Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: Lámpa pislog

2008.12.31. 13:58

Csumpy írta:
Kaya írta:
Csumpy írta:Üdv.

Nekem néha vibrál az első lámpa illetve a belső fények is vibrálnak ugyanúgy. Nem mindig csak ha már sokat autóztam és persze csak álló helyzetben veszem észre.

Van egy kis hangja a generátornak, de nem vszes. Lehet csapágy vagy feszszabályzó, vagy ki mit mondd???

Kösz


lehet csapágy is föleg hogy van hangja. meg a bronz kefék is lehetnek a generátorban nagyon kopottak.
ezek cseréje filléres ahoz képest hogy ha sokáig huzod vele akkor az elkopott kefék kiugorhatnak a helyükröl és
letéphetik a generátor tekercseinek kivezetését. onnan pedig buktad a generátort...
a csapágyak és a broznkefék pár ezer forintnál nem kerülhetnek többe.
ezt egy ügyes autovillamosságis megoldja 1-2 ora alatt a másik párezerért és
nyugodtan autozhatsz tovább.

ha ez a hibád tényleg...


Köszi a gyors infót, ezeket megoldom magam is szerintem, csapágyam lesz elfekvőben, szénkefét meg majd kerítek valamelyik fiókbol, gondolom. Hétvégéig csak kihúzza még.

Üdv.


Sziasztok!

Tegnap megvolt a generátor felújítás (VII. kertész utca) , ami 43000-be került. Nálam is jelentkezett a fényszóró remegés. Kész csoda, hogy töltött egyáltalán, mivel csapagyaknak már csak az emléke volt, próbapadon össze-vissza töltött, volt (13,5-15,5V).
Egyébként a kertész utcát én is mindenkinek ajánlom.
Tamás

Re: Lámpa pislog

2008.12.31. 14:37

ptamas írta:
Csumpy írta:
Kaya írta:
Csumpy írta:Üdv.

Nekem néha vibrál az első lámpa illetve a belső fények is vibrálnak ugyanúgy. Nem mindig csak ha már sokat autóztam és persze csak álló helyzetben veszem észre.

Van egy kis hangja a generátornak, de nem vszes. Lehet csapágy vagy feszszabályzó, vagy ki mit mondd???

Kösz


lehet csapágy is föleg hogy van hangja. meg a bronz kefék is lehetnek a generátorban nagyon kopottak.
ezek cseréje filléres ahoz képest hogy ha sokáig huzod vele akkor az elkopott kefék kiugorhatnak a helyükröl és
letéphetik a generátor tekercseinek kivezetését. onnan pedig buktad a generátort...
a csapágyak és a broznkefék pár ezer forintnál nem kerülhetnek többe.
ezt egy ügyes autovillamosságis megoldja 1-2 ora alatt a másik párezerért és
nyugodtan autozhatsz tovább.

ha ez a hibád tényleg...


Köszi a gyors infót, ezeket megoldom magam is szerintem, csapágyam lesz elfekvőben, szénkefét meg majd kerítek valamelyik fiókbol, gondolom. Hétvégéig csak kihúzza még.

Üdv.


Sziasztok!

Tegnap megvolt a generátor felújítás (VII. kertész utca) , ami 43000-be került. Nálam is jelentkezett a fényszóró remegés. Kész csoda, hogy töltött egyáltalán, mivel csapagyaknak már csak az emléke volt, próbapadon össze-vissza töltött, volt (13,5-15,5V).
Egyébként a kertész utcát én is mindenkinek ajánlom.
Tamás


Helló!

A hiba észlelése után nem nézegetted,hogy milyen feszültséget mutatott a titkosmenü?
:)

Re: Lámpa pislog

2008.12.31. 14:58

ptamas írta:
Csumpy írta:
Kaya írta:
Csumpy írta:Üdv.

Nekem néha vibrál az első lámpa illetve a belső fények is vibrálnak ugyanúgy. Nem mindig csak ha már sokat autóztam és persze csak álló helyzetben veszem észre.

Van egy kis hangja a generátornak, de nem vszes. Lehet csapágy vagy feszszabályzó, vagy ki mit mondd???

Kösz


lehet csapágy is föleg hogy van hangja. meg a bronz kefék is lehetnek a generátorban nagyon kopottak.
ezek cseréje filléres ahoz képest hogy ha sokáig huzod vele akkor az elkopott kefék kiugorhatnak a helyükröl és
letéphetik a generátor tekercseinek kivezetését. onnan pedig buktad a generátort...
a csapágyak és a broznkefék pár ezer forintnál nem kerülhetnek többe.
ezt egy ügyes autovillamosságis megoldja 1-2 ora alatt a másik párezerért és
nyugodtan autozhatsz tovább.

ha ez a hibád tényleg...


Köszi a gyors infót, ezeket megoldom magam is szerintem, csapágyam lesz elfekvőben, szénkefét meg majd kerítek valamelyik fiókbol, gondolom. Hétvégéig csak kihúzza még.

Üdv.


Sziasztok!

Tegnap megvolt a generátor felújítás (VII. kertész utca) , ami 43000-be került. Nálam is jelentkezett a fényszóró remegés. Kész csoda, hogy töltött egyáltalán, mivel csapagyaknak már csak az emléke volt, próbapadon össze-vissza töltött, volt (13,5-15,5V).
Egyébként a kertész utcát én is mindenkinek ajánlom.
Tamás


43 ezredesért mit csináltak rajta, lehet tudni?
Ugyanis a csapágy meg szénkefe, nem kerül többe mint 5-8 ezer maximum.
A szétszedése meg nem bonyolultabb mint egy hajszárítóé (na jó.....ipari hajszárító :)).

re

2008.12.31. 20:06

Szerintem is kicsit sok!!Nekem tavaly csinálták 13-ért!Óbudán.

Re: re

2009.01.01. 13:43

festo írta:Szerintem is kicsit sok!!Nekem tavaly csinálták 13-ért!Óbudán.


Sziasztok!

Nézegettem a titkos menüben, azonban ott normális feszültséget jelzett ki (14,5-14,8 V). Ami érdekes volt, hogy ha elengedtem a gázt, akkor még vissza nem esett az alapjáratra, addig semmit sem töltött.
Elmentem hozzájuk, méréssel csak kis pulzálás volt kimutatható. Kiszedték, megnézték. hogy tényleg ő a ludas-e.
padon is kipróbálták, ahol kijött a feszültségstabilizátor hiba.

Lehet sok volt, nekem a következőket mondták:

-feszültségstabilizátor : 17e
- komplett felújítás anyag-, és munkadíja: 22e
- ki-, és beszerelés: 5e.

Szóval így valahogy.

A lényeg, hogy nem villog a fényszóróm.

Tamas

generátor

2009.01.01. 18:33

Sziasztok tudja :sör: az óbudai generátorfelujitó üzemegység elérhetőségét valaki??Búék

2009.02.17. 13:27

szeintem nyugodtan vidd a Kertész u ba----nekem az árajánlatuk ingyenes volt,és utána javitás korrekt volt

Gejzir

Önindító,generátor

2009.04.01. 12:17

Minden típusú önindító és generátor javítása és azonnali cseréje! www.oninditogenerator.hu e-mail: autovill@mail.datanet.hu tel: 061-3210-555
MOST AZ "AUTÓ ELEKTROMOSOKK" bemondással 10% kedvezményt biztosítunk a fórumozóknak!

akksi vagy generátor?

2009.07.12. 12:53

Sziasztok !

Segítségre szorulnék. Hideg-indításnál az nehezen,lassan teker az akksi és kerregő hangot is hallok(mintha ráindítóznék).Csak hidegindításnál.Az akksim 4 éves,azzal lehet gond?
Köszi a segítséget.

Re: akksi vagy generátor?

2009.07.12. 13:18

bubi29 írta:Sziasztok !

Segítségre szorulnék. Hideg-indításnál az nehezen,lassan teker az akksi és kerregő hangot is hallok(mintha ráindítóznék).Csak hidegindításnál.Az akksim 4 éves,azzal lehet gond?
Köszi a segítséget.


Kevés a feszültség, az indító mágneskapcsolója azon a pontot van, hogy meghúz is meg nem is.
Töltés mérés, generátor szíj ellenőrzés ==> Ha mind jó, új akku.

Re: akksi vagy generátor?

2009.07.12. 14:37

Viper írta:
bubi29 írta:Sziasztok !

Segítségre szorulnék. Hideg-indításnál az nehezen,lassan teker az akksi és kerregő hangot is hallok(mintha ráindítóznék).Csak hidegindításnál.Az akksim 4 éves,azzal lehet gond?
Köszi a segítséget.


Kevés a feszültség, az indító mágneskapcsolója azon a pontot van, hogy meghúz is meg nem is.
Töltés mérés, generátor szíj ellenőrzés ==> Ha mind jó, új akku.



Köszi,megnézetem.Remélem akksi,azt mindenképp cserélni kellene mostanában...
köszi mégegyszer.

2009.08.27. 08:47

Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne, hogy reggel első indításkor kb. 2 másodpercet kell tekerni mire indul a kocsi, onnantól a többi indításnál meg elég széles skálán mozog: van mikor 2-3, 4-5 mp-ig, de van mikor 7-9-ig is kell várni (sajnos ez a jellemzőbb) és még akkor sem biztos hogy beindul.
Kétszer fordult már elő olyan is hogy teljesen lemerült az akku. Süni-t már cseréltem és a probléma nem szűnt meg?
Az akku most 6 éves,lehet hogy kezdi megadni madát végleg? Esetleg a generátor szorul felújításra?

2009.08.27. 09:15

Dodiii írta:Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne, hogy reggel első indításkor kb. 2 másodpercet kell tekerni mire indul a kocsi, onnantól a többi indításnál meg elég széles skálán mozog: van mikor 2-3, 4-5 mp-ig, de van mikor 7-9-ig is kell várni (sajnos ez a jellemzőbb) és még akkor sem biztos hogy beindul.
Kétszer fordult már elő olyan is hogy teljesen lemerült az akku. Süni-t már cseréltem és a probléma nem szűnt meg?
Az akku most 6 éves,lehet hogy kezdi megadni madát végleg? Esetleg a generátor szorul felújításra?


Szia!
Te is mérd le az aksid, hogy jó-e. 6 éves aksik már öregnek számitanak.
Ha akkumlátor kell, akkor a 3er-honlapján fent van egy link, ami olcsóbban adja a bmw-seknek a Bosch aksikat.

2009.08.27. 10:55

Dodiii írta:Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne, hogy reggel első indításkor kb. 2 másodpercet kell tekerni mire indul a kocsi, onnantól a többi indításnál meg elég széles skálán mozog: van mikor 2-3, 4-5 mp-ig, de van mikor 7-9-ig is kell várni (sajnos ez a jellemzőbb) és még akkor sem biztos hogy beindul.
Kétszer fordult már elő olyan is hogy teljesen lemerült az akku. Süni-t már cseréltem és a probléma nem szűnt meg?
Az akku most 6 éves,lehet hogy kezdi megadni madát végleg? Esetleg a generátor szorul felújításra?


Lehet, hogy odavan valamelyik porlasztócsúcsod. Ha csak rövid távokon használod az autót az indítózás eléggé leszívja az akksidat és a generátor nem tudja rendesen feltölteni. Vidd el diagra és ha azt mondja a gép, hogy rail nyomás alacsony, akkor szinte biztos, hogy porlasztócsúcs. Rosszabb esetben nagynyomású üzemanyagpumpa. Ha álló helyében is leszívja az akksit, akkor mérni kell.

2009.08.27. 11:21

Celtic írta:
Dodiii írta:Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne, hogy...


Szia!
Te is mérd le az aksid, hogy jó-e. 6 éves aksik már öregnek számitanak.
Ha akkumlátor kell, akkor a 3er-honlapján fent van egy link, ami olcsóbban adja a bmw-seknek a Bosch aksikat.


13,5-13,7 V között mozog. Ez jó érték,vagy mire mutat?

2009.08.27. 11:29

touring írta:
Dodiii írta:Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne, hogy...


Lehet, hogy odavan valamelyik porlasztócsúcsod. Ha csak rövid távokon használod az autót az indítózás eléggé leszívja az akksidat és a generátor nem tudja rendesen feltölteni. Vidd el diagra és ha azt mondja a gép, hogy rail nyomás alacsony, akkor szinte biztos, hogy porlasztócsúcs. Rosszabb esetben nagynyomású üzemanyagpumpa. Ha álló helyében is leszívja az akksit, akkor mérni kell.


Álló helyzetben is van mikor nagyon nehezen akar beindulni reggel (heti 1-2-szer).Süni csere óta 1szer fordult elő, hogy teljesen lemerült az akku másnapra...
Akku fesz. mérésére gondoltál???

2009.08.27. 12:00

Dodiii írta:
Celtic írta:
Dodiii írta:Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne, hogy...


Szia!
Te is mérd le az aksid, hogy jó-e. 6 éves aksik már öregnek számitanak.
Ha akkumlátor kell, akkor a 3er-honlapján fent van egy link, ami olcsóbban adja a bmw-seknek a Bosch aksikat.


13,5-13,7 V között mozog. Ez jó érték,vagy mire mutat?


Hogy válaszolni lehessen mond el:
- Pontosan hol mérted (elöl bika ponton, hátul az akkun),
- Akku le lett-e szedve mérés elött vagy semm,
- Ha nem lett leszedve milyen fogyasztók mennek (gyújtás kulcs állapota, belső lámpák, telefon, navi stb. mi működik)
- ha megy a motor alapjáraton-e vagy milyen fordulaton.

Jackson, aki vissza kérdi

2009.08.27. 14:19

jackson írta:
Dodiii írta:
Celtic írta:
Dodiii írta:Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne, hogy...


Szia!
Te is mérd le az aksid, hogy jó-e...


13,5-13,7 V között mozog. Ez jó érték,vagy mire mutat?


Hogy válaszolni lehessen mond el:
- ...


Board titkos menü-ből olvastam ki, mind a kettő adatot. 8V gyújtás (monitor off,klíma off, teló off, lámpa off, asszem minden off) , 13,5-13,7 V alapjáraton szintén minden off...

2009.08.27. 16:11

Dodiii írta:
jackson írta:
Dodiii írta:
Celtic írta:
Dodiii írta:Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne, hogy...


Szia!
Te is mérd le az aksid, hogy jó-e...


13,5-13,7 V között mozog. Ez jó érték,vagy mire mutat?


Hogy válaszolni lehessen mond el:
- ...


Board titkos menü-ből olvastam ki, mind a kettő adatot. 8V gyújtás (monitor off,klíma off, teló off, lámpa off, asszem minden off) , 13,5-13,7 V alapjáraton szintén minden off...


8V gyújtáson nagyon kevés legalább 11,5Volt kéne ilyenkor. No persze ha inditózol akkor rövid időre le esik (kb. másodpercre) ennyire. De üresen nem. Ha hideg persze nehezebb megforgatni a dolgokat.

Akkumlátor kiszedés és 1-2 napra (ha olyan töltőd van ami feszültségre vissza szabályoz) felrakni tölteni mert nagyon gáz.
Azért a 6év tényleg nagyon öreg jó esélyel már nem lehet vissza tölteni.
Töltő fesz. zselésnél nem lehet 14.4Volt felett. Közben néha amikor eszedbe jut meg kell mérni: növekedni kéne a feszültségnek vagy ha elérte a töltő maximumát akkor elöbb utóbb csökkenti az ampernek.

Vannak olyan akkus boltok ahol műszerrel megtudják nézni az aksi állapotát pl. mennyi Ah jelenleg milyen állapotban stb. Pl. a hozzán közel lévő http://www.akkubodor.hu/

Jackson, aki egy sima akku cserét sejt a dolog mögött
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára jackson 2009.08.28. 09:28-kor.

2009.08.27. 17:03

jackson írta:
Jackson, aki egy sima akku cserét sejt a dolog mögött


Holnap megyek és be is szerzek egy zsír új akkut. A végeredményről dobok még egy hsz.-t.
Köszönöm a válaszokat.
Hozzászólás küldése

VigLink badge