* *
Pontos idő: 2024.03.29. 06:56

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 17870 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 839, 840, 841, 842, 843, 844, 845 ... 894  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.08.18. 15:36 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.29. 00:00
Hozzászólások: 641
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 67 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530iA
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
greeen54 írta:
..hogyan lehet ide MPEG4 formátumú hangot feltölteni??


Töltsd fel először a Youtube-ra és utáni linkeld be ide.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek 2literes.apenta az itt látható tagok köszönték meg: greeen54
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.08.18. 15:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.10. 07:34
Hozzászólások: 87
Tartózkodási hely: Szigethalom - csepel sziget
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
greeen54 írta:
Szép napot!
Tudom, hogy nem e39, de egy barátomnak szeretnék segíteni. Szerintetek mi lehet ez a hang? (Modell: N52b25a E92..benzin)
Hidegen kattog, kb 3 perc után elhallgat, de állítólag nem mindig csinálja. Elméletileg garantált 160e km van az autóban.
Légyszi ne ilyen hozzászólásokat írjatok, hogy abban 300e meg 400e valós km van... :D Arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek mi lehet ez (sejtésünk nekünk is van, de kíváncsi vagyok ki mit mond) illetve, hogy nincsen-e valami típushiba ennél a modellnél ami ezt produkálhatja!? (Valahol olvastam róla valamit, de nem találom)
Üdv.

Húzd le a solenoid csatlakozóját, ha nem ekkor nem kattog, akkor vanos gyűrű csere megoldja. Egyébiránt lehet hidrotőke baja is, ami nem nagy gond, mert kb 3-4000Ft a tőke, csak találd ki melyik az a 24-ből....Diag ezeket nem irja.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Doncso az itt látható tagok köszönték meg: greeen54
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.08.18. 15:52 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.10.04. 16:43
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: Veszprém megye
Adott köszi: 63 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 528iA
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Doncso írta:
greeen54 írta:
Szép napot!
Tudom, hogy nem e39, de egy barátomnak szeretnék segíteni. Szerintetek mi lehet ez a hang? (Modell: N52b25a E92..benzin)
Hidegen kattog, kb 3 perc után elhallgat, de állítólag nem mindig csinálja. Elméletileg garantált 160e km van az autóban.
Légyszi ne ilyen hozzászólásokat írjatok, hogy abban 300e meg 400e valós km van... :D Arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek mi lehet ez (sejtésünk nekünk is van, de kíváncsi vagyok ki mit mond) illetve, hogy nincsen-e valami típushiba ennél a modellnél ami ezt produkálhatja!? (Valahol olvastam róla valamit, de nem találom)
Üdv.

Húzd le a solenoid csatlakozóját, ha nem ekkor nem kattog, akkor vanos gyűrű csere megoldja. Egyébiránt lehet hidrotőke baja is, ami nem nagy gond, mert kb 3-4000Ft a tőke, csak találd ki melyik az a 24-ből....Diag ezeket nem irja.

Köszönöm, továbbítom! Első körben mi is hidrotőkére gyanakodtunk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.08.18. 20:33 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.10. 07:34
Hozzászólások: 87
Tartózkodási hely: Szigethalom - csepel sziget
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
greeen54 írta:
Doncso írta:
greeen54 írta:
Szép napot!
Tudom, hogy nem e39, de egy barátomnak szeretnék segíteni. Szerintetek mi lehet ez a hang? (Modell: N52b25a E92..benzin)
Hidegen kattog, kb 3 perc után elhallgat, de állítólag nem mindig csinálja. Elméletileg garantált 160e km van az autóban.
Légyszi ne ilyen hozzászólásokat írjatok, hogy abban 300e meg 400e valós km van... :D Arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek mi lehet ez (sejtésünk nekünk is van, de kíváncsi vagyok ki mit mond) illetve, hogy nincsen-e valami típushiba ennél a modellnél ami ezt produkálhatja!? (Valahol olvastam róla valamit, de nem találom)
Üdv.

Húzd le a solenoid csatlakozóját, ha nem ekkor nem kattog, akkor vanos gyűrű csere megoldja. Egyébiránt lehet hidrotőke baja is, ami nem nagy gond, mert kb 3-4000Ft a tőke, csak találd ki melyik az a 24-ből....Diag ezeket nem irja.

Köszönöm, továbbítom! Első körben mi is hidrotőkére gyanakodtunk.

Mindenesetre durva lenne, ha egy E92-ben már most hidrotőke probléma alakulna ki. (Azt hittem elirtad, hogy n52b2, én M52B2-re gondoltam, aztán most láttam hogy E92) Szóval ez azért komoly lenne, pár éves az autó....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.08.18. 21:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Olajnyomas egybol felall?

Elnézést az ékezetek miatt! Mobilról pötyögtem.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.08.18. 21:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
greeen54 írta:
Szép napot!
Tudom, hogy nem e39, de egy barátomnak szeretnék segíteni. Szerintetek mi lehet ez a hang? (Modell: N52b25a E92..benzin)
Hidegen kattog, kb 3 perc után elhallgat, de állítólag nem mindig csinálja. Elméletileg garantált 160e km van az autóban.
Légyszi ne ilyen hozzászólásokat írjatok, hogy abban 300e meg 400e valós km van... :D Arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek mi lehet ez (sejtésünk nekünk is van, de kíváncsi vagyok ki mit mond) illetve, hogy nincsen-e valami típushiba ennél a modellnél ami ezt produkálhatja!? (Valahol olvastam róla valamit, de nem találom)
Üdv.


Nálunk a klíma kompresszor adott ki kattogó hangot.Általában indítás után,olyan volt mintha csapágyas lenne a motor.
Aztán gondolt egyet és nem hagyta abba a kattogást,fel kellett újítani.
Ez is n52b25.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Padre540 az itt látható tagok köszönték meg: greeen54
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.08.19. 14:22 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.10.04. 16:43
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: Veszprém megye
Adott köszi: 63 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 528iA
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Doncso írta:
greeen54 írta:
Doncso írta:
greeen54 írta:
Szép napot!
Tudom, hogy nem e39, de egy barátomnak szeretnék segíteni. Szerintetek mi lehet ez a hang? (Modell: N52b25a E92..benzin)
Hidegen kattog, kb 3 perc után elhallgat, de állítólag nem mindig csinálja. Elméletileg garantált 160e km van az autóban.
Légyszi ne ilyen hozzászólásokat írjatok, hogy abban 300e meg 400e valós km van... :D Arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek mi lehet ez (sejtésünk nekünk is van, de kíváncsi vagyok ki mit mond) illetve, hogy nincsen-e valami típushiba ennél a modellnél ami ezt produkálhatja!? (Valahol olvastam róla valamit, de nem találom)
Üdv.

Húzd le a solenoid csatlakozóját, ha nem ekkor nem kattog, akkor vanos gyűrű csere megoldja. Egyébiránt lehet hidrotőke baja is, ami nem nagy gond, mert kb 3-4000Ft a tőke, csak találd ki melyik az a 24-ből....Diag ezeket nem irja.

Köszönöm, továbbítom! Első körben mi is hidrotőkére gyanakodtunk.

Mindenesetre durva lenne, ha egy E92-ben már most hidrotőke probléma alakulna ki. (Azt hittem elirtad, hogy n52b2, én M52B2-re gondoltam, aztán most láttam hogy E92) Szóval ez azért komoly lenne, pár éves az autó....

Igen, ez a furcsa.. egyébként teljesen olyan a hang, de szerintem sem az lesz..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.08.19. 15:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Vásároltam egy 1996-os egy vanos-os e39 528IA-t.

A hűtővizem nem rég töltöttük fel a jelölésig, mivel több dolgot (vízpumpa, viszko, klíma hűtő, klíma venti) cseréltünk rajta. Természetesen megtörtént a légtelenítés. Járkáltam az autóval, hol városban hol városon kívül. Megnéztem egy hétre rá a hűtővizem szintjét és a jelölés alá került. Gondoltam most jutott el mindenhova a víz...Töltöttem rá jelölésig. Kb. egy hét múlva ismét ránéztem, arra lettem figyelmes, hogy a hűtővizem megint - szinte ugyan annyira mint múltkor - kicsivel a jelölés alatt áll.

Volt, hogy miután használtam, másnapra rá megnéztem a víz szintjét, akkor semmi változás nem volt, ez a szint alá csökkenés kb. 1 hét után mutatkozik.

Még nem jártam körbe, hogy valahol szivárogna-e, volt, hogy alá néztem, de nem láttam foltot alatta.

Nem forralja a vizet, nem kemények a csövek, nincs érdekes szaga a hűtővíznek, az olaj nem vizes, nincs trutyi a beöntőnél, valamint nem látok fehér füstöt...

Nagyon bízom benne, hogy nem hengerfejes, vagy ez nem a hengerfejességnek a kezdete...Lehet már bemeséltem magamnak, de ettől fosok.

Szerintetek? Ez normális, szokott ingadozni a vízszint???


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Rolly 2014.08.19. 16:10-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.08.19. 15:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Rolly írta:
Sziasztok!
Vásároltam egy 1996-os egy vanos-os e39 528IA-t.
A hűtővizem nem rég töltöttük fel a jelölésig, mivel több dolgot (vízpumpa, viszko, klíma hűtő, klíma venti) cseréltünk rajta. Természetesen megtörtént a légtelenítés. Járkáltam az autóval, hol városban hol városon kívül. Megnéztem egy hétre rá a hűtővizem szintjét és a jelölés alá került. Gondoltam most jutott el mindenhova a víz...Töltöttem rá jelölésig. Kb. egy hét múlva ismét ránéztem, arra lettem figyelmes, hogy a hűtővizem megint - szinte ugyan annyira mint múltkor - kicsivel a jelölés alatt áll.
Volt, hogy miután használtam, másnapra rá megnéztem a víz szintjét, akkor semmi változás nem volt, ez a szint alá csökkenés kb. 1 hét után mutatkozik.
Még nem jártam körbe, hogy valahol szivárogna-e, volt, hogy alá néztem, de nem láttam foltot alatta.
Nem forralja a vizet, nem kemények a csövek, nincs érdekes szaga a hűtővíznek, az olaj nem vizes, nincs trutyi a beöntőnél.
Nagyon bízom benne, hogy nem hengerfejes, vagy ez nem a hengerfejességnek a kezdete...Lehet már bemeséltem magamnak, de attól ettől fosok.
Szerintetek? Ez normális, szokott ingadozni a vízszint???

Semmiképpen nem normális.
Lehet hogy pl. csak a felső hűtőcső (legalábbis nekem ez volt a dupla vanosos 23i-nél) van kicsit megrepedve, és ami ott kijön az azonnal el is párolog ezért nem látod a nyomát.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PeterE39 az itt látható tagok köszönték meg: Rolly
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.08.19. 17:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
Rolly írta:
Sziasztok!
Vásároltam egy 1996-os egy vanos-os e39 528IA-t.
A hűtővizem nem rég töltöttük fel a jelölésig, mivel több dolgot (vízpumpa, viszko, klíma hűtő, klíma venti) cseréltünk rajta. Természetesen megtörtént a légtelenítés. Járkáltam az autóval, hol városban hol városon kívül. Megnéztem egy hétre rá a hűtővizem szintjét és a jelölés alá került. Gondoltam most jutott el mindenhova a víz...Töltöttem rá jelölésig. Kb. egy hét múlva ismét ránéztem, arra lettem figyelmes, hogy a hűtővizem megint - szinte ugyan annyira mint múltkor - kicsivel a jelölés alatt áll.
Volt, hogy miután használtam, másnapra rá megnéztem a víz szintjét, akkor semmi változás nem volt, ez a szint alá csökkenés kb. 1 hét után mutatkozik.
Még nem jártam körbe, hogy valahol szivárogna-e, volt, hogy alá néztem, de nem láttam foltot alatta.
Nem forralja a vizet, nem kemények a csövek, nincs érdekes szaga a hűtővíznek, az olaj nem vizes, nincs trutyi a beöntőnél.
Nagyon bízom benne, hogy nem hengerfejes, vagy ez nem a hengerfejességnek a kezdete...Lehet már bemeséltem magamnak, de attól ettől fosok.
Szerintetek? Ez normális, szokott ingadozni a vízszint???

Semmiképpen nem normális.
Lehet hogy pl. csak a felső hűtőcső (legalábbis nekem ez volt a dupla vanosos 23i-nél) van kicsit megrepedve, és ami ott kijön az azonnal el is párolog ezért nem látod a nyomát.


Nagyon idegesít, attól félek, hogy hengerfejes, akkor viszont szuper vétel volt... :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.08.19. 17:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Rolly írta:
Nagyon idegesít, attól félek, hogy hengerfejes, akkor viszont szuper vétel volt... :(

Kár idegeskedned. Kicsi a hengerfej valószínűsége.
Nekem még talán soha sem jött ki az úszó amíg kellett! / Nekem más mint a tied./
Nagyobb a valószínűsége PeterE39 javaslatának.
Hengerfejnél sok más is lenne-lehetne.
Nekem sokáig rejtve szivárgott a felső hűtő cső, majd 1x csak szétmállott.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: Rolly
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.08.19. 17:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
Rolly írta:
Nagyon idegesít, attól félek, hogy hengerfejes, akkor viszont szuper vétel volt... :(

Kár idegeskedned. Kicsi a hengerfej valószínűsége.
Nekem még talán soha sem jött ki az úszó amíg kellett! / Nekem más mint a tied./
Nagyobb a valószínűsége PeterE39 javaslatának.
Hengerfejnél sok más is lenne-lehetne.
Nekem sokáig rejtve szivárgott a felső hűtő cső, majd 1x csak szétmállott.


Köszönöm szépen az eddigi válaszokat, remélem nincs nagy baj...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.08.19. 18:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rolly írta:
Sziasztok!

Vásároltam egy 1996-os egy vanos-os e39 528IA-t.

A hűtővizem nem rég töltöttük fel a jelölésig, mivel több dolgot (vízpumpa, viszko, klíma hűtő, klíma venti) cseréltünk rajta. Természetesen megtörtént a légtelenítés. Járkáltam az autóval, hol városban hol városon kívül. Megnéztem egy hétre rá a hűtővizem szintjét és a jelölés alá került. Gondoltam most jutott el mindenhova a víz...Töltöttem rá jelölésig. Kb. egy hét múlva ismét ránéztem, arra lettem figyelmes, hogy a hűtővizem megint - szinte ugyan annyira mint múltkor - kicsivel a jelölés alatt áll.

Volt, hogy miután használtam, másnapra rá megnéztem a víz szintjét, akkor semmi változás nem volt, ez a szint alá csökkenés kb. 1 hét után mutatkozik.

Még nem jártam körbe, hogy valahol szivárogna-e, volt, hogy alá néztem, de nem láttam foltot alatta.

Nem forralja a vizet, nem kemények a csövek, nincs érdekes szaga a hűtővíznek, az olaj nem vizes, nincs trutyi a beöntőnél, valamint nem látok fehér füstöt...

Nagyon bízom benne, hogy nem hengerfejes, vagy ez nem a hengerfejességnek a kezdete...Lehet már bemeséltem magamnak, de ettől fosok.

Szerintetek? Ez normális, szokott ingadozni a vízszint???


Lesd meg a termosztathazat is...gusztustalanul tud ott parologni...vagy csak a tomites vagy a haza repedhet...nem nagy tetel...

En is tok veletlen vettem eszre...ugyan ez a motor, ugyan ez a szindroma...sokat segit ha gyari hutofolyadekot teszel bele...nem kell sok ido es szep turkiz szinu kicsapodas lesz a szivargasnal...nem tudom ez tudatos vagy sem a gyar reszerol esetelg mas is ilyet arul...

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bummer az itt látható tagok köszönték meg: Rolly
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.08.20. 12:54 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 18:56
Hozzászólások: 177
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525I
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bummer írta:
Rolly írta:
Sziasztok!

Vásároltam egy 1996-os egy vanos-os e39 528IA-t.

A hűtővizem nem rég töltöttük fel a jelölésig, mivel több dolgot (vízpumpa, viszko, klíma hűtő, klíma venti) cseréltünk rajta. Természetesen megtörtént a légtelenítés. Járkáltam az autóval, hol városban hol városon kívül. Megnéztem egy hétre rá a hűtővizem szintjét és a jelölés alá került. Gondoltam most jutott el mindenhova a víz...Töltöttem rá jelölésig. Kb. egy hét múlva ismét ránéztem, arra lettem figyelmes, hogy a hűtővizem megint - szinte ugyan annyira mint múltkor - kicsivel a jelölés alatt áll.

Volt, hogy miután használtam, másnapra rá megnéztem a víz szintjét, akkor semmi változás nem volt, ez a szint alá csökkenés kb. 1 hét után mutatkozik.

Még nem jártam körbe, hogy valahol szivárogna-e, volt, hogy alá néztem, de nem láttam foltot alatta.

Nem forralja a vizet, nem kemények a csövek, nincs érdekes szaga a hűtővíznek, az olaj nem vizes, nincs trutyi a beöntőnél, valamint nem látok fehér füstöt...

Nagyon bízom benne, hogy nem hengerfejes, vagy ez nem a hengerfejességnek a kezdete...Lehet már bemeséltem magamnak, de ettől fosok.

Szerintetek? Ez normális, szokott ingadozni a vízszint???


Lesd meg a termosztathazat is...gusztustalanul tud ott parologni...vagy csak a tomites vagy a haza repedhet...nem nagy tetel...

En is tok veletlen vettem eszre...ugyan ez a motor, ugyan ez a szindroma...sokat segit ha gyari hutofolyadekot teszel bele...nem kell sok ido es szep turkiz szinu kicsapodas lesz a szivargasnal...nem tudom ez tudatos vagy sem a gyar reszerol esetelg mas is ilyet arul...


Köszi! Tegnap mentem vele, ma reggel megnéztem, most is a jelölés alatt volt, de nem annyival, mint múltkor, azaz fentebb volt, közelebb a jelölésig...Hát nem vágom... :)
Kb. most olyan 1 decit kellene csak hozzáönteni...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.08.20. 14:42 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.10.04. 16:43
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: Veszprém megye
Adott köszi: 63 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 528iA
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Doncso írta:
greeen54 írta:
Szép napot!
Tudom, hogy nem e39, de egy barátomnak szeretnék segíteni. Szerintetek mi lehet ez a hang? (Modell: N52b25a E92..benzin)
Hidegen kattog, kb 3 perc után elhallgat, de állítólag nem mindig csinálja. Elméletileg garantált 160e km van az autóban.
Légyszi ne ilyen hozzászólásokat írjatok, hogy abban 300e meg 400e valós km van... :D Arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek mi lehet ez (sejtésünk nekünk is van, de kíváncsi vagyok ki mit mond) illetve, hogy nincsen-e valami típushiba ennél a modellnél ami ezt produkálhatja!? (Valahol olvastam róla valamit, de nem találom)
Üdv.

Húzd le a solenoid csatlakozóját, ha nem ekkor nem kattog, akkor vanos gyűrű csere megoldja. Egyébiránt lehet hidrotőke baja is, ami nem nagy gond, mert kb 3-4000Ft a tőke, csak találd ki melyik az a 24-ből....Diag ezeket nem irja.

Járó motornál kell lehúzni a csatit?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.08.20. 14:43 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.10.04. 16:43
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: Veszprém megye
Adott köszi: 63 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 528iA
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Olajnyomas egybol felall?

Elnézést az ékezetek miatt! Mobilról pötyögtem.

Igen, azzal nincs gond.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.08.20. 18:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
greeen54 írta:
hamoriarpi írta:
Olajnyomas egybol felall?

Elnézést az ékezetek miatt! Mobilról pötyögtem.

Igen, azzal nincs gond.

Ki lett orazva vagy csak elalszik a lampa?

Elnézést az ékezetek miatt! Mobilról pötyögtem.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.08.20. 18:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.10. 07:34
Hozzászólások: 87
Tartózkodási hely: Szigethalom - csepel sziget
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
greeen54 írta:
Doncso írta:
greeen54 írta:
Szép napot!
Tudom, hogy nem e39, de egy barátomnak szeretnék segíteni. Szerintetek mi lehet ez a hang? (Modell: N52b25a E92..benzin)
Hidegen kattog, kb 3 perc után elhallgat, de állítólag nem mindig csinálja. Elméletileg garantált 160e km van az autóban.
Légyszi ne ilyen hozzászólásokat írjatok, hogy abban 300e meg 400e valós km van... :D Arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek mi lehet ez (sejtésünk nekünk is van, de kíváncsi vagyok ki mit mond) illetve, hogy nincsen-e valami típushiba ennél a modellnél ami ezt produkálhatja!? (Valahol olvastam róla valamit, de nem találom)
Üdv.

Húzd le a solenoid csatlakozóját, ha nem ekkor nem kattog, akkor vanos gyűrű csere megoldja. Egyébiránt lehet hidrotőke baja is, ami nem nagy gond, mert kb 3-4000Ft a tőke, csak találd ki melyik az a 24-ből....Diag ezeket nem irja.

Járó motornál kell lehúzni a csatit?

Nem. Hidegen lehúzod, beinditod, ha akkor karattyol, akkor nem vanos probléma. De szerintem nem ezzel lesz gond. Egy próbát megér. Az olajnyomást én műszeresen mérném meg, a lámpa csak egy dolog.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.08.21. 17:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.19. 21:49
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525TDS
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Teljes a tanácstalanság! Kérlek segítsetek! E39 525 TDS. A probléma a következő: Csak az ASC lámpám világít, nem működik a kipörgésgátló és a tempomat, az ABS és egyéb kütyük tökéletesen működnek, az INPA azt írja, hogy 76 CAN DDE Message error 2,75 km/h-nál. Az ASC vezérlőben szakadás nincs, a CAN vezetékek is folytonosak. Mi lehet a probléma?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS
HozzászólásElküldve: 2014.08.21. 17:48 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2012.06.20. 10:17
Hozzászólások: 363
Tartózkodási hely: Kecskemét, Szerbia, Ausztria
Adott köszi: 81 alkalommal
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
2 napja klimasnal vagyok s szereljuk kocsiban a klimat! Kicserelve a klimaventi, nyomaskapcsolo es klimapanel is. A helyzet a kovetkezo: atneztuk releket! Van egy 516-os szamu rele a kesztyutarto alatt, ami szerintem a klimaventi releje, ami tuz forro szokott lenni. Ha azt kihuzom s visszarakom, akkor az azt koveto inditasnal indul klimakompresszor, venti is es mukodik klima, viszont nem tudom lekapcsolni egeszen, amig az autot le nem allitom. Ha leallitom s ismet inditom, utana nincs klima tobbe. Egeszen addig, amig ismet nem huzom ki egy pillanatra a relet, vagy nem veszem le sarut. Egyebkent a mar emlitett 516-os rele folyton zar. Valakinek otlete? A rele el szokott szallni? Nem latszik semmi hibasnak benne. Esetleg valakinek volt hasonlo tapasztalata? A kék nagy releben pedig, ami elvileg a klimakompresszore, folyton van 12 volt s a rele nem zar soha.

Tapatalk 2-vel küldve az én UMI X2-ről

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 17870 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 839, 840, 841, 842, 843, 844, 845 ... 894  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 41 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator