Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

M5 motor

2006.09.29. 17:36

Hello mindenkinek.Szeretnék valakitöl tanácsot kérni a M5 E 39 es motoráról.Tudni szeretném hogy mire kell odafigyelni vásárláskor.Tegnap voltam csehországba nézni egy látszólag jól ápolt példányt,és valahogy a motorja alapgázon bemelegedés után nemvolt annyira csendes mint a én 4.4 V8 am.A szelepek hangosaknak tüntek,a vízóra meg ingadozott de nemment túl a megengedett höfoknál inkább elindulás után lejjeb ment.Szerintem vagy nem gyári volt benne a termostat vagy nemvolt benne végkép.Ha szakértövel is megyek mire vigyázzunk?Persze Bmw szerviszbe vinnénk a autót megnézetni ahol allítólag szervizelve volt,de ott a mechanikus hibákat nemtudják gépböl kiolvasni úgyhogy nehéz.Allítólag nemszok menni a Vanos rendszer a több km-tert futott,és elhanyagolt motrokon.Ha lehet valakit kérnék segítségért esetleg ha lenne valakinek kedve kiutazni velem csehbe az autóért megköszönném.Én szlovákiából vagyok Esztergom szomszéd városából,Párkányból.Elöre is köszönöm a segítséget.Norbi.

Re: M5 motor

2006.09.29. 19:44

M5 írta:Hello mindenkinek.Szeretnék valakitöl tanácsot kérni a M5 E 39 es motoráról.Tudni szeretném hogy mire kell odafigyelni vásárláskor.Tegnap voltam csehországba nézni egy látszólag jól ápolt példányt,és valahogy a motorja alapgázon bemelegedés után nemvolt annyira csendes mint a én 4.4 V8 am.A szelepek hangosaknak tüntek,a vízóra meg ingadozott de nemment túl a megengedett höfoknál inkább elindulás után lejjeb ment.Szerintem vagy nem gyári volt benne a termostat vagy nemvolt benne végkép.Ha szakértövel is megyek mire vigyázzunk?Persze Bmw szerviszbe vinnénk a autót megnézetni ahol allítólag szervizelve volt,de ott a mechanikus hibákat nemtudják gépböl kiolvasni úgyhogy nehéz.Allítólag nemszok menni a Vanos rendszer a több km-tert futott,és elhanyagolt motrokon.Ha lehet valakit kérnék segítségért esetleg ha lenne valakinek kedve kiutazni velem csehbe az autóért megköszönném.Én szlovákiából vagyok Esztergom szomszéd városából,Párkányból.Elöre is köszönöm a segítséget.Norbi.


Helló! Szerintem sajna senkinek nincs itt M5-je....
De nem csak marketingfogás, hogy az "sportmotor". Hallottam már, hogy traktor-hangjuk van indítás után...
Ettől függetlenül vigyázni kell, nagyon-nagyon! Az M3 motorokat pl.borzasztó gyorsan tönkre lehet tenni, ha arra használják, amire való...Ez a milliárdosok sportja...Valószínű a V8-as is hasonló. Ha nem tartják tökéletesen karban, és sokat pörgetik, elkophat gyorsan..
Úgyhogy óvatosan! És ha megvan kérünk élménybeszámolót!!!
Ja hőfok: az enyém megáll középen akár -20 van, akár +40, de szerintem nem túl pontos műszer..Ha haladáskor lejebb megy az elvileg természetes, mivel jön a hűsítő szél....

2006.09.29. 20:10

Fiúk ez a párkányi túra tetszik nekem. Jöjjön mindenki, szervezzünk oda egy rövid túrát, valamennyien (gondolom szívesen) kipróbáljuk azt a BMW-t, aztán ha azután sem forrt fel a vize és nem szálltak szét a szelepek, szerintem M5 nyugodtan megveheti, nagyobb meglepetés nem fogja érni..... :twisted: :twisted:

Re: M5 motor

2006.09.30. 11:08

M5 írta:Hello mindenkinek.Szeretnék valakitöl tanácsot kérni a M5 E 39 es motoráról.Tudni szeretném hogy mire kell odafigyelni vásárláskor.Tegnap voltam csehországba nézni egy látszólag jól ápolt példányt,és valahogy a motorja alapgázon bemelegedés után nemvolt annyira csendes mint a én 4.4 V8 am.A szelepek hangosaknak tüntek,a vízóra meg ingadozott de nemment túl a megengedett höfoknál inkább elindulás után lejjeb ment.Szerintem vagy nem gyári volt benne a termostat vagy nemvolt benne végkép.Ha szakértövel is megyek mire vigyázzunk?Persze Bmw szerviszbe vinnénk a autót megnézetni ahol allítólag szervizelve volt,de ott a mechanikus hibákat nemtudják gépböl kiolvasni úgyhogy nehéz.Allítólag nemszok menni a Vanos rendszer a több km-tert futott,és elhanyagolt motrokon.Ha lehet valakit kérnék segítségért esetleg ha lenne valakinek kedve kiutazni velem csehbe az autóért megköszönném.Én szlovákiából vagyok Esztergom szomszéd városából,Párkányból.Elöre is köszönöm a segítséget.Norbi.


Álltalában a vanos vezérlésnek szokott traktor hangja lenni, kb. 100k körül van a javítás, és állítólag igen sűrűn kell cserélgetni :(

Re: M5 motor

2006.10.01. 20:45

szakerto írta:
M5 írta:Hello mindenkinek.Szeretnék valakitöl tanácsot kérni a M5 E 39 es motoráról.Tudni szeretném hogy mire kell odafigyelni vásárláskor.Tegnap voltam csehországba nézni egy látszólag jól ápolt példányt,és valahogy a motorja alapgázon bemelegedés után nemvolt annyira csendes mint a én 4.4 V8 am.A szelepek hangosaknak tüntek,a vízóra meg ingadozott de nemment túl a megengedett höfoknál inkább elindulás után lejjeb ment.Szerintem vagy nem gyári volt benne a termostat vagy nemvolt benne végkép.Ha szakértövel is megyek mire vigyázzunk?Persze Bmw szerviszbe vinnénk a autót megnézetni ahol allítólag szervizelve volt,de ott a mechanikus hibákat nemtudják gépböl kiolvasni úgyhogy nehéz.Allítólag nemszok menni a Vanos rendszer a több km-tert futott,és elhanyagolt motrokon.Ha lehet valakit kérnék segítségért esetleg ha lenne valakinek kedve kiutazni velem csehbe az autóért megköszönném.Én szlovákiából vagyok Esztergom szomszéd városából,Párkányból.Elöre is köszönöm a segítséget.Norbi.


Helló! Szerintem sajna senkinek nincs itt M5-je....
De nem csak marketingfogás, hogy az "sportmotor". Hallottam már, hogy traktor-hangjuk van indítás után...
Ettől függetlenül vigyázni kell, nagyon-nagyon! Az M3 motorokat pl.borzasztó gyorsan tönkre lehet tenni, ha arra használják, amire való...Ez a milliárdosok sportja...Valószínű a V8-as is hasonló. Ha nem tartják tökéletesen karban, és sokat pörgetik, elkophat gyorsan..
Úgyhogy óvatosan! És ha megvan kérünk élménybeszámolót!!!
Ja hőfok: az enyém megáll középen akár -20 van, akár +40, de szerintem nem túl pontos műszer..Ha haladáskor lejebb megy az elvileg természetes, mivel jön a hűsítő szél....


Tévedsz mert MPOWER tagunk rendelkezik M5-el!! És pöpec a gép.

Bizony,bizony:)

2006.10.03. 09:08

Bizony itt vagyok! --> Ahogy a kép is tanusítja:)

M5:
Vigyázni kell a km-rel! Én magamnak hoztam németből. Nem szelep hanem a vanos hangja és nem lesz olyan hangja egy M es gépnek mint egy sima V8-nak (535,540). Az másabb mindenben. Most már az enyémbe 122e van és én már megszoktam a hangját. Állítólag egy haverom elmondása szerint az M6-nak már a tesztvezetés során 3ekm- nél is volt egy kis vanos hangja. Eddig akivel én beszéltem azt javasolta, hogy nem szabad megbontani ezért.
Az biztos hogy sokat lehet rákölteni, de az autó hibájából eddig szerencsére engem ez még elkerült,csak a sportkipufogó rendszer és az állítható futómű volt nagy költség, de ezt én akartam. kopp-kopp Meg persze a felni problémák--> magyar aszfalt.
Én nem megyek csak kb 8ezret egy olajjal biztos ami biztos alapon, és mellesleg egy gumival sem többet sajna, bár ez inkább rövid távú használat miatt lehet.
új "súly"adó:(
A lényeg: elég jókat lehet vele autókázni:)
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára MPOWER 2007.02.02. 11:53-kor.

Re: Bizony,bizony:)

2006.10.05. 20:12

MPOWER írta:Bizony itt vagyok! --> Ahogy a kép is tanusítja:)

M5:
Vigyázni kell a km-rel! Én magamnak hoztam németből. Nem szelep hanem a vanos hangja és nem lesz olyan hangja egy M es gépnek mint egy sima V8-nak (535,540). Az másabb mindenben. Most már az enyémbe 122e van és én már megszoktam a hangját. Állítólag egy haverom elmondása szerint az M6-nak már a tesztvezetés során 3ekm- nél is volt egy kis vanos hangja. Eddig akivel én beszéltem azt javasolta, hogy nem szabad megbontani ezért.
Az biztos hogy sokat lehet rákölteni, de az autó hibájából eddig szerencsére engem ez még elkerült,csak a sportkipufogó rendszer és az állítható futómű volt nagy költség, de ezt én akartam. kopp-kopp Meg persze a felni problémák--> magyar aszfalt.
Én nem megyek csak kb 8ezret egy olajjal biztos ami biztos alapon, és mellesleg egy gumival sem többet sajna, bár ez inkább rövid távú használat miatt lehet.
új "súly"adó:(
A lényeg: elég jókat lehet vele autókázni:)


Hi,
egyszer összefuthatnánk Debrecenben, megnézném a gépedet. Sajna a talin nem tudtam ott lenni. Szoktam elég sokat Debiben járni. Hiába, a gyökerek visszahúzzák az embert... :D

Sepi

Sepinek

2006.10.06. 08:59

Hi,

Küldj egy PÜ-t, ha jössz debrecenbe és ha én is ráérek akkor mehet a dolog.

Mpower

2007.03.20. 20:40

Sziasztok érintettek. :D
Elég keményen gondolkodom egy M5 vásárlásán. Érdekelnének az alkatrész árak, szervizigény, fogyasztás adatok.
Gondolom több mint egy sima 540i-nél de ha az ésszerüség határain belül marad akkor belevágok.
Szóval minden infót megköszönnék.

Üdv.

2007.03.21. 09:45

L5a4c0i írta:Sziasztok érintettek. :D
Elég keményen gondolkodom egy M5 vásárlásán. Érdekelnének az alkatrész árak, szervizigény, fogyasztás adatok.
Gondolom több mint egy sima 540i-nél de ha az ésszerüség határain belül marad akkor belevágok.
Szóval minden infót megköszönnék.

Üdv.

Hi L5a4c0i!
Először is minden alkatrészárra rászámolhatsz jó néhány százalékot,kivéve a karosszériát.
De hát ehhez az autóhoz újonnan néhány éve közel 30 millió forintos áron lehetett hozzájutni,így érdemes számolni.

Szigorúan csak az én tapasztalataim szerint a szervizigény, ha nem nagyon tiprod akkor nem nagyobb mint az 540i-é. A kuplung, a gumi és a benzin viszonylag gyorsan fogy. Ezek igazából erősen használatfüggő dolgok,de kiméletesebb üzemmódban is hamarabb eszi őket az 500Nm.

Fogyasztás: Azt tudni kell hogy gyári adat szerint a városi fogyasztás 21,3l/100km. Nálam ez stimmel(20-22l városban, amin nem is csodálkozom a nagyon rövid táv, a sok hideginditás és tötymörgés miatt). Autópályán ahogy már írtam itt valahol: 160-as utazó tempónál 12l. Nagyobb tempónál nem jutott eszembe a fogyasztás nézegetése, számolgatása:)

Konklúzió: aki 540-et fennt tudott tartani egy jó állapotú M5 nem lehet gond. A jó állapot hangsúlyos!!!, csak egy erős,"korosodó" autóról van szó,ami sokkal hamarabb fogyik, mint a nem M-es tesói.

Ha van konkrét kérdésed, írj!

Üdv
MPower

2007.03.21. 13:06

Ilyet az ember tényleg csak szerelemből vesz, élmény autónak, az ésszerűséget felejtsd el! :wink:

2007.03.21. 18:42

De ez nagy szerelem!
Legközelebb én is V8-ast vagy V12-est veszek, mert előbb jön az élmény, az az igazi BMW-s feeling, majd aztán jön egy szarházi a 430-as mercijével, és...
Szal akárhogy is: kell a kakaó. Gratulálok az elkéozelésedhez. Ha megtehetném, még ma váltanék én is :) :twisted:

2007.03.21. 23:04

Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat :D
Igen, attól félek én is hogy itthon tényleg jó állapotút nehéz lesz találnom.
A 20-on felüli fogyasztás kissé drasztikusnak tünik első hallásra, mert én is többnyire városban használom. Még az 540-hez képest is kicsit sokkalom, annál 14-15 lierböl megáll, pedig néha elborul az agyam :x :D :evil:
Ezt még emésztem egy kicsit, addig is keresgélek.....

Köszönöm még1x, ha lesz még kérdésem akkor nem félek majd föltenni :D

2007.03.22. 15:31

L5a4c0i írta:Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat :D
Igen, attól félek én is hogy itthon tényleg jó állapotút nehéz lesz találnom.
A 20-on felüli fogyasztás kissé drasztikusnak tünik első hallásra, mert én is többnyire városban használom. Még az 540-hez képest is kicsit sokkalom, annál 14-15 lierböl megáll, pedig néha elborul az agyam :x :D :evil:
Ezt még emésztem egy kicsit, addig is keresgélek.....

Köszönöm még1x, ha lesz még kérdésem akkor nem félek majd föltenni :D


a 15 és a 20 között nincs különbség

gondolkozni az 5 liter gázolaj és a 20 liter benzin között kell :D

2007.03.22. 20:13

Istenem, de gyönyörű hangja lehet a V12-nek.........
Ha megveszed, kérek egy szép mp3-as hangot :)

2007.03.22. 21:08

killerrobert írta:Istenem, de gyönyörű hangja lehet a V12-nek.........
Ha megveszed, kérek egy szép mp3-as hangot :)


addig is hallgasd meg ezt:

http://videos.streetfire.net/category/B ... A6DCE8.htm

én emiatt vettem meg az enyémet....

2007.03.23. 07:53

a 15 és a 20 között nincs különbség

gondolkozni az 5 liter gázolaj és a 20 liter benzin között kell :D


Mondasz valamit :D

2007.03.23. 09:19

killerrobert írta:Istenem, de gyönyörű hangja lehet a V12-nek.........
Ha megveszed, kérek egy szép mp3-as hangot :)


Így igaz szép a hangja erről Jolet Úr bővebben mesélhet. Csak annyi a gond, hogy e39-nél lehagytak négyet belőle,de így se csúnya a hangja:)

2007.03.23. 09:24

Diabolica írta:
killerrobert írta:Istenem, de gyönyörű hangja lehet a V12-nek.........
Ha megveszed, kérek egy szép mp3-as hangot :)


addig is hallgasd meg ezt:

http://videos.streetfire.net/category/B ... A6DCE8.htm

én emiatt vettem meg az enyémet....


Igen, igen erről beszélek. Én is hasonlót hallgatok út közben zene helyett. ;) V12vel nincs nagy tapasztalatom (de még lehet:))

2007.03.24. 01:19

Diabolica írta:
killerrobert írta:Istenem, de gyönyörű hangja lehet a V12-nek.........
Ha megveszed, kérek egy szép mp3-as hangot :)


addig is hallgasd meg ezt:

http://videos.streetfire.net/category/B ... A6DCE8.htm

én emiatt vettem meg az enyémet....


aaaaaauuuuu....

520-ast cserélnék 540-re :(
Hozzászólás küldése

VigLink badge