* *
Pontos idő: 2019.12.07. 08:39

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 17845 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 889, 890, 891, 892, 893  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.02.23. 19:02 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! 25 és 30d-s klubtársak! Ha hasonlóan tesznyén kerepelne a kocsitok, mint ahogyan a videóban lehet hallani, (valójában annyira nem is lehet) elképzelhető, hogy a főtengely szíjtárcsa adja a hangot, mert mint kiderült, nem csak morogni tud. Gallacának ismét köszönöm szépen a tippet! Tavaly áprilistól küzdök már a kerepelős, borzalmasan dízeles hanggal, igaz annyira nem jártam utána, mint a héten. Eddig a legtöbben szelephangra tippeltek, amitől kicsit besz@rtam és elterveztem, hogy a szelepdekli alatt kicserélek, amit csak lehet. Főleg azért, mert a kopott vezérműtengelyt is mondta valaki. Erre kiderült, hogy a nyomorult szíjtárcsa zörgött, most pedig úgy jár mint az álom. A ketyegős videó: https://www.youtube.com/watch?v=6nZi4LX7iGQ

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Csongi az itt látható tagok köszönték meg: 2 eddy, Gallaca
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.03.28. 16:47 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.11. 00:00
Hozzászólások: 1001
Tartózkodási hely: Balatonkenese
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62 / 540
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Pár napja betettem egy üvegtetőt a leneztető helyére!
Sajnos csak addig örültem, amíg nem mentem az autóval, mert 80-nál már elég jelentős szél zaj volt!
Aztán rá írtam Gallacára és 2 napon belül a kezembe fogtam a gyári tömítést! Kicseréltem és teljesen megszűnt a zaj!
Javaslom, akinek tetőablaka van célszerű ezt a tömítést is 20 évente cserélni... :D :D :D
Megéri! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kbhont az itt látható tagok köszönték meg: 3 Gallaca, Jerry, NagySándor
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.04.04. 11:24 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.12. 11:58
Hozzászólások: 52
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

120-140 közötti sebességnél nem minden esetben, de sokszor tapasztaltam enyhe rázkódást a kormányon illetve a padlólemezen, mely főleg egyenletes haladásnál jelentkezett, gyorsításnál mérséklődött, a fékezéstől független volt. Néha napokig nem tapasztaltam, utána néha napokig igen, de mindig csak 120-140 körül, sem alatta, sem felette.

Megoldás: ki lett cserélve mind a négy első lengőkar felújított lengőkarokra (új Lemförder szilent, illetve Érden gömbfejes cégnél felújíttatott gömbfejek). A régi lengőkarok közül kettő még gyári volt, elég laza gömbfejekkel és itt-ott repedt szilentekkel.

Azóta az említett rázkódás nem jelentkezik. Remélem nem is fog.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek GA0425 az itt látható tagok köszönték meg: eddy
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.04.12. 19:44 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 522
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 81 alkalommal
Kapott köszik: 92 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Minden előjel, normál használat során az autó elkezdett bután járni alapjáraton a piros lámpánál. A fordulatszámmérő ugrált fel-alá, klíma nélkül is leállt az autó a legváratlanabbkor piros lámpánál nagyon ciki volt amikor kis ingadozással kibírt 30-50 másodpercet és zöldnél leállt. Sőt, valami elkezdett kerepelni a szívósor környékén mintha az egyik injektor csattogna.

Alapvetően otthon tartom az autót, éppen Pesten jött elő a jelenség. Irány Muhaati. Attila légtömegmérőt és szeparátort javasolt.
Lehúzott légtömegmérővel javult a helyzet, de az ingadozás maradt, lehetett közlekedni az autóval mert nem állt le, de kb egy 520i szintjére esett vissza az autó menetdinamikája, kb 4000-4500ig engedte a fordulatszámot.

Aznap este a jófogásról sikerült is intézni egy használt légtömegmérőt, a srác használtan vette már, de sosem használta csak kipróbálta. Egyébként tartalék volt a vidéki utakra a csomagtartóban. Az autó nagyon szépen megköszönte, visszajött az erő, fickósabb hangja lett, üresben szépen harapott gázra. Menetközben viszont kicsit darabosnak éreztem a hirtelen gyorsításokat (pl. előzés), de leforgott szépen. Az alapjárati ingadozás megszünt. A kerepelés még mindig jelen volt.

Gallacanál gépre tettük, vezérműtengely jeladó hiba.

Beszereztem Gallacától egy gyári vezérműtengely jeladót, és egy Autoteile olajszeparátort.

Alkalmi áron árultak a jófogáson új injektorokat, elvittem őket beméretni és kitisztíttani Érdre az injektor.hu-hoz.

Eljött a nagy nap, Attiláék kicserélték a jeladót, a 6 spriccektort és az olajszeparátort... Amikor végre volt hely alapos bemelegítés után koppantani a gázpedált, huh. :D Szerintem előkerült mind a 193 ló és a 280Nm. :D Gázreakció azonnali, az autó 1750-től még negyedik fokozatban is elemében van, a kerepelés alapjáraton megszünt. Nagyon tetszik a Vanos működése amit eddig nem tapasztaltam ennyire egyértelműen, hogy 1750-3000 között poroszkálva, egyenletes és kimért gyorsítással az autó nagyon nyugodt, de nyomatékos, semmi vadulás. De amikor kell, akkor a Vanos vált, az autó hátulja beül és elkezdi röpíteni a 1.5 tonnás kasznit. :D

A gyárilag bemondott 7.0s 0-100 gyorsulás érzetre megvan, még nem mértem.

Érdekesség képpen írnám, hogy 1996 júniusi olajszeparátor volt az autóban... Amikor voltam lekérdezni a szerviztörténetet, ott nem felejtették el kiszámlázni (márkaszerviz) az előző tulajnak...

Köszönöm Gallacának, és Muhaatinak a segítséget! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: 2 Jerry, muhaati
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.06.10. 18:12 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.01.20. 01:00
Hozzászólások: 99
Tartózkodási hely: Pfaffenhofen an der Glonn
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 29 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv Urak!

Nem először kerül ide ez a téma, de azért leírom.....Olajszeparátor.
1. jel: olajcsepegés
2. jel: indításnál pár másodpercig egyenetlen alapjárat
Menet közben nem volt semmi hiba.
Aztán jött a
3. jel: füstölés. indításnál kinyomott egy szép nagy pamacsot, természetesen egy idő után már olajat is után kellett tölteni.
Hibajelzés (check engine) nem volt semmi.Menet közben minden ok.Mivel innen a fórumról már tudtam, hogy ez tipushiba, rendeltem egy olajszeparátort, kicserélése után minden rendben.
Néha csak kisebb pamacsot nyomott, de időnként elég nagyot, elég ciki volt, aki nem ért hozzá, azt hiszi a motor kuka, vagy minimum hengerfejes.
A BMW már csak ilyen ijesztgetős autó :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.11.22. 15:32 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 48
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Nekem ma menet közben kiadott egy üzenetet: „Ölstand Motor Prüfen”. Az értelmezésével nincs gondom, viszont olaj van benne, azt szoktam figyelni. Az olajcsere 6000 kilométerrel ez előtt volt, viszont nem tudtam/tudom resetelni a szerviz számlálót, ami már jó ideje jelez (kis óra piktogramm). Eddig nem tulajdonítottam neki jelentőséget, hisz 10-12 ezrenként cserélem az olajat, de elő fordulhat, hogy emiatt írja? Ha alacsony lenne a szint, akkor kis sárga olajkannával jelezne, nem? 2000/12. havi E39 525d az alany.
A válaszokat előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.11.22. 16:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1842 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
lackosor6 írta:
Sziasztok!
Nekem ma menet közben kiadott egy üzenetet: „Ölstand Motor Prüfen”. Az értelmezésével nincs gondom, viszont olaj van benne, azt szoktam figyelni. Az olajcsere 6000 kilométerrel ez előtt volt, viszont nem tudtam/tudom resetelni a szerviz számlálót, ami már jó ideje jelez (kis óra piktogramm). Eddig nem tulajdonítottam neki jelentőséget, hisz 10-12 ezrenként cserélem az olajat, de elő fordulhat, hogy emiatt írja? Ha alacsony lenne a szint, akkor kis sárga olajkannával jelezne, nem? 2000/12. havi E39 525d az alany.
A válaszokat előre is köszönöm!

Ide a hibajelenséget és az elhárításának megoldását szokás írni. Nálad nem látom a megoldást...

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.11.22. 17:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.18. 09:11
Hozzászólások: 48
Tartózkodási hely: Orosháza/Békéscsaba
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
lackosor6 írta:
Sziasztok!
Nekem ma menet közben kiadott egy üzenetet: „Ölstand Motor Prüfen”. Az értelmezésével nincs gondom, viszont olaj van benne, azt szoktam figyelni. Az olajcsere 6000 kilométerrel ez előtt volt, viszont nem tudtam/tudom resetelni a szerviz számlálót, ami már jó ideje jelez (kis óra piktogramm). Eddig nem tulajdonítottam neki jelentőséget, hisz 10-12 ezrenként cserélem az olajat, de elő fordulhat, hogy emiatt írja? Ha alacsony lenne a szint, akkor kis sárga olajkannával jelezne, nem? 2000/12. havi E39 525d az alany.
A válaszokat előre is köszönöm!

Ide a hibajelenséget és az elhárításának megoldását szokás írni. Nálad nem látom a megoldást...


Igen, elnézést kérnék emiatt Mindenkitől! Nekem is csak utána esett le, hogy leírtam, de nem találtam hol lehet törölni... A megoldása elvileg megvan, de csak holnap tudok biztosat mondani. Sikerült resetelni a szerviz számlálót. Az INPA csak a kis óra ikont engedte kitörölni, az olajcserét nem. Viszont, hogy a kis óra ikont törölte, utána már engedte resetelni az óra melletti gombokkal és most úgy tűnik meg is jegyezte. Ha holnap nem jön elő a hiba üzenet, akkor az olajszenzornak semmi köze hozzá, csak a szerviz számláló szívatott...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.22. 22:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 167
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Koszonom szepen Gallacanak a segitseget meg oldottam a gondot az auto megy beindult hibatlanul. Nem gondoltam volna hogy a vakumos fekrasegito ilyen dolgokra kepes bmw nel de mondhatom a tavsegitseg nagyszerű volt.hiwba a tapasztalat es a rutin.....Koszonom megegyszer es kellemes ünnepeket mindenkinek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Janika13 az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.22. 23:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1842 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Janika13 írta:
Koszonom szepen Gallacanak a segitseget meg oldottam a gondot az auto megy beindult hibatlanul. Nem gondoltam volna hogy a vakumos fekrasegito ilyen dolgokra kepes bmw nel de mondhatom a tavsegitseg nagyszerű volt.hiwba a tapasztalat es a rutin.....Koszonom megegyszer es kellemes ünnepeket mindenkinek.

Nincs mit! :) Örülök hogy jó lett. Azért dióhéjban írd le, hogy mi volt a baj, mert a publikum lemaradt az önindítónál. :D

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2018.12.23. 07:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.27. 07:05
Hozzászólások: 167
Tartózkodási hely: hollandia
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Janika13 írta:
Koszonom szepen Gallacanak a segitseget meg oldottam a gondot az auto megy beindult hibatlanul. Nem gondoltam volna hogy a vakumos fekrasegito ilyen dolgokra kepes bmw nel de mondhatom a tavsegitseg nagyszerű volt.hiwba a tapasztalat es a rutin.....Koszonom megegyszer es kellemes ünnepeket mindenkinek.

Nincs mit! :) Örülök hogy jó lett. Azért dióhéjban írd le, hogy mi volt a baj, mert a publikum lemaradt az önindítónál. :D
szoval igen az oninditora gyanakodtam legalabb fel lett ujitva de nem az volt a gond. Hanem hogy a vakumos fekrasegito szivott fel vizet mivrl egy falevel meg sar lerakodott a vízelvezető nyilasba alatta. Be szivta a vizet es ahogy gallaca irta , levego helyett a motor vizet szivott a karterba es a hengerekhez , ezert meg fogta a motrot a folyadek. Na de a tanacsra amit kaptam , szivosor le injektorok ki es las csodat egy hatalmas trugymo kilovelt inditozas kozben . Kitakaritottam es mint a regi ujra indult. Köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Janika13 az itt látható tagok köszönték meg: NagySándor
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.03.27. 18:11 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 467
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 295 alkalommal
Kapott köszik: 85 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A probléma a következő volt:
Új ABS jeladók mind a 4 keréknél, új kerékcsapágyakkal.
Már a cserék utáni első indításnál kidobta a műszerfalra az ABS és az ASC lámpát.
Na, mondom szuper, ez biztos a tömb lesz, 38e. a javítás, meg a lebütykölés procedúrája és utána légtelenítés, fékfolyadék...stb...
Diag:

Kép

Mondom akkor nézzük meg, hátha igaz amit ír, bár új jeladó volt (Delphi) :facepalm: , mondom biztos fals hibajel a tömb miatt, mivel fehér a jelölő szimbólum, nem piros meg sárga.
De azért csere bal elöl...
Kicseréltem egy Ossca nevű darabra, még kevesebbe kerül mint a Delphi, de szakasztott ugyanúgy néz ki és a többi hasonló árkategória is, gondolom ugyanott készülnek...
100-200 méter és eltűnt a hibajel.

Szóval beszéltünk már itt a Delphi jeladókról és tényleg ramatyok.
Vadi új volt és eleve rossz!
(Mint a Bosch gyújtótrafó, aminek az érintkezője nem éri el a gyertyát, mert nem sapkás, mint a gyári, hanem csak érintő betétes...) :roll:
És mivel én szereltem így nem tudom visszavinni...
:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.06.03. 14:12 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.06.03. 14:04
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok szerintetek mi lehet a baj
Magatol leallt az auto azota nem indul csak teker mint az allat
E39 520i 1996 evjarat
Uzemanyag minden van csereltunk fotengely jeladot de semmi ugxan azt csinalja
Mi lehet a baj ? Tudtok segiteni ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.06.03. 15:56 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 522
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 81 alkalommal
Kapott köszik: 92 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gasparattila92 írta:
Sziasztok szerintetek mi lehet a baj
Magatol leallt az auto azota nem indul csak teker mint az allat
E39 520i 1996 evjarat
Uzemanyag minden van csereltunk fotengely jeladot de semmi ugxan azt csinalja
Mi lehet a baj ? Tudtok segiteni ?


:diag


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.06.03. 16:09 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 467
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 295 alkalommal
Kapott köszik: 85 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Gasparattila92 írta:
Sziasztok szerintetek mi lehet a baj
Magatol leallt az auto azota nem indul csak teker mint az allat
E39 520i 1996 evjarat
Uzemanyag minden van csereltunk fotengely jeladot de semmi ugxan azt csinalja
Mi lehet a baj ? Tudtok segiteni ?


:diag

Továbbá: AC-pumpa búg gyújtás ráadásnál?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.06.04. 08:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.06.03. 14:04
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Ac pumpa bug uzemanyagot kap


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.10.23. 09:40 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.06.03. 17:54
Hozzászólások: 13
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello..nekem lenne egy olyan problémám,hogy:auto indítasakor nagyon elkezdett az autó füstölni kb par percig,és furcsa hangot adott ki,aztán jött a probléma!nyomom a gáz pedált az autó megyen de erő semmi!rá 5 percre újra inditom az autó megyen ahogy menni kell,de viszont most sem megyen ,átnéztem a turbótól kijövö vákum csöveket ,ki is cseréltem ami rosz allapotban volt!mi lehet a gond?hogy az autó nem bir menni...pöcre gyul nem füstöl ,ha tud valaki valamit erröl segitsen már!köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.10.23. 13:25 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.03. 19:53
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Kiskőrös
Adott köszi: 109 alkalommal
Kapott köszik: 48 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Norek írta:
Hello..nekem lenne egy olyan problémám,hogy:auto indítasakor nagyon elkezdett az autó füstölni kb par percig,és furcsa hangot adott ki,aztán jött a probléma!nyomom a gáz pedált az autó megyen de erő semmi!rá 5 percre újra inditom az autó megyen ahogy menni kell,de viszont most sem megyen ,átnéztem a turbótól kijövö vákum csöveket ,ki is cseréltem ami rosz allapotban volt!mi lehet a gond?hogy az autó nem bir menni...pöcre gyul nem füstöl ,ha tud valaki valamit erröl segitsen már!köszönöm!


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagySándor az itt látható tagok köszönték meg: 2 attila94, Bandi1978
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.12.01. 11:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.12. 11:58
Hozzászólások: 52
Tartózkodási hely: Győr / Esztergom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Hiba: főleg nyári meleget kivéve tapasztalt jelenség, hogy indulást követően az első 20-30 km alatt teljesen normális a beltér automata hőmérséklet-szabályozása (klímapanelen 23 fok beállítva), majd ezt követően elkezd az autó a kívántnál erősebben hűvöset befújni. Az egyetlen megoldás a helyzet normalizálására, hogy a klímapanelen a hőmérsékletet feltekerem kb 27 fokig, így egy ideig megint normális, majd adott idő után már max közelébe kell állítani a hőmérsékletet, hogy ne hideget fújjon be. Innentől kezdve gyakorlatilag a levegőbefújást nem is lehet kezelni egy-egy több órán át tartó leállításig.

Megoldás: Szétszedtem a klímapanelt, kipucoltam a koszt a hőmérséklet-érzékelőről és az ezt támogató kis ventillátorról, szívtam egy keveset az összerakás előtt a gombokkal, összeraktam és azóta a hiba teljesen megszűnt, bármennyit megyek, a benti hőmérséklet szabályozása tökéletes.

Remélem segít valakinek!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek GA0425 az itt látható tagok köszönték meg: NagySándor
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT---- HIBÁK!! (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.12.01. 17:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.12.01. 16:56
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

BMW 525D Touring 2002

A kulcs elforgatása után úgymond félsikerrel jártam az indításhoz, indult is, viszont pár dolog nem működik:
-rádió kijelző nem kapcsol be, nem is kezelhető, viszont a zene szól (kazettát ki be rakom akkor vált, de semmi más)
-xenon égők nem kapcsolnak, ettől függetlenül helyzetjelző és reflektor pedig működik
-index működik, de belső visszajelzés nincs
-valószínű izzítás sem volt mert nehezen indult, plusz nem is jelezte a szokott módon, hogy izzítás folyamatban
-eddig mindig jelezte a hibát, hogy nem jó a tolatóradar (sípolással), de most az sem
Eléggé eltérő hibák jöttek fel egyszerre. Ezelőtt két nappal állítottam le az autót, akkor minden teljesen jól működött.

Volt valakinek hasonló tapasztalata és van rá megoldás esetleg?

Üdv,
Fabio


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 17845 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 889, 890, 891, 892, 893  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator