2010.02.15. 00:11
2010.02.15. 11:43
2010.02.15. 13:00
Illes írta:Csináltam neki egy topicot, nem akarom belekeverni az abs hozzászólások közé.
Na, Pocilacival kiolvastuk a hibát:
GT1
ASC passivly engaged
ABS control passive
brake light switch not engaged
ASC passivly engaged
INPA
Position controller (ADS-PART)
Error frequency 255
ezeket a hibákat dobta, valamint álló helyzetben 2,75km/h sebsséget írt a diag, valamint leállított motornál 18% ban nyitva levő folytószelep állást jelzett.
Valakinek ötlete?
Illés aki várja Jackson vagy Muhaati távgyógyítását (de a többiek se tartsák vissza a hsznos infóikat)
2010.02.15. 13:02
tpiski írta:Nekem is ilyesmi hibám volt, nem is ment a kipörgésgátló.
A Motor mellet van jobb oldalt a folytószelep felett egy szenzor, csatlakozóval, ami a gázpedál állását érzékeli(ebből következtet, hogy mennyire van nyitva a folytószelep).
Nekem kiugott a bowden a sínből ezét semmit nem érzékelt. Nézd meg Te is, lehet, hogy feszül a bowden vagy koszos az érzékelő. Esetleg rossz, de azt nem hiszem, akkor nem adna egyáltalán jelet.
Üdv:
Tamás
2010.02.15. 13:50
jackson írta:Illes írta:Csináltam neki egy topicot, nem akarom belekeverni az abs hozzászólások közé.
Na, Pocilacival kiolvastuk a hibát:
GT1
ASC passivly engaged
ABS control passive
brake light switch not engaged
ASC passivly engaged
INPA
Position controller (ADS-PART)
Error frequency 255
ezeket a hibákat dobta, valamint álló helyzetben 2,75km/h sebsséget írt a diag, valamint leállított motornál 18% ban nyitva levő folytószelep állást jelzett.
Valakinek ötlete?
Illés aki várja Jackson vagy Muhaati távgyógyítását (de a többiek se tartsák vissza a hsznos infóikat)
Na tehát az ADS a külön folytó szelep ami a lefogja a beérkező levegőt. Ez simán meg kell nézni a státusz képernyőn és látszik amikor gázt adsz jelzi a gázpedál állást a normál fojtószelepen és az ASC szelep pozicióját meg talán állítani is lehet.
Miért nem hivtatok fel mert akkor azt is megnéztétek volna egyből?
Jackson, aki várta a hivást
2010.02.15. 16:02
Illes írta:Köszönöm a hasznos információkat, a bowden jó helyen van, nem is akad. Du leviszem a szerelőhöz, megkérem tisztítsa ki, remélem jó lesz
Hogy miért nem hívtalak? Ennek több oka van, egyrészt mert este 11 kor nem akartalak zavarni, másrészt pedig - és ez a főbb indok, nem tudom a számodat...
2010.02.15. 17:26
muhaati írta:Illes írta:Köszönöm a hasznos információkat, a bowden jó helyen van, nem is akad. Du leviszem a szerelőhöz, megkérem tisztítsa ki, remélem jó lesz
Hogy miért nem hívtalak? Ennek több oka van, egyrészt mert este 11 kor nem akartalak zavarni, másrészt pedig - és ez a főbb indok, nem tudom a számodat...
Látok még egy féklámpa kapcsoló hibát. Ezt le kell tesztelni. (az hogy a féklámpa működik, az egy más kör!)
Minden hibaüzenetet írj fel, és töröld az összeset. Újra indításnál már nem lesz benne ennyi hibakód. No innen kezdve lehet becserkészni a bajt.
2010.02.15. 19:54
2010.02.15. 20:02
Illes írta:muhaati írta:Illes írta:Köszönöm a hasznos információkat, a bowden jó helyen van, nem is akad. Du leviszem a szerelőhöz, megkérem tisztítsa ki, remélem jó lesz
Hogy miért nem hívtalak? Ennek több oka van, egyrészt mert este 11 kor nem akartalak zavarni, másrészt pedig - és ez a főbb indok, nem tudom a számodat...
Látok még egy féklámpa kapcsoló hibát. Ezt le kell tesztelni. (az hogy a féklámpa működik, az egy más kör!)
Minden hibaüzenetet írj fel, és töröld az összeset. Újra indításnál már nem lesz benne ennyi hibakód. No innen kezdve lehet becserkészni a bajt.
Így csináltuk ahogyan említetted, vagy 3szor töröltük a hibákat, de mindig ugyanazokat a hozta fel. Este meglátjuk, mi a helyzet fojtószelep környékén a jeladónál :S
2010.02.15. 20:09
jackson írta:
Csak azt nem tudom még a hiba üzenetetekből, hogy most akkor a szenzor vagy a léptető motor a hibás.
Jackson, aki megnézte volna az adatokat is
2010.02.15. 20:10
muhaati írta:jackson írta:
Csak azt nem tudom még a hiba üzenetetekből, hogy most akkor a szenzor vagy a léptető motor a hibás.
Jackson, aki megnézte volna az adatokat is
Vagy a féklámpa kapcsoló 2. köre. De hiába írom, csak tépem a számat!
2010.02.15. 22:27
2010.02.15. 22:31
Illes írta:Uraim!
Köszönöm mindannyiotoknak a segítséget, jelentem a hiba elhárítva.
A motor felőli fojtószelep házában voltak nem oda való szennyeződések, ami a szelep és ezáltal a jeladó hibás állását eredményezte. Tisztítás után el is aludt a lámpa, a diag pedig már nem is jelzett hibát.
Köszi mégegyszer.
2010.02.15. 22:31
Illes írta:Uraim!
Köszönöm mindannyiotoknak a segítséget, jelentem a hiba elhárítva.
A motor felőli fojtószelep házában voltak nem oda való szennyeződések, ami a szelep és ezáltal a jeladó hibás állását eredményezte. Tisztítás után el is aludt a lámpa, a diag pedig már nem is jelzett hibát.
Köszi mégegyszer.
2010.02.15. 22:36
muhaati írta:Illes írta:Uraim!
Köszönöm mindannyiotoknak a segítséget, jelentem a hiba elhárítva.
A motor felőli fojtószelep házában voltak nem oda való szennyeződések, ami a szelep és ezáltal a jeladó hibás állását eredményezte. Tisztítás után el is aludt a lámpa, a diag pedig már nem is jelzett hibát.
Köszi mégegyszer.
Itt jött jól a diag: "18% ban nyitva levő folytószelep állás" üzenete.
Csupa öröm, boldogság!
2010.02.15. 22:48
Illes írta:muhaati írta:Illes írta:Uraim!
Köszönöm mindannyiotoknak a segítséget, jelentem a hiba elhárítva.
A motor felőli fojtószelep házában voltak nem oda való szennyeződések, ami a szelep és ezáltal a jeladó hibás állását eredményezte. Tisztítás után el is aludt a lámpa, a diag pedig már nem is jelzett hibát.
Köszi mégegyszer.
Itt jött jól a diag: "18% ban nyitva levő folytószelep állás" üzenete.
Csupa öröm, boldogság!
Így ahogyan mondod, meg jól jött a te ötleted, hogy hol nézelődjek, meg Jacksonnak a hibafejtegetése, tpiskinek a személyes tapasztalata és még sorolhatnám.
De valóban, jó ha van kéznél egy diag. Köszi Pocilaci!!!
2010.02.15. 22:56
jackson írta:Illes írta:muhaati írta:Illes írta:Uraim!
Köszönöm mindannyiotoknak a segítséget, jelentem a hiba elhárítva.
A motor felőli fojtószelep házában voltak nem oda való szennyeződések, ami a szelep és ezáltal a jeladó hibás állását eredményezte. Tisztítás után el is aludt a lámpa, a diag pedig már nem is jelzett hibát.
Köszi mégegyszer.
Itt jött jól a diag: "18% ban nyitva levő folytószelep állás" üzenete.
Csupa öröm, boldogság!
Így ahogyan mondod, meg jól jött a te ötleted, hogy hol nézelődjek, meg Jacksonnak a hibafejtegetése, tpiskinek a személyes tapasztalata és még sorolhatnám.
De valóban, jó ha van kéznél egy diag. Köszi Pocilaci!!!
Ezek után vehetnél 20-25eFt-ért mgadnak és tényleg kéznél lesz nem kell Pocilacinak Komárom-Sopron távo megugrani a hiba megnézése végett. Hogy melyik képernyőn mit nézzel azt könyebben leirjuk.
Jackson, aki diagot mindenkinek javasol
2010.02.16. 19:56
Illes írta:jackson írta:Illes írta:muhaati írta:Illes írta:Uraim!
Köszönöm mindannyiotoknak a segítséget, jelentem a hiba elhárítva.
A motor felőli fojtószelep házában voltak nem oda való szennyeződések, ami a szelep és ezáltal a jeladó hibás állását eredményezte. Tisztítás után el is aludt a lámpa, a diag pedig már nem is jelzett hibát.
Köszi mégegyszer.
Itt jött jól a diag: "18% ban nyitva levő folytószelep állás" üzenete.
Csupa öröm, boldogság!
Így ahogyan mondod, meg jól jött a te ötleted, hogy hol nézelődjek, meg Jacksonnak a hibafejtegetése, tpiskinek a személyes tapasztalata és még sorolhatnám.
De valóban, jó ha van kéznél egy diag. Köszi Pocilaci!!!
Ezek után vehetnél 20-25eFt-ért mgadnak és tényleg kéznél lesz nem kell Pocilacinak Komárom-Sopron távo megugrani a hiba megnézése végett. Hogy melyik képernyőn mit nézzel azt könyebben leirjuk.
Jackson, aki diagot mindenkinek javasol
Van diagom, azzal néztük meg a szerelővel az élőadatokat
Tegnap Pocilaci ment vissza bécsbe és erre kanyarodott felém és rádugtuk az ő komolyabb műszerét. Laci Carsoftját és régi laptopját vettem meg
2010.02.16. 19:59
Pocilaci írta:Örülök, hogy megoldódott a gond...
Még egy darabig arra járok legalábbis remélem....tavasszal indul valami skandináv projekt talán.... Addig nem gond a soproni kitérő....
Ja és nincs mit....ha nincs este meg sötét akkor jobban beleáshattunk volna a lelki világába...
Üdv!
2010.08.15. 09:58