* *
Pontos idő: 2024.03.29. 17:17

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 17870 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 854, 855, 856, 857, 858, 859, 860 ... 894  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.10.21. 22:22 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
Gallaca írta:
Mondjuk gázadagolással változó hang tényleg a viscora hajaz, de az az indítás utáni első 15mp-ben alapjáraton forog annyira, hogy vonyítson? :mrgreen:


Ettől függetlenül úgy tűnik,hogy nincs teljesen tisztában a viszkó működésével,cserélték neki (gondolom nem ok nélkül) és most furcsa hogy rendeltetésszerűen működik.

Még mindig fenntartom hogy nem voltam ott,így lehet más is. :franko:



Sosem hallottam még ezt a hangot, pedig a viszkót nem most cserélték...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.10.21. 22:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.09.10. 21:33
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Szank
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
Ùj vagyok itt nálatok segítségre volna szükségem.
Tulajdonomba jutott egy e39 530d touring m paket. 2001/11 havi, ez eddig nem is volna gond.
Reggelente arra lettem figyelmes hogy a vízhőmérséklet mérő a kèk mezőnek majdnem a közepèn van a mutató. Reggel 30 km megtétele után kb 4 óra állás alatt sem hűl ki a motor a jelenlegi nappali hőviszonyok között. Van benne àllófűtés, csak nem ismerem a működtetését. Erre kellene valami gyógyír (letölthető magyar leíràs) vagy valaki elmondaná hogyan működik. Szerintem bekapcsolgat az állófűtés az a gyanúm. A középkonzol jobb szèlèn elhelyezkedő gombok a következőek: jobb felül audio, középen bal telefonkagyló ikon, jobb TEL felirat, alul bal óra ikon, jobb BC felirat gondolom ezekkel lehet programozni.

Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni.

Üdv mindenkinek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.10.21. 22:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rolly írta:


Sosem hallottam még ezt a hangot, pedig a viszkót nem most cserélték...


Akkor nem tudom,az ilyen "X aktákat" (meg mindent) Gallaca csuklóból nyomja.Ha Ő nem tudja akkor szinte senki.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.10.21. 23:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
fekor írta:
Sziasztok.
Ùj vagyok itt nálatok segítségre volna szükségem.
Tulajdonomba jutott egy e39 530d touring m paket. 2001/11 havi, ez eddig nem is volna gond.
Reggelente arra lettem figyelmes hogy a vízhőmérséklet mérő a kèk mezőnek majdnem a közepèn van a mutató. Reggel 30 km megtétele után kb 4 óra állás alatt sem hűl ki a motor a jelenlegi nappali hőviszonyok között. Van benne àllófűtés, csak nem ismerem a működtetését. Erre kellene valami gyógyír (letölthető magyar leíràs) vagy valaki elmondaná hogyan működik. Szerintem bekapcsolgat az állófűtés az a gyanúm. A középkonzol jobb szèlèn elhelyezkedő gombok a következőek: jobb felül audio, középen bal telefonkagyló ikon, jobb TEL felirat, alul bal óra ikon, jobb BC felirat gondolom ezekkel lehet programozni.

Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni.

Üdv mindenkinek.


Reggel titkos menüben indítózas előtt keresd ki hűtőfolyadék hőmérsékletet. Figyeld használat közben hogy változik a digitális és az analóg mutató. Én ezzel kezdeném, mert a Webasto működése szerintem feltűnne.
Ui.: Titkos menüre a tippek trükkök rovatban találsz útmutatót.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 09:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.03.26. 01:00
Hozzászólások: 6
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nagyon nagy bajban vagyok, és kéne egy nagy segítség! Tegnap leraktam az autót (e39, 523i, 1996-os, manuális) délelőtt 8 óra magasságában, és ma nem akar indulni indulni. Az indítómotor nem akar behúzni, nem pörgeti meg a motort. Aksi jó (feltöltőtt, csere aksival sem indul), biztiket (amihez hozzáfértem) kimértem...jók. EWS, és a riasztó kör ránézésre jó. Az indítómotort nem tudtam megnézni. Betolni egyedül nem tudom, ha lenne valaki aki Fehérvár környékéről személyesen is el tudna jönni, azt nagyon megköszönném!!!
Nagyon kéne az autó a hétvégére!!!
Legyetek szívesek valami ötletet adni, segíteni valahogy!

Segítségeteket, válaszotokat előre is köszönöm!!!

Üdv: Zsolt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 10:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Calypso írta:
Sziasztok!

Nagyon nagy bajban vagyok, és kéne egy nagy segítség! Tegnap leraktam az autót (e39, 523i, 1996-os, manuális) délelőtt 8 óra magasságában, és ma nem akar indulni indulni. Az indítómotor nem akar behúzni, nem pörgeti meg a motort. Aksi jó (feltöltőtt, csere aksival sem indul), biztiket (amihez hozzáfértem) kimértem...jók. EWS, és a riasztó kör ránézésre jó. Az indítómotort nem tudtam megnézni. Betolni egyedül nem tudom, ha lenne valaki aki Fehérvár környékéről személyesen is el tudna jönni, azt nagyon megköszönném!!!
Nagyon kéne az autó a hétvégére!!!
Legyetek szívesek valami ötletet adni, segíteni valahogy!

Segítségeteket, válaszotokat előre is köszönöm!!!

Üdv: Zsolt

Az önindító kattan, vagy semmit nem csinál? Próbáltad megütögetni valamivel. Nem tudsz megkérni járókelőket a betoláshoz?

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 11:16 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.03.26. 01:00
Hozzászólások: 6
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem, az önindító nem csinál semmit. Be tudtuk húzni az autót, úgy elindul. Felálltam aknára, megnézem a sarukat, illetve kettőt odacsapok neki... :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 12:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Testkabeleket nezd at a motor es a kasztni kozott.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 12:45 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.03.26. 01:00
Hozzászólások: 6
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
13,8V-ot mérek az indítómotornál.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 13:30 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.03.26. 01:00
Hozzászólások: 6
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Testkabeleket nezd at a motor es a kasztni kozott.


Nem látok semmilyen kóbor vezetéket....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 13:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Calypso írta:
13,8V-ot mérek az indítómotornál.

Akkor a töltésed jó.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 13:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Calypso írta:
morv írta:
Testkabeleket nezd at a motor es a kasztni kozott.


Nem látok semmilyen kóbor vezetéket....

Azt nézd meg, hogy a behúzómágnesre megy-e ki fesz, amikor indítózol. Lehet, hogy a gyújtáskapcsolód szarakodik. Ha igen, akkor az önindító.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 13:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Calypso írta:
morv írta:
Testkabeleket nezd at a motor es a kasztni kozott.


Nem látok semmilyen kóbor vezetéket....

Fellazult csatlakozas stb.?

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 14:02 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.04. 12:51
Hozzászólások: 50
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Két hete nekem is volt visco parajelenségem.
Rövid út, 10 perc megállás. továbbmenetel, ki kellett tolatnom, ahogy gázt adtam csúszatáshoz olyan volt, mint a turbo, ahogy a motor fordualtszám emelkedett, úgy visított a venti. Kb 10-15mp után elmúlt. Betudtam annak, hogy betapadt talán a visco - elviekben tud olyat, nem? :)

Jobban fájó hibajelenség:
Az elmúlt időkben megemelkedett a fogyasztás városon belül. M54 2.2 dupla vanos, computer szerint nyaldossa a 14.6-ot néha.
Őszintén szólva orvos üzemben van használva, rövid táv napi kétszer-háromszor, de akkor is sokallom. Füstje nincs, azaz fehéres, de az utóbbi párás-taknyos-hideg időszakban ez szvsz normális. Általában elérem a bemelegedett motor szintjét, de az gondolom a kis vízkörben (is?) mér. Olajbetöltő kupakja belülről őzbarna, nem mézes-barnás átlátszó, az para?
Lehet VANOS hiba is?

Ma reggel volt sárga check engine műszerfallámpám, alapjáraton egyenetlen járással elég hideg időben. Alapjáraton nem jelezte, de emelt fordulatnál igen. Újraindítás után jó volt. Legutóbbi ilyen probléma későbbi hibakiolvasásnál katalizátor hibának bizonyult.

Leszervizelve júli végén volt - olaj szűrők folyadékok, azóta volt egy kis vízelfolyás-melegedés parám, de utána autópályán jól viselkedett, 110-nél 7.2-es fogyival jöttem haza mindenféle füst nélkül.

Érdemes amúgy VANOS-t felújítani, vagy merre kotorásszak? Óra szerint kb 300.000 van a mociban.
Igen, tudom, Schnitzer most árul bontott motort… :roll:
üdv és köszi
Zsolt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 15:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
widerstand írta:
Sziasztok!

Két hete nekem is volt visco parajelenségem.
Rövid út, 10 perc megállás. továbbmenetel, ki kellett tolatnom, ahogy gázt adtam csúszatáshoz olyan volt, mint a turbo, ahogy a motor fordualtszám emelkedett, úgy visított a venti. Kb 10-15mp után elmúlt. Betudtam annak, hogy betapadt talán a visco - elviekben tud olyat, nem? :)

Jobban fájó hibajelenség:
Az elmúlt időkben megemelkedett a fogyasztás városon belül. M54 2.2 dupla vanos, computer szerint nyaldossa a 14.6-ot néha.
Őszintén szólva orvos üzemben van használva, rövid táv napi kétszer-háromszor, de akkor is sokallom. Füstje nincs, azaz fehéres, de az utóbbi párás-taknyos-hideg időszakban ez szvsz normális. Általában elérem a bemelegedett motor szintjét, de az gondolom a kis vízkörben (is?) mér. Olajbetöltő kupakja belülről őzbarna, nem mézes-barnás átlátszó, az para?
Lehet VANOS hiba is?

Ma reggel volt sárga check engine műszerfallámpám, alapjáraton egyenetlen járással elég hideg időben. Alapjáraton nem jelezte, de emelt fordulatnál igen. Újraindítás után jó volt. Legutóbbi ilyen probléma későbbi hibakiolvasásnál katalizátor hibának bizonyult.

Leszervizelve júli végén volt - olaj szűrők folyadékok, azóta volt egy kis vízelfolyás-melegedés parám, de utána autópályán jól viselkedett, 110-nél 7.2-es fogyival jöttem haza mindenféle füst nélkül.

Érdemes amúgy VANOS-t felújítani, vagy merre kotorásszak? Óra szerint kb 300.000 van a mociban.
Igen, tudom, Schnitzer most árul bontott motort… :roll:
üdv és köszi
Zsolt

Sztem ha dob lampat is akkor egy rendes diagot neki, olcsobb, mint talalomra elkezdeni alkatreszeket cserelgetni. Utolso benzines kocsimnal a lambda hiba csinalt emelt fogyasztast, akkor a fuston is erezheto volt, hogy tul dus a keverek.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 15:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Vettem gyári Hella hátsó lámpát a gépbe, a beázás miatt, mivel Depo volt és láttam, hogy a lámpa tömítése miatt állt a víz a kocsi hátuljában. Be is tettem, ma teszteltem és észre vettem, hogy valahonnan még mindig bejut egy picit a víz. Kikaptam a hátuljából a cuccosokat. Megnéztem a víz folyási útját és az aksi mögé vezetett. Kivettem az akkumulátort is és láttam, hogy az aksi mögött - a képen látható - kis gumicső lóg ki a kasztniból. A cső végén egy kis gumitömítés van ami tiszta vizes volt. Vélhetően onnan folyik, nagyon más helyről nem tud szerintem. Kérdésem az lenne, hogy mi célt szolgál ez a cső, valaki találkozott már ilyennel? Honnan az istenből folyhat még be, ha nem innen?

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 15:53 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2010.01.27. 01:00
Hozzászólások: 724
Tartózkodási hely: Szentgotthárd
Adott köszi: 42 alkalommal
Kapott köszik: 36 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 320iAM52TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Rolly írta:
Sziasztok!

Vettem gyári Hella hátsó lámpát a gépbe, a beázás miatt, mivel Depo volt és láttam, hogy a lámpa tömítése miatt állt a víz a kocsi hátuljában. Be is tettem, ma teszteltem és észre vettem, hogy valahonnan még mindig bejut egy picit a víz. Kikaptam a hátuljából a cuccosokat. Megnéztem a víz folyási útját és az aksi mögé vezetett. Kivettem az akkumulátort is és láttam, hogy az aksi mögött - a képen látható - kis gumicső lóg ki a kasztniból. A cső végén egy kis gumitömítés van ami tiszta vizes volt. Vélhetően onnan folyik, nagyon más helyről nem tud szerintem. Kérdésem az lenne, hogy mi célt szolgál ez a cső, valaki találkozott már ilyennel? Honnan az istenből folyhat még be, ha nem innen?

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


EZ NEM Az akksi kondenzviz elvezető csöve?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 16:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
adam001 írta:
Rolly írta:
Sziasztok!

Vettem gyári Hella hátsó lámpát a gépbe, a beázás miatt, mivel Depo volt és láttam, hogy a lámpa tömítése miatt állt a víz a kocsi hátuljában. Be is tettem, ma teszteltem és észre vettem, hogy valahonnan még mindig bejut egy picit a víz. Kikaptam a hátuljából a cuccosokat. Megnéztem a víz folyási útját és az aksi mögé vezetett. Kivettem az akkumulátort is és láttam, hogy az aksi mögött - a képen látható - kis gumicső lóg ki a kasztniból. A cső végén egy kis gumitömítés van ami tiszta vizes volt. Vélhetően onnan folyik, nagyon más helyről nem tud szerintem. Kérdésem az lenne, hogy mi célt szolgál ez a cső, valaki találkozott már ilyennel? Honnan az istenből folyhat még be, ha nem innen?

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


EZ NEM Az akksi kondenzviz elvezető csöve?


Lehet, hogy az, de miért nem megy be sehova a másik vége, vagy simán engedi lefolyni a csomagtartó aljába ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 19:54 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.13. 08:22
Hozzászólások: 35
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rolly írta:
adam001 írta:
Rolly írta:
Sziasztok!

Vettem gyári Hella hátsó lámpát a gépbe, a beázás miatt, mivel Depo volt és láttam, hogy a lámpa tömítése miatt állt a víz a kocsi hátuljában. Be is tettem, ma teszteltem és észre vettem, hogy valahonnan még mindig bejut egy picit a víz. Kikaptam a hátuljából a cuccosokat. Megnéztem a víz folyási útját és az aksi mögé vezetett. Kivettem az akkumulátort is és láttam, hogy az aksi mögött - a képen látható - kis gumicső lóg ki a kasztniból. A cső végén egy kis gumitömítés van ami tiszta vizes volt. Vélhetően onnan folyik, nagyon más helyről nem tud szerintem. Kérdésem az lenne, hogy mi célt szolgál ez a cső, valaki találkozott már ilyennel? Honnan az istenből folyhat még be, ha nem innen?

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


EZ NEM Az akksi kondenzviz elvezető csöve?


Lehet, hogy az, de miért nem megy be sehova a másik vége, vagy simán engedi lefolyni a csomagtartó aljába ?


nem volt valaha hátul légrugós az autód? az enyémben ilyesmi kemény műanyag csövek rohangálnak, igaz kék és piros...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 20:11 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
andrás írta:
Rolly írta:
adam001 írta:
Rolly írta:
Sziasztok!

Vettem gyári Hella hátsó lámpát a gépbe, a beázás miatt, mivel Depo volt és láttam, hogy a lámpa tömítése miatt állt a víz a kocsi hátuljában. Be is tettem, ma teszteltem és észre vettem, hogy valahonnan még mindig bejut egy picit a víz. Kikaptam a hátuljából a cuccosokat. Megnéztem a víz folyási útját és az aksi mögé vezetett. Kivettem az akkumulátort is és láttam, hogy az aksi mögött - a képen látható - kis gumicső lóg ki a kasztniból. A cső végén egy kis gumitömítés van ami tiszta vizes volt. Vélhetően onnan folyik, nagyon más helyről nem tud szerintem. Kérdésem az lenne, hogy mi célt szolgál ez a cső, valaki találkozott már ilyennel? Honnan az istenből folyhat még be, ha nem innen?

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


EZ NEM Az akksi kondenzviz elvezető csöve?


Lehet, hogy az, de miért nem megy be sehova a másik vége, vagy simán engedi lefolyni a csomagtartó aljába ?


nem volt valaha hátul légrugós az autód? az enyémben ilyesmi kemény műanyag csövek rohangálnak, igaz kék és piros...


Nem tudok róla...

De ennyit találtam http://bmw.e39.hu/Akksi.htm
Azonban az enyém nem megy a másik vége a kasztniba így csavartam bele egy csavart, hogy ne folyjon vissza a víz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 17870 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 854, 855, 856, 857, 858, 859, 860 ... 894  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 50 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator