* *
Pontos idő: 2024.05.21. 16:35

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 129  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.07.16. 08:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kapitany írta:
Sziasztok!

Segítsetek kérlek, két problémám akadt.

Az egyik a vezető oldali ablaktörlő lapát. Az úgy volt, hogy...
Az utas oldali már nem törölt jól, ezért rendeltem egy új Bosch Twin Standard garnitúrát. Kicseréltem, az utas oldali tökéletes lett, de a vezető oldalon ugrálva, hangosan töröl. Nagyon zavart, ezért egy hét után rendeltem még egy garnitúrát, és az új lapáttal is ugyanezt csinálja. Így már 16 ezerbe van 2 szett, de nem töröl jól. Arra nagyon kicsi az esély, hogy a 2 szett gyárilag rossz legyen, úgyhogy gondolom más lehet a gond. Korábban is Bosch volt rajta, azzal működött, nem csinált ilyet. A szélvédőt többször tisztára töröltem többféle ablaktisztítóval illetve hetente legalább 1x mosok autót, nem látok rajta olyan szennyeződést amitől leragadhatna a lapát.
Valakinek van ötlete, hogy mitől töröl ilyen rosszul?


Válaszaitokat előre is köszönöm.

Üdv,
Tamás


Ismerösnek is ugyan ez Volt a baja, szintén bosch-t vett. Jobban megnézte, és már igencsak meg Volt keményedve a gumi.
Nagy valószínüséggel olyat vettél, ami bent ragadt a raktárban, túltárolt.
Lecserélte Hella-ra és gyönyörüen töröl azóta is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atesz155 az itt látható tagok köszönték meg: kapitany
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.07.16. 12:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.05. 21:43
Hozzászólások: 123
Tartózkodási hely: Szigethalom
Adott köszi: 93 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 530DA
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
kapitany írta:
Sziasztok!

Segítsetek kérlek, két problémám akadt.

Csak a szélvédőre nem spriccel.
Eltömődhetett valahol? Vagy a szélvédőhöz külön szivattyú van? Mi lehet a gond?

Válaszaitokat előre is köszönöm.

Üdv,
Tamás


Külön szivattyú van, vagy eltört a cső, vagy szétcsúszott valahol.


Szia,

Tuti szétcsúszott valahol, én 2 hete jartam így.
A spricni felől az a menetirany szerinti jobb oldalon levő cső lecsúszott az osztóból.Mondjuk a keményebb műanyag fekete cső nagyon meg van már öregedve porlott szét már.Ezt cserelnem kell.

Nézd át a csövek csatlakozásait.

Dávid


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek notaridavid az itt látható tagok köszönték meg: kapitany
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.07.16. 16:50 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.02. 15:01
Hozzászólások: 165
Tartózkodási hely: Bonyhád
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57d30
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
notaridavid írta:
PeterE39 írta:
kapitany írta:
Sziasztok!

Segítsetek kérlek, két problémám akadt.

Csak a szélvédőre nem spriccel.
Eltömődhetett valahol? Vagy a szélvédőhöz külön szivattyú van? Mi lehet a gond?

Válaszaitokat előre is köszönöm.

Üdv,
Tamás


Külön szivattyú van, vagy eltört a cső, vagy szétcsúszott valahol.


Szia,

Tuti szétcsúszott valahol, én 2 hete jartam így.
A spricni felől az a menetirany szerinti jobb oldalon levő cső lecsúszott az osztóból.Mondjuk a keményebb műanyag fekete cső nagyon meg van már öregedve porlott szét már.Ezt cserelnem kell.

Nézd át a csövek csatlakozásait.

Dávid


Köszönöm Neked is és a Többieknek is a tippeket.
Holnap lesz időm, megnézem.

Üdv Mindenkinek,
Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.07.18. 20:05 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.07. 00:00
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Az lenne a gondom, hogy a csomagtérzár megadta magát. Szépen nyitottam mint mindig központizárral, de vissza már nem csukódott. A nyelve csak lifeg, a rugó belül eltört. Erről sikerült képet is csinálni:

Kép

Most nem tudom sehogy bezárni. Próbáltam lenyomni/ráülni amennyire tudom és zárni. KP zárra nem reagál. Se ki se be. Kulcson a csomagtérnyitással nyitná a motor. Kulccsal manuálisan nem záródik be, mert nem mozdítja meg a kart mikor eltekerem ütközésig (vízszintesbe). Nyitott csomagtartónál látom, hogy nem mozdul meg a kar a kulcsos záráskor (nyitáskor igen), kézzel meg tudom tolni, hogy bezárja, de akkor meg lecsukni nem tudom :)
Lehet a kp zár csak azért nem működik, mert érzékeli, hogy nincs jól lezárva?
Mi a teendő? Tudok-e valamit csinálni én vele, vagy kell 1 bontott zárszerkezet?

Köszi,

Dani


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.07.18. 20:07 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Daani írta:
Sziasztok!

Az lenne a gondom, hogy a csomagtérzár megadta magát. Szépen nyitottam mint mindig központizárral, de vissza már nem csukódott. A nyelve csak lifeg, a rugó belül eltört. Erről sikerült képet is csinálni:

Kép

Most nem tudom sehogy bezárni. Próbáltam lenyomni/ráülni amennyire tudom és zárni. KP zárra nem reagál. Se ki se be. Kulcson a csomagtérnyitással nyitná a motor. Kulccsal manuálisan nem záródik be, mert nem mozdítja meg a kart mikor eltekerem ütközésig (vízszintesbe). Kézzel nyitott csomagtartónál látom, hogy nem mozdul meg a kar a kulcsos záráskor (nyitáskor igen), kézzel meg tudom tolni, hogy bezárja, de akkor meg lecsukni nem tudom :)
Lehet a kp zár csak azért nem működik, mert érzékeli, hogy nincs jól lezárva?
Mi a teendő? Tudok-e valamit csinálni én vele, vagy kell 1 bontott zárszerkezet?

Köszi,

Dani

Vedd ki a rugót, az utolsó menetet hajlítsd ki, és az így készített szemet akaszd vissza.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PeterE39 az itt látható tagok köszönték meg: 2 Daani, notaridavid
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.07.18. 20:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.07. 00:00
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
Daani írta:
Sziasztok!

Az lenne a gondom, hogy a csomagtérzár megadta magát...

Vedd ki a rugót, az utolsó menetet hajlítsd ki, és az így készített szemet akaszd vissza.


Mennyire logikus és egyszerű megoldás. :) Már jobb is mint új korában. Nagyon köszi a gyors segítséget!

-Dani


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.07.23. 09:09 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Az utóbbi napokban többször kaptam az autótól "MOTORNOTPROGRAM"-ot, DIS-el ránézve "Engine throttle, mechanical fault (sluggish/stuck) - Duty factor too high" a hibája, amit én a fojtószelepre vezetek vissza. (a kartergáz szűrő cseréjekor szét lett bombázva a motortér jobb oldala, többek közt pl. a fojtószelephez vezető gumikönyök is cserélve lett)
Ez nem rendszeres hiba, időnként jelentkezik, de bosszant: mi a teendő, meg lehet tisztítani a szelepet? :roll:
Vagy a hosszú évtizedek alatt kikopott, és cserélni kéne jópénzért? :facepalm: (amúgy 13541433414 a cikkszáma)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.07.23. 10:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
Sziasztok!

Az utóbbi napokban többször kaptam az autótól "MOTORNOTPROGRAM"-ot, DIS-el ránézve "Engine throttle, mechanical fault (sluggish/stuck) - Duty factor too high" a hibája, amit én a fojtószelepre vezetek vissza. (a kartergáz szűrő cseréjekor szét lett bombázva a motortér jobb oldala, többek közt pl. a fojtószelephez vezető gumikönyök is cserélve lett)
Ez nem rendszeres hiba, időnként jelentkezik, de bosszant: mi a teendő, meg lehet tisztítani a szelepet? :roll:
Vagy a hosszú évtizedek alatt kikopott, és cserélni kéne jópénzért? :facepalm: (amúgy 13541433414 a cikkszáma)

Ment pü.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.07.24. 18:14 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.11.03. 19:37
Hozzászólások: 33
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali márkatársak! Olyan problémám van hogy nem működik a fordulatszám mérő és a pillanatnyi fogyasztásmérő 528-ról van szó. Mitől lehet ez esetleg valaki tud segíteni? A műszer teszt alatt működik mindkettő de üzem közben nem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.07.26. 18:01 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Imco írta:
Gallaca írta:
Tárgyi tévedés!
Az AC a jobb oldalról benyomja a bal oldali sugárszivattyúba, onnan a BAL oldalon előremegy, a felesleg a JOBB oldalra tér vissza. A sugárszivattyú nyomja át egy műanyag csövön a bal oldal tartalmát a jobb oldalra.

Mi az a sugárszivattyú? Ebből 2 van? Illetve ha a -titkos szerinti- jobb oldalon nincs benzin akkor mi nem dolgozik?

A szivattyú, vagy a szintjelző. A mi sugárszivattyúnk nem pont ilyen, de az elv igen: https://www.geogebra.org/m/U6b5hy4B#material/d7pTswXz

A működés pedig hozzávetőleg ilyen:Kép
Sajnos jobbat nem találtam.

Ha a sugárszivattyú nem működik, akkor az hibaként jelentkezik a DIS-ben?
Csak azért kérdezem, mert teletankoltam a kocsit, és a titkos szerint a jobb oldal tartalma csökken, a bal mintha tartaná a közel 30 litert. :roll: (és a bal oldali szintjelzőmmel is baj volt, aztán mégse) :roll:
Namost valamit nem értek: ha az AC bal oldalra nyomja át a benzint, ami a bal oldalon megy előre, hogy lehet az, hogy nálam teljesen üres tudott lenni sokáig? (és a titkos szerint a jobb oldal - ahol a töltőcsonk is van - tartalmazott csak üzemanyagot, a bal semmit, mégis autókáztam vele sokat) :shock: :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.07.26. 19:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
FuReady írta:
Gallaca írta:
Imco írta:
Gallaca írta:
Tárgyi tévedés!
Az AC a jobb oldalról benyomja a bal oldali sugárszivattyúba, onnan a BAL oldalon előremegy, a felesleg a JOBB oldalra tér vissza. A sugárszivattyú nyomja át egy műanyag csövön a bal oldal tartalmát a jobb oldalra.

Mi az a sugárszivattyú? Ebből 2 van? Illetve ha a -titkos szerinti- jobb oldalon nincs benzin akkor mi nem dolgozik?

A szivattyú, vagy a szintjelző. A mi sugárszivattyúnk nem pont ilyen, de az elv igen: https://www.geogebra.org/m/U6b5hy4B#material/d7pTswXz

A működés pedig hozzávetőleg ilyen:Kép
Sajnos jobbat nem találtam.

Ha a sugárszivattyú nem működik, akkor az hibaként jelentkezik a DIS-ben?
Csak azért kérdezem, mert teletankoltam a kocsit, és a titkos szerint a jobb oldal tartalma csökken, a bal mintha tartaná a közel 30 litert. :roll: (és a bal oldali szintjelzőmmel is baj volt, aztán mégse) :roll:
Namost valamit nem értek: ha az AC bal oldalra nyomja át a benzint, ami a bal oldalon megy előre, hogy lehet az, hogy nálam teljesen üres tudott lenni sokáig? (és a titkos szerint a jobb oldal - ahol a töltőcsonk is van - tartalmazott csak üzemanyagot, a bal semmit, mégis autókáztam vele sokat) :shock: :roll:

Sugárszivattyú nem elektronikus alkatrész, így csak vizuálisan ellenőrizhető. Ha jobban elolvasod amit a működéséről írtam, + rajz, megérted. Lényeg, hogy nem a bal oldali tartályba nyomja, csak a bal oldal felé.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.07.26. 19:56 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Sugárszivattyú nem elektronikus alkatrész, így csak vizuálisan ellenőrizhető. Ha jobban elolvasod amit a működéséről írtam, + rajz, megérted. Lényeg, hogy nem a bal oldali tartályba nyomja, csak a bal oldal felé.

Oké, értem, viszont a félelmem abból áll, hogy a bal tartály megtartja a benzin mennyiséget, majd miközben a mutató szerint van még fél tank, a jobb oldal elhasználja az utolsó molekulát is, és egyszer csak leáll a motor... Ugye ez egy abszurd-agyament rémálom, és lehetetlenség, ugye? :roll: :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.07.26. 20:23 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
FuReady írta:
Gallaca írta:
Sugárszivattyú nem elektronikus alkatrész, így csak vizuálisan ellenőrizhető. Ha jobban elolvasod amit a működéséről írtam, + rajz, megérted. Lényeg, hogy nem a bal oldali tartályba nyomja, csak a bal oldal felé.

Oké, értem, viszont a félelmem abból áll, hogy a bal tartály megtartja a benzin mennyiséget, majd miközben a mutató szerint van még fél tank, a jobb oldal elhasználja az utolsó molekulát is, és egyszer csak leáll a motor... Ugye ez egy abszurd-agyament rémálom, és lehetetlenség, ugye? :roll: :)

Pontosan leírtad a hibajelenséget. Mondjuk nem fél tank marad, hanem csak 15l, a többi átlötyög magától.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek PeterE39 az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.07.26. 21:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
FuReady írta:
Gallaca írta:
Sugárszivattyú nem elektronikus alkatrész, így csak vizuálisan ellenőrizhető. Ha jobban elolvasod amit a működéséről írtam, + rajz, megérted. Lényeg, hogy nem a bal oldali tartályba nyomja, csak a bal oldal felé.

Oké, értem, viszont a félelmem abból áll, hogy a bal tartály megtartja a benzin mennyiséget, majd miközben a mutató szerint van még fél tank, a jobb oldal elhasználja az utolsó molekulát is, és egyszer csak leáll a motor... Ugye ez egy abszurd-agyament rémálom, és lehetetlenség, ugye? :roll: :)

Ez csak abban az esetben szokott előfordulni ha leáll a tankszivattyú. De akkor a benzines autó is leáll, mert csak a dieselben van plusz egy szivattyú, ami ki tudja szívni a jobb oldal tartalmát.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: FuReady
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.07.26. 22:00 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
FuReady írta:
Gallaca írta:
Sugárszivattyú nem elektronikus alkatrész, így csak vizuálisan ellenőrizhető. Ha jobban elolvasod amit a működéséről írtam, + rajz, megérted. Lényeg, hogy nem a bal oldali tartályba nyomja, csak a bal oldal felé.

Oké, értem, viszont a félelmem abból áll, hogy a bal tartály megtartja a benzin mennyiséget, majd miközben a mutató szerint van még fél tank, a jobb oldal elhasználja az utolsó molekulát is, és egyszer csak leáll a motor... Ugye ez egy abszurd-agyament rémálom, és lehetetlenség, ugye? :roll: :)

Ez csak abban az esetben szokott előfordulni ha leáll a tankszivattyú. De akkor a benzines autó is leáll, mert csak a dieselben van plusz egy szivattyú, ami ki tudja szívni a jobb oldal tartalmát.

Megint (és általában itt mindig) tanultam valamit. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.08.15. 23:32 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 815
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 33 alkalommal
Kapott köszik: 167 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 40i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tudom, hogy nehéz füllel szerelni, de hátha a tapasztalt szakik találkoztak már ezzel a jelenségge.

Valaminek konstans fütyülő hangja van a motortérben ami átszivárog az utastérbe is és az őrületbe kerget. Szerelő Ati eddig csak találgat.

Nagyobb gázadásra elhallgat, aztán azonnal visszatér. A videó utolsó 8 másodpercében játszottam a gázpedállal, hogy személetets legyen a hang.

https://youtu.be/US1j9vOhNis

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.08.18. 19:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.05. 15:49
Hozzászólások: 59
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Üdv mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni, hátha már más autójával is előfordult, hogy az egyik (bal) hátsó ajtó nem nyitható.
Egyébként hallani, hogy a központi zár működik.

Előzménye, hogy korábban kívülről nem lehetett nyitni, csak belülről. Ennek oka az volt, hogy a külső kilincs bowden-je kissé megnyúlt.
Ezen tudtam javítani, működött is a nyitás kívülről-belülről, de ekkor még nem jutott eszembe az autó bezárása (itt a lock-ra gondolok nem a close-ra).

Visszaraktam a panelt, és beálltam a garázsba, és itt sem zártam az autót.
Másnap az utcán parkolva bezártam, és majd a kinyitás (mármint központi zárral kinyitás) után már nem nyílik az ajtó.

Persze próbálkoztam elég sokat, de nem sikerült.

Szóval van-e valakinek valami használható ötlete, a panel leszerelésére becsukott ajtó esetében, vagy más trükk.

Köszi előre is!

Attila


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.08.20. 16:42 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.08.20. 16:34
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Szevasztok adott egy bmw 525tds e39 1996 os szedan manuális
következő jelentkezett pár hete: eggyik nap mint ha nem lenne turbó nem menne rendesen másik nap minden megint oké harmadnap megint problema nem megyen 120km/h nál a fogyasztásmérő liter szamlaló 8l től tovább nem meent túl . 2 hete már csak hidegen nem csinálta , most már ott tartok hogy mindig csinálja :( átnézettem a turbót és a csöveket is minden rendben a turbó megyen tölt szépen , volt aki azt mondta hogy az adagolóval lessz a gond nem ad annyi üzemanyagot amennyit kell na már most nem teker nem füstől komoly melegekben és minuszokban sem, en nem hiszem hogy adagoló lenne a hiba volt már ilyen jellegű baja tapasztalata valakinek??


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.08.20. 17:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
armin2015 írta:
Szevasztok adott egy bmw 525tds e39 1996 os szedan manuális
következő jelentkezett pár hete: eggyik nap mint ha nem lenne turbó nem menne rendesen másik nap minden megint oké harmadnap megint problema nem megyen 120km/h nál a fogyasztásmérő liter szamlaló 8l től tovább nem meent túl . 2 hete már csak hidegen nem csinálta , most már ott tartok hogy mindig csinálja :( átnézettem a turbót és a csöveket is minden rendben a turbó megyen tölt szépen , volt aki azt mondta hogy az adagolóval lessz a gond nem ad annyi üzemanyagot amennyit kell na már most nem teker nem füstől komoly melegekben és minuszokban sem, en nem hiszem hogy adagoló lenne a hiba volt már ilyen jellegű baja tapasztalata valakinek??

Légmennyiség mérőről húzd le a csatlakozót, ha javul akkor az a halott.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.08.21. 20:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.08.21. 12:36
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: m52b25
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Először is Üdvözlöm a márkatársakat!

Nemrég tulajdonosa lettem egy e39 523IA-nak (1997.04).
Elkezdődött a vas rendbetétele de akadt olyan hiba is amit egyszerűen nem sikerül elhárítani. Hiába a sok komment olvasása googli youtyube stb...

A cserélt dolgok:
Verérmű tengely jeladó
Főtengely jeladó
Kartergáz szellőztető szelep
Termosztát
jobb hátsó abs jeladó (kb 2hetet bírt)
6db gyári NGK gyertya
2db uj lambda-szonda
Difiolaj cserélve
Szervó olaj cserélve
szíjak, feszítők, Castrol EDGE 5w-30 olaj
ezeken felül komplett első futómű (beállítással együtt) és fék felújítás

az autóban 3db hibakód található
1- klíma nyomásszabályozó szelep
2-jobb hátsó ABS szenzor
3-vezérműtengely jeladó

:hangos: :hangos: :hangos:
a 3as számú hiba az egyik ok amiért ez a bejegyzés születik ugyanis ez is újra lett cserélve de folyamatosan hibaként jeleníti meg minden törlés után azonnal...
a jelenség az hogy 3ezres fordulat alatt kb életképtelen az autó..
a gyorsulás és a fogyasztás borzalmas. kb 13-14s a 0-100 és normális vegyes használatnál 12-15l. ezelőtt 528ia-m volt ahhoz képest...
ha a jeladót lehúzom beindulás után össze vissza jár a motor s amikor elengedem a gázt nincs alapjárat és leáll...
a folytószelepet, a pótlevegő szelepet és azok érzékelőit tegnap tisztítottam ki bár csak kevés mennyiségő lerakódás volt rajtuk...
a solenoidot direkt 12v-al teszteltem és azt jónak gondolom, mert amikor áram alá helyezem leesik az alapjárat épphogy jár a motor.
olajat vizet egyáltalán nem eszi.
katalizátorra vagy eldugult kipufogóra gyanakodtam még mert egy picit csörög már de saját véleményem szerint elég gáz áramlik bár lehet tévedek!

:hangos: :hangos: :hangos:
a másik hiba lehet összefügg ezzel.
egyszerűen nem akar leforogni a motor.
vmikor 5ezernél vmikor 5500nál ledadog olyan mintha ott lenne a tiiltás és a váltó sem vált feljebb. egy pillanatra elengedem a gázt egyből vált és megy tovább komótosan. pár napja pedig ezt úgy csinálja hogy gyorsítás közben 3-4ezer körül vissza ejti 3-400al a fordulatot mintha csúszna a váltó és úgy gyorsul tovább..

jelenleg tanácstalan vagyok ezeknek a hibáknak az orvoslásában pedig hosszú távra tervezek vele!

Kérek mindenkit aki tud segítsen! Előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 129  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 29 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator