2010.01.18. 12:38
bmw750i írta:Leni írta:Való igaz, csak gondoltam beszámítatni egy felújításba lehet hogy jó lenne, de ahhoz kicsit drága.
Van egy srác somogyban aki félbevágott E39-eket is hoz be csak még nem licitáltam így nem tudom az elérhetőségét. Érdemes volna megtudni lehet sok alkatrészproblémát megoldana.
Én is somogyi lenni.
Nem tudod, hol van ez a csávó és ki az? Mert még kis megyénkben nem hallottam róla.
2010.01.18. 13:38
Leni írta:bmw750i írta:Leni írta:Való igaz, csak gondoltam beszámítatni egy felújításba lehet hogy jó lenne, de ahhoz kicsit drága.
Van egy srác somogyban aki félbevágott E39-eket is hoz be csak még nem licitáltam így nem tudom az elérhetőségét. Érdemes volna megtudni lehet sok alkatrészproblémát megoldana.
Én is somogyi lenni.
Nem tudod, hol van ez a csávó és ki az? Mert még kis megyénkben nem hallottam róla.
A vaterán szoktam nézelődni (E39 a keresőbe), BMW530 néven forgalmaz, de most, hogy utána néztem van más is aki somogyi. Ez megy Bács-kiskuni:http://www.vatera.hu/bmw_e39_530d_184le_csupasz_motor_159_909km_160243527.html
2010.01.18. 13:56
bmw750i írta:Leni írta:bmw750i írta:Leni írta:Való igaz, csak gondoltam beszámítatni egy felújításba lehet hogy jó lenne, de ahhoz kicsit drága.
Van egy srác somogyban aki félbevágott E39-eket is hoz be csak még nem licitáltam így nem tudom az elérhetőségét. Érdemes volna megtudni lehet sok alkatrészproblémát megoldana.
Én is somogyi lenni.
Nem tudod, hol van ez a csávó és ki az? Mert még kis megyénkben nem hallottam róla.
A vaterán szoktam nézelődni (E39 a keresőbe), BMW530 néven forgalmaz, de most, hogy utána néztem van más is aki somogyi. Ez megy Bács-kiskuni:http://www.vatera.hu/bmw_e39_530d_184le_csupasz_motor_159_909km_160243527.html
Az jó, ha vannak, de amikor nekem volt e39, akkor egyet sem találtam.
2010.01.18. 16:37
Leni írta:bmw750i írta:Leni írta:Való igaz, csak gondoltam beszámítatni egy felújításba lehet hogy jó lenne, de ahhoz kicsit drága.
Van egy srác somogyban aki félbevágott E39-eket is hoz be csak még nem licitáltam így nem tudom az elérhetőségét. Érdemes volna megtudni lehet sok alkatrészproblémát megoldana.
Én is somogyi lenni.
Nem tudod, hol van ez a csávó és ki az? Mert még kis megyénkben nem hallottam róla.
A vaterán szoktam nézelődni (E39 a keresőbe), BMW530 néven forgalmaz, de most, hogy utána néztem van más is aki somogyi. Ez megy Bács-kiskuni:http://www.vatera.hu/bmw_e39_530d_184le_csupasz_motor_159_909km_160243527.html
2010.01.18. 18:20
kovessyroli írta:Leni írta:bmw750i írta:Leni írta:Való igaz, csak gondoltam beszámítatni egy felújításba lehet hogy jó lenne, de ahhoz kicsit drága.
Van egy srác somogyban aki félbevágott E39-eket is hoz be csak még nem licitáltam így nem tudom az elérhetőségét. Érdemes volna megtudni lehet sok alkatrészproblémát megoldana.
Én is somogyi lenni.
Nem tudod, hol van ez a csávó és ki az? Mert még kis megyénkben nem hallottam róla.
A vaterán szoktam nézelődni (E39 a keresőbe), BMW530 néven forgalmaz, de most, hogy utána néztem van más is aki somogyi. Ez megy Bács-kiskuni:http://www.vatera.hu/bmw_e39_530d_184le_csupasz_motor_159_909km_160243527.html
a srác egyébkényt fonyódi, én már vettem tőle ezt -azt, megvan a száma is ha kell valakinek.
egyébként a bmwpower.hu oldalon is árul asszem bmw525 vagy bmw25 néven a "közületi" eladó alkatrészek topikban a kasza imre mellett.
2010.01.18. 18:38
Leni írta:kovessyroli írta:Leni írta:bmw750i írta:Leni írta:Való igaz, csak gondoltam beszámítatni egy felújításba lehet hogy jó lenne, de ahhoz kicsit drága.
Van egy srác somogyban aki félbevágott E39-eket is hoz be csak még nem licitáltam így nem tudom az elérhetőségét. Érdemes volna megtudni lehet sok alkatrészproblémát megoldana.
Én is somogyi lenni.
Nem tudod, hol van ez a csávó és ki az? Mert még kis megyénkben nem hallottam róla.
A vaterán szoktam nézelődni (E39 a keresőbe), BMW530 néven forgalmaz, de most, hogy utána néztem van más is aki somogyi. Ez megy Bács-kiskuni:http://www.vatera.hu/bmw_e39_530d_184le_csupasz_motor_159_909km_160243527.html
a srác egyébkényt fonyódi, én már vettem tőle ezt -azt, megvan a száma is ha kell valakinek.
egyébként a bmwpower.hu oldalon is árul asszem bmw525 vagy bmw25 néven a "közületi" eladó alkatrészek topikban a kasza imre mellett.
Meg köszönném a tel.számát, hátha akad 1-2 dolog ami érdekel.
2010.01.18. 18:42
2010.02.01. 22:03
2010.02.03. 10:05
bmw520ds írta:Kérdezném,az érzékelős porlasztó,amire vezeték megy,milyen konkrét feladatokat lát el?Milyen kilométer futáshoz van porlasztócsúcs csere javasolva?Miért csinálhat olyan jelenséget az autó,akár melegen is,hogy nem indul el?Húzásra veszi a lapot,nem izzító gyertya,meg egyéb,magától értetődő alapra gondolok.Mi végzi a motor leállítást?Mágnesszelep,adagoló közös tüzelőanyag csatornán?Most így hirtelen ennyi...520 dízel.
2010.02.03. 10:12
2010.02.03. 11:34
BMW_Power írta:............................................................................................................................................áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
zsigulibaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa abba b+
2010.02.03. 13:36
Bacsek írta:BMW_Power írta:Jackson, mint moderátor: Tekintettel, hogy a BMW_Power visszavonta az írását teljesen jogosan ezért itt se maradjon meg töröltem
........ááááá
2010.02.03. 13:58
BMW_Power írta:****************************************************************************
kitöröltem mert csúnyát irtam. felőlem mindenki úgy baxa el az autóját ahogy akarja....kár hogy ezeket aztán megveszi majd valaki szerencsétlen.......
2010.02.03. 14:37
Labi írta:BMW_Power írta:****************************************************************************
kitöröltem mert csúnyát irtam. felőlem mindenki úgy baxa el az autóját ahogy akarja....kár hogy ezeket aztán megveszi majd valaki szerencsétlen.......
most már cseszheted!
50 fekvőtámaszt! most!
2010.02.03. 14:55
BMW_Power írta:Labi írta:BMW_Power írta:****************************************************************************
kitöröltem mert csúnyát irtam. felőlem mindenki úgy baxa el az autóját ahogy akarja....kár hogy ezeket aztán megveszi majd valaki szerencsétlen.......
most már cseszheted!
50 fekvőtámaszt! most!
baszki de gyorsak vagytok )))
Nembaj, a véleményt tartom, autóba olajat jót, üzemanyagot jót, a többit a sok lötyögődugattyús ótvar szarba !!!!!!!!!!
2010.02.03. 15:50
BMW_Power írta:bmw520ds írta:Kérdezném,az érzékelős porlasztó,amire vezeték megy,milyen konkrét feladatokat lát el?Milyen kilométer futáshoz van porlasztócsúcs csere javasolva?Miért csinálhat olyan jelenséget az autó,akár melegen is,hogy nem indul el?Húzásra veszi a lapot,nem izzító gyertya,meg egyéb,magától értetődő alapra gondolok.Mi végzi a motor leállítást?Mágnesszelep,adagoló közös tüzelőanyag csatornán?Most így hirtelen ennyi...520 dízel.
Na kérlek: az érzékelős porlasztó az adagoló által beállított előbefecskendezési szög "sikerültségét" méri. Diagban nagyon jól látszik, ez az első amit én ellenőrizni szoktam. Volt nálam olyan miben nem működött, de alapban inditási gondokat nem okoz, azon sem okozott pedig semmi jelet nem adott, szakadt volt.
A leállítást az adagoló fenekén ahol a csövek kijönnek van egy szelepke ami az adagok nagyságát is szabályozza folyamatosan üzemben, az állítja le ha úgyvesszük. Másképp működik mint a régi td-tds adagoló, nem is hasonlít a működés.
Mik a jelenségek pontosan? meg kéne diagolni azt a kocsit, sokat elárul.
2010.02.03. 16:58
jackson írta:BMW_Power írta:bmw520ds írta:Kérdezném,az érzékelős porlasztó,amire vezeték megy,milyen konkrét feladatokat lát el?Milyen kilométer futáshoz van porlasztócsúcs csere javasolva?Miért csinálhat olyan jelenséget az autó,akár melegen is,hogy nem indul el?Húzásra veszi a lapot,nem izzító gyertya,meg egyéb,magától értetődő alapra gondolok.Mi végzi a motor leállítást?Mágnesszelep,adagoló közös tüzelőanyag csatornán?Most így hirtelen ennyi...520 dízel.
Na kérlek: az érzékelős porlasztó az adagoló által beállított előbefecskendezési szög "sikerültségét" méri. Diagban nagyon jól látszik, ez az első amit én ellenőrizni szoktam. Volt nálam olyan miben nem működött, de alapban inditási gondokat nem okoz, azon sem okozott pedig semmi jelet nem adott, szakadt volt.
A leállítást az adagoló fenekén ahol a csövek kijönnek van egy szelepke ami az adagok nagyságát is szabályozza folyamatosan üzemben, az állítja le ha úgyvesszük. Másképp működik mint a régi td-tds adagoló, nem is hasonlít a működés.
Mik a jelenségek pontosan? meg kéne diagolni azt a kocsit, sokat elárul.
És mi is az pontosan amit nézni szoktál, mert már piszkáltak dizelesek, hogy nézzem meg a kocsi porlasztót csúcsát de dizelhez nem értek.
És ez most pontosan milyen fajta dizelre írtad a "common rail"-re??
Azt ön moderálásod helyes ügyes vagy (nekem kevesebb meló) máskor elöbb fékezz az elküld gomb elött és akkor nem tudnak vissza idézni amit javitottam utólag
Jackson, akit hajt a műszaki kiváncsiság
2010.02.03. 17:14
BMW_Power írta:
Köszi a törlést!
Mást nézek cr-en, mást az adagolós 20d-n. De ez az a pont amikor hiába van diag ha az ember nem tudja mi miből következik. Nem bántásból mondom! Mert az átlag diagos csak nézi a hibatárolót, ha nincs semmi azthiszi az jó. De van sok sok dolog amit figyelni kellene. Ott az INPA csodálatos live data része, pillanatok alatt ki lehet szűrni egy haldokló porlasztót, egy nem működő jeladót, vagy ocsmány fals adatokat küldözgető légtömegmérőt. Ez utóbbiról mondok példát, van egy rakat dizel ami alapjáraton savanykás büdös. Sokáig kutattam miért, erre a live data gyönyörűen mutatja hogy a légtömegmérő alapjárat közelében fals értékeket mutat, de nem irja be hibának. És terhelésen meg jó és nem füstöl meg semmi baj. Na kiderűlt hogy egyik utángyártott olcsó szar légtömegmérő ezt csinálja. Sok engedménnyel van 22-ért Pierburg ami meg gyönyörű értékeket produkál, és jéé nem bűzlik az autó. Hát ilyenek. De van olyan hogy egy jeladó hibára beir ám mindent. Ilyen pl a lendkeréknék ha tönkremegy a helyzet jeladó. a motor jár de dadog, hibatárolóban meg minden ami lehet, abból ember ki nem szűri mi az ok, pedig egyszerű. szóval rengeteg ilyen dolog van. (majd még irok de rohanok most:)
2010.02.03. 17:23
BMW_Power írta:bmw520ds írta:Kérdezném,az érzékelős porlasztó,amire vezeték megy,milyen konkrét feladatokat lát el?Milyen kilométer futáshoz van porlasztócsúcs csere javasolva?Miért csinálhat olyan jelenséget az autó,akár melegen is,hogy nem indul el?Húzásra veszi a lapot,nem izzító gyertya,meg egyéb,magától értetődő alapra gondolok.Mi végzi a motor leállítást?Mágnesszelep,adagoló közös tüzelőanyag csatornán?Most így hirtelen ennyi...520 dízel.
Na kérlek: az érzékelős porlasztó az adagoló által beállított előbefecskendezési szög "sikerültségét" méri. Diagban nagyon jól látszik, ez az első amit én ellenőrizni szoktam. Volt nálam olyan miben nem működött, de alapban inditási gondokat nem okoz, azon sem okozott pedig semmi jelet nem adott, szakadt volt.
A leállítást az adagoló fenekén ahol a csövek kijönnek van egy szelepke ami az adagok nagyságát is szabályozza folyamatosan üzemben, az állítja le ha úgyvesszük. Másképp működik mint a régi td-tds adagoló, nem is hasonlít a működés.
Mik a jelenségek pontosan? meg kéne diagolni azt a kocsit, sokat elárul.
2010.02.04. 08:47
bmw520ds írta:BMW_Power írta:bmw520ds írta:Kérdezném,az érzékelős porlasztó,amire vezeték megy,milyen konkrét feladatokat lát el?Milyen kilométer futáshoz van porlasztócsúcs csere javasolva?Miért csinálhat olyan jelenséget az autó,akár melegen is,hogy nem indul el?Húzásra veszi a lapot,nem izzító gyertya,meg egyéb,magától értetődő alapra gondolok.Mi végzi a motor leállítást?Mágnesszelep,adagoló közös tüzelőanyag csatornán?Most így hirtelen ennyi...520 dízel.
Na kérlek: az érzékelős porlasztó az adagoló által beállított előbefecskendezési szög "sikerültségét" méri. Diagban nagyon jól látszik, ez az első amit én ellenőrizni szoktam. Volt nálam olyan miben nem működött, de alapban inditási gondokat nem okoz, azon sem okozott pedig semmi jelet nem adott, szakadt volt.
A leállítást az adagoló fenekén ahol a csövek kijönnek van egy szelepke ami az adagok nagyságát is szabályozza folyamatosan üzemben, az állítja le ha úgyvesszük. Másképp működik mint a régi td-tds adagoló, nem is hasonlít a működés.
Mik a jelenségek pontosan? meg kéne diagolni azt a kocsit, sokat elárul.
Leírtam Pü-ben jó hosszan!