Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: Tds-hebegés

2014.06.09. 20:54

Sziasztok ! új vagyok itt a fórumon, néhány napja e39 tulajdonos. Hobbiból szerelgetek már pár éve, de amit most magamnak vásároltam tds, elég rendesen feladta a leckét... az autó sokat állt, ott, ahonnan vettem, az eladó azt mondta hogy csak üzemanyag szűrő baja lesz, meg a szokásos hülyeség, minden más rendben volt a kocsin, ígyhát megvettem. Porzott a tankja, első kúton tankoltam, ott tudtam venni egy üzemanyag szűrőt is, úgyhogy a parkolóban pikkpakk kicseréltem. viszont a tünetek nem szűntek meg. amit észrevettem 1-2esben tökéletes autó , jól megy, húz rendesen, majd ahogy váltom 3.ba onnantól megtorpan, mintha elmenne a turbónyomás és semmi ereje. ha kicsit tartom a gázt én onnan gyorsítok akkor 2ezertől 2500ig jó, aztán onnantól 4-5.be újra semmi ereje. most már ott tartunk , hogy már 1-2ben is csinálja, ha olyan kedve van, néha jó, de mindig csak 1-2ben. amiket kicseréltem benne próbára. Légtömegmérő, map szenzor,másik ECU, kiszedtem a tankból az AC-t, kitakarítottam, nyom rendesen. próbáltam kocogtatni a hdk fedelet, de ez a tünet nem szűnt meg. tettem rá egy másik fedelet , de azzal sem lett jó. barátomnak van egy ugyan ilyen autója, azt néztük géppel, az övé max 40mg-t fecskendez be padlógázon, az enyém viszont csak 17et és ez nem megy feljebb soha. amikor jó a kocsi akkor 36ig megy fel.jól indul, tökéletesen jár, nem remeg, nem rángat , nem habog, szépen ejti a fordulatot, egyszerűen csak mikor már van turbónyomás nem ad üzemanyagot.

valaki esetleg találkozott már ilyennel? hálás köszönet előre is ! :franko:

Re: Tds-hebegés

2014.06.09. 21:27

Bakter írta:Sziasztok ! új vagyok itt a fórumon, néhány napja e39 tulajdonos. Hobbiból szerelgetek már pár éve, de amit most magamnak vásároltam tds, elég rendesen feladta a leckét... az autó sokat állt, ott, ahonnan vettem, az eladó azt mondta hogy csak üzemanyag szűrő baja lesz, meg a szokásos hülyeség, minden más rendben volt a kocsin, ígyhát megvettem. Porzott a tankja, első kúton tankoltam, ott tudtam venni egy üzemanyag szűrőt is, úgyhogy a parkolóban pikkpakk kicseréltem. viszont a tünetek nem szűntek meg. amit észrevettem 1-2esben tökéletes autó , jól megy, húz rendesen, majd ahogy váltom 3.ba onnantól megtorpan, mintha elmenne a turbónyomás és semmi ereje. ha kicsit tartom a gázt én onnan gyorsítok akkor 2ezertől 2500ig jó, aztán onnantól 4-5.be újra semmi ereje. most már ott tartunk , hogy már 1-2ben is csinálja, ha olyan kedve van, néha jó, de mindig csak 1-2ben. amiket kicseréltem benne próbára. Légtömegmérő, map szenzor,másik ECU, kiszedtem a tankból az AC-t, kitakarítottam, nyom rendesen. próbáltam kocogtatni a hdk fedelet, de ez a tünet nem szűnt meg. tettem rá egy másik fedelet , de azzal sem lett jó. barátomnak van egy ugyan ilyen autója, azt néztük géppel, az övé max 40mg-t fecskendez be padlógázon, az enyém viszont csak 17et és ez nem megy feljebb soha. amikor jó a kocsi akkor 36ig megy fel.jól indul, tökéletesen jár, nem remeg, nem rángat , nem habog, szépen ejti a fordulatot, egyszerűen csak mikor már van turbónyomás nem ad üzemanyagot.

valaki esetleg találkozott már ilyennel? hálás köszönet előre is ! :franko:

Nekem produkált hasonlót EGR miatt. Húzd le a vákumcsövét, próbáld úgy, majd próbáld meg lehúzott légtömegmérővel is.
Viszont egy rendes diag sokat segítene.

Re: Tds-hebegés

2014.06.09. 21:38

Haminda írta:
Bakter írta:Sziasztok ! új vagyok itt a fórumon, néhány napja e39 tulajdonos. Hobbiból szerelgetek már pár éve, de amit most magamnak vásároltam tds, elég rendesen feladta a leckét... az autó sokat állt, ott, ahonnan vettem, az eladó azt mondta hogy csak üzemanyag szűrő baja lesz, meg a szokásos hülyeség, minden más rendben volt a kocsin, ígyhát megvettem. Porzott a tankja, első kúton tankoltam, ott tudtam venni egy üzemanyag szűrőt is, úgyhogy a parkolóban pikkpakk kicseréltem. viszont a tünetek nem szűntek meg. amit észrevettem 1-2esben tökéletes autó , jól megy, húz rendesen, majd ahogy váltom 3.ba onnantól megtorpan, mintha elmenne a turbónyomás és semmi ereje. ha kicsit tartom a gázt én onnan gyorsítok akkor 2ezertől 2500ig jó, aztán onnantól 4-5.be újra semmi ereje. most már ott tartunk , hogy már 1-2ben is csinálja, ha olyan kedve van, néha jó, de mindig csak 1-2ben. amiket kicseréltem benne próbára. Légtömegmérő, map szenzor,másik ECU, kiszedtem a tankból az AC-t, kitakarítottam, nyom rendesen. próbáltam kocogtatni a hdk fedelet, de ez a tünet nem szűnt meg. tettem rá egy másik fedelet , de azzal sem lett jó. barátomnak van egy ugyan ilyen autója, azt néztük géppel, az övé max 40mg-t fecskendez be padlógázon, az enyém viszont csak 17et és ez nem megy feljebb soha. amikor jó a kocsi akkor 36ig megy fel.jól indul, tökéletesen jár, nem remeg, nem rángat , nem habog, szépen ejti a fordulatot, egyszerűen csak mikor már van turbónyomás nem ad üzemanyagot.

valaki esetleg találkozott már ilyennel? hálás köszönet előre is ! :franko:

Nekem produkált hasonlót EGR miatt. Húzd le a vákumcsövét, próbáld úgy, majd próbáld meg lehúzott légtömegmérővel is.
Viszont egy rendes diag sokat segítene.



Az EGR-t hozza folyamatosan hibának egyedül, eredeti delphi/autocom diaggal néztük. légtömegmérőt ha lehúztam, akkor füst volt, de erő akkor sem.

Re: Tds-hebegés

2014.06.09. 22:27

Bakter írta:
Haminda írta:
Bakter írta:Sziasztok ! új vagyok itt a fórumon, néhány napja e39 tulajdonos. Hobbiból szerelgetek már pár éve, de amit most magamnak vásároltam tds, elég rendesen feladta a leckét... az autó sokat állt, ott, ahonnan vettem, az eladó azt mondta hogy csak üzemanyag szűrő baja lesz, meg a szokásos hülyeség, minden más rendben volt a kocsin, ígyhát megvettem. Porzott a tankja, első kúton tankoltam, ott tudtam venni egy üzemanyag szűrőt is, úgyhogy a parkolóban pikkpakk kicseréltem. viszont a tünetek nem szűntek meg. amit észrevettem 1-2esben tökéletes autó , jól megy, húz rendesen, majd ahogy váltom 3.ba onnantól megtorpan, mintha elmenne a turbónyomás és semmi ereje. ha kicsit tartom a gázt én onnan gyorsítok akkor 2ezertől 2500ig jó, aztán onnantól 4-5.be újra semmi ereje. most már ott tartunk , hogy már 1-2ben is csinálja, ha olyan kedve van, néha jó, de mindig csak 1-2ben. amiket kicseréltem benne próbára. Légtömegmérő, map szenzor,másik ECU, kiszedtem a tankból az AC-t, kitakarítottam, nyom rendesen. próbáltam kocogtatni a hdk fedelet, de ez a tünet nem szűnt meg. tettem rá egy másik fedelet , de azzal sem lett jó. barátomnak van egy ugyan ilyen autója, azt néztük géppel, az övé max 40mg-t fecskendez be padlógázon, az enyém viszont csak 17et és ez nem megy feljebb soha. amikor jó a kocsi akkor 36ig megy fel.jól indul, tökéletesen jár, nem remeg, nem rángat , nem habog, szépen ejti a fordulatot, egyszerűen csak mikor már van turbónyomás nem ad üzemanyagot.

valaki esetleg találkozott már ilyennel? hálás köszönet előre is ! :franko:

Nekem produkált hasonlót EGR miatt. Húzd le a vákumcsövét, próbáld úgy, majd próbáld meg lehúzott légtömegmérővel is.
Viszont egy rendes diag sokat segítene.



Az EGR-t hozza folyamatosan hibának egyedül, eredeti delphi/autocom diaggal néztük. légtömegmérőt ha lehúztam, akkor füst volt, de erő akkor sem.

Ha azt hozza hibának, miért nem cseréled ki a vezérlőszelepet? Ha elmegy a turbónyomás a kipufogóba, nem fog üzemanyagot adni. BMW diag javasolt, leginkább DIS.

Re: Tds-hebegés

2014.06.09. 23:09

Gallaca írta:
Bakter írta:
Haminda írta:
Bakter írta:Sziasztok ! új vagyok itt a fórumon, néhány napja e39 tulajdonos. Hobbiból szerelgetek már pár éve, de amit most magamnak vásároltam tds, elég rendesen feladta a leckét... az autó sokat állt, ott, ahonnan vettem, az eladó azt mondta hogy csak üzemanyag szűrő baja lesz, meg a szokásos hülyeség, minden más rendben volt a kocsin, ígyhát megvettem. Porzott a tankja, első kúton tankoltam, ott tudtam venni egy üzemanyag szűrőt is, úgyhogy a parkolóban pikkpakk kicseréltem. viszont a tünetek nem szűntek meg. amit észrevettem 1-2esben tökéletes autó , jól megy, húz rendesen, majd ahogy váltom 3.ba onnantól megtorpan, mintha elmenne a turbónyomás és semmi ereje. ha kicsit tartom a gázt én onnan gyorsítok akkor 2ezertől 2500ig jó, aztán onnantól 4-5.be újra semmi ereje. most már ott tartunk , hogy már 1-2ben is csinálja, ha olyan kedve van, néha jó, de mindig csak 1-2ben. amiket kicseréltem benne próbára. Légtömegmérő, map szenzor,másik ECU, kiszedtem a tankból az AC-t, kitakarítottam, nyom rendesen. próbáltam kocogtatni a hdk fedelet, de ez a tünet nem szűnt meg. tettem rá egy másik fedelet , de azzal sem lett jó. barátomnak van egy ugyan ilyen autója, azt néztük géppel, az övé max 40mg-t fecskendez be padlógázon, az enyém viszont csak 17et és ez nem megy feljebb soha. amikor jó a kocsi akkor 36ig megy fel.jól indul, tökéletesen jár, nem remeg, nem rángat , nem habog, szépen ejti a fordulatot, egyszerűen csak mikor már van turbónyomás nem ad üzemanyagot.

valaki esetleg találkozott már ilyennel? hálás köszönet előre is ! :franko:

Nekem produkált hasonlót EGR miatt. Húzd le a vákumcsövét, próbáld úgy, majd próbáld meg lehúzott légtömegmérővel is.
Viszont egy rendes diag sokat segítene.



Az EGR-t hozza folyamatosan hibának egyedül, eredeti delphi/autocom diaggal néztük. légtömegmérőt ha lehúztam, akkor füst volt, de erő akkor sem.

Ha azt hozza hibának, miért nem cseréled ki a vezérlőszelepet? Ha elmegy a turbónyomás a kipufogóba, nem fog üzemanyagot adni. BMW diag javasolt, leginkább DIS.



Holnap azzal kezdek, hogy rakok be egy másik szabályozó szelepet, ha nem változik akkor ledugózom . ha egyik sem jön be akkor csináltatok rá egy bovdenes adagolót, aztán az majd üzemelni fog rendesen, csak a tempomatot kell beáldoznom érte...

Re: Tds-hebegés

2014.06.10. 10:24

Bakter írta:
Gallaca írta:
Bakter írta:
Haminda írta:
Bakter írta:Sziasztok ! új vagyok itt a fórumon, néhány napja e39 tulajdonos. Hobbiból szerelgetek már pár éve, de amit most magamnak vásároltam tds, elég rendesen feladta a leckét... az autó sokat állt, ott, ahonnan vettem, az eladó azt mondta hogy csak üzemanyag szűrő baja lesz, meg a szokásos hülyeség, minden más rendben volt a kocsin, ígyhát megvettem. Porzott a tankja, első kúton tankoltam, ott tudtam venni egy üzemanyag szűrőt is, úgyhogy a parkolóban pikkpakk kicseréltem. viszont a tünetek nem szűntek meg. amit észrevettem 1-2esben tökéletes autó , jól megy, húz rendesen, majd ahogy váltom 3.ba onnantól megtorpan, mintha elmenne a turbónyomás és semmi ereje. ha kicsit tartom a gázt én onnan gyorsítok akkor 2ezertől 2500ig jó, aztán onnantól 4-5.be újra semmi ereje. most már ott tartunk , hogy már 1-2ben is csinálja, ha olyan kedve van, néha jó, de mindig csak 1-2ben. amiket kicseréltem benne próbára. Légtömegmérő, map szenzor,másik ECU, kiszedtem a tankból az AC-t, kitakarítottam, nyom rendesen. próbáltam kocogtatni a hdk fedelet, de ez a tünet nem szűnt meg. tettem rá egy másik fedelet , de azzal sem lett jó. barátomnak van egy ugyan ilyen autója, azt néztük géppel, az övé max 40mg-t fecskendez be padlógázon, az enyém viszont csak 17et és ez nem megy feljebb soha. amikor jó a kocsi akkor 36ig megy fel.jól indul, tökéletesen jár, nem remeg, nem rángat , nem habog, szépen ejti a fordulatot, egyszerűen csak mikor már van turbónyomás nem ad üzemanyagot.

valaki esetleg találkozott már ilyennel? hálás köszönet előre is ! :franko:

Nekem produkált hasonlót EGR miatt. Húzd le a vákumcsövét, próbáld úgy, majd próbáld meg lehúzott légtömegmérővel is.
Viszont egy rendes diag sokat segítene.



Az EGR-t hozza folyamatosan hibának egyedül, eredeti delphi/autocom diaggal néztük. légtömegmérőt ha lehúztam, akkor füst volt, de erő akkor sem.

Ha azt hozza hibának, miért nem cseréled ki a vezérlőszelepet? Ha elmegy a turbónyomás a kipufogóba, nem fog üzemanyagot adni. BMW diag javasolt, leginkább DIS.



Holnap azzal kezdek, hogy rakok be egy másik szabályozó szelepet, ha nem változik akkor ledugózom . ha egyik sem jön be akkor csináltatok rá egy bovdenes adagolót, aztán az majd üzemelni fog rendesen, csak a tempomatot kell beáldoznom érte...




Urak ! jelentem megvan a hiba ! ledugóztam az EGR csövét és tökéletes az autó. valószínü hogy folyamatosan nyitva volt az egr , és magas fordulaton amit mi turbónyomásnak láttunk, az igazából a kipufogó gáz nyomása lehetett, vagy nagyrészt kipufogógáz és ezért nem volt erő... elég nagy kő esett le a szívemről, remélem a fedél problémákat még elkerülöm egy darabig... köszönöm a segítséget mindenkinek ! :taps:

Re: Tds-hebegés

2014.06.10. 10:36

Bakter írta:Urak ! jelentem megvan a hiba ! ledugóztam az EGR csövét és tökéletes az autó. valószínü hogy folyamatosan nyitva volt az egr , és magas fordulaton amit mi turbónyomásnak láttunk, az igazából a kipufogó gáz nyomása lehetett, vagy nagyrészt kipufogógáz és ezért nem volt erő... elég nagy kő esett le a szívemről, remélem a fedél problémákat még elkerülöm egy darabig... köszönöm a segítséget mindenkinek ! :taps:


Pedig már dörzsöltem a tenyerem, hogy lesz aki megépíti a meha adagolós 250 lovas verziót a TDS-ből :D

Re: Tds-hebegés

2014.06.10. 11:49

PapaBoss írta:
Bakter írta:Urak ! jelentem megvan a hiba ! ledugóztam az EGR csövét és tökéletes az autó. valószínü hogy folyamatosan nyitva volt az egr , és magas fordulaton amit mi turbónyomásnak láttunk, az igazából a kipufogó gáz nyomása lehetett, vagy nagyrészt kipufogógáz és ezért nem volt erő... elég nagy kő esett le a szívemről, remélem a fedél problémákat még elkerülöm egy darabig... köszönöm a segítséget mindenkinek ! :taps:


Pedig már dörzsöltem a tenyerem, hogy lesz aki megépíti a meha adagolós 250 lovas verziót a TDS-ből :D



Ami késik, nem múlik :) főleg nálam.. eddig épített tdi-m volt, havernak csináltunk egy e36 325 tds-t , 11es villany adagolóval, 524TD csigával 1,6 baron 220 környéke lehetett , hajtást nem nagyon tudtunk alá csinálni.. legalábbis a gyári kettőstömegű , kevlárral csúszott .

Re: Tds-hebegés

2014.06.10. 14:53

Bakter írta:Ami késik, nem múlik :) főleg nálam.. eddig épített tdi-m volt, havernak csináltunk egy e36 325 tds-t , 11es villany adagolóval, 524TD csigával 1,6 baron 220 környéke lehetett , hajtást nem nagyon tudtunk alá csinálni.. legalábbis a gyári kettőstömegű , kevlárral csúszott .


Wááá ez már beszéd. Fórumos adatlapod pofozd helyre, és áruld el merre laksz! :wink:

Re: Tds-hebegés

2014.08.09. 12:21

Sziasztok!
Így újoncként próbáltam a különböző hozzászólásokból szemezgetni, de nem igazán találtam megoldást a jelenlegi problémára.
Belevágtam egy tds projekt-be. Egyszer csak egyik napról a másikra melegen csak néha nehezebben indult a vasam.
Mindezt tetézte, hogy pár nappal később kb. dupláját mutatja a pillanatnyi fogyasztásmérő enyhe terhelés esetén is a maximumra leng a mutató. A mai nap meg kétszer leállt a motor is sőtt néha gyorsulni sem akart 70km/h felett.
Ha leállt a motor menet közben akkor 2percig nem lehetett elindítani sem. Ez elég kellemetlen, pláne egy automata váltós járműnél. Ha valakinek lenne ötlete, szívesen venném ha válaszolna.

Re: Tds-hebegés

2014.08.09. 13:24

Tyutyu írta:Sziasztok!
Így újoncként próbáltam a különböző hozzászólásokból szemezgetni, de nem igazán találtam megoldást a jelenlegi problémára.
Belevágtam egy tds projekt-be. Egyszer csak egyik napról a másikra melegen csak néha nehezebben indult a vasam.
Mindezt tetézte, hogy pár nappal később kb. dupláját mutatja a pillanatnyi fogyasztásmérő enyhe terhelés esetén is a maximumra leng a mutató. A mai nap meg kétszer leállt a motor is sőtt néha gyorsulni sem akart 70km/h felett.
Ha leállt a motor menet közben akkor 2percig nem lehetett elindítani sem. Ez elég kellemetlen, pláne egy automata váltós járműnél. Ha valakinek lenne ötlete, szívesen venném ha válaszolna.

Schnitzer Szabi pont tds-t bont. Kérj szerintem ajánlatot a komplett motorra ha a tiedben sok a km.
Melegen nem indul: az adagolót és a 6 porlasztót én mindenképp megvenném Szabitól...

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: Tyutyu
Értékelés: 4.76%

Re: Tds-hebegés

2014.08.09. 13:59

hamoriarpi írta:
Tyutyu írta:Sziasztok!
Így újoncként próbáltam a különböző hozzászólásokból szemezgetni, de nem igazán találtam megoldást a jelenlegi problémára.
Belevágtam egy tds projekt-be. Egyszer csak egyik napról a másikra melegen csak néha nehezebben indult a vasam.
Mindezt tetézte, hogy pár nappal később kb. dupláját mutatja a pillanatnyi fogyasztásmérő enyhe terhelés esetén is a maximumra leng a mutató. A mai nap meg kétszer leállt a motor is sőtt néha gyorsulni sem akart 70km/h felett.
Ha leállt a motor menet közben akkor 2percig nem lehetett elindítani sem. Ez elég kellemetlen, pláne egy automata váltós járműnél. Ha valakinek lenne ötlete, szívesen venném ha válaszolna.

Schnitzer Szabi pont tds-t bont. Kérj szerintem ajánlatot a komplett motorra ha a tiedben sok a km.
Melegen nem indul: az adagolót és a 6 porlasztót én mindenképp megvenném Szabitól...

Megint rátettem gépre és eddig nem látott hibát írt ki 6-os hibakóddal "- Kipufogógáz visszavezető rendszer EGR" és 38-as hibakóddal "- Légnyelésmérő - (film)" . Amit eddig is jelzett az 53-as hibakóddal a " -Hűtőfolyadék hőmérséklet -érzékelő". Megpróbálom addig is orvosolni a fenti hibákat. :) Igaz a hőmérsékletet rendesen méri a kijelzőn is és a gépen paraméterekben is. :o

Re: Tds-hebegés

2014.08.09. 14:13

Tyutyu írta:
hamoriarpi írta:
Tyutyu írta:Sziasztok!
Így újoncként próbáltam a különböző hozzászólásokból szemezgetni, de nem igazán találtam megoldást a jelenlegi problémára.
Belevágtam egy tds projekt-be. Egyszer csak egyik napról a másikra melegen csak néha nehezebben indult a vasam.
Mindezt tetézte, hogy pár nappal később kb. dupláját mutatja a pillanatnyi fogyasztásmérő enyhe terhelés esetén is a maximumra leng a mutató. A mai nap meg kétszer leállt a motor is sőtt néha gyorsulni sem akart 70km/h felett.
Ha leállt a motor menet közben akkor 2percig nem lehetett elindítani sem. Ez elég kellemetlen, pláne egy automata váltós járműnél. Ha valakinek lenne ötlete, szívesen venném ha válaszolna.

Schnitzer Szabi pont tds-t bont. Kérj szerintem ajánlatot a komplett motorra ha a tiedben sok a km.
Melegen nem indul: az adagolót és a 6 porlasztót én mindenképp megvenném Szabitól...

Megint rátettem gépre és eddig nem látott hibát írt ki 6-os hibakóddal "- Kipufogógáz visszavezető rendszer EGR" és 38-as hibakóddal "- Légnyelésmérő - (film)" . Amit eddig is jelzett az 53-as hibakóddal a " -Hűtőfolyadék hőmérséklet -érzékelő". Megpróbálom addig is orvosolni a fenti hibákat. :) Igaz a hőmérsékletet rendesen méri a kijelzőn is és a gépen paraméterekben is. :o

Légtömegmérőt ha lehúzod és utána jobban megy a gép, akkor biztosan halott. Van rá teszt bizonyos diagnosztikai programokban. EGR hibát erős koszolódás, vákuumcső-probléma, druckwandler és vákuumszivattyú adhat. Utolsó lehetőségnél a féked is gyengélkedne.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: Tyutyu
Értékelés: 4.76%

Re: Tds-hebegés

2014.09.03. 02:10

001-es abssel valaki segítsen most komolyan 1 hónapja nincs autóm....

Re: Tds-hebegés

2014.09.03. 08:06

molsz187 írta:001-es abssel valaki segítsen most komolyan 1 hónapja nincs autóm....
Ha beírod az adatlapra hol laksz, illetve részletezed a hibát, talán még segítséget is kapsz.
Megjegyzem, ABS-től nem hebeg a TDS. :)

Re: Tds-hebegés

2015.12.30. 11:48

Sziasztok
97, 525 tds em van. Van egy olyan problémám hogy alapjáraton annyira rázza a kasznit a motor hogy már kezd minden berezonálni (műszerfal, ajtó kárpitok). Amikor leállítom utoljára megrázza még a kasznit. A motor tartó bakok újak . A motor nagyon erős nyomatékos, egyáltalán nem füstöl. Kicsit "traktor" hangja van valszeg hidrotőke csere lesz majd de ismerősömnek 2.5 omeg van és az sokkal hangosabb. Valakinek ötlete hogy miért ráz ennyire? Valaki legyen szíves agyalni velem mert janárban megyek ki és nincs időm sok mindenre. Előre is köszönöm! ( attól félek lassan minden csavar meglazul)

Re: Tds-hebegés

2015.12.30. 20:32

Lexx írta:Sziasztok
97, 525 tds em van. Van egy olyan problémám hogy alapjáraton annyira rázza a kasznit a motor hogy már kezd minden berezonálni (műszerfal, ajtó kárpitok). Amikor leállítom utoljára megrázza még a kasznit. A motor tartó bakok újak . A motor nagyon erős nyomatékos, egyáltalán nem füstöl. Kicsit "traktor" hangja van valszeg hidrotőke csere lesz majd de ismerősömnek 2.5 omeg van és az sokkal hangosabb. Valakinek ötlete hogy miért ráz ennyire? Valaki legyen szíves agyalni velem mert janárban megyek ki és nincs időm sok mindenre. Előre is köszönöm! ( attól félek lassan minden csavar meglazul)

Szia.
Alapjáraton egyenletesen jár a motor, csak rezonál?
Nekem a megfáradt vezérlés okozott hasonló tüneteket.
A traktor hangot okozhatja hogy rá van állítva az előtöltés, kompenzálva a megnyúlt vezérműlánc miatt megváltozott befecskendezési szöget. De szerintem van itt aki járatosabb ez ügyben.

Re: Tds-hebegés

2015.12.30. 22:25

Lexx írta:Sziasztok
97, 525 tds em van. Van egy olyan problémám hogy alapjáraton annyira rázza a kasznit a motor hogy már kezd minden berezonálni (műszerfal, ajtó kárpitok). Amikor leállítom utoljára megrázza még a kasznit. A motor tartó bakok újak . A motor nagyon erős nyomatékos, egyáltalán nem füstöl. Kicsit "traktor" hangja van valszeg hidrotőke csere lesz majd de ismerősömnek 2.5 omeg van és az sokkal hangosabb. Valakinek ötlete hogy miért ráz ennyire? Valaki legyen szíves agyalni velem mert janárban megyek ki és nincs időm sok mindenre. Előre is köszönöm! ( attól félek lassan minden csavar meglazul)


Hello, nem tudom automata vagy manuál? De ha manual akkor lehet hogy a lendkerék lesz a ludas.

Re: Tds-hebegés

2015.12.31. 00:26

Szia!

A traktor hang akkor szokott lenni tds-nél amikor nagy az előtöltés. Ha ráz is alapjáraton akkor túlnyomó részben a valamelyik befecskendező nem porlaszt eléggé. Ha netán tényleg ez a probléma akkor lehet traktor hangja és ráz is a kiegyensúlyozatlanság miatt, az viszont nagy baj, mert ebben az esetben kilukadhat a dugattyú is.
Ezek csak saját tapasztalatok. Igaz nem autószerelőként, hanem autóvillamossági szerelőként dolgozok szervízben.

Re: Tds-hebegés

2015.12.31. 00:36

Lexx írta:Sziasztok
97, 525 tds em van. Van egy olyan problémám hogy alapjáraton annyira rázza a kasznit a motor hogy már kezd minden berezonálni (műszerfal, ajtó kárpitok). Amikor leállítom utoljára megrázza még a kasznit. A motor tartó bakok újak . A motor nagyon erős nyomatékos, egyáltalán nem füstöl. Kicsit "traktor" hangja van valszeg hidrotőke csere lesz majd de ismerősömnek 2.5 omeg van és az sokkal hangosabb. Valakinek ötlete hogy miért ráz ennyire? Valaki legyen szíves agyalni velem mert janárban megyek ki és nincs időm sok mindenre. Előre is köszönöm! ( attól félek lassan minden csavar meglazul)


40 ezer km-es korától volt Omega-nk. Számomra talán örökre az marad a legszebb dízel hang, szóval önmagában az, hogy az Omega hangosabb nem mentség ( azt aláírom, hogy van már benne fél millió km minimum).

El kellene vinned első körben hozzáértő személyhez előtöltést állíttatni, ha nem segít, akkor pedig kiszedni a porlasztókat és rendbe rakni őket. Amúgy én méretnek kompressziót is, mert van rá gyanú, hogy azért jár ennyire egyenletlenül, mert valamelyik hengerben kompresszió gond van.
Hozzászólás küldése

VigLink badge