Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: Porlasztócsúcs

2010.01.18. 12:38

bmw750i írta:
Leni írta:Való igaz, csak gondoltam beszámítatni egy felújításba lehet hogy jó lenne, de ahhoz kicsit drága.
Van egy srác somogyban aki félbevágott E39-eket is hoz be csak még nem licitáltam így nem tudom az elérhetőségét. Érdemes volna megtudni lehet sok alkatrészproblémát megoldana.


Én is somogyi lenni.
Nem tudod, hol van ez a csávó és ki az? Mert még kis megyénkben nem hallottam róla.


A vaterán szoktam nézelődni (E39 a keresőbe), BMW530 néven forgalmaz, de most, hogy utána néztem van más is aki somogyi. Ez megy Bács-kiskuni:http://www.vatera.hu/bmw_e39_530d_184le_csupasz_motor_159_909km_160243527.html

Re: Porlasztócsúcs

2010.01.18. 13:38

Leni írta:
bmw750i írta:
Leni írta:Való igaz, csak gondoltam beszámítatni egy felújításba lehet hogy jó lenne, de ahhoz kicsit drága.
Van egy srác somogyban aki félbevágott E39-eket is hoz be csak még nem licitáltam így nem tudom az elérhetőségét. Érdemes volna megtudni lehet sok alkatrészproblémát megoldana.


Én is somogyi lenni.
Nem tudod, hol van ez a csávó és ki az? Mert még kis megyénkben nem hallottam róla.


A vaterán szoktam nézelődni (E39 a keresőbe), BMW530 néven forgalmaz, de most, hogy utána néztem van más is aki somogyi. Ez megy Bács-kiskuni:http://www.vatera.hu/bmw_e39_530d_184le_csupasz_motor_159_909km_160243527.html


Az jó, ha vannak, de amikor nekem volt e39, akkor egyet sem találtam. :cry:

Re: Porlasztócsúcs

2010.01.18. 13:56

bmw750i írta:
Leni írta:
bmw750i írta:
Leni írta:Való igaz, csak gondoltam beszámítatni egy felújításba lehet hogy jó lenne, de ahhoz kicsit drága.
Van egy srác somogyban aki félbevágott E39-eket is hoz be csak még nem licitáltam így nem tudom az elérhetőségét. Érdemes volna megtudni lehet sok alkatrészproblémát megoldana.


Én is somogyi lenni.
Nem tudod, hol van ez a csávó és ki az? Mert még kis megyénkben nem hallottam róla.


A vaterán szoktam nézelődni (E39 a keresőbe), BMW530 néven forgalmaz, de most, hogy utána néztem van más is aki somogyi. Ez megy Bács-kiskuni:http://www.vatera.hu/bmw_e39_530d_184le_csupasz_motor_159_909km_160243527.html


Az jó, ha vannak, de amikor nekem volt e39, akkor egyet sem találtam. :cry:

Egyre olcsóbbak, sokan veszik, kényelmesek, csendesek autóbol vannak.

Re: Porlasztócsúcs

2010.01.18. 16:37

Leni írta:
bmw750i írta:
Leni írta:Való igaz, csak gondoltam beszámítatni egy felújításba lehet hogy jó lenne, de ahhoz kicsit drága.
Van egy srác somogyban aki félbevágott E39-eket is hoz be csak még nem licitáltam így nem tudom az elérhetőségét. Érdemes volna megtudni lehet sok alkatrészproblémát megoldana.


Én is somogyi lenni.
Nem tudod, hol van ez a csávó és ki az? Mert még kis megyénkben nem hallottam róla.


A vaterán szoktam nézelődni (E39 a keresőbe), BMW530 néven forgalmaz, de most, hogy utána néztem van más is aki somogyi. Ez megy Bács-kiskuni:http://www.vatera.hu/bmw_e39_530d_184le_csupasz_motor_159_909km_160243527.html



a srác egyébkényt fonyódi, én már vettem tőle ezt -azt, megvan a száma is ha kell valakinek.

egyébként a bmwpower.hu oldalon is árul asszem bmw525 vagy bmw25 néven a "közületi" eladó alkatrészek topikban a kasza imre mellett.

Re: Porlasztócsúcs

2010.01.18. 18:20

kovessyroli írta:
Leni írta:
bmw750i írta:
Leni írta:Való igaz, csak gondoltam beszámítatni egy felújításba lehet hogy jó lenne, de ahhoz kicsit drága.
Van egy srác somogyban aki félbevágott E39-eket is hoz be csak még nem licitáltam így nem tudom az elérhetőségét. Érdemes volna megtudni lehet sok alkatrészproblémát megoldana.


Én is somogyi lenni.
Nem tudod, hol van ez a csávó és ki az? Mert még kis megyénkben nem hallottam róla.


A vaterán szoktam nézelődni (E39 a keresőbe), BMW530 néven forgalmaz, de most, hogy utána néztem van más is aki somogyi. Ez megy Bács-kiskuni:http://www.vatera.hu/bmw_e39_530d_184le_csupasz_motor_159_909km_160243527.html



a srác egyébkényt fonyódi, én már vettem tőle ezt -azt, megvan a száma is ha kell valakinek.

egyébként a bmwpower.hu oldalon is árul asszem bmw525 vagy bmw25 néven a "közületi" eladó alkatrészek topikban a kasza imre mellett.

Meg köszönném a tel.számát, hátha akad 1-2 dolog ami érdekel.

Re: Porlasztócsúcs

2010.01.18. 18:38

Leni írta:
kovessyroli írta:
Leni írta:
bmw750i írta:
Leni írta:Való igaz, csak gondoltam beszámítatni egy felújításba lehet hogy jó lenne, de ahhoz kicsit drága.
Van egy srác somogyban aki félbevágott E39-eket is hoz be csak még nem licitáltam így nem tudom az elérhetőségét. Érdemes volna megtudni lehet sok alkatrészproblémát megoldana.


Én is somogyi lenni.
Nem tudod, hol van ez a csávó és ki az? Mert még kis megyénkben nem hallottam róla.


A vaterán szoktam nézelődni (E39 a keresőbe), BMW530 néven forgalmaz, de most, hogy utána néztem van más is aki somogyi. Ez megy Bács-kiskuni:http://www.vatera.hu/bmw_e39_530d_184le_csupasz_motor_159_909km_160243527.html



a srác egyébkényt fonyódi, én már vettem tőle ezt -azt, megvan a száma is ha kell valakinek.

egyébként a bmwpower.hu oldalon is árul asszem bmw525 vagy bmw25 néven a "közületi" eladó alkatrészek topikban a kasza imre mellett.

Meg köszönném a tel.számát, hátha akad 1-2 dolog ami érdekel.


nálunk is regisztrált klubtag ráadásul
zolee néven éppen most tett fel hirdetéseket

2010.01.18. 18:42

E39 TV-NAVI, HI-FI
Feladva Jan 05 2010 Feladó -Laci-


KIJELZŐ MONITOR 4:3 ÉS 16:9-ES
TV MODUL
NAVIGÁCIÓ OLVASÓ MK3, MK4,
RÁDIÓ BM54 RÁDIÓMODUL
GYÁRI ERŐSÍTŐ
KÁBEL KÖTEG.....
GYÁRI TELEFON
HANGSZÓRÓK

30/4034366


ő is árul itt az E39-en, ő pedig balatonlellei

2010.02.01. 22:03

Kérdezném,az érzékelős porlasztó,amire vezeték megy,milyen konkrét feladatokat lát el?Milyen kilométer futáshoz van porlasztócsúcs csere javasolva?Miért csinálhat olyan jelenséget az autó,akár melegen is,hogy nem indul el?Húzásra veszi a lapot,nem izzító gyertya,meg egyéb,magától értetődő alapra gondolok.Mi végzi a motor leállítást?Mágnesszelep,adagoló közös tüzelőanyag csatornán?Most így hirtelen ennyi...520 dízel.

2010.02.03. 10:05

bmw520ds írta:Kérdezném,az érzékelős porlasztó,amire vezeték megy,milyen konkrét feladatokat lát el?Milyen kilométer futáshoz van porlasztócsúcs csere javasolva?Miért csinálhat olyan jelenséget az autó,akár melegen is,hogy nem indul el?Húzásra veszi a lapot,nem izzító gyertya,meg egyéb,magától értetődő alapra gondolok.Mi végzi a motor leállítást?Mágnesszelep,adagoló közös tüzelőanyag csatornán?Most így hirtelen ennyi...520 dízel.


Na kérlek: az érzékelős porlasztó az adagoló által beállított előbefecskendezési szög "sikerültségét" méri. Diagban nagyon jól látszik, ez az első amit én ellenőrizni szoktam. Volt nálam olyan miben nem működött, de alapban inditási gondokat nem okoz, azon sem okozott pedig semmi jelet nem adott, szakadt volt.
A leállítást az adagoló fenekén ahol a csövek kijönnek van egy szelepke ami az adagok nagyságát is szabályozza folyamatosan üzemben, az állítja le ha úgyvesszük. Másképp működik mint a régi td-tds adagoló, nem is hasonlít a működés.
Mik a jelenségek pontosan? meg kéne diagolni azt a kocsit, sokat elárul.

2010.02.03. 10:12

****************************************************************************

kitöröltem mert csúnyát irtam. felőlem mindenki úgy baxa el az autóját ahogy akarja....kár hogy ezeket aztán megveszi majd valaki szerencsétlen.......
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára BMW_Power 2010.02.03. 12:27-kor.

2010.02.03. 11:34

BMW_Power írta:............................................................................................................................................áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

zsigulibaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa abba b+


:?: :?: 8O :oops:

Nyoma sem maradt, így már csak 25 fekvőtámasz :lol:

Csak nem értettem, hogy derült égből hogy keveredett ide a "markáns vélemény nyilvánitás"
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Bacsek 2010.02.03. 14:06-kor.

2010.02.03. 13:36

Bacsek írta:
BMW_Power írta:Jackson, mint moderátor: Tekintettel, hogy a BMW_Power visszavonta az írását teljesen jogosan ezért itt se maradjon meg töröltem
........ááááá


:?: :?: 8O :oops:


APA KEZDŐDIK... :D :D :D

2010.02.03. 13:58

BMW_Power írta:****************************************************************************

kitöröltem mert csúnyát irtam. felőlem mindenki úgy baxa el az autóját ahogy akarja....kár hogy ezeket aztán megveszi majd valaki szerencsétlen.......


most már cseszheted!

50 fekvőtámaszt! most! :twisted:

2010.02.03. 14:37

Labi írta:
BMW_Power írta:****************************************************************************

kitöröltem mert csúnyát irtam. felőlem mindenki úgy baxa el az autóját ahogy akarja....kár hogy ezeket aztán megveszi majd valaki szerencsétlen.......


most már cseszheted!

50 fekvőtámaszt! most! :twisted:


baszki de gyorsak vagytok :))))
Nembaj, a véleményt tartom, autóba olajat jót, üzemanyagot jót, a többit a sok lötyögődugattyús ótvar szarba !!!!!!!!!!

2010.02.03. 14:55

BMW_Power írta:
Labi írta:
BMW_Power írta:****************************************************************************

kitöröltem mert csúnyát irtam. felőlem mindenki úgy baxa el az autóját ahogy akarja....kár hogy ezeket aztán megveszi majd valaki szerencsétlen.......


most már cseszheted!

50 fekvőtámaszt! most! :twisted:


baszki de gyorsak vagytok :))))
Nembaj, a véleményt tartom, autóba olajat jót, üzemanyagot jót, a többit a sok lötyögődugattyús ótvar szarba !!!!!!!!!!


Persze mi tiszteletben tartjuk a véleményed, de kérlek Te is tartsd tiszteletbe a másét! Van aki esküszik ezekre a dolgokra, korszerű CR munkagépekben használják és ezért merik ajánlani. Aztán mindenki döntse el, hogy mit önt a saját autójába...

2010.02.03. 15:50

BMW_Power írta:
bmw520ds írta:Kérdezném,az érzékelős porlasztó,amire vezeték megy,milyen konkrét feladatokat lát el?Milyen kilométer futáshoz van porlasztócsúcs csere javasolva?Miért csinálhat olyan jelenséget az autó,akár melegen is,hogy nem indul el?Húzásra veszi a lapot,nem izzító gyertya,meg egyéb,magától értetődő alapra gondolok.Mi végzi a motor leállítást?Mágnesszelep,adagoló közös tüzelőanyag csatornán?Most így hirtelen ennyi...520 dízel.


Na kérlek: az érzékelős porlasztó az adagoló által beállított előbefecskendezési szög "sikerültségét" méri. Diagban nagyon jól látszik, ez az első amit én ellenőrizni szoktam. Volt nálam olyan miben nem működött, de alapban inditási gondokat nem okoz, azon sem okozott pedig semmi jelet nem adott, szakadt volt.
A leállítást az adagoló fenekén ahol a csövek kijönnek van egy szelepke ami az adagok nagyságát is szabályozza folyamatosan üzemben, az állítja le ha úgyvesszük. Másképp működik mint a régi td-tds adagoló, nem is hasonlít a működés.
Mik a jelenségek pontosan? meg kéne diagolni azt a kocsit, sokat elárul.


És mi is az pontosan amit nézni szoktál, mert már piszkáltak dizelesek, hogy nézzem meg a kocsi porlasztót csúcsát de dizelhez nem értek.
És ez most pontosan milyen fajta dizelre írtad a "common rail"-re??
Azt ön moderálásod helyes ügyes vagy (nekem kevesebb meló) máskor elöbb fékezz az elküld gomb elött és akkor nem tudnak vissza idézni amit javitottam utólag :wink:

Jackson, akit hajt a műszaki kiváncsiság

2010.02.03. 16:58

jackson írta:
BMW_Power írta:
bmw520ds írta:Kérdezném,az érzékelős porlasztó,amire vezeték megy,milyen konkrét feladatokat lát el?Milyen kilométer futáshoz van porlasztócsúcs csere javasolva?Miért csinálhat olyan jelenséget az autó,akár melegen is,hogy nem indul el?Húzásra veszi a lapot,nem izzító gyertya,meg egyéb,magától értetődő alapra gondolok.Mi végzi a motor leállítást?Mágnesszelep,adagoló közös tüzelőanyag csatornán?Most így hirtelen ennyi...520 dízel.


Na kérlek: az érzékelős porlasztó az adagoló által beállított előbefecskendezési szög "sikerültségét" méri. Diagban nagyon jól látszik, ez az első amit én ellenőrizni szoktam. Volt nálam olyan miben nem működött, de alapban inditási gondokat nem okoz, azon sem okozott pedig semmi jelet nem adott, szakadt volt.
A leállítást az adagoló fenekén ahol a csövek kijönnek van egy szelepke ami az adagok nagyságát is szabályozza folyamatosan üzemben, az állítja le ha úgyvesszük. Másképp működik mint a régi td-tds adagoló, nem is hasonlít a működés.
Mik a jelenségek pontosan? meg kéne diagolni azt a kocsit, sokat elárul.


És mi is az pontosan amit nézni szoktál, mert már piszkáltak dizelesek, hogy nézzem meg a kocsi porlasztót csúcsát de dizelhez nem értek.
És ez most pontosan milyen fajta dizelre írtad a "common rail"-re??
Azt ön moderálásod helyes ügyes vagy (nekem kevesebb meló) máskor elöbb fékezz az elküld gomb elött és akkor nem tudnak vissza idézni amit javitottam utólag :wink:

Jackson, akit hajt a műszaki kiváncsiság


Köszi a törlést!
Mást nézek cr-en, mást az adagolós 20d-n. De ez az a pont amikor hiába van diag ha az ember nem tudja mi miből következik. Nem bántásból mondom! Mert az átlag diagos csak nézi a hibatárolót, ha nincs semmi azthiszi az jó. De van sok sok dolog amit figyelni kellene. Ott az INPA csodálatos live data része, pillanatok alatt ki lehet szűrni egy haldokló porlasztót, egy nem működő jeladót, vagy ocsmány fals adatokat küldözgető légtömegmérőt. Ez utóbbiról mondok példát, van egy rakat dizel ami alapjáraton savanykás büdös. Sokáig kutattam miért, erre a live data gyönyörűen mutatja hogy a légtömegmérő alapjárat közelében fals értékeket mutat, de nem irja be hibának. És terhelésen meg jó és nem füstöl meg semmi baj. Na kiderűlt hogy egyik utángyártott olcsó szar légtömegmérő ezt csinálja. Sok engedménnyel van 22-ért Pierburg ami meg gyönyörű értékeket produkál, és jéé nem bűzlik az autó. Hát ilyenek. De van olyan hogy egy jeladó hibára beir ám mindent. Ilyen pl a lendkeréknék ha tönkremegy a helyzet jeladó. a motor jár de dadog, hibatárolóban meg minden ami lehet, abból ember ki nem szűri mi az ok, pedig egyszerű. szóval rengeteg ilyen dolog van. (majd még irok de rohanok most:)

2010.02.03. 17:14

BMW_Power írta:
Köszi a törlést!
Mást nézek cr-en, mást az adagolós 20d-n. De ez az a pont amikor hiába van diag ha az ember nem tudja mi miből következik. Nem bántásból mondom! Mert az átlag diagos csak nézi a hibatárolót, ha nincs semmi azthiszi az jó. De van sok sok dolog amit figyelni kellene. Ott az INPA csodálatos live data része, pillanatok alatt ki lehet szűrni egy haldokló porlasztót, egy nem működő jeladót, vagy ocsmány fals adatokat küldözgető légtömegmérőt. Ez utóbbiról mondok példát, van egy rakat dizel ami alapjáraton savanykás büdös. Sokáig kutattam miért, erre a live data gyönyörűen mutatja hogy a légtömegmérő alapjárat közelében fals értékeket mutat, de nem irja be hibának. És terhelésen meg jó és nem füstöl meg semmi baj. Na kiderűlt hogy egyik utángyártott olcsó szar légtömegmérő ezt csinálja. Sok engedménnyel van 22-ért Pierburg ami meg gyönyörű értékeket produkál, és jéé nem bűzlik az autó. Hát ilyenek. De van olyan hogy egy jeladó hibára beir ám mindent. Ilyen pl a lendkeréknék ha tönkremegy a helyzet jeladó. a motor jár de dadog, hibatárolóban meg minden ami lehet, abból ember ki nem szűri mi az ok, pedig egyszerű. szóval rengeteg ilyen dolog van. (majd még irok de rohanok most:)


A benzines részénél van fogalmam a dolgokról és teljesen egyetértek a második mondattal. Mivel nekem nincs dizel kocsim nem tudom nézni milyen amikor szar a adagoló vagy befecskendező ezért kérdezek tőled irányadó adatokat.
Igen az INPA élő adatok nézegetése és elemzése amivel nagyon sok hibát ki lehet hozni. Én is szoktam használni csak ugyebár van a dizeleknél a common rail (kicsit hasonlitva a benzines befecskedezéshez) és az adagolós. No ezeknél nézegettem már az adatokat csak még senkivel nem tudtam meg dumálni most pontosan melyik mit jeletni.
Mivel nem volt hozzá senki aki partner lett volna ilyen beszélgetéshez.

Jackson, az örök kiváncsi (és tök hülye a dizelekhez)
ui: mentségemre szolgáljon repülőn nincs dizel :lol:

2010.02.03. 17:23

BMW_Power írta:
bmw520ds írta:Kérdezném,az érzékelős porlasztó,amire vezeték megy,milyen konkrét feladatokat lát el?Milyen kilométer futáshoz van porlasztócsúcs csere javasolva?Miért csinálhat olyan jelenséget az autó,akár melegen is,hogy nem indul el?Húzásra veszi a lapot,nem izzító gyertya,meg egyéb,magától értetődő alapra gondolok.Mi végzi a motor leállítást?Mágnesszelep,adagoló közös tüzelőanyag csatornán?Most így hirtelen ennyi...520 dízel.


Na kérlek: az érzékelős porlasztó az adagoló által beállított előbefecskendezési szög "sikerültségét" méri. Diagban nagyon jól látszik, ez az első amit én ellenőrizni szoktam. Volt nálam olyan miben nem működött, de alapban inditási gondokat nem okoz, azon sem okozott pedig semmi jelet nem adott, szakadt volt.
A leállítást az adagoló fenekén ahol a csövek kijönnek van egy szelepke ami az adagok nagyságát is szabályozza folyamatosan üzemben, az állítja le ha úgyvesszük. Másképp működik mint a régi td-tds adagoló, nem is hasonlít a működés.
Mik a jelenségek pontosan? meg kéne diagolni azt a kocsit, sokat elárul.

Leírtam Pü-ben jó hosszan!

2010.02.04. 08:47

bmw520ds írta:
BMW_Power írta:
bmw520ds írta:Kérdezném,az érzékelős porlasztó,amire vezeték megy,milyen konkrét feladatokat lát el?Milyen kilométer futáshoz van porlasztócsúcs csere javasolva?Miért csinálhat olyan jelenséget az autó,akár melegen is,hogy nem indul el?Húzásra veszi a lapot,nem izzító gyertya,meg egyéb,magától értetődő alapra gondolok.Mi végzi a motor leállítást?Mágnesszelep,adagoló közös tüzelőanyag csatornán?Most így hirtelen ennyi...520 dízel.


Na kérlek: az érzékelős porlasztó az adagoló által beállított előbefecskendezési szög "sikerültségét" méri. Diagban nagyon jól látszik, ez az első amit én ellenőrizni szoktam. Volt nálam olyan miben nem működött, de alapban inditási gondokat nem okoz, azon sem okozott pedig semmi jelet nem adott, szakadt volt.
A leállítást az adagoló fenekén ahol a csövek kijönnek van egy szelepke ami az adagok nagyságát is szabályozza folyamatosan üzemben, az állítja le ha úgyvesszük. Másképp működik mint a régi td-tds adagoló, nem is hasonlít a működés.
Mik a jelenségek pontosan? meg kéne diagolni azt a kocsit, sokat elárul.

Leírtam Pü-ben jó hosszan!


Megkaptam, irok is majd hosszan.
Egyenlőre annyi hogy ha menetben egyszercsak elmegy az erő és nem tudsz többel menni mint 80-120 akkor nem üzemanyag gond van hanem egyszerűen betilt. Valami jel nem tetszik neki és erre betilt, de ezt jól naplózza a hibatároló hogy mikor mekkora sebességnél milyen fordulaton mi történt. Nyáron (nekemis csak nyáron) nálam is előadja, kicsit padlógázon túlfut a turbónyomás és ezért betilt. De már alapban ráált a lábam hogy nem padlózunk. (mondjuk nekem nem is lehet mert a chipjét úgy irtam meg hogy padlón nem látnak mögöttem :)))
Hozzászólás küldése

VigLink badge