* *
Pontos idő: 2024.05.01. 11:50

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 129  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.24. 09:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
blueboi69 írta:
waresz írta:
Jó, de hol? Terhelés közben mertél arámot a saru es a pólusok között? Továbbra is javaslom kezdésképpen, hogy vedd le azokat a sarukat, és alaposan csiszold le mindenhonnan az oxidációt. Lesz rajta. Ezt garantálom.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről


Terhelés közben (beltérvilágítás,rádió,tompított működött a kapcsolaható dolgok közül + csomagtérvilágítás) a pólusokon mértem. Megnézem úgy is, ahogy mondod.

Találtam neten egy korrekt leírást akksi és töltési hibákra:
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=510579

Itt azt írja, hogy 13.5V-nak kell lennie minimum, de azt nem írja, hogy ezt terhelésen is kell-e produkálnia vagy terheletlenül. Mert terheletlenül nincsen gond.


13.9 barátok között is kevés. 14-14.4 ez az etalon. E39 és E60 is tudja ezt alapjáraton, terhelve. Hátul aksinál ezt tudnod kellene mérni megfelelő töltés és megfelelő akkumulátor esetén. Mielőtt felújíttatod a generátorod, azelőtt érdemes lenne az aksidat is beméretni, mert simán lehet, hogy fáradt és nem veszi a töltést normális módon :D

Szerkesztettem, 14.8-al picit sokra emlékeztem. :facepalm:


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára NagyMatyas 2016.10.24. 11:32-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.24. 10:13 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
blueboi69 írta:
waresz írta:
Jó, de hol? Terhelés közben mertél arámot a saru es a pólusok között? Továbbra is javaslom kezdésképpen, hogy vedd le azokat a sarukat, és alaposan csiszold le mindenhonnan az oxidációt. Lesz rajta. Ezt garantálom.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről


Terhelés közben (beltérvilágítás,rádió,tompított működött a kapcsolaható dolgok közül + csomagtérvilágítás) a pólusokon mértem. Megnézem úgy is, ahogy mondod.

Találtam neten egy korrekt leírást akksi és töltési hibákra:
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=510579

Itt azt írja, hogy 13.5V-nak kell lennie minimum, de azt nem írja, hogy ezt terhelésen is kell-e produkálnia vagy terheletlenül. Mert terheletlenül nincsen gond.


13.9 barátok között is kevés. 14.4-14.8 ez az etalon. E39 és E60 is tudja ezt alapjáraton, terhelve. Hátul aksinál ezt tudnod kellene mérni megfelelő töltés és megfelelő akkumulátor esetén. Mielőtt felújíttatod a generátorod, azelőtt érdemes lenne az aksidat is beméretni, mert simán lehet, hogy fáradt és nem veszi a töltést normális módon :D


Melyik generátorral tud 14.4-14.8-cat alapjáraton, terhelve az E39?

Nekem egyébként gyorsításkor is leesik a feszültség, de folyamatos haladásnál egyből beáll. Ahogy előttem írta valaki, fordulatszám ejtéskor is leesik a töltés.

Ez fícsőr, hogy gyorsításkor kevesebb terhelést kapjon a motor (mint pl. a klímakompresszor leoldása) vagy bug? :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.24. 10:14 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
blueboi69 írta:
waresz írta:
Jó, de hol? Terhelés közben mertél arámot a saru es a pólusok között? Továbbra is javaslom kezdésképpen, hogy vedd le azokat a sarukat, és alaposan csiszold le mindenhonnan az oxidációt. Lesz rajta. Ezt garantálom.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről


Terhelés közben (beltérvilágítás,rádió,tompított működött a kapcsolaható dolgok közül + csomagtérvilágítás) a pólusokon mértem. Megnézem úgy is, ahogy mondod.

Találtam neten egy korrekt leírást akksi és töltési hibákra:
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=510579

Itt azt írja, hogy 13.5V-nak kell lennie minimum, de azt nem írja, hogy ezt terhelésen is kell-e produkálnia vagy terheletlenül. Mert terheletlenül nincsen gond.


13.9 barátok között is kevés. 14.4-14.8 ez az etalon. E39 és E60 is tudja ezt alapjáraton, terhelve. Hátul aksinál ezt tudnod kellene mérni megfelelő töltés és megfelelő akkumulátor esetén. Mielőtt felújíttatod a generátorod, azelőtt érdemes lenne az aksidat is beméretni, mert simán lehet, hogy fáradt és nem veszi a töltést normális módon :D


Én úgy tudtam, hogy csak a japán autóknál ilyen magas a töltési feszültség, de akkor kezd gyanús lenni. Viszont az, hogy nem veszi fel a töltéseket, az nem jelenti azt, hogy az a kapocsfeszültség jelen. Szerintem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.24. 11:14 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.16. 21:28
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 177 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/TU
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
FuReady írta:
atesz155 írta:
FuReady írta:
Sziasztok!

Morello barátom 528i-jében nem működik a MID (háttérvilágítás van, de bekapcsolni nem lehet), illetve az index sem kattog bent az utastérbe, egyik irányba sem.
Az érdekesség az egészben, hogy ha véletlenül megy a MID, akkor az index is visszatér hangjelzést adni. Volt ilyen hiba valakinél esetleg? Mi lehet a baj? (Schnitzer Szabitól vett egy új LCM-et, kicseréltük, de nem oldotta meg a baját) :roll:

Talán IKE? A diag nem mondott semmit?

Sajnos odáig nem jutottunk el, mert pluszban a két hátsó ablakemelő szerkezetet is ki kellett cserélni, közben ránk esteledett, és alig láttunk már valamit az LCM próbakor. :lol: :lol:

Végre sikerült lefuttatni a diag-ot: az IKE-ére panaszkodik, hogy az LCM-mel EEPROM hiba van, ezt akkor egymáshoz kell programozni, ha jól gondolom... :roll:
A fura az egészben az, hogy az első diag-nál még látta az LCM-et (annak is volt baja rendesen), majd miután mentünk a kocsival egy kört (vezérműtengely jeladó cserére jöttünk össze), útközben egyszer beindult a MID (pontosabban az óra) és az index is kattogott, majd hazaérve, ismét diag-olva már sehol sem volt az LCM (se DIS-sel, se INPÁ-val nem látta), a MID pedig ugyancsak meghalt. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.24. 11:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
blueboi69 írta:
NagyMatyas írta:
blueboi69 írta:
waresz írta:
Jó, de hol? Terhelés közben mertél arámot a saru es a pólusok között? Továbbra is javaslom kezdésképpen, hogy vedd le azokat a sarukat, és alaposan csiszold le mindenhonnan az oxidációt. Lesz rajta. Ezt garantálom.

Tapatalkkal küldve az én SM-J500FN eszközömről


Terhelés közben (beltérvilágítás,rádió,tompított működött a kapcsolaható dolgok közül + csomagtérvilágítás) a pólusokon mértem. Megnézem úgy is, ahogy mondod.

Találtam neten egy korrekt leírást akksi és töltési hibákra:
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=510579

Itt azt írja, hogy 13.5V-nak kell lennie minimum, de azt nem írja, hogy ezt terhelésen is kell-e produkálnia vagy terheletlenül. Mert terheletlenül nincsen gond.


13.9 barátok között is kevés. 14-14.4 V ez az etalon. E39 és E60 is tudja ezt alapjáraton, terhelve. Hátul aksinál ezt tudnod kellene mérni megfelelő töltés és megfelelő akkumulátor esetén. Mielőtt felújíttatod a generátorod, azelőtt érdemes lenne az aksidat is beméretni, mert simán lehet, hogy fáradt és nem veszi a töltést normális módon :D


Én úgy tudtam, hogy csak a japán autóknál ilyen magas a töltési feszültség, de akkor kezd gyanús lenni. Viszont az, hogy nem veszi fel a töltéseket, az nem jelenti azt, hogy az a kapocsfeszültség jelen. Szerintem.


Volt anno nekem is töltés gondom E39-el, de ott egészen egyszerűen leégett a fesszabályzó, tehát nem kellett keresgélni, jött a felújítás. Kb azzal egy időben kaphatott új aksit is és ennyi volt a töltés. E60-is ennyit tölt, diag és multiméter szerint is. Ez egyébként tapasztalataim szerint minden járművemre érvényes volt, legyen az autó vagy motor. Mindegyik 14-14.4 V körül, lehelettel fölötte töltött. Töltés nélkül, nyugalmi állapotban az aksi feszültsége pedig 12.5, de inkább 12.6 V szokott lenni, ilyenkor szoktak tökéletes működni, 12.4 V-nál már érezhető a hanyatlás.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: 2 blueboi69, waresz
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.24. 19:24 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Úgy néz ki megoldódni látszik a hiba. Akkusaru ránézésre tök szép volt, levettem megdrótkeféztem, testkábelt is, ott ahol a kasznihoz csatlakozik és láss csodát, megjelent a delej. És igen, tényleg más értékek voltak a sarun és a pólusokon! Itt éreztem először, hogy mennyi fesz esik.

Úgyhogy miután megpucoltam, már az akkusarun is 14,1Voltot mértem, majd sok fogyasztóval együtt is alapjáraton 13,9V alá nem ment. Úgy,hogy köszönöm szépen mindenkinek aki segített! Remélem 2nap múlva nem fogok sírva visszajönni, hogy megint előjött a hiba :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek blueboi69 az itt látható tagok köszönték meg: 2 NagyMatyas, waresz
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.25. 21:45 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.09.07. 18:04
Hozzászólások: 86
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 20 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52TU
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Nem működik az üzemanyag szintjelző órám, azt mutatja, hogy szárazon van a tank (és a BC is ezt mutatja), miközben csurig van az autó és persze megy is.... Valakinek valami ötlete esetleg? 523i
Köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.25. 23:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
coole84 írta:
Sziasztok!
Nem működik az üzemanyag szintjelző órám, azt mutatja, hogy szárazon van a tank (és a BC is ezt mutatja), miközben csurig van az autó és persze megy is.... Valakinek valami ötlete esetleg? 523i
Köszönöm

Nézzük csak! Roppant nehezen jöttem rá: Az utóbbi időben 2 benzines műszercsoportot cseréltem hasonló okból. Mindkettőt a zárlatos tankszintjeladó okozta. Attól lett zárlatos, hogy az eldugult tankszellőztető miatt a motor összeszívta a tankot, a pumpa tápcsatija összeért a szintjeladó vezetékével, direkt 12V-ra kapcsolva a műszerfalat. No ezt nem bírta. Az egyik tulaj azóta eltűnt a szemem elől, a másik szükségmegoldásként univerzális tanksapkával jár, ezóta hibamentesen. Nem akarja letenni az autót, míg levesszük a tankot. Vagy kifizetni nem akarja az árát. :mrgreen:
Nézd meg a szintjeladót az AC felett, ha össze van kócolva a vezetéke, a pumpa sarujáról esetleg hiányzik a szigetelés, gyanakodhatsz erre.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.26. 00:40 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
blueboi69 írta:
Sziasztok!

Úgy néz ki megoldódni látszik a hiba. Akkusaru ránézésre tök szép volt, levettem megdrótkeféztem, testkábelt is, ott ahol a kasznihoz csatlakozik és láss csodát, megjelent a delej. És igen, tényleg más értékek voltak a sarun és a pólusokon! Itt éreztem először, hogy mennyi fesz esik.

Úgyhogy miután megpucoltam, már az akkusarun is 14,1Voltot mértem, majd sok fogyasztóval együtt is alapjáraton 13,9V alá nem ment. Úgy,hogy köszönöm szépen mindenkinek aki segített! Remélem 2nap múlva nem fogok sírva visszajönni, hogy megint előjött a hiba :)


Meg még érdemes leszedni a pozitív sarut a kábelről is, ha jól emlékszem kúposan van összenyomva, ott is szokott közötte oxidálódni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.26. 00:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
csikes77 írta:
blueboi69 írta:
Sziasztok!

Úgy néz ki megoldódni látszik a hiba. Akkusaru ránézésre tök szép volt, levettem megdrótkeféztem, testkábelt is, ott ahol a kasznihoz csatlakozik és láss csodát, megjelent a delej. És igen, tényleg más értékek voltak a sarun és a pólusokon! Itt éreztem először, hogy mennyi fesz esik.

Úgyhogy miután megpucoltam, már az akkusarun is 14,1Voltot mértem, majd sok fogyasztóval együtt is alapjáraton 13,9V alá nem ment. Úgy,hogy köszönöm szépen mindenkinek aki segített! Remélem 2nap múlva nem fogok sírva visszajönni, hogy megint előjött a hiba :)


Meg még érdemes leszedni a pozitív sarut a kábelről is, ha jól emlékszem kúposan van összenyomva, ott is szokott közötte oxidálódni.

:shock:
Ott egy pirotechnikai töltet van, én nem bolygatnám!
Maximum akkor, ha már elrobbant és összehekkelték csere helyett.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.26. 11:47 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.06. 16:12
Hozzászólások: 255
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 26 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
:shock:
Ott egy pirotechnikai töltet van, én nem bolygatnám!
Maximum akkor, ha már elrobbant és összehekkelték csere helyett.



Erre gondolsz?

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.26. 21:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
blueboi69 írta:
Gallaca írta:
:shock:
Ott egy pirotechnikai töltet van, én nem bolygatnám!
Maximum akkor, ha már elrobbant és összehekkelték csere helyett.



Erre gondolsz?


Arra bizony! Eléggé hibátlannak tűnik. Az egy népies nevén "lerobbanós saru". Ha nyílik a légzsák, ez is leugrik egy kúpról, hogy az ujjnyi vastag biztosítatlan vezeték ne gyújtsa fel a kocsit. A biztosított vékonyabb rajta marad az akksin, így minden funkció működőképes marad. A kúpos rész utáni ujjnyi vezeték csak az önindítóhoz a bikaponthoz és a generátorhoz megy, a "létfenntartás" működőképes marad.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.30. 13:19 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni, alapjáraton néha nagyon visszaesik a fordulat, majd egy pillanat alatt visszaáll a normális értékre. De mindig csak hidegen csinálja. Diagnosztikával semmi hiba. :D Melegen szépen egyenletesen jár a motor.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.30. 13:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni, alapjáraton néha nagyon visszaesik a fordulat, majd egy pillanat alatt visszaáll a normális értékre. De mindig csak hidegen csinálja. Diagnosztikával semmi hiba. :D Melegen szépen egyenletesen jár a motor.


A néha az, azt jelenti, hogy amíg durván a hideg és az üzemi hőmérséklet között fél úton áll a mutató, akkor rugdosást tapasztalsz? Leesik az alapjárat, majd felugrik 1300-1500 tájára? Ha igen, akkor szinte biztos, hogy falsch levegőt szív valahonnan a motor. Ennek leggyakoribb esete az elfáradt olajszeparátor és segédberendezései. Nézd meg legyél szíves, hogy ha leveszed alapjáraton járó motornál az olajbetöltő sapkát, akkor változik-e az alapjárat!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.30. 14:04 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
csikes77 írta:
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni, alapjáraton néha nagyon visszaesik a fordulat, majd egy pillanat alatt visszaáll a normális értékre. De mindig csak hidegen csinálja. Diagnosztikával semmi hiba. :D Melegen szépen egyenletesen jár a motor.


A néha az, azt jelenti, hogy amíg durván a hideg és az üzemi hőmérséklet között fél úton áll a mutató, akkor rugdosást tapasztalsz? Leesik az alapjárat, majd felugrik 1300-1500 tájára? Ha igen, akkor szinte biztos, hogy falsch levegőt szív valahonnan a motor. Ennek leggyakoribb esete az elfáradt olajszeparátor és segédberendezései. Nézd meg legyél szíves, hogy ha leveszed alapjáraton járó motornál az olajbetöltő sapkát, akkor változik-e az alapjárat!


Rendben és köszönöm a gyors választ. Indulok is ki a garázshoz, mert most nagyon kíváncsi lettem. :) Igen egyébként valahogy így van ahogy írtad. Épp, hogy meg nem áll a motor majd hirtelen visszaáll,mondjuk azt így nem figyeltem meg milyen értékre, de ez a tünet. Pár másodperc szép egyenletes járás után újra ugyanez. Köszönöm még egyszer most megyek és meg kukkantom. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.30. 14:13 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
csikes77 írta:
blueboi69 írta:
Sziasztok!

Úgy néz ki megoldódni látszik a hiba. Akkusaru ránézésre tök szép volt, levettem megdrótkeféztem, testkábelt is, ott ahol a kasznihoz csatlakozik és láss csodát, megjelent a delej. És igen, tényleg más értékek voltak a sarun és a pólusokon! Itt éreztem először, hogy mennyi fesz esik.

Úgyhogy miután megpucoltam, már az akkusarun is 14,1Voltot mértem, majd sok fogyasztóval együtt is alapjáraton 13,9V alá nem ment. Úgy,hogy köszönöm szépen mindenkinek aki segített! Remélem 2nap múlva nem fogok sírva visszajönni, hogy megint előjött a hiba :)


Meg még érdemes leszedni a pozitív sarut a kábelről is, ha jól emlékszem kúposan van összenyomva, ott is szokott közötte oxidálódni.

:shock:
Ott egy pirotechnikai töltet van, én nem bolygatnám!
Maximum akkor, ha már elrobbant és összehekkelték csere helyett.


Aha én simán szétszedtem :D És tiszta fekete volt az a kúpos része. Ahol lelöki a robbanás. :D Nekem ez miatt melegedett a saru. És nem volt jó a töltés. Gondoltam nem atombomba van benne. :) Így neki láttam, különben a légzsákban sokkal nagyobb a töltet szerintem. Mégis ki mered szedni. :D Vettem fel szemüveget, meg kesztyűt védelemnek. :roker:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.30. 18:46 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.09.25. 18:44
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok
segitségre volna szükségem.van egy e39 touringom.a problémám a következő. a csomagtartó ablak nem nyilik.nincs motoros behuzás sem. lebontottam a kárpitot,cseréltem a behuzó motort. igy sem működik.biztositék lehet a gond? vagy kapcsoló?köszönöm :cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.30. 19:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zsolti325i írta:
sziasztok
segitségre volna szükségem.van egy e39 touringom.a problémám a következő. a csomagtartó ablak nem nyilik.nincs motoros behuzás sem. lebontottam a kárpitot,cseréltem a behuzó motort. igy sem működik.biztositék lehet a gond? vagy kapcsoló?köszönöm :cry:

Vagy a kábelkötegben van szakadás. Volt már olyan! :facepalm: :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.30. 19:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.09.25. 18:44
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
zsolti325i írta:
sziasztok
segitségre volna szükségem.van egy e39 touringom.a problémám a következő. a csomagtartó ablak nem nyilik.nincs motoros behuzás sem. lebontottam a kárpitot,cseréltem a behuzó motort. igy sem működik.biztositék lehet a gond? vagy kapcsoló?köszönöm :cry:

Vagy a kábelkötegben van szakadás. Volt már olyan! :facepalm: :D

ugyan az arra a biztositékra van szüksége a csomagtartó ajtó behuzó motornak is?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E39)
HozzászólásElküldve: 2016.10.30. 21:37 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zsolti325i írta:
bendegúz írta:
zsolti325i írta:
sziasztok
segitségre volna szükségem.van egy e39 touringom.a problémám a következő. a csomagtartó ablak nem nyilik.nincs motoros behuzás sem. lebontottam a kárpitot,cseréltem a behuzó motort. igy sem működik.biztositék lehet a gond? vagy kapcsoló?köszönöm :cry:

Vagy a kábelkötegben van szakadás. Volt már olyan! :facepalm: :D

ugyan az arra a biztositékra van szüksége a csomagtartó ajtó behuzó motornak is?

az még haggyán, de még az ablaktörlő motornak is! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2567 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 129  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator