* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:59

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 129  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.08.29. 18:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.30. 19:18
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! 2001-es 530D automataváltós autóm a következőket csinálj: guruló állapotban a fordulatszámmérő 900 és 1100 as furdulat között ugrál, nagy teljesítménycsökkenés, padló gáznál nagyon lassan indul el majd mikor váltania kéne nyikorgó hangot ad majd csak akkor vált el következő fokozatba, ha visszaveszem a gázt. Alkalmanként padló gáznál nem gyorsul megáll az adott sebességen az autó, a fogyasztás pedig megáll 11 literen! Mi lehet a baja?!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.08.29. 23:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tormagergo írta:
Sziasztok! 2001-es 530D automataváltós autóm a következőket csinálj: guruló állapotban a fordulatszámmérő 900 és 1100 as furdulat között ugrál, nagy teljesítménycsökkenés, padló gáznál nagyon lassan indul el majd mikor váltania kéne nyikorgó hangot ad majd csak akkor vált el következő fokozatba, ha visszaveszem a gázt. Alkalmanként padló gáznál nem gyorsul megáll az adott sebességen az autó, a fogyasztás pedig megáll 11 literen! Mi lehet a baja?!


Nem akarok károgni, de nekem akkor csinált ilyet a vas, mielőtt meghalt az aut.váltó. Olvasd ki a hibát diaggal, utána okosabb leszel. Addig pedig olvasgasd az automata váltós topikot.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.08.30. 10:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.30. 19:18
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
Tormagergo írta:
Sziasztok! 2001-es 530D automataváltós autóm a következőket csinálj: guruló állapotban a fordulatszámmérő 900 és 1100 as furdulat között ugrál, nagy teljesítménycsökkenés, padló gáznál nagyon lassan indul el majd mikor váltania kéne nyikorgó hangot ad majd csak akkor vált el következő fokozatba, ha visszaveszem a gázt. Alkalmanként padló gáznál nem gyorsul megáll az adott sebességen az autó, a fogyasztás pedig megáll 11 literen! Mi lehet a baja?!


Nem akarok károgni, de nekem akkor csinált ilyet a vas, mielőtt meghalt az aut.váltó. Olvasd ki a hibát diaggal, utána okosabb leszel. Addig pedig olvasgasd az automata váltós topikot.



Köszi! Többen gyanakodnak erre, digit semmit sem dob ki ez a legnagyobb baj. Kicseréltetem a váltót csak valaki mondaná azt h akkor biztos megjavul....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.08.30. 10:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
Tormagergo írta:
Sziasztok! 2001-es 530D automataváltós autóm a következőket csinálj: guruló állapotban a fordulatszámmérő 900 és 1100 as furdulat között ugrál, nagy teljesítménycsökkenés, padló gáznál nagyon lassan indul el majd mikor váltania kéne nyikorgó hangot ad majd csak akkor vált el következő fokozatba, ha visszaveszem a gázt. Alkalmanként padló gáznál nem gyorsul megáll az adott sebességen az autó, a fogyasztás pedig megáll 11 literen! Mi lehet a baja?!


Nem akarok károgni, de nekem akkor csinált ilyet a vas, mielőtt meghalt az aut.váltó. Olvasd ki a hibát diaggal, utána okosabb leszel. Addig pedig olvasgasd az automata váltós topikot.


Váltóhibát sajnos nem igen lehet diagolni, főleg nem ilyen neműt. Egy hozzá értő váltósnak kell megmutatni :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.08.30. 11:54 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Tormagergo írta:
Sziasztok! 2001-es 530D automataváltós autóm a következőket csinálj: guruló állapotban a fordulatszámmérő 900 és 1100 as furdulat között ugrál, nagy teljesítménycsökkenés, padló gáznál nagyon lassan indul el majd mikor váltania kéne nyikorgó hangot ad majd csak akkor vált el következő fokozatba, ha visszaveszem a gázt. Alkalmanként padló gáznál nem gyorsul megáll az adott sebességen az autó, a fogyasztás pedig megáll 11 literen! Mi lehet a baja?!


Lehet, hogy régimódi vagyok, de olyan alapvető dolgot sem kellene elfelejteni megvizsgálni, mint hogy pl. van-e benne elég olaj.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.08.30. 14:50 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.15. 19:28
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Az lenne a problémám egy 530d 184 lóerős 1999.09.havi évjáratú autóval hogy egyszer beindul egyszer nem de inkább nem mint igen és az is általában hidegen de nagyon ritkán beindul melegen is. Hiba az inditás sotán kicsi az űzemanyag nyomás volt benne de volt már cserélve benne tankban lévő és ülés alatti szivattyú is. Az alacsony nyomásom 3.7bar de teljes terhelés alatt is nem megy 3bar alá. Valós adattal mérve alapjáraton olyan 360bar a magasnyomású és megy is rendesen az autó! Mérettem résolajat is az 5ös henger porlasztója nagyon magas értékű volt. Ma kapott helyette felujitott porlasztót. Most mindegyik hengernél szinte azonos a résolaj. De a jelenség még mindig ugyan az. Azóta még a közös nyomócső végén lévő nyomásmérőt szabályzót is kicseréltük és a nyomás limitáló szelepet is de még mindig az a jelenség. Már elképzelésem sincsen mi lehet a baja. Ezért szeretnék valaki hozzáértőtől vagy aki hasonló problémával küzdött, tanácsot kérni. Teljesen tanácstalan vagyok mi lehet a baj miért nem megy! Még annyit elfelejtettem irni hogy amikor nem indul akkor kicsit rángatózik a motor mikor inditózok. És most még főtengely jeladó cserével is probalkoztunk de nem az a hibás.Érdekelne hogy Balassagyarmat és környékéről vagy Vác max Budapest ki tud teljes értékű diagot csinálni Bmw e39 530d-n? Mondjuk INPA vagy DIS programmal.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.08.30. 21:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.30. 19:18
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
Tormagergo írta:
Sziasztok! 2001-es 530D automataváltós autóm a következőket csinálj: guruló állapotban a fordulatszámmérő 900 és 1100 as furdulat között ugrál, nagy teljesítménycsökkenés, padló gáznál nagyon lassan indul el majd mikor váltania kéne nyikorgó hangot ad majd csak akkor vált el következő fokozatba, ha visszaveszem a gázt. Alkalmanként padló gáznál nem gyorsul megáll az adott sebességen az autó, a fogyasztás pedig megáll 11 literen! Mi lehet a baja?!


Lehet, hogy régimódi vagyok, de olyan alapvető dolgot sem kellene elfelejteni megvizsgálni, mint hogy pl. van-e benne elég olaj.



Nem vagy régimódi, most találtam egy szerelőt és az ő véleménye is ez volt az első, hogy olaj.... Reméljük csak annyi ha nem akkor váltószerelő lesz belőle...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.08.30. 21:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
vestits írta:
Sziasztok. Az lenne a problémám egy 530d 184 lóerős 1999.09.havi évjáratú autóval hogy egyszer beindul egyszer nem de inkább nem mint igen és az is általában hidegen de nagyon ritkán beindul melegen is. Hiba az inditás sotán kicsi az űzemanyag nyomás volt benne de volt már cserélve benne tankban lévő és ülés alatti szivattyú is. Az alacsony nyomásom 3.7bar de teljes terhelés alatt is nem megy 3bar alá. Valós adattal mérve alapjáraton olyan 360bar a magasnyomású és megy is rendesen az autó! Mérettem résolajat is az 5ös henger porlasztója nagyon magas értékű volt. Ma kapott helyette felujitott porlasztót. Most mindegyik hengernél szinte azonos a résolaj. De a jelenség még mindig ugyan az. Azóta még a közös nyomócső végén lévő nyomásmérőt szabályzót is kicseréltük és a nyomás limitáló szelepet is de még mindig az a jelenség. Már elképzelésem sincsen mi lehet a baja. Ezért szeretnék valaki hozzáértőtől vagy aki hasonló problémával küzdött, tanácsot kérni. Teljesen tanácstalan vagyok mi lehet a baj miért nem megy! Még annyit elfelejtettem irni hogy amikor nem indul akkor kicsit rángatózik a motor mikor inditózok. És most még főtengely jeladó cserével is probalkoztunk de nem az a hibás.Érdekelne hogy Balassagyarmat és környékéről vagy Vác max Budapest ki tud teljes értékű diagot csinálni Bmw e39 530d-n? Mondjuk INPA vagy DIS programmal.

Vezérműtengely jeladót nem olvastam a cserélt alkatrészek között, pedig ezek tipikus vez.tengely jeladóhiba tünetek. Ami alkatrészek cserélve voltak, gyári újra, vagy bontottra lettek cserélve?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.08.30. 21:47 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nos, mint tudhatjátok, nem nyílik a csomagtartómon lévő ablak, mert hiányzik belőle a kapcsoló, így vettem. Valamelyik nap szétszedtem a műanyag panelt, kézzel el tudtam mozdítani a zárat,így szépen kinyílt az ablak.
Ma megnéztem INPA-val (legutóbb nem volt nálam a kábelem, mert kölcsönadtam), próbáltam kinyitni. Kattan is, féligmeddig ki is enged, mert lazul az ablak, de nem nyílik ki. Ilyenkor mivan? Oké, megnézem majd mennyit mozdul a motor leszedett burkolatnál is, de találkoztatok már ilyennel? Eleve nem is tudom az előző tulaj miért szedte ki a mikrokapcsolót...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.08.31. 08:16 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
vestits írta:
Sziasztok. Az lenne a problémám egy 530d 184 lóerős 1999.09.havi évjáratú autóval hogy egyszer beindul egyszer nem de inkább nem mint igen és az is általában hidegen de nagyon ritkán beindul melegen is. Hiba az inditás sotán kicsi az űzemanyag nyomás volt benne de volt már cserélve benne tankban lévő és ülés alatti szivattyú is. Az alacsony nyomásom 3.7bar de teljes terhelés alatt is nem megy 3bar alá. Valós adattal mérve alapjáraton olyan 360bar a magasnyomású és megy is rendesen az autó! Mérettem résolajat is az 5ös henger porlasztója nagyon magas értékű volt. Ma kapott helyette felujitott porlasztót. Most mindegyik hengernél szinte azonos a résolaj. De a jelenség még mindig ugyan az. Azóta még a közös nyomócső végén lévő nyomásmérőt szabályzót is kicseréltük és a nyomás limitáló szelepet is de még mindig az a jelenség. Már elképzelésem sincsen mi lehet a baja. Ezért szeretnék valaki hozzáértőtől vagy aki hasonló problémával küzdött, tanácsot kérni. Teljesen tanácstalan vagyok mi lehet a baj miért nem megy! Még annyit elfelejtettem irni hogy amikor nem indul akkor kicsit rángatózik a motor mikor inditózok. És most még főtengely jeladó cserével is probalkoztunk de nem az a hibás.Érdekelne hogy Balassagyarmat és környékéről vagy Vác max Budapest ki tud teljes értékű diagot csinálni Bmw e39 530d-n? Mondjuk INPA vagy DIS programmal.

Irtam put neked vagy hivj 06203517053


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.09.02. 11:04 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.15. 19:28
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
vestits írta:
Sziasztok. Az lenne a problémám egy 530d 184 lóerős 1999.09.havi évjáratú autóval hogy egyszer beindul egyszer nem de inkább nem mint igen és az is általában hidegen de nagyon ritkán beindul melegen is. Hiba az inditás sotán kicsi az űzemanyag nyomás volt benne de volt már cserélve benne tankban lévő és ülés alatti szivattyú is. Az alacsony nyomásom 3.7bar de teljes terhelés alatt is nem megy 3bar alá. Valós adattal mérve alapjáraton olyan 360bar a magasnyomású és megy is rendesen az autó! Mérettem résolajat is az 5ös henger porlasztója nagyon magas értékű volt. Ma kapott helyette felujitott porlasztót. Most mindegyik hengernél szinte azonos a résolaj. De a jelenség még mindig ugyan az. Azóta még a közös nyomócső végén lévő nyomásmérőt szabályzót is kicseréltük és a nyomás limitáló szelepet is de még mindig az a jelenség. Már elképzelésem sincsen mi lehet a baja. Ezért szeretnék valaki hozzáértőtől vagy aki hasonló problémával küzdött, tanácsot kérni. Teljesen tanácstalan vagyok mi lehet a baj miért nem megy! Még annyit elfelejtettem irni hogy amikor nem indul akkor kicsit rángatózik a motor mikor inditózok. És most még főtengely jeladó cserével is probalkoztunk de nem az a hibás.Érdekelne hogy Balassagyarmat és környékéről vagy Vác max Budapest ki tud teljes értékű diagot csinálni Bmw e39 530d-n? Mondjuk INPA vagy DIS programmal.

Vezérműtengely jeladót nem olvastam a cserélt alkatrészek között, pedig ezek tipikus vez.tengely jeladóhiba tünetek. Ami alkatrészek cserélve voltak, gyári újra, vagy bontottra lettek cserélve?

Szia. köszönöm a hozzászólásodat de közben sikerült diagra tenni és a magasnyomású vezérlőszelepre volt hiba meg a 6os porlasztóm gyengélkedik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.09.02. 19:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
vestits írta:
Azóta még a közös nyomócső végén lévő nyomásmérőt szabályzót is kicseréltük és a nyomás limitáló szelepet is de még mindig az a jelenség.

Ahha én a "nyomás limitálón" a nagynyomású szelepet véltem. Nagyon nem volt egyértelmű, illetve számomra mégis, mert ezek cserélendők együtt.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.09.03. 19:33 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tormagergo írta:
atesz155 írta:
Tormagergo írta:
Sziasztok! 2001-es 530D automataváltós autóm a következőket csinálj: guruló állapotban a fordulatszámmérő 900 és 1100 as furdulat között ugrál, nagy teljesítménycsökkenés, padló gáznál nagyon lassan indul el majd mikor váltania kéne nyikorgó hangot ad majd csak akkor vált el következő fokozatba, ha visszaveszem a gázt. Alkalmanként padló gáznál nem gyorsul megáll az adott sebességen az autó, a fogyasztás pedig megáll 11 literen! Mi lehet a baja?!


Lehet, hogy régimódi vagyok, de olyan alapvető dolgot sem kellene elfelejteni megvizsgálni, mint hogy pl. van-e benne elég olaj.



Nem vagy régimódi, most találtam egy szerelőt és az ő véleménye is ez volt az első, hogy olaj.... Reméljük csak annyi ha nem akkor váltószerelő lesz belőle...


Ne nevessetek ki,de nézd meg a turbonyomást szabályozó gumicsövet.Ez egy filléres gumicsö,de ha el van szakadva akkor vészüzemmódba teszi az autót.Ilyenkor a váltó is abnormálisan reagálhat. Egy rápillantást megér.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.09.04. 14:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.09.04. 14:26
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
Pár hónapja vásároltam egy 528i-t, semmi probléma nincs vele, egy apróságot leszámítva: pár hete leállítottam az autót, de a km ora álló helyzetben 60at mutatott a fordulatszámmérő kb 1500at, es a közepén levő kis kijelző ami a kmt, fogyasztást stb mutatja nem aludt el. Levettem az akksisarut, a probléma ezzel meg is oldódott, azonban az össz kilométer számláló azóta 1 km-t mutat, a napi számláló működik es minden mas is, csak az össz kilométer 1. :shock:
Valaki esetleg találkozott mar hasonlóval?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.09.04. 18:11 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
andrew írta:
Sziasztok.
Pár hónapja vásároltam egy 528i-t, semmi probléma nincs vele, egy apróságot leszámítva: pár hete leállítottam az autót, de a km ora álló helyzetben 60at mutatott a fordulatszámmérő kb 1500at, es a közepén levő kis kijelző ami a kmt, fogyasztást stb mutatja nem aludt el. Levettem az akksisarut, a probléma ezzel meg is oldódott, azonban az össz kilométer számláló azóta 1 km-t mutat, a napi számláló működik es minden mas is, csak az össz kilométer 1. :shock:
Valaki esetleg találkozott mar hasonlóval?


Szerintem az IKE (műszerfalvezérlőd) meghalt, de majd a profik biztosra megmondják :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atesz155 az itt látható tagok köszönték meg: waresz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.09.08. 09:00 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.25. 11:53
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Tök
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Egyszer már okozott gondot, de akkor viszonylag könnyen megoldódott. Baj: nem megy a hifi. A MID összes funkciója megy, a telefont is vezérli, de hiába nyomom az audio vagy a hangerő gombot, nem történik semmi. Először az az hozott eredményt, hogy akkusaru oxidáció miatt levettem, megpucoltam, onnantól működött a zene, most elkezdte újra a szarozást. Hirtelen ötlettől vezérelve megnyomtam a kazetta kiadó gombot, és a mechanika kattanása után már be lehetett kapcsolni. Aztán már menet közben magától is kikapcsolt. Azóta már semelyik eddigi megoldás nem működik. Semmilyen bm modul nincs a kocsiban. Mezei rds professional. Mi lehet a baja?

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

_________________
A fiúknak fütyijük van, a lányoknak meg puncijuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.09.08. 13:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
waresz írta:
Sziasztok! Egyszer már okozott gondot, de akkor viszonylag könnyen megoldódott. Baj: nem megy a hifi. A MID összes funkciója megy, a telefont is vezérli, de hiába nyomom az audio vagy a hangerő gombot, nem történik semmi. Először az az hozott eredményt, hogy akkusaru oxidáció miatt levettem, megpucoltam, onnantól működött a zene, most elkezdte újra a szarozást. Hirtelen ötlettől vezérelve megnyomtam a kazetta kiadó gombot, és a mechanika kattanása után már be lehetett kapcsolni. Aztán már menet közben magától is kikapcsolt. Azóta már semelyik eddigi megoldás nem működik. Semmilyen bm modul nincs a kocsiban. Mezei rds professional. Mi lehet a baja?

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről


Nem leszek túl szakmai, de a lényeg a következő:
A benne lévő forrasztások adták meg magukat.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.09.08. 13:50 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.25. 11:53
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Tök
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
waresz írta:
Sziasztok! Egyszer már okozott gondot, de akkor viszonylag könnyen megoldódott. Baj: nem megy a hifi. A MID összes funkciója megy, a telefont is vezérli, de hiába nyomom az audio vagy a hangerő gombot, nem történik semmi. Először az az hozott eredményt, hogy akkusaru oxidáció miatt levettem, megpucoltam, onnantól működött a zene, most elkezdte újra a szarozást. Hirtelen ötlettől vezérelve megnyomtam a kazetta kiadó gombot, és a mechanika kattanása után már be lehetett kapcsolni. Aztán már menet közben magától is kikapcsolt. Azóta már semelyik eddigi megoldás nem működik. Semmilyen bm modul nincs a kocsiban. Mezei rds professional. Mi lehet a baja?

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről


Nem leszek túl szakmai, de a lényeg a következő:
A benne lévő forrasztások adták meg magukat.

A kazetta-rádió egységben vagy a mid-ben? Van némi villamos ismeretem, forrasztáshoz szükséges eszközeim is meg vannak. Ugorjak neki, nézzem át?

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről

_________________
A fiúknak fütyijük van, a lányoknak meg puncijuk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.09.08. 15:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
waresz írta:
leslie írta:
waresz írta:
Sziasztok! Egyszer már okozott gondot, de akkor viszonylag könnyen megoldódott. Baj: nem megy a hifi. A MID összes funkciója megy, a telefont is vezérli, de hiába nyomom az audio vagy a hangerő gombot, nem történik semmi. Először az az hozott eredményt, hogy akkusaru oxidáció miatt levettem, megpucoltam, onnantól működött a zene, most elkezdte újra a szarozást. Hirtelen ötlettől vezérelve megnyomtam a kazetta kiadó gombot, és a mechanika kattanása után már be lehetett kapcsolni. Aztán már menet közben magától is kikapcsolt. Azóta már semelyik eddigi megoldás nem működik. Semmilyen bm modul nincs a kocsiban. Mezei rds professional. Mi lehet a baja?

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről


Nem leszek túl szakmai, de a lényeg a következő:
A benne lévő forrasztások adták meg magukat.

A kazetta-rádió egységben vagy a mid-ben? Van némi villamos ismeretem, forrasztáshoz szükséges eszközeim is meg vannak. Ugorjak neki, nézzem át?

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről


A mid-ben. Ártani, nem árthatsz.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek leslie az itt látható tagok köszönték meg: waresz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.09.10. 22:59 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.05.28. 18:58
Hozzászólások: 54
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok !

Vettem egy e39 530d (2002) automata gépjárművet. Szerelőnél átvizsgáltattam stb....

Tegnap kijött egy olyan problémám, hogy 60-nál elkezd remegni-kicsit rázni. SOHA nem volt diesel autóm, így azt sem tudom,mire gyanakodhatnék. Visszajelző lámpa ,semmi nem gyulladt ki hibaüzenetként. Az autón 16-os gyári felni van (téli ,nem a legjobb ) gumikkal, de akitől vettem gumis. Létezhet ,hogy a gumi rossz ???? Kezdjem ezzel ? Elnézést a kifejezésért de elég fillérbaszó lenne ,ha ennyire rossz gumit-felnit tett volna rá,mert elég nagy cégnél vezető....

Az autó nagyon szépen megy, és már most imádom 3 nap után. De nagyon érezhetően beremeg-ráz.

Előre is köszönöm az ötleteket-válaszokat. Bocsánat ha "láma " a kérdésem,de a szereléshez autókhoz ,egyáltalán nem értek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 129  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 24 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator