* *
Pontos idő: 2024.04.30. 20:36

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 123 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.05. 22:04 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
204d1 írta:
Ha értenéd, miről van szó, nem írkálnál ilyeneket, de sebaj, amit te nem tudsz azt nem lehet vagy életveszélyes. A kályha nem buherálás, váltószelep nélkül?


Tetszik a fogalmazás :lol:
A hámoridoki még a légtelenitést se tudta megoldani az ABS tömb-nél, akkor szerinted amikor neki áll ASC-ből DSC rendszert faragni fogorvos létére az normális. Ismétlem itt nem egy komoly profi szerelő hanem egy átlag emberről beszélünk.

A kályha buherálás-ban mi a veszélyes mesélj (mármint a MID vagy navi-ba? Én nem csak simán beállitottam nekik hanem üzemközben leteszteltem és küldtem őket jobbra és balra megjavittatni a hibás kályháikat. Mesélj milyen veszély fenyegeti őket?
A válasz kéretik egy idevágó pl. állófűtés topikba megtalálom ott is :wink:

Jackson, akik válaszol

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.05. 22:10 
jackson írta:
204d1 írta:
Ha értenéd, miről van szó, nem írkálnál ilyeneket, de sebaj, amit te nem tudsz azt nem lehet vagy életveszélyes. A kályha nem buherálás, váltószelep nélkül?


Tetszik a fogalmazás :lol:
A hámoridoki még a légtelenitést se tudta megoldani az ABS tömb-nél, akkor szerinted amikor neki áll ASC-ből DSC rendszert faragni fogorvos létére az normális. Ismétlem itt nem egy komoly profi szerelő hanem egy átlag emberről beszélünk.

A kályha buherálás-ban mi a veszélyes mesélj (mármint a MID vagy navi-ba? Én nem csak simán beállitottam nekik hanem üzemközben leteszteltem és küldtem őket jobbra és balra megjavittatni a hibás kályháikat. Mesélj milyen veszély fenyegeti őket?
A válasz kéretik egy idevágó pl. állófűtés topikba megtalálom ott is :wink:

Jackson, akik válaszol


A vaszarig haverja én lennék, ha nem esett volna még le, én meg nem fogorvos vagyok...

A kályhás dolog csak egy kis túlzás (mint tőled a DSC), mert az tényleg nem gyári váltószelep nélkül....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.05. 22:22 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
204d1 írta:
jackson írta:
204d1 írta:
Ha értenéd, miről van szó, nem írkálnál ilyeneket, de sebaj, amit te nem tudsz azt nem lehet vagy életveszélyes. A kályha nem buherálás, váltószelep nélkül?


Tetszik a fogalmazás :lol:
A hámoridoki még a légtelenitést se tudta megoldani az ABS tömb-nél, akkor szerinted amikor neki áll ASC-ből DSC rendszert faragni fogorvos létére az normális. Ismétlem itt nem egy komoly profi szerelő hanem egy átlag emberről beszélünk.

A kályha buherálás-ban mi a veszélyes mesélj (mármint a MID vagy navi-ba? Én nem csak simán beállitottam nekik hanem üzemközben leteszteltem és küldtem őket jobbra és balra megjavittatni a hibás kályháikat. Mesélj milyen veszély fenyegeti őket?
A válasz kéretik egy idevágó pl. állófűtés topikba megtalálom ott is :wink:

Jackson, akik válaszol


A vaszarig haverja én lennék, ha nem esett volna még le, én meg nem fogorvos vagyok...

A kályhás dolog csak egy kis túlzás (mint tőled a DSC), mert az tényleg nem gyári váltószelep nélkül....


Van is diffi a fékrendszer és az állófűtés között. És én az elöbbi miatt aggódtam.

Jackson, aki utólag nézte a hozzászólásodat

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.05. 22:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
204d1 írta:
jackson írta:
204d1 írta:
Ha értenéd, miről van szó, nem írkálnál ilyeneket, de sebaj, amit te nem tudsz azt nem lehet vagy életveszélyes. A kályha nem buherálás, váltószelep nélkül?


Tetszik a fogalmazás :lol:
A hámoridoki még a légtelenitést se tudta megoldani az ABS tömb-nél, akkor szerinted amikor neki áll ASC-ből DSC rendszert faragni fogorvos létére az normális. Ismétlem itt nem egy komoly profi szerelő hanem egy átlag emberről beszélünk.

A kályha buherálás-ban mi a veszélyes mesélj (mármint a MID vagy navi-ba? Én nem csak simán beállitottam nekik hanem üzemközben leteszteltem és küldtem őket jobbra és balra megjavittatni a hibás kályháikat. Mesélj milyen veszély fenyegeti őket?
A válasz kéretik egy idevágó pl. állófűtés topikba megtalálom ott is :wink:

Jackson, akik válaszol


A vaszarig haverja én lennék, ha nem esett volna még le, én meg nem fogorvos vagyok...

A kályhás dolog csak egy kis túlzás (mint tőled a DSC), mert az tényleg nem gyári váltószelep nélkül....


Van is diffi a fékrendszer és az állófűtés között. És én az elöbbi miatt aggódtam.

Jackson, aki utólag nézte a hozzászólásodat

Helo
Látom itt már háború van kialakulóban


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.05. 22:28 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Látom itt már háború van kialakulóban


Csak megtudtam volna mi a veszélyes a kályhában és milyen pikpak egyszerű utólag DSC-siteni egy kocsit.

Jackson, akit hajt a tudás szomj

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.05. 22:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
jackson írta:
204d1 írta:
Ha értenéd, miről van szó, nem írkálnál ilyeneket, de sebaj, amit te nem tudsz azt nem lehet vagy életveszélyes. A kályha nem buherálás, váltószelep nélkül?



"A hámoridoki még a légtelenitést se tudta megoldani az ABS tömb-nél..."

Jackson, akik válaszol

Gyári, sárga fej híján eléggé kihívásokkal teli mutatvány a 000-ás tömbbel, mint láttad... DSC+001-es tömbbel legalább ezzel nincs ekkora galiba. Az saját magát is tudja légteleníteni DIS-ből.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.05. 22:58 
hamoriarpi írta:
jackson írta:
204d1 írta:
Ha értenéd, miről van szó, nem írkálnál ilyeneket, de sebaj, amit te nem tudsz azt nem lehet vagy életveszélyes. A kályha nem buherálás, váltószelep nélkül?



"A hámoridoki még a légtelenitést se tudta megoldani az ABS tömb-nél..."

Jackson, akik válaszol

Gyári, sárga fej híján eléggé kihívásokkal teli mutatvány a 000-ás tömbbel, mint láttad... DSC+001-es tömbbel legalább ezzel nincs ekkora galiba. Az saját magát is tudja légteleníteni DIS-ből.


Háát, igen. A sárga fej a minimum, de már az is elavultnak számít.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.05. 23:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
204d1 írta:
hamoriarpi írta:
jackson írta:
204d1 írta:
Ha értenéd, miről van szó, nem írkálnál ilyeneket, de sebaj, amit te nem tudsz azt nem lehet vagy életveszélyes. A kályha nem buherálás, váltószelep nélkül?



"A hámoridoki még a légtelenitést se tudta megoldani az ABS tömb-nél..."

Jackson, akik válaszol

Gyári, sárga fej híján eléggé kihívásokkal teli mutatvány a 000-ás tömbbel, mint láttad... DSC+001-es tömbbel legalább ezzel nincs ekkora galiba. Az saját magát is tudja légteleníteni DIS-ből.


Háát, igen. A sárga fej a minimum, de már az is elavultnak számít.

A 39-est még teljesen kiszolgálja, ha jól tudom. A 60-asokhoz már OPS "dukál", ha mindent látni akar az ember - ahogy olvastam.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2011.12.11. 09:32 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.08.12. 14:39
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Bp-Tiszafüred
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540i man
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nekem dsc modulra lenne szükségem. Már javított modullal vettem a kocsit. 3 hibája van. Az egyik, hogy esős időben bepárásodik és kigyulladnak a visszajelző lámpák, ilyenkor nem is avatkozik be a kerék megcsúszásakor. A másik, remélem a modul hibája és nem az első generációs dsc-k "tudatlansága", hogy száraz időben sem fogja meg az autót a kicsúszástól, csak a kipörgés-gátlás és az abs működik. A harmadik, hogy hibaolvasáskor nem is kommunikál. Vki tudna segíteni?
Oh, még egy probléma, hogy az első lámpáim olyan rosszak, hogy reflektor használatakor sem villognak a szembejövők. És persze én sem látom az utat túl jól.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2011.12.14. 12:06 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
cimbika írta:
Sziasztok!

Nekem dsc modulra lenne szükségem. Már javított modullal vettem a kocsit. 3 hibája van. Az egyik, hogy esős időben bepárásodik és kigyulladnak a visszajelző lámpák, ilyenkor nem is avatkozik be a kerék megcsúszásakor. A másik, remélem a modul hibája és nem az első generációs dsc-k "tudatlansága", hogy száraz időben sem fogja meg az autót a kicsúszástól, csak a kipörgés-gátlás és az abs működik. A harmadik, hogy hibaolvasáskor nem is kommunikál. Vki tudna segíteni?
Oh, még egy probléma, hogy az első lámpáim olyan rosszak, hogy reflektor használatakor sem villognak a szembejövők. És persze én sem látom az utat túl jól.


Ha javitották akkor nem a legsikeresebb javitás volt (talán ezért adta el a tulaj). A DSC csere nem egyszerű:
- gyári cucc 277eft most néztem az onlineteile-n,
- használt ki tudja mikor fossa össze magát (senki nem garantálja nem a kanyarba amikor kéne)
Nem lesz egyszerű menet mire túl leszel rajta. Vagy zsebbe nyúlsz vagy vállalod a többször csereberél költségeit. Javítani nem egyszerű talán ezért is csszték el. Az pl. hogy bepárásodik számomra egyértelműen jelzi rosszul zárták vissza mivel ez ipari cucc és totál zártnak kéne lennie. Az is lehet hogy párás levegőn csukták be és a bentlévő pára csapódik ki a hőmérséklet változásra.

A 1999-es DSC köszöni szépen de működik száraz időben is. Ha mindig kicsúszol annak lehet több oka is. Egy próba kanyarban (nincs fa, korlát, árok és forgalom avagy semmi nincs aminek neki mész ha mégis kicsúszol kontroll nélkül) ki kell próbálni. Bemenni lassan és növelni a sebességet (avagy minden próba körnél 5-10-el többel menni). Ha száraz az idő (nincs hideg sem) akkor elöbb utóbb látnod kéne amikor villog a kanyarban. Ha egyből csak megcsúszol akkor több gond lehet:
- szar gumik ha nagyon gyorsan elveszíti a gumi a tapadását akkor nem tud mit csinálni az elektronika. Neked kéne többet beruházni rá. Ja és a szélesebb gumi egyben nagyobb tapadó felület is.
- pl. túl nagy sebességel mész be akkor persze hogy kicsúszol: a DSC csak egy kis határt rak a képességekre nem képes a fizikát meg hazudtolni. Ezért mondtam a 5/10-es lépcsőkben növelni. Ha a határon vagy még ad egy kicsit pluszt ha nagyon túl mentél kicsúszol. Ha nem sikerül akkor elöbb meg kéne nézned milyen egy jó kocsin a működő DSC-t beavatkozás közben.
- a diag nem megy azért általában a csatlakozási hibát jelzi talán nem jól lett megforrasztva és hol hozzá és hol nem.
Azért NAGYON ésszel a tesztel, mert ha tényleg totál szar a DSC akkor egyből ki csúszni fogsz. De azért jobb 4 keréken csúszni mint repülni vagy borulni.

lámpa téma: bömbölő majd átnézi neked mi a gondja http://www.mobilgumi.hu/

Jackson, aki válaszolt

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2012.01.08. 14:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.27. 01:00
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M 52 B 28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Folyamatosan világít az (528) ASC lámpám, az autó nem megy,nem vált vissza stb. Sajnos nem találtam hasonló jelenségek leírását itt. Tud valaki valami okosat?

köszönöm

_________________
Német precizitás.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2012.01.08. 15:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Kispali írta:
Sziasztok!

Folyamatosan világít az (528) ASC lámpám, az autó nem megy,nem vált vissza stb. Sajnos nem találtam hasonló jelenségek leírását itt. Tud valaki valami okosat?

köszönöm

ABS jeladóra/tömbre tippelnék, bár az automatába nem vagyok otthon! / Másban sem! ;) /

Egy diagot biztos megér.

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2012.01.08. 15:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.27. 01:00
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M 52 B 28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
köszi a tippet, de most mentem vele hóban és ABS működik, de teljesen erőtlen a vas

_________________
Német precizitás.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2012.01.08. 15:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Kispali írta:
köszi a tippet, de most mentem vele hóban és ABS működik, de teljesen erőtlen a vas

És hol van hó?

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2012.01.08. 16:01 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.27. 01:00
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M 52 B 28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
Kispali írta:
köszi a tippet, de most mentem vele hóban és ABS működik, de teljesen erőtlen a vas

És hol van hó?

A Normafánál

_________________
Német precizitás.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2012.01.10. 12:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.27. 01:00
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M 52 B 28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kispali írta:
Imco írta:
Kispali írta:
köszi a tippet, de most mentem vele hóban és ABS működik, de teljesen erőtlen a vas

És hol van hó?

A Normafánál

A hibát az ASC léptetőmotor hibája okozta.
Remélem tudtam ezzel valakinek segíteni.

_________________
Német precizitás.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2012.03.22. 14:10 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.09. 16:07
Hozzászólások: 26
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Tegnap lett egy olyan problémám hogy 70-80km/h fölött bekapcsol az ASC-ém villog a műszerfalon hogy dolgozik rendesen és fogja vissza a vasat holott előzésnél pont nem kéne :D gyorsan kikapcsolom és megyek tovább ASC nélkül.
Ezt a hiba jelenséget nyári kerék felrakása (17"ról 18" szélesebb gumikkal) és egy futómű állítás előzte meg.
Vlki már találkozott ilyennel vagy tudna mondani vlmi okosat?
előre is köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2012.03.22. 15:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
notic0 írta:
Sziasztok!
Tegnap lett egy olyan problémám hogy 70-80km/h fölött bekapcsol az ASC-ém villog a műszerfalon hogy dolgozik rendesen és fogja vissza a vasat holott előzésnél pont nem kéne :D gyorsan kikapcsolom és megyek tovább ASC nélkül.
Ezt a hiba jelenséget nyári kerék felrakása (17"ról 18" szélesebb gumikkal) és egy futómű állítás előzte meg.
Vlki már találkozott ilyennel vagy tudna mondani vlmi okosat?
előre is köszi!


Elöl és hátul egyforma a a gumik kerülete?

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2012.03.22. 18:09 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.09. 16:07
Hozzászólások: 26
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Elöl és hátul egyforma a a gumik kerülete?

Igen.255/35R18 245/35R18


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ASC hiba
HozzászólásElküldve: 2012.03.22. 20:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
notic0 írta:
Elöl és hátul egyforma a a gumik kerülete?

Igen.255/35R18 245/35R18


Ezeknek tuti nem egyforma a kerülete... :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 123 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator