Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: E39-es üzembentartási költsége

2011.06.13. 20:33

lepke írta:
admin írta:2002-es 520D Touring 2005.10 vettem 3.7M

Első féktárcsa+betét csere
hátsó féktárcsa+betét csere
Hardy tárcsa
váltó kihajtás szimering
váltó kapcsoló tengely szimering
4db izzító gyertya
váltó olaj csere
fék olaj csere
motor olaj csere
kartergázszűrő
légszűrők
egr termosztát


Meg ami nem lett volna kötelező egy ballag extra :lol: :lol:

Helo Lacibácsi
Hogyan lehetséges az 1-garnitura fékalkatréscsere 6-év alatt :?: :?:
Ebből kiszámolhatod menyit mentem 6év alatt :!: Ja meg én a gázt nyomom :nyelves: Ja és a kézi váltós nem eszi annyira a betétet mint az automata. :wink:

Re: E39-es üzembentartási költsége

2011.06.13. 22:29

admin írta:
lepke írta:
admin írta:2002-es 520D Touring 2005.10 vettem 3.7M

Első féktárcsa+betét csere
hátsó féktárcsa+betét csere
Hardy tárcsa
váltó kihajtás szimering
váltó kapcsoló tengely szimering
4db izzító gyertya
váltó olaj csere
fék olaj csere
motor olaj csere
kartergázszűrő
légszűrők
egr termosztát


Meg ami nem lett volna kötelező egy ballag extra :lol: :lol:

Helo Lacibácsi
Hogyan lehetséges az 1-garnitura fékalkatréscsere 6-év alatt :?: :?:
Ebből kiszámolhatod menyit mentem 6év alatt :!: Ja meg én a gázt nyomom :nyelves: Ja és a kézi váltós nem eszi annyira a betétet mint az automata. :wink:

Helo
Igy már értem :wink:
Nincsen sok kilométer a kocsiban
Ezek után ÉN is csak a gázpedált fogom nyomi :lol:

Re: E39-es üzembentartási költsége

2011.06.14. 00:09

Sziasztok!
Jackson írta valahol, hogy a tankolásokon kívül tégy egy 20 ezrest el havonta a majdani szervízköltségekre, és akkor nem fog a földhöz vágni egy nagy összegű kiadás. Teljesen egyetértek vele.
Ha azt akarod, hogy az autód szép lassan ne épüljön le, akkor költeni kell rá, bizony, néha nem keveset, de megéri!
B.

Re: E39-es üzembentartási költsége

2011.06.14. 18:17

Berkut írta:Sziasztok!
Jackson írta valahol, hogy a tankolásokon kívül tégy egy 20 ezrest el havonta a majdani szervízköltségekre, és akkor nem fog a földhöz vágni egy nagy összegű kiadás. Teljesen egyetértek vele.
Ha azt akarod, hogy az autód szép lassan ne épüljön le, akkor költeni kell rá, bizony, néha nem keveset, de megéri!
B.

Helo
A 20-ezer forint NEM biztos hogy fedezi a költséget
Persze függ attól is mennyi kilométert közlekedik havonta

Re: E39-es üzembentartási költsége

2011.06.14. 18:56

lepke írta:
Berkut írta:Sziasztok!
Jackson írta valahol, hogy a tankolásokon kívül tégy egy 20 ezrest el havonta a majdani szervízköltségekre, és akkor nem fog a földhöz vágni egy nagy összegű kiadás. Teljesen egyetértek vele.
Ha azt akarod, hogy az autód szép lassan ne épüljön le, akkor költeni kell rá, bizony, néha nem keveset, de megéri!
B.

Helo
A 20-ezer forint NEM biztos hogy fedezi a költséget
Persze függ attól is mennyi kilométert közlekedik havonta

Szia!
Csak ezért írtam a fenti összeget, mert holnap viszem a Muha Atihoz a kocsit javításrsa, és virágnyelven akartam üzenni neki! :wink:
Persze, ő holnap -nagy rutinnal- azt fogja mondai, hogy nem is olvasta ezt a hozzászólást! :)
B.

Re: E39-es üzembentartási költsége

2011.06.14. 19:31

Berkut írta:
lepke írta:
Berkut írta:Sziasztok!
Jackson írta valahol, hogy a tankolásokon kívül tégy egy 20 ezrest el havonta a majdani szervízköltségekre, és akkor nem fog a földhöz vágni egy nagy összegű kiadás. Teljesen egyetértek vele.
Ha azt akarod, hogy az autód szép lassan ne épüljön le, akkor költeni kell rá, bizony, néha nem keveset, de megéri!
B.

Helo
A 20-ezer forint NEM biztos hogy fedezi a költséget
Persze függ attól is mennyi kilométert közlekedik havonta

Szia!
Csak ezért írtam a fenti összeget, mert holnap viszem a Muha Atihoz a kocsit javításrsa, és virágnyelven akartam üzenni neki! :wink:
Persze, ő holnap -nagy rutinnal- azt fogja mondai, hogy nem is olvasta ezt a hozzászólást! :)
B.


Hát őőőőőőő....... ez az összeg látatlanban is kevés lesz. HISZEN MEG IS NÉZEM, KÖSZÖNÖK, ÉS KEZET FOGUNK.Együtt érző bólogatás, és ígéret a megoldásra: Ez már húsz. :franko:

Re: E39-es üzembentartási költsége

2011.06.14. 21:36

muhaati írta:
Berkut írta:
lepke írta:
Berkut írta:Sziasztok!
Jackson írta valahol, hogy a tankolásokon kívül tégy egy 20 ezrest el havonta a majdani szervízköltségekre, és akkor nem fog a földhöz vágni egy nagy összegű kiadás. Teljesen egyetértek vele.
Ha azt akarod, hogy az autód szép lassan ne épüljön le, akkor költeni kell rá, bizony, néha nem keveset, de megéri!
B.

Helo
A 20-ezer forint NEM biztos hogy fedezi a költséget
Persze függ attól is mennyi kilométert közlekedik havonta

Szia!
Csak ezért írtam a fenti összeget, mert holnap viszem a Muha Atihoz a kocsit javításrsa, és virágnyelven akartam üzenni neki! :wink:
Persze, ő holnap -nagy rutinnal- azt fogja mondai, hogy nem is olvasta ezt a hozzászólást! :)
B.


Hát őőőőőőő....... ez az összeg látatlanban is kevés lesz. HISZEN MEG IS NÉZEM, KÖSZÖNÖK, ÉS KEZET FOGUNK.Együtt érző bólogatás, és ígéret a megoldásra: Ez már húsz. :franko:


Akkor nekem mennyi? :D :D :D nekem 50 ezret spórolt telefonba minimum , már nincs pofám felhívni :D , + ++ :kösz

Re: E39-es üzembentartási költsége

2011.06.14. 21:53

Számolgattam, hogy Levinek kb. 24 Ft egy kilóméterre az üzembentartás, nekem 21,50. Azért nem olyan brutál egy ///M5 fenntartás, mint hittem. Persze tankolni az?rt kell, de még így is jó :franko:

Re: E39-es üzembentartási költsége

2011.06.14. 23:29

lepke írta:
admin írta:
lepke írta:
admin írta:2002-es 520D Touring 2005.10 vettem 3.7M

Első féktárcsa+betét csere
hátsó féktárcsa+betét csere
Hardy tárcsa
váltó kihajtás szimering
váltó kapcsoló tengely szimering
4db izzító gyertya
váltó olaj csere
fék olaj csere
motor olaj csere
kartergázszűrő
légszűrők
egr termosztát


Meg ami nem lett volna kötelező egy ballag extra :lol: :lol:

Helo Lacibácsi
Hogyan lehetséges az 1-garnitura fékalkatréscsere 6-év alatt :?: :?:
Ebből kiszámolhatod menyit mentem 6év alatt :!: Ja meg én a gázt nyomom :nyelves: Ja és a kézi váltós nem eszi annyira a betétet mint az automata. :wink:

Helo
Igy már értem :wink:
Nincsen sok kilométer a kocsiban
Ezek után ÉN is csak a gázpedált fogom nyomi :lol:
A kilométert lese mertem írni mert úgy is nekem esnek hogy az nem lehet.........9éves autónál.

Re: E39-es üzembentartási költsége

2011.06.14. 23:47

admin írta:2002-es 520D Touring 2005.10 vettem 3.7M

Első féktárcsa+betét csere
hátsó féktárcsa+betét csere
Hardy tárcsa
váltó kihajtás szimering
váltó kapcsoló tengely szimering
4db izzító gyertya
váltó olaj csere
fék olaj csere
motor olaj csere
kartergázszűrő
légszűrők
egr termosztát


Meg ami nem lett volna kötelező egy ballag extra :lol: :lol:


Az nem is igazi E39, ha még a belső kilincs se tört el....

Re: E39-es üzembentartási költsége

2011.06.15. 11:27

kzolee írta:Számolgattam, hogy Levinek kb. 24 Ft egy kilóméterre az üzembentartás, nekem 21,50. Azért nem olyan brutál egy ///M5 fenntartás, mint hittem. Persze tankolni az?rt kell, de még így is jó :franko:

Ez akkor nekem kb 10 Ft, amióta nálam van.

Re: E39-es üzembentartási költsége

2011.06.21. 20:10

2009 06 12 óta van nálam az autóm, E39 528i 98'. 205500km-rel vettem( NT autó jóváhagyásával) most van benne 227100 km.

208000 km: -LCM javítás 8000ft
213000 km: -Olajcsere+ szűrők 28000ft
-Lámpaállító műanyagok csere. 9000ft
216000 km: -Kartergáz szűrő csere 20000 ft
221000 km: -Első lengőkarok csere
-Kuplungszett (komplett) csere
-kéttömegű lendkerék csere
-első féktárcsa + betétek csere
-Fékkopás visszajelző csere
Ez összvissz.: 300 000 ft

Hellyel közzel ennyi. Én speciel rendszeresen írom egy könyvbe a javított/ cserélt dolgokat úgy ahogy az előző gazdája is, én vagyok a második tulaj Magyarba! Németországból lett hozva 2003-ban! :franko:

Re: E39-es üzembentartási költsége

2011.06.21. 21:58

Ez se rossz, kb. 17 Ft/km. Nem fogod elhasználni az autódat :D

Re: E39-es üzembentartási költsége

2011.06.21. 22:10

Cyri írta:...Én speciel rendszeresen írom egy könyvbe a javított/ cserélt dolgokat úgy ahogy az előző gazdája is, én vagyok a második tulaj Magyarba! Németországból lett hozva 2003-ban! :franko:

Ez szép dolog, egyszer hasznos lesz ha eladod.

Nálam egy cd-nyi kép is van a szervizekről. Van amikor azt is lefotózom. Hátha az új tulajt érdekli egy gyertyacsere pl. :lol: 200.000km-ig BMW-s szerviz, mióta Karesz szereli, ők pecsételnek.

Re: E39-es üzembentartási költsége

2011.06.22. 06:06

LeviM5 írta:
Cyri írta:...Én speciel rendszeresen írom egy könyvbe a javított/ cserélt dolgokat úgy ahogy az előző gazdája is, én vagyok a második tulaj Magyarba! Németországból lett hozva 2003-ban! :franko:

Ez szép dolog, egyszer hasznos lesz ha eladod.

Nálam egy cd-nyi kép is van a szervizekről. Van amikor azt is lefotózom. Hátha az új tulajt érdekli egy gyertyacsere pl. :lol: 200.000km-ig BMW-s szerviz, mióta Karesz szereli, ők pecsételnek.


Te is fotózol :D

Nekem is kellene listát feltenni de lusta vagyok...

Re: E39-es üzembentartási költsége

2011.06.27. 12:17

chaten nem igazán müködik a kommunikáció! :( végülis egy csapat vagyunk....igen...

Re: E39-es üzembentartási költsége

2011.06.27. 12:32

No akkor 242ekm-el vettem 2009-ben február valamikor (lásd fórum) cirka 2mFt és mint állati jó állapotú gyári alkatrészekkel szervizelt.
Vigyázat mivel Jackson maximalista a közrend meg zavarására alkalmas lista jön nem végig olvasni aki nem birja

Évi cirka max.24ekm fut a kocsi most nem irogatom az állásokat

2009évben:
2009 Rendszeres/Rezsi(össz: kb.70eFt):
- Ntautó motor levegőszűrő + pollenszűrő (sima nem aktiv szenes) össz 25eFt
- rendszámtábla égő csere és hátsó ajtóban jobb helyzetjelző 5w csere
- baráti áron 9eft aktiv szén pollenszűrő
- klima tisztitás kb by muhaati 15eft
- Zöldkártya kb 7.280Ft
- jobb angel eyes izzócsere 1eft bömbölő
- fékolajcsere 10eFt Dot5 muhaati (3500ft/liter)

2009 Egyszeri vagy nagyobb beruházás(össz:kb.510eFt):
- Bal kerék: fék légterelő 23eFt, motorboritás 27eft, dobbetétek 2db 3100ft/db Ntautó összesen: 45297Ft
- új riasztó+szerelés 60eft, új kerékőr:15eFt
- nyár gumi: 120eFt GoodYear F1 Assymetric 235/45R17 94Y 4db
- Körkereszt Kft. Hella ABS szenzor (kb 25eft) csere + Bosch kézifék pofák össz 55eFt
- intenziv mosó motor csere ingyen bontott by muhaati (Köszi)
- ablak mosócsövek csere: 1méter levegőztető cső akvarisztikai boltból
- fényszóró mosó nem megy: muhaati szelep elött csö lehúzva.
- NT autó váltó szoftver upgrade 7eFt (max 15eft fix áras)
- LRA Első xenon szenzor csere bontott 5eft (rákosi úti bontó) rábasztam mert kiderült ez nem is bele való de ez ekkor még nem volt tudott
- Váltójavitás+olajcsere 45.000Ft Papp Tamás
- téli gumi felni a 17? 8Jx17 Styling 81 alpina 150eFt 4db
- Bal fényszóró madár utáni fix műanyag csere 5eFt (hála neked Bömbölő és nem komplett lámpa csere mint az NTautó mondta)
................
2010 évi

2010 Rendszeres (eddig:107eFt):
- téli ablakmosó BMW 5L 3*4200Ft)
- Olajcsere: BMW 5w-40 LL98 8*1liter+2liter: 2500Ft*8 és olajszűrő: 3.490Ft motor levegőszűrő: 5056Ft. Összesen:33546Ft
- nyári ablakmosó BMW kék tabletta (kb.6*1700Ft) + desztilált viz Csepeli csapat kb 500Ft 50-60 liter (valami 7,6ft/liter kimérve)
- pollenszűrő csere by muhaati kb 10eFt a pár
- jobb angel eyes izzó csere 1000Ft Bömbölő (muhaati olcsóbb)
- téli ablakmosó BMW 2*5L (2*4200Ft)
- hátsó fékpofa (TEXTAR 34216761281 14.695Ft, kopás jelző: 34351163207 3.758Ft)
- téli ablakmosó BMW 3*5L (33526779611 3*4200Ft) még utoljára mert 4990-re emelte a BMW: köszi neked

2010 Egyszeri vagy nagyobb beruházás (eddig:491eft):
- Belső elektrokróm tükör bohóc orral 15eft Schnitzer.
- BM24 rádiómodul javitás 6eFt Pmiki
- Kézifék bowden 2*6.000Ft+meló talán 35eFt: összesen 55eFt lett muhaati egy napos melóval (tehát meg egy halom minden benne van).
- Tanksapka zár vezető 445Ft
- hátsó ajtó világitás nem ég talán hátsó ajtónál törött: kontakt hiba by muhaati kijavitva
- Ajtó küszöb műanyag patent 5*33Ft alpina
- pollenszűrőház rögzitő rugó 494Ft alpina
- motorház tető bal gumi új kb.3eFt alpina
- fényszóró gumitömitések 2*1805Ft alpina
- Viszkó kuplung és ventilátor lapát csere Alpina gyári 65eFt
- klima ventilátor nem megy: kontakt hiba by muhaati
- Bal fényszóró LRA motor csere 5500Ft (motor maga 3500Ft) Bömbölő
- Jobb fényszóró állitó pöcök törött bömbölő 10eFt
- LRA Front Szenzor új alpina (véletlenül hátsót rendeltem sebaj már van az is) 20.069Ft
- új akkumlátor Exide Premium EA1000 35eFt forex
- Lambda szonda csere anyós oldal kat elött bank1 (fűtés hibás) csak új 25eft/szonda Bosch muhaati (és mák mivel 45eft lenne lista áron)
- CD váltó javitás rhantos ricsi haverja 12eFt
- vezérműtengely jeladó bank2 (vezető oldal) csere 20.069Ft alpina
- Klima újra feltöltés 8eft+2eft UV
- szelepfedél tömités csere anyag 2*5600Ft (alpina) + meló 6eft muhaati (kb 12eft lenne a V8 miatt)
- Hűtőfolyadék szintjelző szenzor 61318360876 (alpina 5.276Ft)
- LRA Xenon front magasság szenzor csere (igazi első 37146784697) alpina 19.964Ft
- első vese műanyag pöckei újabb 4db 4*61Ft
- Első bal takarólemez a kerékjáratban (Füredi luk törte össze, kerékjárati dobbetét avagy taposólemez) (alpina bal:51718159425 jobb:51718159426 3.045Ft per oldal, anya:07129925731 6*25Ft, csavar:07119901299 6*32Ft) és a két speciális tartó kapocs (egy tartalék 51118207874 2*100Ft),
- Vonószem 4eFt Devergo
- intenziv mosó schnitzer 4eft
- akkumlátor alsó tartó tálca schnitzer 3eft (vajon jó a Sedan a Touringban???)
- utastér középső szellőző konzol rács keret bontott 5eft schnitzer (angol ezért nincs középen fehér jel, de amúgy hibátlan)
- első lökháritó spoiler 2eFt schnitzer
- hűtőfolyadék szintjelző 61318360876 (5.276Ft) utóbb kiderült nem hibás csak más szint kell neki
- Motortér hátsó takaró műanyaglemez ami elporlott 51718157446 (alpina 5.734Ft) és hozzá a csavarok és anyák (4db bajonett zár 51718204904 4*110Ft, 4db kapocs 51717571975 4*100Ft)
- jobb hátsó stabilizátor-rúd (kutya csont) lötyög csere 33551095532 (alpina 5.396Ft)
- Mk2 to Mk3 GPS antennakábel retrofit (alpina 61 12 8 372 410 8.525Ft)
- MkIII navi Alibiman használt 25eFt nagyon baráti alapon
- hamoriárpi 22,5eFt jobb elektrokróm visszapillantó baráti alapon (végül is ingyen lett mert ledolgoztam nagyon baráti alapon)
- pohártartó hátul bontott ha van 5eFt Schnitzer
- hátsó utastéri lámpa borítás Schnitzer 3eFt
- AUC szenzor 4eFt
- hátsó ajtó (csak fém) Schnitzer 18eFt
- Hűtőfolyadék hőmérő thermosztátnál (kontakt hiba kétszer -48fok)13621703993 4.570Ft alpina
- Bömbölő hátsó PDC lapolt 12eFt (és nem volt hibás csak kábel gond volt nem baj van tartalék)
- Vizsga autóklub 24eFt
- PDC kábel készlet hátsó 61128387107 12620Ft plusz két adapter mama-mama 61128376876 2*2042Ft alpina
- Secondary air valve vákumcső 915Ft alpina
- Secondary air system egyenirányító szelepre gumi a blokk tetején 11731745265 265Ft alpina

NO ez 1.178.000Ft. Ami ha jól emlékszem amikor múltok számolta cirka 40ekm alatt sikerült.
Ebben MINDEN BENNE VAN csak a benzin nincs!!!
Aki nem számolja az ablakmosó árát is az csak magát ámítja hogy nem kerül ennyibe.

TCO (Total Cost of Ownership): 49eFt/hó+kb havi 60-70eft benya.
AZ az uraim nekem havi 110-120ezer Forintot nyúlok a zsebembe a BMW feelingért. Nem duma nem félre vezetés hanem a tények.

29,45Ft/km amitől nem meg lepődni, mert mivel a 10 éves tervezett üzemidő elején vagyok ezért még többet költök rá.
2011 is szépen alakul csak nem friss a lista. Igen vannak még húzos kiadás tervek: lengéscsillapitó csere 250eft (sport légrugós), festés és kaszni cirka 300-500eft stb.

Jackson, kicsit tömöritette a listáját

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jackson az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%

Re: E39-es üzembentartási költsége

2011.06.27. 12:33

MChris írta:Nekem is kellene listát feltenni de lusta vagyok...


MChris: Tessék felrakni hagy okuljon a jó nép.

Ja és ha valakinek nincs 50-100eft-ja megjavitani és rágja a fogát 5eft kiadásért az könyörgöm ne vegyen BMW-t maradjon a OFF Suzuki mellett.

Jackson, aki felpakolta

Re: E39-es üzembentartási költsége

2011.06.27. 12:36

bmw525dsedan írta:chaten nem igazán müködik a kommunikáció! :( végülis egy csapat vagyunk....igen...

Mint látszik tényleg nem megy a chat mivel közben chat-eltünk a bmw525dsedan-al.

Jackson, aki most látja itt a válasz

Re: E39-es üzembentartási költsége

2011.06.27. 17:16

Sziasztok!

Én 2010 novemberében vásároltam az autót 221000 kilóméterrel, azóta pedig szépen javítgatom amit kell, bár elég jó állapotban ( törés, és fényezés mentes) vettem, és az állapotához képest olcsón is 1.550.000ft

Az én költségeim (sajnos a kilómétert nem írtam mindenhol):

Mielőtt megvettem szíj + feszítőgörgők csere 50000ft
221870km hátsó főtengelyszimering házzal 21855ft
Szervócső 10890ft
9l váltóolaj 35820 ( 3980ft/l)
Munkadíj a fenti 3 tételre ( főtengelyszim+stb.) 50000ft
Átírás 120000ft
Muha Atinál szelepfedéltömítés+olaj+alsó karter tömítés csere (anyag+munkadíj) 78000ft
Jackson 2-2,5óra diag 8000 (4000/óra)
Autokozmetika 10000ft
Mafra pulimax by XenonBalázs 3890ft 0,5L
Termosztát 19000ft + csere 10000ft
Lambdaszonda 49000ft
1l olaj ( mert nem néztem a szintet és hirtelen kellett) 6000ft
Komplett fényezés ( mert leöntétték és még mindig nem jó, ezért télen ismétlés) 500000ft
Az üzemanyagot nem számoltam! De most van benne 229372km!
És ha jól számoltam akkor eddig overall: 972455ft-ot költöttünk rá!
Ez idáig ennyi, de van még rajta javítani való! :)
232590km olaj+olajszűrő+levegőszűrő+pollenszűrő 25000ft ( nagy kedvezménnyel)
Lambdaszonda csere (gyári bosch) 24000ft kb 50% kedvezmény
Szélvédő csere munkadíjjal 30000ft
Így most a vége: 1051455ft
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára mayer015 2011.10.30. 11:25-kor.
Hozzászólás küldése

VigLink badge