Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS

2014.08.18. 15:36

greeen54 írta:..hogyan lehet ide MPEG4 formátumú hangot feltölteni??


Töltsd fel először a Youtube-ra és utáni linkeld be ide.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek 2literes.apenta az itt látható tagok köszönték meg: greeen54
Értékelés: 4.76%

Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS

2014.08.18. 15:44

greeen54 írta:Szép napot!
Tudom, hogy nem e39, de egy barátomnak szeretnék segíteni. Szerintetek mi lehet ez a hang? (Modell: N52b25a E92..benzin)
Hidegen kattog, kb 3 perc után elhallgat, de állítólag nem mindig csinálja. Elméletileg garantált 160e km van az autóban.
Légyszi ne ilyen hozzászólásokat írjatok, hogy abban 300e meg 400e valós km van... :D Arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek mi lehet ez (sejtésünk nekünk is van, de kíváncsi vagyok ki mit mond) illetve, hogy nincsen-e valami típushiba ennél a modellnél ami ezt produkálhatja!? (Valahol olvastam róla valamit, de nem találom)
Üdv.

Húzd le a solenoid csatlakozóját, ha nem ekkor nem kattog, akkor vanos gyűrű csere megoldja. Egyébiránt lehet hidrotőke baja is, ami nem nagy gond, mert kb 3-4000Ft a tőke, csak találd ki melyik az a 24-ből....Diag ezeket nem irja.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Doncso az itt látható tagok köszönték meg: greeen54
Értékelés: 4.76%

Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS

2014.08.18. 15:52

Doncso írta:
greeen54 írta:Szép napot!
Tudom, hogy nem e39, de egy barátomnak szeretnék segíteni. Szerintetek mi lehet ez a hang? (Modell: N52b25a E92..benzin)
Hidegen kattog, kb 3 perc után elhallgat, de állítólag nem mindig csinálja. Elméletileg garantált 160e km van az autóban.
Légyszi ne ilyen hozzászólásokat írjatok, hogy abban 300e meg 400e valós km van... :D Arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek mi lehet ez (sejtésünk nekünk is van, de kíváncsi vagyok ki mit mond) illetve, hogy nincsen-e valami típushiba ennél a modellnél ami ezt produkálhatja!? (Valahol olvastam róla valamit, de nem találom)
Üdv.

Húzd le a solenoid csatlakozóját, ha nem ekkor nem kattog, akkor vanos gyűrű csere megoldja. Egyébiránt lehet hidrotőke baja is, ami nem nagy gond, mert kb 3-4000Ft a tőke, csak találd ki melyik az a 24-ből....Diag ezeket nem irja.

Köszönöm, továbbítom! Első körben mi is hidrotőkére gyanakodtunk.

Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS

2014.08.18. 20:33

greeen54 írta:
Doncso írta:
greeen54 írta:Szép napot!
Tudom, hogy nem e39, de egy barátomnak szeretnék segíteni. Szerintetek mi lehet ez a hang? (Modell: N52b25a E92..benzin)
Hidegen kattog, kb 3 perc után elhallgat, de állítólag nem mindig csinálja. Elméletileg garantált 160e km van az autóban.
Légyszi ne ilyen hozzászólásokat írjatok, hogy abban 300e meg 400e valós km van... :D Arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek mi lehet ez (sejtésünk nekünk is van, de kíváncsi vagyok ki mit mond) illetve, hogy nincsen-e valami típushiba ennél a modellnél ami ezt produkálhatja!? (Valahol olvastam róla valamit, de nem találom)
Üdv.

Húzd le a solenoid csatlakozóját, ha nem ekkor nem kattog, akkor vanos gyűrű csere megoldja. Egyébiránt lehet hidrotőke baja is, ami nem nagy gond, mert kb 3-4000Ft a tőke, csak találd ki melyik az a 24-ből....Diag ezeket nem irja.

Köszönöm, továbbítom! Első körben mi is hidrotőkére gyanakodtunk.

Mindenesetre durva lenne, ha egy E92-ben már most hidrotőke probléma alakulna ki. (Azt hittem elirtad, hogy n52b2, én M52B2-re gondoltam, aztán most láttam hogy E92) Szóval ez azért komoly lenne, pár éves az autó....

Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS

2014.08.18. 21:38

Olajnyomas egybol felall?

Elnézést az ékezetek miatt! Mobilról pötyögtem.

Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS

2014.08.18. 21:39

greeen54 írta:Szép napot!
Tudom, hogy nem e39, de egy barátomnak szeretnék segíteni. Szerintetek mi lehet ez a hang? (Modell: N52b25a E92..benzin)
Hidegen kattog, kb 3 perc után elhallgat, de állítólag nem mindig csinálja. Elméletileg garantált 160e km van az autóban.
Légyszi ne ilyen hozzászólásokat írjatok, hogy abban 300e meg 400e valós km van... :D Arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek mi lehet ez (sejtésünk nekünk is van, de kíváncsi vagyok ki mit mond) illetve, hogy nincsen-e valami típushiba ennél a modellnél ami ezt produkálhatja!? (Valahol olvastam róla valamit, de nem találom)
Üdv.


Nálunk a klíma kompresszor adott ki kattogó hangot.Általában indítás után,olyan volt mintha csapágyas lenne a motor.
Aztán gondolt egyet és nem hagyta abba a kattogást,fel kellett újítani.
Ez is n52b25.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Padre540 az itt látható tagok köszönték meg: greeen54
Értékelés: 4.76%

Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS

2014.08.19. 14:22

Doncso írta:
greeen54 írta:
Doncso írta:
greeen54 írta:Szép napot!
Tudom, hogy nem e39, de egy barátomnak szeretnék segíteni. Szerintetek mi lehet ez a hang? (Modell: N52b25a E92..benzin)
Hidegen kattog, kb 3 perc után elhallgat, de állítólag nem mindig csinálja. Elméletileg garantált 160e km van az autóban.
Légyszi ne ilyen hozzászólásokat írjatok, hogy abban 300e meg 400e valós km van... :D Arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek mi lehet ez (sejtésünk nekünk is van, de kíváncsi vagyok ki mit mond) illetve, hogy nincsen-e valami típushiba ennél a modellnél ami ezt produkálhatja!? (Valahol olvastam róla valamit, de nem találom)
Üdv.

Húzd le a solenoid csatlakozóját, ha nem ekkor nem kattog, akkor vanos gyűrű csere megoldja. Egyébiránt lehet hidrotőke baja is, ami nem nagy gond, mert kb 3-4000Ft a tőke, csak találd ki melyik az a 24-ből....Diag ezeket nem irja.

Köszönöm, továbbítom! Első körben mi is hidrotőkére gyanakodtunk.

Mindenesetre durva lenne, ha egy E92-ben már most hidrotőke probléma alakulna ki. (Azt hittem elirtad, hogy n52b2, én M52B2-re gondoltam, aztán most láttam hogy E92) Szóval ez azért komoly lenne, pár éves az autó....

Igen, ez a furcsa.. egyébként teljesen olyan a hang, de szerintem sem az lesz..

Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS

2014.08.19. 15:08

Sziasztok!

Vásároltam egy 1996-os egy vanos-os e39 528IA-t.

A hűtővizem nem rég töltöttük fel a jelölésig, mivel több dolgot (vízpumpa, viszko, klíma hűtő, klíma venti) cseréltünk rajta. Természetesen megtörtént a légtelenítés. Járkáltam az autóval, hol városban hol városon kívül. Megnéztem egy hétre rá a hűtővizem szintjét és a jelölés alá került. Gondoltam most jutott el mindenhova a víz...Töltöttem rá jelölésig. Kb. egy hét múlva ismét ránéztem, arra lettem figyelmes, hogy a hűtővizem megint - szinte ugyan annyira mint múltkor - kicsivel a jelölés alatt áll.

Volt, hogy miután használtam, másnapra rá megnéztem a víz szintjét, akkor semmi változás nem volt, ez a szint alá csökkenés kb. 1 hét után mutatkozik.

Még nem jártam körbe, hogy valahol szivárogna-e, volt, hogy alá néztem, de nem láttam foltot alatta.

Nem forralja a vizet, nem kemények a csövek, nincs érdekes szaga a hűtővíznek, az olaj nem vizes, nincs trutyi a beöntőnél, valamint nem látok fehér füstöt...

Nagyon bízom benne, hogy nem hengerfejes, vagy ez nem a hengerfejességnek a kezdete...Lehet már bemeséltem magamnak, de ettől fosok.

Szerintetek? Ez normális, szokott ingadozni a vízszint???
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Rolly 2014.08.19. 16:10-kor.

Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS

2014.08.19. 15:25

Rolly írta:Sziasztok!
Vásároltam egy 1996-os egy vanos-os e39 528IA-t.
A hűtővizem nem rég töltöttük fel a jelölésig, mivel több dolgot (vízpumpa, viszko, klíma hűtő, klíma venti) cseréltünk rajta. Természetesen megtörtént a légtelenítés. Járkáltam az autóval, hol városban hol városon kívül. Megnéztem egy hétre rá a hűtővizem szintjét és a jelölés alá került. Gondoltam most jutott el mindenhova a víz...Töltöttem rá jelölésig. Kb. egy hét múlva ismét ránéztem, arra lettem figyelmes, hogy a hűtővizem megint - szinte ugyan annyira mint múltkor - kicsivel a jelölés alatt áll.
Volt, hogy miután használtam, másnapra rá megnéztem a víz szintjét, akkor semmi változás nem volt, ez a szint alá csökkenés kb. 1 hét után mutatkozik.
Még nem jártam körbe, hogy valahol szivárogna-e, volt, hogy alá néztem, de nem láttam foltot alatta.
Nem forralja a vizet, nem kemények a csövek, nincs érdekes szaga a hűtővíznek, az olaj nem vizes, nincs trutyi a beöntőnél.
Nagyon bízom benne, hogy nem hengerfejes, vagy ez nem a hengerfejességnek a kezdete...Lehet már bemeséltem magamnak, de attól ettől fosok.
Szerintetek? Ez normális, szokott ingadozni a vízszint???

Semmiképpen nem normális.
Lehet hogy pl. csak a felső hűtőcső (legalábbis nekem ez volt a dupla vanosos 23i-nél) van kicsit megrepedve, és ami ott kijön az azonnal el is párolog ezért nem látod a nyomát.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PeterE39 az itt látható tagok köszönték meg: Rolly
Értékelés: 4.76%

Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS

2014.08.19. 17:05

PeterE39 írta:
Rolly írta:Sziasztok!
Vásároltam egy 1996-os egy vanos-os e39 528IA-t.
A hűtővizem nem rég töltöttük fel a jelölésig, mivel több dolgot (vízpumpa, viszko, klíma hűtő, klíma venti) cseréltünk rajta. Természetesen megtörtént a légtelenítés. Járkáltam az autóval, hol városban hol városon kívül. Megnéztem egy hétre rá a hűtővizem szintjét és a jelölés alá került. Gondoltam most jutott el mindenhova a víz...Töltöttem rá jelölésig. Kb. egy hét múlva ismét ránéztem, arra lettem figyelmes, hogy a hűtővizem megint - szinte ugyan annyira mint múltkor - kicsivel a jelölés alatt áll.
Volt, hogy miután használtam, másnapra rá megnéztem a víz szintjét, akkor semmi változás nem volt, ez a szint alá csökkenés kb. 1 hét után mutatkozik.
Még nem jártam körbe, hogy valahol szivárogna-e, volt, hogy alá néztem, de nem láttam foltot alatta.
Nem forralja a vizet, nem kemények a csövek, nincs érdekes szaga a hűtővíznek, az olaj nem vizes, nincs trutyi a beöntőnél.
Nagyon bízom benne, hogy nem hengerfejes, vagy ez nem a hengerfejességnek a kezdete...Lehet már bemeséltem magamnak, de attól ettől fosok.
Szerintetek? Ez normális, szokott ingadozni a vízszint???

Semmiképpen nem normális.
Lehet hogy pl. csak a felső hűtőcső (legalábbis nekem ez volt a dupla vanosos 23i-nél) van kicsit megrepedve, és ami ott kijön az azonnal el is párolog ezért nem látod a nyomát.


Nagyon idegesít, attól félek, hogy hengerfejes, akkor viszont szuper vétel volt... :(

Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS

2014.08.19. 17:24

Rolly írta:Nagyon idegesít, attól félek, hogy hengerfejes, akkor viszont szuper vétel volt... :(

Kár idegeskedned. Kicsi a hengerfej valószínűsége.
Nekem még talán soha sem jött ki az úszó amíg kellett! / Nekem más mint a tied./
Nagyobb a valószínűsége PeterE39 javaslatának.
Hengerfejnél sok más is lenne-lehetne.
Nekem sokáig rejtve szivárgott a felső hűtő cső, majd 1x csak szétmállott.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: Rolly
Értékelés: 4.76%

Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS

2014.08.19. 17:37

Imco írta:
Rolly írta:Nagyon idegesít, attól félek, hogy hengerfejes, akkor viszont szuper vétel volt... :(

Kár idegeskedned. Kicsi a hengerfej valószínűsége.
Nekem még talán soha sem jött ki az úszó amíg kellett! / Nekem más mint a tied./
Nagyobb a valószínűsége PeterE39 javaslatának.
Hengerfejnél sok más is lenne-lehetne.
Nekem sokáig rejtve szivárgott a felső hűtő cső, majd 1x csak szétmállott.


Köszönöm szépen az eddigi válaszokat, remélem nincs nagy baj...

Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS

2014.08.19. 18:19

Rolly írta:Sziasztok!

Vásároltam egy 1996-os egy vanos-os e39 528IA-t.

A hűtővizem nem rég töltöttük fel a jelölésig, mivel több dolgot (vízpumpa, viszko, klíma hűtő, klíma venti) cseréltünk rajta. Természetesen megtörtént a légtelenítés. Járkáltam az autóval, hol városban hol városon kívül. Megnéztem egy hétre rá a hűtővizem szintjét és a jelölés alá került. Gondoltam most jutott el mindenhova a víz...Töltöttem rá jelölésig. Kb. egy hét múlva ismét ránéztem, arra lettem figyelmes, hogy a hűtővizem megint - szinte ugyan annyira mint múltkor - kicsivel a jelölés alatt áll.

Volt, hogy miután használtam, másnapra rá megnéztem a víz szintjét, akkor semmi változás nem volt, ez a szint alá csökkenés kb. 1 hét után mutatkozik.

Még nem jártam körbe, hogy valahol szivárogna-e, volt, hogy alá néztem, de nem láttam foltot alatta.

Nem forralja a vizet, nem kemények a csövek, nincs érdekes szaga a hűtővíznek, az olaj nem vizes, nincs trutyi a beöntőnél, valamint nem látok fehér füstöt...

Nagyon bízom benne, hogy nem hengerfejes, vagy ez nem a hengerfejességnek a kezdete...Lehet már bemeséltem magamnak, de ettől fosok.

Szerintetek? Ez normális, szokott ingadozni a vízszint???


Lesd meg a termosztathazat is...gusztustalanul tud ott parologni...vagy csak a tomites vagy a haza repedhet...nem nagy tetel...

En is tok veletlen vettem eszre...ugyan ez a motor, ugyan ez a szindroma...sokat segit ha gyari hutofolyadekot teszel bele...nem kell sok ido es szep turkiz szinu kicsapodas lesz a szivargasnal...nem tudom ez tudatos vagy sem a gyar reszerol esetelg mas is ilyet arul...

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Bummer az itt látható tagok köszönték meg: Rolly
Értékelés: 4.76%

Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS

2014.08.20. 12:54

Bummer írta:
Rolly írta:Sziasztok!

Vásároltam egy 1996-os egy vanos-os e39 528IA-t.

A hűtővizem nem rég töltöttük fel a jelölésig, mivel több dolgot (vízpumpa, viszko, klíma hűtő, klíma venti) cseréltünk rajta. Természetesen megtörtént a légtelenítés. Járkáltam az autóval, hol városban hol városon kívül. Megnéztem egy hétre rá a hűtővizem szintjét és a jelölés alá került. Gondoltam most jutott el mindenhova a víz...Töltöttem rá jelölésig. Kb. egy hét múlva ismét ránéztem, arra lettem figyelmes, hogy a hűtővizem megint - szinte ugyan annyira mint múltkor - kicsivel a jelölés alatt áll.

Volt, hogy miután használtam, másnapra rá megnéztem a víz szintjét, akkor semmi változás nem volt, ez a szint alá csökkenés kb. 1 hét után mutatkozik.

Még nem jártam körbe, hogy valahol szivárogna-e, volt, hogy alá néztem, de nem láttam foltot alatta.

Nem forralja a vizet, nem kemények a csövek, nincs érdekes szaga a hűtővíznek, az olaj nem vizes, nincs trutyi a beöntőnél, valamint nem látok fehér füstöt...

Nagyon bízom benne, hogy nem hengerfejes, vagy ez nem a hengerfejességnek a kezdete...Lehet már bemeséltem magamnak, de ettől fosok.

Szerintetek? Ez normális, szokott ingadozni a vízszint???


Lesd meg a termosztathazat is...gusztustalanul tud ott parologni...vagy csak a tomites vagy a haza repedhet...nem nagy tetel...

En is tok veletlen vettem eszre...ugyan ez a motor, ugyan ez a szindroma...sokat segit ha gyari hutofolyadekot teszel bele...nem kell sok ido es szep turkiz szinu kicsapodas lesz a szivargasnal...nem tudom ez tudatos vagy sem a gyar reszerol esetelg mas is ilyet arul...


Köszi! Tegnap mentem vele, ma reggel megnéztem, most is a jelölés alatt volt, de nem annyival, mint múltkor, azaz fentebb volt, közelebb a jelölésig...Hát nem vágom... :)
Kb. most olyan 1 decit kellene csak hozzáönteni...

Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS

2014.08.20. 14:42

Doncso írta:
greeen54 írta:Szép napot!
Tudom, hogy nem e39, de egy barátomnak szeretnék segíteni. Szerintetek mi lehet ez a hang? (Modell: N52b25a E92..benzin)
Hidegen kattog, kb 3 perc után elhallgat, de állítólag nem mindig csinálja. Elméletileg garantált 160e km van az autóban.
Légyszi ne ilyen hozzászólásokat írjatok, hogy abban 300e meg 400e valós km van... :D Arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek mi lehet ez (sejtésünk nekünk is van, de kíváncsi vagyok ki mit mond) illetve, hogy nincsen-e valami típushiba ennél a modellnél ami ezt produkálhatja!? (Valahol olvastam róla valamit, de nem találom)
Üdv.

Húzd le a solenoid csatlakozóját, ha nem ekkor nem kattog, akkor vanos gyűrű csere megoldja. Egyébiránt lehet hidrotőke baja is, ami nem nagy gond, mert kb 3-4000Ft a tőke, csak találd ki melyik az a 24-ből....Diag ezeket nem irja.

Járó motornál kell lehúzni a csatit?

Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS

2014.08.20. 14:43

hamoriarpi írta:Olajnyomas egybol felall?

Elnézést az ékezetek miatt! Mobilról pötyögtem.

Igen, azzal nincs gond.

Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS

2014.08.20. 18:06

greeen54 írta:
hamoriarpi írta:Olajnyomas egybol felall?

Elnézést az ékezetek miatt! Mobilról pötyögtem.

Igen, azzal nincs gond.

Ki lett orazva vagy csak elalszik a lampa?

Elnézést az ékezetek miatt! Mobilról pötyögtem.

Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS

2014.08.20. 18:47

greeen54 írta:
Doncso írta:
greeen54 írta:Szép napot!
Tudom, hogy nem e39, de egy barátomnak szeretnék segíteni. Szerintetek mi lehet ez a hang? (Modell: N52b25a E92..benzin)
Hidegen kattog, kb 3 perc után elhallgat, de állítólag nem mindig csinálja. Elméletileg garantált 160e km van az autóban.
Légyszi ne ilyen hozzászólásokat írjatok, hogy abban 300e meg 400e valós km van... :D Arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek mi lehet ez (sejtésünk nekünk is van, de kíváncsi vagyok ki mit mond) illetve, hogy nincsen-e valami típushiba ennél a modellnél ami ezt produkálhatja!? (Valahol olvastam róla valamit, de nem találom)
Üdv.

Húzd le a solenoid csatlakozóját, ha nem ekkor nem kattog, akkor vanos gyűrű csere megoldja. Egyébiránt lehet hidrotőke baja is, ami nem nagy gond, mert kb 3-4000Ft a tőke, csak találd ki melyik az a 24-ből....Diag ezeket nem irja.

Járó motornál kell lehúzni a csatit?

Nem. Hidegen lehúzod, beinditod, ha akkor karattyol, akkor nem vanos probléma. De szerintem nem ezzel lesz gond. Egy próbát megér. Az olajnyomást én műszeresen mérném meg, a lámpa csak egy dolog.

Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS

2014.08.21. 17:15

Teljes a tanácstalanság! Kérlek segítsetek! E39 525 TDS. A probléma a következő: Csak az ASC lámpám világít, nem működik a kipörgésgátló és a tempomat, az ABS és egyéb kütyük tökéletesen működnek, az INPA azt írja, hogy 76 CAN DDE Message error 2,75 km/h-nál. Az ASC vezérlőben szakadás nincs, a CAN vezetékek is folytonosak. Mi lehet a probléma?

Re: HIBA --- ÉS ---MEGOLDÁS

2014.08.21. 17:48

Sziasztok!
2 napja klimasnal vagyok s szereljuk kocsiban a klimat! Kicserelve a klimaventi, nyomaskapcsolo es klimapanel is. A helyzet a kovetkezo: atneztuk releket! Van egy 516-os szamu rele a kesztyutarto alatt, ami szerintem a klimaventi releje, ami tuz forro szokott lenni. Ha azt kihuzom s visszarakom, akkor az azt koveto inditasnal indul klimakompresszor, venti is es mukodik klima, viszont nem tudom lekapcsolni egeszen, amig az autot le nem allitom. Ha leallitom s ismet inditom, utana nincs klima tobbe. Egeszen addig, amig ismet nem huzom ki egy pillanatra a relet, vagy nem veszem le sarut. Egyebkent a mar emlitett 516-os rele folyton zar. Valakinek otlete? A rele el szokott szallni? Nem latszik semmi hibasnak benne. Esetleg valakinek volt hasonlo tapasztalata? A kék nagy releben pedig, ami elvileg a klimakompresszore, folyton van 12 volt s a rele nem zar soha.

Tapatalk 2-vel küldve az én UMI X2-ről

Kép
Hozzászólás küldése

VigLink badge