* *
Pontos idő: 2024.05.14. 18:09

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2491 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5 ... 125  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.29. 00:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Kari! Buci! ...nincs más, le kell cserélnünk a verdát!!!!! ...a mienk ezt nem tudja!! :sírás:

:lol: :lol: :lol: 8)

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.29. 11:14 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
Kari! Buci! ...nincs más, le kell cserélnünk a verdát!!!!! ...a mienk ezt nem tudja!! :sírás:

:lol: :lol: :lol: 8)


szerintem ki lehet cserélni a két tekerős változatra, de ha soha nem ültök hátul, annyi pénzt nem ér meg (egyszer megnéztem az árakat, mert úgy tűnt, valami elromlott benne, és hát erősen kellett kapaszkodni a székbe...)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.29. 12:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Az enyém két tekerős, de hátul csak akkor fúj meleget, ha elöl is a középkonzolon melegre állítom a korongot.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.29. 12:32 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Az enyémben hátul is digit van.

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.29. 13:14 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Úgy könnyű :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.29. 13:35 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
:lol: :kalapács

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.29. 14:23 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.20. 00:00
Hozzászólások: 423
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ViSoR írta:
Az enyémben hátul is digit van.


Nem mondod? Ez komoly?
4zónás digit klímád van ??????


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.29. 15:01 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.14. 01:00
Hozzászólások: 906
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 3.0D
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
na ezért nem ülök soha hátra :lol:

_________________
Az egyetlen út,amit a BMW-t vezetők lerövidítenek: a fékút.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.29. 15:16 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.20. 00:00
Hozzászólások: 423
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
pappkari írta:
na ezért nem ülök soha hátra :lol:


nehezen is érnéd el a kormányt :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.29. 15:17 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
bekog írta:
ViSoR írta:
Az enyémben hátul is digit van.


Nem mondod? Ez komoly?
4zónás digit klímád van ??????


Dehogyis, csak marháskodtam. Nincs.
Kandalló van :D

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.29. 15:26 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.20. 00:00
Hozzászólások: 423
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ViSoR írta:
bekog írta:
ViSoR írta:
Az enyémben hátul is digit van.


Nem mondod? Ez komoly?
4zónás digit klímád van ??????


Dehogyis, csak marháskodtam. Nincs.
Kandalló van :D


:)
ja vmi gázinfrán én is gondolkodom hideg téli napokra


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.29. 15:27 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.20. 00:00
Hozzászólások: 423
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bekog írta:
ViSoR írta:
bekog írta:
ViSoR írta:
Az enyémben hátul is digit van.


Nem mondod? Ez komoly?
4zónás digit klímád van ??????


Dehogyis, csak marháskodtam. Nincs.
Kandalló van :D


:)
ja vmi gázinfrán én is gondolkodom hideg téli napokra


de egy fatüzelésű katlan is elférne, hely van :twisted:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.29. 20:54 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.15. 00:00
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Na bazz, ettől tartottam! Nem gondoltam volna, hogy a BMW ezen spórol. Ha a család megy valahova együtt, anyu fázik, ő mondta "milyen autó ez?" Hát ezek szerint ilyen... franc vigye cserélni nem szeretném, imádom. Emiatt nem is fogom. Ez van.

Azért kösz mindenkinek! :)

Buci


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.30. 16:24 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.13. 00:00
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha esetleg valakinek váltakozna a szellőzőventillátor fordulata, vagy ha kiveszi a kulcsot és megy a venti, javaslom nézze meg előszőr a fűtőköri előtétellenállást (úgy néz ki mint egy sündisznó, egy végfokon).
Nekem még az aksit is leszívta (nem beszélve arról én mekkorát szívtam). Kalandos volt életet lehelni ismét a verdába. Csóri aksitöltőt is kinyírta, 2,5 V maradt az aksiban.
Okulásul másnak ha ilyet tapasztal, cserélje gyorsan mer ottragad valahol (mint én).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.04. 02:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Csepel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!A problémám a következő:alapjáraton üzemi hőmérsékleten hideget fúj a venti. ha 1500-as fordulaton tartom akkor már dől a meleg.Szerintetek mi lehet?Előre is köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.04. 08:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.07.15. 00:00
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
535i írta:
Sziasztok!A problémám a következő:alapjáraton üzemi hőmérsékleten hideget fúj a venti. ha 1500-as fordulaton tartom akkor már dől a meleg.Szerintetek mi lehet?Előre is köszi.


Szia!

Szerintem elfogyott a vized. Nem ér fel a fűtőradiátorba. Nekem ez volt. Utántöltöd és kész.

Ãœdv.: Buci


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.04. 14:04 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Buci írta:
535i írta:
Sziasztok!A problémám a következő:alapjáraton üzemi hőmérsékleten hideget fúj a venti. ha 1500-as fordulaton tartom akkor már dől a meleg.Szerintetek mi lehet?Előre is köszi.


Szia!

Szerintem elfogyott a vized. Nem ér fel a fűtőradiátorba. Nekem ez volt. Utántöltöd és kész.

Ãœdv.: Buci


535i-nél nem biztos, mert ha nincs vize akkor 2 perc alatt felforralná a motort......de persze lehetséges


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.05. 00:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Csepel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi,hogy hozzászoltok!Nyakig öntve is ezt csinálja:alapjáraton hideg szinte,kis ideig tartom az 1500-as ford. akkor már jön a meleg.Persze a mutató már rég üzemi hőfokon van.Ha 1kicsivel kevesebb a víz a hűtőben akkor elmegy a fűtésem teljesen.Asszem az is mindegy,hogy 32-esen vagy 16-oson nyomatom a fűtést a digit szerint mert a hőfok mintha nem változna.Olvastam erről a "süniről" de mintha nem igazán ezeket a problémákat írták volna hozzászoló társaink.Na erre varjon gombot valaki....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.05. 01:08 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.28. 01:00
Hozzászólások: 904
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
535i írta:
Köszi,hogy hozzászoltok!Nyakig öntve is ezt csinálja:alapjáraton hideg szinte,kis ideig tartom az 1500-as ford. akkor már jön a meleg.Persze a mutató már rég üzemi hőfokon van.Ha 1kicsivel kevesebb a víz a hűtőben akkor elmegy a fűtésem teljesen.Asszem az is mindegy,hogy 32-esen vagy 16-oson nyomatom a fűtést a digit szerint mert a hőfok mintha nem változna.Olvastam erről a "süniről" de mintha nem igazán ezeket a problémákat írták volna hozzászoló társaink.Na erre varjon gombot valaki....


A süni nem ilyen hibát generál......azt szerintem kihúzhatod. Abban biztos vagy, hogy nem levegős a rendszered? Nem volt megbontva, leeresztve, fagyálló cserélve? Bár szerintem a v8-ra ez annyira nem jellemző, az enyém is magától légtelenedett pár nap alatt.....

Ha nem akkor én a motor (szemből) jobb oldalán a doblemezre rögzített fűtésszelepet vizsgálnám meg elsőként. Tenyérnyi ketyere, 2 centi vastag vízcsövekkel, innen megy be a meleg víz a fűtésedbe a tűzfalon. Ha pl az cső forró alapjáraton (amit kétlek jelen esetben) akkor beljebb keresném a hibát a fűtőmotornál, ha egyik sem meleg, akkor kint, a szelepnél vagy előtte.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.05. 01:32 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.28. 01:00
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Csepel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Diabolica írta:
535i írta:
Köszi,hogy hozzászoltok!Nyakig öntve is ezt csinálja:alapjáraton hideg szinte,kis ideig tartom az 1500-as ford. akkor már jön a meleg.Persze a mutató már rég üzemi hőfokon van.Ha 1kicsivel kevesebb a víz a hűtőben akkor elmegy a fűtésem teljesen.Asszem az is mindegy,hogy 32-esen vagy 16-oson nyomatom a fűtést a digit szerint mert a hőfok mintha nem változna.Olvastam erről a "süniről" de mintha nem igazán ezeket a problémákat írták volna hozzászoló társaink.Na erre varjon gombot valaki....


A süni nem ilyen hibát generál......azt szerintem kihúzhatod. Abban biztos vagy, hogy nem levegős a rendszered? Nem volt megbontva, leeresztve, fagyálló cserélve? Bár szerintem a v8-ra ez annyira nem jellemző, az enyém is magától légtelenedett pár nap alatt.....

Ha nem akkor én a motor (szemből) jobb oldalán a doblemezre rögzített fűtésszelepet vizsgálnám meg elsőként. Tenyérnyi ketyere, 2 centi vastag vízcsövekkel, innen megy be a meleg víz a fűtésedbe a tűzfalon. Ha pl az cső forró alapjáraton (amit kétlek jelen esetben) akkor beljebb keresném a hibát a fűtőmotornál, ha egyik sem meleg, akkor kint, a szelepnél vagy előtte.
Yes!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2491 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5 ... 125  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 19 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator