2014.08.18. 15:36
greeen54 írta:..hogyan lehet ide MPEG4 formátumú hangot feltölteni??
2014.08.18. 15:44
greeen54 írta:Szép napot!
Tudom, hogy nem e39, de egy barátomnak szeretnék segíteni. Szerintetek mi lehet ez a hang? (Modell: N52b25a E92..benzin)
Hidegen kattog, kb 3 perc után elhallgat, de állítólag nem mindig csinálja. Elméletileg garantált 160e km van az autóban.
Légyszi ne ilyen hozzászólásokat írjatok, hogy abban 300e meg 400e valós km van... Arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek mi lehet ez (sejtésünk nekünk is van, de kíváncsi vagyok ki mit mond) illetve, hogy nincsen-e valami típushiba ennél a modellnél ami ezt produkálhatja!? (Valahol olvastam róla valamit, de nem találom)
Üdv.
2014.08.18. 15:52
Doncso írta:greeen54 írta:Szép napot!
Tudom, hogy nem e39, de egy barátomnak szeretnék segíteni. Szerintetek mi lehet ez a hang? (Modell: N52b25a E92..benzin)
Hidegen kattog, kb 3 perc után elhallgat, de állítólag nem mindig csinálja. Elméletileg garantált 160e km van az autóban.
Légyszi ne ilyen hozzászólásokat írjatok, hogy abban 300e meg 400e valós km van... Arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek mi lehet ez (sejtésünk nekünk is van, de kíváncsi vagyok ki mit mond) illetve, hogy nincsen-e valami típushiba ennél a modellnél ami ezt produkálhatja!? (Valahol olvastam róla valamit, de nem találom)
Üdv.
Húzd le a solenoid csatlakozóját, ha nem ekkor nem kattog, akkor vanos gyűrű csere megoldja. Egyébiránt lehet hidrotőke baja is, ami nem nagy gond, mert kb 3-4000Ft a tőke, csak találd ki melyik az a 24-ből....Diag ezeket nem irja.
2014.08.18. 20:33
greeen54 írta:Doncso írta:greeen54 írta:Szép napot!
Tudom, hogy nem e39, de egy barátomnak szeretnék segíteni. Szerintetek mi lehet ez a hang? (Modell: N52b25a E92..benzin)
Hidegen kattog, kb 3 perc után elhallgat, de állítólag nem mindig csinálja. Elméletileg garantált 160e km van az autóban.
Légyszi ne ilyen hozzászólásokat írjatok, hogy abban 300e meg 400e valós km van... Arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek mi lehet ez (sejtésünk nekünk is van, de kíváncsi vagyok ki mit mond) illetve, hogy nincsen-e valami típushiba ennél a modellnél ami ezt produkálhatja!? (Valahol olvastam róla valamit, de nem találom)
Üdv.
Húzd le a solenoid csatlakozóját, ha nem ekkor nem kattog, akkor vanos gyűrű csere megoldja. Egyébiránt lehet hidrotőke baja is, ami nem nagy gond, mert kb 3-4000Ft a tőke, csak találd ki melyik az a 24-ből....Diag ezeket nem irja.
Köszönöm, továbbítom! Első körben mi is hidrotőkére gyanakodtunk.
2014.08.18. 21:38
2014.08.18. 21:39
greeen54 írta:Szép napot!
Tudom, hogy nem e39, de egy barátomnak szeretnék segíteni. Szerintetek mi lehet ez a hang? (Modell: N52b25a E92..benzin)
Hidegen kattog, kb 3 perc után elhallgat, de állítólag nem mindig csinálja. Elméletileg garantált 160e km van az autóban.
Légyszi ne ilyen hozzászólásokat írjatok, hogy abban 300e meg 400e valós km van... Arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek mi lehet ez (sejtésünk nekünk is van, de kíváncsi vagyok ki mit mond) illetve, hogy nincsen-e valami típushiba ennél a modellnél ami ezt produkálhatja!? (Valahol olvastam róla valamit, de nem találom)
Üdv.
2014.08.19. 14:22
Doncso írta:greeen54 írta:Doncso írta:greeen54 írta:Szép napot!
Tudom, hogy nem e39, de egy barátomnak szeretnék segíteni. Szerintetek mi lehet ez a hang? (Modell: N52b25a E92..benzin)
Hidegen kattog, kb 3 perc után elhallgat, de állítólag nem mindig csinálja. Elméletileg garantált 160e km van az autóban.
Légyszi ne ilyen hozzászólásokat írjatok, hogy abban 300e meg 400e valós km van... Arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek mi lehet ez (sejtésünk nekünk is van, de kíváncsi vagyok ki mit mond) illetve, hogy nincsen-e valami típushiba ennél a modellnél ami ezt produkálhatja!? (Valahol olvastam róla valamit, de nem találom)
Üdv.
Húzd le a solenoid csatlakozóját, ha nem ekkor nem kattog, akkor vanos gyűrű csere megoldja. Egyébiránt lehet hidrotőke baja is, ami nem nagy gond, mert kb 3-4000Ft a tőke, csak találd ki melyik az a 24-ből....Diag ezeket nem irja.
Köszönöm, továbbítom! Első körben mi is hidrotőkére gyanakodtunk.
Mindenesetre durva lenne, ha egy E92-ben már most hidrotőke probléma alakulna ki. (Azt hittem elirtad, hogy n52b2, én M52B2-re gondoltam, aztán most láttam hogy E92) Szóval ez azért komoly lenne, pár éves az autó....
2014.08.19. 15:08
2014.08.19. 15:25
Rolly írta:Sziasztok!
Vásároltam egy 1996-os egy vanos-os e39 528IA-t.
A hűtővizem nem rég töltöttük fel a jelölésig, mivel több dolgot (vízpumpa, viszko, klíma hűtő, klíma venti) cseréltünk rajta. Természetesen megtörtént a légtelenítés. Járkáltam az autóval, hol városban hol városon kívül. Megnéztem egy hétre rá a hűtővizem szintjét és a jelölés alá került. Gondoltam most jutott el mindenhova a víz...Töltöttem rá jelölésig. Kb. egy hét múlva ismét ránéztem, arra lettem figyelmes, hogy a hűtővizem megint - szinte ugyan annyira mint múltkor - kicsivel a jelölés alatt áll.
Volt, hogy miután használtam, másnapra rá megnéztem a víz szintjét, akkor semmi változás nem volt, ez a szint alá csökkenés kb. 1 hét után mutatkozik.
Még nem jártam körbe, hogy valahol szivárogna-e, volt, hogy alá néztem, de nem láttam foltot alatta.
Nem forralja a vizet, nem kemények a csövek, nincs érdekes szaga a hűtővíznek, az olaj nem vizes, nincs trutyi a beöntőnél.
Nagyon bízom benne, hogy nem hengerfejes, vagy ez nem a hengerfejességnek a kezdete...Lehet már bemeséltem magamnak, de attól ettől fosok.
Szerintetek? Ez normális, szokott ingadozni a vízszint???
2014.08.19. 17:05
PeterE39 írta:Rolly írta:Sziasztok!
Vásároltam egy 1996-os egy vanos-os e39 528IA-t.
A hűtővizem nem rég töltöttük fel a jelölésig, mivel több dolgot (vízpumpa, viszko, klíma hűtő, klíma venti) cseréltünk rajta. Természetesen megtörtént a légtelenítés. Járkáltam az autóval, hol városban hol városon kívül. Megnéztem egy hétre rá a hűtővizem szintjét és a jelölés alá került. Gondoltam most jutott el mindenhova a víz...Töltöttem rá jelölésig. Kb. egy hét múlva ismét ránéztem, arra lettem figyelmes, hogy a hűtővizem megint - szinte ugyan annyira mint múltkor - kicsivel a jelölés alatt áll.
Volt, hogy miután használtam, másnapra rá megnéztem a víz szintjét, akkor semmi változás nem volt, ez a szint alá csökkenés kb. 1 hét után mutatkozik.
Még nem jártam körbe, hogy valahol szivárogna-e, volt, hogy alá néztem, de nem láttam foltot alatta.
Nem forralja a vizet, nem kemények a csövek, nincs érdekes szaga a hűtővíznek, az olaj nem vizes, nincs trutyi a beöntőnél.
Nagyon bízom benne, hogy nem hengerfejes, vagy ez nem a hengerfejességnek a kezdete...Lehet már bemeséltem magamnak, de attól ettől fosok.
Szerintetek? Ez normális, szokott ingadozni a vízszint???
Semmiképpen nem normális.
Lehet hogy pl. csak a felső hűtőcső (legalábbis nekem ez volt a dupla vanosos 23i-nél) van kicsit megrepedve, és ami ott kijön az azonnal el is párolog ezért nem látod a nyomát.
2014.08.19. 17:24
Rolly írta:Nagyon idegesít, attól félek, hogy hengerfejes, akkor viszont szuper vétel volt...
2014.08.19. 17:37
Imco írta:Rolly írta:Nagyon idegesít, attól félek, hogy hengerfejes, akkor viszont szuper vétel volt...
Kár idegeskedned. Kicsi a hengerfej valószínűsége.
Nekem még talán soha sem jött ki az úszó amíg kellett! / Nekem más mint a tied./
Nagyobb a valószínűsége PeterE39 javaslatának.
Hengerfejnél sok más is lenne-lehetne.
Nekem sokáig rejtve szivárgott a felső hűtő cső, majd 1x csak szétmállott.
2014.08.19. 18:19
Rolly írta:Sziasztok!
Vásároltam egy 1996-os egy vanos-os e39 528IA-t.
A hűtővizem nem rég töltöttük fel a jelölésig, mivel több dolgot (vízpumpa, viszko, klíma hűtő, klíma venti) cseréltünk rajta. Természetesen megtörtént a légtelenítés. Járkáltam az autóval, hol városban hol városon kívül. Megnéztem egy hétre rá a hűtővizem szintjét és a jelölés alá került. Gondoltam most jutott el mindenhova a víz...Töltöttem rá jelölésig. Kb. egy hét múlva ismét ránéztem, arra lettem figyelmes, hogy a hűtővizem megint - szinte ugyan annyira mint múltkor - kicsivel a jelölés alatt áll.
Volt, hogy miután használtam, másnapra rá megnéztem a víz szintjét, akkor semmi változás nem volt, ez a szint alá csökkenés kb. 1 hét után mutatkozik.
Még nem jártam körbe, hogy valahol szivárogna-e, volt, hogy alá néztem, de nem láttam foltot alatta.
Nem forralja a vizet, nem kemények a csövek, nincs érdekes szaga a hűtővíznek, az olaj nem vizes, nincs trutyi a beöntőnél, valamint nem látok fehér füstöt...
Nagyon bízom benne, hogy nem hengerfejes, vagy ez nem a hengerfejességnek a kezdete...Lehet már bemeséltem magamnak, de ettől fosok.
Szerintetek? Ez normális, szokott ingadozni a vízszint???
2014.08.20. 12:54
Bummer írta:Rolly írta:Sziasztok!
Vásároltam egy 1996-os egy vanos-os e39 528IA-t.
A hűtővizem nem rég töltöttük fel a jelölésig, mivel több dolgot (vízpumpa, viszko, klíma hűtő, klíma venti) cseréltünk rajta. Természetesen megtörtént a légtelenítés. Járkáltam az autóval, hol városban hol városon kívül. Megnéztem egy hétre rá a hűtővizem szintjét és a jelölés alá került. Gondoltam most jutott el mindenhova a víz...Töltöttem rá jelölésig. Kb. egy hét múlva ismét ránéztem, arra lettem figyelmes, hogy a hűtővizem megint - szinte ugyan annyira mint múltkor - kicsivel a jelölés alatt áll.
Volt, hogy miután használtam, másnapra rá megnéztem a víz szintjét, akkor semmi változás nem volt, ez a szint alá csökkenés kb. 1 hét után mutatkozik.
Még nem jártam körbe, hogy valahol szivárogna-e, volt, hogy alá néztem, de nem láttam foltot alatta.
Nem forralja a vizet, nem kemények a csövek, nincs érdekes szaga a hűtővíznek, az olaj nem vizes, nincs trutyi a beöntőnél, valamint nem látok fehér füstöt...
Nagyon bízom benne, hogy nem hengerfejes, vagy ez nem a hengerfejességnek a kezdete...Lehet már bemeséltem magamnak, de ettől fosok.
Szerintetek? Ez normális, szokott ingadozni a vízszint???
Lesd meg a termosztathazat is...gusztustalanul tud ott parologni...vagy csak a tomites vagy a haza repedhet...nem nagy tetel...
En is tok veletlen vettem eszre...ugyan ez a motor, ugyan ez a szindroma...sokat segit ha gyari hutofolyadekot teszel bele...nem kell sok ido es szep turkiz szinu kicsapodas lesz a szivargasnal...nem tudom ez tudatos vagy sem a gyar reszerol esetelg mas is ilyet arul...
2014.08.20. 14:42
Doncso írta:greeen54 írta:Szép napot!
Tudom, hogy nem e39, de egy barátomnak szeretnék segíteni. Szerintetek mi lehet ez a hang? (Modell: N52b25a E92..benzin)
Hidegen kattog, kb 3 perc után elhallgat, de állítólag nem mindig csinálja. Elméletileg garantált 160e km van az autóban.
Légyszi ne ilyen hozzászólásokat írjatok, hogy abban 300e meg 400e valós km van... Arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek mi lehet ez (sejtésünk nekünk is van, de kíváncsi vagyok ki mit mond) illetve, hogy nincsen-e valami típushiba ennél a modellnél ami ezt produkálhatja!? (Valahol olvastam róla valamit, de nem találom)
Üdv.
Húzd le a solenoid csatlakozóját, ha nem ekkor nem kattog, akkor vanos gyűrű csere megoldja. Egyébiránt lehet hidrotőke baja is, ami nem nagy gond, mert kb 3-4000Ft a tőke, csak találd ki melyik az a 24-ből....Diag ezeket nem irja.
2014.08.20. 14:43
hamoriarpi írta:Olajnyomas egybol felall?
Elnézést az ékezetek miatt! Mobilról pötyögtem.
2014.08.20. 18:06
greeen54 írta:hamoriarpi írta:Olajnyomas egybol felall?
Elnézést az ékezetek miatt! Mobilról pötyögtem.
Igen, azzal nincs gond.
2014.08.20. 18:47
greeen54 írta:Doncso írta:greeen54 írta:Szép napot!
Tudom, hogy nem e39, de egy barátomnak szeretnék segíteni. Szerintetek mi lehet ez a hang? (Modell: N52b25a E92..benzin)
Hidegen kattog, kb 3 perc után elhallgat, de állítólag nem mindig csinálja. Elméletileg garantált 160e km van az autóban.
Légyszi ne ilyen hozzászólásokat írjatok, hogy abban 300e meg 400e valós km van... Arra lennék kíváncsi, hogy szerintetek mi lehet ez (sejtésünk nekünk is van, de kíváncsi vagyok ki mit mond) illetve, hogy nincsen-e valami típushiba ennél a modellnél ami ezt produkálhatja!? (Valahol olvastam róla valamit, de nem találom)
Üdv.
Húzd le a solenoid csatlakozóját, ha nem ekkor nem kattog, akkor vanos gyűrű csere megoldja. Egyébiránt lehet hidrotőke baja is, ami nem nagy gond, mert kb 3-4000Ft a tőke, csak találd ki melyik az a 24-ből....Diag ezeket nem irja.
Járó motornál kell lehúzni a csatit?
2014.08.21. 17:15
2014.08.21. 17:48