* *
Pontos idő: 2024.05.22. 15:23

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 129  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.11.07. 16:12 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
NagyMatyas írta:
csikes77 írta:
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni, alapjáraton néha nagyon visszaesik a fordulat, majd egy pillanat alatt visszaáll a normális értékre. De mindig csak hidegen csinálja. Diagnosztikával semmi hiba. :D Melegen szépen egyenletesen jár a motor.


A néha az, azt jelenti, hogy amíg durván a hideg és az üzemi hőmérséklet között fél úton áll a mutató, akkor rugdosást tapasztalsz? Leesik az alapjárat, majd felugrik 1300-1500 tájára? Ha igen, akkor szinte biztos, hogy falsch levegőt szív valahonnan a motor. Ennek leggyakoribb esete az elfáradt olajszeparátor és segédberendezései. Nézd meg legyél szíves, hogy ha leveszed alapjáraton járó motornál az olajbetöltő sapkát, akkor változik-e az alapjárat!


Rendben és köszönöm a gyors választ. Indulok is ki a garázshoz, mert most nagyon kíváncsi lettem. :) Igen egyébként valahogy így van ahogy írtad. Épp, hogy meg nem áll a motor majd hirtelen visszaáll,mondjuk azt így nem figyeltem meg milyen értékre, de ez a tünet. Pár másodperc szép egyenletes járás után újra ugyanez. Köszönöm még egyszer most megyek és meg kukkantom. :franko:


Sziasztok. Megnéztem amit mondtál, csak közben 1 hétig nem működött a netem és nem tudtam írni. :) Levettem az olajbetöltő sapkát, de az alapjárat ekkor nem változott, csak egy sípoló hang volt hallható.Amit észrevettem még, az a légtömegmérő utáni gumicső repedt volt,s tök örültem is ,hogy megvan a hiba és ezt ki is cseréltem, de a hiba nem szűnt meg. A fordulat az nem ugrik fel annyira csak olyan 800-900 köré miután nagyon leesik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.11.07. 16:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
csikes77 írta:
NagyMatyas írta:
csikes77 írta:
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni, alapjáraton néha nagyon visszaesik a fordulat, majd egy pillanat alatt visszaáll a normális értékre. De mindig csak hidegen csinálja. Diagnosztikával semmi hiba. :D Melegen szépen egyenletesen jár a motor.


A néha az, azt jelenti, hogy amíg durván a hideg és az üzemi hőmérséklet között fél úton áll a mutató, akkor rugdosást tapasztalsz? Leesik az alapjárat, majd felugrik 1300-1500 tájára? Ha igen, akkor szinte biztos, hogy falsch levegőt szív valahonnan a motor. Ennek leggyakoribb esete az elfáradt olajszeparátor és segédberendezései. Nézd meg legyél szíves, hogy ha leveszed alapjáraton járó motornál az olajbetöltő sapkát, akkor változik-e az alapjárat!


Rendben és köszönöm a gyors választ. Indulok is ki a garázshoz, mert most nagyon kíváncsi lettem. :) Igen egyébként valahogy így van ahogy írtad. Épp, hogy meg nem áll a motor majd hirtelen visszaáll,mondjuk azt így nem figyeltem meg milyen értékre, de ez a tünet. Pár másodperc szép egyenletes járás után újra ugyanez. Köszönöm még egyszer most megyek és meg kukkantom. :franko:


Sziasztok. Megnéztem amit mondtál, csak közben 1 hétig nem működött a netem és nem tudtam írni. :) Levettem az olajbetöltő sapkát, de az alapjárat ekkor nem változott, csak egy sípoló hang volt hallható.Amit észrevettem még, az a légtömegmérő utáni gumicső repedt volt,s tök örültem is ,hogy megvan a hiba és ezt ki is cseréltem, de a hiba nem szűnt meg. A fordulat az nem ugrik fel annyira csak olyan 800-900 köré miután nagyon leesik.


http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2194 Akkor itt az ideje, hogy közelebbi ismeretséget köss ezzel a rendszerrel, illetve a szívósor tömítéseivel. Olajszeparátor csövei, illetve szívósor tömítései mind okozhatnak ilyen jelenséget. Nem tudom, hogy azóta van-e jelen nagyobb olajfogyasztásod, de ez egyébként sem törvényszerű, csak egy lehetőség :wink: A szívósor tömítéseit bontás nélkül úgy lehet vizsgálni, hogy fújsz oda egy kis féktisztítót. :)

https://www.youtube.com/watch?v=1uHUyWtkRFI Ezt hallottad gondolom. Túráztatásnál előfordulhat, hogy cuppanó hangot is hallhatsz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: csikes77
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.11.07. 20:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.11.07. 18:36
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Segígtséget szeretnék kérni 530d-m van 99 es.Olyan baja van sebességtől független ha elgyúrom neki,ha lepadlózom hirtelen felmegy a fordulat sebességis és elkezd remegni eleje kihagy 1 henger és fehér színű fust dob es nem gyorsul.Megállok varok és helyre jön magától.porlasztón gondolkoztam hogy lehet az a baj, de inkább megkérdezem töletek, hátha valakinek volt ilyen problémalya.Előre is köszönöm a segítséget


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.11.07. 21:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
attilahursan írta:
Sziasztok!
Segígtséget szeretnék kérni 530d-m van 99 es.Olyan baja van sebességtől független ha elgyúrom neki,ha lepadlózom hirtelen felmegy a fordulat sebességis és elkezd remegni eleje kihagy 1 henger és fehér színű fust dob es nem gyorsul.Megállok varok és helyre jön magától.porlasztón gondolkoztam hogy lehet az a baj, de inkább megkérdezem töletek, hátha valakinek volt ilyen problémalya.Előre is köszönöm a segítséget

Jól gondoltad! Volt már ilyen, csak az injektorcsere segített.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.11.07. 21:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.11.07. 18:36
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi ettől féltem :) és öszeset cserélni kell?? Vagy 1.et ami rossz?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.11.07. 22:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
attilahursan írta:
Köszi ettől féltem :) és öszeset cserélni kell?? Vagy 1.et ami rossz?

Összeset méretni, rosszat cserélni.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.11.07. 23:54 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
csikes77 írta:
csikes77 írta:
NagyMatyas írta:
csikes77 írta:
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni, alapjáraton néha nagyon visszaesik a fordulat, majd egy pillanat alatt visszaáll a normális értékre. De mindig csak hidegen csinálja. Diagnosztikával semmi hiba. :D Melegen szépen egyenletesen jár a motor.


A néha az, azt jelenti, hogy amíg durván a hideg és az üzemi hőmérséklet között fél úton áll a mutató, akkor rugdosást tapasztalsz? Leesik az alapjárat, majd felugrik 1300-1500 tájára? Ha igen, akkor szinte biztos, hogy falsch levegőt szív valahonnan a motor. Ennek leggyakoribb esete az elfáradt olajszeparátor és segédberendezései. Nézd meg legyél szíves, hogy ha leveszed alapjáraton járó motornál az olajbetöltő sapkát, akkor változik-e az alapjárat!


Rendben és köszönöm a gyors választ. Indulok is ki a garázshoz, mert most nagyon kíváncsi lettem. :) Igen egyébként valahogy így van ahogy írtad. Épp, hogy meg nem áll a motor majd hirtelen visszaáll,mondjuk azt így nem figyeltem meg milyen értékre, de ez a tünet. Pár másodperc szép egyenletes járás után újra ugyanez. Köszönöm még egyszer most megyek és meg kukkantom. :franko:


Sziasztok. Megnéztem amit mondtál, csak közben 1 hétig nem működött a netem és nem tudtam írni. :) Levettem az olajbetöltő sapkát, de az alapjárat ekkor nem változott, csak egy sípoló hang volt hallható.Amit észrevettem még, az a légtömegmérő utáni gumicső repedt volt,s tök örültem is ,hogy megvan a hiba és ezt ki is cseréltem, de a hiba nem szűnt meg. A fordulat az nem ugrik fel annyira csak olyan 800-900 köré miután nagyon leesik.


http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2194 Akkor itt az ideje, hogy közelebbi ismeretséget köss ezzel a rendszerrel, illetve a szívósor tömítéseivel. Olajszeparátor csövei, illetve szívósor tömítései mind okozhatnak ilyen jelenséget. Nem tudom, hogy azóta van-e jelen nagyobb olajfogyasztásod, de ez egyébként sem törvényszerű, csak egy lehetőség :wink: A szívósor tömítéseit bontás nélkül úgy lehet vizsgálni, hogy fújsz oda egy kis féktisztítót. :)

https://www.youtube.com/watch?v=1uHUyWtkRFI Ezt hallottad gondolom. Túráztatásnál előfordulhat, hogy cuppanó hangot is hallhatsz.


Nincs nagy olajfogyás csak minimális, de a blokk bal oldala a szívócső alatt olajos, amit eddig látok. Azért érthetetlen, hogy 200.000 kilométernél olajos itt ott , ja meg a szervóból is folyik az olaj valahonnan, ja és a difiből. :taps: :) Már volt 3 E39em de egyiknek sem volt száraz a motortere :D Pedig egyik sem volt tele kilométerrel. Na de mindegy is. :) Köszi a segítséget. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.11.07. 23:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
csikes77 írta:
de a blokk bal oldala a szívócső alatt olajos, amit eddig látok.

Egy kb. 2000ft-os tömítést kicserélsz az olajszűrőház alatt és eltűnik!

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: csikes77
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 15:03 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
csikes77 írta:
de a blokk bal oldala a szívócső alatt olajos, amit eddig látok.

Egy kb. 2000ft-os tömítést kicserélsz az olajszűrőház alatt és eltűnik!

Köszi Gallaca. Mindegy az a kétezer már nem oszt,szoroz valóban, hanem azt az olajszeparátot is cserélni kell :D Ott sem a pénz annyira, hanem a munka,hogy elég jól meg kell bontani mindent amihez kevés időm van. :) 200.000 km azt jön elő ez meg az.:) Tegnap a motor chekk is bevillant sárgán, ma pedig minden beavatkozás nélkül megszűnt. :D De ugyanez elmondható az újabb autóknál is. Hol ez világít a műszerfalon hol az. :D Megnéztem diagnosztikán ezt a motorchekket nincs hiba tárolva így azt sem tudom mi lehetett. De jó. :D Azt holnap indulnék haza. 800km. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 17:26 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.02. 21:51
Hozzászólások: 203
Tartózkodási hely: Graz
Adott köszi: 22 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
További bizonytalan költségnövekedéseket megelőzve, tekintve, hogy a kompressziólapon láttam cca. 370e km-t, úgy kib...nám a motortérből azt a motort, hogy csak úgy nyekkenne. Lógatnék bele egy kevés km-est, aztán nyomnám a végtelenbe és tovább. 80e körül van már jó állapotú blokk, megcsináltatnám az injektorokat, kicserélném a nagynyomású szabályzót, vákuumcsöveket, nyomásátalakítókat, ráaggatnám a motorra a sallangjaimat aztán go. Neked is ezt ajánlom, Nejem kocsijával is ezt tettem, abban is 370 körül volt. Nem érdemes/éri meg szenvedni vele!

Köszönöm, ez így még egész jól is hangzik, de abban én elég bizonytalan vagyok, hogy manapság még létezik eladó megkímélt és keveset futott 30d motor, ráadásul 80e-ért. :(

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 18:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bzsoltie írta:
Gallaca írta:
További bizonytalan költségnövekedéseket megelőzve, tekintve, hogy a kompressziólapon láttam cca. 370e km-t, úgy kib...nám a motortérből azt a motort, hogy csak úgy nyekkenne. Lógatnék bele egy kevés km-est, aztán nyomnám a végtelenbe és tovább. 80e körül van már jó állapotú blokk, megcsináltatnám az injektorokat, kicserélném a nagynyomású szabályzót, vákuumcsöveket, nyomásátalakítókat, ráaggatnám a motorra a sallangjaimat aztán go. Neked is ezt ajánlom, Nejem kocsijával is ezt tettem, abban is 370 körül volt. Nem érdemes/éri meg szenvedni vele!

Köszönöm, ez így még egész jól is hangzik, de abban én elég bizonytalan vagyok, hogy manapság még létezik eladó megkímélt és keveset futott 30d motor, ráadásul 80e-ért. :(

Angol kocsikból többnyire ilyenek jönnek ki. Osztrák, Németet nem jellemezném...

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 18:18 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.25. 11:53
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Tök
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Angoloktól miért jönnek jobbak?

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

_________________
A fiúknak fütyijük van, a lányoknak meg puncijuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 20:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
waresz írta:
Angoloktól miért jönnek jobbak?

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

Biztos nem 16k merfoldes szerviz intervallum miatt :)

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 22:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
waresz írta:
Angoloktól miért jönnek jobbak?

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

Valamiért kevesebbet futnak ott a kocsik, biztos nem az ország másik felébe járnak dolgozni. Talán az éghajlat okozza, de nem igazán rohadnak a német-osztrákkal ellentétben. Kijönnek a csavarok stb. Cserébe fapadosak többnyire. Ami eddig szar volt, annak mind Hasszán volt a tulaja.
Asszony kocsijába onnan behozott 130e km-es vezetett szervizkönyves motort tettem. Onnan volt a 70e mérföldes 4.4 is, olyan volt mint egy óra.
Most keresgélek másik hatost magamnak, mobile.de-n jóval 200e km felett vannak, angoloknál kevés van afelett. Ez jól mutatja a különbséget. Valószínűleg megint onnan hozok, még akkor is, ha a generali halálra szopat most miatta. Nem hiszik el, hogy 176e van az autómban. A szervizkönyv 2013-ban kezdődik 92e mérfölddel, nem veszik figyelembe, ők 220e átlagos futással számolnak. Ez nekem mínusz 191e ft-ot jelent. Arról nem is beszélve, hogy 30% levonás jár szerintük a jobbkormányért. Ez minusz 1.3m ft.
Az igazamért most valahogyan meg kellene szereznem az angol MOT történetet, abban rögzítve vannak a mérföldek.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 2 NagyMatyas, waresz
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.11.09. 11:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
waresz írta:
Angoloktól miért jönnek jobbak?

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

Valamiért kevesebbet futnak ott a kocsik, biztos nem az ország másik felébe járnak dolgozni. Talán az éghajlat okozza, de nem igazán rohadnak a német-osztrákkal ellentétben. Kijönnek a csavarok stb. Cserébe fapadosak többnyire. Ami eddig szar volt, annak mind Hasszán volt a tulaja.
Asszony kocsijába onnan behozott 130e km-es vezetett szervizkönyves motort tettem. Onnan volt a 70e mérföldes 4.4 is, olyan volt mint egy óra.
Most keresgélek másik hatost magamnak, mobile.de-n jóval 200e km felett vannak, angoloknál kevés van afelett. Ez jól mutatja a különbséget. Valószínűleg megint onnan hozok, még akkor is, ha a generali halálra szopat most miatta. Nem hiszik el, hogy 176e van az autómban. A szervizkönyv 2013-ban kezdődik 92e mérfölddel, nem veszik figyelembe, ők 220e átlagos futással számolnak. Ez nekem mínusz 191e ft-ot jelent. Arról nem is beszélve, hogy 30% levonás jár szerintük a jobbkormányért. Ez minusz 1.3m ft.
Az igazamért most valahogyan meg kellene szereznem az angol MOT történetet, abban rögzítve vannak a mérföldek.


Esetleg itt? https://www.gov.uk/check-mot-history

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.11.09. 20:50 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,
egy kis segítségre lenne szükségem.
Pénteken elhoztam az autót műszakiról. Mikor kiálltam a telephelyről, már akkor feltűnt, hogy tovább kellett indítózni, mint azelőtt. Régebben pöccre indult hidegen, most vagy 2-3 mp-ig kellett tekerni, de beindult.
Meleg motornál ez az idő most még hosszabb. Gondoltam, ma kicsit meghúzom a fülét. Ez nem tetszett neki, és bedobta magát vész üzemmódba FUEL INJECT.SYSTEM üzenet mellett.
A kiolvasott hibák:

Kép Kép Kép

mihez nyúljak magamon kívül? :lol: :lol: :facepalm:
alapjáraton 4.02 bar az üzemanyag nyomás, és amikor bejött a hiba, akkor is 3.82 bar volt, úgyhogy az ülés alattit szerintem ki lehet húzni a hibalistáról, de javítsatok ki ha tévedek. Amit most rögtön megrendeltem, az az üzemanyag szűrő.
Várom a további tippeket :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.11.09. 21:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
atesz155 írta:
Sziasztok,
egy kis segítségre lenne szükségem.
Pénteken elhoztam az autót műszakiról. Mikor kiálltam a telephelyről, már akkor feltűnt, hogy tovább kellett indítózni, mint azelőtt. Régebben pöccre indult hidegen, most vagy 2-3 mp-ig kellett tekerni, de beindult.
Meleg motornál ez az idő most még hosszabb. Gondoltam, ma kicsit meghúzom a fülét. Ez nem tetszett neki, és bedobta magát vész üzemmódba FUEL INJECT.SYSTEM üzenet mellett.
A kiolvasott hibák:

Kép Kép Kép

mihez nyúljak magamon kívül? :lol: :lol: :facepalm:
alapjáraton 4.02 bar az üzemanyag nyomás, és amikor bejött a hiba, akkor is 3.82 bar volt, úgyhogy az ülés alattit szerintem ki lehet húzni a hibalistáról, de javítsatok ki ha tévedek. Amit most rögtön megrendeltem, az az üzemanyag szűrő.
Várom a további tippeket :wink:

Szerintem nagynyomású szelep, esetleg porlasztó résolaj. Élő adaton a railnyomás mennyit ingadozik? Nem hullámzik az alapjárat, illetve meg-megcsuklik?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.11.09. 21:12 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
atesz155 írta:
Sziasztok,
egy kis segítségre lenne szükségem.
Pénteken elhoztam az autót műszakiról. Mikor kiálltam a telephelyről, már akkor feltűnt, hogy tovább kellett indítózni, mint azelőtt. Régebben pöccre indult hidegen, most vagy 2-3 mp-ig kellett tekerni, de beindult.
Meleg motornál ez az idő most még hosszabb. Gondoltam, ma kicsit meghúzom a fülét. Ez nem tetszett neki, és bedobta magát vész üzemmódba FUEL INJECT.SYSTEM üzenet mellett.
A kiolvasott hibák:


mihez nyúljak magamon kívül? :lol: :lol: :facepalm:
alapjáraton 4.02 bar az üzemanyag nyomás, és amikor bejött a hiba, akkor is 3.82 bar volt, úgyhogy az ülés alattit szerintem ki lehet húzni a hibalistáról, de javítsatok ki ha tévedek. Amit most rögtön megrendeltem, az az üzemanyag szűrő.
Várom a további tippeket :wink:

Szerintem nagynyomású szelep, esetleg porlasztó résolaj. Élő adaton a railnyomás mennyit ingadozik? Nem hullámzik az alapjárat, illetve meg-megcsuklik?


Az alapjáratom egyáltalán nem hullámzik, a "rate Main-injection" érték ugrál 4-12 érték között. A rail nyomást nem néztem, de a railcső végén a szenzor kábeleit jól megb*sztattam, nem változott semmi.
De lemegyek megnézni. Van még érték, amit érdemes megfigyelnem?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.11.09. 21:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
atesz155 írta:
Gallaca írta:
atesz155 írta:
Sziasztok,
egy kis segítségre lenne szükségem.
Pénteken elhoztam az autót műszakiról. Mikor kiálltam a telephelyről, már akkor feltűnt, hogy tovább kellett indítózni, mint azelőtt. Régebben pöccre indult hidegen, most vagy 2-3 mp-ig kellett tekerni, de beindult.
Meleg motornál ez az idő most még hosszabb. Gondoltam, ma kicsit meghúzom a fülét. Ez nem tetszett neki, és bedobta magát vész üzemmódba FUEL INJECT.SYSTEM üzenet mellett.
A kiolvasott hibák:


mihez nyúljak magamon kívül? :lol: :lol: :facepalm:
alapjáraton 4.02 bar az üzemanyag nyomás, és amikor bejött a hiba, akkor is 3.82 bar volt, úgyhogy az ülés alattit szerintem ki lehet húzni a hibalistáról, de javítsatok ki ha tévedek. Amit most rögtön megrendeltem, az az üzemanyag szűrő.
Várom a további tippeket :wink:

Szerintem nagynyomású szelep, esetleg porlasztó résolaj. Élő adaton a railnyomás mennyit ingadozik? Nem hullámzik az alapjárat, illetve meg-megcsuklik?


Az alapjáratom egyáltalán nem hullámzik, a "rate Main-injection" érték ugrál 4-12 érték között. A rail nyomást nem néztem, de a railcső végén a szenzor kábeleit jól megb*sztattam, nem változott semmi.
De lemegyek megnézni. Van még érték, amit érdemes megfigyelnem?

Tudomásom szerint nincs. Túl nagy szabályozási eltérést ír, ezért gondolok a szabályzószelepre.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: atesz155
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MÅ°KÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.11.09. 21:56 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
atesz155 írta:
Gallaca írta:
atesz155 írta:
Sziasztok,
egy kis segítségre lenne szükségem.
Pénteken elhoztam az autót műszakiról. Mikor kiálltam a telephelyről, már akkor feltűnt, hogy tovább kellett indítózni, mint azelőtt. Régebben pöccre indult hidegen, most vagy 2-3 mp-ig kellett tekerni, de beindult.
Meleg motornál ez az idő most még hosszabb. Gondoltam, ma kicsit meghúzom a fülét. Ez nem tetszett neki, és bedobta magát vész üzemmódba FUEL INJECT.SYSTEM üzenet mellett.
A kiolvasott hibák:


mihez nyúljak magamon kívül? :lol: :lol: :facepalm:
alapjáraton 4.02 bar az üzemanyag nyomás, és amikor bejött a hiba, akkor is 3.82 bar volt, úgyhogy az ülés alattit szerintem ki lehet húzni a hibalistáról, de javítsatok ki ha tévedek. Amit most rögtön megrendeltem, az az üzemanyag szűrő.
Várom a további tippeket :wink:

Szerintem nagynyomású szelep, esetleg porlasztó résolaj. Élő adaton a railnyomás mennyit ingadozik? Nem hullámzik az alapjárat, illetve meg-megcsuklik?


Az alapjáratom egyáltalán nem hullámzik, a "rate Main-injection" érték ugrál 4-12 érték között. A rail nyomást nem néztem, de a railcső végén a szenzor kábeleit jól megb*sztattam, nem változott semmi.
De lemegyek megnézni. Van még érték, amit érdemes megfigyelnem?

Tudomásom szerint nincs. Túl nagy szabályozási eltérést ír, ezért gondolok a szabályzószelepre.


Az alapjáratom fix 750, a rail nyomás pedig 327-338-358 között váltakozik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 129  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 41 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator