2018.12.28. 17:30
morv írta:Ha automata, akkor a fustnel az EGR hutore gondolok.Smekon írta:Sziasztok!
Egy E39 525D (2000.05 havi) autóról lenne szó. Több hibajelenség jelen van de a szerelőm nem tudja meg mondani, hogy mi okozhatja.
Most így a hidegebb idők eljöttével az autó sűrű fehér füstöt ereget de nem kis mennyiségben és ezt mind addig csinálja míg a hőfokjelző be nem áll középre, sőt ha az autó több ideig áll egy helyben és jár alapjáraton, akkor ismét elkezd jönni a fehér füst. Ehhez még annyit hozzá tennék, hogy a hűtőfolyadék valahová eltűnik és nem folyik, mert minden O-gyűrű tömítés ki lett cserélve...
Remélem tudtok segíteni, mert nagyon idegesítő a fenti két probléma ! Segítségeteket előre is köszönöm !
2018.12.28. 23:18
2018.12.29. 00:32
sohiviktor írta:Sziasztok!
a problémám az,hogy a generátor tartó konzol foly törik a( banán alaku) 530d minden ki van cserélve és mégis.Akinek ötlete van ne tartsa magába
köszönöm
2018.12.29. 01:16
Gallaca írta:sohiviktor írta:Sziasztok!
a problémám az,hogy a generátor tartó konzol foly törik a( banán alaku) 530d minden ki van cserélve és mégis.Akinek ötlete van ne tartsa magába
köszönöm
Rendesen tedd fel a szíjat! Nem jól vezeted.
2018.12.29. 01:17
sohiviktor írta:Gallaca írta:sohiviktor írta:Sziasztok!
a problémám az,hogy a generátor tartó konzol foly törik a( banán alaku) 530d minden ki van cserélve és mégis.Akinek ötlete van ne tartsa magába
köszönöm
Rendesen tedd fel a szíjat! Nem jól vezeted.
köszi szerelő rakja fel hogy kellene felrakni
2018.12.29. 02:18
sohiviktor írta:sohiviktor írta:Gallaca írta:sohiviktor írta:Sziasztok!
a problémám az,hogy a generátor tartó konzol foly törik a( banán alaku) 530d minden ki van cserélve és mégis.Akinek ötlete van ne tartsa magába
köszönöm
Rendesen tedd fel a szíjat! Nem jól vezeted.
köszi szerelő rakja fel hogy kellene felrakni
mi a helyes menete?
2018.12.30. 16:46
Bandi1978 írta:morv írta:Ha automata, akkor a fustnel az EGR hutore gondolok.Smekon írta:Sziasztok!
Egy E39 525D (2000.05 havi) autóról lenne szó. Több hibajelenség jelen van de a szerelőm nem tudja meg mondani, hogy mi okozhatja.
Most így a hidegebb idők eljöttével az autó sűrű fehér füstöt ereget de nem kis mennyiségben és ezt mind addig csinálja míg a hőfokjelző be nem áll középre, sőt ha az autó több ideig áll egy helyben és jár alapjáraton, akkor ismét elkezd jönni a fehér füst. Ehhez még annyit hozzá tennék, hogy a hűtőfolyadék valahová eltűnik és nem folyik, mert minden O-gyűrű tömítés ki lett cserélve...
Remélem tudtok segíteni, mert nagyon idegesítő a fenti két probléma ! Segítségeteket előre is köszönöm !
Tehát a hengerfejtömítés is ki lett cserélve?
Mert simán ki merném mondani azt is, bármennyire is kellemetlen a szerelési díja, hacsak nem magad csinálod.
2018.12.30. 16:57
Smekon írta:Ha a hengerfej tömítésnek van valami baja, akkor nem lenne még más hibajelenség is (például alapjárati probléma)? Illetve miért van gázolaj szaga a füstnek ?
2018.12.30. 20:51
Smekon írta:Bandi1978 írta:morv írta:Ha automata, akkor a fustnel az EGR hutore gondolok.Smekon írta:Sziasztok!
Egy E39 525D (2000.05 havi) autóról lenne szó. Több hibajelenség jelen van de a szerelőm nem tudja meg mondani, hogy mi okozhatja.
Most így a hidegebb idők eljöttével az autó sűrű fehér füstöt ereget de nem kis mennyiségben és ezt mind addig csinálja míg a hőfokjelző be nem áll középre, sőt ha az autó több ideig áll egy helyben és jár alapjáraton, akkor ismét elkezd jönni a fehér füst. Ehhez még annyit hozzá tennék, hogy a hűtőfolyadék valahová eltűnik és nem folyik, mert minden O-gyűrű tömítés ki lett cserélve...
Remélem tudtok segíteni, mert nagyon idegesítő a fenti két probléma ! Segítségeteket előre is köszönöm !
Tehát a hengerfejtömítés is ki lett cserélve?
Mert simán ki merném mondani azt is, bármennyire is kellemetlen a szerelési díja, hacsak nem magad csinálod.
Na Realoem-ben és a valóságban is leellenőriztem, nincs benne EGR hűtő, így az kizárva.
Ha a hengerfej tömítésnek van valami baja, akkor nem lenne még más hibajelenség is(például alapjárati probléma) ? Illetve miért van gázolaj szaga a füstnek ?
2018.12.30. 22:57
Gallaca írta:Smekon írta:Bandi1978 írta:morv írta:Ha automata, akkor a fustnel az EGR hutore gondolok.Smekon írta:Sziasztok!
Egy E39 525D (2000.05 havi) autóról lenne szó. Több hibajelenség jelen van de a szerelőm nem tudja meg mondani, hogy mi okozhatja.
Most így a hidegebb idők eljöttével az autó sűrű fehér füstöt ereget de nem kis mennyiségben és ezt mind addig csinálja míg a hőfokjelző be nem áll középre, sőt ha az autó több ideig áll egy helyben és jár alapjáraton, akkor ismét elkezd jönni a fehér füst. Ehhez még annyit hozzá tennék, hogy a hűtőfolyadék valahová eltűnik és nem folyik, mert minden O-gyűrű tömítés ki lett cserélve...
Remélem tudtok segíteni, mert nagyon idegesítő a fenti két probléma ! Segítségeteket előre is köszönöm !
Tehát a hengerfejtömítés is ki lett cserélve?
Mert simán ki merném mondani azt is, bármennyire is kellemetlen a szerelési díja, hacsak nem magad csinálod.
Na Realoem-ben és a valóságban is leellenőriztem, nincs benne EGR hűtő, így az kizárva.
Ha a hengerfej tömítésnek van valami baja, akkor nem lenne még más hibajelenség is(például alapjárati probléma) ? Illetve miért van gázolaj szaga a füstnek ?
Nem láttam még olyat, aki látott már hengerfejes M57 motort. Viszont ez egyértelmű injektorprobléma 10e km ide vagy oda.
2018.12.30. 23:26
Smekon írta:minden O-gyűrű tömítés ki lett cserélve...
2018.12.31. 02:25
Smekon írta:Gallaca írta:Smekon írta:Bandi1978 írta:Ha automata, akkor a fustnel az EGR hutore gondolok.morv írta:[quote="Smekon"]Sziasztok!
Egy E39 525D (2000.05 havi) autóról lenne szó. Több hibajelenség jelen van de a szerelőm nem tudja meg mondani, hogy mi okozhatja.
Most így a hidegebb idők eljöttével az autó sűrű fehér füstöt ereget de nem kis mennyiségben és ezt mind addig csinálja míg a hőfokjelző be nem áll középre, sőt ha az autó több ideig áll egy helyben és jár alapjáraton, akkor ismét elkezd jönni a fehér füst. Ehhez még annyit hozzá tennék, hogy a hűtőfolyadék valahová eltűnik és nem folyik, mert minden O-gyűrű tömítés ki lett cserélve...
Remélem tudtok segíteni, mert nagyon idegesítő a fenti két probléma ! Segítségeteket előre is köszönöm !
Tehát a hengerfejtömítés is ki lett cserélve?
Mert simán ki merném mondani azt is, bármennyire is kellemetlen a szerelési díja, hacsak nem magad csinálod.
Na Realoem-ben és a valóságban is leellenőriztem, nincs benne EGR hűtő, így az kizárva.
Ha a hengerfej tömítésnek van valami baja, akkor nem lenne még más hibajelenség is(például alapjárati probléma) ? Illetve miért van gázolaj szaga a füstnek ?
Nem láttam még olyat, aki látott már hengerfejes M57 motort. Viszont ez egyértelmű injektorprobléma 10e km ide vagy oda.
2018.12.31. 13:18
Bandi1978 írta:morv írta:Ha automata, akkor a fustnel az EGR hutore gondolok.Smekon írta:Sziasztok!
Egy E39 525D (2000.05 havi) autóról lenne szó. Több hibajelenség jelen van de a szerelőm nem tudja meg mondani, hogy mi okozhatja.
Most így a hidegebb idők eljöttével az autó sűrű fehér füstöt ereget de nem kis mennyiségben és ezt mind addig csinálja míg a hőfokjelző be nem áll középre, sőt ha az autó több ideig áll egy helyben és jár alapjáraton, akkor ismét elkezd jönni a fehér füst. Ehhez még annyit hozzá tennék, hogy a hűtőfolyadék valahová eltűnik és nem folyik, mert minden O-gyűrű tömítés ki lett cserélve...
Remélem tudtok segíteni, mert nagyon idegesítő a fenti két probléma ! Segítségeteket előre is köszönöm !
Tehát a hengerfejtömítés is ki lett cserélve?
Mert simán ki merném mondani azt is, bármennyire is kellemetlen a szerelési díja, hacsak nem magad csinálod.
2018.12.31. 13:24
Hidegben ez majdnem normális, 30d tud nagyobbat is:DSmekon írta:Bandi1978 írta:morv írta:Ha automata, akkor a fustnel az EGR hutore gondolok.Smekon írta:Sziasztok!
Egy E39 525D (2000.05 havi) autóról lenne szó. Több hibajelenség jelen van de a szerelőm nem tudja meg mondani, hogy mi okozhatja.
Most így a hidegebb idők eljöttével az autó sűrű fehér füstöt ereget de nem kis mennyiségben és ezt mind addig csinálja míg a hőfokjelző be nem áll középre, sőt ha az autó több ideig áll egy helyben és jár alapjáraton, akkor ismét elkezd jönni a fehér füst. Ehhez még annyit hozzá tennék, hogy a hűtőfolyadék valahová eltűnik és nem folyik, mert minden O-gyűrű tömítés ki lett cserélve...
Remélem tudtok segíteni, mert nagyon idegesítő a fenti két probléma ! Segítségeteket előre is köszönöm !
Tehát a hengerfejtömítés is ki lett cserélve?
Mert simán ki merném mondani azt is, bármennyire is kellemetlen a szerelési díja, hacsak nem magad csinálod.
Na készítettem két videót, az elsőt akkor vettem fel mikor a motor még hideg volt: https://youtu.be/btEoMF39UGw
a másodikat pedig melegen:https://youtu.be/gHVF4zQ_k1s
Körül-belül ilyen 3 fok volt a külső hőmérséklet, - fokokban a füst intenzívebb.
2018.12.31. 15:26
Smekon írta:Na készítettem két videót...
2018.12.31. 15:27
Igen azt én is hallottam, talán csak a mikrofon.Bandi1978 írta:Smekon írta:Na készítettem két videót...
Lehet csak a mikrofon miatt van, de nekem nagyon traktorosnak tűnik a hangja az első videón
2018.12.31. 16:30
vtibi9512 írta:Igen azt én is hallottam, talán csak a mikrofon.Bandi1978 írta:Smekon írta:Na készítettem két videót...
Lehet csak a mikrofon miatt van, de nekem nagyon traktorosnak tűnik a hangja az első videón
Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről
2018.12.31. 16:31
2018.12.31. 18:07
Smekon írta:vtibi9512 írta:Igen azt én is hallottam, talán csak a mikrofon.Bandi1978 írta:Smekon írta:Na készítettem két videót...
Lehet csak a mikrofon miatt van, de nekem nagyon traktorosnak tűnik a hangja az első videón
Tapatalkkal küldve az én CLT-L29 eszközömről
Nem a mikrofon, hanem hidegen tényleg ilyen hangja bár sokszor menet közben is ilyen furcsa kerregő hangja van, ennek esetleg tudjátok az okát ?
Viszont a füst-re akkor azt lehet mondani, hogy ilyenkor hidegben normális ?
2019.01.13. 08:35