2011.06.28. 21:28
kzolee írta: Szerintem mindenkinek az igényszintje határozza meg, hogy mennyit költ rá.
2011.06.28. 21:31
Römi írta:Jackson! Szerinted megérte rákölteni 1.1 M ft-ot 2 év alatt egy 1.5 M ft körüli piaci értékű autóra? Sose fizeti meg egy vevő sem, hogy kicserélted a fél autót.
2011.06.28. 21:38
kzolee írta:Römi írta:Jackson! Szerinted megérte rákölteni 1.1 M ft-ot 2 év alatt egy 1.5 M ft körüli piaci értékű autóra? Sose fizeti meg egy vevő sem, hogy kicserélted a fél autót.
Szerintem simán. Én nála is többet költöttem az autóra. Szerintem mindenkinek az igényszintje határozza meg, hogy mennyit költ rá. Ne felejtsük el, hogy egy jobban felszerelt ötös újonnan 20M fizetőeszköz jelenleg!
Ehhez képest...
Az ember az autóját magának alakítja, szervizeli, nem a leendő következő tulajnak A saját és a családja biztonsága múlik rajta
2011.06.28. 21:43
2011.06.28. 21:51
Gabii írta:kzolee írta: Szerintem mindenkinek az igényszintje határozza meg, hogy mennyit költ rá.
Ezzel nem teljesen értek egyet,de mind1.
2011.06.28. 21:52
Rjani530d írta:Szóval, hogy Jacksont, és többünket megvédjem: Ez olyan, mint amikor megkérdezik tőlem az ismerősök, hogy mi a faxnak neked két BMW? Ezek azok a dolgok, amikre nem lehet válaszolni, mivel kérdésükben már fellelhető az irigység!!!
2011.06.28. 21:54
kzolee írta:Rjani530d írta:Szóval, hogy Jacksont, és többünket megvédjem: Ez olyan, mint amikor megkérdezik tőlem az ismerősök, hogy mi a faxnak neked két BMW? Ezek azok a dolgok, amikre nem lehet válaszolni, mivel kérdésükben már fellelhető az irigység!!!
Én inkább meg se szólalok a 3-al, most alkudok a negyedikre
2011.06.28. 21:55
2011.06.28. 21:58
kzolee írta:Rjani530d írta:Szóval, hogy Jacksont, és többünket megvédjem: Ez olyan, mint amikor megkérdezik tőlem az ismerősök, hogy mi a faxnak neked két BMW? Ezek azok a dolgok, amikre nem lehet válaszolni, mivel kérdésükben már fellelhető az irigység!!!
Én inkább meg se szólalok a 3-al, most alkudok a negyedikre
2011.06.28. 21:59
kzolee írta:Gabii írta:kzolee írta: Szerintem mindenkinek az igényszintje határozza meg, hogy mennyit költ rá.
Ezzel nem teljesen értek egyet,de mind1.
Egy 18-as gyári új felnigarnitúra új márkás gumikkal minimum 500 ezer.
Egy utángyártott garnitúra, nóném, neadj' isten használt gumikkal ennek a harmada-negyede. Mi ez, ha nem igényszint
2011.06.28. 22:06
tbi01 írta:LeviM5 írta:jackson írta:Amúgy mellesleg megjegyezném, hogy eddig még nem fordult meg olyan E39 nálam ami hibátlan volt. Tehát ha a ti kocsitokat is megnézném olyan alaposan mint a sajátomat akkor néznétek, hogy milyen hosszú lista van.
Ebbe ne menjünk bele, mert a feltételezés is sértő
A magad nevében beszélj, nálam beb@szna, ha minden szír-szart kikéne cserélni!!!
Ez az egyetlen végig vezetett szervízkönyves M5 van az országban, és valami véletlen folytán jó. És erre igenis büszke vagyok.
Az általad felsorolt hibák 95% nálam elképzelhetetlen. Most, hogy nem jó egy vanos szenzor, 2 db hibakód van a tárolóban, diagolva lett. De a héten már az sem lesz, mert megjött és kilesz cserélve. Eddig 1x Chriss diagolta, csak úgy, és soha nem kellett diagolni, minek, mit nézegessek benne???
Igen vannak visszatérő hibák, ami sokaknál: pixelhiba, fékrázás, tankbetöltőnél rozsdásodás.
De képzeld el, minden patent eredeti, és minden extra tökéletesen működik és eddig is működött, ugyanis anno így vettem!
Amit felsoroltál, a nagyrészük egy jó autónál nem cserések.
Vagy szerinted az a normális és általánosítsz, hogy mindnekinél minden sz@r????
Sajnálom, hogy nálad ez a helyzet és lassan a komplett autót kicseréled. Pénzt és kitartást kívánok hozzá.
Azt hiszem, néhányszor ezt már kiveséztük!
Jackson mindent kicserélget, "ha kell ha nem". Valószínűleg neki van a legtöbbe
az autója. Ő egy különleges gondolkodású ember az autóval kapcsolatban.
Ezt is el kell fogadni! Nem vagyunk egyformák. Ami egyikünknek óriás hiba, az a másikunkat nem is
érdekli. Pl. egy törött pohártartó, vagy bármi apróság. Van aki ettől is agyvérzést kap
és van aki nem. Mellesleg az én autómat is diagolta már és abban sem találtunk
semmit az éppen akkor aktuális jeladó hibán kívül.
Azt nem mondhatnám, hogy hibátlan, mert az csak a "null" kilométeres autó lehet de
baja sincs. Akkor most mi van
2011.06.28. 22:07
tbi01 írta:kzolee írta:Gabii írta:kzolee írta: Szerintem mindenkinek az igényszintje határozza meg, hogy mennyit költ rá.
Ezzel nem teljesen értek egyet,de mind1.
Egy 18-as gyári új felnigarnitúra új márkás gumikkal minimum 500 ezer.
Egy utángyártott garnitúra, nóném, neadj' isten használt gumikkal ennek a harmada-negyede. Mi ez, ha nem igényszint
Viszont van közép út is! Az autó attól még nem lesz se rossz, se kevésbé
biztonságos, hogy nem gyári felniken gurul.
Mellesleg a BMW felnit sem gyárt, mint ahogy olajat sem amit már máshol kitárgyaltunk.
Attól, hogy valaki, nem minden bizbaszból a gyárit veszi, még nem jelenti
azt, hogy az autója pár év alatt széthullik, és azt sem, hogy igénytelen
2011.06.28. 22:23
LeviM5 írta:tbi01 írta:LeviM5 írta:jackson írta:Amúgy mellesleg megjegyezném, hogy eddig még nem fordult meg olyan E39 nálam ami hibátlan volt. Tehát ha a ti kocsitokat is megnézném olyan alaposan mint a sajátomat akkor néznétek, hogy milyen hosszú lista van.
Ebbe ne menjünk bele, mert a feltételezés is sértő
A magad nevében beszélj, nálam beb@szna, ha minden szír-szart kikéne cserélni!!!
Ez az egyetlen végig vezetett szervízkönyves M5 van az országban, és valami véletlen folytán jó. És erre igenis büszke vagyok.
Az általad felsorolt hibák 95% nálam elképzelhetetlen. Most, hogy nem jó egy vanos szenzor, 2 db hibakód van a tárolóban, diagolva lett. De a héten már az sem lesz, mert megjött és kilesz cserélve. Eddig 1x Chriss diagolta, csak úgy, és soha nem kellett diagolni, minek, mit nézegessek benne???
Igen vannak visszatérő hibák, ami sokaknál: pixelhiba, fékrázás, tankbetöltőnél rozsdásodás.
De képzeld el, minden patent eredeti, és minden extra tökéletesen működik és eddig is működött, ugyanis anno így vettem!
Amit felsoroltál, a nagyrészük egy jó autónál nem cserések.
Vagy szerinted az a normális és általánosítsz, hogy mindnekinél minden sz@r????
Sajnálom, hogy nálad ez a helyzet és lassan a komplett autót kicseréled. Pénzt és kitartást kívánok hozzá.
Azt hiszem, néhányszor ezt már kiveséztük!
Jackson mindent kicserélget, "ha kell ha nem". Valószínűleg neki van a legtöbbe
az autója. Ő egy különleges gondolkodású ember az autóval kapcsolatban.
Ezt is el kell fogadni! Nem vagyunk egyformák. Ami egyikünknek óriás hiba, az a másikunkat nem is
érdekli. Pl. egy törött pohártartó, vagy bármi apróság. Van aki ettől is agyvérzést kap
és van aki nem. Mellesleg az én autómat is diagolta már és abban sem találtunk
semmit az éppen akkor aktuális jeladó hibán kívül.
Azt nem mondhatnám, hogy hibátlan, mert az csak a "null" kilométeres autó lehet de
baja sincs. Akkor most mi van
Nem azt kérdeztem miért cseréli ki? Hanem hogy minden biz-basz szar benne. Ezen döbbentem meg. Nem értem mitől van ennyi dolog cseréjére szükség. Mert nekem nem ez a tapasztalatom.
Költeni kell az autóra, ez természetes, fék, váltó, olaj, ablaktörlő, izzó, stb... De ezekszerint mindenkinél minden biz-basz szar? Ezt nem akarom elhinni! Ilyeneknek nem kéne elromlani, mint egy belső lámpabúra...
Ezek után az E60-at ne merje szídni senki, tökéletes autó!
2011.06.29. 09:05
LeviM5 írta:jackson írta:Amúgy mellesleg megjegyezném, hogy eddig még nem fordult meg olyan E39 nálam ami hibátlan volt. Tehát ha a ti kocsitokat is megnézném olyan alaposan mint a sajátomat akkor néznétek, hogy milyen hosszú lista van.
Ebbe ne menjünk bele, mert a feltételezés is sértő
A magad nevében beszélj, nálam beb@szna, ha minden szír-szart kikéne cserélni!!!
Ez az egyetlen végig vezetett szervízkönyves M5 van az országban, és valami véletlen folytán jó. És erre igenis büszke vagyok.
Az általad felsorolt hibák 95% nálam elképzelhetetlen. Most, hogy nem jó egy vanos szenzor, 2 db hibakód van a tárolóban, diagolva lett. De a héten már az sem lesz, mert megjött és kilesz cserélve. Eddig 1x Chriss diagolta, csak úgy, és soha nem kellett diagolni, minek, mit nézegessek benne???
Igen vannak visszatérő hibák, ami sokaknál: pixelhiba, fékrázás, tankbetöltőnél rozsdásodás.
De képzeld el, minden patent eredeti, és minden extra tökéletesen működik és eddig is működött, ugyanis anno így vettem!
Amit felsoroltál, a nagyrészük egy jó autónál nem cserések.
Vagy szerinted az a normális és általánosítsz, hogy mindnekinél minden sz@r????
Sajnálom, hogy nálad ez a helyzet és lassan a komplett autót kicseréled. Pénzt és kitartást kívánok hozzá.
2011.06.29. 09:09
Römi írta:Jackson! Szerinted megérte rákölteni 1.1 M ft-ot 2 év alatt egy 1.5 M ft körüli piaci értékű autóra? Sose fizeti meg egy vevő sem, hogy kicserélted a fél autót.
2011.06.29. 09:15
2011.06.29. 09:20
2011.06.29. 09:26
tibi666 írta:Nem baj, Jacko, majd ha 10 év múlva szeretnék venni egy hobbiautót, akkor nálad fogok kopogtatni!
2011.06.29. 09:30
jackson írta:tibi666 írta:Nem baj, Jacko, majd ha 10 év múlva szeretnék venni egy hobbiautót, akkor nálad fogok kopogtatni!
Meg a lepke E60-a mert abba is önti a pénzt rendesen. A Levi és a muhaati-é nem is kérdés mert nem fogja eladni.
Jackson, aki nem véletlenül írta: A nyugalom megzavarására alkalmas lista