* *
Pontos idő: 2024.05.21. 20:31

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 163 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.06.23. 20:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.23. 20:10
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525 TDS
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Egy ideje már én is 39es vagyok, de csak most regisztráltam, és láttam, hogy foglalkoztok a TDS- hebegés témájával.
Idén nekem is előjött, és az érdekes az volt, hogy ahogy egyre melegebb lett az idő, nemcsak a hebegés lett egyre csúnyább (erősebb), hanem elkezdett a kocsi nem gyengén füstölni is. Persze égett a fejem rendesen, mert miközben szinte a gázt sem nyomtam, csak éppen haladtam a városban, mindenki engem nézett, mert óriási füstfelhő tekergőzött mögöttem amerre csak jártam. Na szóval füstöltem, mint bokszos Pisti. A füst nem fekete volt, hanem szürke, mint amikor a porszívót fújó fokozatra kapcsolja az ember, és ráadásul a szag sem volt valami jó. Na erre ijedtség ON, aztán az okoskodók kérdéseitől full para lettem, a válaszaiktól meg még inkább. Na de mindenki maga ismeri az autóját, ha én tudom, hogy pl. egy szikrányit sem nyúl a motorom az olajhoz, akkor nekem XY ne ijsztgessen baromságokkal. Így aztán elvittem az egyik barátomhoz, akinek mellesleg Bmw- szakszervize van, és aki nemsokára meg is találta a baj okát! A kis résolaj csövek repedeztek szét, amik a porlasztókhoz szállítják a gázolajat, és így aztán ahol a gázolaj ki tudott jönni, ott a szerkezet levegőt tudott szívni, és ez okozta a tökéletlen égést, aminek a látható jele volt a hebegés meg a füst. Az igazság az, hogy nekem még soha nem volt eddig diesel autóm(eddig egy 316i E30-as Limom, egy 318i E30 Touringom, egy 318is E30 Coupém, egy 316i E36 Limom, és egy 520i E34- esem volt), szóval nem túl sokat értek hozzájuk, fogalmam sem volt arról, hogy ennyire kényesek a falsh- levegőre. Persze ha már ott voltunk, megnézték az előtöltést meg a hibatárolót is, de a problémát egyedül a "belevegősödés" okozta.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.06.24. 10:30 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ecki írta:
Sziasztok!

Egy ideje már én is 39es vagyok, de csak most regisztráltam, és láttam, hogy foglalkoztok a TDS- hebegés témájával.
Idén nekem is előjött, és az érdekes az volt, hogy ahogy egyre melegebb lett az idő, nemcsak a hebegés lett egyre csúnyább (erősebb), hanem elkezdett a kocsi nem gyengén füstölni is. Persze égett a fejem rendesen, mert miközben szinte a gázt sem nyomtam, csak éppen haladtam a városban, mindenki engem nézett, mert óriási füstfelhő tekergőzött mögöttem amerre csak jártam. Na szóval füstöltem, mint bokszos Pisti. A füst nem fekete volt, hanem szürke, mint amikor a porszívót fújó fokozatra kapcsolja az ember, és ráadásul a szag sem volt valami jó. Na erre ijedtség ON, aztán az okoskodók kérdéseitől full para lettem, a válaszaiktól meg még inkább. Na de mindenki maga ismeri az autóját, ha én tudom, hogy pl. egy szikrányit sem nyúl a motorom az olajhoz, akkor nekem XY ne ijsztgessen baromságokkal. Így aztán elvittem az egyik barátomhoz, akinek mellesleg Bmw- szakszervize van, és aki nemsokára meg is találta a baj okát! A kis résolaj csövek repedeztek szét, amik a porlasztókhoz szállítják a gázolajat, és így aztán ahol a gázolaj ki tudott jönni, ott a szerkezet levegőt tudott szívni, és ez okozta a tökéletlen égést, aminek a látható jele volt a hebegés meg a füst. Az igazság az, hogy nekem még soha nem volt eddig diesel autóm(eddig egy 316i E30-as Limom, egy 318i E30 Touringom, egy 318is E30 Coupém, egy 316i E36 Limom, és egy 520i E34- esem volt), szóval nem túl sokat értek hozzájuk, fogalmam sem volt arról, hogy ennyire kényesek a falsh- levegőre. Persze ha már ott voltunk, megnézték az előtöltést meg a hibatárolót is, de a problémát egyedül a "belevegősödés" okozta.


Remek, jöhetnek a siker élmények. De hamár résolaj csövek, már én is cseréltem viszont bagatel módon én leszedtem mindent és utána raktam vissza egyesével. Mindegy hogy melyik "csöcsre" kötöm a csöveket vagy megvan hogy melyik engedi be és viszi tovább.

Egyébként itt egy videó amin le van írva a megoldás is, de én nem igazán értem, hogy mi is az. Ha valaki rájön írja le legyen szíves.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.06.24. 15:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.01.10. 14:59
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Zalakomár
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz25 írta:
Ecki írta:
Sziasztok!

Egy ideje már én is 39es vagyok, de csak most regisztráltam, és láttam, hogy foglalkoztok a TDS- hebegés témájával.
Idén nekem is előjött, és az érdekes az volt, hogy ahogy egyre melegebb lett az idő, nemcsak a hebegés lett egyre csúnyább (erősebb), hanem elkezdett a kocsi nem gyengén füstölni is. Persze égett a fejem rendesen, mert miközben szinte a gázt sem nyomtam, csak éppen haladtam a városban, mindenki engem nézett, mert óriási füstfelhő tekergőzött mögöttem amerre csak jártam. Na szóval füstöltem, mint bokszos Pisti. A füst nem fekete volt, hanem szürke, mint amikor a porszívót fújó fokozatra kapcsolja az ember, és ráadásul a szag sem volt valami jó. Na erre ijedtség ON, aztán az okoskodók kérdéseitől full para lettem, a válaszaiktól meg még inkább. Na de mindenki maga ismeri az autóját, ha én tudom, hogy pl. egy szikrányit sem nyúl a motorom az olajhoz, akkor nekem XY ne ijsztgessen baromságokkal. Így aztán elvittem az egyik barátomhoz, akinek mellesleg Bmw- szakszervize van, és aki nemsokára meg is találta a baj okát! A kis résolaj csövek repedeztek szét, amik a porlasztókhoz szállítják a gázolajat, és így aztán ahol a gázolaj ki tudott jönni, ott a szerkezet levegőt tudott szívni, és ez okozta a tökéletlen égést, aminek a látható jele volt a hebegés meg a füst. Az igazság az, hogy nekem még soha nem volt eddig diesel autóm(eddig egy 316i E30-as Limom, egy 318i E30 Touringom, egy 318is E30 Coupém, egy 316i E36 Limom, és egy 520i E34- esem volt), szóval nem túl sokat értek hozzájuk, fogalmam sem volt arról, hogy ennyire kényesek a falsh- levegőre. Persze ha már ott voltunk, megnézték az előtöltést meg a hibatárolót is, de a problémát egyedül a "belevegősödés" okozta.


Remek, jöhetnek a siker élmények. De hamár résolaj csövek, már én is cseréltem viszont bagatel módon én leszedtem mindent és utána raktam vissza egyesével. Mindegy hogy melyik "csöcsre" kötöm a csöveket vagy megvan hogy melyik engedi be és viszi tovább.

Egyébként itt egy videó amin le van írva a megoldás is, de én nem igazán értem, hogy mi is az. Ha valaki rájön írja le legyen szíves.





Bocsi de hol van benne leírva? Vagy csak én nem látom?

_________________
Üdv.: Robika

http://beepulo.idokep.hu/futar/Budapest


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.06.30. 09:55 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Robika300 írta:
atesz25 írta:
Ecki írta:
Sziasztok!

Egy ideje már én is 39es vagyok, de csak most regisztráltam, és láttam, hogy foglalkoztok a TDS- hebegés témájával.
Idén nekem is előjött, és az érdekes az volt, hogy ahogy egyre melegebb lett az idő, nemcsak a hebegés lett egyre csúnyább (erősebb), hanem elkezdett a kocsi nem gyengén füstölni is. Persze égett a fejem rendesen, mert miközben szinte a gázt sem nyomtam, csak éppen haladtam a városban, mindenki engem nézett, mert óriási füstfelhő tekergőzött mögöttem amerre csak jártam. Na szóval füstöltem, mint bokszos Pisti. A füst nem fekete volt, hanem szürke, mint amikor a porszívót fújó fokozatra kapcsolja az ember, és ráadásul a szag sem volt valami jó. Na erre ijedtség ON, aztán az okoskodók kérdéseitől full para lettem, a válaszaiktól meg még inkább. Na de mindenki maga ismeri az autóját, ha én tudom, hogy pl. egy szikrányit sem nyúl a motorom az olajhoz, akkor nekem XY ne ijsztgessen baromságokkal. Így aztán elvittem az egyik barátomhoz, akinek mellesleg Bmw- szakszervize van, és aki nemsokára meg is találta a baj okát! A kis résolaj csövek repedeztek szét, amik a porlasztókhoz szállítják a gázolajat, és így aztán ahol a gázolaj ki tudott jönni, ott a szerkezet levegőt tudott szívni, és ez okozta a tökéletlen égést, aminek a látható jele volt a hebegés meg a füst. Az igazság az, hogy nekem még soha nem volt eddig diesel autóm(eddig egy 316i E30-as Limom, egy 318i E30 Touringom, egy 318is E30 Coupém, egy 316i E36 Limom, és egy 520i E34- esem volt), szóval nem túl sokat értek hozzájuk, fogalmam sem volt arról, hogy ennyire kényesek a falsh- levegőre. Persze ha már ott voltunk, megnézték az előtöltést meg a hibatárolót is, de a problémát egyedül a "belevegősödés" okozta.


Remek, jöhetnek a siker élmények. De hamár résolaj csövek, már én is cseréltem viszont bagatel módon én leszedtem mindent és utána raktam vissza egyesével. Mindegy hogy melyik "csöcsre" kötöm a csöveket vagy megvan hogy melyik engedi be és viszi tovább.

Egyébként itt egy videó amin le van írva a megoldás is, de én nem igazán értem, hogy mi is az. Ha valaki rájön írja le legyen szíves.





Bocsi de hol van benne leírva? Vagy csak én nem látom?

A hozzászolások között van leírva, de nem tudom értelmezni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.07.30. 22:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz25 írta:
Robika300 írta:
atesz25 írta:
Ecki írta:
Sziasztok!

Egy ideje már én is 39es vagyok, de csak most regisztráltam, és láttam, hogy foglalkoztok a TDS- hebegés témájával.
Idén nekem is előjött, és az érdekes az volt, hogy ahogy egyre melegebb lett az idő, nemcsak a hebegés lett egyre csúnyább (erősebb), hanem elkezdett a kocsi nem gyengén füstölni is. Persze égett a fejem rendesen, mert miközben szinte a gázt sem nyomtam, csak éppen haladtam a városban, mindenki engem nézett, mert óriási füstfelhő tekergőzött mögöttem amerre csak jártam. Na szóval füstöltem, mint bokszos Pisti. A füst nem fekete volt, hanem szürke, mint amikor a porszívót fújó fokozatra kapcsolja az ember, és ráadásul a szag sem volt valami jó. Na erre ijedtség ON, aztán az okoskodók kérdéseitől full para lettem, a válaszaiktól meg még inkább. Na de mindenki maga ismeri az autóját, ha én tudom, hogy pl. egy szikrányit sem nyúl a motorom az olajhoz, akkor nekem XY ne ijsztgessen baromságokkal. Így aztán elvittem az egyik barátomhoz, akinek mellesleg Bmw- szakszervize van, és aki nemsokára meg is találta a baj okát! A kis résolaj csövek repedeztek szét, amik a porlasztókhoz szállítják a gázolajat, és így aztán ahol a gázolaj ki tudott jönni, ott a szerkezet levegőt tudott szívni, és ez okozta a tökéletlen égést, aminek a látható jele volt a hebegés meg a füst. Az igazság az, hogy nekem még soha nem volt eddig diesel autóm(eddig egy 316i E30-as Limom, egy 318i E30 Touringom, egy 318is E30 Coupém, egy 316i E36 Limom, és egy 520i E34- esem volt), szóval nem túl sokat értek hozzájuk, fogalmam sem volt arról, hogy ennyire kényesek a falsh- levegőre. Persze ha már ott voltunk, megnézték az előtöltést meg a hibatárolót is, de a problémát egyedül a "belevegősödés" okozta.


Remek, jöhetnek a siker élmények. De hamár résolaj csövek, már én is cseréltem viszont bagatel módon én leszedtem mindent és utána raktam vissza egyesével. Mindegy hogy melyik "csöcsre" kötöm a csöveket vagy megvan hogy melyik engedi be és viszi tovább.

Egyébként itt egy videó amin le van írva a megoldás is, de én nem igazán értem, hogy mi is az. Ha valaki rájön írja le legyen szíves.





Bocsi de hol van benne leírva? Vagy csak én nem látom?

A hozzászolások között van leírva, de nem tudom értelmezni.




Ha jol értem akkor egészen pontosan ez lenne az:
?????? ??????? ???????????. ?? ???? ???? ??? ??????????? ????? ??????? ?????? ?????. ????? ?? ???????? ????, ???????? ????
De sajnos én sem tudom értelmezni...Nincs itt valaki aki le tudná ezt forditani?
Nekem is ezt csinálja,csak már kicsit durvábban...néha annyira "bedadog" hogy berázza az egész autot meg az amugyis haldoklo lendkerekem is majd szétesik...csinálja álló helyben is meg menet közben is ha alapjáraton proszkálok berángat... Cseréltünk adagoló fedelet,résolajcsöveket,az adagoló bármilyen nemű állitására(kaja ráadás - elvétel...) sem változott semmi... Hidegen - melegen pöccre indul,nem füstöl,megy ahogy egy tds-nek menni kell...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.07.31. 06:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
cszsolti írta:
[Ha jol értem akkor egészen pontosan ez lenne az:
?????? ??????? ???????????. ?? ???? ???? ??? ??????????? ????? ??????? ?????? ?????. ????? ?? ???????? ????, ???????? ????
De sajnos én sem tudom értelmezni...Nincs itt valaki aki le tudná ezt forditani?


Kiarát keresd fordítás ügyben. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.07.31. 21:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Én ma vettem egy garanciás hdk fejet, és jövő héten kerül fel. Kíváncsi vagyok :facepalm: :mrgreen:
Adagoló marad. Műszeres diag és konfig az egész megkoronázása.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.07.31. 22:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
Én ma vettem egy garanciás hdk fejet, és jövő héten kerül fel. Kíváncsi vagyok :facepalm: :mrgreen:
Adagoló marad. Műszeres diag és konfig az egész megkoronázása.



Kiváncsian várjuk az eredményt! Bár mi már probálkoztunk ezzel,sőt van itt olyan is aki többet is felprobált már,de semmi változás...nekem is mult héten fejet cseréltünk,de semmi változás...adagolós szakik a tulzott üzemanyag mennyiségre esküdtek,de miután az uj fejjel is ugyanazt csinálta,sőt ha elvettük a kaját akkor is ha keményen neki nyomtuk akkor is ugyanazt csinálta és ugyanugy...légtömegmérőt is probáltuk de semmi,uj az üzemanyagszivattyú,a gázolaj csövek résolajcsövekkel együtt,fullra kitakaritva a teljes ü.a.rendszer...lassan kizárunk mindent már,most a tűjeladós porlasztó jön soron,ha az sem akkor lendkerék csere (ami nálam konkrétan már lassan esedékes lenne amugyis..)...sajnos elég összetettnek tünik ez a dolog,de azt vettem észre hogy nálam egyre jobban csinálja már,nem tudom mivel lehet össze függésben...
De ezt az orosz szöveget is jo lenne leforditani rendesen mert lehet itt van a megoldás...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 12:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
cszsolti írta:
Kiváncsian várjuk az eredményt! Bár mi már probálkoztunk ezzel,sőt van itt olyan is aki többet is felprobált már,de semmi változás...nekem is mult héten fejet cseréltünk,de semmi változás...adagolós szakik a tulzott üzemanyag mennyiségre esküdtek,de miután az uj fejjel is ugyanazt csinálta,sőt ha elvettük a kaját akkor is ha keményen neki nyomtuk akkor is ugyanazt csinálta és ugyanugy...légtömegmérőt is probáltuk de semmi,uj az üzemanyagszivattyú,a gázolaj csövek résolajcsövekkel együtt,fullra kitakaritva a teljes ü.a.rendszer...lassan kizárunk mindent már,most a tűjeladós porlasztó jön soron,ha az sem akkor lendkerék csere (ami nálam konkrétan már lassan esedékes lenne amugyis..)...sajnos elég összetettnek tünik ez a dolog,de azt vettem észre hogy nálam egyre jobban csinálja már,nem tudom mivel lehet össze függésben...
De ezt az orosz szöveget is jo lenne leforditani rendesen mert lehet itt van a megoldás...


Igazából minden lehet patyolat tiszta, és gyári értékre állítva, ha van számottevő nyúlás a láncban, akkor a finomhangolásnak rögtön vége. Teljesen mindegy mit adna neki az sw, hogyha az adagolót "rángatja" a fordulat. Legalábbis ez a saját teóriám. Márpedig egy kezemen megszámolom, hányan cseréltek láncot (vezérlést) a sok-sok ember közül, akik írtak már a hibáról.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 12:30 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
cszsolti írta:
Kiváncsian várjuk az eredményt! Bár mi már probálkoztunk ezzel,sőt van itt olyan is aki többet is felprobált már,de semmi változás...nekem is mult héten fejet cseréltünk,de semmi változás...adagolós szakik a tulzott üzemanyag mennyiségre esküdtek,de miután az uj fejjel is ugyanazt csinálta,sőt ha elvettük a kaját akkor is ha keményen neki nyomtuk akkor is ugyanazt csinálta és ugyanugy...légtömegmérőt is probáltuk de semmi,uj az üzemanyagszivattyú,a gázolaj csövek résolajcsövekkel együtt,fullra kitakaritva a teljes ü.a.rendszer...lassan kizárunk mindent már,most a tűjeladós porlasztó jön soron,ha az sem akkor lendkerék csere (ami nálam konkrétan már lassan esedékes lenne amugyis..)...sajnos elég összetettnek tünik ez a dolog,de azt vettem észre hogy nálam egyre jobban csinálja már,nem tudom mivel lehet össze függésben...
De ezt az orosz szöveget is jo lenne leforditani rendesen mert lehet itt van a megoldás...


Igazából minden lehet patyolat tiszta, és gyári értékre állítva, ha van számottevő nyúlás a láncban, akkor a finomhangolásnak rögtön vége. Teljesen mindegy mit adna neki az sw, hogyha az adagolót "rángatja" a fordulat. Legalábbis ez a saját teóriám. Márpedig egy kezemen megszámolom, hányan cseréltek láncot (vezérlést) a sok sok ember körül, akik írtak már a hibáról.


Igen,a lánc is bent van az esélyesek között,de ez eddig csak felvetődött az utolsók között akárhány szerelővel tanácskoztunk... A lánc nyulásnak is vannak jelei,halhatóak méghozzá,de az én esetemben pl nincs hallható jele... Aminek hallható jele van az a lendkerék zakatolása,csattogása. Itt Kecelen a Bosch emberek is nézték már,igy lett a fej csere is de semmi. Nálam pl kb 800-as fordulaton,tehát ah épphogy rálépek a gázra elkezd rángatozni a motor és vele a lendkerék is durván csattogni és mindezt ütemesen amig tartom ezt a fordulatot illetve alapjáraton is de ott pl nem ütemesen már,mintha 1-1 henger kihagyna olyankor de maga a motor hang nem változik semmit. Minél melegebb van és a motor is minél melegebb annál hamarabb és jobban csinálja. Illetve amit észre vettem még pl h ha lassan gurulok üresben nem csinálja,de amint pl rálépek a fékre hirtelen csinálja de 2-3 másodperc mulva kisimul,vagy ha egy picit is gázfröccsöt adok egy pillanatra akkor is abbamarad...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 14:47 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.02.05. 01:00
Hozzászólások: 346
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530I
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Google Fordító:" állítsa be az üzemanyag-ellátás. De van esély arra, hogy az elektronikus alkatrészek a szivattyú véget ért. A trükk az, hogy magában foglalja a kondishka csatlakozók "

Hátha ebből kibírsz hámozni valamit,én oroszul nem tudok :lol: :facepalm: :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 17:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Flashrider írta:
Google Fordító:" állítsa be az üzemanyag-ellátás. De van esély arra, hogy az elektronikus alkatrészek a szivattyú véget ért. A trükk az, hogy magában foglalja a kondishka csatlakozók "

Hátha ebből kibírsz hámozni valamit,én oroszul nem tudok :lol: :facepalm: :mrgreen:



Ezzel már probálkoztam én is...de még igysem tiszta teljesen... :D de azért köszi! 8)
Mi állitgattunk üzemanyag mennyiséget de semmi...szivattyú alatt nem tudom mire gondolhatott,de ha a tankban lévőre az nálam 2 hónapos,de a cserével sem változott semmi,csak nem áll le fél tank alatt... :lol: a legvége az ami főleg nem tiszta...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.05. 20:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.28. 20:18
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nekem ma meg lett szüntetve a hebegés! :taps:
Kettős tömegű lendkereket cseréltünk és megszűnt a probléma! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.05. 21:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
525TDS írta:
Sziasztok!

Nekem ma meg lett szüntetve a hebegés! :taps:
Kettős tömegű lendkereket cseréltünk és megszűnt a probléma! :franko:


Áh, az nem is volt igazán beteg. Leülhet, egyes :facepalm: :mrgreen:

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.05. 21:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.12.28. 20:18
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
525TDS írta:
Sziasztok!

Nekem ma meg lett szüntetve a hebegés! :taps:
Kettős tömegű lendkereket cseréltünk és megszűnt a probléma! :franko:


Áh, az nem is volt igazán beteg. Leülhet, egyes :facepalm: :mrgreen:

:facepalm: eddig a motor majdnem kiesett,most meg gyönyörűen jár. :roker:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.05. 22:01 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
525TDS írta:
PapaBoss írta:
525TDS írta:
Sziasztok!

Nekem ma meg lett szüntetve a hebegés! :taps:
Kettős tömegű lendkereket cseréltünk és megszűnt a probléma! :franko:


Áh, az nem is volt igazán beteg. Leülhet, egyes :facepalm: :mrgreen:

:facepalm: eddig a motor majdnem kiesett,most meg gyönyörűen jár. :roker:


Hello, hát nézd szerintem az nem az a hebegés ami itt velünk többiekkel történik. És hogy miért, mert én beszéltem egy sráccal akinek szintén ez a baja, de neki autómata és hát ezzel a lendkerék dolog ki is lőve. Neked csak rázhatta az autó de nem "hebegett". .
Itt egy nagyon jó és pontos leírás arról mi is történik a motorral legalábbis nálam biztos
"Nálam pl kb 800-as fordulaton,tehát ah épphogy rálépek a gázra elkezd rángatozni a motor és vele a lendkerék is durván csattogni és mindezt ütemesen amig tartom ezt a fordulatot illetve alapjáraton is de ott pl nem ütemesen már,mintha 1-1 henger kihagyna olyankor de maga a motor hang nem változik semmit. Minél melegebb van és a motor is minél melegebb annál hamarabb és jobban csinálja. Illetve amit észre vettem még pl h ha lassan gurulok üresben nem csinálja,de amint pl rálépek a fékre hirtelen csinálja de 2-3 másodperc mulva kisimul,vagy ha egy picit is gázfröccsöt adok egy pillanatra akkor is abbamarad..." szerző cszsolti

De azért örülök hogy neked jó lett a vas remélem Mi is eljutunk ide egyszer. Igaz idő hiányában én most stagnálok. De eljön még az én időm is. :franko:
Egy észrevételem van, hátha valakinek segít, tönkre ment az ac pumpa a tankban. És ezzel együtt megszünt a hebegés egészen addig amíg ki nem fogyott a szűrőből a gázolaj, ez nem tudom mennyi km volt, de azt tudom hogy legalább 20 percig járattam, hogy istenem ez gyönyörűen jár bárcsak így maradna de, meglett az új ac és kezdődött minden elöről.

PapaBoss, kíváncsi leszek az új hdk fejre. Bízzunk hozzá és akkor beindulhat a hdk fej busines :roker:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.06. 07:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz25 írta:
525TDS írta:
PapaBoss írta:
525TDS írta:
Sziasztok!

Nekem ma meg lett szüntetve a hebegés! :taps:
Kettős tömegű lendkereket cseréltünk és megszűnt a probléma! :franko:


Áh, az nem is volt igazán beteg. Leülhet, egyes :facepalm: :mrgreen:

:facepalm: eddig a motor majdnem kiesett,most meg gyönyörűen jár. :roker:


Hello, hát nézd szerintem az nem az a hebegés ami itt velünk többiekkel történik. És hogy miért, mert én beszéltem egy sráccal akinek szintén ez a baja, de neki autómata és hát ezzel a lendkerék dolog ki is lőve. Neked csak rázhatta az autó de nem "hebegett". .
Itt egy nagyon jó és pontos leírás arról mi is történik a motorral legalábbis nálam biztos
"Nálam pl kb 800-as fordulaton,tehát ah épphogy rálépek a gázra elkezd rángatozni a motor és vele a lendkerék is durván csattogni és mindezt ütemesen amig tartom ezt a fordulatot illetve alapjáraton is de ott pl nem ütemesen már,mintha 1-1 henger kihagyna olyankor de maga a motor hang nem változik semmit. Minél melegebb van és a motor is minél melegebb annál hamarabb és jobban csinálja. Illetve amit észre vettem még pl h ha lassan gurulok üresben nem csinálja,de amint pl rálépek a fékre hirtelen csinálja de 2-3 másodperc mulva kisimul,vagy ha egy picit is gázfröccsöt adok egy pillanatra akkor is abbamarad..." szerző cszsolti

De azért örülök hogy neked jó lett a vas remélem Mi is eljutunk ide egyszer. Igaz idő hiányában én most stagnálok. De eljön még az én időm is. :franko:
Egy észrevételem van, hátha valakinek segít, tönkre ment az ac pumpa a tankban. És ezzel együtt megszünt a hebegés egészen addig amíg ki nem fogyott a szűrőből a gázolaj, ez nem tudom mennyi km volt, de azt tudom hogy legalább 20 percig járattam, hogy istenem ez gyönyörűen jár bárcsak így maradna de, meglett az új ac és kezdődött minden elöről.

PapaBoss, kíváncsi leszek az új hdk fejre. Bízzunk hozzá és akkor beindulhat a hdk fej busines :roker:


Az igazság az,hogy nekem vannak itt Kecelen a Bosch-nál haverok...nekem ők raktak fel másik HDK fejek,de azzal sem változott semmit. Állitottunk elötöltést,de semmi...be lett állitva a kaja is gyári értékre,de semmi...sőőt ha elvették a kaját akkor sem ha neki nyomták sem változott semmi...tehát 95%-ban kizárják az üzemanyag ellátási problémát hacsak abban az 5%-ban nem a tűjeladós porlasztó a ludas de egyenlöre még nem lettek kiszedve a porlasztók. Azt mondták már a motor hangjárol,hogy szerintük kár kiszedni öket mert szép hangja van és ha porlasztos lenne akkor füstölne is és csattogna is,de még a kipuffnál távozo gázoknak is egészséges szaga van,és nem az a csipös füst ami akkor lenne jellemző. Nekem is azt mondták,hogy kettős tömegű lesz szerintük...mivel annak az lenne pont a dolga,hogy kiegyensulyozza a motor járását,de ha kezd széthullani akkor oda az egyenletes járás,nincs kiegyensulyozva a motor ugy ahogy kellene és ettől rázkodik olyankor az egész amitöl olyan mintha össze vissza járna... Nem tudom mi az igazság benne,de nekem már amugyis van hangja a lendkeréknek és én is ki fogom cseréltetni rövid idön belül...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.06. 18:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
atesz25 írta:
PapaBoss, kíváncsi leszek az új hdk fejre. Bízzunk hozzá és akkor beindulhat a hdk fej busines :roker:


Holnap lesz a nagy nap, amikor a HDK fej cserét nyélbe ütjük. Ott kell hagynom a kocsit, mert napközben dolgom van, de este már tudni fogom az eredményt. Rendbe akarom tenni, és aztán emelt fővel távozni a TDS bizniszből.. :mrgreen: Már készül a lista, hogy miket cseréltem a kocsin. Hát, nem rövid.. :facepalm: :D

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.06. 21:03 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
atesz25 írta:
PapaBoss, kíváncsi leszek az új hdk fejre. Bízzunk hozzá és akkor beindulhat a hdk fej busines :roker:


Holnap lesz a nagy nap, amikor a HDK fej cserét nyélbe ütjük. Ott kell hagynom a kocsit, mert napközben dolgom van, de este már tudni fogom az eredményt. Rendbe akarom tenni, és aztán emelt fővel távozni a TDS bizniszből.. :mrgreen: Már készül a lista, hogy miket cseréltem a kocsin. Hát, nem rövid.. :facepalm: :D


Kíváncsian várom. Én nálam ma új fejlemény van és ezek után remélem kiderül a turpiszság. Tehát munkából hazaértem az autóval, klíma stb brutál hőfok. Minden adott volt a hebegéshez. Csinálta is a szemét munkát rendesen, majd emlékezvén a múltkori ac hibára hagytam járni az autót és hátramentem kíhúztam az ac biztósitékát. Néhány másodperc és az autó úgy járt mint a mesebeli valóság.Minden fordulaton egyszóval hibátlanul. Egészen addig míg ki nem fogyott a nafta a szűrőből.
Tehát nem lendkerék, és nem vezérlés hanem valami nemtudoménmicsoda a galiba.
Esetlegesen várnám az ötleteket hogy mi a csoda van túltölti az adagolót az ac és bezabál vagy mit jelenthet ez.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.06. 23:27 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz25 írta:
PapaBoss írta:
atesz25 írta:
PapaBoss, kíváncsi leszek az új hdk fejre. Bízzunk hozzá és akkor beindulhat a hdk fej busines :roker:


Holnap lesz a nagy nap, amikor a HDK fej cserét nyélbe ütjük. Ott kell hagynom a kocsit, mert napközben dolgom van, de este már tudni fogom az eredményt. Rendbe akarom tenni, és aztán emelt fővel távozni a TDS bizniszből.. :mrgreen: Már készül a lista, hogy miket cseréltem a kocsin. Hát, nem rövid.. :facepalm: :D


Kíváncsian várom. Én nálam ma új fejlemény van és ezek után remélem kiderül a turpiszság. Tehát munkából hazaértem az autóval, klíma stb brutál hőfok. Minden adott volt a hebegéshez. Csinálta is a szemét munkát rendesen, majd emlékezvén a múltkori ac hibára hagytam járni az autót és hátramentem kíhúztam az ac biztósitékát. Néhány másodperc és az autó úgy járt mint a mesebeli valóság.Minden fordulaton egyszóval hibátlanul. Egészen addig míg ki nem fogyott a nafta a szűrőből.
Tehát nem lendkerék, és nem vezérlés hanem valami nemtudoménmicsoda a galiba.
Esetlegesen várnám az ötleteket hogy mi a csoda van túltölti az adagolót az ac és bezabál vagy mit jelenthet ez.


Hmmm...én is kiváncsian várom... De vagy nem teljesen ugyanaz mégsem a problémánk,vagy különbözö fázisban van,mert én februárban vettem az autot,de már akkor sem müködött az ac-m és én ugy jártam vele junius elejéig és nekem akkor is végig csinálta... semmi nem változott azota pedig a tank is le lett szedve,gőzborotvával kitakaritva és a teljes rendszer az adagolóig takaritva és csövek cserélve... én azt vettem észre,hogy vagy a melegek miatt vagy nem tudom,de egyre jobban csinálja és eddig csak bekapcsolt klimánál éreztem jobban hogy menet közben is néha ránt egy picit,de most már klima nélkül is és alapjáraton is jobban beleremeg a bódé...jövö hét elején megyek egy bmw specialistához aki már 20-30 éve bmw-kkel foglalkozik,ő az utolsó reményem mielött kezdeném sorban cserélgetni a dolgokat,mert nem marad más...de én a lendkerékkel kezdem mert a fejen már tul vagyunk...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 163 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 51 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator