* *
Pontos idő: 2024.04.18. 04:23

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 129  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.09.11. 10:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dontoti írta:
Sziasztok !

Vettem egy e39 530d (2002) automata gépjárművet. Szerelőnél átvizsgáltattam stb....

Tegnap kijött egy olyan problémám, hogy 60-nál elkezd remegni-kicsit rázni. SOHA nem volt diesel autóm, így azt sem tudom,mire gyanakodhatnék. Visszajelző lámpa ,semmi nem gyulladt ki hibaüzenetként. Az autón 16-os gyári felni van (téli ,nem a legjobb ) gumikkal, de akitől vettem gumis. Létezhet ,hogy a gumi rossz ???? Kezdjem ezzel ? Elnézést a kifejezésért de elég fillérbaszó lenne ,ha ennyire rossz gumit-felnit tett volna rá,mert elég nagy cégnél vezető....

Az autó nagyon szépen megy, és már most imádom 3 nap után. De nagyon érezhetően beremeg-ráz.

Előre is köszönöm az ötleteket-válaszokat. Bocsánat ha "láma " a kérdésem,de a szereléshez autókhoz ,egyáltalán nem értek.


Azt nem írtad, hogy fékezéskor ráz-e?
Én átnézetném a futóművet, kerekeket ( centír, gumik állapota ). Szerk.: féktárcsákat is...

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.09.13. 21:46 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.25. 11:53
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Tök
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
waresz írta:
leslie írta:
waresz írta:
Sziasztok! Egyszer már okozott gondot, de akkor viszonylag könnyen megoldódott. Baj: nem megy a hifi. A MID összes funkciója megy, a telefont is vezérli, de hiába nyomom az audio vagy a hangerő gombot, nem történik semmi. Először az az hozott eredményt, hogy akkusaru oxidáció miatt levettem, megpucoltam, onnantól működött a zene, most elkezdte újra a szarozást. Hirtelen ötlettől vezérelve megnyomtam a kazetta kiadó gombot, és a mechanika kattanása után már be lehetett kapcsolni. Aztán már menet közben magától is kikapcsolt. Azóta már semelyik eddigi megoldás nem működik. Semmilyen bm modul nincs a kocsiban. Mezei rds professional. Mi lehet a baja?

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről


Nem leszek túl szakmai, de a lényeg a következő:
A benne lévő forrasztások adták meg magukat.

A kazetta-rádió egységben vagy a mid-ben? Van némi villamos ismeretem, forrasztáshoz szükséges eszközeim is meg vannak. Ugorjak neki, nézzem át?

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről


A mid-ben. Ártani, nem árthatsz.

Hát ez sajnos nem hozott eredményt, a Mid-ben semmiféle rendelleneset nem találtam. A rádióban a végfok IC-k lábai elég szarul néztek ki, ezeket újra forrasztottam. A mid titkos menüjében a gombokat leteszteltem. Mind működik. A mid minden funkciója jó, csak a rádióval kapcsolatosak nem. Lehet valami egyéb baj is? Biztiket átnéztem, azok jók.
dontoti írta:
Sziasztok !

Vettem egy e39 530d (2002) automata gépjárművet. Szerelőnél átvizsgáltattam stb....

Tegnap kijött egy olyan problémám, hogy 60-nál elkezd remegni-kicsit rázni. SOHA nem volt diesel autóm, így azt sem tudom,mire gyanakodhatnék. Visszajelző lámpa ,semmi nem gyulladt ki hibaüzenetként. Az autón 16-os gyári felni van (téli ,nem a legjobb ) gumikkal, de akitől vettem gumis. Létezhet ,hogy a gumi rossz ???? Kezdjem ezzel ? Elnézést a kifejezésért de elég fillérbaszó lenne ,ha ennyire rossz gumit-felnit tett volna rá,mert elég nagy cégnél vezető....

Az autó nagyon szépen megy, és már most imádom 3 nap után. De nagyon érezhetően beremeg-ráz.

Előre is köszönöm az ötleteket-válaszokat. Bocsánat ha "láma " a kérdésem,de a szereléshez autókhoz ,egyáltalán nem értek.



Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

_________________
A fiúknak fütyijük van, a lányoknak meg puncijuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.09.13. 22:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dontoti írta:
Elnézést a kifejezésért de elég fillérbaszó lenne ,ha ennyire rossz gumit-felnit tett volna rá,mert elég nagy cégnél vezető....
.


Akkor vagy patikának kellene lennie az autónak, vagy elég szar vezető :D

A rázást kicsit tisztázni kellene. Hol érzed? Kormányon? Pedálsoron? Egész autón? Csak 60-nál ráz, vagy 60-tól felfele? Menet közben? Fékezésnél? Ezeket mind meg kéne írnod :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.09.13. 23:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
waresz írta:
Hát ez sajnos nem hozott eredményt, a Mid-ben semmiféle rendelleneset nem találtam. A rádióban a végfok IC-k lábai elég szarul néztek ki, ezeket újra forrasztottam. A mid titkos menüjében a gombokat leteszteltem. Mind működik. A mid minden funkciója jó, csak a rádióval kapcsolatosak nem. Lehet valami egyéb baj is? Biztiket átnéztem, azok jók.

Szerintem nézd át a rádiómodult mégegyszer, különös tekintettel a hűtőbordaszerű fémlemezek forrasztásaira. DE! szabad szemmel semmit nem fogsz látni, ajánlatos brutál erős nagyító használata!
Mellékelek egy saját képet, ez egy E39 EWS kulcskódolvasó kimenetének, magyarul az immókarika kivezetésének a képe. Nem indított az autó, önindítócserére érkeztem a helyszínre! :wink: Ilyen anomáliákat keress, hátha!
Ezt a képet különösen ajánlom Padre540 klubtárs figyelmébe is! 8) :D
Kép

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Padre540
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.09.14. 06:08 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.25. 11:53
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Tök
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
waresz írta:
Hát ez sajnos nem hozott eredményt, a Mid-ben semmiféle rendelleneset nem találtam. A rádióban a végfok IC-k lábai elég szarul néztek ki, ezeket újra forrasztottam. A mid titkos menüjében a gombokat leteszteltem. Mind működik. A mid minden funkciója jó, csak a rádióval kapcsolatosak nem. Lehet valami egyéb baj is? Biztiket átnéztem, azok jók.

Szerintem nézd át a rádiómodult mégegyszer, különös tekintettel a hűtőbordaszerű fémlemezek forrasztásaira. DE! szabad szemmel semmit nem fogsz látni, ajánlatos brutál erős nagyító használata!
Mellékelek egy saját képet, ez egy E39 EWS kulcskódolvasó kimenetének, magyarul az immókarika kivezetésének a képe. Nem indított az autó, önindítócserére érkeztem a helyszínre! :wink: Ilyen anomáliákat keress, hátha!
Ezt a képet különösen ajánlom Padre540 klubtárs figyelmébe is! 8) :D
Kép

Köszönöm! :) Ehhez hasonló már akadt bőséggel, de úgy látszik, még mindig nincs meg az összes. Majd holnap folytatom. Eladó sorba kerül az autó, mindene jól kell működjön. Legalább ilyesmibe ne lehessen belekötni, ha már az esztétika hagy némi kívánnivalót. :D

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

_________________
A fiúknak fütyijük van, a lányoknak meg puncijuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.09.14. 07:35 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
waresz írta:
Köszönöm! :) Ehhez hasonló már akadt bőséggel, de úgy látszik, még mindig nincs meg az összes. Majd holnap folytatom. Eladó sorba kerül az autó, mindene jól kell működjön. Legalább ilyesmibe ne lehessen belekötni, ha már az esztétika hagy némi kívánnivalót. :D

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

Ezért szokták a profik hőlégfúvóval átmelegiteni az egészet, hogy ne kelljen egyenként keresgetni a hajszálrepedéseket. (Klasszikus Playstation 3 alaplap javitási technika. :))
Mit hallok? Már ráuntál a bajor paripára? :shock:

_________________
Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: waresz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.09.14. 07:58 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.25. 11:53
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Tök
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jerry írta:
waresz írta:
Köszönöm! :) Ehhez hasonló már akadt bőséggel, de úgy látszik, még mindig nincs meg az összes. Majd holnap folytatom. Eladó sorba kerül az autó, mindene jól kell működjön. Legalább ilyesmibe ne lehessen belekötni, ha már az esztétika hagy némi kívánnivalót. :D

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

Ezért szokták a profik hőlégfúvóval átmelegiteni az egészet, hogy ne kelljen egyenként keresgetni a hajszálrepedéseket. (Klasszikus Playstation 3 alaplap javitási technika. :))
Mit hallok? Már ráuntál a bajor paripára? :shock:

"Minden amit mondani akarsz" topicba leírom.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

_________________
A fiúknak fütyijük van, a lányoknak meg puncijuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.09.14. 09:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Ezt a képet különösen ajánlom Padre540 klubtárs figyelmébe is! 8) :D


Nem mertem kockáztatni,Qwerti féle klónozás óta hibátlan. :)
Azóta megjártuk vele Makarskát is. :facepalm:

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.09.24. 19:52 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.10.11. 11:05
Hozzászólások: 12
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52b28
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Lehet nem jó helyre írom de akkor szóljatok...
Tehát van egy olyan hibám ma kezdte el a kicsikém hogy gondol egyet és leáll a motor vagy dadog egy kicsit és utána,van mikor elsőre újraindul ha indítom de van mikor csak 4-5 re,hibát nem ír ki semmit,teljesen rendszertelen a leállás,fura hangot nem hallok semmit ha megy a motor megy rendesen.....köszi előre is a válaszokat.... :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.09.25. 12:57 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lacamester írta:
Sziasztok!
Lehet nem jó helyre írom de akkor szóljatok...
Tehát van egy olyan hibám ma kezdte el a kicsikém hogy gondol egyet és leáll a motor vagy dadog egy kicsit és utána,van mikor elsőre újraindul ha indítom de van mikor csak 4-5 re,hibát nem ír ki semmit,teljesen rendszertelen a leállás,fura hangot nem hallok semmit ha megy a motor megy rendesen.....köszi előre is a válaszokat.... :(


Az autó nem ír ki hibát vagy a diag nem ír ki hibát?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.09.25. 18:35 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.10.11. 11:05
Hozzászólások: 12
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52b28
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
lacamester írta:
Sziasztok!
Lehet nem jó helyre írom de akkor szóljatok...
Tehát van egy olyan hibám ma kezdte el a kicsikém hogy gondol egyet és leáll a motor vagy dadog egy kicsit és utána,van mikor elsőre újraindul ha indítom de van mikor csak 4-5 re,hibát nem ír ki semmit,teljesen rendszertelen a leállás,fura hangot nem hallok semmit ha megy a motor megy rendesen.....köszi előre is a válaszokat.... :(


Az autó nem ír ki hibát vagy a diag nem ír ki hibát?



Hibát nem ír semmit az autó,diagra még nem jutottam el......


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.09.25. 19:46 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.25. 11:53
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Tök
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Akkor majd a diag megmondja. Lehet valamelyik forgásjeladó. De ez csak egy tipp.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

_________________
A fiúknak fütyijük van, a lányoknak meg puncijuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.06. 13:51 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.10.11. 11:05
Hozzászólások: 12
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52b28
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lacamester írta:
Sziasztok!
Lehet nem jó helyre írom de akkor szóljatok...
Tehát van egy olyan hibám ma kezdte el a kicsikém hogy gondol egyet és leáll a motor vagy dadog egy kicsit és utána,van mikor elsőre újraindul ha indítom de van mikor csak 4-5 re,hibát nem ír ki semmit,teljesen rendszertelen a leállás,fura hangot nem hallok semmit ha megy a motor megy rendesen.....köszi előre is a válaszokat.... :(




Sziasztok!
Remélem segít majd valakin egyszer,meglett a rejtélyes hiba és nem is gondoltam volna rá de véletlen rájöttem.a tankban az AC +vezeték elöregedése a zsugorszigetelés alatt. Először csak néha nem érintkezett aztán végképp ez volt a leállás és később be nem indulás oka :franko: :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.06. 16:36 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lacamester írta:
lacamester írta:
Sziasztok!
Lehet nem jó helyre írom de akkor szóljatok...
Tehát van egy olyan hibám ma kezdte el a kicsikém hogy gondol egyet és leáll a motor vagy dadog egy kicsit és utána,van mikor elsőre újraindul ha indítom de van mikor csak 4-5 re,hibát nem ír ki semmit,teljesen rendszertelen a leállás,fura hangot nem hallok semmit ha megy a motor megy rendesen.....köszi előre is a válaszokat.... :(




Sziasztok!
Remélem segít majd valakin egyszer,meglett a rejtélyes hiba és nem is gondoltam volna rá de véletlen rájöttem.a tankban az AC +vezeték elöregedése a zsugorszigetelés alatt. Először csak néha nem érintkezett aztán végképp ez volt a leállás és később be nem indulás oka :franko: :taps:


Szia! Köszi, egy kicsit bővebben körül tudod írni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.14. 12:49 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Morello barátom 528i-jében nem működik a MID (háttérvilágítás van, de bekapcsolni nem lehet), illetve az index sem kattog bent az utastérbe, egyik irányba sem.
Az érdekesség az egészben, hogy ha véletlenül megy a MID, akkor az index is visszatér hangjelzést adni. Volt ilyen hiba valakinél esetleg? Mi lehet a baj? (Schnitzer Szabitól vett egy új LCM-et, kicseréltük, de nem oldotta meg a baját) :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.14. 13:23 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
Sziasztok!

Morello barátom 528i-jében nem működik a MID (háttérvilágítás van, de bekapcsolni nem lehet), illetve az index sem kattog bent az utastérbe, egyik irányba sem.
Az érdekesség az egészben, hogy ha véletlenül megy a MID, akkor az index is visszatér hangjelzést adni. Volt ilyen hiba valakinél esetleg? Mi lehet a baj? (Schnitzer Szabitól vett egy új LCM-et, kicseréltük, de nem oldotta meg a baját) :roll:

Talán IKE? A diag nem mondott semmit?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.14. 14:21 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
FuReady írta:
Sziasztok!

Morello barátom 528i-jében nem működik a MID (háttérvilágítás van, de bekapcsolni nem lehet), illetve az index sem kattog bent az utastérbe, egyik irányba sem.
Az érdekesség az egészben, hogy ha véletlenül megy a MID, akkor az index is visszatér hangjelzést adni. Volt ilyen hiba valakinél esetleg? Mi lehet a baj? (Schnitzer Szabitól vett egy új LCM-et, kicseréltük, de nem oldotta meg a baját) :roll:

Talán IKE? A diag nem mondott semmit?

Sajnos odáig nem jutottunk el, mert pluszban a két hátsó ablakemelő szerkezetet is ki kellett cserélni, közben ránk esteledett, és alig láttunk már valamit az LCM próbakor. :lol: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.14. 21:11 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
bzsoltie írta:
Üdv!
Nemrég vettem a 30d-t, a motor szépen járt nem kopogott, nem remegett.
Elég hamar jött a baj, remegett alacsony fordulaton a motor. Diag, inpában 6-7 körüli Mengenkorrekturral járt a 3-mas henger. Még mindig nem kopogott.
Porlasztó csere megtörtént, értékek jók, de hidegen kopog. (Hidrotőke szerűen)
Mondom biztos szar volt a bontott injektor, ezért került bele zsír új bosch csúcs. (másodszorra is porlasztócsere ugyanannál a hengernél)
Eredmény: továbbra is kopog.
Ma az injektorokról a csatlakozókat lehúztuk, annak reményében hogy kiderítsük tényleg a 3. henger lehet-e a bűnös.
Erről a videót itt láthatjátok: https://youtu.be/XVphim2q95M
Ha a 3. hengerről van lehúzva (a videó legvégén), akkor szerintem elhallgat a kopogás.
Ha bemelegszik a motor nem csinálja. Az első porlasztócsere előtt nem csinálta. Amikor cserélték nem voltam ott, nem tudom miket szórhattak bele a hengerbe. A második cserénél ott voltam, minden rendben ment.
Kinek milyen ötlete van a hang forrását és okát illetően?

Nem tudom jó topicba írtam-e a bajomat, ha nem, kérem az adminokat hogy helyezzék át.


Tűzkarikát cseréltétek? Adaptációs értékek törölve lettek? A nyugodtjárás korrekció önmagában nem ad megfelelő képet mindenről. Simán lehet az adott hengernél, hengerfej vagy henger probléma. Ezért kell minden ilyen esetben a porlasztót padon bemérni, továbbá az adott hengernél kompresszió és veszteségmérést csinálni.

Üdv újra itt
Megtörtént a kompressziómérés. Az eredmények:
Kép
Hangot és működést tekintve egyébként azóta nem sok minden változott.
https://youtu.be/7cXvFyFo8uI (friss videó)
Ötletek, hogy miként folytassam?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.14. 21:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bzsoltie írta:
NagyMatyas írta:
bzsoltie írta:
Üdv!
Nemrég vettem a 30d-t, a motor szépen járt nem kopogott, nem remegett.
Elég hamar jött a baj, remegett alacsony fordulaton a motor. Diag, inpában 6-7 körüli Mengenkorrekturral járt a 3-mas henger. Még mindig nem kopogott.
Porlasztó csere megtörtént, értékek jók, de hidegen kopog. (Hidrotőke szerűen)
Mondom biztos szar volt a bontott injektor, ezért került bele zsír új bosch csúcs. (másodszorra is porlasztócsere ugyanannál a hengernél)
Eredmény: továbbra is kopog.
Ma az injektorokról a csatlakozókat lehúztuk, annak reményében hogy kiderítsük tényleg a 3. henger lehet-e a bűnös.
Erről a videót itt láthatjátok: https://youtu.be/XVphim2q95M
Ha a 3. hengerről van lehúzva (a videó legvégén), akkor szerintem elhallgat a kopogás.
Ha bemelegszik a motor nem csinálja. Az első porlasztócsere előtt nem csinálta. Amikor cserélték nem voltam ott, nem tudom miket szórhattak bele a hengerbe. A második cserénél ott voltam, minden rendben ment.
Kinek milyen ötlete van a hang forrását és okát illetően?

Nem tudom jó topicba írtam-e a bajomat, ha nem, kérem az adminokat hogy helyezzék át.


Tűzkarikát cseréltétek? Adaptációs értékek törölve lettek? A nyugodtjárás korrekció önmagában nem ad megfelelő képet mindenről. Simán lehet az adott hengernél, hengerfej vagy henger probléma. Ezért kell minden ilyen esetben a porlasztót padon bemérni, továbbá az adott hengernél kompresszió és veszteségmérést csinálni.

Üdv újra itt
Megtörtént a kompressziómérés. Az eredmények:
Kép
Hangot és működést tekintve egyébként azóta nem sok minden változott.
https://youtu.be/7cXvFyFo8uI (friss videó)
Ötletek, hogy miként folytassam?

Erre ott nem mondtak semmit? :shock:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.14. 22:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bendegúz írta:
bzsoltie írta:
NagyMatyas írta:
bzsoltie írta:
Üdv!
Nemrég vettem a 30d-t, a motor szépen járt nem kopogott, nem remegett.
Elég hamar jött a baj, remegett alacsony fordulaton a motor. Diag, inpában 6-7 körüli Mengenkorrekturral járt a 3-mas henger. Még mindig nem kopogott.
Porlasztó csere megtörtént, értékek jók, de hidegen kopog. (Hidrotőke szerűen)
Mondom biztos szar volt a bontott injektor, ezért került bele zsír új bosch csúcs. (másodszorra is porlasztócsere ugyanannál a hengernél)
Eredmény: továbbra is kopog.
Ma az injektorokról a csatlakozókat lehúztuk, annak reményében hogy kiderítsük tényleg a 3. henger lehet-e a bűnös.
Erről a videót itt láthatjátok: https://youtu.be/XVphim2q95M
Ha a 3. hengerről van lehúzva (a videó legvégén), akkor szerintem elhallgat a kopogás.
Ha bemelegszik a motor nem csinálja. Az első porlasztócsere előtt nem csinálta. Amikor cserélték nem voltam ott, nem tudom miket szórhattak bele a hengerbe. A második cserénél ott voltam, minden rendben ment.
Kinek milyen ötlete van a hang forrását és okát illetően?

Nem tudom jó topicba írtam-e a bajomat, ha nem, kérem az adminokat hogy helyezzék át.


Tűzkarikát cseréltétek? Adaptációs értékek törölve lettek? A nyugodtjárás korrekció önmagában nem ad megfelelő képet mindenről. Simán lehet az adott hengernél, hengerfej vagy henger probléma. Ezért kell minden ilyen esetben a porlasztót padon bemérni, továbbá az adott hengernél kompresszió és veszteségmérést csinálni.

Üdv újra itt
Megtörtént a kompressziómérés. Az eredmények:
Kép
Hangot és működést tekintve egyébként azóta nem sok minden változott.
https://youtu.be/7cXvFyFo8uI (friss videó)
Ötletek, hogy miként folytassam?

Erre ott nem mondtak semmit? :shock:

Ez a kompresszióérték több mint szar, a hármas hengerben lassan benzines kompresszió van, nem csoda ha csattog.
Nem tudom hol mértétek a kompressziót, az injektor vagy az izzítógyertya helyén, de próbából kikapnám ellenőrzésre a hármas injektort, hátha van a fészekben egy bennfelejtett extra tűzkarika. A 2 karika együtt kb. 6-7-es korrekciót okoz.
Amúgy egy kicsit klapniszívott hangja van, olyan, mint amikor a beszívott idegen test megüti a dugót, amitől beszorul a gyűrű aztán kalimpál.
Kicsi olajjal nem próbáltátok újramérni a kompressziót?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 129  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator