* *
Pontos idő: 2024.04.19. 23:38

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 550 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 28  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 15:02 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
simi64 írta:
LeviM5 írta:
madox írta:
simi64 írta:
Idézet:
kanyarban max 15-20 cm csúszás, utána azonnal beszól az elektronika és megállítja a csúszást

Ha a hátsó kilincs megindul előre, b@szhatod az elektronikádat a hóban :D



De nem indul meg, nem érted ? Pont ez a lényeg benne, hogy hiába is próbálsz gázt adni, letilt az M5, nem csak fékez, a teljesítményt is elveszi... lehet ,hogy a tiédben másként működik, ha nem hiszed ,gyere el és kipróbálhatjuk...egész reggel ezt teszteltük a srácokkal a telepen, hihetetlen jól ki van találva...

Ennyit a kilinccsel előre gondolatról :D Ne felejtsd el azért, hogy egy 2001-es M5-be egy picit komolyabb cuccot tettek már... egyszerűen fejlődött a technika...nekem is volt egy 97-es 39-em, az teljesen másképp viselkedett mint ez...

Nem véletlenül német autó, ott is van tél, úgy csinálták, hogy akkor is lehessen használni... :D


Egy M5 tényleg teljesen más. Más elektronika, futómű, difi, stb... Aki vezetett már az tudja.

Vezetéstechnikai tréning, ami idén sajna elmaradt: aki ottvolt mindent kipróbálhatott, mit tud produkálni az autó, ha csúszik. Saját magam azt vettem észre, DSC off állásában sokkal jobban érezni az autót, és ezt az oktató is megerősítette! Jéges útviszonyokat produkáltak, műgyanta fellocsolva, hát ott csúszik DSC-vel is.
Kikerülő manőverek, jégen, nagyon hasznos volt!
Amúgy hóban-esőben valóban megfogja az elektronika. DSC már fejlettebb cucc, mint a sima ASC.

Egy M5 miben más: nem kell alá hó!!! :wink: Én egész évben élvezem, amit most ti... :nyelves: :lol:

Nem azt akarjátok mondani, hogy jégen nem lehet 1 M5-öt seggét oldalra dobni... :lol:


Simi, légyszi olvasd el még1x mit írtam. :wink:


Pont azt írta , hogy jégen mindegy, sőt jobb ha ki van kapcsolva, viszont hóban és esőben tökéletesen megfogja ! Úgy van megépítve az autó, hogy a német háziasszony is nyugodtan vezethesse télen is ! :D :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 15:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
madox írta:
LeviM5 írta:
simi64 írta:
LeviM5 írta:
madox írta:
simi64 írta:
Idézet:
kanyarban max 15-20 cm csúszás, utána azonnal beszól az elektronika és megállítja a csúszást

Ha a hátsó kilincs megindul előre, b@szhatod az elektronikádat a hóban :D



De nem indul meg, nem érted ? Pont ez a lényeg benne, hogy hiába is próbálsz gázt adni, letilt az M5, nem csak fékez, a teljesítményt is elveszi... lehet ,hogy a tiédben másként működik, ha nem hiszed ,gyere el és kipróbálhatjuk...egész reggel ezt teszteltük a srácokkal a telepen, hihetetlen jól ki van találva...

Ennyit a kilinccsel előre gondolatról :D Ne felejtsd el azért, hogy egy 2001-es M5-be egy picit komolyabb cuccot tettek már... egyszerűen fejlődött a technika...nekem is volt egy 97-es 39-em, az teljesen másképp viselkedett mint ez...

Nem véletlenül német autó, ott is van tél, úgy csinálták, hogy akkor is lehessen használni... :D


Egy M5 tényleg teljesen más. Más elektronika, futómű, difi, stb... Aki vezetett már az tudja.

Vezetéstechnikai tréning, ami idén sajna elmaradt: aki ottvolt mindent kipróbálhatott, mit tud produkálni az autó, ha csúszik. Saját magam azt vettem észre, DSC off állásában sokkal jobban érezni az autót, és ezt az oktató is megerősítette! Jéges útviszonyokat produkáltak, műgyanta fellocsolva, hát ott csúszik DSC-vel is.
Kikerülő manőverek, jégen, nagyon hasznos volt!
Amúgy hóban-esőben valóban megfogja az elektronika. DSC már fejlettebb cucc, mint a sima ASC.

Egy M5 miben más: nem kell alá hó!!! :wink: Én egész évben élvezem, amit most ti... :nyelves: :lol:

Nem azt akarjátok mondani, hogy jégen nem lehet 1 M5-öt seggét oldalra dobni... :lol:


Simi, légyszi olvasd el még1x mit írtam. :wink:


Pont azt írta , hogy jégen mindegy, sőt jobb ha ki van kapcsolva, viszont hóban és esőben tökéletesen megfogja ! Úgy van megépítve az autó, hogy a német háziasszony is nyugodtan vezethesse télen is ! :D :D

Azért az inkább a háztartást!
Esetleg áramot! :lol:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 15:19 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
madox írta:
LeviM5 írta:
simi64 írta:
LeviM5 írta:
madox írta:
simi64 írta:
Idézet:
kanyarban max 15-20 cm csúszás, utána azonnal beszól az elektronika és megállítja a csúszást

Ha a hátsó kilincs megindul előre, b@szhatod az elektronikádat a hóban :D



De nem indul meg, nem érted ? Pont ez a lényeg benne, hogy hiába is próbálsz gázt adni, letilt az M5, nem csak fékez, a teljesítményt is elveszi... lehet ,hogy a tiédben másként működik, ha nem hiszed ,gyere el és kipróbálhatjuk...egész reggel ezt teszteltük a srácokkal a telepen, hihetetlen jól ki van találva...

Ennyit a kilinccsel előre gondolatról :D Ne felejtsd el azért, hogy egy 2001-es M5-be egy picit komolyabb cuccot tettek már... egyszerűen fejlődött a technika...nekem is volt egy 97-es 39-em, az teljesen másképp viselkedett mint ez...

Nem véletlenül német autó, ott is van tél, úgy csinálták, hogy akkor is lehessen használni... :D


Egy M5 tényleg teljesen más. Más elektronika, futómű, difi, stb... Aki vezetett már az tudja.

Vezetéstechnikai tréning, ami idén sajna elmaradt: aki ottvolt mindent kipróbálhatott, mit tud produkálni az autó, ha csúszik. Saját magam azt vettem észre, DSC off állásában sokkal jobban érezni az autót, és ezt az oktató is megerősítette! Jéges útviszonyokat produkáltak, műgyanta fellocsolva, hát ott csúszik DSC-vel is.
Kikerülő manőverek, jégen, nagyon hasznos volt!
Amúgy hóban-esőben valóban megfogja az elektronika. DSC már fejlettebb cucc, mint a sima ASC.

Egy M5 miben más: nem kell alá hó!!! :wink: Én egész évben élvezem, amit most ti... :nyelves: :lol:

Nem azt akarjátok mondani, hogy jégen nem lehet 1 M5-öt seggét oldalra dobni... :lol:


Simi, légyszi olvasd el még1x mit írtam. :wink:


Pont azt írta , hogy jégen mindegy, sőt jobb ha ki van kapcsolva, viszont hóban és esőben tökéletesen megfogja ! Úgy van megépítve az autó, hogy a német háziasszony is nyugodtan vezethesse télen is ! :D :D

Azért az inkább a háztartást!
Esetleg áramot! :lol:


Ja, igen én sem gondoltam komolyan, de tény, hogy még 2001-ben parkolt a házunk előtt egy német rendszámos M5, és amikor megláttam a tulajt beleülni majdnem kiestem az ablakon ! Úgy 60-65 év közötti kifejezetten könyvtáros néninek tűnő hölgy ült bele és hajtott el ... :D :D :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 15:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ez németben-ostrákban teljesen megszokott: Carerra Turbo, SL600 Amg, a fent leírt könyvtáros, belöttsérós öregasszony a volánja mögött. A saját szememnek se hittem el! :evil:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 15:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Ez németben-ostrákban teljesen megszokott: Carerra Turbo, SL600 Amg, a fent leírt könyvtáros, belöttsérós öregasszony a volánja mögött. A saját szememnek se hittem el! :evil:


ja Levi ! Te ilyenkor nem a suzukival jársz már ? Vagy télivel nyomod az M5-el ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 15:31 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Sziasztok!

Ha már esik a hó és szabadságon vagyok voltam lent csúszkálni a piacunk hátsó parkolójában egy másfél órát.
1-1,5centi tiszta szűz hóban.
A tapasztalatom:
- 2 tonna bazi nagy tömeg például ABS megállás 30-ról jó sokáig tart. Cirka 4szeres féktávot simán lehet hagyni a nyárihoz képest.
- 10-20-30 km/h sebességnél is simán csúszott a kocsi komolyabb kormány mozdulatoknál. Nem kell hozzá 50-el menni.
- ABS csak egyenesen használható. Kanyarban nincs értelme fékezni mivel egyenesen kicsúszik a kanyarból helyette fék elenged és gyors vissza egyenesben majd finoman újra jobbra.
- A seggét a kanyar utolsó negyedében nyomja kifelé ha nagyobb gázt adsz.
- Ha hosszabb ideig mentem a szűzhavon akkor telítődtek a gumi árkai és jobban csúszott amig ki nem nyomta.
- próbáltam DSC nélkül is igaz ott 5-10km/h körül. De ha kábé 20-30-al csinálod ugyan azt mászkál kocsi. Igaz annyira nem fordul keresztbe mind DSC-vel.
- Azért tudtam aktive DSc-vel is kiforditani a seggét, ha csúszik inkább gyors ellenkormányzás használt.
- Másfél óra után márolyan fáradt voltam, hogy "sikerült" 3-5el neki döccenni a járdaszegélynek. Na ekkor hagytam abba.

Csókoltatom az összes hülyét aki ma élesben töri össze a kocsiját. A szomszéd OFF Buzukival is ment kocsival az ovodába ahova én gyalog mentem a közelség miatt. Ja ő életében nem vezetett sokat, mivel nem volt kocsija de most ott kell lennie az úton. Abból vette észre esik a hó amikor kiállt a garázsból na akkor kellett volna vissza tolatnia.

Jackson, aki ma inkább nem megy ki mielött valami hülye belém jön


Az elöbbi hozzászólások tükrében pontositanám a tesztelésemet:
- ASC/DSC nagy jó szuper. Persze ég és föld amikor ki kapcsolod.
- Az ASC mindenkinek leveszi a teljesitményt alap állapotban nem csak az M5-nek. A DSC persze jobb mert nem kanyarokban is keményen dolgozik és tartja a seggét.
- Ebből kifolyólag senkinek nem ugrabugrál a kocsija normál vezetés mellett. Válasszuk ketté a mostani tesztelést nem éles körülmények között mivel itt olyat csinálunk amit normális esteben év 3-5 alkalommal fordul elő. Pl. évi 1-2 vészfékezés van most 20-30szor próbáltam.
- Ha jól tudom ugyan az a Bosch DSCIII 5.7-es verzió M5 és a többi kocsiba is, csak más határadatok vannak beállitva.
- Azzal együtt képes voltam kibillenteni a stabilitásából. Igaz küzdött derekasan :lol:
- A másfél óra alatt kb annyi eseményt próbáltam (kb.2 percenként egy) mint más 5 év alatt él meg a valóságban.

Jackson, aki adott neki rendesen

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 15:39 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
jackson írta:
Sziasztok!

Ha már esik a hó és szabadságon vagyok voltam lent csúszkálni a piacunk hátsó parkolójában egy másfél órát.
1-1,5centi tiszta szűz hóban.
A tapasztalatom:
- 2 tonna bazi nagy tömeg például ABS megállás 30-ról jó sokáig tart. Cirka 4szeres féktávot simán lehet hagyni a nyárihoz képest.
- 10-20-30 km/h sebességnél is simán csúszott a kocsi komolyabb kormány mozdulatoknál. Nem kell hozzá 50-el menni.
- ABS csak egyenesen használható. Kanyarban nincs értelme fékezni mivel egyenesen kicsúszik a kanyarból helyette fék elenged és gyors vissza egyenesben majd finoman újra jobbra.
- A seggét a kanyar utolsó negyedében nyomja kifelé ha nagyobb gázt adsz.
- Ha hosszabb ideig mentem a szűzhavon akkor telítődtek a gumi árkai és jobban csúszott amig ki nem nyomta.
- próbáltam DSC nélkül is igaz ott 5-10km/h körül. De ha kábé 20-30-al csinálod ugyan azt mászkál kocsi. Igaz annyira nem fordul keresztbe mind DSC-vel.
- Azért tudtam aktive DSc-vel is kiforditani a seggét, ha csúszik inkább gyors ellenkormányzás használt.
- Másfél óra után márolyan fáradt voltam, hogy "sikerült" 3-5el neki döccenni a járdaszegélynek. Na ekkor hagytam abba.

Csókoltatom az összes hülyét aki ma élesben töri össze a kocsiját. A szomszéd OFF Buzukival is ment kocsival az ovodába ahova én gyalog mentem a közelség miatt. Ja ő életében nem vezetett sokat, mivel nem volt kocsija de most ott kell lennie az úton. Abból vette észre esik a hó amikor kiállt a garázsból na akkor kellett volna vissza tolatnia.

Jackson, aki ma inkább nem megy ki mielött valami hülye belém jön


Az elöbbi hozzászólások tükrében pontositanám a tesztelésemet:
- ASC/DSC nagy jó szuper. Persze ég és föld amikor ki kapcsolod.
- Az ASC mindenkinek leveszi a teljesitményt alap állapotban nem csak az M5-nek. A DSC persze jobb mert nem kanyarokban is keményen dolgozik és tartja a seggét.
- Ebből kifolyólag senkinek nem ugrabugrál a kocsija normál vezetés mellett. Válasszuk ketté a mostani tesztelést nem éles körülmények között mivel itt olyat csinálunk amit normális esteben év 3-5 alkalommal fordul elő. Pl. évi 1-2 vészfékezés van most 20-30szor próbáltam.
- Ha jól tudom ugyan az a Bosch DSCIII 5.7-es verzió M5 és a többi kocsiba is, csak más határadatok vannak beállitva.
- Azzal együtt képes voltam kibillenteni a stabilitásából. Igaz küzdött derekasan :lol:
- A másfél óra alatt kb annyi eseményt próbáltam (kb.2 percenként egy) mint más 5 év alatt él meg a valóságban.

Jackson, aki adott neki rendesen


Forgalomban Jacko? :D :D :D

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 15:40 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
touring írta:

Forgalomban Jacko? :D :D :D


Én tudni olvas: "a piacunk hátsó parkolójában"

Jackson, aki irástudó :lol:

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 15:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
touring írta:

Forgalomban Jacko? :D :D :D


Én tudni olvas: "a piacunk hátsó parkolójában"

Jackson, aki irástudó :lol:

Helo Jackson
Neked és a családodnak, saját piac is van 8O
az önéletrajzodban ezt nem írtad le :wink: :wink:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 15:53 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
jackson írta:
touring írta:

Forgalomban Jacko? :D :D :D


Én tudni olvas: "a piacunk hátsó parkolójában"

Jackson, aki irástudó :lol:

Helo Jackson
Neked és a családodnak, saját piac is van 8O
az önéletrajzodban ezt nem írtad le :wink: :wink:
üdv zoli


Lőrinci piac vaze. Igen immár 4 éve "tőzsgyökeres" Pestszentlőrincinek tartom magamat.
Egy városi is lehet lokál patrióta. Még ha csak arra a kerületre vetitem, ahol egy négyzetkilóméterre vetitve a legtöbb E39-es klubtag/szaki van.

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 15:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
madox írta:
LeviM5 írta:
Ez németben-ostrákban teljesen megszokott: Carerra Turbo, SL600 Amg, a fent leírt könyvtáros, belöttsérós öregasszony a volánja mögött. A saját szememnek se hittem el! :evil:


ja Levi ! Te ilyenkor nem a suzukival jársz már ? Vagy télivel nyomod az M5-el ?


Mutyukiba eddig nem nagyon kellett beleülni, M5 jóidős autó. :wink:
De talán többet kell majd Pestre járnom, akkor M5 téliálomra szenderül.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 16:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
jackson írta:
Sziasztok!

Ha már esik a hó és szabadságon vagyok voltam lent csúszkálni a piacunk hátsó parkolójában egy másfél órát.
1-1,5centi tiszta szűz hóban.
A tapasztalatom:
- 2 tonna bazi nagy tömeg például ABS megállás 30-ról jó sokáig tart. Cirka 4szeres féktávot simán lehet hagyni a nyárihoz képest.
- 10-20-30 km/h sebességnél is simán csúszott a kocsi komolyabb kormány mozdulatoknál. Nem kell hozzá 50-el menni.
- ABS csak egyenesen használható. Kanyarban nincs értelme fékezni mivel egyenesen kicsúszik a kanyarból helyette fék elenged és gyors vissza egyenesben majd finoman újra jobbra.
- A seggét a kanyar utolsó negyedében nyomja kifelé ha nagyobb gázt adsz.
- Ha hosszabb ideig mentem a szűzhavon akkor telítődtek a gumi árkai és jobban csúszott amig ki nem nyomta.
- próbáltam DSC nélkül is igaz ott 5-10km/h körül. De ha kábé 20-30-al csinálod ugyan azt mászkál kocsi. Igaz annyira nem fordul keresztbe mind DSC-vel.
- Azért tudtam aktive DSc-vel is kiforditani a seggét, ha csúszik inkább gyors ellenkormányzás használt.
- Másfél óra után márolyan fáradt voltam, hogy "sikerült" 3-5el neki döccenni a járdaszegélynek. Na ekkor hagytam abba.

Csókoltatom az összes hülyét aki ma élesben töri össze a kocsiját. A szomszéd OFF Buzukival is ment kocsival az ovodába ahova én gyalog mentem a közelség miatt. Ja ő életében nem vezetett sokat, mivel nem volt kocsija de most ott kell lennie az úton. Abból vette észre esik a hó amikor kiállt a garázsból na akkor kellett volna vissza tolatnia.

Jackson, aki ma inkább nem megy ki mielött valami hülye belém jön


Az elöbbi hozzászólások tükrében pontositanám a tesztelésemet:
- ASC/DSC nagy jó szuper. Persze ég és föld amikor ki kapcsolod.
- Az ASC mindenkinek leveszi a teljesitményt alap állapotban nem csak az M5-nek. A DSC persze jobb mert nem kanyarokban is keményen dolgozik és tartja a seggét.
- Ebből kifolyólag senkinek nem ugrabugrál a kocsija normál vezetés mellett. Válasszuk ketté a mostani tesztelést nem éles körülmények között mivel itt olyat csinálunk amit normális esteben év 3-5 alkalommal fordul elő. Pl. évi 1-2 vészfékezés van most 20-30szor próbáltam.
- Ha jól tudom ugyan az a Bosch DSCIII 5.7-es verzió M5 és a többi kocsiba is, csak más határadatok vannak beállitva.
- Azzal együtt képes voltam kibillenteni a stabilitásából. Igaz küzdött derekasan :lol:
- A másfél óra alatt kb annyi eseményt próbáltam (kb.2 percenként egy) mint más 5 év alatt él meg a valóságban.

Jackson, aki adott neki rendesen


Saját vezetéstechnikai tréning, Fahrer Trainig by Jako! :wink: Ez igen.
Irigyellek, engem már minden parkolóból kitiktottak a biztonsági őrök itt a környéken. "kihíjjuk a rendőrséget, vagy takaríccsam fel a nyomokat." Általában gumifüsttel válaszolok,és elszelelek. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 16:14 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:

Saját vezetéstechnikai tréning, Fahrer Trainig by Jako! :wink: Ez igen.
Irigyellek, engem már minden parkolóból kitiktottak a biztonsági őrök itt a környéken. "kihíjjuk a rendőrséget, vagy takaríccsam fel a nyomokat." Általában gumifüsttel válaszolok,és elszelelek. :wink:


És mire gondoltak? Nyald végig a gumicsikot?
Szerencsére a piac az önkormányzati és nincs biztonsági őr. Amúgy erre nem is gondoltam, hogy a TescoAuchanCoraPraktiker biztonsági őrök pampognak.
És amúgy milyen cimszóval jelentene fel? Én megkérdeztem volna. Mert ment egy autó az amúgy autó közlekedésre használatos autó parkolóban?

Jackson, aki együtt érez

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 16:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Azért ne maradjon ki a téli közlekedésből
a hólapát,vontató kötél, és még a plussz ruhanemű a kocsiban vészhelyzet esetére
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 16:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
LeviM5 írta:

Saját vezetéstechnikai tréning, Fahrer Trainig by Jako! :wink: Ez igen.
Irigyellek, engem már minden parkolóból kitiktottak a biztonsági őrök itt a környéken. "kihíjjuk a rendőrséget, vagy takaríccsam fel a nyomokat." Általában gumifüsttel válaszolok,és elszelelek. :wink:


És mire gondoltak? Nyald végig a gumicsikot?
Szerencsére a piac az önkormányzati és nincs biztonsági őr. Amúgy erre nem is gondoltam, hogy a TescoAuchanCoraPraktiker biztonsági őrök pampognak.
És amúgy milyen cimszóval jelentene fel? Én megkérdeztem volna. Mert ment egy autó az amúgy autó közlekedésre használatos autó parkolóban?

Jackson, aki együtt érez


Hát ezaz, ennél az estnél pl, kocsival jött ki a csávó,(lusta dögje még gyalogolni se akart):



Tönkre teszem a térkőburkolatot címszóval. Vagy befejezem a tevékenységet, vagy rendőrt hív.
A bevásárlóközpontok parkolója is bevan kamerázva, itt nem nagyon van önkoris parkoló.
Tescos örök kisétálnak, és szépen megkérik, hogy menjünk el.
De nem érdekli őket, hogy mondom: a forgalomba gyakoroljak??? :lol:
Egyébként igazuk van, végülis magánterület, és tudom mibe kerül 1 m2 viacolor... :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 16:47 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
jackson írta:
LeviM5 írta:

Saját vezetéstechnikai tréning, Fahrer Trainig by Jako! :wink: Ez igen.
Irigyellek, engem már minden parkolóból kitiktottak a biztonsági őrök itt a környéken. "kihíjjuk a rendőrséget, vagy takaríccsam fel a nyomokat." Általában gumifüsttel válaszolok,és elszelelek. :wink:


És mire gondoltak? Nyald végig a gumicsikot?
Szerencsére a piac az önkormányzati és nincs biztonsági őr. Amúgy erre nem is gondoltam, hogy a TescoAuchanCoraPraktiker biztonsági őrök pampognak.
És amúgy milyen cimszóval jelentene fel? Én megkérdeztem volna. Mert ment egy autó az amúgy autó közlekedésre használatos autó parkolóban?

Jackson, aki együtt érez


Hát ezaz, ennél az estnél pl, kocsival jött ki a csávó,(lusta dögje még gyalogolni se akart):



Tönkre teszem a térkőburkolatot címszóval. Vagy befejezem a tevékenységet, vagy rendőrt hív.
A bevásárlóközpontok parkolója is bevan kamerázva, itt nem nagyon van önkoris parkoló.
Tescos örök kisétálnak, és szépen megkérik, hogy menjünk el.
De nem érdekli őket, hogy mondom: a forgalomba gyakoroljak??? :lol:
Egyébként igazuk van, végülis magánterület, és tudom mibe kerül 1 m2 viacolor... :wink:

Egy kicsit off, de ilyenkor, ha az ember állatkodna egy kicsit akkor magánterület, ha razziáznak a rendőrök akkor közterület? Vagy akár a saját udvaromban is megbüntethetnek? Hogyan van ez???
Jacko, le a kalappal, én is valami ilyan placcot keresek, ugyanis ez az első hátsókerekes autóm. Véleményem szerint az ilyen gyakorlási lehetőségeket mindenkinek elérhetővé kellene tenni, nem a forgalomban az első hó után törni zúzni a sok rutinos Buzukissal. Ezért szoktunk évente legalább egyszer motoros biztonságtechnikai tréningeket is rendezni a szezonkezdéskor.
Apropó, motorozik itt valaki??? Nyáron lehetne egyet közösen gurulni. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 18:36 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
jackson írta:
LeviM5 írta:

Saját vezetéstechnikai tréning, Fahrer Trainig by Jako! :wink: Ez igen.
Irigyellek, engem már minden parkolóból kitiktottak a biztonsági őrök itt a környéken. "kihíjjuk a rendőrséget, vagy takaríccsam fel a nyomokat." Általában gumifüsttel válaszolok,és elszelelek. :wink:


És mire gondoltak? Nyald végig a gumicsikot?
Szerencsére a piac az önkormányzati és nincs biztonsági őr. Amúgy erre nem is gondoltam, hogy a TescoAuchanCoraPraktiker biztonsági őrök pampognak.
És amúgy milyen cimszóval jelentene fel? Én megkérdeztem volna. Mert ment egy autó az amúgy autó közlekedésre használatos autó parkolóban?

Jackson, aki együtt érez


Hát ezaz, ennél az estnél pl, kocsival jött ki a csávó,(lusta dögje még gyalogolni se akart):



Tönkre teszem a térkőburkolatot címszóval. Vagy befejezem a tevékenységet, vagy rendőrt hív.
A bevásárlóközpontok parkolója is bevan kamerázva, itt nem nagyon van önkoris parkoló.
Tescos örök kisétálnak, és szépen megkérik, hogy menjünk el.
De nem érdekli őket, hogy mondom: a forgalomba gyakoroljak??? :lol:
Egyébként igazuk van, végülis magánterület, és tudom mibe kerül 1 m2 viacolor... :wink:


Ha bárkinek ilyesmire támad kedve és kiskunfélegyháza felé jár, a telepemen van egy ilyesmi méretű hely hátul, ott nyugodtan nyomhatja, a használt gumijaimat én is ott szoktam kivégezni ! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 19:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rendben, de sajna még életembe nem hártam arra,lehetne közelebb a telep... De van katonai reptér ott gyorsulások szoktak lenni, arról hallottam. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.16. 23:21 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Idézet:
kanyarban max 15-20 cm csúszás, utána azonnal beszól az elektronika és megállítja a csúszást

Ha a hátsó kilincs megindul előre, b@szhatod az elektronikádat a hóban :D
Ez így van.Tapasztalatból írom.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: !
HozzászólásElküldve: 2009.12.17. 10:52 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.10.10. 00:00
Hozzászólások: 687
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nos tegnap nappal leesett a hó Debrecenbe. Nem esett szerintem 4-5 cm-nél több, de balesetből, balesetbe kellett menni. A megyei ügyeletünk meg volt örülve mert mindegyik járőr küldésbe volt és kb. volt még 7-10 ki nem adott baleset, és akkor ki tudja még, hogy vajon mennyi volt a be nem jelentett :D:D Nyíregyházáról jött át 2 közlekedési járőr segíteni :D:D Úgyhogy nagyon felkészültek a magyar driverek egy kis hóra :D:D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 550 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 28  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 20 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator