Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

2007.10.29. 00:01

Kari! Buci! ...nincs más, le kell cserélnünk a verdát!!!!! ...a mienk ezt nem tudja!! :sírás:

:lol: :lol: :lol: 8)

2007.10.29. 11:14

Labi írta:Kari! Buci! ...nincs más, le kell cserélnünk a verdát!!!!! ...a mienk ezt nem tudja!! :sírás:

:lol: :lol: :lol: 8)


szerintem ki lehet cserélni a két tekerős változatra, de ha soha nem ültök hátul, annyi pénzt nem ér meg (egyszer megnéztem az árakat, mert úgy tűnt, valami elromlott benne, és hát erősen kellett kapaszkodni a székbe...)

2007.10.29. 12:18

Az enyém két tekerős, de hátul csak akkor fúj meleget, ha elöl is a középkonzolon melegre állítom a korongot.

2007.10.29. 12:32

Az enyémben hátul is digit van.

2007.10.29. 13:14

Úgy könnyű :lol:

2007.10.29. 13:35

:lol: :kalapács

2007.10.29. 14:23

ViSoR írta:Az enyémben hátul is digit van.


Nem mondod? Ez komoly?
4zónás digit klímád van ??????

2007.10.29. 15:01

na ezért nem ülök soha hátra :lol:

2007.10.29. 15:16

pappkari írta:na ezért nem ülök soha hátra :lol:


nehezen is érnéd el a kormányt :)

2007.10.29. 15:17

bekog írta:
ViSoR írta:Az enyémben hátul is digit van.


Nem mondod? Ez komoly?
4zónás digit klímád van ??????


Dehogyis, csak marháskodtam. Nincs.
Kandalló van :D

2007.10.29. 15:26

ViSoR írta:
bekog írta:
ViSoR írta:Az enyémben hátul is digit van.


Nem mondod? Ez komoly?
4zónás digit klímád van ??????


Dehogyis, csak marháskodtam. Nincs.
Kandalló van :D


:)
ja vmi gázinfrán én is gondolkodom hideg téli napokra

2007.10.29. 15:27

bekog írta:
ViSoR írta:
bekog írta:
ViSoR írta:Az enyémben hátul is digit van.


Nem mondod? Ez komoly?
4zónás digit klímád van ??????


Dehogyis, csak marháskodtam. Nincs.
Kandalló van :D


:)
ja vmi gázinfrán én is gondolkodom hideg téli napokra


de egy fatüzelésű katlan is elférne, hely van :twisted:

2007.10.29. 20:54

Na bazz, ettől tartottam! Nem gondoltam volna, hogy a BMW ezen spórol. Ha a család megy valahova együtt, anyu fázik, ő mondta "milyen autó ez?" Hát ezek szerint ilyen... franc vigye cserélni nem szeretném, imádom. Emiatt nem is fogom. Ez van.

Azért kösz mindenkinek! :)

Buci

2007.10.30. 16:24

Ha esetleg valakinek váltakozna a szellőzőventillátor fordulata, vagy ha kiveszi a kulcsot és megy a venti, javaslom nézze meg előszőr a fűtőköri előtétellenállást (úgy néz ki mint egy sündisznó, egy végfokon).
Nekem még az aksit is leszívta (nem beszélve arról én mekkorát szívtam). Kalandos volt életet lehelni ismét a verdába. Csóri aksitöltőt is kinyírta, 2,5 V maradt az aksiban.
Okulásul másnak ha ilyet tapasztal, cserélje gyorsan mer ottragad valahol (mint én).

2008.01.04. 02:48

Sziasztok!A problémám a következő:alapjáraton üzemi hőmérsékleten hideget fúj a venti. ha 1500-as fordulaton tartom akkor már dől a meleg.Szerintetek mi lehet?Előre is köszi.

2008.01.04. 08:20

535i írta:Sziasztok!A problémám a következő:alapjáraton üzemi hőmérsékleten hideget fúj a venti. ha 1500-as fordulaton tartom akkor már dől a meleg.Szerintetek mi lehet?Előre is köszi.


Szia!

Szerintem elfogyott a vized. Nem ér fel a fűtőradiátorba. Nekem ez volt. Utántöltöd és kész.

Üdv.: Buci

2008.01.04. 14:04

Buci írta:
535i írta:Sziasztok!A problémám a következő:alapjáraton üzemi hőmérsékleten hideget fúj a venti. ha 1500-as fordulaton tartom akkor már dől a meleg.Szerintetek mi lehet?Előre is köszi.


Szia!

Szerintem elfogyott a vized. Nem ér fel a fűtőradiátorba. Nekem ez volt. Utántöltöd és kész.

Üdv.: Buci


535i-nél nem biztos, mert ha nincs vize akkor 2 perc alatt felforralná a motort......de persze lehetséges

2008.01.05. 00:39

Köszi,hogy hozzászoltok!Nyakig öntve is ezt csinálja:alapjáraton hideg szinte,kis ideig tartom az 1500-as ford. akkor már jön a meleg.Persze a mutató már rég üzemi hőfokon van.Ha 1kicsivel kevesebb a víz a hűtőben akkor elmegy a fűtésem teljesen.Asszem az is mindegy,hogy 32-esen vagy 16-oson nyomatom a fűtést a digit szerint mert a hőfok mintha nem változna.Olvastam erről a "süniről" de mintha nem igazán ezeket a problémákat írták volna hozzászoló társaink.Na erre varjon gombot valaki....

2008.01.05. 01:08

535i írta:Köszi,hogy hozzászoltok!Nyakig öntve is ezt csinálja:alapjáraton hideg szinte,kis ideig tartom az 1500-as ford. akkor már jön a meleg.Persze a mutató már rég üzemi hőfokon van.Ha 1kicsivel kevesebb a víz a hűtőben akkor elmegy a fűtésem teljesen.Asszem az is mindegy,hogy 32-esen vagy 16-oson nyomatom a fűtést a digit szerint mert a hőfok mintha nem változna.Olvastam erről a "süniről" de mintha nem igazán ezeket a problémákat írták volna hozzászoló társaink.Na erre varjon gombot valaki....


A süni nem ilyen hibát generál......azt szerintem kihúzhatod. Abban biztos vagy, hogy nem levegős a rendszered? Nem volt megbontva, leeresztve, fagyálló cserélve? Bár szerintem a v8-ra ez annyira nem jellemző, az enyém is magától légtelenedett pár nap alatt.....

Ha nem akkor én a motor (szemből) jobb oldalán a doblemezre rögzített fűtésszelepet vizsgálnám meg elsőként. Tenyérnyi ketyere, 2 centi vastag vízcsövekkel, innen megy be a meleg víz a fűtésedbe a tűzfalon. Ha pl az cső forró alapjáraton (amit kétlek jelen esetben) akkor beljebb keresném a hibát a fűtőmotornál, ha egyik sem meleg, akkor kint, a szelepnél vagy előtte.

2008.01.05. 01:32

Diabolica írta:
535i írta:Köszi,hogy hozzászoltok!Nyakig öntve is ezt csinálja:alapjáraton hideg szinte,kis ideig tartom az 1500-as ford. akkor már jön a meleg.Persze a mutató már rég üzemi hőfokon van.Ha 1kicsivel kevesebb a víz a hűtőben akkor elmegy a fűtésem teljesen.Asszem az is mindegy,hogy 32-esen vagy 16-oson nyomatom a fűtést a digit szerint mert a hőfok mintha nem változna.Olvastam erről a "süniről" de mintha nem igazán ezeket a problémákat írták volna hozzászoló társaink.Na erre varjon gombot valaki....


A süni nem ilyen hibát generál......azt szerintem kihúzhatod. Abban biztos vagy, hogy nem levegős a rendszered? Nem volt megbontva, leeresztve, fagyálló cserélve? Bár szerintem a v8-ra ez annyira nem jellemző, az enyém is magától légtelenedett pár nap alatt.....

Ha nem akkor én a motor (szemből) jobb oldalán a doblemezre rögzített fűtésszelepet vizsgálnám meg elsőként. Tenyérnyi ketyere, 2 centi vastag vízcsövekkel, innen megy be a meleg víz a fűtésedbe a tűzfalon. Ha pl az cső forró alapjáraton (amit kétlek jelen esetben) akkor beljebb keresném a hibát a fűtőmotornál, ha egyik sem meleg, akkor kint, a szelepnél vagy előtte.
Yes!
Hozzászólás küldése

VigLink badge