjárat ), a dugattyúk szívóhatása miatt keletkezik a vákum.

A 39-esek 20-as motorját 2 féle szeparátorral, és 3 féle csövezéssel gyártották. A fentebb belinkelt 1-es ábra az újabbik szeparátort ábrázolja, de csalóka a kép, mert nincs felhasználva az összes cső, amit jelölnek.
Ennek ellenére a vákum, és szeparátor működése egyforma.

A szívócsőben keletkező vákumot használja fel a fékszervó, a hátul lévő csövön. Ha van egr rendszer, akkor annak a vezérlését is onnan intézi.
Az olajszeparátor hivatott arra, hogy leválassza a kartergázban lévő olaj karterba való visszavezetését.
A szeparátor egyik fele a szívócsőben van. innen kapja a vákumot. A másik csöve megy a szelepfedélhez, innen szívja a kartergázt. a harmadik megy le a nívópálca csövébe, itt folyik vissza a felesleges olaj, amit nem kajál meg a motor, a szívócsövön keresztül.

Zárt fojtószelepnél a szeparátor membránja bezár, akkor nem eszi meg a kartergázt, hanem az alsó részében lecsapódik, és lecsoroghat a karterba. Megnyitott fojtószelepnél a membrán kinyit, és akkor a szívócsövön keresztül megeszi az kartergázt a motor, a lecsapódó olaj pedig ugyanúgy lefolyhat a karterba a nívópálca vascsövébe csatlakozó gumicsövön keresztül.

Remélem kimerítő volt a válaszom.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: 8 barbrady, F_E_K_, Goldman, hamoriarpi, kzolee, Padre540, Szabó Sándor, Zo78
Értékelés: 38.1%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2014.10.18. 08:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.16. 22:52
Hozzászólások: 68
Tartózkodási hely: Budakeszi
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
imi36 írta:
assatum írta:


Csomagtér? Biztos? Nem lehet, hogy csak a külön nyíló üveg nincs jól bezárva? Én jártam már így...


Azt próbáltam többször is. :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2014.10.18. 08:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
barbrady írta:
Közben leesett, hogy a szívó motorban nincs szükség szivattyúra, az a motor szívóhatását használja vákuum képzésre. Az 1-es szelep képzi a vákuumot nálad.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DS11&mospid=47553&btnr=11_2203&hg=11&fg=45

Tapatalk


Mindkét állítás téves. A pillangószelep nélküli benzinmotoroknál is van vákumszivattyú, például az összes valvetronic -os BMW.
A fent említett 1-es szelep az egr , visszavezető szelep, ami a szívócsőtől kapja a vezérelt vákumot.

A pillangószelepes motoroknál a bezárt pillangószelep miatt ( alapjárat ), a dugattyúk szívóhatása miatt keletkezik a vákum.

A 39-esek 20-as motorját 2 féle szeparátorral, és 3 féle csövezéssel gyártották. A fentebb belinkelt 1-es ábra az újabbik szeparátort ábrázolja, de csalóka a kép, mert nincs felhasználva az összes cső, amit jelölnek.
Ennek ellenére a vákum, és szeparátor működése egyforma.

A szívócsőben keletkező vákumot használja fel a fékszervó, a hátul lévő csövön. Ha van egr rendszer, akkor annak a vezérlését is onnan intézi.
Az olajszeparátor hivatott arra, hogy leválassza a kartergázban lévő olaj karterba való visszavezetését.
A szeparátor egyik fele a szívócsőben van. innen kapja a vákumot. A másik csöve megy a szelepfedélhez, innen szívja a kartergázt. a harmadik megy le a nívópálca csövébe, itt folyik vissza a felesleges olaj, amit nem kajál meg a motor, a szívócsövön keresztül.

Zárt fojtószelepnél a szeparátor membránja bezár, akkor nem eszi meg a kartergázt, hanem az alsó részében lecsapódik, és lecsoroghat a karterba. Megnyitott fojtószelepnél a membrán kinyit, és akkor a szívócsövön keresztül megeszi az kartergázt a motor, a lecsapódó olaj pedig ugyanúgy lefolyhat a karterba a nívópálca vascsövébe csatlakozó gumicsövön keresztül.

Remélem kimerítő volt a válaszom.

Ámen :)

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2014.10.18. 09:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
muhaati írta:
barbrady írta:
Közben leesett, hogy a szívó motorban nincs szükség szivattyúra, az a motor szívóhatását használja vákuum képzésre. Az 1-es szelep képzi a vákuumot nálad.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DS11&mospid=47553&btnr=11_2203&hg=11&fg=45

Tapatalk


Mindkét állítás téves. A pillangószelep nélküli benzinmotoroknál is van vákumszivattyú, például az összes valvetronic -os BMW.
A fent említett 1-es szelep az egr , visszavezető szelep, ami a szívócsőtől kapja a vezérelt vákumot.



Remélem kimerítő volt a válaszom.

Ámen :)

Tapatalk


Nagyon köszönöm mindkettőtöknek! :franko:
Most már tanult szemmel nézek rá! ;)

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2014.10.18. 20:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Folytatva a tegnapit...

A szeparátor csöveit lehúzgálva a nívóról és a szelepfedélről egyaránt vákuum van mindkettőnél.
Fordulatszámtól függetlenül!
Örülünk a zárt vákuum rendszernek, de ennyire nem! :)
A szelepfedélnél állandó olaj van a csőben mert szívja be. / nem gyengén/
Több autón is néztem, viszonylag száraz, de
még oké is lehetne, mert ezt lenyomná a nívónál a karterbe.
Igen ám de az én kicsikém a karterből is szív.
Azaz óhatatlanul pumpálja / azaz szívja/ az olajat a szívósorba.
A szívósorról lehúzva a csövet / a vákuumot megszüntetve/ szépen pöfékel alul, a motor nyomásának megfelelően.

A szeparátor kb. 2-3 hetes FEBI.
Az előzőnél már a guminak annyi volt a membrán alatt.

Létezik, hogy xar az új szeparátor?
Vagy mit csináljak?

Mindennek tudok örülni! :)

Köszi!

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2014.10.20. 14:13 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.01.27. 10:14
Hozzászólások: 66
Tartózkodási hely: Gyöngyös
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Sajnos meg kell válnom a kis gyönyörűségemtől, ha valaki esetleg jó autót szeretne:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/525 ... 5i-8365527


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-ről?
HozzászólásElküldve: 2014.10.20. 14:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
banderasz77 írta:
Sziasztok!

Sajnos meg kell válnom a kis gyönyörűségemtől, ha valaki esetleg jó autót szeretne:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/525 ... 5i-8365527


Szerintem ez a hsz. törölhető ebben a topikban. A használtautó topikban úgy is ott van.....

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 1026, 1027, 1028, 1029, 1030, 1031, 1032 ... 1329  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator