* *
Pontos idő: 2024.04.19. 09:47

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2650 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 133  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2015.05.15. 09:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
SvidronyA írta:
Haminda írta:
Sziasztok,

Első kerék csapágybol melyik gyártóé a tuti?

SKF :szerintem


jlaci74 írta:
SvidronyA írta:
Haminda írta:
Sziasztok,

Első kerék csapágybol melyik gyártóé a tuti?

SKF :szerintem


FAG

Elnezve az árakat nyert a Fag :)
Köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2015.05.16. 19:37 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Nem tudok leszakadni a témáról.
Imco írta:
Zo78 írta:
Elképzelhető az, hogy az első gátlókon végrehajtott porvédő harang+felütközésgátló+toronycsapágy csere következtében megemelkedett az autó eleje? Ránézésre olybá tűnik, a gumiabroncs és a sárvédőív felső pontjai között a korábbihoz képest mintha kissé megnőtt volna a távolság... :?

... kell neki pár nap-km, hogy beálljon.


Azóta sem változott semmi.
A TIS adatai alapján, a 16" felni alsó pereme és a sárvédő ív közötti előírt távolságok:
első 592 mm
hátsó 561 mm

Megmértem az enyémet:
első 615 mm
hátsó 575 mm

Még ha figyelembe is vesszük a +/- 10 mm tűrést (és a hátsó adathoz jóindulatúan közelítünk), az első akkor is durva.
Van valakinek tippje, hogy a lengéscsillapítón kívül okozhatja-e ezt valami más is?
Azért kérdezem, mert a lengéscsillapítók cseréje egyébként is közeleg, de nem szeretném az elejét később újra szétborítani.

(Ha ez számít, az első rugóimon három "barnás-piros" jelzés található... :roll: bár eddigi nyomozásaim alapján kötve hiszem, hogy van ember a földön, aki már megfejtette ezeket a színkódokat...)

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2015.05.17. 00:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:

Azóta sem változott semmi.
A TIS adatai alapján, a 16" felni alsó pereme és a sárvédő ív közötti előírt távolságok:
első 592 mm
hátsó 561 mm

Megmértem az enyémet:
első 615 mm
hátsó 575 mm

Még ha figyelembe is vesszük a +/- 10 mm tűrést (és a hátsó adathoz jóindulatúan közelítünk), az első akkor is durva.
Van valakinek tippje, hogy a lengéscsillapítón kívül okozhatja-e ezt valami más is?
Azért kérdezem, mert a lengéscsillapítók cseréje egyébként is közeleg, de nem szeretném az elejét később újra szétborítani.


Egy 17" felni igazolná a mérési eredményeket! :D
Fel tegyem a kérdést? ;)

Nekem valami olyan emlékem van, hogy a touringon nincs szín jelölés.
Vagy csak hátul nincs?
Most elbizonytalanodtam.

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2015.05.17. 09:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Imco írta:
Zo78 írta:

Azóta sem változott semmi.
A TIS adatai alapján, a 16" felni alsó pereme és a sárvédő ív közötti előírt távolságok:
első 592 mm
hátsó 561 mm

Megmértem az enyémet:
első 615 mm
hátsó 575 mm

Még ha figyelembe is vesszük a +/- 10 mm tűrést (és a hátsó adathoz jóindulatúan közelítünk), az első akkor is durva.
Van valakinek tippje, hogy a lengéscsillapítón kívül okozhatja-e ezt valami más is?
Azért kérdezem, mert a lengéscsillapítók cseréje egyébként is közeleg, de nem szeretném az elejét később újra szétborítani.


Egy 17" felni igazolná a mérési eredményeket! :D
Fel tegyem a kérdést? ;)

Nekem valami olyan emlékem van, hogy a touringon nincs szín jelölés.
Vagy csak hátul nincs?
Most elbizonytalanodtam.


Milyen kérdést? Nem értem. :mrgreen:

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2015.05.17. 12:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Imco írta:
Zo78 írta:

Azóta sem változott semmi.
A TIS adatai alapján, a 16" felni alsó pereme és a sárvédő ív közötti előírt távolságok:
első 592 mm
hátsó 561 mm

Megmértem az enyémet:
első 615 mm
hátsó 575 mm

Még ha figyelembe is vesszük a +/- 10 mm tűrést (és a hátsó adathoz jóindulatúan közelítünk), az első akkor is durva.
Van valakinek tippje, hogy a lengéscsillapítón kívül okozhatja-e ezt valami más is?
Azért kérdezem, mert a lengéscsillapítók cseréje egyébként is közeleg, de nem szeretném az elejét később újra szétborítani.


Egy 17" felni igazolná a mérési eredményeket! :D
Fel tegyem a kérdést? ;)

Nekem valami olyan emlékem van, hogy a touringon nincs szín jelölés.
Vagy csak hátul nincs?
Most elbizonytalanodtam.

Van az elöl, hátul.
Hátsó, 2 garnitúra:
Kép

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2015.05.17. 13:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Van az elöl, hátul.
Hátsó, 2 garnitúra:

:franko:
Akkor dezinformált vagyok! :D

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2015.05.17. 16:17 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Imco írta:
Gallaca írta:
Van az elöl, hátul.
Hátsó, 2 garnitúra:

:franko:
Akkor dezinformált vagyok! :D

Biztos a légrugóra gondoltál :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2015.05.17. 18:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
Biztos a légrugóra gondoltál :)

Nem, annyira nem! :D
Lehet a lengéscsillapítóra emlékeztem. De nem bonyolítom! :D ;)

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2015.05.17. 22:01 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.12. 13:54
Hozzászólások: 288
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Tudja valaki hogy rugókon található jelölések pontosan mit jelentenek? Pl. 3 piros csík vagy 2 fehér?

Ãœdv:
Cseptomi1211


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2015.05.18. 14:19 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.29. 00:00
Hozzászólások: 641
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 67 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530iA
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
cseptomi1211 írta:
Sziasztok.

Tudja valaki hogy rugókon található jelölések pontosan mit jelentenek? Pl. 3 piros csík vagy 2 fehér?

Ãœdv:
Cseptomi1211


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek 2literes.apenta az itt látható tagok köszönték meg: SvidronyA
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2015.05.18. 14:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
2literes.apenta írta:
cseptomi1211 írta:
Sziasztok.

Tudja valaki hogy rugókon található jelölések pontosan mit jelentenek? Pl. 3 piros csík vagy 2 fehér?

Ãœdv:
Cseptomi1211


Kép


rugókon :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Padre540 az itt látható tagok köszönték meg: 2 SvidronyA, Zo78
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2015.05.18. 17:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Padre540 írta:
2literes.apenta írta:
cseptomi1211 írta:
Sziasztok.

Tudja valaki hogy rugókon található jelölések pontosan mit jelentenek? Pl. 3 piros csík vagy 2 fehér?

Ãœdv:
Cseptomi1211


Kép


rugókon :franko:


Igen, a rugókon rugózom...
A gátlók jelöléseit korábban már én is idebiggyesztettem, de jobb kétszer, mint egyszer sem, pláne, hogy a kereső funkció annyira nem örvend nagy népszerűségnek.

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2015.05.18. 17:36 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
cseptomi1211 írta:
Sziasztok.

Tudja valaki hogy rugókon található jelölések pontosan mit jelentenek? Pl. 3 piros csík vagy 2 fehér?

Ãœdv:
Cseptomi1211


Mivel képtelen vagyok saját magam beidézni, ezért lásd feljebb...
Remélem, sokat segítettem. :D

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2015.05.18. 17:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:

Igen, a rugókon rugózom...
A gátlók jelöléseit korábban már én is idebiggyesztettem, de jobb kétszer, mint egyszer sem, pláne, hogy a kereső funkció annyira nem örvend nagy népszerűségnek.


Ha minden igaz,1 font 0.453kg.
Bocsi nem volt idegzetem lefordítani és átváltani. :D

REAR SUSP SPRINGS
Green 776-803 lbs
White 750-776 lbs
Red 725-750 lbs
wire thickness 12.3mm (.049")free length unmounted 334.6 (13.17")

Heavy duty conversion ( for trailer towing )
grey/green 769-789 lbs
grey/white 730-769 lbs
grey/red 710-730 lbs
wire thickness 13.2mm (.052") free length of unmounted 324.2mm (12.76")
FOR touring - USE ONLY RED (in emergency WHITE is permissable
always use "1 Dot " rubber top cushion

FRONT SUSP SPRINGS
green/blue 635-656 lbs
white/blue 614-636 lbs
red/blue 595-614 lbs
wire thickness 11.8mm (0.465") free length unmounted 337.2mm (13.28")

Heavy duty conversion (only if rear is also converted)
green/grey/green 606/626 lbs
white/grey/white 584-606 lbs
red/grey/red 564-584 lbs
wire thickness 12mm (0.47") free length unmounted 345mm (13.58")


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Padre540 az itt látható tagok köszönték meg: 3 cseptomi1211, muhaati, Zo78
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2015.05.18. 17:56 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Padre540 írta:

Ha minden igaz,1 font 0.453kg.
Bocsi nem volt idegzetem lefordítani és átváltani. :D

REAR SUSP SPRINGS
Green 776-803 lbs
White 750-776 lbs
Red 725-750 lbs
wire thickness 12.3mm (.049")free length unmounted 334.6 (13.17")

Heavy duty conversion ( for trailer towing )
grey/green 769-789 lbs
grey/white 730-769 lbs
grey/red 710-730 lbs
wire thickness 13.2mm (.052") free length of unmounted 324.2mm (12.76")
FOR touring - USE ONLY RED (in emergency WHITE is permissable
always use "1 Dot " rubber top cushion

FRONT SUSP SPRINGS
green/blue 635-656 lbs
white/blue 614-636 lbs
red/blue 595-614 lbs
wire thickness 11.8mm (0.465") free length unmounted 337.2mm (13.28")

Heavy duty conversion (only if rear is also converted)
green/grey/green 606/626 lbs
white/grey/white 584-606 lbs
red/grey/red 564-584 lbs
wire thickness 12mm (0.47") free length unmounted 345mm (13.58")


:taps:
Dicsértessék, Atyám!

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2015.05.18. 18:02 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.08.12. 13:54
Hozzászólások: 288
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
Zo78 írta:

Igen, a rugókon rugózom...
A gátlók jelöléseit korábban már én is idebiggyesztettem, de jobb kétszer, mint egyszer sem, pláne, hogy a kereső funkció annyira nem örvend nagy népszerűségnek.


Ha minden igaz,1 font 0.453kg.
Bocsi nem volt idegzetem lefordítani és átváltani. :D

REAR SUSP SPRINGS
Green 776-803 lbs
White 750-776 lbs
Red 725-750 lbs
wire thickness 12.3mm (.049")free length unmounted 334.6 (13.17")

Heavy duty conversion ( for trailer towing )
grey/green 769-789 lbs
grey/white 730-769 lbs
grey/red 710-730 lbs
wire thickness 13.2mm (.052") free length of unmounted 324.2mm (12.76")
FOR touring - USE ONLY RED (in emergency WHITE is permissable
always use "1 Dot " rubber top cushion

FRONT SUSP SPRINGS
green/blue 635-656 lbs
white/blue 614-636 lbs
red/blue 595-614 lbs
wire thickness 11.8mm (0.465") free length unmounted 337.2mm (13.28")

Heavy duty conversion (only if rear is also converted)
green/grey/green 606/626 lbs
white/grey/white 584-606 lbs
red/grey/red 564-584 lbs
wire thickness 12mm (0.47") free length unmounted 345mm (13.58")


Padre540: Remek, köszönöm! :franko:

Zo78: A kereső funkcióval természetesen próbálkoztam, de a "rugó" szóra kiadott ~600db találatot nem volt türelmem végigbogarászni. :mrgreen: (lusta voltam... :doglotlo: )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2015.05.18. 21:59 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
Zo78 írta:

Igen, a rugókon rugózom...
A gátlók jelöléseit korábban már én is idebiggyesztettem, de jobb kétszer, mint egyszer sem, pláne, hogy a kereső funkció annyira nem örvend nagy népszerűségnek.


Ha minden igaz,1 font 0.453kg.
Bocsi nem volt idegzetem lefordítani és átváltani. :D

REAR SUSP SPRINGS
Green 776-803 lbs
White 750-776 lbs
Red 725-750 lbs
wire thickness 12.3mm (.049")free length unmounted 334.6 (13.17")

Heavy duty conversion ( for trailer towing )
grey/green 769-789 lbs
grey/white 730-769 lbs
grey/red 710-730 lbs
wire thickness 13.2mm (.052") free length of unmounted 324.2mm (12.76")
FOR touring - USE ONLY RED (in emergency WHITE is permissable
always use "1 Dot " rubber top cushion

FRONT SUSP SPRINGS
green/blue 635-656 lbs
white/blue 614-636 lbs
red/blue 595-614 lbs
wire thickness 11.8mm (0.465") free length unmounted 337.2mm (13.28")

Heavy duty conversion (only if rear is also converted)
green/grey/green 606/626 lbs
white/grey/white 584-606 lbs
red/grey/red 564-584 lbs
wire thickness 12mm (0.47") free length unmounted 345mm (13.58")

Ha valaki leforditja és elküldi akkor kiteszem a tippek közzé!


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2015.05.18. 22:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Padre540 írta:
Zo78 írta:

Igen, a rugókon rugózom...
A gátlók jelöléseit korábban már én is idebiggyesztettem, de jobb kétszer, mint egyszer sem, pláne, hogy a kereső funkció annyira nem örvend nagy népszerűségnek.


Ha minden igaz,1 font 0.453kg.
Bocsi nem volt idegzetem lefordítani és átváltani. :D

REAR SUSP SPRINGS
Green 776-803 lbs
White 750-776 lbs
Red 725-750 lbs
wire thickness 12.3mm (.049")free length unmounted 334.6 (13.17")

Heavy duty conversion ( for trailer towing )
grey/green 769-789 lbs
grey/white 730-769 lbs
grey/red 710-730 lbs
wire thickness 13.2mm (.052") free length of unmounted 324.2mm (12.76")
FOR touring - USE ONLY RED (in emergency WHITE is permissable
always use "1 Dot " rubber top cushion

FRONT SUSP SPRINGS
green/blue 635-656 lbs
white/blue 614-636 lbs
red/blue 595-614 lbs
wire thickness 11.8mm (0.465") free length unmounted 337.2mm (13.28")

Heavy duty conversion (only if rear is also converted)
green/grey/green 606/626 lbs
white/grey/white 584-606 lbs
red/grey/red 564-584 lbs
wire thickness 12mm (0.47") free length unmounted 345mm (13.58")

Ha valaki leforditja és elküldi akkor kiteszem a tippek közzé!


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Ha Nektek nem késő, az ünnepek alatt -mármint a következő hétvégén- szívesen megcsinálom a fordítást.

_________________
Ãœdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2015.05.18. 22:08 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
admin írta:
Padre540 írta:
Zo78 írta:

Igen, a rugókon rugózom...
A gátlók jelöléseit korábban már én is idebiggyesztettem, de jobb kétszer, mint egyszer sem, pláne, hogy a kereső funkció annyira nem örvend nagy népszerűségnek.


Ha minden igaz,1 font 0.453kg.
Bocsi nem volt idegzetem lefordítani és átváltani. :D

REAR SUSP SPRINGS
Green 776-803 lbs
White 750-776 lbs
Red 725-750 lbs
wire thickness 12.3mm (.049")free length unmounted 334.6 (13.17")

Heavy duty conversion ( for trailer towing )
grey/green 769-789 lbs
grey/white 730-769 lbs
grey/red 710-730 lbs
wire thickness 13.2mm (.052") free length of unmounted 324.2mm (12.76")
FOR touring - USE ONLY RED (in emergency WHITE is permissable
always use "1 Dot " rubber top cushion

FRONT SUSP SPRINGS
green/blue 635-656 lbs
white/blue 614-636 lbs
red/blue 595-614 lbs
wire thickness 11.8mm (0.465") free length unmounted 337.2mm (13.28")

Heavy duty conversion (only if rear is also converted)
green/grey/green 606/626 lbs
white/grey/white 584-606 lbs
red/grey/red 564-584 lbs
wire thickness 12mm (0.47") free length unmounted 345mm (13.58")

Ha valaki leforditja és elküldi akkor kiteszem a tippek közzé!


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Ha Nektek nem késő, az ünnepek alatt -mármint a következő hétvégén- szívesen megcsinálom a fordítást.

Nekem nem :)


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Futómű
HozzászólásElküldve: 2015.05.18. 22:22 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
cseptomi1211 írta:

Zo78: A kereső funkcióval természetesen próbálkoztam, de a "rugó" szóra kiadott ~600db találatot nem volt türelmem végigbogarászni. :mrgreen: (lusta voltam... :doglotlo: )

Ezt a keresőt használd lehet jobb.
http://www.e39.hu/google_k.html

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2650 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 133  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator