* *
Pontos idő: 2024.03.29. 16:32

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 129  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.10.27. 17:01 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.10.26. 17:26
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Akkor lehet ez is azert mukodik ilyen reszlegesen. Kibanyasztam a pumpat...nem mondom, hogy rogton rajottem, hogy jon ki ;) kapott 12 voltot, teljesen halott hála az égnek. Benyultam a vegen a lapatokhoz csavarhuzoval, nem mozdult, raadasul ugy porlad szetfele mint a szaraz homok..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.12.08. 10:14 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.12.11. 08:46
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Siófok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525tds
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy az E39 525tds öninditó melyik tipussal kompatibilis?
525d 530d esetleg?

köszönöm
Béla


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.12.08. 14:17 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.04.14. 20:36
Hozzászólások: 98
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Forgi írta:
Akkor lehet ez is azert mukodik ilyen reszlegesen. Kibanyasztam a pumpat...nem mondom, hogy rogton rajottem, hogy jon ki ;) kapott 12 voltot, teljesen halott hála az égnek. Benyultam a vegen a lapatokhoz csavarhuzoval, nem mozdult, raadasul ugy porlad szetfele mint a szaraz homok..

jöhet valami feedback ám :D

_________________
Aki kérdez hülye. Aki nem kérdez, az is marad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.12.09. 11:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tabblori írta:
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy az E39 525tds öninditó melyik tipussal kompatibilis?
525d 530d esetleg?

köszönöm
Béla
realoem.com oldalon ird be az onindito cikkszamat es mar kapod is a listat.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.12.09. 23:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.12.09. 22:50
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Nagykőrös
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Új vagyok itt is, és a E39-el is, egy 36-ot váltottam le. Igazából tisztában voltam vele, hogy foglalkozós az autó, annyiért is vettem, de nem is ez lenne a lényeg. A következő dolgokat szeretném kérdezni:
A járgány egy 2001-es touring, M54B22 a motor. Füst és olajszag terjengett az autóban, meglett az oka, a szelepfedéltömítés volt a ludas. Ki is cseréltük, az olaj nem csöpög, de alkalmanként érzem az utastérben a szagot. Nagyon minimális füst ritkán - főleg ha nem a városban, hanem a szomszéd településre átugrok valamiért - előfordul, ilyenkor a kocsi elejénél is értek halvány olajszagot. A kérdésem az lenne, aki járt már így, a felgyülemlett olaj mennyi idő után ég el maradéktalanul? Esetleg máshonnan is jöhet?
A másik, hogy random dobálja a lambda hibát, de nem ugyanarra, hanem a leömlőkön lévőkre, konkrétan a fűtésére panaszkodik (P0135, P0155) Magán az autón semmit se veszek észre, fogyasztása 10 L ami nagyjából egyezik is a neten írtakkal. Természetesen ha kell cserélem a szondákat, csak ha nem muszáj. Esetleg lehet más az oka, vagy kizárólag lambda? Múltkor a lambda mellé a P0171-et is beadta: System too lean Bank1.
a harmadik: amikor megvettem, akkor már világított a légzsáklámpa. Würthel kiolvasva a jobb első ajtóra panaszkodott. A tulaj elmondása szerint - mielőtt olvastam volna hibát - ablakemelő szerkezetet cserélt, és úgy próbálta le, hogy nem volt összedugva a légzsák. Azóta dobja a hibát. Az Inpa és a würth nem tud vele mit kezdeni, azt írja, légzsák ellenállása nagy. Létezik hogy ezek a softwarek nem megfelelők, speckó cucc kell hozzá, ami a légzsákot kezeli csak?
És az utolsó: Kecskemét környékén nincs valakinek komplett E39 touring csomagtérajtó belső műanyagburkolat? Komplett kellene körben.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.12.11. 22:38 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovbandi írta:
Sziasztok. Új vagyok itt is, és a E39-el is, egy 36-ot váltottam le. Igazából tisztában voltam vele, hogy foglalkozós az autó, annyiért is vettem, de nem is ez lenne a lényeg. A következő dolgokat szeretném kérdezni:
A járgány egy 2001-es touring, M54B22 a motor. Füst és olajszag terjengett az autóban, meglett az oka, a szelepfedéltömítés volt a ludas. Ki is cseréltük, az olaj nem csöpög, de alkalmanként érzem az utastérben a szagot. Nagyon minimális füst ritkán - főleg ha nem a városban, hanem a szomszéd településre átugrok valamiért - előfordul, ilyenkor a kocsi elejénél is értek halvány olajszagot. A kérdésem az lenne, aki járt már így, a felgyülemlett olaj mennyi idő után ég el maradéktalanul? Esetleg máshonnan is jöhet?
A másik, hogy random dobálja a lambda hibát, de nem ugyanarra, hanem a leömlőkön lévőkre, konkrétan a fűtésére panaszkodik (P0135, P0155) Magán az autón semmit se veszek észre, fogyasztása 10 L ami nagyjából egyezik is a neten írtakkal. Természetesen ha kell cserélem a szondákat, csak ha nem muszáj. Esetleg lehet más az oka, vagy kizárólag lambda? Múltkor a lambda mellé a P0171-et is beadta: System too lean Bank1.
a harmadik: amikor megvettem, akkor már világított a légzsáklámpa. Würthel kiolvasva a jobb első ajtóra panaszkodott. A tulaj elmondása szerint - mielőtt olvastam volna hibát - ablakemelő szerkezetet cserélt, és úgy próbálta le, hogy nem volt összedugva a légzsák. Azóta dobja a hibát. Az Inpa és a würth nem tud vele mit kezdeni, azt írja, légzsák ellenállása nagy. Létezik hogy ezek a softwarek nem megfelelők, speckó cucc kell hozzá, ami a légzsákot kezeli csak?
És az utolsó: Kecskemét környékén nincs valakinek komplett E39 touring csomagtérajtó belső műanyagburkolat? Komplett kellene körben.


Szelepfedéltömítés: minden ki lett cserélve? A gyertyák körüli karikák, a csavarok alatti kis karikák, az olajbeöntő tömítése? Vanos nagynyomású csöve nem olajos?

Ezeket a P kódokat nem értem annak függvényében hogy ahogyan írod INPA-t is használsz. A lambda-ra az inpa sztem választ ad, élőadatban látszik minden.

Kartergázszűrő: lehet az olajszag forrása szerintem, és a lambda hibát is okozhatja. Mikor volt cserélve?

Légzsák: ha a tulaj azt állítja (...) hogy előtte jó volt, akkor ha nem szakadt el a kábel amikor ablakemelőt cserélt, akkor a csatlakozó korrodált vagy nem lett normálisan összerakva. Első körben megfújnám tisztítóspray-vel, és a hibát bmw scannerrel próbálnám törölni többször. Nekem eddig kétszer dobta be a vezető oldali övfeszítő patront a b oszlopban, egy kis megmozgatás és 5. hibakódtörlése eltűnt évekre. A hőmérséklet is szerepet játszhat szerintem mert mind a 2 alkalommal hideg időben hosszabb ideig nyitott ajtónál dobta be (takarítás).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.12.12. 17:31 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.12.09. 22:50
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Nagykőrös
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Rendben, ezeket megnézem. Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.12.17. 20:12 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2013.12.14. 15:13
Hozzászólások: 257
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 64 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Béna voltam, felhajtott ablaktörlő lapátoknál akartam felnyitni a motorháztetőt. Nem erőltettem nagyon, észrevettem hamar, de a vezetőoldali lapátot nem nyomja elég erősen a kar. Töröl, de alapállásban nem fekszik fel mindkét vége. Elgörbülhetett a kar, vagy a tengely? Amúgy eddig sem voltam elégedett vele, nem töröl valami hatékonyan új, gyári lapátokkal sem. Hol keresnétek a hibát?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.12.17. 21:52 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bfoto írta:
Sziasztok!
Béna voltam, felhajtott ablaktörlő lapátoknál akartam felnyitni a motorháztetőt. Nem erőltettem nagyon, észrevettem hamar, de a vezetőoldali lapátot nem nyomja elég erősen a kar. Töröl, de alapállásban nem fekszik fel mindkét vége. Elgörbülhetett a kar, vagy a tengely? Amúgy eddig sem voltam elégedett vele, nem töröl valami hatékonyan új, gyári lapátokkal sem. Hol keresnétek a hibát?

Nem lehet, hogy a törlő lapát rossz, elhasználódott?
Persze elhajthatta egy kis oldalirányú erő is, ha így lenne nem nagyon tudsz mást csinálni mint leszedni és satuba fogva kissé visszaegyengetni, előzetesen felmérve ugye a szükséges irányt és mértéket.
Vagy kicserélni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.12.20. 23:41 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2013.12.14. 15:13
Hozzászólások: 257
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 64 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B25TU
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bandi1978 írta:
bfoto írta:
Sziasztok!
Béna voltam, felhajtott ablaktörlő lapátoknál akartam felnyitni a motorháztetőt. Nem erőltettem nagyon, észrevettem hamar, de a vezetőoldali lapátot nem nyomja elég erősen a kar. Töröl, de alapállásban nem fekszik fel mindkét vége. Elgörbülhetett a kar, vagy a tengely? Amúgy eddig sem voltam elégedett vele, nem töröl valami hatékonyan új, gyári lapátokkal sem. Hol keresnétek a hibát?

Nem lehet, hogy a törlő lapát rossz, elhasználódott?
Persze elhajthatta egy kis oldalirányú erő is, ha így lenne nem nagyon tudsz mást csinálni mint leszedni és satuba fogva kissé visszaegyengetni, előzetesen felmérve ugye a szükséges irányt és mértéket.
Vagy kicserélni.


Sosem törölt jól, de most feltűnően nem fekszik fel. Akkor hétvégén jöhet a satu. :) Más autóimhoz képest (E28, E36) ez mindig csak olyan volt, hogy az ablakmosót leszedi szépen, de nincs benne erő, a mocskot már nem tudja letörölni (új, gyári lapáttal sem).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.12.21. 14:16 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bfoto írta:
Bandi1978 írta:
bfoto írta:
Sziasztok!
Béna voltam, felhajtott ablaktörlő lapátoknál akartam felnyitni a motorháztetőt. Nem erőltettem nagyon, észrevettem hamar, de a vezetőoldali lapátot nem nyomja elég erősen a kar. Töröl, de alapállásban nem fekszik fel mindkét vége. Elgörbülhetett a kar, vagy a tengely? Amúgy eddig sem voltam elégedett vele, nem töröl valami hatékonyan új, gyári lapátokkal sem. Hol keresnétek a hibát?

Nem lehet, hogy a törlő lapát rossz, elhasználódott?
Persze elhajthatta egy kis oldalirányú erő is, ha így lenne nem nagyon tudsz mást csinálni mint leszedni és satuba fogva kissé visszaegyengetni, előzetesen felmérve ugye a szükséges irányt és mértéket.
Vagy kicserélni.


Sosem törölt jól, de most feltűnően nem fekszik fel. Akkor hétvégén jöhet a satu. :) Más autóimhoz képest (E28, E36) ez mindig csak olyan volt, hogy az ablakmosót leszedi szépen, de nincs benne erő, a mocskot már nem tudja letörölni (új, gyári lapáttal sem).


Szélvédő milyen állapotban van? Alaposan pucold le kívűlről ablaktisztítóval, belülről meg mikroszálas kendővel és este pl. közvilágítás alatt nézd meg.

Nekem még az első szerelésű szélvédő van bent, egy karc nincs rajta vagy kavics, inkább olyan mintha homokszóróval lenne megszórva, az új ablaktörlő gumi (én a gyári lapátba teszek gyári gumit) se művel csodát.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.12.24. 21:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.12.09. 22:50
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Nagykőrös
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Ennek a takarónak konkrétan mi a szerepe? A szelepfedél alatt van. Ha nincs bent - kimaradt pl. véletlen - az okoz problémát?

https://www.google.com/search?q=11121740163&rlz=1CDGOYI_enHU848HU848&hl=hu&prmd=mivn&sxsrf=ACYBGNQd1adxdNqJ-AOL5jNkPDGim7bCyg%3A1577135675365&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjq_8Sd2MzmAhXqkYsKHVNmDMgQ_AUoAnoECA0QAg&biw=375&bih=638&dpr=3


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.12.25. 12:00 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.13. 11:59
Hozzászólások: 516
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 316 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovbandi írta:
Sziasztok. Ennek a takarónak konkrétan mi a szerepe? A szelepfedél alatt van. Ha nincs bent - kimaradt pl. véletlen - az okoz problémát?

Azért az ilyesmire figyelni kell ám!
Sima takarófedélként van említve, azt mondanám, hogy szerszámok, csavarok beesését lenne hivatott megakadályozni.
Kérdés, hogy az olajáramlásban van-e szerepe működés közben.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.12.25. 17:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.12.09. 22:50
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Nagykőrös
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Viszont sajna kimaradt. Ha nem muszáj, nem venném le a fedelet miatta ismét :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.12.28. 15:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.06.27. 13:42
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Ausztria
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Az alany egy 2002/10 530DA. Autó zárásakor csak a bal eslő ajtót nem zárja, ha manuálisan zárom nem nyitja. Az ablakemelő sem működik mindig. Gondoltam diagot neki. Várom hogy a diag tegye a dolgát, ekkor egy halk pukkanó hang és füst jön az ajtóbol a leeresztett ablaknál. Gyors minden lekapcsa akksi saru le. Az ablakemelő motor leégett. nézegettem a vezetékeket nem láttam semmi mást hogy olvadt Volna Motort lekötöttem ablakot felemeltem kipeckeltem. Azóta a bal oldali ajtón semmit nem tudok vezérelni, ablakokat tükröt semmit. Biztosítékokat átnéztem mindegyik jó.
Azóta cseréltem kábelköteget is mert diag azt írja nem kap áramot a vezérlő egység a vezető oldali ajtóban.
Kiszedtem a csatlakozót ami a kasztniba megy be. Végignéztem semmi. Összeraktam az autót minden működött. Hibatörlés. Zártam bentről gombbal majd kulccsal ablakokat le fel engedtem tükröket állitgattam minden működött. Majd kB 1 óra múlva beültem hogy megyek valahova akkor már semmi nem működött.
Kicseréltem az ablakemelő kapcsolót. most minden működik minden ablak tükör állítás, nyitja zárja az ajtót kulccsal távirányítva bentröl gombbal, de a vezető oldali ablakot nem tudom leengedni.
Kapcsoló jó elöttem vette ki az ember, emelte engedte az ablakokat mind a 4et.

Van ötlete valakinek?
Köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2019.12.31. 12:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.04.11. 14:30
Hozzászólások: 21
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Egy 2000/05 évjáratú 525d kombiról lenne szó és a problémám a következő:

Valami visító búgás hallatszódik előröl, de elég erősen, motor fordulatszám függvényében nem változik, viszont ha valamelyik felhúzott ablakot megpróbálom felhúzni, akkor ez a búgó hang leesik majd ha elengedem, akkor újra felfut.

Nem mindig jelentkezik ez a búgó hang.

Remélem valamilyen szinten megérthető a probléma és tudtok segíteni.

Előre is köszönöm a segítségeteket!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2020.01.26. 14:42 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.01.26. 14:20
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Egy 530ia boldog tulajfonosa vagyok és nagyon örülök, hogy Rátok találtam!
A következő problémával kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni:
Ha hátramenetbe tettem a váltót, akkor lebillentette az “anyós”oldali visszapillantó tükröt. Ez a funkció pár hónapja nem működik. Valamint az előre beprogramozott memória “Ülésbeállítás”-nál sem megy oda ez a tükör ahova kellene. Gondolom a két probléma egy forrásból fakadhat.. amúgy a nyilakkal működik, ha állítani szeretném, akkor tudom állítani. Szeretném megjavítani magam nem szervízbe vinni. Azzal is tisztában vagyok hogy a két tükör közötti váltókapcsoló a vezetőoldali tükörnél kell hogy legyen nem ez a probléma sajnos..
Nagyon köszönöm a segítséget előre is..
Mindenkinek szép napot kívánok!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2020.01.27. 09:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1770
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 229 alkalommal
Kapott köszik: 281 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Akujka írta:
Sziasztok!
Egy 530ia boldog tulajfonosa vagyok és nagyon örülök, hogy Rátok találtam!
A következő problémával kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni:
Ha hátramenetbe tettem a váltót, akkor lebillentette az “anyós”oldali visszapillantó tükröt. Ez a funkció pár hónapja nem működik. Valamint az előre beprogramozott memória “Ülésbeállítás”-nál sem megy oda ez a tükör ahova kellene. Gondolom a két probléma egy forrásból fakadhat.. amúgy a nyilakkal működik, ha állítani szeretném, akkor tudom állítani. Szeretném megjavítani magam nem szervízbe vinni. Azzal is tisztában vagyok hogy a két tükör közötti váltókapcsoló a vezetőoldali tükörnél kell hogy legyen nem ez a probléma sajnos..
Nagyon köszönöm a segítséget előre is..
Mindenkinek szép napot kívánok!


Szia!

A tükör motorjában van egy potméter, valószínűleg azon kopott el a grafitréteg.
Ha szétszeded és megtísztítod, lehet, hogy még működni fog, esetleg pótolhatod a grafitréteget.
Ha nagy mázlid van, vehetsz motort, én a ebay-en találtam annak idején.

Üdv.
Zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2020.01.27. 09:50 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.01.26. 14:20
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
odus írta:
Akujka írta:
Sziasztok!
Egy 530ia boldog tulajfonosa vagyok és nagyon örülök, hogy Rátok találtam!
A következő problémával kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni:
Ha hátramenetbe tettem a váltót, akkor lebillentette az “anyós”oldali visszapillantó tükröt. Ez a funkció pár hónapja nem működik. Valamint az előre beprogramozott memória “Ülésbeállítás”-nál sem megy oda ez a tükör ahova kellene. Gondolom a két probléma egy forrásból fakadhat.. amúgy a nyilakkal működik, ha állítani szeretném, akkor tudom állítani. Szeretném megjavítani magam nem szervízbe vinni. Azzal is tisztában vagyok hogy a két tükör közötti váltókapcsoló a vezetőoldali tükörnél kell hogy legyen nem ez a probléma sajnos..
Nagyon köszönöm a segítséget előre is..
Mindenkinek szép napot kívánok!


Szia!

A tükör motorjában van egy potméter, valószínűleg azon kopott el a grafitréteg.
Ha szétszeded és megtísztítod, lehet, hogy még működni fog, esetleg pótolhatod a grafitréteget.
Ha nagy mázlid van, vehetsz motort, én a ebay-en találtam annak idején.

Üdv.
Zoli


Köszönöm szépen a választ..!
Nem akadékoskodni akarok de ha a tükör mozgatható a nyilakkal akkor a motor szerintem jó, mert mozgatja, csak ha a programnak kellene mozgatni akkor nem megy..
Vagy ez mindegy..?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2020.01.27. 09:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1770
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 229 alkalommal
Kapott köszik: 281 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Akujka írta:
odus írta:
Akujka írta:
Sziasztok!
Egy 530ia boldog tulajfonosa vagyok és nagyon örülök, hogy Rátok találtam!
A következő problémával kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni:
Ha hátramenetbe tettem a váltót, akkor lebillentette az “anyós”oldali visszapillantó tükröt. Ez a funkció pár hónapja nem működik. Valamint az előre beprogramozott memória “Ülésbeállítás”-nál sem megy oda ez a tükör ahova kellene. Gondolom a két probléma egy forrásból fakadhat.. amúgy a nyilakkal működik, ha állítani szeretném, akkor tudom állítani. Szeretném megjavítani magam nem szervízbe vinni. Azzal is tisztában vagyok hogy a két tükör közötti váltókapcsoló a vezetőoldali tükörnél kell hogy legyen nem ez a probléma sajnos..
Nagyon köszönöm a segítséget előre is..
Mindenkinek szép napot kívánok!


Szia!

A tükör motorjában van egy potméter, valószínűleg azon kopott el a grafitréteg.
Ha szétszeded és megtísztítod, lehet, hogy még működni fog, esetleg pótolhatod a grafitréteget.
Ha nagy mázlid van, vehetsz motort, én a ebay-en találtam annak idején.

Üdv.
Zoli


Köszönöm szépen a választ..!
Nem akadékoskodni akarok de ha a tükör mozgatható a nyilakkal akkor a motor szerintem jó, mert mozgatja, csak ha a programnak kellene mozgatni akkor nem megy..
Vagy ez mindegy..?


A potméter a memória, a modul azt a feszültséget tárolja el, amit a potméter leoszt,
és addig állítja a motort, amíg a feszültség el nem éri a letároltat. A motornak nincs baja.

Üdv.
Zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 129  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 49 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator