* *
Pontos idő: 2024.03.29. 07:52

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 1167, 1168, 1169, 1170, 1171, 1172, 1173 ... 1329  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2016.02.07. 16:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.21. 23:07
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Vp
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Helló,

Akinek van légijártasságija meg tudná mondani, hol kapni olyan folyadékot, ami a hidraulikus csomagtér ajtót mozgatja (ha jól tudom, valami repülőgépeknél is használt hidraulika folyadék csillió Ft-ért literje)? Megsasoltam a csomagtérben és a csésze alján kb 10 mm-nyi lötty van, azzal kellene felnyomnia a pillekönnyű touring ajtót...naná, hogy nem megy neki. Szóval gondoltam utántölteném.

Illetve ugyenitt lenne olyan kérdésem, hogy ha lehúzom az akksiról a nezsatív és pozsitív sarut, mi fog megbolondulni az autómban? (e34-nél csak nullázott mindent a nagyboardnál és kb itt meg is állt a mutatvány)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2016.02.07. 18:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.11.16. 13:29
Hozzászólások: 74
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Azt vettem észre a napokban, hogy a touring autómon, a csomagtér ajtóban lévő lámpám belülről párás. Kivettem, "állt" benne a víz. Hajszárítóval kiszárítottam. A körülötte lévő szivacsok, az ajtón belül lévő burkolaton a szivacsok, a műanyag tiszta víz. Hol folyhat be a víz, arra nem jöttem rá. Kell lennie valahol valami vízelvezető nyílásnak, ároknak, járatnak, ami esetleg eltömődhetett? Vagy hol keressem a hibát?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2016.02.07. 18:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.21. 23:07
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Vp
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Unlimited írta:
Sziasztok!

Azt vettem észre a napokban, hogy a touring autómon, a csomagtér ajtóban lévő lámpám belülről párás. Kivettem, "állt" benne a víz. Hajszárítóval kiszárítottam. A körülötte lévő szivacsok, az ajtón belül lévő burkolaton a szivacsok, a műanyag tiszta víz. Hol folyhat be a víz, arra nem jöttem rá. Kell lennie valahol valami vízelvezető nyílásnak, ároknak, járatnak, ami esetleg eltömődhetett? Vagy hol keressem a hibát?

Helló,

Ilyet nekem is csinált most. A csomagtér ajtó alján van 2 szellőző, azokat tisztítsd ki, hogy ki tudjon folyni a víz. Azóta nem volt eső, szóval ha britt tudós lennék, azt mondanám, hogy ez nem lehet véletlen :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2016.02.07. 18:24 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.11.16. 13:29
Hozzászólások: 74
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Harper írta:
Unlimited írta:
Sziasztok!

Azt vettem észre a napokban, hogy a touring autómon, a csomagtér ajtóban lévő lámpám belülről párás. Kivettem, "állt" benne a víz. Hajszárítóval kiszárítottam. A körülötte lévő szivacsok, az ajtón belül lévő burkolaton a szivacsok, a műanyag tiszta víz. Hol folyhat be a víz, arra nem jöttem rá. Kell lennie valahol valami vízelvezető nyílásnak, ároknak, járatnak, ami esetleg eltömődhetett? Vagy hol keressem a hibát?

Helló,

Ilyet nekem is csinált most. A csomagtér ajtó alján van 2 szellőző, azokat tisztítsd ki, hogy ki tudjon folyni a víz. Azóta nem volt eső, szóval ha britt tudós lennék, azt mondanám, hogy ez nem lehet véletlen :)


Az a két kis fekete dugócska lenne a szellőző? Nekem abba van nekem egy fekete dugó. Vegyem ki?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2016.02.07. 20:47 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Harper írta:
Helló,

Akinek van légijártasságija meg tudná mondani, hol kapni olyan folyadékot, ami a hidraulikus csomagtér ajtót mozgatja (ha jól tudom, valami repülőgépeknél is használt hidraulika folyadék csillió Ft-ért literje)? Megsasoltam a csomagtérben és a csésze alján kb 10 mm-nyi lötty van, azzal kellene felnyomnia a pillekönnyű touring ajtót...naná, hogy nem megy neki. Szóval gondoltam utántölteném.

Illetve ugyenitt lenne olyan kérdésem, hogy ha lehúzom az akksiról a nezsatív és pozsitív sarut, mi fog megbolondulni az autómban? (e34-nél csak nullázott mindent a nagyboardnál és kb itt meg is állt a mutatvány)


ATF olajjal simán működik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2016.02.07. 21:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Harper írta:

Illetve ugyenitt lenne olyan kérdésem, hogy ha lehúzom az akksiról a nezsatív és pozsitív sarut, mi fog megbolondulni az autómban? (e34-nél csak nullázott mindent a nagyboardnál és kb itt meg is állt a mutatvány)

Itt is kb. ua. Napi fogyi, km, korrekciós érték, óra, rádió talán.

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2016.02.07. 22:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.21. 23:07
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Vp
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Unlimited írta:
Harper írta:
Unlimited írta:
Sziasztok!

Azt vettem észre a napokban, hogy a touring autómon, a csomagtér ajtóban lévő lámpám belülről párás. Kivettem, "állt" benne a víz. Hajszárítóval kiszárítottam. A körülötte lévő szivacsok, az ajtón belül lévő burkolaton a szivacsok, a műanyag tiszta víz. Hol folyhat be a víz, arra nem jöttem rá. Kell lennie valahol valami vízelvezető nyílásnak, ároknak, járatnak, ami esetleg eltömődhetett? Vagy hol keressem a hibát?

Helló,

Ilyet nekem is csinált most. A csomagtér ajtó alján van 2 szellőző, azokat tisztítsd ki, hogy ki tudjon folyni a víz. Azóta nem volt eső, szóval ha britt tudós lennék, azt mondanám, hogy ez nem lehet véletlen :)


Az a két kis fekete dugócska lenne a szellőző? Nekem abba van nekem egy fekete dugó. Vegyem ki?

Nálam vagy hiányzott onnan a fekete dugó már vagy neked tettek bele olyat utólag, hogy ne menjen be a víz :shock:
Mondjuk azóta nem volt eső de jövőhétre mondja, majd megírom, hogy ázik-e nálam a verda vagy se :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2016.02.07. 22:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.21. 23:07
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Vp
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Harper írta:
Helló,

Akinek van légijártasságija meg tudná mondani, hol kapni olyan folyadékot, ami a hidraulikus csomagtér ajtót mozgatja (ha jól tudom, valami repülőgépeknél is használt hidraulika folyadék csillió Ft-ért literje)? Megsasoltam a csomagtérben és a csésze alján kb 10 mm-nyi lötty van, azzal kellene felnyomnia a pillekönnyű touring ajtót...naná, hogy nem megy neki. Szóval gondoltam utántölteném.

Illetve ugyenitt lenne olyan kérdésem, hogy ha lehúzom az akksiról a nezsatív és pozsitív sarut, mi fog megbolondulni az autómban? (e34-nél csak nullázott mindent a nagyboardnál és kb itt meg is állt a mutatvány)


ATF olajjal simán működik.

Az lehet, de meddig...? :D Gépészként szeretném azt hinni, hogy nem kib..szásból hanem mérnöki megfontolásból tettek bele olyan folyadékot amilyet... :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2016.02.07. 22:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.03. 00:00
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Budapest XIII
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 17 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Harper írta:
atesz155 írta:
Harper írta:
Helló,

Akinek van légijártasságija meg tudná mondani, hol kapni olyan folyadékot, ami a hidraulikus csomagtér ajtót mozgatja (ha jól tudom, valami repülőgépeknél is használt hidraulika folyadék csillió Ft-ért literje)? Megsasoltam a csomagtérben és a csésze alján kb 10 mm-nyi lötty van, azzal kellene felnyomnia a pillekönnyű touring ajtót...naná, hogy nem megy neki. Szóval gondoltam utántölteném.

Illetve ugyenitt lenne olyan kérdésem, hogy ha lehúzom az akksiról a nezsatív és pozsitív sarut, mi fog megbolondulni az autómban? (e34-nél csak nullázott mindent a nagyboardnál és kb itt meg is állt a mutatvány)


ATF olajjal simán működik.

Az lehet, de meddig...? :D Gépészként szeretném azt hinni, hogy nem kib..szásból hanem mérnöki megfontolásból tettek bele olyan folyadékot amilyet... :mrgreen:

Én mérnöki megfontolásból meg Gallaca forumtárs tanácsára tettem bele ATF-et és remekül mükxik, hogy meddig, remélem sokáig mivel az ATF olaj nem agresszív maró hatású és nem bántja a szimeringeket.
Igaz a mérnöki megfontolás jelen esetben építesz.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára broton 2016.02.07. 22:34-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2016.02.07. 22:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Harper írta:
Helló,

Akinek van légijártasságija meg tudná mondani, hol kapni olyan folyadékot, ami a hidraulikus csomagtér ajtót mozgatja (ha jól tudom, valami repülőgépeknél is használt hidraulika folyadék csillió Ft-ért literje)? Megsasoltam a csomagtérben és a csésze alján kb 10 mm-nyi lötty van, azzal kellene felnyomnia a pillekönnyű touring ajtót...naná, hogy nem megy neki. Szóval gondoltam utántölteném.

Illetve ugyenitt lenne olyan kérdésem, hogy ha lehúzom az akksiról a nezsatív és pozsitív sarut, mi fog megbolondulni az autómban? (e34-nél csak nullázott mindent a nagyboardnál és kb itt meg is állt a mutatvány)

Ha hajlandó vagy csillió forintot kiadni literjéért, akkor rendelj gyárit ami belevaló. 15-20e között mozog az utántöltő szett ára. Ha nem, akkor mehet bele ami a kormányba.
Nem bolondul meg semmi a sarulevételtől.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2016.02.07. 23:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Harper írta:
atesz155 írta:
Harper írta:
Helló,

Akinek van légijártasságija meg tudná mondani, hol kapni olyan folyadékot, ami a hidraulikus csomagtér ajtót mozgatja (ha jól tudom, valami repülőgépeknél is használt hidraulika folyadék csillió Ft-ért literje)? Megsasoltam a csomagtérben és a csésze alján kb 10 mm-nyi lötty van, azzal kellene felnyomnia a pillekönnyű touring ajtót...naná, hogy nem megy neki. Szóval gondoltam utántölteném.

Illetve ugyenitt lenne olyan kérdésem, hogy ha lehúzom az akksiról a nezsatív és pozsitív sarut, mi fog megbolondulni az autómban? (e34-nél csak nullázott mindent a nagyboardnál és kb itt meg is állt a mutatvány)


ATF olajjal simán működik.

Az lehet, de meddig...? :D Gépészként szeretném azt hinni, hogy nem kib..szásból hanem mérnöki megfontolásból tettek bele olyan folyadékot amilyet... :mrgreen:


Nekem kb. 3 eve muxik ATF olajjal....
En is a gyari megoldasok hive vagyok, DE!!! olajrol beszelunk! Ezt ne feledjuk.
Nemcsak egy fele olaj lehet jo olaj!

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2016.02.07. 23:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.21. 23:07
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Vp
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
Harper írta:
atesz155 írta:
Harper írta:
Helló,

Akinek van légijártasságija meg tudná mondani, hol kapni olyan folyadékot, ami a hidraulikus csomagtér ajtót mozgatja (ha jól tudom, valami repülőgépeknél is használt hidraulika folyadék csillió Ft-ért literje)? Megsasoltam a csomagtérben és a csésze alján kb 10 mm-nyi lötty van, azzal kellene felnyomnia a pillekönnyű touring ajtót...naná, hogy nem megy neki. Szóval gondoltam utántölteném.

Illetve ugyenitt lenne olyan kérdésem, hogy ha lehúzom az akksiról a nezsatív és pozsitív sarut, mi fog megbolondulni az autómban? (e34-nél csak nullázott mindent a nagyboardnál és kb itt meg is állt a mutatvány)


ATF olajjal simán működik.

Az lehet, de meddig...? :D Gépészként szeretném azt hinni, hogy nem kib..szásból hanem mérnöki megfontolásból tettek bele olyan folyadékot amilyet... :mrgreen:


Nekem kb. 3 eve muxik ATF olajjal....
En is a gyari megoldasok hive vagyok, DE!!! olajrol beszelunk! Ezt ne feledjuk.
Nemcsak egy fele olaj lehet jo olaj!


Elfogadom amit írtok, 3 év alatt már tönkre ment volna, ha tönkre akar :) Viszont egy kérdés még motoszkál a fejemben. Az, hogy hogyan véreztessem ki a rendszert, mielőtt ATF-fel töltöm fel. Vagy ti hozzáöntöttetek a gyári olajhoz annyi ATF-et amennyi kell és gól?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2016.02.08. 17:27 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.03. 23:19
Hozzászólások: 76
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Harper írta:
leslie írta:
Harper írta:
atesz155 írta:
Harper írta:
Helló,

Akinek van légijártasságija meg tudná mondani, hol kapni olyan folyadékot, ami a hidraulikus csomagtér ajtót mozgatja (ha jól tudom, valami repülőgépeknél is használt hidraulika folyadék csillió Ft-ért literje)? Megsasoltam a csomagtérben és a csésze alján kb 10 mm-nyi lötty van, azzal kellene felnyomnia a pillekönnyű touring ajtót...naná, hogy nem megy neki. Szóval gondoltam utántölteném.

Illetve ugyenitt lenne olyan kérdésem, hogy ha lehúzom az akksiról a nezsatív és pozsitív sarut, mi fog megbolondulni az autómban? (e34-nél csak nullázott mindent a nagyboardnál és kb itt meg is állt a mutatvány)


ATF olajjal simán működik.

Az lehet, de meddig...? :D Gépészként szeretném azt hinni, hogy nem kib..szásból hanem mérnöki megfontolásból tettek bele olyan folyadékot amilyet... :mrgreen:


Nekem kb. 3 eve muxik ATF olajjal....
En is a gyari megoldasok hive vagyok, DE!!! olajrol beszelunk! Ezt ne feledjuk.
Nemcsak egy fele olaj lehet jo olaj!


Elfogadom amit írtok, 3 év alatt már tönkre ment volna, ha tönkre akar :) Viszont egy kérdés még motoszkál a fejemben. Az, hogy hogyan véreztessem ki a rendszert, mielőtt ATF-fel töltöm fel. Vagy ti hozzáöntöttetek a gyári olajhoz annyi ATF-et amennyi kell és gól?


Elég egyszerűen ki lehet fordítani azt a kis hidraulikát, felfordítod, egy bilincset kell kiengedni, hogy az átlátszó tartályfedél lejöjjön. oda kell utántölteni, hogy a + jelig legyen a folyadék. Nem kell a ShellAero 41; egyszerű ATF jó hozzá. Három hete töltöttük fel az enyémet (kb. 1,5 dl). Teljesen jól működik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2016.02.08. 18:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.16. 02:35
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Vecsés
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Széria hátsó lökhárítót cserélném M-esre, kérdésem az lenne, hogy a csere az plug n play vagy az M-esnek más a felfogatása?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2016.02.08. 21:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.21. 23:07
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Vp
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pekka írta:
Harper írta:
leslie írta:
Harper írta:
atesz155 írta:

ATF olajjal simán működik.

Az lehet, de meddig...? :D Gépészként szeretném azt hinni, hogy nem kib..szásból hanem mérnöki megfontolásból tettek bele olyan folyadékot amilyet... :mrgreen:


Nekem kb. 3 eve muxik ATF olajjal....
En is a gyari megoldasok hive vagyok, DE!!! olajrol beszelunk! Ezt ne feledjuk.
Nemcsak egy fele olaj lehet jo olaj!


Elfogadom amit írtok, 3 év alatt már tönkre ment volna, ha tönkre akar :) Viszont egy kérdés még motoszkál a fejemben. Az, hogy hogyan véreztessem ki a rendszert, mielőtt ATF-fel töltöm fel. Vagy ti hozzáöntöttetek a gyári olajhoz annyi ATF-et amennyi kell és gól?


Elég egyszerűen ki lehet fordítani azt a kis hidraulikát, felfordítod, egy bilincset kell kiengedni, hogy az átlátszó tartályfedél lejöjjön. oda kell utántölteni, hogy a + jelig legyen a folyadék. Nem kell a ShellAero 41; egyszerű ATF jó hozzá. Három hete töltöttük fel az enyémet (kb. 1,5 dl). Teljesen jól működik.

Ja, a tartályból ok, hogy szedem ki, csakhogy valami felemelte azt a csomagtartót, ergó a csövekben meg a munkahengerben lennie kell folyadéknak. Viszont, ha nektek így működött, akkor valszeg nem okoz gondot, ha keveredik egy kis aero az ATF-hez.
Köszönet mindenkinek! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2016.02.09. 00:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
vetrexo írta:
Sziasztok! Széria hátsó lökhárítót cserélném M-esre, kérdésem az lenne, hogy a csere az plug n play vagy az M-esnek más a felfogatása?

Ugyanaz, de a dobbetét alja nem fog stimmelni, más az íve az M-nek, így "lyukas" lesz. M-nél gumi betét van ott.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: vetrexo
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2016.02.10. 12:42 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2016.01.01. 19:14
Hozzászólások: 211
Adott köszi: 41 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: m47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Immár másodszorra :D tankolom az autóm (520d touring), de most is ugyanaz a jelenség: alig akarja elnyelni a beöntőn dieselt, mindig visszacsapja a pisztolyt. Ez normális, vagy eltömődésre utal, pl. valamilyen szellőző? Van erről valakinek tapasztalata?

_________________
acheter sildenafil mylan recenzia


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2016.02.10. 12:45 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
öreglala írta:
Sziasztok!
Immár másodszorra :D tankolom az autóm (520d touring), de most is ugyanaz a jelenség: alig akarja elnyelni a beöntőn dieselt, mindig visszacsapja a pisztolyt. Ez normális, vagy eltömődésre utal, pl. valamilyen szellőző? Van erről valakinek tapasztalata?

Touring jelenség, meg kell szokni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PeterE39 az itt látható tagok köszönték meg: admin
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2016.02.10. 12:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
öreglala írta:
Sziasztok!
Immár másodszorra :D tankolom az autóm (520d touring), de most is ugyanaz a jelenség: alig akarja elnyelni a beöntőn dieselt, mindig visszacsapja a pisztolyt. Ez normális, vagy eltömődésre utal, pl. valamilyen szellőző? Van erről valakinek tapasztalata?


Ilyen nekem is volt 530d-nél :facepalm: . Vedd ki a slusszkulcsot a gyújtáskapcsolóból, és máris menni fog bele rendesen a cucc :franko:
Nem tudom, hogy miért, hogyan, meg mi az összefüggés, de működött :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E39-rÅ‘l?
HozzászólásElküldve: 2016.02.10. 13:02 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
öreglala írta:
Sziasztok!
Immár másodszorra :D tankolom az autóm (520d touring), de most is ugyanaz a jelenség: alig akarja elnyelni a beöntőn dieselt, mindig visszacsapja a pisztolyt. Ez normális, vagy eltömődésre utal, pl. valamilyen szellőző? Van erről valakinek tapasztalata?


Ilyen nekem is volt 530d-nél :facepalm: . Vedd ki a slusszkulcsot a gyújtáskapcsolóból, és máris menni fog bele rendesen a cucc :franko:
Nem tudom, hogy miért, hogyan, meg mi az összefüggés, de működött :D

esetleg a pisztoly volt már megkopva,egy pár kúton elég leharcolt állapotban vannak.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 26568 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 1167, 1168, 1169, 1170, 1171, 1172, 1173 ... 1329  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 40 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator