* *
Pontos idő: 2024.05.05. 20:19

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 17870 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 894  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Nem mindig izzít!!!!
HozzászólásElküldve: 2006.10.19. 10:41 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.10.05. 00:00
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Steven530d írta:
oramu írta:
Sziasztok! Nekem egy 2001-es 520d touringem van.

A következő a problémám: Teljesen hideg motornál reggel szépen izzít a gép (Kiírja a panel a VORGLÜHEN feliratot) Be is indul egy-két fordulatra az autó azonnal, de ezután félhideg állapotban, már nem hajlandó többet izzítani, emiatt nehezen is indul (néha 6-8-at is forog mire szerencsétlen beindul) Melegen természetesen megint szépen idul, hiszen ilyenkor már amúgy sem ízzítana. Tapasztalt-e már valaki ilyet??? Van-e valami jeladó ami téves adatot küld a computernek, hogy izzítson-e vagy sem!!! Izzítógyertyákat kicseréltem vadi újjak vannak benne. De biztos nem ez a gond, mert ha írja a VORGLÜHEN (izzítás) feliratot akkor szépen indul a gép. Várom tapasztalataitokat. Előre is köszi aki tud segíteni.


Nekem akkor csinált ilyet anno, amikor gyengélkedett az akksi! Egy próbát megér, töltsd fel és teszteld.





Az akksira én is gyanakodok, kipróbálom egy újjal, szerencsére pont van egy másik kocsiban új akksim, hátha ez a gond. Aztán ha nem még lehet tanakodnom!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.19. 12:55 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.10. 00:00
Hozzászólások: 122
Tartózkodási hely: Bp.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Pár hozzászólással ezelőtt kérdeztem egy dugóban leállós problémát.
Valaki írta, hogy az automata fűtés bekapcsolt állapotában amikor éppen bekapcsolja a fűtőventillátort esetleg megránthatja az alapjáratot talán még le is áll.

Eddigi tapasztalat:

valóban ha állandóan megy vagy nem megy a fűtés, akkor (eddig még) nem volt leállás. viszont ha automatán megy akkor már kétszer is történt ilyen eset.

A kérdés az, hogy mit lehet tenni ezzel? Amúgy az alapjáratom mint a cövek, meg sem mozdul nem ingadozik, semmi!
Van valami szoftver frissítés vagy ilyesmi????

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.19. 14:37 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem lehet, hogy az alapjárati levegőt szabályozó motor ragad be? Ez más típusoknál gyakori hiba és a szimptómák alapján el is képzelhető - hirtelen kompenzálni kellene a megnövekedett terhelést, de a beragadt szelep nem tud olyan gyorsan reagálni és lefullad. Ez a beragadás szokta még azt is csinálni, amikor kezdene éppen lefulladni, majd hirtelen felpörög a motor: ilyenkor erölködik a szelep, majd amikor a beragadás hirtelen megszűnik, akkor túllendül és túl sok levegőt ad.
Valahogy így képzelem én, aztán lehet, hogy tök hülyeség.

Két tény viszont van: a szerelőm azt mondta, hogy még az M52TU motorokban is van ilyen állító szelep az elektormos gázpedál ellenére. A másik az, hogy az off passatomba 120k lett volna egy ilyen kis pi...nyi állítómotor, és nem hiszem, hogy a hathengeres benzinfalóba sokkal kevesebbe kerülne...
Ja, és eszembe jutott egy harmadik: vater off 9000ében ugyanezt a problémát egyszerű benzines kimosással tökéletesen orvosolták - ez a budget solution :)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára efer 2006.10.19. 22:32-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.19. 14:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.10. 00:00
Hozzászólások: 122
Tartózkodási hely: Bp.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi, azt hiszem a hétvégén karbantartok a motortérben :)

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.19. 19:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo urak!

Köszönöm Pitbullnak az együttérzést, qqriq-1-nek ls Sepinek az infót és a tanácsot. Akkor hát megpróbálkozunk a dologgal. :P


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nem mindig izzít!!!!
HozzászólásElküldve: 2006.10.20. 15:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.10.05. 00:00
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
oramu írta:
Steven530d írta:
oramu írta:
Sziasztok! Nekem egy 2001-es 520d touringem van.

A következő a problémám: Teljesen hideg motornál reggel szépen izzít a gép (Kiírja a panel a VORGLÜHEN feliratot) Be is indul egy-két fordulatra az autó azonnal, de ezután félhideg állapotban, már nem hajlandó többet izzítani, emiatt nehezen is indul (néha 6-8-at is forog mire szerencsétlen beindul) Melegen természetesen megint szépen idul, hiszen ilyenkor már amúgy sem ízzítana. Tapasztalt-e már valaki ilyet??? Van-e valami jeladó ami téves adatot küld a computernek, hogy izzítson-e vagy sem!!! Izzítógyertyákat kicseréltem vadi újjak vannak benne. De biztos nem ez a gond, mert ha írja a VORGLÜHEN (izzítás) feliratot akkor szépen indul a gép. Várom tapasztalataitokat. Előre is köszi aki tud segíteni.


Nekem akkor csinált ilyet anno, amikor gyengélkedett az akksi! Egy próbát megér, töltsd fel és teszteld.





Az akksira én is gyanakodok, kipróbálom egy újjal, szerencsére pont van egy másik kocsiban új akksim, hátha ez a gond. Aztán ha nem még lehet tanakodnom!



Na kipróbáltam egy új akksit, de nem javult meg a dolog. Egyszerűen csak reggel teljesen hideg motornál hajlandó izzítani (VORGLÜHEN felirat csak ekkor jelenik meg) Ezután napközben már nem hajlandó izzítani többet (pedig a vízhőfok mutató már a kék sávban van, igaz még nem teljesen a nullán) Természetesen így majdnem teljesen hidegen szerencsétlen forog vagy 6-8-at mire elkapja. Továbbra is várom a tanácsokat. Előre is köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nem mindig izzít!!!!
HozzászólásElküldve: 2006.10.21. 12:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.30. 00:00
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
oramu írta:
Sziasztok! Nekem egy 2001-es 520d touringem van.

A következő a problémám: Teljesen hideg motornál reggel szépen izzít a gép (Kiírja a panel a VORGLÜHEN feliratot) Be is indul egy-két fordulatra az autó azonnal, de ezután félhideg állapotban, már nem hajlandó többet izzítani, emiatt nehezen is indul (néha 6-8-at is forog mire szerencsétlen beindul) Melegen természetesen megint szépen idul, hiszen ilyenkor már amúgy sem ízzítana. Tapasztalt-e már valaki ilyet??? Van-e valami jeladó ami téves adatot küld a computernek, hogy izzítson-e vagy sem!!! Izzítógyertyákat kicseréltem vadi újjak vannak benne. De biztos nem ez a gond, mert ha írja a VORGLÜHEN (izzítás) feliratot akkor szépen indul a gép. Várom tapasztalataitokat. Előre is köszi aki tud segíteni.


Nekem azt mondták amikor izzítógyertya problémám volt,hogy ezek a dieselek már elindulnak izzítás nélkül is.Az enyém csak bőven 0 fok alatt izzít és simán elindult egy hibás gyertyával is.Én nem lennék biztos benne,hogy az izzítással van baj.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.21. 12:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.30. 00:00
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
GAndras írta:
Most jutott eszembe, hogy még itt nem kértem segítséget visszapillantó tükör ügyében!! Ugyanis úgy vásároltam a kocsit, hogy kilopták belőle a tükör lapokat... Azóta (kb 1,5 hónapja) szívok ezzel a problémával. (másodlagos, hogy a keresekdő csak jelképes összeggel járult hozzá a probléma megoldásához). Utánajárások után kiderült, hogy nekem a tükrök is fény hatására elsötétülnek, tehát nem a szokásos ház és lap való bele (talán a korabeli 7-s tükrét mondogaták nekem). Tovább nehezíti a problémát, hogy a jobb oldaliból azt a gyűrűt is eltörték, amire rá kel pattintani a tükör lapot (és a fekete keretet is eltörték).
Tehát a kérdésem a következő: tud valaki olcsón (olcsóbban) belevaló tükör lapot (eddigi ajánlat 25e Ft elsötétülős, 16e ft sima kék) bal oldalra és esetleg egy komplett jobb oldali tükröt vagy a belevaló alkatrészeket (gyűrű talán motorral(??) és tükör lapot bele. A fekete műanyag darabjai megvannak, ha nincs más megoldás összeragasztom. Ja és abba sem halok bele, ha nem lesz elsötétülős tükröm, csak már lenne...

Üdv,

András


Ha még aktuális nekem van egy jobbos (azt hiszem a bal oldalra is jó) fényre sötédedő tükörlapom. Az ára 20.000,-ft.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nem mindig izzít!!!!
HozzászólásElküldve: 2006.10.21. 18:20 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.10.05. 00:00
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
laci03 írta:
oramu írta:
Sziasztok! Nekem egy 2001-es 520d touringem van.

A következő a problémám: Teljesen hideg motornál reggel szépen izzít a gép (Kiírja a panel a VORGLÜHEN feliratot) Be is indul egy-két fordulatra az autó azonnal, de ezután félhideg állapotban, már nem hajlandó többet izzítani, emiatt nehezen is indul (néha 6-8-at is forog mire szerencsétlen beindul) Melegen természetesen megint szépen idul, hiszen ilyenkor már amúgy sem ízzítana. Tapasztalt-e már valaki ilyet??? Van-e valami jeladó ami téves adatot küld a computernek, hogy izzítson-e vagy sem!!! Izzítógyertyákat kicseréltem vadi újjak vannak benne. De biztos nem ez a gond, mert ha írja a VORGLÜHEN (izzítás) feliratot akkor szépen indul a gép. Várom tapasztalataitokat. Előre is köszi aki tud segíteni.


Nekem azt mondták amikor izzítógyertya problémám volt,hogy ezek a dieselek már elindulnak izzítás nélkül is.Az enyém csak bőven 0 fok alatt izzít és simán elindult egy hibás gyertyával is.Én nem lennék biztos benne,hogy az izzítással van baj.




Lehet, hogy igazad van, de akkor vajon mi lehet a baj??? Melegen egyből indul, hidegen is izzítás mellett, de ha állok 1-2 órát és a víz visszahül 35-40 fokra akkor már darálni kell a motort, hogy beinduljon. Valszeg ell kell vinnem szervízbe, mert félek a katalizátort is kinyírom így, mert hosszú indítózásnál a felfesleges gázolaj a katalizátorban ég el és ilyenkor bizony lök egy füstöt is és ez nem tesz jót a katalizátornak. Egy kérdés még: porlasztócsúcs hiba nem produkálhat ilyen hibát??? Valamint dízelesektől kérdezném nálatok is csak reggel izzít (vagy nagyon hosszú állás után, vagy 2-3 órás állás után is (majdnem hideg motornál)??? Eddig ugyanis én nem nagyon figyeltem, mert szépen indult és szeretném ha valaki más is megfigyelné az izzítási paramétereket. Előre is köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.21. 18:53 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Régeben mintha Begi klubtársnak letvolna ilyen problémája.Neki ha jólemlékszem porlasztó csucs oldota meg a gondot.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.21. 21:59 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.10.05. 00:00
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Régeben mintha Begi klubtársnak letvolna ilyen problémája.Neki ha jólemlékszem porlasztó csucs oldota meg a gondot.


Igen megtaláltam "begi" hozzászólását, hasonló volt a problémája a nyáron, bár neki melegen sem indult, míg nekem inkább félmelegen nem akar. De építő jellegű választ neki sem adott senki és ő sem írta le később, hogy mi volt a baj, most viszont elég régóta nem látogatott az oldalra, de azért írtam neki egy e-mailt, hátha tud segíteni. Vagy más is, ha olvassa a problémámat.
Azért Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.21. 22:36 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
oramu írta:
admin írta:
Régeben mintha Begi klubtársnak letvolna ilyen problémája.Neki ha jólemlékszem porlasztó csucs oldota meg a gondot.


Igen megtaláltam "begi" hozzászólását, hasonló volt a problémája a nyáron, bár neki melegen sem indult, míg nekem inkább félmelegen nem akar. De építő jellegű választ neki sem adott senki és ő sem írta le később, hogy mi volt a baj, most viszont elég régóta nem látogatott az oldalra, de azért írtam neki egy e-mailt, hátha tud segíteni. Vagy más is, ha olvassa a problémámat.
Azért Köszi!

Az indexen írta le ugyemlékszem.Ritkán jár erre mert eladta az autóját.Kapot egy vissza utasithatatlan árajánlatot.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.22. 09:16 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.30. 00:00
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Az elmúlt télen jelezte a műszer hibatároló kiolvasásnál,hogy izzítógyertya hibám van.Akkor azt mondták a szervízben,hogy ne foglalkozzak a dologgal mert a nagynyomású dieseleknél az izzítás már nem szükséges a motor beindításához elsősorban környezetvédelmi okokból van szükség rá.Mint utólag kiderült az 1-es henger gyertyája ment tönkre.A telet így autóztam végig.Izzítani legfeljebb reggel izzított,akkor is csak minusz ... fokoknál.Indulni ugyanúgy indult mint máskor se rázkódást,se döcögést nem tapasztaltam.Napközben már nem izzított.Szrintem próbáld meg gépre tenni elvileg rögtön megoldódik a probléma és ha elkezdesz vaktában keresgélni lehet,hogy a végén többe kerül mint a hibatároló kiolvasás.(Ahová én járok 5.000,-ft)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.22. 09:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.30. 00:00
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Csak az jutott még eszembe,hogy nekem hasonló tüneteket a feleségem VW-je produkált és ott a hibát egy hőérzékelő szenzor okozta.Ezeknél a computerizált csodáknál már olyan összefüggések vannak amire sokszor álmában sem gondol az ember.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.22. 10:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.10.05. 00:00
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Mindenképp elviszem szervízbe és rátetetem a computerre, mert ráleltem "begi" indexes hozzászólására és ott a computer porlasztócsúcs hibát jelzet, de lehet más is (valami szenzor hiba). Meglátjuk mit mond a computer! Majd jelentkezem, ha meglesz a hiba.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.22. 12:01 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.13. 00:00
Hozzászólások: 59
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
laci03 írta:
Az elmúlt télen jelezte a műszer hibatároló kiolvasásnál,hogy izzítógyertya hibám van.Akkor azt mondták a szervízben,hogy ne foglalkozzak a dologgal mert a nagynyomású dieseleknél az izzítás már nem szükséges a motor beindításához elsősorban környezetvédelmi okokból van szükség rá.Mint utólag kiderült az 1-es henger gyertyája ment tönkre.A telet így autóztam végig.Izzítani legfeljebb reggel izzított,akkor is csak minusz ... fokoknál.Indulni ugyanúgy indult mint máskor se rázkódást,se döcögést nem tapasztaltam.Napközben már nem izzított.Szrintem próbáld meg gépre tenni elvileg rögtön megoldódik a probléma és ha elkezdesz vaktában keresgélni lehet,hogy a végén többe kerül mint a hibatároló kiolvasás.(Ahová én járok 5.000,-ft)


Ha a hibakiolvasásnál csak az izzítógyertya hiba jelenik meg, nem határozza meg a henger számát és az autó egyébként tökéletesen indul, akkor hogyan lehet meghatározni a beteg henger számát? (Nálam ez a helyzet.)
Üdv.

_________________
Leslie


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.22. 12:16 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.22. 01:00
Hozzászólások: 21
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
petikz írta:
Sziasztok,

Nekem 528i-m van. Egy kicsit más, mint a dízel testvérei :)
Mostanában a "Nebellicht vo prüfen" felirattal találkozom a műszerfalon leállítás után. Gondolom itt a ködfényszóróimra hívja fel a figyelmemet. Nos, leellenőriztem. Semmi probléma nincs, minden zsír. Ellenőrzés után abba is hagyta a figyelmeztetést. Ma viszont újra és újra előjött. Ezt úgy képzeljéetek el, hogy 15km-es szakaszon vagy 2 szer, újra ellenőrzöm, de semmi rendellenességet nem tapasztaltam.
Szerintetek?
Köszi!
A hiba oka egyszerü vagy valóban kontakt hiba ha nem akkor az izzóid valósinü hogy be van már feketedve és már nem vesz fel annyi áramot mint amennyit eredetileg kéne ezt érzékeli az elektronika!Tapasztalatból irom izzókat vedd ki nézd meg üdv Fefe


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.22. 14:51 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Tapolca
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hi!

Lenne egy találos kérdésem!

hibatároló kiolvasásakor a klimánál 0A és 79-es ismeretlen hiba üzenet volt tudja valaki a megoldást hogy ezek mit jelentenek??? :?:


valamint 1152 hibakód ami hütöventilátor vezérlés alapjárat hibát jelöl,
ez mit jelent pontosan és m,it(hol) cseréljek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.22. 17:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.30. 00:00
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Leslie33 írta:
laci03 írta:
Az elmúlt télen jelezte a műszer hibatároló kiolvasásnál,hogy izzítógyertya hibám van.Akkor azt mondták a szervízben,hogy ne foglalkozzak a dologgal mert a nagynyomású dieseleknél az izzítás már nem szükséges a motor beindításához elsősorban környezetvédelmi okokból van szükség rá.Mint utólag kiderült az 1-es henger gyertyája ment tönkre.A telet így autóztam végig.Izzítani legfeljebb reggel izzított,akkor is csak minusz ... fokoknál.Indulni ugyanúgy indult mint máskor se rázkódást,se döcögést nem tapasztaltam.Napközben már nem izzított.Szrintem próbáld meg gépre tenni elvileg rögtön megoldódik a probléma és ha elkezdesz vaktában keresgélni lehet,hogy a végén többe kerül mint a hibatároló kiolvasás.(Ahová én járok 5.000,-ft)


Ha a hibakiolvasásnál csak az izzítógyertya hiba jelenik meg, nem határozza meg a henger számát és az autó egyébként tökéletesen indul, akkor hogyan lehet meghatározni a beteg henger számát? (Nálam ez a helyzet.)
Üdv.


Egyenként ki kell mérni a gyertyákat.Nálam amúgy is le kellett venni a szívosort és így elég egyszerű a történet,de ha a jobb pollenszűrő alatti box tetejét leveszed ott is megtalálod az izzító gyerták csatlakozóját.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.10.22. 17:36 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hi!

Ajtó kilincs kicserélve, tényleg 5 perc volt. Ja és 7,5 ezer Ft-ba került az anyag. :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 17870 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 894  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 19 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator