Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)

2006.09.27. 20:30

Sziasztok. Azért nyitottam ezt az oldalt, hogy a verdákon felmerülő hibákat és azokra a megoldást le tudjuk írni. Segítve azt, hogy ha valami hibajelenség van, akkor könnyebben lehessen azt beazonosítani. Szerintem így kisebb az esélye, hogy megvezetnek szervízben is.
Hogy könnyebben áttekinthető legyen az egész: HIBA és MEGOLDÁS gyors ismertetőkre gondolok. Így talán nem unjuk meg, mire az összes bejegyzés végére érünk.

Már mondom is az én példámat

HIBA
530D alapjáraton elkezdett billegni. 1 henger néha kihagy. Utána már végig kihagy. Teljesítmény semmi, jobban füstöl, végsebesség talán 100-110. Gyorsulás nulla. Tiszta ciki vele menni, mint egy traktor.

MEGOLDÁS
Szervíz szerint kábel köteg 25000-ért de lehet, hogy befecskendező is 80000-ért.
Szerencsére csak a kábel köteg kellett.


Remélem sok példát be tudunk itt gyűjteni.

Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS

2006.09.27. 20:35

Már mondom is az én példámat

HIBA
530D alapjáraton elkezdett billegni. 1 henger néha kihagy. Utána már végig kihagy. Teljesítmény semmi, jobban füstöl, végsebesség talán 100-110. Gyorsulás nulla. Tiszta ciki vele menni, mint egy traktor.

MEGOLDÁS
Szervíz szerint kábel köteg 25000-ért de lehet, hogy befecskendező is 80000-ért.
Szerencsére csak a kábel köteg kellett.


Remélem sok példát be tudunk itt gyűjteni.[/quote]

:idea: DDDDD:-) Az igazi megoldás azért az lett volna, ha leírod, hogy a kábelkötegeben melyik színkódú kábeleket kellett volna újarfűzni ....... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

(csak ugratlak...)

2006.10.01. 21:53

Hiba
Két tipikus hibára hívnám fel a figyelmeteket.
Közös csöves motorokra vonatkozik elsősorban./520D-525D-530D/
Ezeknél a motoroknál üzemmelegen is izzít,ha úgy érzi az elektronika./környezetvédelmi szempontok miatt igy tökéletesíti az égést/
Nagyon nagy igénybevételnek vannak kitéve a gyertyák.Úgy tudom 50000km-enként előírás a csere.Csak jó minőséget szabad használni/pl.NGK/
Be tud csöppenni a hegye,összeverhet hengert,hengerfejet,szelepeket.
Másik hiba:
A szívócső rövid-hosszú térelválasztását egy vákummal mozgatott rendszerrel oldotta meg a gyártó.Egy tengely 4-6 pillangószelepet mozgat.
Nagyon vékony a tengely is,de igen pici/kb.1mm-es/ a két szegecs,ami tartja.Ez meg tud lazulni,és be tud esni a motorba.Csúnyán szét tud verni mindent.Hallottam olyan véleményt is,márkaszervízben dolgozó szerelőtől,hogy megelőzésképpen kiherélik ezt a rendszert.Ez nem az én tanácsom,csak hallottam.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek mmtechnic az itt látható tagok köszönték meg: Gyevigeri
Értékelés: 4.76%

2006.10.02. 09:01

mmtechnic írta:Hiba
Két tipikus hibára hívnám fel a figyelmeteket.
Közös csöves motorokra vonatkozik elsősorban./520D-525D-530D/
Ezeknél a motoroknál üzemmelegen is izzít,ha úgy érzi az elektronika./környezetvédelmi szempontok miatt igy tökéletesíti az égést/
Nagyon nagy igénybevételnek vannak kitéve a gyertyák.Úgy tudom 50000km-enként előírás a csere.Csak jó minőséget szabad használni/pl.NGK/
Be tud csöppenni a hegye,összeverhet hengert,hengerfejet,szelepeket.
Másik hiba:
A szívócső rövid-hosszú térelválasztását egy vákummal mozgatott rendszerrel oldotta meg a gyártó.Egy tengely 4-6 pillangószelepet mozgat.
Nagyon vékony a tengely is,de igen pici/kb.1mm-es/ a két szegecs,ami tartja.Ez meg tud lazulni,és be tud esni a motorba.Csúnyán szét tud verni mindent.Hallottam olyan véleményt is,márkaszervízben dolgozó szerelőtől,hogy megelőzésképpen kiherélik ezt a rendszert.Ez nem az én tanácsom,csak hallottam.


Szerencsére az 520d-re nem igaz, mert adagolós, változó szívócsőhossz nélkül, ellenben a 150 lovas 320d-re igaz. Én is találkoztam olyannal, amin konkrétan eltört a tengel és beszívta azt a pillangószelepet, csodával határos módon minden gond nélkül átjutott a szelepeken, és a turbón.

2006.10.03. 22:36

Sziasztok,

Nekem 528i-m van. Egy kicsit más, mint a dízel testvérei :)
Mostanában a "Nebellicht vo prüfen" felirattal találkozom a műszerfalon leállítás után. Gondolom itt a ködfényszóróimra hívja fel a figyelmemet. Nos, leellenőriztem. Semmi probléma nincs, minden zsír. Ellenőrzés után abba is hagyta a figyelmeztetést. Ma viszont újra és újra előjött. Ezt úgy képzeljéetek el, hogy 15km-es szakaszon vagy 2 szer, újra ellenőrzöm, de semmi rendellenességet nem tapasztaltam.
Szerintetek?
Köszi!

2006.10.04. 11:35

petikz írta:Sziasztok,

Nekem 528i-m van. Egy kicsit más, mint a dízel testvérei :)
Mostanában a "Nebellicht vo prüfen" felirattal találkozom a műszerfalon leállítás után. Gondolom itt a ködfényszóróimra hívja fel a figyelmemet. Nos, leellenőriztem. Semmi probléma nincs, minden zsír. Ellenőrzés után abba is hagyta a figyelmeztetést. Ma viszont újra és újra előjött. Ezt úgy képzeljéetek el, hogy 15km-es szakaszon vagy 2 szer, újra ellenőrzöm, de semmi rendellenességet nem tapasztaltam.
Szerintetek?
Köszi!


Szirintem pillanatnyi kontakthiba, cseréld ki mindkettőben az izzót, takaritsd meg az érintkezőket, mind a ködlámpán belül, mind pedig a ködlámpán kívül, ha ezek után sem szűnik meg, akkor nézz rá a biztosítékra is. Én épp biztosítékkal szívtam a minap egy Alpinában, nem ment az ablakspricni, meg a belső világítás. Látszólag jó volt a biztosíték, műszer sem mutatott szakadást, és még sem volt jó valami benne, mert ha erősebben megnyomtam befelé, akkor jó volt minden. Esetleg még kábelszakadás, vagy LKM hiba.

2006.10.05. 17:51

Én a következő dologgal próbálok segíteni azoknak,akik hasonló problémával küzködnek!Igaz,páran már írták hogy ez lessz rá a megoldás de most én is megbizonyosodtam róla.


HIBA:A fűtőventillátorom össze-vissza bekapcsolt és lökte befelé a levegőt.Még akkor is működött,ha még be sem raktam a kulcsot a helyére.


MEGOLDÁS: :idea: Ventillátor végfok csere.(12000 helyett 22000ft)Mert már nem gyártják a régit és az uj ennyibe kerül.Úgyhogy ez friss adat,10 hó 04-ei.Amúgy ez a kis kütyü a kesztyűtartó mögött,beljebb található.Cseréje kb 2 perc.(Szinva Miskolc)

UI:Remélem ti nem szívtok annyit vele mint én,mert halogattam a cseréjét és folyton leszívta az akksimat!
:D

2006.10.05. 17:57

Sajnos nélkülöznötök kell holnaptól a társságomat(gondolom mennyire :lol: ) 2 hétig,mert Görögországban leszünk ( a kiccsaládom részírű)! :lol: :lol: :lol: De majd gondolok minden tagra majd a tengerparton. :D

2006.10.05. 20:11

Szupercsiki írta:Sajnos nélkülöznötök kell holnaptól a társságomat(gondolom mennyire :lol: ) 2 hétig,mert Görögországban leszünk ( a kiccsaládom részírű)! :lol: :lol: :lol: De majd gondolok minden tagra majd a tengerparton. :D



:nyelves:

2006.10.05. 20:37

Szupercsiki írta:Én a következő dologgal próbálok segíteni azoknak,akik hasonló problémával küzködnek!Igaz,páran már írták hogy ez lessz rá a megoldás de most én is megbizonyosodtam róla.


HIBA:A fűtőventillátorom össze-vissza bekapcsolt és lökte befelé a levegőt.Még akkor is működött,ha még be sem raktam a kulcsot a helyére.


MEGOLDÁS: :idea: Ventillátor végfok csere.(12000 helyett 22000ft)Mert már nem gyártják a régit és az uj ennyibe kerül.Úgyhogy ez friss adat,10 hó 04-ei.Amúgy ez a kis kütyü a kesztyűtartó mögött,beljebb található.Cseréje kb 2 perc.(Szinva Miskolc)

UI:Remélem ti nem szívtok annyit vele mint én,mert halogattam a cseréjét és folyton leszívta az akksimat!
:D


Csak a chip volt ennyi vagy komplett panel?
Nekem a CD végfok szállt el, és 1500ft/db áron vettem 2 és kicserélték.
Ezt nem lehet ugyanígy?
Végfok végfok nem? :?:

2006.10.05. 20:45

Sepi írta:
Szupercsiki írta:Én a következő dologgal próbálok segíteni azoknak,akik hasonló problémával küzködnek!Igaz,páran már írták hogy ez lessz rá a megoldás de most én is megbizonyosodtam róla.


HIBA:A fűtőventillátorom össze-vissza bekapcsolt és lökte befelé a levegőt.Még akkor is működött,ha még be sem raktam a kulcsot a helyére.


MEGOLDÁS: :idea: Ventillátor végfok csere.(12000 helyett 22000ft)Mert már nem gyártják a régit és az uj ennyibe kerül.Úgyhogy ez friss adat,10 hó 04-ei.Amúgy ez a kis kütyü a kesztyűtartó mögött,beljebb található.Cseréje kb 2 perc.(Szinva Miskolc)

UI:Remélem ti nem szívtok annyit vele mint én,mert halogattam a cseréjét és folyton leszívta az akksimat!
:D


Csak a chip volt ennyi vagy komplett panel?
Nekem a CD végfok szállt el, és 1500ft/db áron vettem 2 és kicserélték.
Ezt nem lehet ugyanígy?
Végfok végfok nem? :?:


Ha jól emlékszem ez már téma volt valahol, és mintha azt mondták volna, hogy a chip csere nem lehetséges, mert az egész panel gyantával van vastagon leöntve.

sok-sok hibám van még...

2006.10.05. 22:24

Sziasztok!

Segítséget kérek Tőletek, mert egy csomó zavaró hibám van, amire még nem találtam megoldásokat:

1. Rádió minden indításra a rádió elfelejti a Balace és Fader és alap hangerő beállításokat (indításkor nagyon hangos lesz és csak az egyik oldalon és elöl szól csak)

2. a Computer nekem is állandóan az első fényszóróra és a hűtővízre "'panaszkodik" pedig mindent rendben találok

3. a csomagtér ajtót nem tudom kinyitni (nem találom a vész kinyitót belülről amit a fórumon is olvastam) a zár csak zörög és nem nyílik. Megpróbáltam azt az elemet lecsavarozni belülről, amibe beakad a zár nyelve, de avval együtt sem tudtam kinyitni

Ezek lennének az első körben...

Köszönöm a segítséget.

András

2006.10.05. 22:26

Ja, és még egy: hol található az az utas ülés érzékelő, ami miatt világít a légzsák lámpa?...

Re: sok-sok hibám van még...

2006.10.05. 22:45

GAndras írta:Sziasztok!

Segítséget kérek Tőletek, mert egy csomó zavaró hibám van, amire még nem találtam megoldásokat:

1. Rádió minden indításra a rádió elfelejti a Balace és Fader és alap hangerő beállításokat (indításkor nagyon hangos lesz és csak az egyik oldalon és elöl szól csak)

2. a Computer nekem is állandóan az első fényszóróra és a hűtővízre "'panaszkodik" pedig mindent rendben találok

3. a csomagtér ajtót nem tudom kinyitni (nem találom a vész kinyitót belülről amit a fórumon is olvastam) a zár csak zörög és nem nyílik. Megpróbáltam azt az elemet lecsavarozni belülről, amibe beakad a zár nyelve, de avval együtt sem tudtam kinyitni

Ezek lennének az első körben...

Köszönöm a segítséget.

András


A vésznyitót nekem írta rhantos de az touringra írta nem tudom sedánon van-e.

2006.10.05. 22:48

GAndras írta:Ja, és még egy: hol található az az utas ülés érzékelő, ami miatt világít a légzsák lámpa?...

A kárpit alatt van.Szétkel szedni az ülést hozzá lefejteni a bőrt(vagy kárpitot)és az allat van az üléslapban.

2006.10.05. 22:53

Sepi írta:
Szupercsiki írta:Én a következő dologgal próbálok segíteni azoknak,akik hasonló problémával küzködnek!Igaz,páran már írták hogy ez lessz rá a megoldás de most én is megbizonyosodtam róla.


HIBA:A fűtőventillátorom össze-vissza bekapcsolt és lökte befelé a levegőt.Még akkor is működött,ha még be sem raktam a kulcsot a helyére.


MEGOLDÁS: :idea: Ventillátor végfok csere.(12000 helyett 22000ft)Mert már nem gyártják a régit és az uj ennyibe kerül.Úgyhogy ez friss adat,10 hó 04-ei.Amúgy ez a kis kütyü a kesztyűtartó mögött,beljebb található.Cseréje kb 2 perc.(Szinva Miskolc)

UI:Remélem ti nem szívtok annyit vele mint én,mert halogattam a cseréjét és folyton leszívta az akksimat!
:D


Csak a chip volt ennyi vagy komplett panel?
Nekem a CD végfok szállt el, és 1500ft/db áron vettem 2 és kicserélték.
Ezt nem lehet ugyanígy?
Végfok végfok nem? :?:


Alles!Egyben van minden!Nem tudom ki emlékszik még rá,de voltak régebben olyan természetgyógyászok (vagy minek nevezzem őket),A TV-ben akik puszta kézzel műtöttek vagy legalábbis úgy nézett ki a TV-n keresztül!Tehát az ember köldökénél benyúltak az ember hasába és kivettek valami véres mócsingot,majd letörölték a páciens hasát és láss csodát nem volt vágás nyom,stb..A beteg pedig meggyógyult! :roll:

Na Sepi gondolom nem ilyen hosszú magyarázatra számítottál,de ugyanez volt csak autósra lefordítva! :lol:

Kéz benyúl autóba,kivesz egy forró aluöntvényt ami tüskés rudacskákból áll és van rajta 1 csati + miegymás,majd ugyanilyet visszarak és tartja a markát,hogy fizessek!

2006.10.05. 22:57

Köszönöm a gyors reagálásokat!!! Így úgy érzem van remény a megcsinálásokra is!

1. nekem sedan van,mint látható és órákat csúszkáltam már hanyat fekve az ülés felöl a csomagtartóban zseblámpával, de nam találtam meg, hogy tudnám szétszedni. Az ajtót takaró kárpitot csak akkor lehet szétszedni, ha ki van nyitva az ajtó (de nincs) és a tartó fül lecsavarozása után sem nyílt ki az ajtó. Avval vigazstalom magam, hogy legalább nem tudják feltörni...

2. Itthon nem lehet kicserélni azt az ülés alatti érzékelőt? Nem vagyok kárpitos ugye... (és plüss üléseim vannak) kontakt hiba nem lehet? Olvastam, hogvy valamelyik klubtagnak többszöri reset után eltünt...

2006.10.05. 23:04

GAndras írta:Köszönöm a gyors reagálásokat!!! Így úgy érzem van remény a megcsinálásokra is!

1. nekem sedan van,mint látható és órákat csúszkáltam már hanyat fekve az ülés felöl a csomagtartóban zseblámpával, de nam találtam meg, hogy tudnám szétszedni. Az ajtót takaró kárpitot csak akkor lehet szétszedni, ha ki van nyitva az ajtó (de nincs) és a tartó fül lecsavarozása után sem nyílt ki az ajtó. Avval vigazstalom magam, hogy legalább nem tudják feltörni...

2. Itthon nem lehet kicserélni azt az ülés alatti érzékelőt? Nem vagyok kárpitos ugye... (és plüss üléseim vannak) kontakt hiba nem lehet? Olvastam, hogvy valamelyik klubtagnak többszöri reset után eltünt...

Még énse szedtem szét de szerintem megoldható csak egy ügyes kéz kérdése! :lol:
Általába szakadt szokot lenni az érzékelő.De bármi lehet :!: :!:

2006.10.05. 23:16

Szia Admin!

Te tudsz nekem segítenik kép feltöltésben is? Nem tudok a profilomban képet feltölteni, mindig azt írja ki, hogy csak a megadott méretű lehet (110x150), pedig jó a méretem!! Mégsem megy. Segíts ha tudsz.

Egyedül nem állok neki az ülés szétszedésének...

2006.10.05. 23:21

GAndras írta:Szia Admin!

Te tudsz nekem segítenik kép feltöltésben is? Nem tudok a profilomban képet feltölteni, mindig azt írja ki, hogy csak a megadott méretű lehet (110x150), pedig jó a méretem!! Mégsem megy. Segíts ha tudsz.

Egyedül nem állok neki az ülés szétszedésének...

A fájl mérete nem lehet nagyobb 12kb-nál!
De küldtem mailt :!:
Hozzászólás küldése

VigLink badge