2019.04.11. 22:29
2019.04.18. 12:28
2019.04.18. 15:03
fecó001 írta:Üdv,az olajnyomással kapcsolatban,írtam múltkor,a mai napon ez meg is történt,gondok vannak a nyomással,sajnos a nyomásmérést,nem tudtam megnézni,mert nem lehettem bent a műhelybe,kint várakoztam,és komplett pumpa cserét javasoltak,és azt mondták,ezután derül ki hogy kopott e a motor vagy sem,kérdem én ez reális?
Én nem tartom annak.
Szokásos,melegedett motornál,vibrálás,teljes kigyulladás,épp hogy gázt megnyomom elalszik.
2019.04.18. 15:06
2019.04.18. 15:07
2019.04.25. 20:20
2019.04.25. 20:36
fecó001 írta:Na,megvolt időközben a mérés,gombát cseréltek,üzemmelegen is jó a nyomás,de a piros kis kanna még mindig időnként bevibrál,illetve kigyullad alapjáraton,időközben,olajszint érzékelőre ránéztem,a szerelő se volt nagyon szimpatikus, foglalkozni sem akart vele és eléggé,gyanúsan elvan szakadva a a csatlakozó kábelnek a külső borítása.
Letöltöttem egy gyári magyar kézikönyvet is,amiben,a piros kis kanna,kitér az olajszintjelzésre is.
Ötletek,tanácsok,hülyeség,vagy van valóságalapja?öszi Előre is
2019.04.25. 20:40
2019.04.26. 14:38
2019.04.26. 17:54
fecó001 írta:5W40 MANNOL
2019.04.28. 07:47
2019.04.30. 18:07
520d2003 írta:Sziasztok.
Tegnap hosszú távu autózás során jeletkezett az alábbi probléma.
Végig 130-as tempo tempomattal nagyobb vissza lassitás kb. 90-re majd visszagyorsitás 130-ra de ekkor jött a döbbenet mint a csiga.
Ezt megprobáltam pedállal is akkor is ugyanez a helyzet viszont kb. 110 től megindult mint az örült de addig nem ugy gyorsult mint korábban.
Ezután még következett 300 km táv amit gond nélkül elment...ugy értve hogy 130-al és innen felfelé 195-ig idegből mint az örült ment.
Ezt amugy már korábban is megakartam kérdezni tőlletek, hogy kigyorsitásoknál 2000 fordulattól indul meg itt következik egy kis turbo lyuk ( kicsi rövid torpanás )majd 2300-astól mint az örült. Tehát normális hogy nem egyenletes ezeknek a tipusnak a gyorsulása?????
Füst..olajfogyasztás..zéró végig 130 al 6.1 es fogyasztás
Szerintem a turbó dolgozik mert felső tartományban megy mint az örült ami idegisitő hogy addig alacsonyabb tartományokon nem annyira fickós.
Még egy valami mintha azt érezném ha nem teljesen üzem meleg a motor ez a probléma kevésbé érezhető.
Szabályzó szelep...vagy légtömegmérő...??? Csinálgatom nem vagyok laikus mivel kezdjem????
Találkoztatok már ilyennel???
Köszönöm
2019.05.01. 23:34
2019.05.02. 10:06
d.balazs írta:1996 os 528 as szedánnak nem nyilik a csomagtartója.
1. Az a jellegzetes pneumatikus vagy elektromos zizegés teljesen "elhalványult".
A központi zár faszán működik, csak a zár nem nyílik.
2. Vettem tegnap AC Schnitzer Typ 2 felniket, 8 1/2J 18", ET 13,
Holnap vennék rá nyári gumikat, de a gumis sípolt, hogy ez a felni nem rá való. Ez szerintetek mennyiben állja meg a helyét?
Ha esetleg valaki olvassa, és még ötlete is van, annak előre is köszönöm
2019.05.02. 16:49
Bandi1978 írta:d.balazs írta:1996 os 528 as szedánnak nem nyilik a csomagtartója.
1. Az a jellegzetes pneumatikus vagy elektromos zizegés teljesen "elhalványult".
A központi zár faszán működik, csak a zár nem nyílik.
2. Vettem tegnap AC Schnitzer Typ 2 felniket, 8 1/2J 18", ET 13,
Holnap vennék rá nyári gumikat, de a gumis sípolt, hogy ez a felni nem rá való. Ez szerintetek mennyiben állja meg a helyét?
Ha esetleg valaki olvassa, és még ötlete is van, annak előre is köszönöm
Ha a csomagtér nyitó elektronikája működni látszik, de nem nyit, lehet berágódott és egy kis takarítás, kenés megteszi neki.
Viszont lehet érdemes kiszedni és akár leellenőrizni az egész zárszerkezetet, hogy megfelelően működik-e, egy akksival megmozgatni kiszerelt állapotában az elektromos egységet, hogy rendben van-e. Nem egy vészes munka.
Lehet a gumis a gyári alaptól merőben eltérő értékek miatt mondta. A gyári ET az 20, ennél 13, ez jó esetben is 15-25 mm-es kintebb esést mutat majd, a felni szélességétől függően.
Viszont az is lehet, hogy az agyméret miatt mondta, ami problémásabb, mert az E39-nek 74, és szinte az összes többi BMW-nek 72,5.
Ami esztergálással, vagy agyméret-váltós nyomtávszélesítővel orvosolható, de a Te esetedben már nem lehet, hogy még kintebb essen a kerék.
2019.05.03. 06:00
bendegúz írta:520d2003 írta:Sziasztok.
Tegnap hosszú távu autózás során jeletkezett az alábbi probléma.
Végig 130-as tempo tempomattal nagyobb vissza lassitás kb. 90-re majd visszagyorsitás 130-ra de ekkor jött a döbbenet mint a csiga.
Ezt megprobáltam pedállal is akkor is ugyanez a helyzet viszont kb. 110 től megindult mint az örült de addig nem ugy gyorsult mint korábban.
Ezután még következett 300 km táv amit gond nélkül elment...ugy értve hogy 130-al és innen felfelé 195-ig idegből mint az örült ment.
Ezt amugy már korábban is megakartam kérdezni tőlletek, hogy kigyorsitásoknál 2000 fordulattól indul meg itt következik egy kis turbo lyuk ( kicsi rövid torpanás )majd 2300-astól mint az örült. Tehát normális hogy nem egyenletes ezeknek a tipusnak a gyorsulása?????
Füst..olajfogyasztás..zéró végig 130 al 6.1 es fogyasztás
Szerintem a turbó dolgozik mert felső tartományban megy mint az örült ami idegisitő hogy addig alacsonyabb tartományokon nem annyira fickós.
Még egy valami mintha azt érezném ha nem teljesen üzem meleg a motor ez a probléma kevésbé érezhető.
Szabályzó szelep...vagy légtömegmérő...??? Csinálgatom nem vagyok laikus mivel kezdjem????
Találkoztatok már ilyennel???
Köszönöm
Nagy eséllyel légtömeg mérő, de diag sokat segítene. Vákuum csövek esetleg esélyesek.
2019.05.03. 17:23
520d2003 írta:bendegúz írta:520d2003 írta:Sziasztok.
Tegnap hosszú távu autózás során jeletkezett az alábbi probléma.
Végig 130-as tempo tempomattal nagyobb vissza lassitás kb. 90-re majd visszagyorsitás 130-ra de ekkor jött a döbbenet mint a csiga.
Ezt megprobáltam pedállal is akkor is ugyanez a helyzet viszont kb. 110 től megindult mint az örült de addig nem ugy gyorsult mint korábban.
Ezután még következett 300 km táv amit gond nélkül elment...ugy értve hogy 130-al és innen felfelé 195-ig idegből mint az örült ment.
Ezt amugy már korábban is megakartam kérdezni tőlletek, hogy kigyorsitásoknál 2000 fordulattól indul meg itt következik egy kis turbo lyuk ( kicsi rövid torpanás )majd 2300-astól mint az örült. Tehát normális hogy nem egyenletes ezeknek a tipusnak a gyorsulása?????
Füst..olajfogyasztás..zéró végig 130 al 6.1 es fogyasztás
Szerintem a turbó dolgozik mert felső tartományban megy mint az örült ami idegisitő hogy addig alacsonyabb tartományokon nem annyira fickós.
Még egy valami mintha azt érezném ha nem teljesen üzem meleg a motor ez a probléma kevésbé érezhető.
Szabályzó szelep...vagy légtömegmérő...??? Csinálgatom nem vagyok laikus mivel kezdjem????
Találkoztatok már ilyennel???
Köszönöm
Nagy eséllyel légtömeg mérő, de diag sokat segítene. Vákuum csövek esetleg esélyesek.
Szia Köszönöm.
Korábban diagon a légtömegmérő 70 százalékos volt de azt mondta a szaki ez vagy totál kimegy, vagy jól müködik igy is...szerintem veszek bele egy gyárit.
Amugy időközben a problémán lehet csak átmenetileg de megoldódott, ugyanis az EGR vákumcsöve le volt dugozva. Ezt a minap kivettem EGR tisztitás majd vissza és most ugy látom javult az alapjárati gyorsulása jelentősen. Lehet ha huzamos ideig ha le van dugozva bezavar a rendszerbe????
Majd beszámolok...Köszi
2019.05.09. 17:46
2019.05.09. 17:52
Szuperkacsa írta:Sziasztok,
Most nekem olyan dolgot produkál az autó, hogy bugyborékoló hang jön a pollenszűrő ház alól ha lenyomom a féket (bugyborékol + mintha levegőt fújna ki)
Olvastam a fórumon olyanról, hogy a fékrásegítő beázik, majd télen megfagy és emiatt tönkre megy. Ez ilyen hasonló beázásos hiba lehet ? Akkor a bugyborékoló hang az mitől lehet ?
Egyébként egy mostani nagyobb esős nap után lett ilyen, azóta nem nagyon mertem vele menni, kicsit félek így tőle.
Bárkinek hasonló tapasztalat, tipp ?
Köszönetem,
B.B.
2019.05.11. 20:48