* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:41

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 810 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 41  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.08. 20:50 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
killerrobert írta:
Engem is érdekelne a dolog. Mostanában foglalt vagyok, de tavasz végére jó lenne...
BMW_Power: 2,2-es motorból mit lehet kihozni? Fel lehet tenni a gyári 2,8-as szintjére? Ha volna valami adatod olyanról, akinek ilyenje volt, és megchippelted, szívesen elolvasnám.


Üdv!
Megkaptam a privit is, csak néha napokig nincs időm belépni :-(
Szóval még nem csináltam 2.2-est, de semmi akadálya a dolognak. Számokba most nem bocsájtkoznék hogy mennyi plusz ló jön ki rajta, meg kell mérni elötte/utána. Oksi tavasszal ránézhetünk. De azért a 2.8 teljesítménye kicsit odébb van :-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.08. 22:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.19. 01:00
Hozzászólások: 83
Tartózkodási hely: Bp. IV.ker
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Szívó benzinesre max 10% lóerőt dobsz rá és akkor már ott vagy a szeren... :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.09. 07:59 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Morphipapa írta:
Szívó benzinesre max 10% lóerőt dobsz rá és akkor már ott vagy a szeren... :(


Így van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.09. 16:06 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW_Power írta:
Morphipapa írta:
Szívó benzinesre max 10% lóerőt dobsz rá és akkor már ott vagy a szeren... :(


Így van.


az az én esetemben legalább 30 pacit jelent...
:-)

de nálam két motorvezérlő van.... :-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.09. 18:55 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jolet írta:
BMW_Power írta:
Morphipapa írta:
Szívó benzinesre max 10% lóerőt dobsz rá és akkor már ott vagy a szeren... :(


Így van.


az az én esetemben legalább 30 pacit jelent...
:-)

de nálam két motorvezérlő van.... :-)


Bizony, bizony 2, ott mindkettőben ugyanakkora változásnak kell bekövetkeznie :-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.09. 20:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW_Power írta:
Jolet írta:
BMW_Power írta:
Morphipapa írta:
Szívó benzinesre max 10% lóerőt dobsz rá és akkor már ott vagy a szeren... :(


Így van.


az az én esetemben legalább 30 pacit jelent...
:-)

de nálam két motorvezérlő van.... :-)


Bizony, bizony 2, ott mindkettőben ugyanakkora változásnak kell bekövetkeznie :-)


akkor az már 20% :-) :-) :-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.09. 21:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.27. 01:00
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Budapest XVI.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!
Gyorsulásban mit tud jelenteni egy 530d-re egy kb. +15%-ra állított chip? Mondjuk 210LE-re? :bmw Üzemeltetési költségben? Ha havi 3-5 ekm-t tesz meg az ember? Milyen bekerülési költsége van a dolognak? Mennyiben változtatja a karbantartási igényt? Motor és a váltó stb. élettartalmát? :lol:
Milyen egyéb változásokat okoz, ha okoz?
Köszi Üdv

_________________
kz
Banki témában tudok segíteni, ha kell.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.09. 22:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.22. 01:00
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Ukrajna
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW_Power írta:
killerrobert írta:
Engem is érdekelne a dolog. Mostanában foglalt vagyok, de tavasz végére jó lenne...
BMW_Power: 2,2-es motorból mit lehet kihozni? Fel lehet tenni a gyári 2,8-as szintjére? Ha volna valami adatod olyanról, akinek ilyenje volt, és megchippelted, szívesen elolvasnám.


Üdv!
Megkaptam a privit is, csak néha napokig nincs időm belépni :-(
Szóval még nem csináltam 2.2-est, de semmi akadálya a dolognak. Számokba most nem bocsájtkoznék hogy mennyi plusz ló jön ki rajta, meg kell mérni elötte/utána. Oksi tavasszal ránézhetünk. De azért a 2.8 teljesítménye kicsit odébb van :-)

Értem, h 2,2 az nem 2,8, de a számok alapján: az ením 170 pacis, a 2,8-as 193. Ha alárúgunk, akkor ením lenne 187 csikó 10%-ot véve alapul. Az már eléggé ott van, nem? Kérdés, hogy a nyomatékot mennyire befolyásolja...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.09. 23:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.19. 01:00
Hozzászólások: 83
Tartózkodási hely: Bp. IV.ker
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
nyomatékra számolj 15%ot

de igazából ezek csak számok

én kétlem h egy 23ból 28lesz egy chippel...
természetesen a teljesítményre gondolok.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.10. 11:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.20. 01:00
Hozzászólások: 57
Tartózkodási hely: Tapolca
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW_POWER

lesz mit megválaszolnod , úgy látszik mindenkit érdekel a tuning . Szerintem a következő találkozón egy előadást kellene tartanod nekünk ebből a témából . A szemléltetőeszközöket mi visszük . / sör , pálinka , stb. / :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.10. 15:11 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.22. 01:00
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Ukrajna
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Lehet róla szó! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.10. 17:54 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kamon írta:
BMW_POWER

lesz mit megválaszolnod , úgy látszik mindenkit érdekel a tuning . Szerintem a következő találkozón egy előadást kellene tartanod nekünk ebből a témából . A szemléltetőeszközöket mi visszük . / sör , pálinka , stb. / :D


:-) Lehet róla szó persze, szívesen megmutatom mit és hogyan, miért. Bár bénán adok elő, de a lényeget le lehet szűrni :-) Na meg a szívások az külön egy fejezet :-)
Ez egy olyan dolog hogy annó a hőskorban cseppet sem haragudtunk ha szerelőnk tekert egy kicsit az adagoló töltéscsavarján és érezhetően jobban húzott a verda, eszünkbe sem jutott hogy hathat-e károsan a hajtásláncra, pedig egy az egyben ugyanezt csináljuk a "csiptuningban", csak kicsit kifinomultabban. Csak ez utóbbi kicsit mumus lett, szerintem ez a korai csippesek elképesztő árainak is betudható, de nem hibáztatom őket, sajnos a tudás megszerzése korántsem egyszerű, a felszerelésé a modernebb verdákhoz meg végképp nem.
.
.
.
na ha ezt most folytatnám admin szaladhatna nagyobb tárhelyért :-))


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.10. 18:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.27. 01:00
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Budapest XVI.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Folytasd csak!
Hiddel, figyelünk!
Érdekel!
Sőt képeket is rakhazsz fel nyugodtan!
:bmwkiraly

_________________
kz
Banki témában tudok segíteni, ha kell.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.10. 18:06 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 262
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 520dA
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kz írta:
Hali!
Gyorsulásban mit tud jelenteni egy 530d-re egy kb. +15%-ra állított chip? Mondjuk 210LE-re? :bmw Üzemeltetési költségben? Ha havi 3-5 ekm-t tesz meg az ember? Milyen bekerülési költsége van a dolognak? Mennyiben változtatja a karbantartási igényt? Motor és a váltó stb. élettartalmát? :lol:
Milyen egyéb változásokat okoz, ha okoz?
Köszi Üdv


Üzemeltetési költségek meg ilyesmik tényleg mind attól függ hogyan használod. Chip után hajlamos az ember kihasználni, nyomni rendesen. Figyeljünk a szokásos csereperiódusokra, de kínozva úgyis hamarabb alszanak ki a zöldek. Legfeljebb ne várjuk meg a sárgát hanem kicsit előbb mondjuk ha nagyon hajtva van akkor 10-12e-nél érdemes cserélni.
Mai olajak nagyon jók, nem kell nagyon paranoiásnak lenni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.21. 09:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.24. 01:00
Hozzászólások: 11
Tartózkodási hely: Baja
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m54 b25
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Van Ausztriában egy ismerősünk aki motorelektronika tuningokat fejleszt felső fokon. Már nálunk is elérhető a dolog... szoftveresen csatlakozón keresztül megy rá a progi. Pl 30d nél 184 LE ből 215 öt csinál 390Nm -> 480.
2 év gari motor, váltó, és úgy tudom az egyedüli Magyarországon ami TÜV engedélyel rendelkezik.
www.oct-tuning.com
Ha kell nekünk is van hozzá már programozónk és csináljuk rendületlenül.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.24. 13:56 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.15. 01:00
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Szombathely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Véleményekre lennék kiváncsi. Szeretnék rakatni az autómba chipet, de picit félek a következményektől. Szerintetek milyen problémákat okozhat? (féltem a szépségemet :D )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.24. 21:52 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.01. 00:00
Hozzászólások: 58
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
fityusz írta:
Van Ausztriában egy ismerősünk aki motorelektronika tuningokat fejleszt felső fokon. Már nálunk is elérhető a dolog... szoftveresen csatlakozón keresztül megy rá a progi. Pl 30d nél 184 LE ből 215 öt csinál 390Nm -> 480.
2 év gari motor, váltó, és úgy tudom az egyedüli Magyarországon ami TÜV engedélyel rendelkezik.
www.oct-tuning.com
Ha kell nekünk is van hozzá már programozónk és csináljuk rendületlenül.

És te mennyiért csinálod?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.25. 13:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.24. 01:00
Hozzászólások: 11
Tartózkodási hely: Baja
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m54 b25
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zoli írta:
fityusz írta:
Van Ausztriában egy ismerősünk aki motorelektronika tuningokat fejleszt felső fokon. Már nálunk is elérhető a dolog... szoftveresen csatlakozón keresztül megy rá a progi. Pl 30d nél 184 LE ből 215 öt csinál 390Nm -> 480.
2 év gari motor, váltó, és úgy tudom az egyedüli Magyarországon ami TÜV engedélyel rendelkezik.
www.oct-tuning.com
Ha kell nekünk is van hozzá már programozónk és csináljuk rendületlenül.

És te mennyiért csinálod?

150e Ft


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.27. 22:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.19. 01:00
Hozzászólások: 83
Tartózkodási hely: Bp. IV.ker
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Inkább félreteszem a pénzt és veszek egy 535D-t :D

10 misiért már láttam egy szép feketét a használtautón :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.03.27. 22:22 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.10. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Budakeszi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Morphipapa írta:
Inkább félreteszem a pénzt és veszek egy 535D-t :D

10 misiért már láttam egy szép feketét a használtautón :wink:


mikor lesz nekem tiz gurigám.. na de :D
amugy abból most a facelift utánit vedd, mert az ugye már 286le-s és némileg módosított dpf-es.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 810 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 41  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 40 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator