2013.06.06. 10:13
2013.06.06. 11:37
atesz25 írta: RTK bosch-al beállítottuk az adagot és az előtöltést és azóta olyan mint egy zsebóra!"
2013.06.06. 11:48
Jerry írta:atesz25 írta: RTK bosch-al beállítottuk az adagot és az előtöltést és azóta olyan mint egy zsebóra!"
Mi az az RTK bosch?
2013.06.06. 11:56
atesz25 írta:Jerry írta:atesz25 írta: RTK bosch-al beállítottuk az adagot és az előtöltést és azóta olyan mint egy zsebóra!"
Mi az az RTK bosch?
Ah igen ezt nem javítottam ki, mert így szólt az eredeti üzenet, de gondolom a KTR-bosch-ra gondolt, azt hiszem így hívják azt a gépet.
2013.06.06. 12:57
Jerry írta:atesz25 írta:Jerry írta:atesz25 írta: RTK bosch-al beállítottuk az adagot és az előtöltést és azóta olyan mint egy zsebóra!"
Mi az az RTK bosch?
Ah igen ezt nem javítottam ki, mert így szólt az eredeti üzenet, de gondolom a KTR-bosch-ra gondolt, azt hiszem így hívják azt a gépet.
Szóval ez egy olyan masina, amivel az adagolót lehet pöpecül beállítani? Ehhez ki kell venni az adagolót?
KTR boschra is csak antibakteriális hűtőt dob a gugli. Gondolom nem ezt keressük.
2013.06.06. 15:32
Jerry írta:atesz25 írta:Jerry írta:atesz25 írta: RTK bosch-al beállítottuk az adagot és az előtöltést és azóta olyan mint egy zsebóra!"
Mi az az RTK bosch?
Ah igen ezt nem javítottam ki, mert így szólt az eredeti üzenet, de gondolom a KTR-bosch-ra gondolt, azt hiszem így hívják azt a gépet.
Szóval ez egy olyan masina, amivel az adagolót lehet pöpecül beállítani? Ehhez ki kell venni az adagolót?
KTR boschra is csak antibakteriális hűtőt dob a gugli. Gondolom nem ezt keressük.
2013.06.06. 15:58
2013.06.11. 23:05
2013.06.12. 07:17
525TDS írta:Sziasztok!
Az én autóm már be lett állítva KTS-el,de nem változott semmit
Az adagolós azt mondja,hogy az állítómű a hibás.
2013.06.12. 20:31
2013.06.12. 20:43
PapaBoss írta:Én jövő héten hozok az enyémre új adagolófedelet.
Diag szépen megmutatta, hogy a kért érték 4, és a megvalósult másodpercenként ugráló 1,2,0,4,3,1,5,0,3,2,4,1 ...
(adagoló egyébként porszáraz, és pöcröff bármilyen állapotban. Tényleg jónak tűnik mechanikusan)
Van egy májszter ITT aki komplett adagolókat és részben felújított dolgokat (hdk, stb) terít az országban. Cseredarabot le kell adni, de semmi gond azzal, hogy előre lepostázza a hibátlan példányt.
Egyébként elég jól elbeszélgettünk a minap, nekem szimpatikus szakember volt.
Ma meg felcsörögrem az M-Kiss műhelyet amit Jerry ajánlott pár hete, ahol a cserére fél - 1 nap munkaidőt, és 15k munkadíjat mondtak. Diaggal, hangolással, teszteléssel, mindennel.
Szerk.: Mostanában el vagyok tűnve, bocsánat érte. Új megbízatásom, munkám van.
2013.06.16. 19:08
atesz25 írta:Üdv Urak!
Én kértem ezt a témát, ugyanis jelentkezett ez a hiba nálam is, majd miután beírtam erre a fórumra elég sokan megkerestek, hogy hasonló cipőben járnak. És hogy ne kelljen mindenkivel külön privátban megbeszélni ezért gondoltam hogy itt összegyűjthetnénk Ki hol jár.
De nem gondoltam, hogy ilyen egyszerű megoldás is van mint a gyufa.
Nade viccet félre téve, még mindig nem találtam meg a hiba okát. Viszont haladás van.
Amire gondolunk
- vezérlés: ha rossz lenne akkor nem csak melegen csinálná, és csörögne a lánc
- lendkerék: ennek is hangjának kellene lennie, de nincs
- porlasztók: szintén hidegen semmi baja, nem füstöl nem csattog
- adagoló: hidegen melegen pöcc röff
- adagoló elektronika: négy fejet cseréltem és semmi változás
- motorvezérlő (igaz ez csak az én gondolatom) : semmit nem tudok róla ez csak tipp volt
Na és akkor várom ki mit cserélt és lett e valami változás. Van most egy srác akinek volt ilyen problémája és nála egy Ktr-bosch beállítás teljesen megoldotta a problémát.
Volt sok ötlet és elgondolás, hogy hát ez nem mechanikus hiba hanem elektromos, mert csak egy ponton csinálja.
Üdv Attila
u.i.: Itt az írás amit egy kaptam segítségül. remélem nem gond, hogy itt is megosztom.
idézet "Nekem ugyanez volt a jelenség mint neked!Az enyém még jobban hebegett!A beporlasztott adaggal volt a baj,(sokat kapott), RTK bosch-al beállítottuk az adagot és az előtöltést és azóta olyan mint egy zsebóra!"
2013.06.16. 22:00
Robika300 írta:-Adagoló felújítva,beállítva
-gyári szoftver felrakva (valami tuning volt rajt)
-jeladók ellenőrzése,oké
-porlasztók,jók
-vezérlés,oké
Melegen akkor is csinálja,de nem mindig. Állítólag olyankor a 6. hengernél,nem kap gázolajat a porlasztó,tehát az az egy henger megáll,kis gáz és elindul.Ha mindig csinálná melegen,megérteném,de nem. Szerintem valami kis hibája lehet,csak nem jövünk rá mi az. Javult a helyzet,nem annyira durván remeg,mint előtte.Én itt járok.Lehetne tovább menni a szerelőm szerint,meg kellene bontani a hengerfejet,stb. de elég költséges lenne. Így egyenlőre nem is zavar annyira de jó lenne tudni.atesz25 írta:Üdv Urak!
Én kértem ezt a témát, ugyanis jelentkezett ez a hiba nálam is, majd miután beírtam erre a fórumra elég sokan megkerestek, hogy hasonló cipőben járnak. És hogy ne kelljen mindenkivel külön privátban megbeszélni ezért gondoltam hogy itt összegyűjthetnénk Ki hol jár.
De nem gondoltam, hogy ilyen egyszerű megoldás is van mint a gyufa.
Nade viccet félre téve, még mindig nem találtam meg a hiba okát. Viszont haladás van.
Amire gondolunk
- vezérlés: ha rossz lenne akkor nem csak melegen csinálná, és csörögne a lánc
- lendkerék: ennek is hangjának kellene lennie, de nincs
- porlasztók: szintén hidegen semmi baja, nem füstöl nem csattog
- adagoló: hidegen melegen pöcc röff
- adagoló elektronika: négy fejet cseréltem és semmi változás
- motorvezérlő (igaz ez csak az én gondolatom) : semmit nem tudok róla ez csak tipp volt
Na és akkor várom ki mit cserélt és lett e valami változás. Van most egy srác akinek volt ilyen problémája és nála egy Ktr-bosch beállítás teljesen megoldotta a problémát.
Volt sok ötlet és elgondolás, hogy hát ez nem mechanikus hiba hanem elektromos, mert csak egy ponton csinálja.
Üdv Attila
u.i.: Itt az írás amit egy kaptam segítségül. remélem nem gond, hogy itt is megosztom.
idézet "Nekem ugyanez volt a jelenség mint neked!Az enyém még jobban hebegett!A beporlasztott adaggal volt a baj,(sokat kapott), RTK bosch-al beállítottuk az adagot és az előtöltést és azóta olyan mint egy zsebóra!"
2013.06.16. 22:23
2013.06.17. 05:55
hamoriarpi írta:Egyértelmű befecskendezési hibánál miért a hengerfejet akarja bontania szerelő?:shock:
2013.06.17. 06:05
Robika300 írta:Nem tudom,csak esetleg kompresszió gyengülésre is gondoltak.(gyűrű,hidrotőke esetleg.)
Az adagolót Kecelen csinálták,járatták padon is legalább fél órát üzem meleg állapotban.És a befecskendezési hibát mi okozza?hamoriarpi írta:Egyértelmű befecskendezési hibánál miért a hengerfejet akarja bontania szerelő?:shock:
2013.06.17. 14:53
hamoriarpi írta:Kompresszióméréshez sem kell leszedni a hfejet.
Porlasztók fűtőbetétes padon lettek faggatva?
2013.06.17. 16:25
kovessyroli írta:hamoriarpi írta:Kompresszióméréshez sem kell leszedni a hfejet.
Porlasztók fűtőbetétes padon lettek faggatva?
Kecelen gondolon a Benedeczki Bosch szervízben csinálták, én úgy tudom, ott vannak a legjobb gépek és technika Magyarországon.
2013.06.17. 21:58
hamoriarpi írta:kovessyroli írta:hamoriarpi írta:Kompresszióméréshez sem kell leszedni a hfejet.
Porlasztók fűtőbetétes padon lettek faggatva?
Kecelen gondolon a Benedeczki Bosch szervízben csinálták, én úgy tudom, ott vannak a legjobb gépek és technika Magyarországon.
Valami mégsem korrekt, ha melegen néha ki-kihagyogat. Adagolóra gondolok inkább.
2013.06.18. 06:24
hamoriarpi írta:Robika300 írta:Nem tudom,csak esetleg kompresszió gyengülésre is gondoltak.(gyűrű,hidrotőke esetleg.)
Az adagolót Kecelen csinálták,járatták padon is legalább fél órát üzem meleg állapotban.És a befecskendezési hibát mi okozza?hamoriarpi írta:Egyértelmű befecskendezési hibánál miért a hengerfejet akarja bontania szerelő?:shock:
Kompresszióméréshez sem kell leszedni a hfejet.
Porlasztók fűtőbetétes padon lettek faggatva?