* *
Pontos idő: 2024.04.18. 03:51

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 345 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.26. 19:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.14. 01:00
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Kalocsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
528 írta:
Következő gondom van valószínűleg a generátorom csapágyas elég furán szól az okosok azt mondják csapágy az lenne a kérdésem fel lehet e újítani a generátort vagy újat kell venni mert olyat hallottam hogy nincs lehetőség a felújításra mert egybe van öntve a generátor és csak a csere oldja meg a bajt. Köszi a segítséget.


Ez csak a vízhűtésesre igaz!
A többi javítható!



Bocsi a laikus kérdésért de nem nagyon értek hozzá de mi az hogy vízhűtésesre igaz azt tudom, hogy az autó vízhűtéses de aztán itt meg áll a tudomány


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.26. 20:47 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
528 írta:
kbhont írta:
528 írta:
Következő gondom van valószínűleg a generátorom csapágyas elég furán szól az okosok azt mondják csapágy az lenne a kérdésem fel lehet e újítani a generátort vagy újat kell venni mert olyat hallottam hogy nincs lehetőség a felújításra mert egybe van öntve a generátor és csak a csere oldja meg a bajt. Köszi a segítséget.


Ez csak a vízhűtésesre igaz!
A többi javítható!



Bocsi a laikus kérdésért de nem nagyon értek hozzá de mi az hogy vízhűtésesre igaz azt tudom, hogy az autó vízhűtéses de aztán itt meg áll a tudomány


Vannak olyan generátorok, amik hűtését a motor hűtőrendszeréről oldanak meg!
Könnyű felismerni, mert 2 db 20mm átmérőjű cső megy rá, ami a hűtőrendszerre van kötve!
Ha ez szét megy, akkor kuka!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.26. 21:04 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.09. 00:00
Hozzászólások: 786
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E38
Évjárata: 1994
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
528 írta:
kbhont írta:
528 írta:
Következő gondom van valószínűleg a generátorom csapágyas elég furán szól az okosok azt mondják csapágy az lenne a kérdésem fel lehet e újítani a generátort vagy újat kell venni mert olyat hallottam hogy nincs lehetőség a felújításra mert egybe van öntve a generátor és csak a csere oldja meg a bajt. Köszi a segítséget.


Ez csak a vízhűtésesre igaz!
A többi javítható!



Bocsi a laikus kérdésért de nem nagyon értek hozzá de mi az hogy vízhűtésesre igaz azt tudom, hogy az autó vízhűtéses de aztán itt meg áll a tudomány


Vannak olyan generátorok, amik hűtését a motor hűtőrendszeréről oldanak meg!
Könnyű felismerni, mert 2 db 20mm átmérőjű cső megy rá, ami a hűtőrendszerre van kötve!
Ha ez szét megy, akkor kuka!


Vízhűtéses generátor?! Na ilyenről még nem hallottam. :roll: Mindig tanul valami újat az ember! Holnap meg is nézem, hogy az enyém milyen!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.26. 23:04 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.03.14. 01:00
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Kalocsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
kbhont írta:
528 írta:
kbhont írta:
528 írta:
Következő gondom van valószínűleg a generátorom csapágyas elég furán szól az okosok azt mondják csapágy az lenne a kérdésem fel lehet e újítani a generátort vagy újat kell venni mert olyat hallottam hogy nincs lehetőség a felújításra mert egybe van öntve a generátor és csak a csere oldja meg a bajt. Köszi a segítséget.


Ez csak a vízhűtésesre igaz!
A többi javítható!



Bocsi a laikus kérdésért de nem nagyon értek hozzá de mi az hogy vízhűtésesre igaz azt tudom, hogy az autó vízhűtéses de aztán itt meg áll a tudomány


Vannak olyan generátorok, amik hűtését a motor hűtőrendszeréről oldanak meg!
Könnyű felismerni, mert 2 db 20mm átmérőjű cső megy rá, ami a hűtőrendszerre van kötve!
Ha ez szét megy, akkor kuka!

Az én autóm 98.11. havi dupla vanosos lehet hogy abban vízhűtéses a generátor?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.09.27. 08:15 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
528 írta:
kbhont írta:
528 írta:
kbhont írta:
528 írta:
Következő gondom van valószínűleg a generátorom csapágyas elég furán szól az okosok azt mondják csapágy az lenne a kérdésem fel lehet e újítani a generátort vagy újat kell venni mert olyat hallottam hogy nincs lehetőség a felújításra mert egybe van öntve a generátor és csak a csere oldja meg a bajt. Köszi a segítséget.


Ez csak a vízhűtésesre igaz!
A többi javítható!



Bocsi a laikus kérdésért de nem nagyon értek hozzá de mi az hogy vízhűtésesre igaz azt tudom, hogy az autó vízhűtéses de aztán itt meg áll a tudomány


Vannak olyan generátorok, amik hűtését a motor hűtőrendszeréről oldanak meg!
Könnyű felismerni, mert 2 db 20mm átmérőjű cső megy rá, ami a hűtőrendszerre van kötve!
Ha ez szét megy, akkor kuka!

Az én autóm 98.11. havi dupla vanosos lehet hogy abban vízhűtéses a generátor?


Én eddig, csak 535, és 540-ben láttam! Bár ez nem zárja ki, hogy a Tiedében is az van!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.02. 14:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.07. 01:00
Hozzászólások: 27
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok :)

Ha valakinek eszébe jutna akkor nézze meg már a titkos menübe mennyit mutat töltést a kijelző.
Nekem 13.6 v ot...keveslem a töltésnek 14.5-14.8 között kéne lenni,Az aksin ezeket a paramétereket mérem de folyamatosan alul töltöttnek tünik az aksi.
E 39 / 2002 /530 D

Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: omega47
HozzászólásElküldve: 2007.10.13. 19:43 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.02. 01:00
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia!

Ha nem zavarlak pár gondolattal a témában, akkor elmondanám az ezzel kapcsolatos észrevételeimet.
Szerintem nem csak töltöfeszültséget kellene figyelni, hanem külün töltö "I" áramot is! Ugyanis Pl: az akksi valamelyik cellája több áramot vesz fel?, igy az adott töltöfeszültség is csökkenhet. Vagy Pl: a generátor fesz.szabályzoja már valamilyen okból nem képes megfelelő értéket produkálni.

Velem történt!!! Mindenkit ova intek attól, hogy " jött-ment barkácsolt AKKU-töltövel " közvetlen ne csatlakoztassatok az autora.

Vidéken járva lemerült akksim és kaptam egy töltöt megkeztem a töltést. Nem volt rajta "I- A-per mérő, de az akkuhoz csatlakoztatva X- árammal tölthetett. Kb 6-7 órányi töltés után az autó indul, miden jó stb. megköszönöm. Indulok haza Bp.-re kb 10 km. után gumiszagot érzek, megállok motortér ki, füst az ékszij körül. Elszált a generátor töltésvezérlője!!! Mivel ezekkel tiszában vagyok, gerjestő csatlakozó lehuztam és az akkuhoz menő erősáramú kábelt lecsvaroztam és gondosan elszigeteltem. Igy a generátor tehermentesen pöröghetett a szervóval hüttővel stb.-vel együtt.

Megoldás otthon generátor szét!!! csapágyak újak, fesz.szabályzó !!!! UTÁNGYÁRTOTT 16000.- Ft.- ugyan olyan jó!!!! az eredeti BOSS 70-80 ezer. commutátor leszabályozva összerakva és késsz. Fél év telt el ugyan csak 30000 ezer km. de eddig jó.

Mindenkinek köszönöm az untatást.

gejzir69 írta:
Sziasztok :)

Ha valakinek eszébe jutna akkor nézze meg már a titkos menübe mennyit mutat töltést a kijelző.
Nekem 13.6 v ot...keveslem a töltésnek 14.5-14.8 között kéne lenni,Az aksin ezeket a paramétereket mérem de folyamatosan alul töltöttnek tünik az aksi.
E 39 / 2002 /530 D

Köszi

_________________
Üdv: Gyula


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára gyulus 2007.10.16. 10:06-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.15. 14:05 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.07. 01:00
Hozzászólások: 27
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.21. 02:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11. 00:00
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 325i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nem vagyok biztos benne, hogy a jó topicba írok de úgy vélem talán generátor problémám lehet:

Egy 1996-os 523i-ről van szó. Nemrég furcsa zajokat kezdett adni a generátor környékéről akkor, ha a fordulatszám valahol 800 és 1000 között mozog. Lehet hallani üresben is, illetve pl. lassan menet közben is ugyanilyen alacsony fordulaton. Furcsa fémes rezonanciát kell elképzelni, sajnos nehéz leírni. Különös ismertetőjele, hogy akkor a legélénkebb a zaj ha picit játszadozok a gázpedállal és "lebegtetem" a fordulatot 800 és 1000 között. Menet közben és utazó sebességen már nem hallani. Megmutattam egy két "autószerelő" ismerősömnek és több teóriát is mondtak: mivel rossz a katalziátorom (ez most derült ki zöldkártyán és most fogom azt is cserélni) lehet, hogy nagyon el vannak tömődve a katalizátor belsejében a szálak és ennek következtében valahol még a motor alatt "visszaveri" a kipufogógázt és ezért lehet a rezonálás, más teória szerint egyszerűen csak a hosszbordásszíjam gatya lett és csúszik (de akkor nem értem miért olyan fémes a hangja), illetve maradt a leghúzósabb teória, hogy esetleg kezdi megadni magát a generátor. Eddig nem gyulladt ki semmilyen töltésjelző lámpa és még ilyen hidegben is reggelente indításkor gyönyörűen viszi az aksi. Lehet, hogy csapágyas lenne? Vagy valami elkophatott benne? Sajna nem értek hozzá, egyáltalán nem vagyok jó autószerelő :(
Remélem van valakinek valami elképzelése még mielőtt elvinném szakszervízbe és legombolnának rólam egy vagyont :wink:

Üdv!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.21. 02:59 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leto írta:
Sziasztok!

Nem vagyok biztos benne, hogy a jó topicba írok de úgy vélem talán generátor problémám lehet:

Egy 1996-os 523i-ről van szó. Nemrég furcsa zajokat kezdett adni a generátor környékéről akkor, ha a fordulatszám valahol 800 és 1000 között mozog. Lehet hallani üresben is, illetve pl. lassan menet közben is ugyanilyen alacsony fordulaton. Furcsa fémes rezonanciát kell elképzelni, sajnos nehéz leírni. Különös ismertetőjele, hogy akkor a legélénkebb a zaj ha picit játszadozok a gázpedállal és "lebegtetem" a fordulatot 800 és 1000 között. Menet közben és utazó sebességen már nem hallani. Megmutattam egy két "autószerelő" ismerősömnek és több teóriát is mondtak: mivel rossz a katalziátorom (ez most derült ki zöldkártyán és most fogom azt is cserélni) lehet, hogy nagyon el vannak tömődve a katalizátor belsejében a szálak és ennek következtében valahol még a motor alatt "visszaveri" a kipufogógázt és ezért lehet a rezonálás, más teória szerint egyszerűen csak a hosszbordásszíjam gatya lett és csúszik (de akkor nem értem miért olyan fémes a hangja), illetve maradt a leghúzósabb teória, hogy esetleg kezdi megadni magát a generátor. Eddig nem gyulladt ki semmilyen töltésjelző lámpa és még ilyen hidegben is reggelente indításkor gyönyörűen viszi az aksi. Lehet, hogy csapágyas lenne? Vagy valami elkophatott benne? Sajna nem értek hozzá, egyáltalán nem vagyok jó autószerelő :(
Remélem van valakinek valami elképzelése még mielőtt elvinném szakszervízbe és legombolnának rólam egy vagyont :wink:

Üdv!

A klímád nincs bekapcsolva véletlenül?Mert akkor lehet klima kompreszor is.De generátor csapágy is lehet.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.21. 12:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
leto írta:
Sziasztok!

Nem vagyok biztos benne, hogy a jó topicba írok de úgy vélem talán generátor problémám lehet:

Egy 1996-os 523i-ről van szó. Nemrég furcsa zajokat kezdett adni a generátor környékéről akkor, ha a fordulatszám valahol 800 és 1000 között mozog. Lehet hallani üresben is, illetve pl. lassan menet közben is ugyanilyen alacsony fordulaton. Furcsa fémes rezonanciát kell elképzelni, sajnos nehéz leírni. Különös ismertetőjele, hogy akkor a legélénkebb a zaj ha picit játszadozok a gázpedállal és "lebegtetem" a fordulatot 800 és 1000 között. Menet közben és utazó sebességen már nem hallani. Megmutattam egy két "autószerelő" ismerősömnek és több teóriát is mondtak: mivel rossz a katalziátorom (ez most derült ki zöldkártyán és most fogom azt is cserélni) lehet, hogy nagyon el vannak tömődve a katalizátor belsejében a szálak és ennek következtében valahol még a motor alatt "visszaveri" a kipufogógázt és ezért lehet a rezonálás, más teória szerint egyszerűen csak a hosszbordásszíjam gatya lett és csúszik (de akkor nem értem miért olyan fémes a hangja), illetve maradt a leghúzósabb teória, hogy esetleg kezdi megadni magát a generátor. Eddig nem gyulladt ki semmilyen töltésjelző lámpa és még ilyen hidegben is reggelente indításkor gyönyörűen viszi az aksi. Lehet, hogy csapágyas lenne? Vagy valami elkophatott benne? Sajna nem értek hozzá, egyáltalán nem vagyok jó autószerelő :(
Remélem van valakinek valami elképzelése még mielőtt elvinném szakszervízbe és legombolnának rólam egy vagyont :wink:

Üdv!


nem akarlak elkeseríteni, de ha benzindesed van, akkor nem a generátor lesz a leghúzósabb tétel: kapaszkodj majd erősen, amikor a katalizátor árát megnézitek...
ha benzinesed van, és rossz volt a kipuff érték, akkor nehogy egyből katalizátort cserélj. nézesd meg modikkal, és ha keverékképzési hibát ír ki, akkor kezdj el gyanakodni - és olvasd el a kertervisszavezető problémáról szóló topikot :wink: vagy csak simán falsot szív valahol.

a rezonálás lehet a hosszbordás szíjtól is: nekem is nyöszörgött valami, ki akartam cseréltetni a feszítőgörgőt. de azt mondták, előbb cseréljük ki a szíjat - és megszűnt a nyiszogás. a szíjat könnyű diagnosztizálni: ha közelről megnézed, sok pici kereszt irányú repedés van rajta, ha már csereérett.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára efer 2007.12.21. 13:56-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.21. 13:37 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
nem akarlak elkeseríteni, de ha benzindesed van, akkor nem a generátor lesz a leghúzósabb tétel: kapaszkodj majd erősen, amikor a katalizátor árát megnézitek...
ha benzinesed van, és rossz volt a kipuff érték, akkor nehogy egyből katalizátort cserélj. nézesd meg modikkal, és ha keverékképzési hibát ír ki, akkor kezdj el gyanakodni - és olvasd el a kertervisszavezető problémáról szóló topikot :wink: vagy csak simán falsot szív valahol.


Esetleg lambda szonda, de az is olcsóbb, mint a katalizátor csere


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.21. 14:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11. 00:00
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 325i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Huhh na ez húzós lesz ezek szerint.

Mindenesetre úgy néz ki holnap egy szerelővel levetetem a katalizátort sé megpróbáljuk úgy beindítani hátha elmúlik, és ha az sem akkor kicseréljük a hosszbordásszíjat (hála égnek sikerül szerezni egyet szinte ingyen :lol: ) szóval ha ezek után sem javul a dolog, akkor állunk neki a generátornak :?
Egyébként utánanéztem a katalizátorcserének és "állítólag" rá lehet szerelni egy úgynevezett "univerzális" katalizátort is (némi heggesztéssel és barkácsolással) aminek az ára 17-20 e Ft körül mozog. Van egy haverom akinek E34 van és Ő sem gyárit szerzett alá, hanem ilyet és működik, átment a vizsgán, azóta is jó. Kérdés, hogy mi történik E39-nél :?: Informálok mindnekit, hogy mire jutottunk hátha tudok ezzel segíteni valakinek.

Üdv mindenkinek és köszönöm a segítségeket!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.21. 15:09 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
leto írta:
Huhh na ez húzós lesz ezek szerint.

Mindenesetre úgy néz ki holnap egy szerelővel levetetem a katalizátort sé megpróbáljuk úgy beindítani hátha elmúlik, és ha az sem akkor kicseréljük a hosszbordásszíjat (hála égnek sikerül szerezni egyet szinte ingyen :lol: ) szóval ha ezek után sem javul a dolog, akkor állunk neki a generátornak :?
Egyébként utánanéztem a katalizátorcserének és "állítólag" rá lehet szerelni egy úgynevezett "univerzális" katalizátort is (némi heggesztéssel és barkácsolással) aminek az ára 17-20 e Ft körül mozog. Van egy haverom akinek E34 van és Ő sem gyárit szerzett alá, hanem ilyet és működik, átment a vizsgán, azóta is jó. Kérdés, hogy mi történik E39-nél :?: Informálok mindnekit, hogy mire jutottunk hátha tudok ezzel segíteni valakinek.

Üdv mindenkinek és köszönöm a segítségeket!


ha leveszitek a katalizátort - ami a leomlővel van egybeszerkesztve -, szerintem a generátorból semmit nem fogtok hallani...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.12.21. 15:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.11. 00:00
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 325i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
ha leveszitek a katalizátort - ami a leomlővel van egybeszerkesztve -, szerintem a generátorból semmit nem fogtok hallani...


Igen, azt tudom, de az is elég ha már nem halljuk ezt a rezonálást, mert akkor valószínű visszaveri valahol a kipufogógázt és akkor egy mezei katalizátorcsere (na persze erre az esély minimuális). De abban igazad van, hogy ha ott a leömlő akkor örülhetünk ha hallunk egyáltalán valamit. Gondolom csak nem lesz annyira égszaggató hangja a gépnek :P Majd "fülelünk" figyelmesen :roll: :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.11. 20:04 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.08. 01:00
Hozzászólások: 208
Tartózkodási hely: 1188.bp
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Csao az a kérdésem hogy a generátoron futo ékszijat könnyü ki cserelni vagy nem ?köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.03.16. 15:28 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.15. 00:00
Hozzászólások: 206
Tartózkodási hely: Budapest, Csepel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
S.o.S kérdése van egy cimboránknak.
8 éves 520-as van neki és nem találja a töltés biztositékot.
tud valaki segiteni?
THX !

_________________
"libabőrös lesz tölem az aszfalt"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Lámpa pislog
HozzászólásElküldve: 2008.03.26. 22:49 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.10. 00:00
Hozzászólások: 122
Tartózkodási hely: Bp.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv.

Nekem néha vibrál az első lámpa illetve a belső fények is vibrálnak ugyanúgy. Nem mindig csak ha már sokat autóztam és persze csak álló helyzetben veszem észre.

Van egy kis hangja a generátornak, de nem vszes. Lehet csapágy vagy feszszabályzó, vagy ki mit mondd???

Kösz


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Lámpa pislog
HozzászólásElküldve: 2008.03.26. 23:23 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.15. 00:00
Hozzászólások: 206
Tartózkodási hely: Budapest, Csepel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Csumpy írta:
Üdv.

Nekem néha vibrál az első lámpa illetve a belső fények is vibrálnak ugyanúgy. Nem mindig csak ha már sokat autóztam és persze csak álló helyzetben veszem észre.

Van egy kis hangja a generátornak, de nem vszes. Lehet csapágy vagy feszszabályzó, vagy ki mit mondd???

Kösz


lehet csapágy is föleg hogy van hangja. meg a bronz kefék is lehetnek a generátorban nagyon kopottak.
ezek cseréje filléres ahoz képest hogy ha sokáig huzod vele akkor az elkopott kefék kiugorhatnak a helyükröl és
letéphetik a generátor tekercseinek kivezetését. onnan pedig buktad a generátort...
a csapágyak és a broznkefék pár ezer forintnál nem kerülhetnek többe.
ezt egy ügyes autovillamosságis megoldja 1-2 ora alatt a másik párezerért és
nyugodtan autozhatsz tovább.

ha ez a hibád tényleg...

_________________
"libabőrös lesz tölem az aszfalt"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Lámpa pislog
HozzászólásElküldve: 2008.03.26. 23:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.10. 00:00
Hozzászólások: 122
Tartózkodási hely: Bp.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Kaya írta:
Csumpy írta:
Üdv.

Nekem néha vibrál az első lámpa illetve a belső fények is vibrálnak ugyanúgy. Nem mindig csak ha már sokat autóztam és persze csak álló helyzetben veszem észre.

Van egy kis hangja a generátornak, de nem vszes. Lehet csapágy vagy feszszabályzó, vagy ki mit mondd???

Kösz


lehet csapágy is föleg hogy van hangja. meg a bronz kefék is lehetnek a generátorban nagyon kopottak.
ezek cseréje filléres ahoz képest hogy ha sokáig huzod vele akkor az elkopott kefék kiugorhatnak a helyükröl és
letéphetik a generátor tekercseinek kivezetését. onnan pedig buktad a generátort...
a csapágyak és a broznkefék pár ezer forintnál nem kerülhetnek többe.
ezt egy ügyes autovillamosságis megoldja 1-2 ora alatt a másik párezerért és
nyugodtan autozhatsz tovább.

ha ez a hibád tényleg...


Köszi a gyors infót, ezeket megoldom magam is szerintem, csapágyam lesz elfekvőben, szénkefét meg majd kerítek valamelyik fiókbol, gondolom. Hétvégéig csak kihúzza még.

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 345 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 32 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator