2009.08.06. 22:29
2009.08.06. 22:33
touring írta:Sajnos a korszerű közös nyomócsöves diesel motorok alkatrészei nagyon drágák. Ráadásul a porlasztócsúcsok fogyóeszköznek számítanak és nem szabad meglepődni, ha kileheli valamelyik (jobb esetben egyszerre csak egy) a lelkét. Ez nem is csoda, ha azt nézzük, hogy a rendszer nyomása akár 1500 bar is lehet. Egy új porlasztócsúcs kb. 100-120e-be fáj, de 2008-tól már javíthatóak a Bosch rendszerű common-rail befecskendezők. Nekem éppen a hétvégén adta meg magát a 3-as porlasztóm. Sikerült olcsón orvosolni a problémát, de amíg megtaláltam a legkedvezőbb megoldást, beleszaladtam pár érdekes kérdésbe. Az én autómba a 0445110047 Bosch számú porlasztócsúcs való, amit a 99-től gyártott 3.0d-kbe szereltek. Ennek tökéletes alternatívája a 0445110266 Bosch számú befecskendező. Viszont a 0445110131 és a 0445110216 számú alkatrészek csak a 2001-től gyártott 2.0d és 3.0d motorokhoz jók és nem helyettesíthetik az enyémbe való 047 és 266 végű porlasztókat. Az autóm 2002-es, tehát elvileg az enyémbe is a 131-es vagy a 216-os kellene. De mégsem Ötletek?
2009.08.06. 22:36
lepke írta:touring írta:Sajnos a korszerű közös nyomócsöves diesel motorok alkatrészei nagyon drágák. Ráadásul a porlasztócsúcsok fogyóeszköznek számítanak és nem szabad meglepődni, ha kileheli valamelyik (jobb esetben egyszerre csak egy) a lelkét. Ez nem is csoda, ha azt nézzük, hogy a rendszer nyomása akár 1500 bar is lehet. Egy új porlasztócsúcs kb. 100-120e-be fáj, de 2008-tól már javíthatóak a Bosch rendszerű common-rail befecskendezők. Nekem éppen a hétvégén adta meg magát a 3-as porlasztóm. Sikerült olcsón orvosolni a problémát, de amíg megtaláltam a legkedvezőbb megoldást, beleszaladtam pár érdekes kérdésbe. Az én autómba a 0445110047 Bosch számú porlasztócsúcs való, amit a 99-től gyártott 3.0d-kbe szereltek. Ennek tökéletes alternatívája a 0445110266 Bosch számú befecskendező. Viszont a 0445110131 és a 0445110216 számú alkatrészek csak a 2001-től gyártott 2.0d és 3.0d motorokhoz jók és nem helyettesíthetik az enyémbe való 047 és 266 végű porlasztókat. Az autóm 2002-es, tehát elvileg az enyémbe is a 131-es vagy a 216-os kellene. De mégsem Ötletek?
Helo
Használtan 10ezer forint
12 darabot tudsz venni belöle
üdv zoli
2009.08.06. 22:39
touring írta:lepke írta:touring írta:Sajnos a korszerű közös nyomócsöves diesel motorok alkatrészei nagyon drágák. Ráadásul a porlasztócsúcsok fogyóeszköznek számítanak és nem szabad meglepődni, ha kileheli valamelyik (jobb esetben egyszerre csak egy) a lelkét. Ez nem is csoda, ha azt nézzük, hogy a rendszer nyomása akár 1500 bar is lehet. Egy új porlasztócsúcs kb. 100-120e-be fáj, de 2008-tól már javíthatóak a Bosch rendszerű common-rail befecskendezők. Nekem éppen a hétvégén adta meg magát a 3-as porlasztóm. Sikerült olcsón orvosolni a problémát, de amíg megtaláltam a legkedvezőbb megoldást, beleszaladtam pár érdekes kérdésbe. Az én autómba a 0445110047 Bosch számú porlasztócsúcs való, amit a 99-től gyártott 3.0d-kbe szereltek. Ennek tökéletes alternatívája a 0445110266 Bosch számú befecskendező. Viszont a 0445110131 és a 0445110216 számú alkatrészek csak a 2001-től gyártott 2.0d és 3.0d motorokhoz jók és nem helyettesíthetik az enyémbe való 047 és 266 végű porlasztókat. Az autóm 2002-es, tehát elvileg az enyémbe is a 131-es vagy a 216-os kellene. De mégsem Ötletek?
Helo
Használtan 10ezer forint
12 darabot tudsz venni belöle
üdv zoli
Hol lehet ennyiért beszerezni? Vennék vagy 10-et
2009.08.06. 22:46
lepke írta:touring írta:lepke írta:touring írta:Sajnos a korszerű közös nyomócsöves diesel motorok alkatrészei nagyon drágák. Ráadásul a porlasztócsúcsok fogyóeszköznek számítanak és nem szabad meglepődni, ha kileheli valamelyik (jobb esetben egyszerre csak egy) a lelkét. Ez nem is csoda, ha azt nézzük, hogy a rendszer nyomása akár 1500 bar is lehet. Egy új porlasztócsúcs kb. 100-120e-be fáj, de 2008-tól már javíthatóak a Bosch rendszerű common-rail befecskendezők. Nekem éppen a hétvégén adta meg magát a 3-as porlasztóm. Sikerült olcsón orvosolni a problémát, de amíg megtaláltam a legkedvezőbb megoldást, beleszaladtam pár érdekes kérdésbe. Az én autómba a 0445110047 Bosch számú porlasztócsúcs való, amit a 99-től gyártott 3.0d-kbe szereltek. Ennek tökéletes alternatívája a 0445110266 Bosch számú befecskendező. Viszont a 0445110131 és a 0445110216 számú alkatrészek csak a 2001-től gyártott 2.0d és 3.0d motorokhoz jók és nem helyettesíthetik az enyémbe való 047 és 266 végű porlasztókat. Az autóm 2002-es, tehát elvileg az enyémbe is a 131-es vagy a 216-os kellene. De mégsem Ötletek?
Helo
Használtan 10ezer forint
12 darabot tudsz venni belöle
üdv zoli
Hol lehet ennyiért beszerezni? Vennék vagy 10-et
Helo
Németül tudja valaki
üdv zoli
2009.08.06. 22:50
touring írta:lepke írta:touring írta:lepke írta:touring írta:Sajnos a korszerű közös nyomócsöves diesel motorok alkatrészei nagyon drágák. Ráadásul a porlasztócsúcsok fogyóeszköznek számítanak és nem szabad meglepődni, ha kileheli valamelyik (jobb esetben egyszerre csak egy) a lelkét. Ez nem is csoda, ha azt nézzük, hogy a rendszer nyomása akár 1500 bar is lehet. Egy új porlasztócsúcs kb. 100-120e-be fáj, de 2008-tól már javíthatóak a Bosch rendszerű common-rail befecskendezők. Nekem éppen a hétvégén adta meg magát a 3-as porlasztóm. Sikerült olcsón orvosolni a problémát, de amíg megtaláltam a legkedvezőbb megoldást, beleszaladtam pár érdekes kérdésbe. Az én autómba a 0445110047 Bosch számú porlasztócsúcs való, amit a 99-től gyártott 3.0d-kbe szereltek. Ennek tökéletes alternatívája a 0445110266 Bosch számú befecskendező. Viszont a 0445110131 és a 0445110216 számú alkatrészek csak a 2001-től gyártott 2.0d és 3.0d motorokhoz jók és nem helyettesíthetik az enyémbe való 047 és 266 végű porlasztókat. Az autóm 2002-es, tehát elvileg az enyémbe is a 131-es vagy a 216-os kellene. De mégsem Ötletek?
Helo
Használtan 10ezer forint
12 darabot tudsz venni belöle
üdv zoli
Hol lehet ennyiért beszerezni? Vennék vagy 10-et
Helo
Németül tudja valaki
üdv zoli
Azt hittem faragsz nekem párat a kisbaltáddal.
2009.08.06. 22:50
touring írta:Sajnos a korszerű közös nyomócsöves diesel motorok alkatrészei nagyon drágák. Ráadásul a porlasztócsúcsok fogyóeszköznek számítanak és nem szabad meglepődni, ha kileheli valamelyik (jobb esetben egyszerre csak egy) a lelkét. Ez nem is csoda, ha azt nézzük, hogy a rendszer nyomása akár 1500 bar is lehet. Egy új porlasztócsúcs kb. 100-120e-be fáj, de 2008-tól már javíthatóak a Bosch rendszerű common-rail befecskendezők. Nekem éppen a hétvégén adta meg magát a 3-as porlasztóm. Sikerült olcsón orvosolni a problémát, de amíg megtaláltam a legkedvezőbb megoldást, beleszaladtam pár érdekes kérdésbe. Az én autómba a 0445110047 Bosch számú porlasztócsúcs való, amit a 99-től gyártott 3.0d-kbe szereltek. Ennek tökéletes alternatívája a 0445110266 Bosch számú befecskendező. Viszont a 0445110131 és a 0445110216 számú alkatrészek csak a 2001-től gyártott 2.0d és 3.0d motorokhoz jók és nem helyettesíthetik az enyémbe való 047 és 266 végű porlasztókat. Az autóm 2002-es, tehát elvileg az enyémbe is a 131-es vagy a 216-os kellene. De mégsem Ötletek?
2009.08.06. 23:11
divecon írta:touring írta:Sajnos a korszerű közös nyomócsöves diesel motorok alkatrészei nagyon drágák. Ráadásul a porlasztócsúcsok fogyóeszköznek számítanak és nem szabad meglepődni, ha kileheli valamelyik (jobb esetben egyszerre csak egy) a lelkét. Ez nem is csoda, ha azt nézzük, hogy a rendszer nyomása akár 1500 bar is lehet. Egy új porlasztócsúcs kb. 100-120e-be fáj, de 2008-tól már javíthatóak a Bosch rendszerű common-rail befecskendezők. Nekem éppen a hétvégén adta meg magát a 3-as porlasztóm. Sikerült olcsón orvosolni a problémát, de amíg megtaláltam a legkedvezőbb megoldást, beleszaladtam pár érdekes kérdésbe. Az én autómba a 0445110047 Bosch számú porlasztócsúcs való, amit a 99-től gyártott 3.0d-kbe szereltek. Ennek tökéletes alternatívája a 0445110266 Bosch számú befecskendező. Viszont a 0445110131 és a 0445110216 számú alkatrészek csak a 2001-től gyártott 2.0d és 3.0d motorokhoz jók és nem helyettesíthetik az enyémbe való 047 és 266 végű porlasztókat. Az autóm 2002-es, tehát elvileg az enyémbe is a 131-es vagy a 216-os kellene. De mégsem Ötletek?
És mi a helyzet a porlasztócsúcs felújításával?
2009.08.07. 07:46
2009.08.07. 08:44
vaszarig írta:Használtan 15-20ezerért kapsz bontóban! Nekem 87ezer magyar forint lett volna az új ára! Annó megkérdeztem a keceli bosh szervízt is a felújításról, akkor azt mondták, hogy kb 40-50ezer forint. Mondtam akkor köszönöm szépen és vettem két használtatabból az árból!
2009.08.07. 09:15
touring írta:vaszarig írta:Használtan 15-20ezerért kapsz bontóban! Nekem 87ezer magyar forint lett volna az új ára! Annó megkérdeztem a keceli bosh szervízt is a felújításról, akkor azt mondták, hogy kb 40-50ezer forint. Mondtam akkor köszönöm szépen és vettem két használtatabból az árból!
Hát ja, csak bontott nem mindig van. Volt, csak nem olyan, ami nekem kellett volna. Kaptam egy felújítottat 50-ért 1 év garival, a régit meg beszámolták.
2009.08.07. 10:06
vaszarig írta:touring írta:vaszarig írta:Használtan 15-20ezerért kapsz bontóban! Nekem 87ezer magyar forint lett volna az új ára! Annó megkérdeztem a keceli bosh szervízt is a felújításról, akkor azt mondták, hogy kb 40-50ezer forint. Mondtam akkor köszönöm szépen és vettem két használtatabból az árból!
Hát ja, csak bontott nem mindig van. Volt, csak nem olyan, ami nekem kellett volna. Kaptam egy felújítottat 50-ért 1 év garival, a régit meg beszámolták.
Na igen! A szükség nagy úr! Amúgy én is az utolsó pillanatban találtam!
2009.08.07. 11:08
touring írta:vaszarig írta:touring írta:vaszarig írta:Használtan 15-20ezerért kapsz bontóban! Nekem 87ezer magyar forint lett volna az új ára! Annó megkérdeztem a keceli bosh szervízt is a felújításról, akkor azt mondták, hogy kb 40-50ezer forint. Mondtam akkor köszönöm szépen és vettem két használtatabból az árból!
Hát ja, csak bontott nem mindig van. Volt, csak nem olyan, ami nekem kellett volna. Kaptam egy felújítottat 50-ért 1 év garival, a régit meg beszámolták.
Na igen! A szükség nagy úr! Amúgy én is az utolsó pillanatban találtam!
A tiédbe melyik kell?
2009.08.08. 18:56
touring írta:divecon írta:touring írta:Sajnos a korszerű közös nyomócsöves diesel motorok alkatrészei nagyon drágák. Ráadásul a porlasztócsúcsok fogyóeszköznek számítanak és nem szabad meglepődni, ha kileheli valamelyik (jobb esetben egyszerre csak egy) a lelkét. Ez nem is csoda, ha azt nézzük, hogy a rendszer nyomása akár 1500 bar is lehet. Egy új porlasztócsúcs kb. 100-120e-be fáj, de 2008-tól már javíthatóak a Bosch rendszerű common-rail befecskendezők. Nekem éppen a hétvégén adta meg magát a 3-as porlasztóm. Sikerült olcsón orvosolni a problémát, de amíg megtaláltam a legkedvezőbb megoldást, beleszaladtam pár érdekes kérdésbe. Az én autómba a 0445110047 Bosch számú porlasztócsúcs való, amit a 99-től gyártott 3.0d-kbe szereltek. Ennek tökéletes alternatívája a 0445110266 Bosch számú befecskendező. Viszont a 0445110131 és a 0445110216 számú alkatrészek csak a 2001-től gyártott 2.0d és 3.0d motorokhoz jók és nem helyettesíthetik az enyémbe való 047 és 266 végű porlasztókat. Az autóm 2002-es, tehát elvileg az enyémbe is a 131-es vagy a 216-os kellene. De mégsem Ötletek?
És mi a helyzet a porlasztócsúcs felújításával?
Elég sokan csinálják. Itthon azt mondják, hogy ők a legjobbak:
www.benedeczkimuhely.hu
2009.08.26. 09:59
2009.08.26. 10:47
lepke írta:touring írta:lepke írta:touring írta:Sajnos a korszerű közös nyomócsöves diesel motorok alkatrészei nagyon drágák. Ráadásul a porlasztócsúcsok fogyóeszköznek számítanak és nem szabad meglepődni, ha kileheli valamelyik (jobb esetben egyszerre csak egy) a lelkét. Ez nem is csoda, ha azt nézzük, hogy a rendszer nyomása akár 1500 bar is lehet. Egy új porlasztócsúcs kb. 100-120e-be fáj, de 2008-tól már javíthatóak a Bosch rendszerű common-rail befecskendezők. Nekem éppen a hétvégén adta meg magát a 3-as porlasztóm. Sikerült olcsón orvosolni a problémát, de amíg megtaláltam a legkedvezőbb megoldást, beleszaladtam pár érdekes kérdésbe. Az én autómba a 0445110047 Bosch számú porlasztócsúcs való, amit a 99-től gyártott 3.0d-kbe szereltek. Ennek tökéletes alternatívája a 0445110266 Bosch számú befecskendező. Viszont a 0445110131 és a 0445110216 számú alkatrészek csak a 2001-től gyártott 2.0d és 3.0d motorokhoz jók és nem helyettesíthetik az enyémbe való 047 és 266 végű porlasztókat. Az autóm 2002-es, tehát elvileg az enyémbe is a 131-es vagy a 216-os kellene. De mégsem Ötletek?
Helo
Használtan 10ezer forint
12 darabot tudsz venni belöle
üdv zoli
Hol lehet ennyiért beszerezni? Vennék vagy 10-et
Helo
Németül tudja valaki
üdv zoli
2009.09.01. 20:38
bmw750i írta:lepke írta:touring írta:lepke írta:touring írta:Sajnos a korszerű közös nyomócsöves diesel motorok alkatrészei nagyon drágák. Ráadásul a porlasztócsúcsok fogyóeszköznek számítanak és nem szabad meglepődni, ha kileheli valamelyik (jobb esetben egyszerre csak egy) a lelkét. Ez nem is csoda, ha azt nézzük, hogy a rendszer nyomása akár 1500 bar is lehet. Egy új porlasztócsúcs kb. 100-120e-be fáj, de 2008-tól már javíthatóak a Bosch rendszerű common-rail befecskendezők. Nekem éppen a hétvégén adta meg magát a 3-as porlasztóm. Sikerült olcsón orvosolni a problémát, de amíg megtaláltam a legkedvezőbb megoldást, beleszaladtam pár érdekes kérdésbe. Az én autómba a 0445110047 Bosch számú porlasztócsúcs való, amit a 99-től gyártott 3.0d-kbe szereltek. Ennek tökéletes alternatívája a 0445110266 Bosch számú befecskendező. Viszont a 0445110131 és a 0445110216 számú alkatrészek csak a 2001-től gyártott 2.0d és 3.0d motorokhoz jók és nem helyettesíthetik az enyémbe való 047 és 266 végű porlasztókat. Az autóm 2002-es, tehát elvileg az enyémbe is a 131-es vagy a 216-os kellene. De mégsem Ötletek?
Helo
Használtan 10ezer forint
12 darabot tudsz venni belöle
üdv zoli
Hol lehet ennyiért beszerezni? Vennék vagy 10-et
Helo
Németül tudja valaki
üdv zoli
Hali!
Már, ha a porlasztót kérdezed, hogy mondják németül: Einsritzdüse
2009.10.04. 13:58
2009.10.04. 22:47
bmw750i írta:lepke írta:touring írta:lepke írta:touring írta:Sajnos a korszerű közös nyomócsöves diesel motorok alkatrészei nagyon drágák. Ráadásul a porlasztócsúcsok fogyóeszköznek számítanak és nem szabad meglepődni, ha kileheli valamelyik (jobb esetben egyszerre csak egy) a lelkét. Ez nem is csoda, ha azt nézzük, hogy a rendszer nyomása akár 1500 bar is lehet. Egy új porlasztócsúcs kb. 100-120e-be fáj, de 2008-tól már javíthatóak a Bosch rendszerű common-rail befecskendezők. Nekem éppen a hétvégén adta meg magát a 3-as porlasztóm. Sikerült olcsón orvosolni a problémát, de amíg megtaláltam a legkedvezőbb megoldást, beleszaladtam pár érdekes kérdésbe. Az én autómba a 0445110047 Bosch számú porlasztócsúcs való, amit a 99-től gyártott 3.0d-kbe szereltek. Ennek tökéletes alternatívája a 0445110266 Bosch számú befecskendező. Viszont a 0445110131 és a 0445110216 számú alkatrészek csak a 2001-től gyártott 2.0d és 3.0d motorokhoz jók és nem helyettesíthetik az enyémbe való 047 és 266 végű porlasztókat. Az autóm 2002-es, tehát elvileg az enyémbe is a 131-es vagy a 216-os kellene. De mégsem Ötletek?
Helo
Használtan 10ezer forint
12 darabot tudsz venni belöle
üdv zoli
Hol lehet ennyiért beszerezni? Vennék vagy 10-et
Helo
Németül tudja valaki
üdv zoli
Hali!
Már, ha a porlasztót kérdezed, hogy mondják németül: Einsritzdüse
2009.10.26. 17:43