2015.03.22. 22:01
Imco írta:TomFox írta:Sziasztok,
ma nem tudtam felnyitni a motorház-tetőt.
A biztonsági kar kijön a jobb veséből, de utána hiáha húzom felfelé (másik kézzel a tetőt), érhezhetően fogja a bal vesénél valami.
Próbáltam rákeresni de ilyen problémát nem találtam (vagy csak bénázom).
Mi lehet a megoldás ?
Kösz előre is !
Ez bovden szakadásnak tűnik. Viszont nem értem hogy miért nyitja a jobb felét.
A baloldalit ki lehet nyitni kívülről. A veséd bánja /99 %/rossz esetben.
Nőgyógyász kéz és kitartás szükséges hozzá.
Nézz meg egy másikat is és/vagy beszélgess egy kasznissal.
2015.03.22. 22:09
2015.03.22. 22:56
TomFox írta:Imco írta:TomFox írta:Sziasztok,
ma nem tudtam felnyitni a motorház-tetőt.
A biztonsági kar kijön a jobb veséből, de utána hiáha húzom felfelé (másik kézzel a tetőt), érhezhetően fogja a bal vesénél valami.
Próbáltam rákeresni de ilyen problémát nem találtam (vagy csak bénázom).
Mi lehet a megoldás ?
Kösz előre is !
Ez bovden szakadásnak tűnik. Viszont nem értem hogy miért nyitja a jobb felét.
A baloldalit ki lehet nyitni kívülről. A veséd bánja /99 %/rossz esetben.
Nőgyógyász kéz és kitartás szükséges hozzá.
Nézz meg egy másikat is és/vagy beszélgess egy kasznissal.
O.K., köszi.
Kb. két hét múlva úgyis megyek olajcserére és éves átvizsgálásra Siófokra, addig kibírom hogy nem nyitom fel, egy hete csekkoltam mindent.
Egy BMW szervizben csak tudják rá a megoldást.
2015.03.23. 16:57
Gavrose írta:TomFox írta:Imco írta:TomFox írta:Sziasztok,
ma nem tudtam felnyitni a motorház-tetőt.
A biztonsági kar kijön a jobb veséből, de utána hiáha húzom felfelé (másik kézzel a tetőt), érhezhetően fogja a bal vesénél valami.
Próbáltam rákeresni de ilyen problémát nem találtam (vagy csak bénázom).
Mi lehet a megoldás ?
Kösz előre is !
Ez bovden szakadásnak tűnik. Viszont nem értem hogy miért nyitja a jobb felét.
A baloldalit ki lehet nyitni kívülről. A veséd bánja /99 %/rossz esetben.
Nőgyógyász kéz és kitartás szükséges hozzá.
Nézz meg egy másikat is és/vagy beszélgess egy kasznissal.
O.K., köszi.
Kb. két hét múlva úgyis megyek olajcserére és éves átvizsgálásra Siófokra, addig kibírom hogy nem nyitom fel, egy hete csekkoltam mindent.
Egy BMW szervizben csak tudják rá a megoldást.
Ha bowden nyitja az egyik oldalt, akkor valószínűleg csak be van ragadva a másik oldalt. Próbáld úgy felnyitni, hogy felfelé húzod a jobb felét, húzva tartod a kallantyút. Közben a másik felénél leütöd és azzal a mozdulattal felrántod a motorháztetőt.
Amikor felnyílt utána érdemes a baloldali zárat kitisztítani féktisztítóval. Zsírozni nem ajánlott, mert beleragad a por.
2015.03.27. 05:38
2015.03.27. 12:34
2015.03.27. 13:43
babigabi írta:Mondjuk ő még az a régi vágású szerelő akinek fázisceruza volt a jele az óvodába nem a laptop.
Szerintetek mi szállhat el ilyen fordított polaritásos akciónál, gondolom sokminden.
Az ötleteket előre is köszönöm !
2015.03.27. 13:53
Imco írta:babigabi írta:Mondjuk ő még az a régi vágású szerelő akinek fázisceruza volt a jele az óvodába nem a laptop.
Szerintetek mi szállhat el ilyen fordított polaritásos akciónál, gondolom sokminden.
Az ötleteket előre is köszönöm !
Update a szerelőből laptoposra.
Sajnos nem tudom az E34-be mi van mi nincs a 39-hez képest, de sok minden meghallhatott.
Sajnos, nem hiszem hogy 1-2 biztosíték cserével megúszod.
2015.03.27. 14:00
babigabi írta:Imco írta:babigabi írta:Mondjuk ő még az a régi vágású szerelő akinek fázisceruza volt a jele az óvodába nem a laptop.
Szerintetek mi szállhat el ilyen fordított polaritásos akciónál, gondolom sokminden.
Az ötleteket előre is köszönöm !
Update a szerelőből laptoposra.
Sajnos nem tudom az E34-be mi van mi nincs a 39-hez képest, de sok minden meghallhatott.
Sajnos, nem hiszem hogy 1-2 biztosíték cserével megúszod.
Azt sejtem, hogy 1-2 dolog odalett, de az bosszant hogy fingom nincs hogy hol keressem a problémát.
Mert ha tudnám hogy ez + ez elpusztult, akkor veszek bele másikat és holnapra kész.
De lövésem sincs hogy merre keresgéljek már.
Ha rátesszük laptopra, dobhat ilyen esetbe hibakódot, hogy mi szállt el benne ??
Vagy ilyen egyszerűen azért nem úszom meg ???
Mert annak örülnék a legjobban ha megmondaná hogy mi baja van.
2015.03.27. 14:01
babigabi írta:Mert annak örülnék a legjobban ha megmondaná hogy mi baja van.
2015.03.27. 14:07
Jerry írta:babigabi írta:Mert annak örülnék a legjobban ha megmondaná hogy mi baja van.
Ennyire még az új autók sem intelligensek.
Szerintem nem árt, ha beszerzel egy lámpamodult és egy ground modult hozzá.
A lámpamodult fel kell programozni. Különben nem fog jól működni. A másikat sem árt személyre szabni.
2015.03.27. 14:10
babigabi írta:Jerry írta:babigabi írta:Mert annak örülnék a legjobban ha megmondaná hogy mi baja van.
Ennyire még az új autók sem intelligensek.
Szerintem nem árt, ha beszerzel egy lámpamodult és egy ground modult hozzá.
A lámpamodult fel kell programozni. Különben nem fog jól működni. A másikat sem árt személyre szabni.
Hoztam próbára egy másik lámpamodult, mondjuk nem az volt a száma, de nem változott avval se semmi, ugyanazt a hibajelenségeket
produkálta. Lehet azért mert nem volt ráprogramozva ??
Vagy annak is dobtak egy fordított polaritást !! (de nem hiszem)
2015.03.27. 14:15
Gallaca írta:babigabi írta:Jerry írta:babigabi írta:Mert annak örülnék a legjobban ha megmondaná hogy mi baja van.
Ennyire még az új autók sem intelligensek.
Szerintem nem árt, ha beszerzel egy lámpamodult és egy ground modult hozzá.
A lámpamodult fel kell programozni. Különben nem fog jól működni. A másikat sem árt személyre szabni.
Hoztam próbára egy másik lámpamodult, mondjuk nem az volt a száma, de nem változott avval se semmi, ugyanazt a hibajelenségeket
produkálta. Lehet azért mert nem volt ráprogramozva ??
Vagy annak is dobtak egy fordított polaritást !! (de nem hiszem)
A GM modult cseréld ki, mert a tünetek alapján az megmakkanhatott. Gyújtáskapcsoló is megpörkölődhetett.
2015.03.27. 15:37
babigabi írta:
Azt hol találom ? Mármint a GM modult .
2015.03.27. 18:42
odus írta:babigabi írta:
Azt hol találom ? Mármint a GM modult .
A kesztyűtartó alatt, mögött. Cseréld ki a GM modult, és programozzátok fel az LCM-mel együtt.
2015.03.27. 22:12
2015.04.13. 09:39
2015.04.13. 22:07
2015.04.13. 22:57
kutisz írta:Sziasztok! A mai napon útkereszteződésben kanyarodva leállt a motor, elment a szervó, alig bírtam az út szélén megállni. Újraindítva a motort, minden tökéletesen működött. Találkozott valaki már ilyen hibával? (BMW E39 520i, 1998) Előre is köszönöm a segítséget!
2015.04.14. 05:29