* *
Pontos idő: 2024.05.21. 17:18

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 163 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.25. 13:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz25 írta:
Sziasztok. Még mindig a hebegésem okát keresem. Volt illetve van több megoldás is de majdnem mindenkinél más, ezért én még szűkítem egy kicsit a saját körömet. Szóval tegnap belenéztem a titkos menübe, és azt vettem észere, hogy minden digitális értékem (járó motornál persze) elég nagyot ugrál. Volt szerencsém megnézni egy másik e39 tds-t és ott pl az alapjárati érték stabil 755-761 között mozgott. Az enyém pedig olyan gyorsan és olyan sokat mozog hogy fel sem lehet ismerni a számokat. Ez a videoból látszódni is fog, igaz nem annyira mint valóságban mert a kamera frissítése lassú ezért ez a felvétel lassít rajta. Amit fogtok látni az lassabb mint valójában. Miről kapja a jelet vagy mitől lehet ez?


Nekem is ezt csinálja,de ez ha figyelem a fordulatszámmérő mutatoját azon is látszik,hogy picit ugrál...erre mondták nekem azt,hogy egyértelműen adagoló elektronika hiba...ezt alátámasztja az is,hogy a gyári BWM cucc amit ráraktak irta is hibának. Holnap vagy holnap után a kezemben lesz az uj,teljesen felujitott adagoló utánna megy is a szerelőhöz és megy fel a helyére... napokon belül okosabb leszek remélem...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.25. 15:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.01.10. 14:59
Hozzászólások: 81
Tartózkodási hely: Zalakomár
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
cszsolti írta:
atesz25 írta:
Sziasztok. Még mindig a hebegésem okát keresem. Volt illetve van több megoldás is de majdnem mindenkinél más, ezért én még szűkítem egy kicsit a saját körömet. Szóval tegnap belenéztem a titkos menübe, és azt vettem észere, hogy minden digitális értékem (járó motornál persze) elég nagyot ugrál. Volt szerencsém megnézni egy másik e39 tds-t és ott pl az alapjárati érték stabil 755-761 között mozgott. Az enyém pedig olyan gyorsan és olyan sokat mozog hogy fel sem lehet ismerni a számokat. Ez a videoból látszódni is fog, igaz nem annyira mint valóságban mert a kamera frissítése lassú ezért ez a felvétel lassít rajta. Amit fogtok látni az lassabb mint valójában. Miről kapja a jelet vagy mitől lehet ez?


Nekem is ezt csinálja,de ez ha figyelem a fordulatszámmérő mutatoját azon is látszik,hogy picit ugrál...erre mondták nekem azt,hogy egyértelműen adagoló elektronika hiba...ezt alátámasztja az is,hogy a gyári BWM cucc amit ráraktak irta is hibának. Holnap vagy holnap után a kezemben lesz az uj,teljesen felujitott adagoló utánna megy is a szerelőhöz és megy fel a helyére... napokon belül okosabb leszek remélem...



Keszthelyről? Várom a szerelőt mikor kerülök rá,szintén csere lesz. Voltam a keszthelyi adagolósnál,nekem is azt mondta,tipikus adagoló hiba.Remélem igaza lesz.

_________________
Üdv.: Robika

http://beepulo.idokep.hu/futar/Budapest


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.25. 17:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Robika300 írta:
cszsolti írta:
atesz25 írta:
Sziasztok. Még mindig a hebegésem okát keresem. Volt illetve van több megoldás is de majdnem mindenkinél más, ezért én még szűkítem egy kicsit a saját körömet. Szóval tegnap belenéztem a titkos menübe, és azt vettem észere, hogy minden digitális értékem (járó motornál persze) elég nagyot ugrál. Volt szerencsém megnézni egy másik e39 tds-t és ott pl az alapjárati érték stabil 755-761 között mozgott. Az enyém pedig olyan gyorsan és olyan sokat mozog hogy fel sem lehet ismerni a számokat. Ez a videoból látszódni is fog, igaz nem annyira mint valóságban mert a kamera frissítése lassú ezért ez a felvétel lassít rajta. Amit fogtok látni az lassabb mint valójában. Miről kapja a jelet vagy mitől lehet ez?


Nekem is ezt csinálja,de ez ha figyelem a fordulatszámmérő mutatoját azon is látszik,hogy picit ugrál...erre mondták nekem azt,hogy egyértelműen adagoló elektronika hiba...ezt alátámasztja az is,hogy a gyári BWM cucc amit ráraktak irta is hibának. Holnap vagy holnap után a kezemben lesz az uj,teljesen felujitott adagoló utánna megy is a szerelőhöz és megy fel a helyére... napokon belül okosabb leszek remélem...



Keszthelyről? Várom a szerelőt mikor kerülök rá,szintén csere lesz. Voltam a keszthelyi adagolósnál,nekem is azt mondta,tipikus adagoló hiba.Remélem igaza lesz.


Igen,onnan lesz az adagoló. De ő is ezt mondta telefonba ahogy felvázoltam,de én Baján voltam szerelőnél ahol cserélni fogják ott lett megállapitva a hiba. Sajnos csak a BWM gép látja teljesen az autot és csak az fogja kiirni az össze hibát...ez a tanulság egyenlöre...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.26. 21:11 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
cszsolti írta:
atesz25 írta:
Sziasztok. Még mindig a hebegésem okát keresem. Volt illetve van több megoldás is de majdnem mindenkinél más, ezért én még szűkítem egy kicsit a saját körömet. Szóval tegnap belenéztem a titkos menübe, és azt vettem észere, hogy minden digitális értékem (járó motornál persze) elég nagyot ugrál. Volt szerencsém megnézni egy másik e39 tds-t és ott pl az alapjárati érték stabil 755-761 között mozgott. Az enyém pedig olyan gyorsan és olyan sokat mozog hogy fel sem lehet ismerni a számokat. Ez a videoból látszódni is fog, igaz nem annyira mint valóságban mert a kamera frissítése lassú ezért ez a felvétel lassít rajta. Amit fogtok látni az lassabb mint valójában. Miről kapja a jelet vagy mitől lehet ez?


Nekem is ezt csinálja,de ez ha figyelem a fordulatszámmérő mutatoját azon is látszik,hogy picit ugrál...erre mondták nekem azt,hogy egyértelműen adagoló elektronika hiba...ezt alátámasztja az is,hogy a gyári BWM cucc amit ráraktak irta is hibának. Holnap vagy holnap után a kezemben lesz az uj,teljesen felujitott adagoló utánna megy is a szerelőhöz és megy fel a helyére... napokon belül okosabb leszek remélem...



Jaj, nagyon remélem igaza lesz, mert én is rendelek egy fedelet Keszthelyről. És hát már nagyon szeretnék túljutni ezen a dolgon.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.29. 17:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz25 írta:
cszsolti írta:
atesz25 írta:
Sziasztok. Még mindig a hebegésem okát keresem. Volt illetve van több megoldás is de majdnem mindenkinél más, ezért én még szűkítem egy kicsit a saját körömet. Szóval tegnap belenéztem a titkos menübe, és azt vettem észere, hogy minden digitális értékem (járó motornál persze) elég nagyot ugrál. Volt szerencsém megnézni egy másik e39 tds-t és ott pl az alapjárati érték stabil 755-761 között mozgott. Az enyém pedig olyan gyorsan és olyan sokat mozog hogy fel sem lehet ismerni a számokat. Ez a videoból látszódni is fog, igaz nem annyira mint valóságban mert a kamera frissítése lassú ezért ez a felvétel lassít rajta. Amit fogtok látni az lassabb mint valójában. Miről kapja a jelet vagy mitől lehet ez?


Nekem is ezt csinálja,de ez ha figyelem a fordulatszámmérő mutatoját azon is látszik,hogy picit ugrál...erre mondták nekem azt,hogy egyértelműen adagoló elektronika hiba...ezt alátámasztja az is,hogy a gyári BWM cucc amit ráraktak irta is hibának. Holnap vagy holnap után a kezemben lesz az uj,teljesen felujitott adagoló utánna megy is a szerelőhöz és megy fel a helyére... napokon belül okosabb leszek remélem...



Jaj, nagyon remélem igaza lesz, mert én is rendelek egy fedelet Keszthelyről. És hát már nagyon szeretnék túljutni ezen a dolgon.


Jövő héten szerda reggel 8-ra megyek,meg is várhatom azt mondták,elvileg délben már eldől minden... Én is remélem hogy ennyivel meguszom,de ha nem akkor adagolóra remélhetőleg nem lesz már mostanában gondom és szükülni fog a kör is. De a srác esküdik rá,hogy ez a baja... Amint hazaértem megirom mi lett.
Amugy ezt a titkos menüs fordulatszám figyelést én is probáltam,alapjáraton nekem is ugy ugrál h alig látni 700 és 800 között,de amikor elkezd igy dadogni akkor 700-900 közti értékeken ugrál...viszont 1000 fölött már 10-20-at ugrál csak és le is olvashatóak a számok...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.08.29. 19:52 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
cszsolti írta:
atesz25 írta:
cszsolti írta:
atesz25 írta:
Sziasztok. Még mindig a hebegésem okát keresem. Volt illetve van több megoldás is de majdnem mindenkinél más, ezért én még szűkítem egy kicsit a saját körömet. Szóval tegnap belenéztem a titkos menübe, és azt vettem észere, hogy minden digitális értékem (járó motornál persze) elég nagyot ugrál. Volt szerencsém megnézni egy másik e39 tds-t és ott pl az alapjárati érték stabil 755-761 között mozgott. Az enyém pedig olyan gyorsan és olyan sokat mozog hogy fel sem lehet ismerni a számokat. Ez a videoból látszódni is fog, igaz nem annyira mint valóságban mert a kamera frissítése lassú ezért ez a felvétel lassít rajta. Amit fogtok látni az lassabb mint valójában. Miről kapja a jelet vagy mitől lehet ez?


Nekem is ezt csinálja,de ez ha figyelem a fordulatszámmérő mutatoját azon is látszik,hogy picit ugrál...erre mondták nekem azt,hogy egyértelműen adagoló elektronika hiba...ezt alátámasztja az is,hogy a gyári BWM cucc amit ráraktak irta is hibának. Holnap vagy holnap után a kezemben lesz az uj,teljesen felujitott adagoló utánna megy is a szerelőhöz és megy fel a helyére... napokon belül okosabb leszek remélem...



Jaj, nagyon remélem igaza lesz, mert én is rendelek egy fedelet Keszthelyről. És hát már nagyon szeretnék túljutni ezen a dolgon.


Jövő héten szerda reggel 8-ra megyek,meg is várhatom azt mondták,elvileg délben már eldől minden... Én is remélem hogy ennyivel meguszom,de ha nem akkor adagolóra remélhetőleg nem lesz már mostanában gondom és szükülni fog a kör is. De a srác esküdik rá,hogy ez a baja... Amint hazaértem megirom mi lett.
Amugy ezt a titkos menüs fordulatszám figyelést én is probáltam,alapjáraton nekem is ugy ugrál h alig látni 700 és 800 között,de amikor elkezd igy dadogni akkor 700-900 közti értékeken ugrál...viszont 1000 fölött már 10-20-at ugrál csak és le is olvashatóak a számok...


Várjuk a fejleményeket!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.04. 19:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Várjuk a fejleményeket![/quote]

Nah szoval ahogy igértem most leirom az adagolócserém végeredményét. Röviden tömören annyi változás van,hogy SEMMI!!... :doglotlo: Fel lett rakva az elvileg felujitott adagoló,de semmi nem változott...ugyanugy csinálja ugyanott ugyanannyira... Sőőt,indulni is szinte ugyanugy indul mint a régi adagolóval... Állitottak a vezérműtengelyen is,mert 1-1,5 centivel el volt fordulva ami elég sok,annyi változott csak hogy szebben csendesebben járt de kicsit nehézkesen indult már hidegen is és az a dadogás-rángatozás az abszolut teljesen maradt. Most ki lettek szedve a porlasztók és az eredeti adagolóval együtt el lettek vive adagolóshoz bevizsgálásra,holnap délelöttre igértek eredményt illetve lesz egy kompresszio mérés utánna lehet hogy kap még egy szoftver frissitést és ha akkor sem javul meg...nah akkor lehet agyalni tovább...az eredményektöl függ minden,hogy merre tovább. A vezérlés is játszik még,mert az a 1-1,5 centi nagyon sok és ez lehet a lánc nyulástól is,vagy csak rosszul rakta össze valaki nem tudni...szal haladunk nagy lendülettel,de egyre fogyó türelemmel... :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.04. 20:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Amúgy srácok már leírogattam százszor, hogy LÁNC LÁNC LÁNC.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.04. 20:52 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
cszsolti írta:
Várjuk a fejleményeket!


Nah szoval ahogy igértem most leirom az adagolócserém végeredményét. Röviden tömören annyi változás van,hogy SEMMI!!... :doglotlo: Fel lett rakva az elvileg felujitott adagoló,de semmi nem változott...ugyanugy csinálja ugyanott ugyanannyira... Sőőt,indulni is szinte ugyanugy indul mint a régi adagolóval... Állitottak a vezérműtengelyen is,mert 1-1,5 centivel el volt fordulva ami elég sok,annyi változott csak hogy szebben csendesebben járt de kicsit nehézkesen indult már hidegen is és az a dadogás-rángatozás az abszolut teljesen maradt. Most ki lettek szedve a porlasztók és az eredeti adagolóval együtt el lettek vive adagolóshoz bevizsgálásra,holnap délelöttre igértek eredményt illetve lesz egy kompresszio mérés utánna lehet hogy kap még egy szoftver frissitést és ha akkor sem javul meg...nah akkor lehet agyalni tovább...az eredményektöl függ minden,hogy merre tovább. A vezérlés is játszik még,mert az a 1-1,5 centi nagyon sok és ez lehet a lánc nyulástól is,vagy csak rosszul rakta össze valaki nem tudni...szal haladunk nagy lendülettel,de egyre fogyó türelemmel... :facepalm:[/quote]


Ajaj, nem túl jó hír! Akkor lehet mondani, hogy nálad adagoló kizárva. Már csak a lánc vagy a lendkerék marad. Esetleg motorvezérlő.
Én pénteken megyek hdk fej cserére nagyon bízom benne de nem úgy érzem hogy sikerül,de...

Viszont akkor nem adagoló hiba a hebegés?! Akkor PapaBoss-nál hogyhogy kijavitotta?

Annyira megkérhetlek hogy megnézed változott e a titkos menüben a fordulat? Mármint most is ugrál?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.04. 22:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz25 írta:
cszsolti írta:
Várjuk a fejleményeket!


Nah szoval ahogy igértem most leirom az adagolócserém végeredményét. Röviden tömören annyi változás van,hogy SEMMI!!... :doglotlo: Fel lett rakva az elvileg felujitott adagoló,de semmi nem változott...ugyanugy csinálja ugyanott ugyanannyira... Sőőt,indulni is szinte ugyanugy indul mint a régi adagolóval... Állitottak a vezérműtengelyen is,mert 1-1,5 centivel el volt fordulva ami elég sok,annyi változott csak hogy szebben csendesebben járt de kicsit nehézkesen indult már hidegen is és az a dadogás-rángatozás az abszolut teljesen maradt. Most ki lettek szedve a porlasztók és az eredeti adagolóval együtt el lettek vive adagolóshoz bevizsgálásra,holnap délelöttre igértek eredményt illetve lesz egy kompresszio mérés utánna lehet hogy kap még egy szoftver frissitést és ha akkor sem javul meg...nah akkor lehet agyalni tovább...az eredményektöl függ minden,hogy merre tovább. A vezérlés is játszik még,mert az a 1-1,5 centi nagyon sok és ez lehet a lánc nyulástól is,vagy csak rosszul rakta össze valaki nem tudni...szal haladunk nagy lendülettel,de egyre fogyó türelemmel... :facepalm:



Ajaj, nem túl jó hír! Akkor lehet mondani, hogy nálad adagoló kizárva. Már csak a lánc vagy a lendkerék marad. Esetleg motorvezérlő.
Én pénteken megyek hdk fej cserére nagyon bízom benne de nem úgy érzem hogy sikerül,de...

Viszont akkor nem adagoló hiba a hebegés?! Akkor PapaBoss-nál hogyhogy kijavitotta?

Annyira megkérhetlek hogy megnézed változott e a titkos menüben a fordulat? Mármint most is ugrál?[/quote]

Ezt én is mondtam nekik és azt mondták rá,hogy ez nagyon összetett dolog... ha valami nem stimmel már a rendszerben akkor jön valami hiba.. ha a vezérlés már nem 100-as és az adagoló kopott kicsit is akkor már nem ugy jár,nem ugy indul mint kellene. de pl ha a vezérlés 100%-os,azaz semmi lánc nyulás akkor több adagoló kopást elvisel még a motor,vagy forditva. De ez igaz a lendkerékre is meg sok másra... A lendkerékre annyit mondtak,h az nem csinálhat ilyet,mert nekem menet közben is csinálja és ha a lendkerék befeszül akkor nem produkálhat ilyet,az csak alapjáraton rázza a motort és a kasztnit. Hallhatóan egyenletesebben jár a motor,ez lehet a vez.tengely beállitástol van,de a ford.számot nem tudtam megnézni és most sem tudom mert darabokban van az autó a szerelőnél aki 45 km-re van tőlem...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.05. 10:00 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Egyébként van valami jele a lánc nyúlásának az autón? Mit jelent hogy menet közben is csinálja?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.05. 19:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
atesz25 írta:
Egyébként van valami jele a lánc nyúlásának az autón? Mit jelent hogy menet közben is csinálja?


Hidegen már hallanod kell, hogy csörög egy picit. Főleg az indítás utáni másodpercekben, míg a feszítőpatronnál nincs elég olajnyomás (pontosabban van, csak nyúlott a lánc, kopott a lánckerék, és többet kell dolgoznia a feszítőnek).

Ha vezérlést bontatok, és biztosan vagytok benne, hogy a lánc már cserés, akkor mindenképp cseréljétek a 4 lánckereket is. Én a vetető idomokat nem bántanám. Túl sok jelentőségük nincs. Ha már azok is kikoptak, nagyon sokat/sokáig lobogott a lánc.. az úgy csörögne, mint egy kígyó.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.05. 19:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
atesz25 írta:
Viszont akkor nem adagoló hiba a hebegés?! Akkor PapaBoss-nál hogyhogy kijavitotta?


Áht, ez bármennyire is régi ősdízel, akkor is érzékeny rendszerként működik.
Ezt is írtam talán, hogy 3-4 alapvető hiba fordulhat elő, amik egymás erősítik idővel.

Pld. nálam vadi új porlasztókkal a rángás abszolút nem változott. Adagoló fedél cserével 95% eltűnt a hiba.
Nekem a láncom nem volt még rotty. De az fog következni. Ez teljesen biztos.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.05. 20:59 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
atesz25 írta:
Viszont akkor nem adagoló hiba a hebegés?! Akkor PapaBoss-nál hogyhogy kijavitotta?


Áht, ez bármennyire is régi ősdízel, akkor is érzékeny rendszerként működik.
Ezt is írtam talán, hogy 3-4 alapvető hiba fordulhat elő, amik egymás erősítik idővel.

Pld. nálam vadi új porlasztókkal a rángás abszolút nem változott. Adagoló fedél cserével 95% eltűnt a hiba.
Nekem a láncom nem volt még rotty. De az fog következni. Ez teljesen biztos.


Magam sem tudom de most belefáradtam nagyon a sok agyalásba. Minden variációt lefuttattam az agyamba, minden meggyőz, de semmi sem biztos.
Ha a lánc okozza és csörög hidegen akkor miért nem jelentkezik a jelenség? Miért nem csörög meleg olajnál is,(a 2107-es ladám na azt lehetett hallani mikor csörgött), stb.
Azt hiszem most kicsit pause lesz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 13:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz25 írta:
PapaBoss írta:
atesz25 írta:
Viszont akkor nem adagoló hiba a hebegés?! Akkor PapaBoss-nál hogyhogy kijavitotta?


Áht, ez bármennyire is régi ősdízel, akkor is érzékeny rendszerként működik.
Ezt is írtam talán, hogy 3-4 alapvető hiba fordulhat elő, amik egymás erősítik idővel.

Pld. nálam vadi új porlasztókkal a rángás abszolút nem változott. Adagoló fedél cserével 95% eltűnt a hiba.
Nekem a láncom nem volt még rotty. De az fog következni. Ez teljesen biztos.


Magam sem tudom de most belefáradtam nagyon a sok agyalásba. Minden variációt lefuttattam az agyamba, minden meggyőz, de semmi sem biztos.
Ha a lánc okozza és csörög hidegen akkor miért nem jelentkezik a jelenség? Miért nem csörög meleg olajnál is,(a 2107-es ladám na azt lehetett hallani mikor csörgött), stb.
Azt hiszem most kicsit pause lesz.


Ha már csörög a lánc az valóban már a vég kezdete,akkor már a vezetők minden gatya...De nekem nincs semmi hangja,csak abbol mondták hogy nyulott már,mert a vez.tengelye elég sokat el volt állitodva mint irtam is,viszont ami meg furcsa,hogy a lánckeréken nem lötyög a lánc...
Annyi fejlemény van,hogy az össze porlasztora azt mondták,hogy kukába valóak,az adagolós ugy kérdezte,hogy ezek müködö autobol lettek kiszedve?...szal most kap uj Bosch csucsokat beállitva és ugy mennek vissza...de még nem tudom jutottak-e valamire mert még nem szoltak,hogy mi van vele. De már én is kezdek most belefáradni agyilag is meg anyagilag is,mert ez a mutatvány már lassan 200-ba van és ha igy se lesz jo...akkor addig hajtom amig szét nem esik valami...:/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 13:20 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
cszsolti írta:
atesz25 írta:
PapaBoss írta:
atesz25 írta:
Viszont akkor nem adagoló hiba a hebegés?! Akkor PapaBoss-nál hogyhogy kijavitotta?


Áht, ez bármennyire is régi ősdízel, akkor is érzékeny rendszerként működik.
Ezt is írtam talán, hogy 3-4 alapvető hiba fordulhat elő, amik egymás erősítik idővel.

Pld. nálam vadi új porlasztókkal a rángás abszolút nem változott. Adagoló fedél cserével 95% eltűnt a hiba.
Nekem a láncom nem volt még rotty. De az fog következni. Ez teljesen biztos.


Magam sem tudom de most belefáradtam nagyon a sok agyalásba. Minden variációt lefuttattam az agyamba, minden meggyőz, de semmi sem biztos.
Ha a lánc okozza és csörög hidegen akkor miért nem jelentkezik a jelenség? Miért nem csörög meleg olajnál is,(a 2107-es ladám na azt lehetett hallani mikor csörgött), stb.
Azt hiszem most kicsit pause lesz.


Ha már csörög a lánc az valóban már a vég kezdete,akkor már a vezetők minden gatya...De nekem nincs semmi hangja,csak abbol mondták hogy nyulott már,mert a vez.tengelye elég sokat el volt állitodva mint irtam is,viszont ami meg furcsa,hogy a lánckeréken nem lötyög a lánc...
Annyi fejlemény van,hogy az össze porlasztora azt mondták,hogy kukába valóak,az adagolós ugy kérdezte,hogy ezek müködö autobol lettek kiszedve?...szal most kap uj Bosch csucsokat beállitva és ugy mennek vissza...de még nem tudom jutottak-e valamire mert még nem szoltak,hogy mi van vele. De már én is kezdek most belefáradni agyilag is meg anyagilag is,mert ez a mutatvány már lassan 200-ba van és ha igy se lesz jo...akkor addig hajtom amig szét nem esik valami...:/


Nos nekem ma rakták fel a z új fejet. Felszerelés után 2 percig jó volt utánna ugyanaz a hiba. Az adagolós váltig állítja nem lendkerék, szerinte még mindig fejhiba, vagy vezeték. A lánc sem kizárt.
Ennyivel le is tudtam a dolgot. Elhoztam az autót azzal a gondolattal hogy ez most idénre lefújva.
És láss csodát mire hazaértem jó. A javulás nálam is kb 95-98%. Mitől? Nem tudom és nem is merem elkiabálni mert lehet holnapra megint nem lesz jó de jelenleg frankó. Pedig már majd egy órát járt kint alapjáraton klímával és nélküle is. A digitális fordulat maradt az ugrálós, de nem érdekel.


A láncról annyit van egy videó róla hogy álló helyzetben ha lóg nem számít mert az olajos feszítője olyankor nem dolgozik. Ezt nem én mondom ez csak alá van írva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.10. 11:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.25. 01:00
Hozzászólások: 102
Adott köszi: 24 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 D30
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!

Látom, más is szív a TDS-sel, gondoltam, kérdezek én is. Aksi lemerült (égve maradt a tompított, a figyelmeztető hangra nem figyeltem), bebikáztuk, az alapjárat hullámzott, mint az állat, a gáz hazafele többször "fennakadt" (pl. motorfékeztem a városban, s olyan 1200 alá nem akart menni) gondoltam, majd ha feltöltöm, jó lesz. Hazaértem, aksi ki, töltőre fel, feltöltés után aksi vissza, hiba megmaradt. Rá lett dugva gépre, azon azt láttuk, hogy minden érték alapértékre állt vissza (nekem nem azon volt), visszaállítgattuk, de az előtöltés értéke ugrált egyfolytában. Az állítás óta annyi van, hogy a rángás, hullámzás, fennakadás előjön napi egyszer-kétszer, gázelvételkor lassan megy vissza a fordulatszám, főleg rövid, városi mászkáláskor. Ha pl. megyek vele egy órát országúton, akkor meg úgy jár, mint a doxaóra, semmi baja.
Ötlet?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.10. 14:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
Van pár darab sima porlasztóm TDS-hez, bemért, 150 BAR körül nyitnak, szépen porlasztanak, 1k/ darabért szívesen odaadom klubbosnak. Ennyiért szinte ajándék.

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.10. 22:57 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.08. 06:47
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 25 TDS
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nah szóval tegnap este vissza kaptam az autom...sajnos nem lettek készen a porlasztók időben igy pénteken már nem tudták össze rakni csak tegnap...
A lényeg,hogy felkerült ugye a másik adagoló és uj Bosch porlasztó csúcsokat kapott. Minden beállitva a lehető legjobbra,hidegen melegen indul,de nem kulcsfordulással igaz,de türhetően. Az "alaphiba" ami miatt igazábol neki kezdtünk ennek háát...60-70 %ot javult,de sajnos nem szünt meg... Annyi,hogy azt állo helybeni "dadogást" 800-900-as fordulat körül hidegen csinálja még,de nem annyira közelsem,melegen pedig csak ha nagyon figyelem akkor érezni,szoval röviden: javult,de maradt a hiba...:( Menet közben ugyanugy rángat kb ezen a fordulaton... Szóval adagoló cserével és uj porlasztókkal eddig jutottunk...szerelő nálam is az adagoló elektronikára esküdik,de hát létezik,hogy 3-al is ugyanazt csinálja sőőt másik adagolóval is? Szerintem ez nem létezik,hogy minden adagolónak ugyanez a baj... És valamit ugy néz ki nem is sikerült jol össze rakni,mert a légmérő körül valahol nyomja ki a kartergázat meg némi friss olaj is csillog a légmérő környékén...:/
Most jön a kettőstömegü csere ha minden igaz jövö héten,kap egy jo bontottat egyenlöre és utánna már szinte ki is zárhatunk mindent... Viszont akkor ha ezután sincs javulás...nah akkor marad 2 variácio: 1 hajtom amig szét nem megy valami télleg , 2 motorcsere kompletten...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tds-hebegés
HozzászólásElküldve: 2013.09.11. 07:22 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.19. 00:00
Hozzászólások: 320
Tartózkodási hely: Nyáregyháza
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.5tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
cszsolti írta:
Nah szóval tegnap este vissza kaptam az autom...sajnos nem lettek készen a porlasztók időben igy pénteken már nem tudták össze rakni csak tegnap...
A lényeg,hogy felkerült ugye a másik adagoló és uj Bosch porlasztó csúcsokat kapott. Minden beállitva a lehető legjobbra,hidegen melegen indul,de nem kulcsfordulással igaz,de türhetően. Az "alaphiba" ami miatt igazábol neki kezdtünk ennek háát...60-70 %ot javult,de sajnos nem szünt meg... Annyi,hogy azt állo helybeni "dadogást" 800-900-as fordulat körül hidegen csinálja még,de nem annyira közelsem,melegen pedig csak ha nagyon figyelem akkor érezni,szoval röviden: javult,de maradt a hiba...:( Menet közben ugyanugy rángat kb ezen a fordulaton... Szóval adagoló cserével és uj porlasztókkal eddig jutottunk...szerelő nálam is az adagoló elektronikára esküdik,de hát létezik,hogy 3-al is ugyanazt csinálja sőőt másik adagolóval is? Szerintem ez nem létezik,hogy minden adagolónak ugyanez a baj... És valamit ugy néz ki nem is sikerült jol össze rakni,mert a légmérő körül valahol nyomja ki a kartergázat meg némi friss olaj is csillog a légmérő környékén...:/
Most jön a kettőstömegü csere ha minden igaz jövö héten,kap egy jo bontottat egyenlöre és utánna már szinte ki is zárhatunk mindent... Viszont akkor ha ezután sincs javulás...nah akkor marad 2 variácio: 1 hajtom amig szét nem megy valami télleg , 2 motorcsere kompletten...

Hello, az én adagolosom is azt mondta ő sem hisz a felújított fejben. Szerinte is fej hiba meg mindig. Igaz tőle úgy jöttem el hogy nem jó. De azóta frankó. Viszont osztom azt amit Papaboss irt ha nekem ujra előjön akkor lánc csere lesz. A lendkerék nem ilyet csinál. Szinte biztos hogy nyúlott még nem csörög de lifeghet és az pont elég is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 163 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 26 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator