Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

2007.03.08. 20:50

killerrobert írta:Engem is érdekelne a dolog. Mostanában foglalt vagyok, de tavasz végére jó lenne...
BMW_Power: 2,2-es motorból mit lehet kihozni? Fel lehet tenni a gyári 2,8-as szintjére? Ha volna valami adatod olyanról, akinek ilyenje volt, és megchippelted, szívesen elolvasnám.


Üdv!
Megkaptam a privit is, csak néha napokig nincs időm belépni :-(
Szóval még nem csináltam 2.2-est, de semmi akadálya a dolognak. Számokba most nem bocsájtkoznék hogy mennyi plusz ló jön ki rajta, meg kell mérni elötte/utána. Oksi tavasszal ránézhetünk. De azért a 2.8 teljesítménye kicsit odébb van :-)

2007.03.08. 22:21

Szívó benzinesre max 10% lóerőt dobsz rá és akkor már ott vagy a szeren... :(

2007.03.09. 07:59

Morphipapa írta:Szívó benzinesre max 10% lóerőt dobsz rá és akkor már ott vagy a szeren... :(


Így van.

2007.03.09. 16:06

BMW_Power írta:
Morphipapa írta:Szívó benzinesre max 10% lóerőt dobsz rá és akkor már ott vagy a szeren... :(


Így van.


az az én esetemben legalább 30 pacit jelent...
:-)

de nálam két motorvezérlő van.... :-)

2007.03.09. 18:55

Jolet írta:
BMW_Power írta:
Morphipapa írta:Szívó benzinesre max 10% lóerőt dobsz rá és akkor már ott vagy a szeren... :(


Így van.


az az én esetemben legalább 30 pacit jelent...
:-)

de nálam két motorvezérlő van.... :-)


Bizony, bizony 2, ott mindkettőben ugyanakkora változásnak kell bekövetkeznie :-)

2007.03.09. 20:39

BMW_Power írta:
Jolet írta:
BMW_Power írta:
Morphipapa írta:Szívó benzinesre max 10% lóerőt dobsz rá és akkor már ott vagy a szeren... :(


Így van.


az az én esetemben legalább 30 pacit jelent...
:-)

de nálam két motorvezérlő van.... :-)


Bizony, bizony 2, ott mindkettőben ugyanakkora változásnak kell bekövetkeznie :-)


akkor az már 20% :-) :-) :-)

2007.03.09. 21:26

Hali!
Gyorsulásban mit tud jelenteni egy 530d-re egy kb. +15%-ra állított chip? Mondjuk 210LE-re? :bmw Üzemeltetési költségben? Ha havi 3-5 ekm-t tesz meg az ember? Milyen bekerülési költsége van a dolognak? Mennyiben változtatja a karbantartási igényt? Motor és a váltó stb. élettartalmát? :lol:
Milyen egyéb változásokat okoz, ha okoz?
Köszi Üdv

2007.03.09. 22:46

BMW_Power írta:
killerrobert írta:Engem is érdekelne a dolog. Mostanában foglalt vagyok, de tavasz végére jó lenne...
BMW_Power: 2,2-es motorból mit lehet kihozni? Fel lehet tenni a gyári 2,8-as szintjére? Ha volna valami adatod olyanról, akinek ilyenje volt, és megchippelted, szívesen elolvasnám.


Üdv!
Megkaptam a privit is, csak néha napokig nincs időm belépni :-(
Szóval még nem csináltam 2.2-est, de semmi akadálya a dolognak. Számokba most nem bocsájtkoznék hogy mennyi plusz ló jön ki rajta, meg kell mérni elötte/utána. Oksi tavasszal ránézhetünk. De azért a 2.8 teljesítménye kicsit odébb van :-)

Értem, h 2,2 az nem 2,8, de a számok alapján: az ením 170 pacis, a 2,8-as 193. Ha alárúgunk, akkor ením lenne 187 csikó 10%-ot véve alapul. Az már eléggé ott van, nem? Kérdés, hogy a nyomatékot mennyire befolyásolja...

2007.03.09. 23:37

nyomatékra számolj 15%ot

de igazából ezek csak számok

én kétlem h egy 23ból 28lesz egy chippel...
természetesen a teljesítményre gondolok.

2007.03.10. 11:29

BMW_POWER

lesz mit megválaszolnod , úgy látszik mindenkit érdekel a tuning . Szerintem a következő találkozón egy előadást kellene tartanod nekünk ebből a témából . A szemléltetőeszközöket mi visszük . / sör , pálinka , stb. / :D

2007.03.10. 15:11

Lehet róla szó! :D

2007.03.10. 17:54

kamon írta:BMW_POWER

lesz mit megválaszolnod , úgy látszik mindenkit érdekel a tuning . Szerintem a következő találkozón egy előadást kellene tartanod nekünk ebből a témából . A szemléltetőeszközöket mi visszük . / sör , pálinka , stb. / :D


:-) Lehet róla szó persze, szívesen megmutatom mit és hogyan, miért. Bár bénán adok elő, de a lényeget le lehet szűrni :-) Na meg a szívások az külön egy fejezet :-)
Ez egy olyan dolog hogy annó a hőskorban cseppet sem haragudtunk ha szerelőnk tekert egy kicsit az adagoló töltéscsavarján és érezhetően jobban húzott a verda, eszünkbe sem jutott hogy hathat-e károsan a hajtásláncra, pedig egy az egyben ugyanezt csináljuk a "csiptuningban", csak kicsit kifinomultabban. Csak ez utóbbi kicsit mumus lett, szerintem ez a korai csippesek elképesztő árainak is betudható, de nem hibáztatom őket, sajnos a tudás megszerzése korántsem egyszerű, a felszerelésé a modernebb verdákhoz meg végképp nem.
.
.
.
na ha ezt most folytatnám admin szaladhatna nagyobb tárhelyért :-))

2007.03.10. 18:03

Folytasd csak!
Hiddel, figyelünk!
Érdekel!
Sőt képeket is rakhazsz fel nyugodtan!
:bmwkiraly

2007.03.10. 18:06

kz írta:Hali!
Gyorsulásban mit tud jelenteni egy 530d-re egy kb. +15%-ra állított chip? Mondjuk 210LE-re? :bmw Üzemeltetési költségben? Ha havi 3-5 ekm-t tesz meg az ember? Milyen bekerülési költsége van a dolognak? Mennyiben változtatja a karbantartási igényt? Motor és a váltó stb. élettartalmát? :lol:
Milyen egyéb változásokat okoz, ha okoz?
Köszi Üdv


Üzemeltetési költségek meg ilyesmik tényleg mind attól függ hogyan használod. Chip után hajlamos az ember kihasználni, nyomni rendesen. Figyeljünk a szokásos csereperiódusokra, de kínozva úgyis hamarabb alszanak ki a zöldek. Legfeljebb ne várjuk meg a sárgát hanem kicsit előbb mondjuk ha nagyon hajtva van akkor 10-12e-nél érdemes cserélni.
Mai olajak nagyon jók, nem kell nagyon paranoiásnak lenni.

2007.03.21. 09:28

Van Ausztriában egy ismerősünk aki motorelektronika tuningokat fejleszt felső fokon. Már nálunk is elérhető a dolog... szoftveresen csatlakozón keresztül megy rá a progi. Pl 30d nél 184 LE ből 215 öt csinál 390Nm -> 480.
2 év gari motor, váltó, és úgy tudom az egyedüli Magyarországon ami TÜV engedélyel rendelkezik.
www.oct-tuning.com
Ha kell nekünk is van hozzá már programozónk és csináljuk rendületlenül.

2007.03.24. 13:56

Sziasztok! Véleményekre lennék kiváncsi. Szeretnék rakatni az autómba chipet, de picit félek a következményektől. Szerintetek milyen problémákat okozhat? (féltem a szépségemet :D )

2007.03.24. 21:52

fityusz írta:Van Ausztriában egy ismerősünk aki motorelektronika tuningokat fejleszt felső fokon. Már nálunk is elérhető a dolog... szoftveresen csatlakozón keresztül megy rá a progi. Pl 30d nél 184 LE ből 215 öt csinál 390Nm -> 480.
2 év gari motor, váltó, és úgy tudom az egyedüli Magyarországon ami TÜV engedélyel rendelkezik.
www.oct-tuning.com
Ha kell nekünk is van hozzá már programozónk és csináljuk rendületlenül.

És te mennyiért csinálod?

2007.03.25. 13:48

Zoli írta:
fityusz írta:Van Ausztriában egy ismerősünk aki motorelektronika tuningokat fejleszt felső fokon. Már nálunk is elérhető a dolog... szoftveresen csatlakozón keresztül megy rá a progi. Pl 30d nél 184 LE ből 215 öt csinál 390Nm -> 480.
2 év gari motor, váltó, és úgy tudom az egyedüli Magyarországon ami TÜV engedélyel rendelkezik.
www.oct-tuning.com
Ha kell nekünk is van hozzá már programozónk és csináljuk rendületlenül.

És te mennyiért csinálod?

150e Ft

2007.03.27. 22:08

Inkább félreteszem a pénzt és veszek egy 535D-t :D

10 misiért már láttam egy szép feketét a használtautón :wink:

2007.03.27. 22:22

Morphipapa írta:Inkább félreteszem a pénzt és veszek egy 535D-t :D

10 misiért már láttam egy szép feketét a használtautón :wink:


mikor lesz nekem tiz gurigám.. na de :D
amugy abból most a facelift utánit vedd, mert az ugye már 286le-s és némileg módosított dpf-es.
Hozzászólás küldése

VigLink badge