2013.09.11. 07:27
cszsolti írta:Nah szóval tegnap este vissza kaptam az autom...sajnos nem lettek készen a porlasztók időben igy pénteken már nem tudták össze rakni csak tegnap...
A lényeg,hogy felkerült ugye a másik adagoló és uj Bosch porlasztó csúcsokat kapott. Minden beállitva a lehető legjobbra,hidegen melegen indul,de nem kulcsfordulással igaz,de türhetően. Az "alaphiba" ami miatt igazábol neki kezdtünk ennek háát...60-70 %ot javult,de sajnos nem szünt meg... Annyi,hogy azt állo helybeni "dadogást" 800-900-as fordulat körül hidegen csinálja még,de nem annyira közelsem,melegen pedig csak ha nagyon figyelem akkor érezni,szoval röviden: javult,de maradt a hiba... Menet közben ugyanugy rángat kb ezen a fordulaton... Szóval adagoló cserével és uj porlasztókkal eddig jutottunk...szerelő nálam is az adagoló elektronikára esküdik,de hát létezik,hogy 3-al is ugyanazt csinálja sőőt másik adagolóval is? Szerintem ez nem létezik,hogy minden adagolónak ugyanez a baj... És valamit ugy néz ki nem is sikerült jol össze rakni,mert a légmérő körül valahol nyomja ki a kartergázat meg némi friss olaj is csillog a légmérő környékén...:/
Most jön a kettőstömegü csere ha minden igaz jövö héten,kap egy jo bontottat egyenlöre és utánna már szinte ki is zárhatunk mindent... Viszont akkor ha ezután sincs javulás...nah akkor marad 2 variácio: 1 hajtom amig szét nem megy valami télleg , 2 motorcsere kompletten...
2013.09.11. 07:54
Robika300 írta:cszsolti írta:Nah szóval tegnap este vissza kaptam az autom...sajnos nem lettek készen a porlasztók időben igy pénteken már nem tudták össze rakni csak tegnap...
A lényeg,hogy felkerült ugye a másik adagoló és uj Bosch porlasztó csúcsokat kapott. Minden beállitva a lehető legjobbra,hidegen melegen indul,de nem kulcsfordulással igaz,de türhetően. Az "alaphiba" ami miatt igazábol neki kezdtünk ennek háát...60-70 %ot javult,de sajnos nem szünt meg... Annyi,hogy azt állo helybeni "dadogást" 800-900-as fordulat körül hidegen csinálja még,de nem annyira közelsem,melegen pedig csak ha nagyon figyelem akkor érezni,szoval röviden: javult,de maradt a hiba... Menet közben ugyanugy rángat kb ezen a fordulaton... Szóval adagoló cserével és uj porlasztókkal eddig jutottunk...szerelő nálam is az adagoló elektronikára esküdik,de hát létezik,hogy 3-al is ugyanazt csinálja sőőt másik adagolóval is? Szerintem ez nem létezik,hogy minden adagolónak ugyanez a baj... És valamit ugy néz ki nem is sikerült jol össze rakni,mert a légmérő körül valahol nyomja ki a kartergázat meg némi friss olaj is csillog a légmérő környékén...:/
Most jön a kettőstömegü csere ha minden igaz jövö héten,kap egy jo bontottat egyenlöre és utánna már szinte ki is zárhatunk mindent... Viszont akkor ha ezután sincs javulás...nah akkor marad 2 variácio: 1 hajtom amig szét nem megy valami télleg , 2 motorcsere kompletten...
Nálam is meg volt az adagoló,elektronika csere,és lásd,rosszabb lett mint a már felújított enyémmel. Most vissza az enyém,beállítások,aztán majd.
PapaBoss! A lánc ellenőrzésen már az elején túl estünk. A jeladókat is megnéztük.Minden jó,de még sem.
Megyünk tovább,bár a motor csere fogalma már nálam is megfordult,de mi van ha semmi köze a motorhoz,hanem valami más,motorvezérlő,vagy valami biz-baz? Nem olcsó mulatság így sem.
2013.09.11. 08:19
cszsolti írta:Robika300 írta:cszsolti írta:Nah szóval tegnap este vissza kaptam az autom...sajnos nem lettek készen a porlasztók időben igy pénteken már nem tudták össze rakni csak tegnap...
A lényeg,hogy felkerült ugye a másik adagoló és uj Bosch porlasztó csúcsokat kapott. Minden beállitva a lehető legjobbra,hidegen melegen indul,de nem kulcsfordulással igaz,de türhetően. Az "alaphiba" ami miatt igazábol neki kezdtünk ennek háát...60-70 %ot javult,de sajnos nem szünt meg... Annyi,hogy azt állo helybeni "dadogást" 800-900-as fordulat körül hidegen csinálja még,de nem annyira közelsem,melegen pedig csak ha nagyon figyelem akkor érezni,szoval röviden: javult,de maradt a hiba... Menet közben ugyanugy rángat kb ezen a fordulaton... Szóval adagoló cserével és uj porlasztókkal eddig jutottunk...szerelő nálam is az adagoló elektronikára esküdik,de hát létezik,hogy 3-al is ugyanazt csinálja sőőt másik adagolóval is? Szerintem ez nem létezik,hogy minden adagolónak ugyanez a baj... És valamit ugy néz ki nem is sikerült jol össze rakni,mert a légmérő körül valahol nyomja ki a kartergázat meg némi friss olaj is csillog a légmérő környékén...:/
Most jön a kettőstömegü csere ha minden igaz jövö héten,kap egy jo bontottat egyenlöre és utánna már szinte ki is zárhatunk mindent... Viszont akkor ha ezután sincs javulás...nah akkor marad 2 variácio: 1 hajtom amig szét nem megy valami télleg , 2 motorcsere kompletten...
Nálam is meg volt az adagoló,elektronika csere,és lásd,rosszabb lett mint a már felújított enyémmel. Most vissza az enyém,beállítások,aztán majd.
PapaBoss! A lánc ellenőrzésen már az elején túl estünk. A jeladókat is megnéztük.Minden jó,de még sem.
Megyünk tovább,bár a motor csere fogalma már nálam is megfordult,de mi van ha semmi köze a motorhoz,hanem valami más,motorvezérlő,vagy valami biz-baz? Nem olcsó mulatság így sem.
Nekem már mondta pár szerelő a lendkereket is... De nem tudom már én sem melyik ujjam harapjam... A motorvezérlő lehet még esetleg,illetve a lánc... Mára kapok árajánlatot lánc cseréről,de a lendkerék után se lesz javulás elöbb kompressziot méretek mostmár,aztán alszom rá párat az eredményektől függöen,hogy mi legyen...egyik sem olcso mulatság,de már kezdek bele fáradni ebbe lassan és hát lassan már minden cserélve lesz és mégsem jo akkor már inkább keresek egy olyan donort ami megy ugy ahogy kell és motorcsere...az én motoromon meg fele cucc uj és inkább szétbontom kiárulom...
2013.09.11. 10:00
Robika300 írta:cszsolti írta:Robika300 írta:cszsolti írta:Nah szóval tegnap este vissza kaptam az autom...sajnos nem lettek készen a porlasztók időben igy pénteken már nem tudták össze rakni csak tegnap...
A lényeg,hogy felkerült ugye a másik adagoló és uj Bosch porlasztó csúcsokat kapott. Minden beállitva a lehető legjobbra,hidegen melegen indul,de nem kulcsfordulással igaz,de türhetően. Az "alaphiba" ami miatt igazábol neki kezdtünk ennek háát...60-70 %ot javult,de sajnos nem szünt meg... Annyi,hogy azt állo helybeni "dadogást" 800-900-as fordulat körül hidegen csinálja még,de nem annyira közelsem,melegen pedig csak ha nagyon figyelem akkor érezni,szoval röviden: javult,de maradt a hiba... Menet közben ugyanugy rángat kb ezen a fordulaton... Szóval adagoló cserével és uj porlasztókkal eddig jutottunk...szerelő nálam is az adagoló elektronikára esküdik,de hát létezik,hogy 3-al is ugyanazt csinálja sőőt másik adagolóval is? Szerintem ez nem létezik,hogy minden adagolónak ugyanez a baj... És valamit ugy néz ki nem is sikerült jol össze rakni,mert a légmérő körül valahol nyomja ki a kartergázat meg némi friss olaj is csillog a légmérő környékén...:/
Most jön a kettőstömegü csere ha minden igaz jövö héten,kap egy jo bontottat egyenlöre és utánna már szinte ki is zárhatunk mindent... Viszont akkor ha ezután sincs javulás...nah akkor marad 2 variácio: 1 hajtom amig szét nem megy valami télleg , 2 motorcsere kompletten...
Nálam is meg volt az adagoló,elektronika csere,és lásd,rosszabb lett mint a már felújított enyémmel. Most vissza az enyém,beállítások,aztán majd.
PapaBoss! A lánc ellenőrzésen már az elején túl estünk. A jeladókat is megnéztük.Minden jó,de még sem.
Megyünk tovább,bár a motor csere fogalma már nálam is megfordult,de mi van ha semmi köze a motorhoz,hanem valami más,motorvezérlő,vagy valami biz-baz? Nem olcsó mulatság így sem.
Nekem már mondta pár szerelő a lendkereket is... De nem tudom már én sem melyik ujjam harapjam... A motorvezérlő lehet még esetleg,illetve a lánc... Mára kapok árajánlatot lánc cseréről,de a lendkerék után se lesz javulás elöbb kompressziot méretek mostmár,aztán alszom rá párat az eredményektől függöen,hogy mi legyen...egyik sem olcso mulatság,de már kezdek bele fáradni ebbe lassan és hát lassan már minden cserélve lesz és mégsem jo akkor már inkább keresek egy olyan donort ami megy ugy ahogy kell és motorcsere...az én motoromon meg fele cucc uj és inkább szétbontom kiárulom...
Csak nálam az a baj,hogy nem mindig csinálja. Ha kompresszió gond lenne,vagy lendkerék,az legalább állandó hiba. De így nem egyszerű,a szerelőhöz elvittem,két napig nézegette,mi a baj,mert nem volt hiba.
Ha már motor csere szóba jött,esetleg 3000 motort mennyiből lehetne bele rakni?Mennyire macera? Állítólag sokkal jobb a 2.5 TDs-nél.
2013.09.11. 10:12
cszsolti írta:És valamit ugy néz ki nem is sikerült jol össze rakni,mert a légmérő körül valahol nyomja ki a kartergázat meg némi friss olaj is csillog a légmérő környékén...:/
2013.09.11. 12:36
PapaBoss írta:cszsolti írta:És valamit ugy néz ki nem is sikerült jol össze rakni,mert a légmérő körül valahol nyomja ki a kartergázat meg némi friss olaj is csillog a légmérő környékén...:/
Légszűrő ház oldalán (inkább oldalt / alul) van egy kis bizbasz amit össze kell dugni. Keressed a gáz forrását, utána már meglátod 10-15 centis távolságban a pöcsöt amire rá kell tolni. Úgy rémlik, hogy a tejköd vissza van vezetve a légszűrőre, és a gépezet szétszedése után könnyű elfelejteni azt a kis csövet / műanyagot összedugni.. olyankor tolja a fehéret rendesen a légszűrő ház oldalában alulról, elég ijesztő látvány.
Ettől függetlenül szomorúan hallom, hogy még mindig beteg a gép. Viszont abban biztos vagyok, hogy sosem fog megállni. Dadog, hebeg, de amíg beindul, verhetetlen.
2013.09.11. 16:52
PapaBoss írta:cszsolti írta:És valamit ugy néz ki nem is sikerült jol össze rakni,mert a légmérő körül valahol nyomja ki a kartergázat meg némi friss olaj is csillog a légmérő környékén...:/
Légszűrő ház oldalán (inkább oldalt / alul) van egy kis bizbasz amit össze kell dugni. Keressed a gáz forrását, utána már meglátod 10-15 centis távolságban a pöcsöt amire rá kell tolni. Úgy rémlik, hogy a tejköd vissza van vezetve a légszűrőre, és a gépezet szétszedése után könnyű elfelejteni azt a kis csövet / műanyagot összedugni.. olyankor tolja a fehéret rendesen a légszűrő ház oldalában alulról, elég ijesztő látvány.
Ettől függetlenül szomorúan hallom, hogy még mindig beteg a gép. Viszont abban biztos vagyok, hogy sosem fog megállni. Dadog, hebeg, de amíg beindul, verhetetlen.
2013.09.11. 17:40
atesz25 írta:PapaBoss írta:cszsolti írta:És valamit ugy néz ki nem is sikerült jol össze rakni,mert a légmérő körül valahol nyomja ki a kartergázat meg némi friss olaj is csillog a légmérő környékén...:/
Légszűrő ház oldalán (inkább oldalt / alul) van egy kis bizbasz amit össze kell dugni. Keressed a gáz forrását, utána már meglátod 10-15 centis távolságban a pöcsöt amire rá kell tolni. Úgy rémlik, hogy a tejköd vissza van vezetve a légszűrőre, és a gépezet szétszedése után könnyű elfelejteni azt a kis csövet / műanyagot összedugni.. olyankor tolja a fehéret rendesen a légszűrő ház oldalában alulról, elég ijesztő látvány.
Ettől függetlenül szomorúan hallom, hogy még mindig beteg a gép. Viszont abban biztos vagyok, hogy sosem fog megállni. Dadog, hebeg, de amíg beindul, verhetetlen.
Én is osztom ezt a véleményt, nekem három éve hebeg (egy hete hogy nem) de tényleg nem hagyott még ott sehol. Egyébként az fehér tds itt van tőlem 10km-re és egy barátom vette meg. Milyen kicsi ez a világ. És képzeld egy fiatalabb passátot cserélt le egy tds-re. Azt hiszem nem kell magyarázat hozzá, de lehet ha Simi64 erre jár mond rá valamit
2013.09.11. 19:30
cszsolti írta:atesz25 írta:PapaBoss írta:cszsolti írta:És valamit ugy néz ki nem is sikerült jol össze rakni,mert a légmérő körül valahol nyomja ki a kartergázat meg némi friss olaj is csillog a légmérő környékén...:/
Légszűrő ház oldalán (inkább oldalt / alul) van egy kis bizbasz amit össze kell dugni. Keressed a gáz forrását, utána már meglátod 10-15 centis távolságban a pöcsöt amire rá kell tolni. Úgy rémlik, hogy a tejköd vissza van vezetve a légszűrőre, és a gépezet szétszedése után könnyű elfelejteni azt a kis csövet / műanyagot összedugni.. olyankor tolja a fehéret rendesen a légszűrő ház oldalában alulról, elég ijesztő látvány.
Ettől függetlenül szomorúan hallom, hogy még mindig beteg a gép. Viszont abban biztos vagyok, hogy sosem fog megállni. Dadog, hebeg, de amíg beindul, verhetetlen.
Én is osztom ezt a véleményt, nekem három éve hebeg (egy hete hogy nem) de tényleg nem hagyott még ott sehol. Egyébként az fehér tds itt van tőlem 10km-re és egy barátom vette meg. Milyen kicsi ez a világ. És képzeld egy fiatalabb passátot cserélt le egy tds-re. Azt hiszem nem kell magyarázat hozzá, de lehet ha Simi64 erre jár mond rá valamit
Melyik fehér tds-re gondolsz?
2013.09.11. 19:55
atesz25 írta:Lehet rosszul idéztem, hát Papaboss fehér touring tds-re .
2013.09.11. 20:53
PapaBoss írta:atesz25 írta:Lehet rosszul idéztem, hát Papaboss fehér touring tds-re .
Hááááát, az enyém albertirsai tulajhoz került, aki külföldön használja. Biztos vagy benne?
Dobj rendszámot privátban ha láttad, akkor megmondom rögtön.
2013.09.11. 21:40
atesz25 írta:Így ahogyan mondod én pedig Nyáregyházi vagyok és Sziszkónak (Szilárdnak hívják a srácot, aki most Belgiumban van)
Tuti a megoldás, viszont még nem láttam élőben.
2013.09.19. 11:05
2013.09.19. 22:34
Robika300 írta:Lendkerék csere. Kb. 4-5 cm lokkerja volt,tehát kuka.
Az adagolóm volt felújítva,Bereckiéket felhívta a szerelőm,még is nem lehet-e ,hogy az adagoló caraxik,ő egyből azt mondta,lendkerék,sőt azt is mondta a rossz lendkerék idővel tönkre teheti az adagolót.
Talán holnapra elkészül,és kiderül.
2013.09.20. 06:51
cszsolti írta:Robika300 írta:Lendkerék csere. Kb. 4-5 cm lokkerja volt,tehát kuka.
Az adagolóm volt felújítva,Bereckiéket felhívta a szerelőm,még is nem lehet-e ,hogy az adagoló caraxik,ő egyből azt mondta,lendkerék,sőt azt is mondta a rossz lendkerék idővel tönkre teheti az adagolót.
Talán holnapra elkészül,és kiderül.
Én Csikós Gyulátol vettem komplett adagolót,de nekem is a csere után sem változott semmit,sőt az új porlasztokkal sem...tehát az adagolómnak semmi baja sincsen,ezért eladó sorba is kerül valószinü... Vezérélés jo,igy hát maradt a lendkerék ami jövö héten lesz cserélve,közben épp beszéltünk egy diagnosztikás szakival aki ránéz majd a motorvezérlöre elötte vagy utánna ... Nekem is ilyesmit mondtak,hogy minden el tud inditani egy láncreakciot...ezért éri meg foglalkozni idöben a hibajelenségekkel... Várjuk a fejleményket a te autodrol is!
2013.09.20. 09:15
Robika300 írta:Én is a csikós Gyulával beszéltem,ő ajánlotta a szerelőjét,ő hozzá vittem. Ezért is szerencsém volt,fel rakták a felújított adagolót,nem változott,sőt rosszabb lett (ki tudja miért),így vissza az enyém és megúsztam egy adagoló vásárlást.Ja és Gyula tekerte a fejét,állították jobbra balra az adagolón az értékeket! Ki vette volna vissza,ha nem azzal van a baj.
Ma remélem elkészül.
2013.09.21. 06:26
2013.09.21. 17:59
Robika300 írta:Elkészült,működik. Remélem jó lesz egy darabig.
Megint egy lehetőség a dadogás javítására.
2013.09.21. 20:15
atesz25 írta:Robika300 írta:Elkészült,működik. Remélem jó lesz egy darabig.
Megint egy lehetőség a dadogás javítására.
Hello, örülök hogy megjavult! Viszont ezek szerint nem lehet általánosítani a hibát. Nálam a fej javította meg nálad a lendkerék. De beszéltünk vezérlésről is. Igaz arra még nincs példa. De a porlasztókat ki lehet zárni. Remélem a többiek is hamarosan megtalálják a hiba okát.
2013.09.22. 18:59