2012.03.23. 20:20
denny19 írta:strobi írta:denny19 írta:Sziasztok most hoztam el az autót 2x2 es kivezetésűre, nagyon halk sportdobbal egyedileg gyártott,lehetséges hogy az autó veszitett a teljesitményéből???mert sztem nagyonis lehetséges elég sok pénzt otthagytam ezért bosszantó a dolog mert ha más is tapasztalt akkor csináltatom vissza gyárira az biztos sziasztok
Simán lehet teljesítmény csökkenés főleg mert 2 kivezetésed is van gondolom a bal oldali dobból jön tovább a jobboldalra egy50-es vagy 60-as cső...!!!
Van egy két "hozzá értő" versenyautókra gyártó kipufogós aki leömlőtől kezdve végig építi a rendszert és nem csak a hangja lesz iszonyat de a menetteljesítmény nem csökken ha nem inkább javúl...
szia a középdob is ki lett véve (egyből ami a végdob mellett van az az igaz??),hogy minek az nem tudom ,komolyan mondom azon a ponton vagyok hogy kimegyek és lerugdosom .........
2012.11.05. 13:33
2012.11.05. 13:52
2012.11.05. 14:13
Padre540 írta:csiatt írta:Amúgy a gyári M5 2x2 kipuff vég dobbal kompatibilis lenne (azonkívül, hogy vagy diffuzor csere van, vagy kivágás jobb oldalon)?
Az M5-ben nincsen pótkerék,ezáltal a helye sincs meg,ezért lehetséges a dupla kipuf.Láttam már olyat hogy egy nagy dob hátra keresztben,de azt inkább hagyjuk...
2012.11.25. 21:33
2012.11.25. 21:43
2012.11.25. 22:33
peteeqe írta:Nekem ilyen végem van:
egész hátsó dob csere volt
a hangját egy páran már hallottátok
2012.11.25. 22:34
csiatt írta:peteeqe írta:Nekem ilyen végem van:
egész hátsó dob csere volt
a hangját egy páran már hallottátok
2012.11.25. 22:40
peteeqe írta:csiatt írta:peteeqe írta:Nekem ilyen végem van:
egész hátsó dob csere volt
a hangját egy páran már hallottátok
Én nem akarok dobot cserélni, tényleg csak véget. nekem elég a 6 henger szolíd hangja.[/quote
akkor pedig elmész egy rendes kipufogóshoz, levágja a mostaniról a véget, és ráhegeszt egy rozsdamentes véget amit szeretnél.
2012.11.25. 22:45
csiatt írta:peteeqe írta:csiatt írta:peteeqe írta:Nekem ilyen végem van:
egész hátsó dob csere volt
a hangját egy páran már hallottátok
Én nem akarok dobot cserélni, tényleg csak véget. nekem elég a 6 henger szolíd hangja.[/quote
akkor pedig elmész egy rendes kipufogóshoz, levágja a mostaniról a véget, és ráhegeszt egy rozsdamentes véget amit szeretnél.
Ilyesmiben gondolkozok, csak pont ez a problémám, hogy a gyári dob nyílása (ha levágjuk a csövet) nem esik egybe az M-es lökös kivágásával. Ezért van gyárilag is ilyen csavart (jobbra és le) cső. Pont ezért kérdeztem, hogy ezt hogy szokták megoldani?
2012.11.28. 08:41
2012.12.08. 00:58
peteeqe írta:Nekem ilyen végem van:
egész hátsó dob csere volt
a hangját egy páran már hallottátok
2013.02.04. 22:01
Csongi írta:peteeqe írta:Nekem ilyen végem van:
egész hátsó dob csere volt
a hangját egy páran már hallottátok
Szia peteeqe!
Milyen dobra cserélted a gyárit, menetteljesítményben észrevehető-e vmi, árban mit jelent (ha nem vagyok indiszkrét)? Esetleg dobnál egy linket a dobról, hol lehet beszerezni, ilyenek. Hangjáról nincs vidi? Bocs a sok kérdésért, de izgat" a dolog!
üdv,
Csongi
2013.02.04. 22:20
BMWFUN írta:Üdv Urak!
Úgy néz ki, elfáradt az egyik rezgéscsillapítóm a katalizátor után. Ha esetleg valaki átesett a cserén, megírná, hogy milyen mérettel helyettesítette?
Köszönöm.
2013.02.05. 11:21
BMWFUN írta:Üdv Urak!
Úgy néz ki, elfáradt az egyik rezgéscsillapítóm a katalizátor után. Ha esetleg valaki átesett a cserén, megírná, hogy milyen mérettel helyettesítette?
Köszönöm.
2013.03.04. 11:11
2013.03.27. 09:37
2013.03.27. 11:51
Bummer írta:Sziasztok,
nem rég került hozzám egy szépséges 528i!
Van olyan klubtag aki tudja, hogy a kipufogó rendszer miért ilyen ágas bogas?
Nem igazán jöttem rá, hogy mi célt szolgál a dupla középdob, mikor az egyik oldala vak, ahogyan a hátsó dupla dob amiből az egyik szintén vak.
Áramlástechnikai ismereteim szerint (metszetét nem láttam ugyan) ez igencsak nagy fojtást adhat a motornak, de már maga a leömlő sem tűnik kifejezetten ideálisnak!
Van valakinek erről infója?
Esetleg olyan kipufogóst tud valaki ajánlani aki nem csak azt mondja, hogy ez jó lesz főnök, eddig senkinek nem volt baja vele, hanem azért méretezi is a dolgokat?
Nézegetek egy Supersprint rendszert, hengerenkénti leömlővel, szimpla közép és hátsó dobbal csak nem tudom van-e értelme...esetleg a Ta Technix-nek van még hasonló rendszere, de amíg a Supersprint leömlő 340e addig a Ta csak 50-70 között van...
Segítségeteket előre is köszönöm!
2013.03.27. 14:05
2013.03.27. 14:25
hamoriarpi írta:Ha jól emlékszem volt már aki kivágta a dobokat a rendszerből. Sokkal hangosabb lett az autó, viszont cserébe szarabbul ment...