2008.12.31. 13:58
Csumpy írta:Kaya írta:Csumpy írta:Üdv.
Nekem néha vibrál az első lámpa illetve a belső fények is vibrálnak ugyanúgy. Nem mindig csak ha már sokat autóztam és persze csak álló helyzetben veszem észre.
Van egy kis hangja a generátornak, de nem vszes. Lehet csapágy vagy feszszabályzó, vagy ki mit mondd???
Kösz
lehet csapágy is föleg hogy van hangja. meg a bronz kefék is lehetnek a generátorban nagyon kopottak.
ezek cseréje filléres ahoz képest hogy ha sokáig huzod vele akkor az elkopott kefék kiugorhatnak a helyükröl és
letéphetik a generátor tekercseinek kivezetését. onnan pedig buktad a generátort...
a csapágyak és a broznkefék pár ezer forintnál nem kerülhetnek többe.
ezt egy ügyes autovillamosságis megoldja 1-2 ora alatt a másik párezerért és
nyugodtan autozhatsz tovább.
ha ez a hibád tényleg...
Köszi a gyors infót, ezeket megoldom magam is szerintem, csapágyam lesz elfekvőben, szénkefét meg majd kerítek valamelyik fiókbol, gondolom. Hétvégéig csak kihúzza még.
Üdv.
2008.12.31. 14:37
ptamas írta:Csumpy írta:Kaya írta:Csumpy írta:Üdv.
Nekem néha vibrál az első lámpa illetve a belső fények is vibrálnak ugyanúgy. Nem mindig csak ha már sokat autóztam és persze csak álló helyzetben veszem észre.
Van egy kis hangja a generátornak, de nem vszes. Lehet csapágy vagy feszszabályzó, vagy ki mit mondd???
Kösz
lehet csapágy is föleg hogy van hangja. meg a bronz kefék is lehetnek a generátorban nagyon kopottak.
ezek cseréje filléres ahoz képest hogy ha sokáig huzod vele akkor az elkopott kefék kiugorhatnak a helyükröl és
letéphetik a generátor tekercseinek kivezetését. onnan pedig buktad a generátort...
a csapágyak és a broznkefék pár ezer forintnál nem kerülhetnek többe.
ezt egy ügyes autovillamosságis megoldja 1-2 ora alatt a másik párezerért és
nyugodtan autozhatsz tovább.
ha ez a hibád tényleg...
Köszi a gyors infót, ezeket megoldom magam is szerintem, csapágyam lesz elfekvőben, szénkefét meg majd kerítek valamelyik fiókbol, gondolom. Hétvégéig csak kihúzza még.
Üdv.
Sziasztok!
Tegnap megvolt a generátor felújítás (VII. kertész utca) , ami 43000-be került. Nálam is jelentkezett a fényszóró remegés. Kész csoda, hogy töltött egyáltalán, mivel csapagyaknak már csak az emléke volt, próbapadon össze-vissza töltött, volt (13,5-15,5V).
Egyébként a kertész utcát én is mindenkinek ajánlom.
Tamás
2008.12.31. 14:58
ptamas írta:Csumpy írta:Kaya írta:Csumpy írta:Üdv.
Nekem néha vibrál az első lámpa illetve a belső fények is vibrálnak ugyanúgy. Nem mindig csak ha már sokat autóztam és persze csak álló helyzetben veszem észre.
Van egy kis hangja a generátornak, de nem vszes. Lehet csapágy vagy feszszabályzó, vagy ki mit mondd???
Kösz
lehet csapágy is föleg hogy van hangja. meg a bronz kefék is lehetnek a generátorban nagyon kopottak.
ezek cseréje filléres ahoz képest hogy ha sokáig huzod vele akkor az elkopott kefék kiugorhatnak a helyükröl és
letéphetik a generátor tekercseinek kivezetését. onnan pedig buktad a generátort...
a csapágyak és a broznkefék pár ezer forintnál nem kerülhetnek többe.
ezt egy ügyes autovillamosságis megoldja 1-2 ora alatt a másik párezerért és
nyugodtan autozhatsz tovább.
ha ez a hibád tényleg...
Köszi a gyors infót, ezeket megoldom magam is szerintem, csapágyam lesz elfekvőben, szénkefét meg majd kerítek valamelyik fiókbol, gondolom. Hétvégéig csak kihúzza még.
Üdv.
Sziasztok!
Tegnap megvolt a generátor felújítás (VII. kertész utca) , ami 43000-be került. Nálam is jelentkezett a fényszóró remegés. Kész csoda, hogy töltött egyáltalán, mivel csapagyaknak már csak az emléke volt, próbapadon össze-vissza töltött, volt (13,5-15,5V).
Egyébként a kertész utcát én is mindenkinek ajánlom.
Tamás
2008.12.31. 20:06
2009.01.01. 13:43
festo írta:Szerintem is kicsit sok!!Nekem tavaly csinálták 13-ért!Óbudán.
2009.01.01. 18:33
2009.02.17. 13:27
2009.04.01. 12:17
2009.07.12. 12:53
2009.07.12. 13:18
bubi29 írta:Sziasztok !
Segítségre szorulnék. Hideg-indításnál az nehezen,lassan teker az akksi és kerregő hangot is hallok(mintha ráindítóznék).Csak hidegindításnál.Az akksim 4 éves,azzal lehet gond?
Köszi a segítséget.
2009.07.12. 14:37
Viper írta:bubi29 írta:Sziasztok !
Segítségre szorulnék. Hideg-indításnál az nehezen,lassan teker az akksi és kerregő hangot is hallok(mintha ráindítóznék).Csak hidegindításnál.Az akksim 4 éves,azzal lehet gond?
Köszi a segítséget.
Kevés a feszültség, az indító mágneskapcsolója azon a pontot van, hogy meghúz is meg nem is.
Töltés mérés, generátor szíj ellenőrzés ==> Ha mind jó, új akku.
2009.08.27. 08:47
2009.08.27. 09:15
Dodiii írta:Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne, hogy reggel első indításkor kb. 2 másodpercet kell tekerni mire indul a kocsi, onnantól a többi indításnál meg elég széles skálán mozog: van mikor 2-3, 4-5 mp-ig, de van mikor 7-9-ig is kell várni (sajnos ez a jellemzőbb) és még akkor sem biztos hogy beindul.
Kétszer fordult már elő olyan is hogy teljesen lemerült az akku. Süni-t már cseréltem és a probléma nem szűnt meg?
Az akku most 6 éves,lehet hogy kezdi megadni madát végleg? Esetleg a generátor szorul felújításra?
2009.08.27. 10:55
Dodiii írta:Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne, hogy reggel első indításkor kb. 2 másodpercet kell tekerni mire indul a kocsi, onnantól a többi indításnál meg elég széles skálán mozog: van mikor 2-3, 4-5 mp-ig, de van mikor 7-9-ig is kell várni (sajnos ez a jellemzőbb) és még akkor sem biztos hogy beindul.
Kétszer fordult már elő olyan is hogy teljesen lemerült az akku. Süni-t már cseréltem és a probléma nem szűnt meg?
Az akku most 6 éves,lehet hogy kezdi megadni madát végleg? Esetleg a generátor szorul felújításra?
2009.08.27. 11:21
Celtic írta:Dodiii írta:Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne, hogy...
Szia!
Te is mérd le az aksid, hogy jó-e. 6 éves aksik már öregnek számitanak.
Ha akkumlátor kell, akkor a 3er-honlapján fent van egy link, ami olcsóbban adja a bmw-seknek a Bosch aksikat.
2009.08.27. 11:29
touring írta:Dodiii írta:Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne, hogy...
Lehet, hogy odavan valamelyik porlasztócsúcsod. Ha csak rövid távokon használod az autót az indítózás eléggé leszívja az akksidat és a generátor nem tudja rendesen feltölteni. Vidd el diagra és ha azt mondja a gép, hogy rail nyomás alacsony, akkor szinte biztos, hogy porlasztócsúcs. Rosszabb esetben nagynyomású üzemanyagpumpa. Ha álló helyében is leszívja az akksit, akkor mérni kell.
2009.08.27. 12:00
Dodiii írta:Celtic írta:Dodiii írta:Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne, hogy...
Szia!
Te is mérd le az aksid, hogy jó-e. 6 éves aksik már öregnek számitanak.
Ha akkumlátor kell, akkor a 3er-honlapján fent van egy link, ami olcsóbban adja a bmw-seknek a Bosch aksikat.
13,5-13,7 V között mozog. Ez jó érték,vagy mire mutat?
2009.08.27. 14:19
jackson írta:Dodiii írta:Celtic írta:Dodiii írta:Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne, hogy...
Szia!
Te is mérd le az aksid, hogy jó-e...
13,5-13,7 V között mozog. Ez jó érték,vagy mire mutat?
Hogy válaszolni lehessen mond el:
- ...
2009.08.27. 16:11
Dodiii írta:jackson írta:Dodiii írta:Celtic írta:Dodiii írta:Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne, hogy...
Szia!
Te is mérd le az aksid, hogy jó-e...
13,5-13,7 V között mozog. Ez jó érték,vagy mire mutat?
Hogy válaszolni lehessen mond el:
- ...
Board titkos menü-ből olvastam ki, mind a kettő adatot. 8V gyújtás (monitor off,klíma off, teló off, lámpa off, asszem minden off) , 13,5-13,7 V alapjáraton szintén minden off...
2009.08.27. 17:03
jackson írta:
Jackson, aki egy sima akku cserét sejt a dolog mögött