* *
Pontos idő: 2019.11.17. 16:27

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2443 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 119, 120, 121, 122, 123  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.08.02. 12:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2262
Adott köszi: 426 alkalommal
Kapott köszik: 478 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dzsanni007 írta:
Sziasztok.
A kerdesem az lenne h, az alany egy
530da sedan.
Problemam a kovetkezo :
Gyorsitasnal kiirja h Einspritzenlange.
Porlasztok, legtomegmero cserelve.
Ha lehuzom a legtomegmerot, akkor nagyon ritkan tilt le.
Viszont, 9fok alatt tokeletesen megy, semmi tiltas.
Diag is csak annyit ir h, bevecskendezesi hiba.
Valaszotokat es segitsegetek,,, koszonom.
Sziasztok


Szia! Nem tudjuk már elégszer elmondani, de gyári diagot neki! (gyári szoftver). Egyrészt nem fog ilyen általános hibakódokat írni, másrészt vannak benne komoly tesztmetódusok.

_________________
BMW E39 528i -> BMW E60 535d -> Passat B8 2.0 CRTDI & Abarth 595 Competizione


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.08.08. 04:32 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.08.08. 03:47
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv

Előre is bocs ha nagyon hosszú a történet , de lassan már amúgy is ki akartam írni magamból, talán itt jó helyen is lesz.

A történetem nagyjából 2 éve kezdődött, amikor vettem egy olcsó, foglalkozós 98-as 523i-t. Az első hónapokban optimista voltam.
Nagyon sok barátnak eljárok segíteni autót választani, többnyire jók a meglátásaim. Ennél az autónál is hasonlóképpen vélekedtem.
Volt egy lyukas katalizátora , gatya volt a futóműve, és még némi korrózió is akadt. Viszont indult , és nagyjából szépen járt, törve
nem volt. Gondoltam talpra állítom. Az adásvétel körül persze voltak bonyodalmak . Már ott érezni kellett volna , hogy éves bérletet
váltottam bangbuszra. Persze végül tisztázódott a tulajdoni viszony. Elsőre apám egy kedvelt szerelőjéhez vittem a kocsit. Diagra stb.
Illetve műszakira való felkészítés volt az első fázis. Nemsokkal az első felmérések után, különféle problémák merültek fel. Egyre
többet hallottam , hogy ezzel valami nem jó stb. Végül úgy döntöttem , hogy az ember idióta. Hiszen azt megmondani , hogy mi nem
jó , nem volt képes. Akkoriban egy barátom pont műhelyt nyitott , egy aránylag jó hírű szerelővel.Aki ráadásul nem sokkal korábban
még e39 tulaj volt. És határozottan állítottam , hogy ismeri a típust , csinált már ilyen motort stb stb. Így abban egyeztünk meg , hogy
ő végzi el a felújítás , akkor még számomra nagyjából belátható, és finanszírozható fázisait. Lassacskán kerültek bele az új alkatrészek,
és ezer meg ezer probléma után . végre beindult újra. Megpróbálom felidézni , hogy kb mik lettek cserélve. Így talán átérezhető a
fájdalmam. Komplett motor generál volt az egyik fájdalmas szakasz. Komplett futómű..sajnos az utolsó csavarig. Időközben kapott
új belteret hangszórókat stb. Felújított difi, váltó (kettőstömegü +kuplung is ) Kipufogó (bontott) Itt, ott fényezés és lakatolás.
Szélvédő elöl hátul ki lett véve , hogy az elöregedett szigetelést újra cseréljem. Ami elektronika szóba jöhet, értem ezalatt szenzorok,
kisegítő berendezések, motorvezérlő, első lámpák(bontott). Mind csere.

Szóval itt állok most. Nagyjából egy hónapja járok az autóval. Benne áll nagyjából 3 millió forintom, és még mindig nem jó.

A tünet a következő.

Főleg városi forgalomban kereszteződésekhez érve , vagy csak a lábamat a gázról levéve, sokszor látom , hogy a pillanatnyi fogyasztás
felugrik akár a húszas tartományba is. Furcsa mód a fordulat ezzel szemben nem mozdul. Viszont egyértelmű , hogy nem az óra rossz ,
mert ilyenkor nincs motorfékem , hanem megy az autó. Szóval az injektor nyomja az anyagot. Elsőre át lett nézve a pillangószelep ház
Kicsit viseltesek voltak a fogaskerekek de amúgy rendben volt. Így lett cserélve gázállás szenzor is . Valamit ugyan javított a gázreakción,
de a random befekecskendezés továbbra is zajlik. Zárójelben említem meg a gázállás szenzor cserét az is indokolta , hogy egy kis érintés a gázon azonnal a tizen plusszos kategóriába , de inkább a húszasba zavarta a mérőt. Indokoltnak tűnt. Ez is adott továbbra is. És nem csak képzelődöm, hiszen nincs motorfékem az esetek 90 százalékában , illetve 16-17 liter a fogyasztásom.

A szerelőm jelenlegi álláspontja az , hogy kerüljön az autóba eredeti bwm lémennyiségmérő, mert a felújítás során hirtelen csak a magneti marellire volt pénzem...... Ami akkor is a jobbik volt és nem is dobta ki a hibát rá , így azt feltételeztem , hogy okés.

Az érdekelne , hogy az emberem teljesen hülye a dologhoz , vagy valaki már látott hasonlót?

Őszintén megmondom belefáradtam ebbe a 2 évbe, és nem szívesen költök el 120 ezret egy új vacakra ha nem orvosolja a problémát.
A türelmem is, meg a pénzem is a végét járja. Viszont hajlok rá , hogy ha csak ez a gond , hát kerüljön bele..
Sajnos a bizalmam sem a régi a szerelőben , ezért is írtam le a történetem.

Remélem van még élő ember a fórumon, aki talán érdemben hozzá tud szólni a problémámhoz.

Előre is kösz..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.08.08. 09:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 465
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 295 alkalommal
Kapott köszik: 85 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Vadparaszt írta:
Előre is bocs ha nagyon hosszú a történet , de lassan már amúgy is ki akartam írni magamból, talán itt jó helyen is lesz.
A történetem nagyjából 2 éve kezdődött, amikor vettem egy olcsó, foglalkozós 98-as 523i-t. Az első hónapokban optimista voltam.

Hát üdv a "klubban"!
Vannak és voltak itt jó páran, akik hasonlóképpen szenvedték és szenvedik meg az előző tróger tulajdonosok hanyagságát...
Velem együtt.

Nem tudjuk, hogy ilyen volt-e végezve a gépkocsin, de ezt a hibát ezek után lehet, hogy egy valóban alapos, többlépcsős, szoftveres és hardveres diagnosztika tudná talán feltárni.
Amikor is le lesznek ellenőrizve a kompersszió értékek, a befecskendezők, az olajnyomás, élő adatok kiértékelése, tolóüzemi működést megfelelően reagálja-e a motorvezérlő...stb. és minden ami szóba jöhet.
Viszont ilyenkor jön a kérdés, hogy megéri-e? Mert az előző tulajoknak a rajoláson és a tankoláson kívül nem ért ennyit a jármű, azok most egy fiatalabb kocsit laknak éppen porig.
Egy ilyen komlex 100%-os diagnosztika, amikor ki lesz értékelve minden lehetőség, esetleg újra szoftverezik a motorvezérlőt, bizony jó néhány tízezerbe kerülhet.

Sajnos a korosabb menőző gépek szinte mind ilyenek. Egy kis részük értelmes tulajhoz kerül és nagyjából talpra lesz állítva hamvaiból, de nagyobb részük a bontóban és olvasztóban végzi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.08.08. 17:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 512
Adott köszi: 82 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
a másik ami már párszor le lett írva,egy jó szerelő,aki ért is hozzá.mert tippelgetni lehet,meg no name kiolvasókkal nézegetni az adatokat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.08.23. 08:08 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.20. 00:00
Hozzászólások: 649
Tartózkodási hely: Hajdú-Bihar
Adott köszi: 99 alkalommal
Kapott köszik: 29 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Megjött a motor. Tökéletesen ugyan az mint ami benne volt. Annyi gond volt vele hogy ellentétesen forgott, de a két vezetéket megfordítva és a diódát is át forrasztva tökéletesen működik az üveg ablak nyitás zárás, akár az új. ;) Probléma megoldva 3300ft meg egy kis forrasztás.

spider2 írta:
Közben mentem egy hosszabb útra és leállás után rápróbáltam és kinyílt az üveg ablak. (gyorsan kiszedtem a két csavart amihez csak ilyenkor lehet hozzáférni) Csavarhúzó hegyével bezártam a zárját úgy hogy az üveg nyitva volt és a gomb megnyomására vagy 2x kinyílt a zár de utána már csak megmozdította de nem nyílt a zár csak csavarhúzóval tudtam visszanyitni. WD40-el fújtam de nem javult. Lezártam az üveget majd megint mentem egy nagyobb távot és utána megint kinyílt az üveg de aztán már megint csak éppen mozdul a zár és nem működik. Mi lehet a gond? Valahol beragad vajon? Kis zsírt láttam rajta ami avas szerű volt, de mást így kívülről nem látok rajta.

Szerk.: Azt hiszem közeledek a megoldáshoz. Kiszedtem azt a motort (actuatort) ami nyitja a zárat cikkszáma: 67.11-8 384 069 még ez a szám is van rajta 406.204/27/1 ezt mikor mozgatom ki-be akkor van hogy megakad, gondolom ekkor nem tudja kinyitni. Van egy kis holtjátéka és egy helyen be tud akadni az a kis kar ami ki be mozog zárásnál nyitásnál. De szemmel nem látszik semmi, gondolom belül van valami. De nem tudom hogy ez a kis doboz szétszedhető e? Csavar nincs rajta.

Szerk2.: Szétszedtem, csak a fedél rá volt ragasztva. Bezsíroztam, de nem lett jobb. Úgy néz ki hogy a kis motor gyengült el benne. Szóval cserés. Kérdés hogy az egész zárat érdemes cserélni vagy csak ezt a kis dobozt?

Szerk3.: Kaptam árajánlatot a kis dobozra 30.000 körül. Na mondom annyiért akkor ott eszi meg a fene és nem nyitogatom az üveg ajtót. :) De kivettem a kis motort megméregettem és úgy néz ki hogy aliról 3300Ft ért tudok hozzá venni. Remélem megoldja a problémát. Majd meglátjuk amikor megérkezett, igaz onnan lesz pár hét mire ideér. (jól elbeszélgetek itt magammal)

spider2 írta:
Üdv! Olyan gondom van hogy Touring hátsó üveg ablak nem nyílik ki. Mi lehet a gond? (Az ablaktörlő az működik rendesen.)
Közben nyomogattam a gombot és hallatszik egy kis hang mintha próbálna nyílni és a relé is kattan jobb oldalt a kárpit mögött.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek spider2 az itt látható tagok köszönték meg: ST1
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.09.07. 17:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.03.26. 00:11
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. E39 525d 2003-as. Üzemanyag szintjelző kissé a negyed alá ér, hiabjelzés: Befecskendező rendszer probléma, az autó azonnal megáll. Rövid nézelődés után kiderül: Nincs a tankban üzemanyag. Rátölt kb 5 litert, az üzemanyag szintjelző picit feljebb megy. Autó indul, minden rendben. Szerelőnél később a hibakód kiolvasás csak a üzemanyag problémát jelzi. A szerelő ezért ellenőrzi a tankban található két üzemanyag szint jeladót, amik szerinte rendben vannak. Teletankolás után elfogyasztva az üzemanyagot kissé negyed állás alatt ugyanez megtörténik (Ekkor már vittem magammal üzemanyagot.) Találkozott valaki hasonló hibával?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.09.07. 17:50 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.03.26. 00:11
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. E39 525d 2003-as. Üzemanyag szintjelző kissé a negyed alá ér, hibajelzés: Befecskendező rendszer probléma, az autó azonnal megáll. Rövid nézelődés után kiderül: Nincs a tankban üzemanyag. Rátölt kb 5 litert, az üzemanyag szintjelző picit feljebb megy. Autó indul, minden rendben. Szerelőnél később a hibakód kiolvasás csak a üzemanyag problémát jelzi. A szerelő ezért ellenőrzi a tankban található két üzemanyag szint jeladót, amik szerinte rendben vannak. Teletankolás után elfogyasztva az üzemanyagot kissé negyed állás alatt ugyanez megtörténik (Ekkor már vittem magammal üzemanyagot.) Találkozott valaki hasonló hibával?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.09.07. 18:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2326
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 307 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
111111 írta:
Sziasztok. E39 525d 2003-as. Üzemanyag szintjelző kissé a negyed alá ér, hibajelzés: Befecskendező rendszer probléma, az autó azonnal megáll. Rövid nézelődés után kiderül: Nincs a tankban üzemanyag. Rátölt kb 5 litert, az üzemanyag szintjelző picit feljebb megy. Autó indul, minden rendben. Szerelőnél később a hibakód kiolvasás csak a üzemanyag problémát jelzi. A szerelő ezért ellenőrzi a tankban található két üzemanyag szint jeladót, amik szerinte rendben vannak. Teletankolás után elfogyasztva az üzemanyagot kissé negyed állás alatt ugyanez megtörténik (Ekkor már vittem magammal üzemanyagot.) Találkozott valaki hasonló hibával?
Sokszor elofordult, le lett mar irv. Atemelo szivattyu hiba, a tank bal oldalabol nem kerul at az uzemanyag a jobb oldalra.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.09.27. 21:42 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.09.24. 21:37
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nemrég vettem egy 528i-t és az a problémám,hogy a vezető oldalról nem működik a központi zár,az ablakok és a tükörállítás sem.A jobb oldali tükröt és a többi ablakot ki lehet vezérelni,meg jobb oldalról és a csomagtér zárról be lehet zárni mindent, a vezető oldali ajtót kivéve.
A másik,hogy a jobb reflektor izzóra ha rádugom a csatit,egyfolytában világít.
A harmadik pedig,hogy a fűtőventilátor néha leáll,vagy ha felemelem a hőfokot,emelkedik a fordulatszáma is.

Biztos volt már róla szó,csak nem tudom végigolvasni a sok hozzászólást.

Köszi a segítséget!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.09.29. 17:13 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.09.15. 14:09
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Az alany e39 m54B30.
A Hiba: check engine.

INPA --> hibatároló kiolvas:

203 Lambda regulating limit Bank2
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
N_32 704.00 rpm
TCO 92.25 Grad C
R_LS_UP_2 99.00 Ohm
VLS_UP_2 0.03 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.00 h
Mixture limit rich
---
---
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently available
stat. Error
Errorcode: CB 71 01 28 16 BB 63 06 B6 68
-------------------------------------------------------------
202 Lambda regulating limit Bank1
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
N_32 704.00 rpm
TCO 92.25 Grad C
R_LS_UP_1 93.00 Ohm
VLS_UP_1 0.03 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.00 h
Mixture limit rich
---
---
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently available
stat. Error
Errorcode: CA 71 01 28 16 BB 5D 06 B6 68

Nézegetve az élő adatokat, a patrol adoption szúrt szemet nagyon:
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=15501.jpg


A hibakód egy bizonyos előfordulás (error frequency) után villantja fel a check engine lámpát.
Mivel lamda érték alapján érzékelt benzin / levegő keverékre panaszkodott lehúztam a légtömeg mérőt.
Megismételve az előző élőadat képet:

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=28902.jpg

Látható hogy szépen a zöld tartományban marad, illetve a hibakódot sem írja vissza.

Kérdés:
Ezzel vajon igazoltnak tekinthető a légtömegmérő hiba?
Ha valahol a mérő után plusz / fals levegőt szívna, akkor a petrol adoption szintén rossz kellene legyen?

Köszi
Karcsi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.09.30. 12:51 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 465
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 295 alkalommal
Kapott köszik: 85 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bootforce írta:
Sziasztok,

Az alany e39 m54B30.
A Hiba: check engine.
Köszi
Karcsi

Hát itt erre aligha fogsz választ kapni!
Még ha a diagos topikban tetted volna fel a kérdést akkor is valószínűtlen, mivel igen komplex hibának tűnik!
A diagnosztikában jártas valaki sem hinném, hogy meg tudja mondani távolról, hogy ezt pontosan mi okozhatja.
De már igen átolvastad az idevágó külföldi fórumokat és ugye ott is ezekkel pingpongoznak, amiket írtál.
Nem marad más, mint ezeket körüljárni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.10.10. 19:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.08.17. 06:27
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Nem régóta vagyok tagja a fórumnak,és tulajdonosa egy e39 520i M54 fl. touring nak. egy meglehetősen szemét hibának az okát egyszerűen képtelenek vagyunk megtalálni és azért is próbálok itt segítséget vagy esetleg infót kérni hogy hátha találkozott valaki esetleg ilyen hibával.
Hidegen és 24fok alatt jelenik meg a probléma, indításkor az összes henger jár normálisan,viszont mikor a dúsítási fázis veget ér és az alapjárat 740,750 fordulatra állna a motor járása egyenetlenné válik és kigyulad a check lámpa.
diag alapján INPA, és gyári bmw diag alapján 243 kód burning fail cylinder 6. ha leállítom és ujra indítom akkor kisimul eltűnik az egyenetlen dadogós alapjárat és szépen jár a motor, vagy ha én szabájozom a fordulatot a gázpedálal akkor nem jelentkezik a fenti hiba.Természetesen a sárga hiba lámpa továbra is jelez ameddig nincs kiütve, vagy ha melegebb a külső hőmérsékelt mint 24 fok akkor pl nyáron akkor előfordult hogy a check lámpa magától kikapcsolt.
És akkor írom hogy miket cseréltünk:
kompreszió mérés a hengerekben gyertyák cseréje , trafó csere-bere nem ment át a hiba másik hengerre,injektor csere vadi új gyári siemens,levegö hőmérséklet szenzor,maf csere pierburg, üzemanyag nyomás mérés,hűtőviz szenzor csere a hengerfejben meyle, az összes szemét cső beleértve a vákumcsöveket plusz elektromos szelepet is (egr) .

Egyébken minden más esetben szépen jár jön megy teszi a dolgát ,az üzemanyag fogyasztása sem drasztikus város 11,5-12,5 országúti pályán 9l 140-150 tempoval.

Előre is köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.10.11. 07:52 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 465
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 295 alkalommal
Kapott köszik: 85 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Songi írta:
Sziasztok!
...egy meglehetősen szemét hibának az okát egyszerűen képtelenek vagyunk megtalálni...

Nem említetted, hogy az alapjárati motort szemügyre-, vagy inkább tisztításra vettétek-e?
Továbbá ilyen fura hibákat tud okozni a lambda-szonda is!
Angolul keress a neten, jóval több infó van erről!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.10.11. 21:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.08.17. 06:27
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
Songi írta:
Sziasztok!
...egy meglehetősen szemét hibának az okát egyszerűen képtelenek vagyunk megtalálni...

Nem említetted, hogy az alapjárati motort szemügyre-, vagy inkább tisztításra vettétek-e?
Továbbá ilyen fura hibákat tud okozni a lambda-szonda is!
Angolul keress a neten, jóval több infó van erről!


Az egész netet átturkáltam már,egy dán fórumon írt valaki egy teljesen ugyan ilyen hibáról,de megoldásról nem. pedig rendesen körbe járták a témát. a lambdák diag szerint tökéletesen teszik a dolgukat,az alapjárati motort nem néztem mert semmi tünetet nem produkál ami hibára utalna ,de bele fogok nézni.

köszi az ötleteket,de ha valakinek van más ötlete a hibával kapcsolatban azt meg köszöném


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.10.26. 18:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.10.26. 17:26
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok urak!

Segítsetek kicsit mert lassan eret vágok.

A kínom tárgya egy 525 tds. A hiba akkor kedődött mikor egyszer szándékosan nullára ürítettem a tankot, hogy a fogasztást pontosan ki tudjam számolni mert a kiírt érték nagyon nem fedte a valóságot azért utána kellett kalibrálni 1,25x-oa szorzóval is épp csak reális értéket mutat.

Na de a probléma nem ez. Mindig is volt egy hülyesége gázelvételnél sokszor leállt. Ezt nem sikerült megfejteni azóta sem. Az kanyarban vagy körforgalomba elég kínos elmegy a szervó satöbbi.... Ez csak azért mondom hátha van valami összefüggés ezzel is.

A probléma pedig az, hogy azt vettem észre a motortérben az üzemanyagszűrő után, aminek a tetején van valami elektromos biszbasz, utána van egy áttetsző üzemanyagcső és a szörpike benne levegős. Van mikor már alapjáraton is de gázra csupa buborék lesz. Ilyenkor szépen leáll az autó. Lehúztam az üzemanyag csövet a hátuljáról érdekes mód nem jön belőle semmi. Persze ha visszadugom akkor látom a csőben áramlik a gázolaj. Hidegen szarul indul melegem pöccre. Bár ez inkább izzítógyertya lesz, mert ha mégis elindul okádja a füstöt tehát nem üzemanyag ellátási probléma.

Hátsó ülés alatt kibontottam mind a két oldalt szemre nem láttam semmi rendeleset. Úgy láttam jobb oldalon van a pumpa de nem ismerem csati kiosztását így nem mertem kipróbálni, hogy rendesen teker e.

Ráadásul a műszerfal és meghülyült. Eleinte csak az ABS meg a kipörgésgátló kezdett el égni, most pedig nullára vagy végállásba ugrottak a műszerek. Olvastam már itt valami hasonló hibát ott is pont az üzemanyag tankban lévő szénszűrő okozott valami hasonló hülyeséget.

Mondjátok meg mit mérjek meg, hol mérjem meg, hogy kiderüljön esetleg nem működik a pumpa. Mikor ráadom A gyújtást nem hallom hogy hátul kerregne, szürcsögne. Természetesen nekem is csinálja hogy hol a jobb hol a bal tankban 0 liter van. Van hogy a balba 20 liter van a jobb a 0 és nem indul a kocsi. De ma pont fordítva volt és akkor sem indult.... Na itt lett tele a púpom.

Urak mondjatok valami okosat...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.10.26. 18:03 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.10.26. 17:26
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Ja igen. Itt van három videó, az előbb lemaradt.... Hátha segít...

https://youtu.be/yJvt4cknAXY

https://youtu.be/ROWrfOvz1fQ

https://youtu.be/brGcBM2XSJE


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.10.27. 08:30 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 465
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 295 alkalommal
Kapott köszik: 85 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Forgi írta:
A kínom tárgya egy 525 tds.

Hát neked (is) egy benzinest kellett volna venned.
Vannak jó dízelek, de azokat pont nem a BMW gyártotta.

Nekem úgy rémlik, hogy a dízeleknek kifejezetten nem szabad kiüríteni a tankját a fellevegősödés és szennyeződés felszívás veszélyei miatt!
Meg légteleníteni is kell, ami egyes gépeknél csak többszöri gyújtásráadást igényel, másoknál meg légtelenítő célszerszámot.
A benzinesnél nincsenek ilyen gondok.

Az az átlátszó cső valami maszek munkának tűnik, nem gyárinak.
Amennyiben légtelenítettél és rendesen van anyag a tankban, akkor levegőt szív valahol az üzemanyagrendszer.

Óracsoport... Ez szerintem nincs összefüggésben az üzemanyag ellátás problémájával, csak simán több sebből is vérzik a kocsi.
Azt mondanám, hogy az óracsoport hibás, de a gyújtáskapcsoló is szokott ilyesmit okozni, meg gyenge akku.

Minden esetre egy diagnosztika lehetne az első lépés, egy típusspecifikus eszközzel, az sok mindent elárulna!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.10.27. 09:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.10.26. 17:26
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Én rühelem a dízelt, nem az enyém volt csak nálam ragadt. Ugyan ezt mondom mindig amit Te is...

Az óracsoport működik néha egy kis időre. Ha pl ég az abs meg a kiporgésgátló akkor nem is műkönek...ha épp magához tér akkor azok is egyből életre kelnek. Így azt hiszem itt is inabb valami bezavarhat, letestelhet, ilyesmi....

Ma még megpróbálom kiiktatni egy próbára ezt a szűrőt mert az kurva fura, hogy egyébkent ha lehúzom a benő ágat és inditózom akkor nem tol a tank felől semmi anyagot a csövön.,..tényleg olyan mintha csak az adagolo csinálna némi kis vákuumot és az szív, nem a pumpa nyom.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.10.27. 10:14 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 465
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 295 alkalommal
Kapott köszik: 85 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Forgi írta:
Az óracsoport működik néha egy kis időre. Ha pl ég az abs meg a kiporgésgátló akkor nem is műkönek...ha épp magához tér akkor azok is egyből életre kelnek. Így azt hiszem itt is inabb valami bezavarhat, letestelhet, ilyesmi....

Ma még megpróbálom kiiktatni egy próbára ezt a szűrőt mert az kurva fura, hogy egyébkent ha lehúzom a benő ágat és inditózom akkor nem tol a tank felől semmi anyagot a csövön.,..tényleg olyan mintha csak az adagolo csinálna némi kis vákuumot és az szív, nem a pumpa nyom.

Ezért kell a diag, mert ebben az esetben felmerül, hogy esetleg az ABS jeladó(k) kiment(ek)!

Nem tudom, hogy nagynyomású dízelnél érdemes-e lehúzogatni a csöveket próbaként... :?: :shock:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.10.27. 13:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 93
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
az átlátszó cső szerintem gyári, pont azért h lásd levegős e. tds-t sajnos nem ismerem de a common raileknél(25d/30d) 4 bar körüli nyomás van az üzemanyagszűrő előtt. Ami azt jelenti, hogy egy flakont pár másodperc alatt megtölt.. szerintem a tankpumpád haldoklik, vagy nem kap áramot(biztosíték?), de ez tényleg csak egy tipp, az h érzed vagy hallod h működik az nem jelenti azt eleget szállít is! az ha jól emlékszem 0,5 bar körül szállít. a vezető ülés alatti csinál kb 4 bart, ebből kiindulva gondolom hogy a tankpumpád nem nyom semmit, de ennyi üresjárat után lehet az ülés alatti is oda van. a common rail le légteleníti magát, én is jártam már úgy h kifogyott a nyál, de fogyasztás számításhoz elég lett volna teletankolni, a napi számlálót nullázni és abból tényleges fogyasztást számolni.

_________________
Aki kérdez hülye. Aki nem kérdez, az is marad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2443 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 119, 120, 121, 122, 123  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator