Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

2009.10.19. 14:40

Levibéka írta:
MChris írta:
Levibéka írta:Ma felkerültek a téli Papucsok az autómra :D , jobb későn mint soha :oops:


nekem is :lol: acélfelni 15" :?


a enyém gyári Alu 15" :nyelves:


Az enyém is gyári alu, de 17" :nyelves:

de még nem tettem ,fel és egy darabig nem is fogom hehe :D

Most a 18"-al járok, a 19"-et már levettem, aztán ha jön a hó , jöhet a 17" !

Madox aki csak szépen fokozatosan...

2009.10.19. 14:53

madox írta:
Levibéka írta:
MChris írta:
Levibéka írta:Ma felkerültek a téli Papucsok az autómra :D , jobb későn mint soha :oops:


nekem is :lol: acélfelni 15" :?


a enyém gyári Alu 15" :nyelves:


Az enyém is gyári alu, de 17" :nyelves:

de még nem tettem ,fel és egy darabig nem is fogom hehe :D

Most a 18"-al járok, a 19"-et már levettem, aztán ha jön a hó , jöhet a 17" !

Madox aki csak szépen fokozatosan...


ha ennyire élvezed a kerékcserét... :mrgreen:

2009.10.19. 15:49

[quote="jackson"]

- Ha még nem pucoltad ki légszűrő ház leengedő nyilásait, akkor keres meg a közeledben egy klubtagot akit tudja és 5 perc alatt megtanit rá.

Nekem ki tudná ezt megtanítani???? Helyileg Budaörs.

2009.10.19. 15:59

MChris írta:
madox írta:
Levibéka írta:
MChris írta:
Levibéka írta:Ma felkerültek a téli Papucsok az autómra :D , jobb későn mint soha :oops:


nekem is :lol: acélfelni 15" :?


a enyém gyári Alu 15" :nyelves:


Az enyém is gyári alu, de 17" :nyelves:

de még nem tettem ,fel és egy darabig nem is fogom hehe :D

Most a 18"-al járok, a 19"-et már levettem, aztán ha jön a hó , jöhet a 17" !

Madox aki csak szépen fokozatosan...


ha ennyire élvezed a kerékcserét... :mrgreen:


Van pár emberem a szervízben aki "szívesen" megcsinálja ...

Én meg élvezem, hogy mindig más kerék van rajta :D :D :D

2009.10.19. 17:51

Ha kell valakinek, van gyári 15"-os lemezfelni (fekete alu) garnitúrám, gyári dísztárcsákkal.
Nagyon olcsón :lol:

2009.10.19. 20:00

csipi írta:Ha kell valakinek, van gyári 15"-os lemezfelni (fekete alu) garnitúrám, gyári dísztárcsákkal.
Nagyon olcsón :lol:


kellett valakinek pont nem rég!

2009.10.19. 20:02

CD-tár 5 fok alatt könyv szerint nem használható!

Nálam télen 3 foknál nem igazán olvas rendesen,télre kiveszem a magazint is (hibátlan a tár, van benne valami,mert tavaly télen is csinálta)

2009.10.19. 20:07

MChris írta:
csipi írta:Ha kell valakinek, van gyári 15"-os lemezfelni (fekete alu) garnitúrám, gyári dísztárcsákkal.
Nagyon olcsón :lol:


kellett valakinek pont nem rég!


Nekem, de nem a lemez, hanem ezüst alu.

2009.10.19. 20:11

Viper írta:
MChris írta:
csipi írta:Ha kell valakinek, van gyári 15"-os lemezfelni (fekete alu) garnitúrám, gyári dísztárcsákkal.
Nagyon olcsón :lol:


kellett valakinek pont nem rég!


Nekem, de nem a lemez, hanem ezüst alu.


ezüst spray :wink:

2009.10.22. 20:00

MChris írta:
Viper írta:
MChris írta:
csipi írta:Ha kell valakinek, van gyári 15"-os lemezfelni (fekete alu) garnitúrám, gyári dísztárcsákkal.
Nagyon olcsón :lol:


kellett valakinek pont nem rég!


Nekem, de nem a lemez, hanem ezüst alu.


ezüst spray :wink:



10 ropiért vihető cakli pakli, itt csak a helyet foglalja :drunk :sör:

2009.10.23. 15:56

Helo
Ezen a helyen mindig csúszik (ILYEN NINCS)
Ha valaki arra járna :wink: :wink:

üdv zoli

2009.12.16. 10:46

Sziasztok!

Ha már esik a hó és szabadságon vagyok voltam lent csúszkálni a piacunk hátsó parkolójában egy másfél órát.
1-1,5centi tiszta szűz hóban.
A tapasztalatom:
- 2 tonna bazi nagy tömeg például ABS megállás 30-ról jó sokáig tart. Cirka 4szeres féktávot simán lehet hagyni a nyárihoz képest.
- 10-20-30 km/h sebességnél is simán csúszott a kocsi komolyabb kormány mozdulatoknál. Nem kell hozzá 50-el menni.
- ABS csak egyenesen használható. Kanyarban nincs értelme fékezni mivel egyenesen kicsúszik a kanyarból helyette fék elenged és gyors vissza egyenesben majd finoman újra jobbra.
- A seggét a kanyar utolsó negyedében nyomja kifelé ha nagyobb gázt adsz.
- Ha hosszabb ideig mentem a szűzhavon akkor telítődtek a gumi árkai és jobban csúszott amig ki nem nyomta.
- próbáltam DSC nélkül is igaz ott 5-10km/h körül. De ha kábé 20-30-al csinálod ugyan azt mászkál kocsi. Igaz annyira nem fordul keresztbe mind DSC-vel.
- Azért tudtam aktive DSc-vel is kiforditani a seggét, ha csúszik inkább gyors ellenkormányzás használt.
- Másfél óra után márolyan fáradt voltam, hogy "sikerült" 3-5el neki döccenni a járdaszegélynek. Na ekkor hagytam abba.

Csókoltatom az összes hülyét aki ma élesben töri össze a kocsiját. A szomszéd OFF Buzukival is ment kocsival az ovodába ahova én gyalog mentem a közelség miatt. Ja ő életében nem vezetett sokat, mivel nem volt kocsija de most ott kell lennie az úton. Abból vette észre esik a hó amikor kiállt a garázsból na akkor kellett volna vissza tolatnia.

Jackson, aki ma inkább nem megy ki mielött valami hülye belém jön

2009.12.16. 11:49

jackson írta:Sziasztok!

Ha már esik a hó és szabadságon vagyok voltam lent csúszkálni a piacunk hátsó parkolójában egy másfél órát.
1-1,5centi tiszta szűz hóban.
A tapasztalatom:
- 2 tonna bazi nagy tömeg például ABS megállás 30-ról jó sokáig tart. Cirka 4szeres féktávot simán lehet hagyni a nyárihoz képest.
- 10-20-30 km/h sebességnél is simán csúszott a kocsi komolyabb kormány mozdulatoknál. Nem kell hozzá 50-el menni.
- ABS csak egyenesen használható. Kanyarban nincs értelme fékezni mivel egyenesen kicsúszik a kanyarból helyette fék elenged és gyors vissza egyenesben majd finoman újra jobbra.
- A seggét a kanyar utolsó negyedében nyomja kifelé ha nagyobb gázt adsz.
- Ha hosszabb ideig mentem a szűzhavon akkor telítődtek a gumi árkai és jobban csúszott amig ki nem nyomta.
- próbáltam DSC nélkül is igaz ott 5-10km/h körül. De ha kábé 20-30-al csinálod ugyan azt mászkál kocsi. Igaz annyira nem fordul keresztbe mind DSC-vel.
- Azért tudtam aktive DSc-vel is kiforditani a seggét, ha csúszik inkább gyors ellenkormányzás használt.
- Másfél óra után márolyan fáradt voltam, hogy "sikerült" 3-5el neki döccenni a járdaszegélynek. Na ekkor hagytam abba.

Csókoltatom az összes hülyét aki ma élesben töri össze a kocsiját. A szomszéd OFF Buzukival is ment kocsival az ovodába ahova én gyalog mentem a közelség miatt. Ja ő életében nem vezetett sokat, mivel nem volt kocsija de most ott kell lennie az úton. Abból vette észre esik a hó amikor kiállt a garázsból na akkor kellett volna vissza tolatnia.

Jackson, aki ma inkább nem megy ki mielött valami hülye belém jön


Én is tesztelgettem ma a hóban az M5-öt a gyári 17-esekkel téli gumival persze !

- fékút nálam is 2X 3X nagyobb, de ha a követési távolság megvan, no problemo

- kanyarban max 15-20 cm csúszás, utána azonnal beszól az elektronika és megállítja a csúszást

- útbordák okozzák a legnagyobb veszélyt, az ellen nincs ellenszer, csak a maximális óvatosság

Egyébként minden olyan mint tavaly vagy azelőtt, ismét bebizonyosodott, hogy milyen jól ki vannak találva ezek az autók, TÖKÉLETESEN LEHET KÖZLEKEDNI EGY M5-EL IS !

fantasztikus egyébként mikor a kanyarban odanyomod neki, mit össze nem dolgozik a gép és mennyiféle hang hallható ilyenkor...


Azért csak óvatosan ! :D :D :D :D :D

2009.12.16. 11:54

kanyarban max 15-20 cm csúszás, utána azonnal beszól az elektronika és megállítja a csúszást

Ha a hátsó kilincs megindul előre, b@szhatod az elektronikádat a hóban :D

2009.12.16. 12:37

simi64 írta:
kanyarban max 15-20 cm csúszás, utána azonnal beszól az elektronika és megállítja a csúszást

Ha a hátsó kilincs megindul előre, b@szhatod az elektronikádat a hóban :D
:franko:

2009.12.16. 12:59

e39chip írta:
simi64 írta:
kanyarban max 15-20 cm csúszás, utána azonnal beszól az elektronika és megállítja a csúszást

Ha a hátsó kilincs megindul előre, b@szhatod az elektronikádat a hóban :D
:franko:


Ezért kell kicsit félrevonulni egy nagyobb placcra és kicsit gyakorolni!!!!
Hasznos és mókás is ilyenkor....persze család nélkül mert ők egyből infarktust kapnának....
Ma láttam egy esetet :-) Egy francia meg egy japán csókolódzott komáromban pont a bíróság előtti kereszteződésben :-) A kár jelentős személyi sérülés nem történt szerencsére..
A francia ( valami festő volt....a neve) nekiment a japánnak az meg a villanypóznának. A ronda francia eltörte az orrát....a japán meg V betű formát vett fel az oszlopon....Ja és van ott valami piros tábla is hatszög alakú.....a japcsi gondolom kicsúszott a francia elé :-)


Mert ugye OFF autó neveket nem írunk be.....DE A BAJORON MEG MŰKÖDIK MINDEN ABS / ASC :-) És ki is mentem gyakorolni :-) Ha az ASC vagy DSC kikapcsol akkor húúúúúúvazzzzzzeeeeeee!!!! :-)


Üdv!

2009.12.16. 14:30

simi64 írta:
kanyarban max 15-20 cm csúszás, utána azonnal beszól az elektronika és megállítja a csúszást

Ha a hátsó kilincs megindul előre, b@szhatod az elektronikádat a hóban :D



De nem indul meg, nem érted ? Pont ez a lényeg benne, hogy hiába is próbálsz gázt adni, letilt az M5, nem csak fékez, a teljesítményt is elveszi... lehet ,hogy a tiédben másként működik, ha nem hiszed ,gyere el és kipróbálhatjuk...egész reggel ezt teszteltük a srácokkal a telepen, hihetetlen jól ki van találva...

Ennyit a kilinccsel előre gondolatról :D Ne felejtsd el azért, hogy egy 2001-es M5-be egy picit komolyabb cuccot tettek már... egyszerűen fejlődött a technika...nekem is volt egy 97-es 39-em, az teljesen másképp viselkedett mint ez...

Nem véletlenül német autó, ott is van tél, úgy csinálták, hogy akkor is lehessen használni... :D

2009.12.16. 14:45

madox írta:
simi64 írta:
kanyarban max 15-20 cm csúszás, utána azonnal beszól az elektronika és megállítja a csúszást

Ha a hátsó kilincs megindul előre, b@szhatod az elektronikádat a hóban :D



De nem indul meg, nem érted ? Pont ez a lényeg benne, hogy hiába is próbálsz gázt adni, letilt az M5, nem csak fékez, a teljesítményt is elveszi... lehet ,hogy a tiédben másként működik, ha nem hiszed ,gyere el és kipróbálhatjuk...egész reggel ezt teszteltük a srácokkal a telepen, hihetetlen jól ki van találva...

Ennyit a kilinccsel előre gondolatról :D Ne felejtsd el azért, hogy egy 2001-es M5-be egy picit komolyabb cuccot tettek már... egyszerűen fejlődött a technika...nekem is volt egy 97-es 39-em, az teljesen másképp viselkedett mint ez...

Nem véletlenül német autó, ott is van tél, úgy csinálták, hogy akkor is lehessen használni... :D


Egy M5 tényleg teljesen más. Más elektronika, futómű, difi, stb... Aki vezetett már az tudja.

Vezetéstechnikai tréning, ami idén sajna elmaradt: aki ottvolt mindent kipróbálhatott, mit tud produkálni az autó, ha csúszik. Saját magam azt vettem észre, DSC off állásában sokkal jobban érezni az autót, és ezt az oktató is megerősítette! Jéges útviszonyokat produkáltak, műgyanta fellocsolva, hát ott csúszik DSC-vel is.
Kikerülő manőverek, jégen, nagyon hasznos volt!
Amúgy hóban-esőben valóban megfogja az elektronika. DSC már fejlettebb cucc, mint a sima ASC.

Egy M5 miben más: nem kell alá hó!!! :wink: Én egész évben élvezem, amit most ti... :nyelves: :lol:

2009.12.16. 14:51

LeviM5 írta:
madox írta:
simi64 írta:
kanyarban max 15-20 cm csúszás, utána azonnal beszól az elektronika és megállítja a csúszást

Ha a hátsó kilincs megindul előre, b@szhatod az elektronikádat a hóban :D



De nem indul meg, nem érted ? Pont ez a lényeg benne, hogy hiába is próbálsz gázt adni, letilt az M5, nem csak fékez, a teljesítményt is elveszi... lehet ,hogy a tiédben másként működik, ha nem hiszed ,gyere el és kipróbálhatjuk...egész reggel ezt teszteltük a srácokkal a telepen, hihetetlen jól ki van találva...

Ennyit a kilinccsel előre gondolatról :D Ne felejtsd el azért, hogy egy 2001-es M5-be egy picit komolyabb cuccot tettek már... egyszerűen fejlődött a technika...nekem is volt egy 97-es 39-em, az teljesen másképp viselkedett mint ez...

Nem véletlenül német autó, ott is van tél, úgy csinálták, hogy akkor is lehessen használni... :D


Egy M5 tényleg teljesen más. Más elektronika, futómű, difi, stb... Aki vezetett már az tudja.

Vezetéstechnikai tréning, ami idén sajna elmaradt: aki ottvolt mindent kipróbálhatott, mit tud produkálni az autó, ha csúszik. Saját magam azt vettem észre, DSC off állásában sokkal jobban érezni az autót, és ezt az oktató is megerősítette! Jéges útviszonyokat produkáltak, műgyanta fellocsolva, hát ott csúszik DSC-vel is.
Kikerülő manőverek, jégen, nagyon hasznos volt!
Amúgy hóban-esőben valóban megfogja az elektronika. DSC már fejlettebb cucc, mint a sima ASC.

Egy M5 miben más: nem kell alá hó!!! :wink: Én egész évben élvezem, amit most ti... :nyelves: :lol:

Nem azt akarjátok mondani, hogy jégen nem lehet 1 M5-öt seggét oldalra dobni... :lol:

2009.12.16. 14:56

simi64 írta:
LeviM5 írta:
madox írta:
simi64 írta:
kanyarban max 15-20 cm csúszás, utána azonnal beszól az elektronika és megállítja a csúszást

Ha a hátsó kilincs megindul előre, b@szhatod az elektronikádat a hóban :D



De nem indul meg, nem érted ? Pont ez a lényeg benne, hogy hiába is próbálsz gázt adni, letilt az M5, nem csak fékez, a teljesítményt is elveszi... lehet ,hogy a tiédben másként működik, ha nem hiszed ,gyere el és kipróbálhatjuk...egész reggel ezt teszteltük a srácokkal a telepen, hihetetlen jól ki van találva...

Ennyit a kilinccsel előre gondolatról :D Ne felejtsd el azért, hogy egy 2001-es M5-be egy picit komolyabb cuccot tettek már... egyszerűen fejlődött a technika...nekem is volt egy 97-es 39-em, az teljesen másképp viselkedett mint ez...

Nem véletlenül német autó, ott is van tél, úgy csinálták, hogy akkor is lehessen használni... :D


Egy M5 tényleg teljesen más. Más elektronika, futómű, difi, stb... Aki vezetett már az tudja.

Vezetéstechnikai tréning, ami idén sajna elmaradt: aki ottvolt mindent kipróbálhatott, mit tud produkálni az autó, ha csúszik. Saját magam azt vettem észre, DSC off állásában sokkal jobban érezni az autót, és ezt az oktató is megerősítette! Jéges útviszonyokat produkáltak, műgyanta fellocsolva, hát ott csúszik DSC-vel is.
Kikerülő manőverek, jégen, nagyon hasznos volt!
Amúgy hóban-esőben valóban megfogja az elektronika. DSC már fejlettebb cucc, mint a sima ASC.

Egy M5 miben más: nem kell alá hó!!! :wink: Én egész évben élvezem, amit most ti... :nyelves: :lol:

Nem azt akarjátok mondani, hogy jégen nem lehet 1 M5-öt seggét oldalra dobni... :lol:


Simi, légyszi olvasd el még1x mit írtam. :wink:
Hozzászólás küldése

VigLink badge