2017.05.12. 14:21
2017.05.15. 15:13
Bandi1978 írta:(. . .)
Továbbá tervezés alatt van (a fejemben) egy szűk, aknamentes garázsokra tervezett (merthogy nálam ez okoz sok fejtörést...) egyszerű autóemelő rendszer, amellyel legalább 50 cm-es hasmagasság (befekvési minimum magasság) elérhető úgy, hogy a kocsi a saját kerekein áll közben.
(. . .)
2017.05.15. 16:07
2017.05.16. 08:25
491523 írta:http://auto.indavideo.hu/video/Autobillento_-_Ludwig_Hagara_Bodor_Bertalan_Tordai_Istvan_SportVerda
2017.05.16. 08:45
bfoto írta:Erre engem is nagyon érdekelnének költséghatékony megoldások, akna ~60km-re van, deszkából készült rámpákra pedig elég nehézkes a felhajtás és nem is emelnek rajta eleget (felbakolt autó alá nem merek feküdni). Kereskedelemben kapható, acélból készült rámpákkal esetleg van valakinek tapasztalata? Fel lehet vajon ezekre állni egyszerre mind a négy kerékkel?
2017.07.24. 23:51
2017.07.25. 00:02
Reichstag bocsiAfterdark írta:Sziasztok!
Egy posztban, az eddigi legnagyobb munka az autóval kapcsolatban. Fogadjátok szeretettel.
http://bmwe39.blog.hu/2017/07/24/vizsgaidoszak_269
2017.07.25. 00:06
dreizwanzig írta:Reichstag bocsiAfterdark írta:Sziasztok!
Egy posztban, az eddigi legnagyobb munka az autóval kapcsolatban. Fogadjátok szeretettel.
http://bmwe39.blog.hu/2017/07/24/vizsgaidoszak_269
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
2017.07.25. 11:18
Afterdark írta:Sziasztok!
Egy posztban, az eddigi legnagyobb munka az autóval kapcsolatban. Fogadjátok szeretettel.
http://bmwe39.blog.hu/2017/07/24/vizsgaidoszak_269
2017.07.25. 12:37
Afterdark írta:Sziasztok!
Egy posztban, az eddigi legnagyobb munka az autóval kapcsolatban. Fogadjátok szeretettel.
http://bmwe39.blog.hu/2017/07/24/vizsgaidoszak_269
2017.07.25. 12:59
PeterE39 írta:Afterdark írta:Sziasztok!
Egy posztban, az eddigi legnagyobb munka az autóval kapcsolatban. Fogadjátok szeretettel.
http://bmwe39.blog.hu/2017/07/24/vizsgaidoszak_269
Köszönjük. A reggeli hajtás után végre jutott időm elolvasni.
A fóliázás már kicsit véleményes, szépen megcsináltad, az anyag is különleges, de talán pont ezért kicsit odanemillő egy harmadik fajta textúra (bőr, műanyag multigombsor, és mellé harmadikként még a plüss). Az individual plakett viszont kifejezetten bántja a szemem (szigorúan SZVSZ), keresnék neki más helyet az enteriőrben.
2017.07.25. 14:25
Afterdark írta:Teljesen jogos a meglátás, a kész munka láttán én is erre jutottam. Végül bevarratom az alsó műanyag betétet nappa bőrrel, szépen meg lesz tűzve fehéj színű cérnával és abba lesz belesülyesztve az individual logo.
2017.07.25. 15:51
PeterE39 írta:Afterdark írta:Teljesen jogos a meglátás, a kész munka láttán én is erre jutottam. Végül bevarratom az alsó műanyag betétet nappa bőrrel, szépen meg lesz tűzve fehéj színű cérnával és abba lesz belesülyesztve az individual logo.
A plakettről továbbra is megpróbálnálak lebeszélni, bár besüllyesztve már lehet jobban néz ki. A kormányon minden kerek, domború, íves. Az a plakett túl nagy, és túl egyenes/szögletes, hogy jól mutasson. A gyári M embléma pont azért "működik", mert kis méretű, nem akar dominálni a látványban.
2017.07.25. 15:54
Afterdark írta:
Hasonló az elképzelésem, színben és a plakett elhelyezésével kapcsolatban is.
2017.08.18. 23:52
2017.09.05. 21:10
2017.09.14. 12:42
2017.09.14. 16:17
atesz155 írta:A minap nagyon unatkoztam, és persze ami jó, és nincs semmi baja, ahhoz hozzá kellett nyúlnom .
.......
Majd beszerelésre került a régi-új alkatrész
Tesztelve, nem folyik, nem ereszt, sikerült a műtét
2017.09.14. 21:40
atesz155 írta:A minap nagyon unatkoztam, és persze ami jó, és nincs semmi baja, ahhoz hozzá kellett nyúlnom .
Azon a vízcső csatlakozón, ami a hűtő bal felső sarkában van, a kiegyenlítő tartály felé menő csövön rozsdás volt a bilincs, gondoltam kicserélem egy újra. Aha, azzal a mozdulattal le is tört a kis pöcs. A vastag cső bilincse, pedig gyárilag van rásajtolva(?), csak vágással lehetett leszedni. Ahhoz, viszont, hogy a gumicső ne sérüljön a flexelés miatt, a gumicső és a bilincs közé dugtam egy laposabb csavarhúzót. Ezt nem nagyon tolerálta a csatlakozó, és ez lett belőle:
Első lépésként a letört pöcökre kerestem megoldást. Kibővítettem a furatot, fúrtam bele M6-os menetet, a pöcök pedig egy M10*40-es csavarból készült hozzá. Leszedtem a menetet és a csavar fejét, középen átfúrtam, kúposra lett szedve az a vége, amire a vízcső megy, valamint a másik oldalába menet vágás, és tömítővel rögzítve lett a házban:
Most már csak a vastag cső csatlakozóra kellett valamit kitalálnom. A megoldást egy alumíniumból esztergált persely jelentette, vigyázva az átmérőre, hogy nehogy nagyon szoruljon benne, mivel szétfeszítené a csőnyílást, és tovább repedne. Ez a darab is rögzítve lett menettömítővel: (a képen még csak bele van rakva)
Most már csak a hiányzó darabok helyét kellett kimunkálni, ami egy formálható anyaggal történt, ami a megmunkálás után megkeményedik és utána munkálható lesz a felülete.
A végén pedig kapott egy kis festést, hogy elfedje a megmunkálás nyomait, és az idő vasfogát :
Majd beszerelésre került a régi-új alkatrész
Tesztelve, nem folyik, nem ereszt, sikerült a műtét
2017.09.15. 11:30
Gallaca írta:atesz155 írta:A minap nagyon unatkoztam
**********
Huhh szép kis meló! Ezt otthon délután? Nagyon unatkozhattál!
Ha esetleg nem lesz jó, ezt a csövet gyári újban br. 13-ért a kezedbe adom. Délig szólsz, 2-3 fele megvan. Újabb 1x év pipa.
Sajnos szeretett autóinkban ezek a műanyagok az időtől, a melegtől, és főleg a szép piros költséghatékony fagyállótól elérnek, kibarnulnak mint a képen van, aztán elmállanak ha szigorúbban ránézel.