2019.03.10. 16:51
Csinalj a kettobol egyet.Rocky1989 írta:Sziasztok. Érdeklődnék hogy mennyi esély van rá hogy találok olyan fekete bőrös kárpitot ami rolós és légzsákos is hátul? Nem nagyon találok vagy ez vagy az van benne.
2019.03.10. 17:22
morv írta:Csinalj a kettobol egyet.Rocky1989 írta:Sziasztok. Érdeklődnék hogy mennyi esély van rá hogy találok olyan fekete bőrös kárpitot ami rolós és légzsákos is hátul? Nem nagyon találok vagy ez vagy az van benne.
2019.03.10. 17:33
Olyan leirast lattam mar, ahol simara epitettek ra a rolost, ha a legzsaknal elfer, akkor nem latom akadalyat.Rocky1989 írta:morv írta:Csinalj a kettobol egyet.Rocky1989 írta:Sziasztok. Érdeklődnék hogy mennyi esély van rá hogy találok olyan fekete bőrös kárpitot ami rolós és légzsákos is hátul? Nem nagyon találok vagy ez vagy az van benne.
Akkor egy légzsákosra rá lehet rakni a rolós felsőrészt?
2019.03.10. 17:36
morv írta:Olyan leirast lattam mar, ahol simara epitettek ra a rolost, ha a legzsaknal elfer, akkor nem latom akadalyat.Rocky1989 írta:morv írta:Csinalj a kettobol egyet.Rocky1989 írta:Sziasztok. Érdeklődnék hogy mennyi esély van rá hogy találok olyan fekete bőrös kárpitot ami rolós és légzsákos is hátul? Nem nagyon találok vagy ez vagy az van benne.
Akkor egy légzsákosra rá lehet rakni a rolós felsőrészt?
2019.03.11. 02:19
2019.03.11. 08:28
Vili203 írta:Sziasztok!
Segítséget kérnék! Van egy e39 530D Touringom, cserélni kellene a vezetőülés alatt a kasztnin lévő üzemanyag szivattyút, mert 15 liternél random megáll a motor fuel injection system hibaüzenet mellett. Néztem több félét, nyomás adatra gyakorlatilag az összesnél azt írja, hogy 0,5 Bar amit tud.
Kérdésem az lenne, hogy milyen márkát ajánlotok bele, mi az ami bevált, és nagy fordulaton is tartja a nyomást, illetve alacsonyabb üzemanyag szintnél is dolgozik rendesen.
Köszi!
2019.03.11. 20:02
atesz155 írta:Vili203 írta:Sziasztok!
Segítséget kérnék! Van egy e39 530D Touringom, cserélni kellene a vezetőülés alatt a kasztnin lévő üzemanyag szivattyút, mert 15 liternél random megáll a motor fuel injection system hibaüzenet mellett. Néztem több félét, nyomás adatra gyakorlatilag az összesnél azt írja, hogy 0,5 Bar amit tud.
Kérdésem az lenne, hogy milyen márkát ajánlotok bele, mi az ami bevált, és nagy fordulaton is tartja a nyomást, illetve alacsonyabb üzemanyag szintnél is dolgozik rendesen.
Köszi!
Ha 15 liter alatt áll meg az autó, akkor az nem az ülés alatti szivattyú -ami egyébként 4bar-os- hanem a tankban lévő átemelő szivattyú. Tavaly előtt cseréltem az enyémben a tankban lévőt, ilyet tettem bele: https://alkatreszek.hu/313011300069_mag_be
Azóta is tökéletes.
2019.03.12. 17:23
Vili203 írta:atesz155 írta:Vili203 írta:Sziasztok!
Segítséget kérnék! Van egy e39 530D Touringom, cserélni kellene a vezetőülés alatt a kasztnin lévő üzemanyag szivattyút, mert 15 liternél random megáll a motor fuel injection system hibaüzenet mellett. Néztem több félét, nyomás adatra gyakorlatilag az összesnél azt írja, hogy 0,5 Bar amit tud.
Kérdésem az lenne, hogy milyen márkát ajánlotok bele, mi az ami bevált, és nagy fordulaton is tartja a nyomást, illetve alacsonyabb üzemanyag szintnél is dolgozik rendesen.
Köszi!
Ha 15 liter alatt áll meg az autó, akkor az nem az ülés alatti szivattyú -ami egyébként 4bar-os- hanem a tankban lévő átemelő szivattyú. Tavaly előtt cseréltem az enyémben a tankban lévőt, ilyet tettem bele: https://alkatreszek.hu/313011300069_mag_be
Azóta is tökéletes.
Értem, köszi. Tehát akkor tankban lévő szivattyú lesz. Azt macera cserélni? Tankot le kell venni hozzá, vagy fölülről valahonnan hozzá lehet férni?
2019.03.14. 19:39
atesz155 írta:Vili203 írta:atesz155 írta:Vili203 írta:Sziasztok!
Segítséget kérnék! Van egy e39 530D Touringom, cserélni kellene a vezetőülés alatt a kasztnin lévő üzemanyag szivattyút, mert 15 liternél random megáll a motor fuel injection system hibaüzenet mellett. Néztem több félét, nyomás adatra gyakorlatilag az összesnél azt írja, hogy 0,5 Bar amit tud.
Kérdésem az lenne, hogy milyen márkát ajánlotok bele, mi az ami bevált, és nagy fordulaton is tartja a nyomást, illetve alacsonyabb üzemanyag szintnél is dolgozik rendesen.
Köszi!
Ha 15 liter alatt áll meg az autó, akkor az nem az ülés alatti szivattyú -ami egyébként 4bar-os- hanem a tankban lévő átemelő szivattyú. Tavaly előtt cseréltem az enyémben a tankban lévőt, ilyet tettem bele: https://alkatreszek.hu/313011300069_mag_be
Azóta is tökéletes.
Értem, köszi. Tehát akkor tankban lévő szivattyú lesz. Azt macera cserélni? Tankot le kell venni hozzá, vagy fölülről valahonnan hozzá lehet férni?
Nem vészes cserélni, ha van egy kis affinitásod. Nem kell levenni a tankot, a hátsó üléssort kell kivenni csak, alatta van a szerelő nyílása a tanknak. Arra figyelj, hogy ne legyen nagyon sok gázolaj a tankban, hogy ne nehezítsd meg a saját dolgod.
A pumpa kiemelésénél vigyázni kell a szintjelző rúdjára, mert könnyen hajlik, meg ügyesen forgatgatni kell, hogy szépen kijöjjön. Úgy, hogy sohasem csináltam előtte ilyet, lájtos tempóban másfél óra és 3 sör volt a szintidőm
2019.03.14. 21:23
Vili203 írta:Rendben, köszi a tanácsot, akkor nem olyan veszélyes dolog a csere.
Lenne még egy olyan kérdésem, hogy első féktárcsákat kellene cserélem, mert hullámosak, és fékezésre rázzák a kormányt. Ez egy ATE szett, ami alatta van, esetleg tudsz ajánlani valamilyen márkát, ami neked bevált?
2019.03.14. 22:58
Vili203 írta:atesz155 írta:Vili203 írta:atesz155 írta:Vili203 írta:Sziasztok!
Segítséget kérnék! Van egy e39 530D Touringom, cserélni kellene a vezetőülés alatt a kasztnin lévő üzemanyag szivattyút, mert 15 liternél random megáll a motor fuel injection system hibaüzenet mellett. Néztem több félét, nyomás adatra gyakorlatilag az összesnél azt írja, hogy 0,5 Bar amit tud.
Kérdésem az lenne, hogy milyen márkát ajánlotok bele, mi az ami bevált, és nagy fordulaton is tartja a nyomást, illetve alacsonyabb üzemanyag szintnél is dolgozik rendesen.
Köszi!
Ha 15 liter alatt áll meg az autó, akkor az nem az ülés alatti szivattyú -ami egyébként 4bar-os- hanem a tankban lévő átemelő szivattyú. Tavaly előtt cseréltem az enyémben a tankban lévőt, ilyet tettem bele: https://alkatreszek.hu/313011300069_mag_be
Azóta is tökéletes.
Értem, köszi. Tehát akkor tankban lévő szivattyú lesz. Azt macera cserélni? Tankot le kell venni hozzá, vagy fölülről valahonnan hozzá lehet férni?
Nem vészes cserélni, ha van egy kis affinitásod. Nem kell levenni a tankot, a hátsó üléssort kell kivenni csak, alatta van a szerelő nyílása a tanknak. Arra figyelj, hogy ne legyen nagyon sok gázolaj a tankban, hogy ne nehezítsd meg a saját dolgod.
A pumpa kiemelésénél vigyázni kell a szintjelző rúdjára, mert könnyen hajlik, meg ügyesen forgatgatni kell, hogy szépen kijöjjön. Úgy, hogy sohasem csináltam előtte ilyet, lájtos tempóban másfél óra és 3 sör volt a szintidőm
Rendben, köszi a tanácsot, akkor nem olyan veszélyes dolog a csere.
Lenne még egy olyan kérdésem, hogy első féktárcsákat kellene cserélem, mert hullámosak, és fékezésre rázzák a kormányt. Ez egy ATE szett, ami alatta van, esetleg tudsz ajánlani valamilyen márkát, ami neked bevált?
2019.03.15. 20:06
2019.03.27. 22:30
bendegúz írta:Zsoltee.e39 520d írta:Sziasztok.
Nem indul az autom, egy ideje melegen huzamos hajtatásra indult csak, hidegen pöccre, most meg hirtelen nem akar hidegen sem indulni, féktárcsa tisztitoval kissé befujva a szivosornak tudtuk elinditani csak.
Ha elindul szépen jár a motor és jól megy, mintha semmi nem lenne...
520d nem közös nyomocsöves.
Hibakód=0
Valaki járt már igy, esetleg valami tipp?
Izzitast a nagy BC nem mutatja? mert azt nem látni hidegen sem, s de nem hiszem az a gond...
Üzemanyag szivattyúra gondolnék elsőre. Mennyi gázolaj van benne?
2019.03.28. 18:20
Zsoltee.e39 520d írta:bendegúz írta:Zsoltee.e39 520d írta:Sziasztok.
Nem indul az autom, egy ideje melegen huzamos hajtatásra indult csak, hidegen pöccre, most meg hirtelen nem akar hidegen sem indulni, féktárcsa tisztitoval kissé befujva a szivosornak tudtuk elinditani csak.
Ha elindul szépen jár a motor és jól megy, mintha semmi nem lenne...
520d nem közös nyomocsöves.
Hibakód=0
Valaki járt már igy, esetleg valami tipp?
Izzitast a nagy BC nem mutatja? mert azt nem látni hidegen sem, s de nem hiszem az a gond...
Üzemanyag szivattyúra gondolnék elsőre. Mennyi gázolaj van benne?
Van benne azzal nincs gond és az ülés alatt lévő szivattyú nyom is rendesen.
2019.03.28. 22:16
bendegúz írta:Zsoltee.e39 520d írta:bendegúz írta:Zsoltee.e39 520d írta:Sziasztok.
Nem indul az autom, egy ideje melegen huzamos hajtatásra indult csak, hidegen pöccre, most meg hirtelen nem akar hidegen sem indulni, féktárcsa tisztitoval kissé befujva a szivosornak tudtuk elinditani csak.
Ha elindul szépen jár a motor és jól megy, mintha semmi nem lenne...
520d nem közös nyomocsöves.
Hibakód=0
Valaki járt már igy, esetleg valami tipp?
Izzitast a nagy BC nem mutatja? mert azt nem látni hidegen sem, s de nem hiszem az a gond...
Üzemanyag szivattyúra gondolnék elsőre. Mennyi gázolaj van benne?
Van benne azzal nincs gond és az ülés alatt lévő szivattyú nyom is rendesen.
A tankszivattyúra gondolsz, ugye? Honnan tudod, hogy nyom rendesen?
2019.04.02. 20:36
2019.04.05. 21:38
2019.04.09. 13:09
2019.04.10. 19:44
A belső burkolat mögött azt hiszem 2 v. 4 db anyával.atesz155 írta:Sziasztok,
a touring hátsó rendszámtáblája fölött lévő rész, amiben benne van a 2 rendszámtábla világítás és a csomagtér nyitás gombja, hogyan van rögzítve a csomagtér ajtóhoz?
2019.04.12. 16:48