2009.10.19. 14:40
Levibéka írta:MChris írta:Levibéka írta:Ma felkerültek a téli Papucsok az autómra , jobb későn mint soha
nekem is acélfelni 15"
a enyém gyári Alu 15"
2009.10.19. 14:53
madox írta:Levibéka írta:MChris írta:Levibéka írta:Ma felkerültek a téli Papucsok az autómra , jobb későn mint soha
nekem is acélfelni 15"
a enyém gyári Alu 15"
Az enyém is gyári alu, de 17"
de még nem tettem ,fel és egy darabig nem is fogom hehe
Most a 18"-al járok, a 19"-et már levettem, aztán ha jön a hó , jöhet a 17" !
Madox aki csak szépen fokozatosan...
2009.10.19. 15:49
2009.10.19. 15:59
MChris írta:madox írta:Levibéka írta:MChris írta:Levibéka írta:Ma felkerültek a téli Papucsok az autómra , jobb későn mint soha
nekem is acélfelni 15"
a enyém gyári Alu 15"
Az enyém is gyári alu, de 17"
de még nem tettem ,fel és egy darabig nem is fogom hehe
Most a 18"-al járok, a 19"-et már levettem, aztán ha jön a hó , jöhet a 17" !
Madox aki csak szépen fokozatosan...
ha ennyire élvezed a kerékcserét...
2009.10.19. 17:51
2009.10.19. 20:00
csipi írta:Ha kell valakinek, van gyári 15"-os lemezfelni (fekete alu) garnitúrám, gyári dísztárcsákkal.
Nagyon olcsón
2009.10.19. 20:02
2009.10.19. 20:07
MChris írta:csipi írta:Ha kell valakinek, van gyári 15"-os lemezfelni (fekete alu) garnitúrám, gyári dísztárcsákkal.
Nagyon olcsón
kellett valakinek pont nem rég!
2009.10.19. 20:11
Viper írta:MChris írta:csipi írta:Ha kell valakinek, van gyári 15"-os lemezfelni (fekete alu) garnitúrám, gyári dísztárcsákkal.
Nagyon olcsón
kellett valakinek pont nem rég!
Nekem, de nem a lemez, hanem ezüst alu.
2009.10.22. 20:00
MChris írta:Viper írta:MChris írta:csipi írta:Ha kell valakinek, van gyári 15"-os lemezfelni (fekete alu) garnitúrám, gyári dísztárcsákkal.
Nagyon olcsón
kellett valakinek pont nem rég!
Nekem, de nem a lemez, hanem ezüst alu.
ezüst spray
2009.10.23. 15:56
2009.12.16. 10:46
2009.12.16. 11:49
jackson írta:Sziasztok!
Ha már esik a hó és szabadságon vagyok voltam lent csúszkálni a piacunk hátsó parkolójában egy másfél órát.
1-1,5centi tiszta szűz hóban.
A tapasztalatom:
- 2 tonna bazi nagy tömeg például ABS megállás 30-ról jó sokáig tart. Cirka 4szeres féktávot simán lehet hagyni a nyárihoz képest.
- 10-20-30 km/h sebességnél is simán csúszott a kocsi komolyabb kormány mozdulatoknál. Nem kell hozzá 50-el menni.
- ABS csak egyenesen használható. Kanyarban nincs értelme fékezni mivel egyenesen kicsúszik a kanyarból helyette fék elenged és gyors vissza egyenesben majd finoman újra jobbra.
- A seggét a kanyar utolsó negyedében nyomja kifelé ha nagyobb gázt adsz.
- Ha hosszabb ideig mentem a szűzhavon akkor telítődtek a gumi árkai és jobban csúszott amig ki nem nyomta.
- próbáltam DSC nélkül is igaz ott 5-10km/h körül. De ha kábé 20-30-al csinálod ugyan azt mászkál kocsi. Igaz annyira nem fordul keresztbe mind DSC-vel.
- Azért tudtam aktive DSc-vel is kiforditani a seggét, ha csúszik inkább gyors ellenkormányzás használt.
- Másfél óra után márolyan fáradt voltam, hogy "sikerült" 3-5el neki döccenni a járdaszegélynek. Na ekkor hagytam abba.
Csókoltatom az összes hülyét aki ma élesben töri össze a kocsiját. A szomszéd OFF Buzukival is ment kocsival az ovodába ahova én gyalog mentem a közelség miatt. Ja ő életében nem vezetett sokat, mivel nem volt kocsija de most ott kell lennie az úton. Abból vette észre esik a hó amikor kiállt a garázsból na akkor kellett volna vissza tolatnia.
Jackson, aki ma inkább nem megy ki mielött valami hülye belém jön
2009.12.16. 11:54
kanyarban max 15-20 cm csúszás, utána azonnal beszól az elektronika és megállítja a csúszást
2009.12.16. 12:37
simi64 írta:kanyarban max 15-20 cm csúszás, utána azonnal beszól az elektronika és megállítja a csúszást
Ha a hátsó kilincs megindul előre, b@szhatod az elektronikádat a hóban
2009.12.16. 12:59
e39chip írta:simi64 írta:kanyarban max 15-20 cm csúszás, utána azonnal beszól az elektronika és megállítja a csúszást
Ha a hátsó kilincs megindul előre, b@szhatod az elektronikádat a hóban
2009.12.16. 14:30
simi64 írta:kanyarban max 15-20 cm csúszás, utána azonnal beszól az elektronika és megállítja a csúszást
Ha a hátsó kilincs megindul előre, b@szhatod az elektronikádat a hóban
2009.12.16. 14:45
madox írta:simi64 írta:kanyarban max 15-20 cm csúszás, utána azonnal beszól az elektronika és megállítja a csúszást
Ha a hátsó kilincs megindul előre, b@szhatod az elektronikádat a hóban
De nem indul meg, nem érted ? Pont ez a lényeg benne, hogy hiába is próbálsz gázt adni, letilt az M5, nem csak fékez, a teljesítményt is elveszi... lehet ,hogy a tiédben másként működik, ha nem hiszed ,gyere el és kipróbálhatjuk...egész reggel ezt teszteltük a srácokkal a telepen, hihetetlen jól ki van találva...
Ennyit a kilinccsel előre gondolatról Ne felejtsd el azért, hogy egy 2001-es M5-be egy picit komolyabb cuccot tettek már... egyszerűen fejlődött a technika...nekem is volt egy 97-es 39-em, az teljesen másképp viselkedett mint ez...
Nem véletlenül német autó, ott is van tél, úgy csinálták, hogy akkor is lehessen használni...
2009.12.16. 14:51
LeviM5 írta:madox írta:simi64 írta:kanyarban max 15-20 cm csúszás, utána azonnal beszól az elektronika és megállítja a csúszást
Ha a hátsó kilincs megindul előre, b@szhatod az elektronikádat a hóban
De nem indul meg, nem érted ? Pont ez a lényeg benne, hogy hiába is próbálsz gázt adni, letilt az M5, nem csak fékez, a teljesítményt is elveszi... lehet ,hogy a tiédben másként működik, ha nem hiszed ,gyere el és kipróbálhatjuk...egész reggel ezt teszteltük a srácokkal a telepen, hihetetlen jól ki van találva...
Ennyit a kilinccsel előre gondolatról Ne felejtsd el azért, hogy egy 2001-es M5-be egy picit komolyabb cuccot tettek már... egyszerűen fejlődött a technika...nekem is volt egy 97-es 39-em, az teljesen másképp viselkedett mint ez...
Nem véletlenül német autó, ott is van tél, úgy csinálták, hogy akkor is lehessen használni...
Egy M5 tényleg teljesen más. Más elektronika, futómű, difi, stb... Aki vezetett már az tudja.
Vezetéstechnikai tréning, ami idén sajna elmaradt: aki ottvolt mindent kipróbálhatott, mit tud produkálni az autó, ha csúszik. Saját magam azt vettem észre, DSC off állásában sokkal jobban érezni az autót, és ezt az oktató is megerősítette! Jéges útviszonyokat produkáltak, műgyanta fellocsolva, hát ott csúszik DSC-vel is.
Kikerülő manőverek, jégen, nagyon hasznos volt!
Amúgy hóban-esőben valóban megfogja az elektronika. DSC már fejlettebb cucc, mint a sima ASC.
Egy M5 miben más: nem kell alá hó!!! Én egész évben élvezem, amit most ti...
2009.12.16. 14:56
simi64 írta:LeviM5 írta:madox írta:simi64 írta:kanyarban max 15-20 cm csúszás, utána azonnal beszól az elektronika és megállítja a csúszást
Ha a hátsó kilincs megindul előre, b@szhatod az elektronikádat a hóban
De nem indul meg, nem érted ? Pont ez a lényeg benne, hogy hiába is próbálsz gázt adni, letilt az M5, nem csak fékez, a teljesítményt is elveszi... lehet ,hogy a tiédben másként működik, ha nem hiszed ,gyere el és kipróbálhatjuk...egész reggel ezt teszteltük a srácokkal a telepen, hihetetlen jól ki van találva...
Ennyit a kilinccsel előre gondolatról Ne felejtsd el azért, hogy egy 2001-es M5-be egy picit komolyabb cuccot tettek már... egyszerűen fejlődött a technika...nekem is volt egy 97-es 39-em, az teljesen másképp viselkedett mint ez...
Nem véletlenül német autó, ott is van tél, úgy csinálták, hogy akkor is lehessen használni...
Egy M5 tényleg teljesen más. Más elektronika, futómű, difi, stb... Aki vezetett már az tudja.
Vezetéstechnikai tréning, ami idén sajna elmaradt: aki ottvolt mindent kipróbálhatott, mit tud produkálni az autó, ha csúszik. Saját magam azt vettem észre, DSC off állásában sokkal jobban érezni az autót, és ezt az oktató is megerősítette! Jéges útviszonyokat produkáltak, műgyanta fellocsolva, hát ott csúszik DSC-vel is.
Kikerülő manőverek, jégen, nagyon hasznos volt!
Amúgy hóban-esőben valóban megfogja az elektronika. DSC már fejlettebb cucc, mint a sima ASC.
Egy M5 miben más: nem kell alá hó!!! Én egész évben élvezem, amit most ti...
Nem azt akarjátok mondani, hogy jégen nem lehet 1 M5-öt seggét oldalra dobni...