2009.10.12. 21:31
2009.10.12. 22:11
Viper írta:Arra gondoltam, hogy régebbi e39-es kollégák megoszthatnák a tapasztalatukat a téli közlekedéssel kapcsolatban.
Sokunknak, így nekem is első telünk lesz ezzel az autóval, biztos rentgeteg okosság vetődik fel. Olvastam, ha elakad az autó az ASC-t ki kell kapcsolni hintáztatásnál.
2009.10.12. 22:20
2009.10.12. 22:31
2009.10.12. 22:39
Labi írta:nagyon furcsa a hátsó kerék hajtás elsőre! nekem legalábbis az volt. az ember egy kicsit úgy érzi nem tud vezetni, mert komolyabb, sokkal komolyabb figyelmet igényel a vezetés mint egy fronthajtásosnál!
a kanyarokban kell vigyázni a gázadásra és az elindulás okoz majd gondot. ha nem figyelsz, az ASC zabálja fékeket.
a "bénázás" zavart és amint volt lehetőségem, lementem egy kietlen bazi nagy parkolóba éjjel és addig gyakoroltam a szűz hóban, amíg lehetett. ...ez sokat segített, ajánlom mindenkinek.
..egyébként már várom a csúszkálást!
2009.10.12. 22:45
2009.10.12. 22:47
Labi írta:én levittem a feleségem is, hogy a saját kis kocsijával játsszon a hóban. a legérdekesebb számára a vészfékezés volt. ....télen autómatice dupla köv. távolságot hagy.
a másik: 60-ra felgyorsít, Labi a kéziféket felkapja és nézi az asszony kalimpálását. ...ebbe is elég jól belejött! ez tökéletesen mutatja egy megcsúszást. ...a Bömivel ez nem sikerült!
2009.10.12. 22:51
2009.10.12. 23:05
jackson írta:Labi írta:én levittem a feleségem is, hogy a saját kis kocsijával játsszon a hóban. a legérdekesebb számára a vészfékezés volt. ....télen autómatice dupla köv. távolságot hagy.
a másik: 60-ra felgyorsít, Labi a kéziféket felkapja és nézi az asszony kalimpálását. ...ebbe is elég jól belejött! ez tökéletesen mutatja egy megcsúszást. ...a Bömivel ez nem sikerült!
Ezért kéne a vezetés technikai pálya csak nem tudok kapcsolatot szerezni hiába irtam efer-nek.
Jackson, aki kipróbálná pályán a kocsit
2009.10.12. 23:07
2009.10.12. 23:13
MChris írta:kesztyűs jégkaparó
2009.10.12. 23:16
Labi írta:MChris írta:kesztyűs jégkaparó
vagy egy zseb mélygarázs!
2009.10.12. 23:26
2009.10.12. 23:37
jackson írta:admin írta:
Ha jég van akkor cseszheted a gumijaidat Én már csúsztam meg és több száz méter múlva inkább az árkot választottam mint a szembejövő autót igaz közben többször sikerült egyenesbe hozni de akkor kezdődött minden élőről.A közel két tonna nem áll meg egy kettő
Igen a jégre a szöges gumi kell az meg az aszfalton nem jó. Volt egy Ericsson-os kollegám aki svédből jött haza és csak úgy engedték fel a kompra ha fogóval egyesével kihúzgálta a szögeket.
Laci: Ez az E39-el volt? és mi lett a vége törött oldal?? vagy megúsztad totál? Mesélj róla egy kicsit többet hagy tanuljunk. Ott az új téliesités topikba mondjuk.
Jackson, aki várja az óvóbácsi meséjét
2009.10.13. 05:44
2009.10.13. 05:47
jackson írta:Még pár apróság ami közben eszembe jutott:
- Nagyobb városban hólánc felejtős. Max 1-2 nap és kipucolják Budapestet. Addig elég a téli gumi.
- Ha aggódsz a kocsid állapotáért akkor nem célszerű az első havas napon kocsiba ülni, mert sok a barom. Másnap muszály mivel addigra a sok barom összetörte magát és nem megy kocsival. Ilyenkor állati jól lehet menni.
- Időnként megállni kipucolni a havat a kerék vályatból. Meg amúgy is minden megállás után kell. Ha már megfagyott akkor szarabb a következő indulásnál le verni.
- Tessék lepucolni a kint álló kocsikról a havat motorház tető, a kocsi teteje (ez különösen szar mivel megolvad a meleg tető alatt a hó és egy adagban csúszik előre amikor nem kéne egy fékezésnél). Különösen figyelni a szellőzés rácsainak tisztaságára.
- Ha még nem pucoltad ki légszűrő ház leengedő nyilásait, akkor keres meg a közeledben egy klubtagot akit tudja és 5 perc alatt megtanit rá.
Jackson, akinek szó menése van
2009.10.13. 05:55
admin írta:jackson írta:admin írta:
Ha jég van akkor cseszheted a gumijaidat Én már csúsztam meg és több száz méter múlva inkább az árkot választottam mint a szembejövő autót igaz közben többször sikerült egyenesbe hozni de akkor kezdődött minden élőről.A közel két tonna nem áll meg egy kettő
Igen a jégre a szöges gumi kell az meg az aszfalton nem jó. Volt egy Ericsson-os kollegám aki svédből jött haza és csak úgy engedték fel a kompra ha fogóval egyesével kihúzgálta a szögeket.
Laci: Ez az E39-el volt? és mi lett a vége törött oldal?? vagy megúsztad totál? Mesélj róla egy kicsit többet hagy tanuljunk. Ott az új téliesités topikba mondjuk.
Jackson, aki várja az óvóbácsi meséjét
Igen az E39-el volt két éve karácsonykor sima fő út és tükör jég amit én csak vizesnek hittem csak az volt furcsa hogy mindenki tök lassan megy.Le előztem egy autó sort amikor vissza akartam térni a sávomba akkor kezdődött a buli elindult a hátulja,na ekkor kezdődött a gépészkedés a kormánnyal a párom csak lesett hogy pörgetem a kormányt jobbra balra Többször sikerült egyenesbe hozni és kezdtünk fel lélegezni amikor kezdődött elölről minden.Ez ment pár száz méteren amíg nem jött senki szembe de amikor megérkezett a szembejövő akkor úgy döntöttem inkább az árok mint az autó gondolván hogy az utszéli murvás füves rész talán megfogja a kereket de nem így oldallal bele csúsztunk az árokba De szerencsére csak egy dísztárcsa és a hátsó lökös sarka bánta ezt is az árokban lévő jég törte össze. Akiket megelőztem azok megáltak és várták a végeredményt és utána persze segítetek még az egyik tag ismert egy autó mentőst de nem tudta felhívni mert nem vette föl a telót ezért vissza fordult és elment hozzá hogy melóvan Így egy avia csörlőzött ki.Ja és mocskos nehéz tud lenni az ajtó ha 45°-ba fölfelé kell ki kinyitni.
2009.10.13. 09:14
2009.10.13. 10:04
2009.10.13. 11:40