Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

2010.09.05. 22:04

204d1 írta:Ha értenéd, miről van szó, nem írkálnál ilyeneket, de sebaj, amit te nem tudsz azt nem lehet vagy életveszélyes. A kályha nem buherálás, váltószelep nélkül?


Tetszik a fogalmazás :lol:
A hámoridoki még a légtelenitést se tudta megoldani az ABS tömb-nél, akkor szerinted amikor neki áll ASC-ből DSC rendszert faragni fogorvos létére az normális. Ismétlem itt nem egy komoly profi szerelő hanem egy átlag emberről beszélünk.

A kályha buherálás-ban mi a veszélyes mesélj (mármint a MID vagy navi-ba? Én nem csak simán beállitottam nekik hanem üzemközben leteszteltem és küldtem őket jobbra és balra megjavittatni a hibás kályháikat. Mesélj milyen veszély fenyegeti őket?
A válasz kéretik egy idevágó pl. állófűtés topikba megtalálom ott is :wink:

Jackson, akik válaszol

2010.09.05. 22:10

jackson írta:
204d1 írta:Ha értenéd, miről van szó, nem írkálnál ilyeneket, de sebaj, amit te nem tudsz azt nem lehet vagy életveszélyes. A kályha nem buherálás, váltószelep nélkül?


Tetszik a fogalmazás :lol:
A hámoridoki még a légtelenitést se tudta megoldani az ABS tömb-nél, akkor szerinted amikor neki áll ASC-ből DSC rendszert faragni fogorvos létére az normális. Ismétlem itt nem egy komoly profi szerelő hanem egy átlag emberről beszélünk.

A kályha buherálás-ban mi a veszélyes mesélj (mármint a MID vagy navi-ba? Én nem csak simán beállitottam nekik hanem üzemközben leteszteltem és küldtem őket jobbra és balra megjavittatni a hibás kályháikat. Mesélj milyen veszély fenyegeti őket?
A válasz kéretik egy idevágó pl. állófűtés topikba megtalálom ott is :wink:

Jackson, akik válaszol


A vaszarig haverja én lennék, ha nem esett volna még le, én meg nem fogorvos vagyok...

A kályhás dolog csak egy kis túlzás (mint tőled a DSC), mert az tényleg nem gyári váltószelep nélkül....

2010.09.05. 22:22

204d1 írta:
jackson írta:
204d1 írta:Ha értenéd, miről van szó, nem írkálnál ilyeneket, de sebaj, amit te nem tudsz azt nem lehet vagy életveszélyes. A kályha nem buherálás, váltószelep nélkül?


Tetszik a fogalmazás :lol:
A hámoridoki még a légtelenitést se tudta megoldani az ABS tömb-nél, akkor szerinted amikor neki áll ASC-ből DSC rendszert faragni fogorvos létére az normális. Ismétlem itt nem egy komoly profi szerelő hanem egy átlag emberről beszélünk.

A kályha buherálás-ban mi a veszélyes mesélj (mármint a MID vagy navi-ba? Én nem csak simán beállitottam nekik hanem üzemközben leteszteltem és küldtem őket jobbra és balra megjavittatni a hibás kályháikat. Mesélj milyen veszély fenyegeti őket?
A válasz kéretik egy idevágó pl. állófűtés topikba megtalálom ott is :wink:

Jackson, akik válaszol


A vaszarig haverja én lennék, ha nem esett volna még le, én meg nem fogorvos vagyok...

A kályhás dolog csak egy kis túlzás (mint tőled a DSC), mert az tényleg nem gyári váltószelep nélkül....


Van is diffi a fékrendszer és az állófűtés között. És én az elöbbi miatt aggódtam.

Jackson, aki utólag nézte a hozzászólásodat

2010.09.05. 22:23

jackson írta:
204d1 írta:
jackson írta:
204d1 írta:Ha értenéd, miről van szó, nem írkálnál ilyeneket, de sebaj, amit te nem tudsz azt nem lehet vagy életveszélyes. A kályha nem buherálás, váltószelep nélkül?


Tetszik a fogalmazás :lol:
A hámoridoki még a légtelenitést se tudta megoldani az ABS tömb-nél, akkor szerinted amikor neki áll ASC-ből DSC rendszert faragni fogorvos létére az normális. Ismétlem itt nem egy komoly profi szerelő hanem egy átlag emberről beszélünk.

A kályha buherálás-ban mi a veszélyes mesélj (mármint a MID vagy navi-ba? Én nem csak simán beállitottam nekik hanem üzemközben leteszteltem és küldtem őket jobbra és balra megjavittatni a hibás kályháikat. Mesélj milyen veszély fenyegeti őket?
A válasz kéretik egy idevágó pl. állófűtés topikba megtalálom ott is :wink:

Jackson, akik válaszol


A vaszarig haverja én lennék, ha nem esett volna még le, én meg nem fogorvos vagyok...

A kályhás dolog csak egy kis túlzás (mint tőled a DSC), mert az tényleg nem gyári váltószelep nélkül....


Van is diffi a fékrendszer és az állófűtés között. És én az elöbbi miatt aggódtam.

Jackson, aki utólag nézte a hozzászólásodat

Helo
Látom itt már háború van kialakulóban

2010.09.05. 22:28

lepke írta:Helo
Látom itt már háború van kialakulóban


Csak megtudtam volna mi a veszélyes a kályhában és milyen pikpak egyszerű utólag DSC-siteni egy kocsit.

Jackson, akit hajt a tudás szomj

2010.09.05. 22:53

jackson írta:
204d1 írta:Ha értenéd, miről van szó, nem írkálnál ilyeneket, de sebaj, amit te nem tudsz azt nem lehet vagy életveszélyes. A kályha nem buherálás, váltószelep nélkül?



"A hámoridoki még a légtelenitést se tudta megoldani az ABS tömb-nél..."

Jackson, akik válaszol

Gyári, sárga fej híján eléggé kihívásokkal teli mutatvány a 000-ás tömbbel, mint láttad... DSC+001-es tömbbel legalább ezzel nincs ekkora galiba. Az saját magát is tudja légteleníteni DIS-ből.

2010.09.05. 22:58

hamoriarpi írta:
jackson írta:
204d1 írta:Ha értenéd, miről van szó, nem írkálnál ilyeneket, de sebaj, amit te nem tudsz azt nem lehet vagy életveszélyes. A kályha nem buherálás, váltószelep nélkül?



"A hámoridoki még a légtelenitést se tudta megoldani az ABS tömb-nél..."

Jackson, akik válaszol

Gyári, sárga fej híján eléggé kihívásokkal teli mutatvány a 000-ás tömbbel, mint láttad... DSC+001-es tömbbel legalább ezzel nincs ekkora galiba. Az saját magát is tudja légteleníteni DIS-ből.


Háát, igen. A sárga fej a minimum, de már az is elavultnak számít.

2010.09.05. 23:09

204d1 írta:
hamoriarpi írta:
jackson írta:
204d1 írta:Ha értenéd, miről van szó, nem írkálnál ilyeneket, de sebaj, amit te nem tudsz azt nem lehet vagy életveszélyes. A kályha nem buherálás, váltószelep nélkül?



"A hámoridoki még a légtelenitést se tudta megoldani az ABS tömb-nél..."

Jackson, akik válaszol

Gyári, sárga fej híján eléggé kihívásokkal teli mutatvány a 000-ás tömbbel, mint láttad... DSC+001-es tömbbel legalább ezzel nincs ekkora galiba. Az saját magát is tudja légteleníteni DIS-ből.


Háát, igen. A sárga fej a minimum, de már az is elavultnak számít.

A 39-est még teljesen kiszolgálja, ha jól tudom. A 60-asokhoz már OPS "dukál", ha mindent látni akar az ember - ahogy olvastam.

Re: ASC hiba

2011.12.11. 09:32

Sziasztok!

Nekem dsc modulra lenne szükségem. Már javított modullal vettem a kocsit. 3 hibája van. Az egyik, hogy esős időben bepárásodik és kigyulladnak a visszajelző lámpák, ilyenkor nem is avatkozik be a kerék megcsúszásakor. A másik, remélem a modul hibája és nem az első generációs dsc-k "tudatlansága", hogy száraz időben sem fogja meg az autót a kicsúszástól, csak a kipörgés-gátlás és az abs működik. A harmadik, hogy hibaolvasáskor nem is kommunikál. Vki tudna segíteni?
Oh, még egy probléma, hogy az első lámpáim olyan rosszak, hogy reflektor használatakor sem villognak a szembejövők. És persze én sem látom az utat túl jól.

Re: ASC hiba

2011.12.14. 12:06

cimbika írta:Sziasztok!

Nekem dsc modulra lenne szükségem. Már javított modullal vettem a kocsit. 3 hibája van. Az egyik, hogy esős időben bepárásodik és kigyulladnak a visszajelző lámpák, ilyenkor nem is avatkozik be a kerék megcsúszásakor. A másik, remélem a modul hibája és nem az első generációs dsc-k "tudatlansága", hogy száraz időben sem fogja meg az autót a kicsúszástól, csak a kipörgés-gátlás és az abs működik. A harmadik, hogy hibaolvasáskor nem is kommunikál. Vki tudna segíteni?
Oh, még egy probléma, hogy az első lámpáim olyan rosszak, hogy reflektor használatakor sem villognak a szembejövők. És persze én sem látom az utat túl jól.


Ha javitották akkor nem a legsikeresebb javitás volt (talán ezért adta el a tulaj). A DSC csere nem egyszerű:
- gyári cucc 277eft most néztem az onlineteile-n,
- használt ki tudja mikor fossa össze magát (senki nem garantálja nem a kanyarba amikor kéne)
Nem lesz egyszerű menet mire túl leszel rajta. Vagy zsebbe nyúlsz vagy vállalod a többször csereberél költségeit. Javítani nem egyszerű talán ezért is csszték el. Az pl. hogy bepárásodik számomra egyértelműen jelzi rosszul zárták vissza mivel ez ipari cucc és totál zártnak kéne lennie. Az is lehet hogy párás levegőn csukták be és a bentlévő pára csapódik ki a hőmérséklet változásra.

A 1999-es DSC köszöni szépen de működik száraz időben is. Ha mindig kicsúszol annak lehet több oka is. Egy próba kanyarban (nincs fa, korlát, árok és forgalom avagy semmi nincs aminek neki mész ha mégis kicsúszol kontroll nélkül) ki kell próbálni. Bemenni lassan és növelni a sebességet (avagy minden próba körnél 5-10-el többel menni). Ha száraz az idő (nincs hideg sem) akkor elöbb utóbb látnod kéne amikor villog a kanyarban. Ha egyből csak megcsúszol akkor több gond lehet:
- szar gumik ha nagyon gyorsan elveszíti a gumi a tapadását akkor nem tud mit csinálni az elektronika. Neked kéne többet beruházni rá. Ja és a szélesebb gumi egyben nagyobb tapadó felület is.
- pl. túl nagy sebességel mész be akkor persze hogy kicsúszol: a DSC csak egy kis határt rak a képességekre nem képes a fizikát meg hazudtolni. Ezért mondtam a 5/10-es lépcsőkben növelni. Ha a határon vagy még ad egy kicsit pluszt ha nagyon túl mentél kicsúszol. Ha nem sikerül akkor elöbb meg kéne nézned milyen egy jó kocsin a működő DSC-t beavatkozás közben.
- a diag nem megy azért általában a csatlakozási hibát jelzi talán nem jól lett megforrasztva és hol hozzá és hol nem.
Azért NAGYON ésszel a tesztel, mert ha tényleg totál szar a DSC akkor egyből ki csúszni fogsz. De azért jobb 4 keréken csúszni mint repülni vagy borulni.

lámpa téma: bömbölő majd átnézi neked mi a gondja http://www.mobilgumi.hu/

Jackson, aki válaszolt

Re: ASC hiba

2012.01.08. 14:41

Sziasztok!

Folyamatosan világít az (528) ASC lámpám, az autó nem megy,nem vált vissza stb. Sajnos nem találtam hasonló jelenségek leírását itt. Tud valaki valami okosat?

köszönöm

Re: ASC hiba

2012.01.08. 15:34

Kispali írta:Sziasztok!

Folyamatosan világít az (528) ASC lámpám, az autó nem megy,nem vált vissza stb. Sajnos nem találtam hasonló jelenségek leírását itt. Tud valaki valami okosat?

köszönöm

ABS jeladóra/tömbre tippelnék, bár az automatába nem vagyok otthon! / Másban sem! ;) /

Egy diagot biztos megér.

Re: ASC hiba

2012.01.08. 15:41

köszi a tippet, de most mentem vele hóban és ABS működik, de teljesen erőtlen a vas

Re: ASC hiba

2012.01.08. 15:49

Kispali írta:köszi a tippet, de most mentem vele hóban és ABS működik, de teljesen erőtlen a vas

És hol van hó?

Re: ASC hiba

2012.01.08. 16:01

Imco írta:
Kispali írta:köszi a tippet, de most mentem vele hóban és ABS működik, de teljesen erőtlen a vas

És hol van hó?

A Normafánál

Re: ASC hiba

2012.01.10. 12:39

Kispali írta:
Imco írta:
Kispali írta:köszi a tippet, de most mentem vele hóban és ABS működik, de teljesen erőtlen a vas

És hol van hó?

A Normafánál

A hibát az ASC léptetőmotor hibája okozta.
Remélem tudtam ezzel valakinek segíteni.

Re: ASC hiba

2012.03.22. 14:10

Sziasztok!
Tegnap lett egy olyan problémám hogy 70-80km/h fölött bekapcsol az ASC-ém villog a műszerfalon hogy dolgozik rendesen és fogja vissza a vasat holott előzésnél pont nem kéne :D gyorsan kikapcsolom és megyek tovább ASC nélkül.
Ezt a hiba jelenséget nyári kerék felrakása (17"ról 18" szélesebb gumikkal) és egy futómű állítás előzte meg.
Vlki már találkozott ilyennel vagy tudna mondani vlmi okosat?
előre is köszi!

Re: ASC hiba

2012.03.22. 15:33

notic0 írta:Sziasztok!
Tegnap lett egy olyan problémám hogy 70-80km/h fölött bekapcsol az ASC-ém villog a műszerfalon hogy dolgozik rendesen és fogja vissza a vasat holott előzésnél pont nem kéne :D gyorsan kikapcsolom és megyek tovább ASC nélkül.
Ezt a hiba jelenséget nyári kerék felrakása (17"ról 18" szélesebb gumikkal) és egy futómű állítás előzte meg.
Vlki már találkozott ilyennel vagy tudna mondani vlmi okosat?
előre is köszi!


Elöl és hátul egyforma a a gumik kerülete?

Re: ASC hiba

2012.03.22. 18:09

Elöl és hátul egyforma a a gumik kerülete?

Igen.255/35R18 245/35R18

Re: ASC hiba

2012.03.22. 20:21

notic0 írta:Elöl és hátul egyforma a a gumik kerülete?

Igen.255/35R18 245/35R18


Ezeknek tuti nem egyforma a kerülete... :roll:
Hozzászólás küldése

VigLink badge