* *
Pontos idő: 2024.05.16. 15:01

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 345 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: FESZ
HozzászólásElküldve: 2010.01.10. 22:46 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.08.15. 00:00
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Hampshire, Egyesult Kiralysag
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E53
Motor tipusa: 4.4i V8
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
basildon írta:
basildon írta:
tomi1000 írta:
tomi1000 írta:
jackson írta:
tomi1000 írta:
Sziasztok

Nekem csak 3 adat kellene:
Titkos menüben mennyi feszultseget mutat jo akksival gyujtason, inditas kozben, alapjaraton, es mondjuk 25OOas fordulaton egy 540-es BMW a "szar" vizhuteses generator?

Kerem akinek 535 vagy 540-es BMW-je van vizhuteses generatorral irjon nekem titkos menu erteket.

Koszonom:
Tamas


Ja és még annyi nem "szar" mivel elmesélték nekem: ha ekkora generátor kéne hűteni akkor olyan nagy lapátja lenne léghűtéssel mint a légcsavar és zúgna mint az állat. Nos ezért inkább kisebb/halkabb vizhűtéses generátor csináltak ami sokkal többre képes mint a légcsavaros kisebbek.

Jackson, aki védi a generátor mundér becsületét :lol:


Koszonom a gyors valaszt!
Valoban igy mukodhet a kocsi. A szervizkonyvben olvastam hogy az elozo tulaj eleg keveset hasznalta a kocsit, es gondolom varosban, ezert tobbszor lemerult az akkuja, es meg is halt. Mar alig veszi fel a toltest. Most tettem bele egy uj bosch akksit. 80ah. Majd megnezem az akksi tobbi adatait. Megneztem a generatort, de nem igazan latok vizcsoveket menni a kozelebe. Fentrol semmit sem latni.
Csinaltam par kepet rola, felteszem ide mindjart ha tudom. Ha nem sikerul, holnap.
Amit meg eszrevettem, hogy nagyon picit ingadozik az alapjarat (540-650), es ezzel egyutt a titkos menuben latni hogy a toltes is mozog. Alapjaraton kicsit de latni a helyzetjelzon is hogy nem egyenletesen eg. Az alapjarat es a toltes is folyamatosan jo hidegen, es meg akkor is ha mar 90 fokos a motor. Ha megyek 15 percet es leallok, akkor jon csak elo az alapjarat es a fesz ingadozasos problema.
Van megegy problema is :) van koztunk 1700km :) En Ugyanis Angliaban elek.
:)
Csinaltam rola videot:
http://www.youtube.com/watch?v=de0pe0bj6uc


Szerintetek mi lehet a problema? Fesszabalyzo? Szenkefe? Vagy ez igy termeszetes? Ennyit ingadozhat?

Szep estet! Tomi


Hallo Tomi,

A videobol itelve a toltes nem elegseges. En ugyan nem vagyok BMW szakerto, inkabb csak altalaban ertek az auto elektronikahoz. Allando 13 V folott kellene tancolnia.
A akkucellák max töltése 2,4V cellánként. 6x2,4=14,4V, a maximális töltőfeszültség, ahol a generátor nem tölt tovább.
Magyarra fordítva: a töltésnek valahol 13,7 és 14,4 között kell sétálnia a vadiúj alkatrészek esetében. Ahogy öregszik, úgy lanyhul az egész és a 13V alá menés már kritikusnak mondható. Úgy láttam, a videón ott a maximum, ahol a minimumnak kéne lenni.

Ja, és még annyit, hogy vigyázz az angol villanyászokkal, semmit semértenek a dologhoz, csak alkatrészcserére jók, meg arra, hogy jól lehúzzanak semmi melóért. Csak úgy, mint máshol.


OK koszi
eszerint valoszinuleg problema lesz a toltessel elobb utobb.
Az akksi tolteshibat jelzo lampa mikor villan fel?
Elvileg csak ha nagyon kritikus a helyzet, vagy mar ezt is jeleznie kene?
A brit szerelok valoban nem "szerelnek", csak cserelnek.
Az egyik oka hogy 50-70 fontos oraberben dolgoznak + afa. Neha olcsobb is ha kicserelnek valamit mintha megbutykolnek.
Sajnos en nem allnek neki lekapni a generatort, mert elso ranezesre eleg melyen van :)
Emellett van meg egy most mar 100% hogy elektromos hibam.:
A motorviz hofok jelzo mutato neha gondol egyet es elfekszik maximumon. Bekapcsoltam a titkos menuben a vizhofok kijelzest, es menet kozben 71 es 95 fok kozott mozog az ertek. Ha gyorsabban megyek akkor lemegy 75-71-ig. Most -2 fok van odakint. Forgalomban 95 fok korul van. Viszont a mutato kb 10 percenkent 1 pillanat alatt felugrik maximumra, es a board -125 fokot mutat kozben ( elsoszor a szivem megallt) de neha fel perc mulva, 5 perc mulva visszaugrik fuggolegesbe ahogy kell. Olyankor a titkos menu is mutatja azonnal a realis vizhofokot. Az ertek azonnal valtozik amikor ez a hiba jelen van. Nem kuszik a hofok, hanem pl 75 fokrol ugrik -125-re es a mutato elfekszik a maximumon. Nem tudom miert minusz 125-ot mutat a titkos menu, de ez is a hiba resze lehet.
Neztem a szervizkonyvben es 2x volt cserelve a "coolant temp sensor" de az nem oldotta meg a hibat (ami gondolom akkor is ugyanez volt). A mutato nem romolhatott el, mert a titkos menu is hulyeseget mutat.
Minek lehet meg koze a vizhofok kijelzeshez elektronikusan? Ennek latom muszerfal lebontas lesz a vege.
Ha talan mas topicba tarozik ez a kerdes, kerem jelezzetek azt is, es beirom oda is.

_________________
Tomi1000 (2004 E60 530d auto)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: FESZ
HozzászólásElküldve: 2010.02.24. 23:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.08.15. 00:00
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Hampshire, Egyesult Kiralysag
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E53
Motor tipusa: 4.4i V8
Évjárata: 2004
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
tomi1000 írta:
basildon írta:
basildon írta:
tomi1000 írta:
tomi1000 írta:
jackson írta:
tomi1000 írta:
Sziasztok

Nekem csak 3 adat kellene:
Titkos menüben mennyi feszultseget mutat jo akksival gyujtason, inditas kozben, alapjaraton, es mondjuk 25OOas fordulaton egy 540-es BMW a "szar" vizhuteses generator?

Kerem akinek 535 vagy 540-es BMW-je van vizhuteses generatorral irjon nekem titkos menu erteket.

Koszonom:
Tamas


Ja és még annyi nem "szar" mivel elmesélték nekem: ha ekkora generátor kéne hűteni akkor olyan nagy lapátja lenne léghűtéssel mint a légcsavar és zúgna mint az állat. Nos ezért inkább kisebb/halkabb vizhűtéses generátor csináltak ami sokkal többre képes mint a légcsavaros kisebbek.

Jackson, aki védi a generátor mundér becsületét :lol:


Koszonom a gyors valaszt!
Valoban igy mukodhet a kocsi. A szervizkonyvben olvastam hogy az elozo tulaj eleg keveset hasznalta a kocsit, es gondolom varosban, ezert tobbszor lemerult az akkuja, es meg is halt. Mar alig veszi fel a toltest. Most tettem bele egy uj bosch akksit. 80ah. Majd megnezem az akksi tobbi adatait. Megneztem a generatort, de nem igazan latok vizcsoveket menni a kozelebe. Fentrol semmit sem latni.
Csinaltam par kepet rola, felteszem ide mindjart ha tudom. Ha nem sikerul, holnap.
Amit meg eszrevettem, hogy nagyon picit ingadozik az alapjarat (540-650), es ezzel egyutt a titkos menuben latni hogy a toltes is mozog. Alapjaraton kicsit de latni a helyzetjelzon is hogy nem egyenletesen eg. Az alapjarat es a toltes is folyamatosan jo hidegen, es meg akkor is ha mar 90 fokos a motor. Ha megyek 15 percet es leallok, akkor jon csak elo az alapjarat es a fesz ingadozasos problema.
Van megegy problema is :) van koztunk 1700km :) En Ugyanis Angliaban elek.
:)
Csinaltam rola videot:
http://www.youtube.com/watch?v=de0pe0bj6uc


Szerintetek mi lehet a problema? Fesszabalyzo? Szenkefe? Vagy ez igy termeszetes? Ennyit ingadozhat?

Szep estet! Tomi


Hallo Tomi,

A videobol itelve a toltes nem elegseges. En ugyan nem vagyok BMW szakerto, inkabb csak altalaban ertek az auto elektronikahoz. Allando 13 V folott kellene tancolnia.
A akkucellák max töltése 2,4V cellánként. 6x2,4=14,4V, a maximális töltőfeszültség, ahol a generátor nem tölt tovább.
Magyarra fordítva: a töltésnek valahol 13,7 és 14,4 között kell sétálnia a vadiúj alkatrészek esetében. Ahogy öregszik, úgy lanyhul az egész és a 13V alá menés már kritikusnak mondható. Úgy láttam, a videón ott a maximum, ahol a minimumnak kéne lenni.

Ja, és még annyit, hogy vigyázz az angol villanyászokkal, semmit semértenek a dologhoz, csak alkatrészcserére jók, meg arra, hogy jól lehúzzanak semmi melóért. Csak úgy, mint máshol.


OK koszi
eszerint valoszinuleg problema lesz a toltessel elobb utobb.
Az akksi tolteshibat jelzo lampa mikor villan fel?
Elvileg csak ha nagyon kritikus a helyzet, vagy mar ezt is jeleznie kene?
A brit szerelok valoban nem "szerelnek", csak cserelnek.
Az egyik oka hogy 50-70 fontos oraberben dolgoznak + afa. Neha olcsobb is ha kicserelnek valamit mintha megbutykolnek.
Sajnos en nem allnek neki lekapni a generatort, mert elso ranezesre eleg melyen van :)
Emellett van meg egy most mar 100% hogy elektromos hibam.:
A motorviz hofok jelzo mutato neha gondol egyet es elfekszik maximumon. Bekapcsoltam a titkos menuben a vizhofok kijelzest, es menet kozben 71 es 95 fok kozott mozog az ertek. Ha gyorsabban megyek akkor lemegy 75-71-ig. Most -2 fok van odakint. Forgalomban 95 fok korul van. Viszont a mutato kb 10 percenkent 1 pillanat alatt felugrik maximumra, es a board -125 fokot mutat kozben ( elsoszor a szivem megallt) de neha fel perc mulva, 5 perc mulva visszaugrik fuggolegesbe ahogy kell. Olyankor a titkos menu is mutatja azonnal a realis vizhofokot. Az ertek azonnal valtozik amikor ez a hiba jelen van. Nem kuszik a hofok, hanem pl 75 fokrol ugrik -125-re es a mutato elfekszik a maximumon. Nem tudom miert minusz 125-ot mutat a titkos menu, de ez is a hiba resze lehet.
Neztem a szervizkonyvben es 2x volt cserelve a "coolant temp sensor" de az nem oldotta meg a hibat (ami gondolom akkor is ugyanez volt). A mutato nem romolhatott el, mert a titkos menu is hulyeseget mutat.
Minek lehet meg koze a vizhofok kijelzeshez elektronikusan? Ennek latom muszerfal lebontas lesz a vege.
Ha talan mas topicba tarozik ez a kerdes, kerem jelezzetek azt is, es beirom oda is.


Megoldodott a vizhofokmutato problemam.
Nemreg kicsereltem a thermostatüot, es mar minden OK.
A regi full nyitva volt, es ugy is maradt valamiert. Emiatt menetszellel max 71 fokos volt a vizem, de a mutato problema oka a thermostaton levo elektromos csati volt. (a kocsimban olyan termostat van amibe megy egy 12V-os kabel. Jackson az egyik topicban reszletesen leirta a mukodeset is)

_________________
Tomi1000 (2004 E60 530d auto)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.26. 20:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.18. 01:00
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Bp
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 23i és 30d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Urak,
végigolvastam a topikot, okosabb is lettem, de:

Tegnap óta a töltésjelző nem alszik el menet közben, csak néha és rövid időre, tehát többet ég, mint nem...

Akku fesz:
(mai mérések, tegnap 15 km ilyen bajjal való autókázás és 24 óra levett sarus állás után hátul az akkksinál)

12-12,5 terheletlenül (csak a csomagtér világítás megy)
indításkor leesik 10,5-re
állásban túráztatva 12-14 közt változik, de nem fordulatszámfüggően, hanem random, és nem meglepő módon 14 környékére érve elalszik a töltésjelző lámpa.

Mire számíthatok, generátor felújítás? (nem hallok rendellenes hangot, és a szíj is a helyén feszesen)
Vagy feszültség szabályzó?

Holnap reggel elsőként hívom a Kertész utcát, de félek, ha nem tudnak SOS velem foglalkozni, akkor lesz pár nap, hogy így kell járni. Kedden pl. ha törik, ha szakad vagy 20-25 km-t meg kell tennem Bp-en kocsival.

Köszi, ha van valami ötletetek!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.26. 20:25 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.18. 01:00
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Bp
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 23i és 30d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ja, és csak kis BC van, tehát nem tudom nyomon követni a Voltos eseményeket :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.26. 20:31 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
HG írta:
Urak,
végigolvastam a topikot, okosabb is lettem, de:

Tegnap óta a töltésjelző nem alszik el menet közben, csak néha és rövid időre, tehát többet ég, mint nem...

Akku fesz:
(mai mérések, tegnap 15 km ilyen bajjal való autókázás és 24 óra levett sarus állás után hátul az akkksinál)

12-12,5 terheletlenül (csak a csomagtér világítás megy)
indításkor leesik 10,5-re
állásban túráztatva 12-14 közt változik, de nem fordulatszámfüggően, hanem random, és nem meglepő módon 14 környékére érve elalszik a töltésjelző lámpa.

Mire számíthatok, generátor felújítás? (nem hallok rendellenes hangot, és a szíj is a helyén feszesen)
Vagy feszültség szabályzó?

Holnap reggel elsőként hívom a Kertész utcát, de félek, ha nem tudnak SOS velem foglalkozni, akkor lesz pár nap, hogy így kell járni. Kedden pl. ha törik, ha szakad vagy 20-25 km-t meg kell tennem Bp-en kocsival.

Köszi, ha van valami ötletetek!
Ha az oldalra hivatkozol akkor még 10%kedvezményt is kapsz vagy lehet soronkívüliség is megoldható.Ha ez ugyan az a cég.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.26. 20:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.18. 01:00
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Bp
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 23i és 30d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Igen, köszönöm, őrájuk gondoltam, jelen fórumokról találva :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.27. 23:06 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.18. 01:00
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Bp
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 23i és 30d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
HG írta:
Igen, köszönöm, őrájuk gondoltam, jelen fórumokról találva :)


Már meg is csinálták, korrekten, gyorsan, jó áron, újfent hálám a klubnak és a fórumnak :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.27. 23:09 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
HG írta:
HG írta:
Igen, köszönöm, őrájuk gondoltam, jelen fórumokról találva :)


Már meg is csinálták, korrekten, gyorsan, jó áron, újfent hálám a klubnak és a fórumnak :)
És mi volt fesz szabályzó vagy szénkefe?

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2011.04.25. 19:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.01.09. 01:00
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Dunaújváros
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m52 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nekem is gondom van a generátorral.
Úgy néz ki tudok szerezni egy működőképes darabot, de nem tudom 2 v 3 csatis.
A vin kódos kereső mindkettőt felhozza.Bele nem látok ugy , hogy még nincs kiszedve a rossz.
Ami rámegy abban ugy emlékszem 2 fém bigyula van, akkor a generátorban is ???

Köszi a válaszokat


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2011.05.12. 22:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.02. 00:00
Hozzászólások: 152
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52TU
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Úgytudom a 2,és a 3 csatlakozós is ugyanaz elektronikai szempontból,csak a csati más.Elméletileg a 3. láb
ami nincs jelölve, üres.
Nekem is van egy 3 csatis tarcsiba,de csak 2 kivezetést felhasználva is tölt, a töltéslámpa 67(izzón keresztül+) ,gyujtás 15+ rácsatlakoztatásával.

pici csúszósaruval össze lehet hozni a 2 féle generátor csatlakozását. Ha nincs más út. :D

Szerintem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: generator kampec doloresz
HozzászólásElküldve: 2011.06.05. 17:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Csumpy írta:
43 ezredesért mit csináltak rajta, lehet tudni?
Ugyanis a csapágy meg szénkefe, nem kerül többe mint 5-8 ezer maximum.
A szétszedése meg nem bonyolultabb mint egy hajszárítóé (na jó.....ipari hajszárító :)).


sziasztok.
szerintem kipurcant a generatorom, igen kellemes kavedaralo hang jon a motorter felol...

az lenne a kerdesem, hogy lenne vkinek egy szökék szamara is fogyaszthato reszletes leirasa, hogy sajat magam hogyan tudnam a csapagyat kicserelni? felteve ha nem nagy faradtsag.Kezdve onnan, hogy hogyan banyasszam ki a cuccot a motorterbol, milyen szerszamokat vigyek magammal, egyszoval minden.

Sajnos az üveghegyen is tul vagyok egy generatoroshoz kepest, ezert attol tartok vagy megprobalom magam, vagy kenytelen leszek kikohogni egy uj generator arat. csak annyira akarnam osszerakni, hogy hazaerjek vele, de ez a csorompoles szerintem mar a veget jelzi.

1000kösz


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára atizba 2011.06.05. 17:25-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generator kampec doloresz
HozzászólásElküldve: 2011.06.05. 17:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atizba írta:
sziasztok.
szerintem kipurcant a generatorom, igen kellemes kavedaralo hang jon a motorter felol...

az lenne a kerdesem, hogy lenne vkinek egy szökék szamara is fogyaszthato reszletes leirasa, hogy sajat magam hogyan tudnam a csapagyat kicserelni? felteve ha nem nagy faradtsag. Kezdve onnan, hogy hogyan banyasszam ki a cuccot a motorterbol, milyen szerszamokat vigyek magammal, egyszoval minden.

Sajnos az üveghegyen is tul vagyok egy generatoroshoz kepest, ezert attol tartok vagy megprobalom magam, vagy kenytelen leszek kikohogni egy uj generator arat. csak annyira akarnam osszerakni, hogy hazaerjek vele, de ez a csorompoles szerintem mar a veget jelzi.

1000kösz


Biztos a generátor csörög? Hogy állapítottad meg?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generator kampec doloresz
HozzászólásElküldve: 2011.06.05. 17:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
Biztos a generátor csörög? Hogy állapítottad meg?

igazad volt - nem az. lementem a garazsba, es bevetettem a jo oreg csavarhuzo-sztetoszkopos trukkot. a jobb oldalrol jon, de kicsit lentebbrol.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generator kampec doloresz
HozzászólásElküldve: 2011.06.05. 17:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atizba írta:
barbrady írta:
Biztos a generátor csörög? Hogy állapítottad meg?

igazad volt - nem az. lementem a garazsba, es bevetettem a jo oreg csavarhuzo-sztetoszkopos trukkot. a jobb oldalrol jon, de kicsit lentebbrol.


Az lehet klímakompresszor, vízpumpa, de a gumiágyas ékszíjtárcsa is, a helyedben nem indulnék el vele.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2012.01.07. 23:12 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok.

csereltem akksit, de az uj is furan gyengenek tunik alig egy delutan utcai acsorgas utan... van otlete valakinek, hogy milyen sorrendben kezdjem meg a hibakeresest?

+ az alapjarati toltes is csak 13.8V - ez se epp a legkiralyabb. jol indul az ev :-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2012.01.07. 23:16 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.19. 01:00
Hozzászólások: 737
Tartózkodási hely: Érd
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 21 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atizba írta:
sziasztok.

csereltem akksit, de az uj is furan gyengenek tunik alig egy delutan utcai acsorgas utan... van otlete valakinek, hogy milyen sorrendben kezdjem meg a hibakeresest?

+ az alapjarati toltes is csak 13.8V - ez se epp a legkiralyabb. jol indul az ev :-)


nekem is 13,8-9 a töltésem, hallottam olyat, hogy ez E39-nél normális, mert hogy kíméli az akkut...

_________________
Unod már az autód színét? Zavar az állandó napsütés vezetés közben? Esetleg éjszaka már nem látsz a bemattult lámpáid miatt?
Akkor keress az alábbi elérhetőségeken:

30-435-1355
info
Autófóliázás
facebook-on


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2012.01.08. 00:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atizba írta:
sziasztok.

csereltem akksit, de az uj is furan gyengenek tunik alig egy delutan utcai acsorgas utan... van otlete valakinek, hogy milyen sorrendben kezdjem meg a hibakeresest?

+ az alapjarati toltes is csak 13.8V - ez se epp a legkiralyabb. jol indul az ev :-)


Nálam is ennyi, új generátor és új akksi mellett.

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2012.01.08. 00:42 
Imco írta:
atizba írta:
sziasztok.

csereltem akksit, de az uj is furan gyengenek tunik alig egy delutan utcai acsorgas utan... van otlete valakinek, hogy milyen sorrendben kezdjem meg a hibakeresest?

+ az alapjarati toltes is csak 13.8V - ez se epp a legkiralyabb. jol indul az ev :-)


Nálam is ennyi, új generátor és új akksi mellett.



E39-nél 13,5 és 14,4 között van a töltőfesz, úgyhogy teljesen normális a 13,8.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2012.01.08. 10:05 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
egy arnyalattal nyugodtabb a vasarnapom :bayan
koszi mindenkinek


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: generátor
HozzászólásElküldve: 2012.01.29. 13:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.12.18. 17:36
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW e39 520D touring-hoz 2000 évjárat-hoz tud valaki bontott generátort?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 345 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator